لوازم جانبی خودرو

فرچه نظافت خودرو، راهنمای خرید انواع فرچه ماشین شوی ارزان و باکیفیت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فرچه نظافت خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که دارندگان وسیله نقلیه به آن احتیاج دارند، فرچه نظافت خودرو می‌باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به علت ضرر و زیانی که کارواش‌های بیرونی برای خودرو شما دارند، تمایل داشته باشید خودرو خود را در منزل شستشو دهید به همین منظور شما نیاز به یک فرچه نظافت خودرو دارید. توجه داشته باشید که فرچه خودرو از فرچه معمولا بسیار نرم‌تر است، زیرا زبر بودن باعث خط و خش برداشتن بدنه خودرو می‌شود. همچنین شما در مواردی برای جارو کردن کف خودرو به این فرچه احتیاج دارید. فرچه نظافت خودرو در واقع کاربردهای مختلفی دارد، نمونه‌هایی از آن به منظور شستشوی لاستیک خودرو و رینگ‌های آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این مدل شما می‌توانید برای خاک گیری دریچه‌های کولر هم استفاده کنید.

گاهی بدنه خودرو به حدی کثیف شده که با یک اسفنج معمولی قابل تمیز شدن نیست در این موارد شما می‌توانید از فرچه نظافت خودرو استفاده کنید. فرچه‌های شستشوی خودرو معمولا دارای یک دسته فلزی یا چوبی بلند هستند که باعث تسریع در عملیات شستشو شده و شما انرژی کمتری را برای شستشوی خودرو هدر می‌دهید. بهتر است شما مواد شوینده را داخل یک سطل آب ریخته و فرچه نظافت خودرو را درون سطل زده و روی بدنه خودرو بکشید تا به خوبی تمیز شود. در برخی مدل‌ها روی فرچه یک قسمت مخصوص نصب شیلنگ آب وجود دارد که شما می‌توانید جهت شستشوی مواد از روی بدنه با فرچه این کار را انجام دهید، تا بدنه خودرو شما دچار لکه نشود. امروزه ابزار مختلفی برای نظافت وسایل نقلیه روی کار آمده‌اند که مهم‌ترین و ارزان‌ترین این وسایل همین فرچه نظافت خودرو است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به نظافت خودرو خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید فرچه نظافت خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع فرچه نظافت خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فرچه نظافت خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فرچه‌نظافت خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

فرچه یا همان برس وسیله‌ای است که به منظور شستشو و نظافت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته به نوع نیاز شما این وسیله مدل‌های مختلفی دارد، برخی که به منظور شستشوی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای یک دسته چوبی یا فلزی بلند هستند که عملیات شستشو را ساده می‌کند. نمونه‌های دستی هم وجود دارند که به منظور شستشوی لاستیک و رینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند از نطر شکل ظاهری شباهت زیادی به فرچه قالی شویی دارند. نمونه دیگری هم وجود دارد که شباهت زیادی به یک شیشه شور دارد و به منظور از بین بردن گرد و غبار داخل دریچه کولر و شستشوی قسمت‌هایی از رینگ که شستشو با فرچه معمولی امکان پذیر نیست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کارواش خانگی

انواع فرچه‌نظافت خودرو:

  1. فرچه شستشوی خودرو: یکی از معروف‌ترین فرچه‌های مربوط به شستشوی خودرو می‌باشد. این فرچه‌ها معمولا شباهت زیادی به طی دارند، زیرا دارای یک دسته چوبی یا فلزی بلند هستند که باعث تسریع در عملیات شستشوی خودرو می‌شود. روی بدنه این وسیله یک قسمت وجود دارد که شما می‌توانید با وصل کردن شیلنگ آب به آن هنگام آبکشی بدنه خودرو از پاک شدن مواد شوینده روی بدنه اطمینان حاصل کنید.
  2. فرچه شستشوی لاستیک خودرو: این فرچه در اندازه‌های کوچک ساخته می‌شود و برای شستشوی رینگ و لاستیک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی این فرچه به گونه‌ای است که به راحتی وارد زیر گلگیر می‌شود. از نظر پرز هم مقداری از نمونه قبلی زبر‌تر هستند به همین علت به وسیله آن می‌توانید کف پوش خودرو را هم شستشو دهید. توجه داشته باشید که با این وسیله نمی‌توان بدنه خودرو را شستشو داد و حتما باید از نمونه قبلی استفاده کنید.
  3. فرچه موتور شور و گرد گیر: این مدل از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک شیشه شور دارد. یعنی آن را می‌توان درون دریچه‌های کولر فرستاد و خاک درون ان‌ها را تمیز کرد. در مواردی هم شستشوی قسمت‌هایی از رینگ و قالپاق با فرچه معمولی امکان پذیر نیست، شما می‌توانید به راحتی ان را به وسیله این فرچه شستشو دهید. همچنین اگر موتور خودرو را خود شستشو می‌دهید، قسمت‌هایی وجود دارد که برای تمیز کردن آن‌ها فرچه معمولی وارد نمی‌شود و شما می‌توانید به وسیله این مدل آن قسمت‌ها شستشو دهید.
  4. فرچه مخصوص نظافت کف: یکی از مشکلات عمده‌ای که دارندگان خودرو با آن مواجه هستند، جارو زدن کف خودرو و بیرون آوردن خار و خاشاک از موکت کف خودرو است. جارو برقی تنها زمانی استفاده می‌شود که زباله‌های کف خودرو کوچک باشند، در صورت بزرگ بودن زباله‌های کف شما باید ابتدا به وسیله این برس کف خودرو را جارو بزنید، سپس با جارو برقی به خوبی آن را تمیز کنید. البته در مواردی گل روی موکت خشک می‌شود که تمیز کردن آن با جارو برقی امکان پذیر نیست به همین علت باید از جارو دستی استفاده کنید.

مزایای استفاده از فرچه نظافت خودرو:

  • در مقایسه با سایر وسایل جانبی خودرو قیمت ارزان‌تری دارد، پس می‌توان نتیجه گرفت که از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • شستشوی بدنه خودرو با این وسیله سبب تمیز شدن چند برابر بدنه شده، بدون اینکه خط و خش روی بدنه بیافتد.
  • باعث تسریع در عملیات شستشوی خودرو می‌شود و شما هنگام شستشو انرژی کمتری مصرف می‌کنید، در نتیجه کمتر خسته می‌شوید.
  • به شما امکان گرد گیری و شستشوی قسمت‌هایی که دسترسی به آن‌ها امکان پدیر نیست را می‌دهد.

فرچه نظافت خودرو از کجا بخریم؟

به طور کلی راه‌های مختلفی برای خریداری کردن این وسیله وجود دارد که شما به دلخواه خود می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در واقع هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که به شما بگوید حتما از این راه خرید نمائید و می‌توان نتیجه گرفت یک موضوع شخصی و دلخواه است. از آن‌جایی که دو روش بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه این دو روش را به طور کامل به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از محل کار یا زندگی خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین پلاسکو یا فروشگاه وسایل تزئینی خودرو مراجعه کرده و از میان تعداد اندک محصولات یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود، پس در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.
  2. خرید اینترنتی: یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید در جهان است و شما بدون خروج از منزل و محل کار می‌توانید خرید کنید. شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از میان انبوهی از مدل‌ها انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک فرچه نظافت خودرو:

هیچ گاه شخصی با اطمینان کامل نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک فرچه شستشوی خودرو به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه وجود دارند و معرفی یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی دو برند باکیفیت موجود در بازار یعنی فرچه اتوکر و باسئوس را به شما معرفی می‌کنیم. این دو محصول حق بر انصاف از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

نکات مهم هنگام خرید فرچه نظافت خودرو:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید فرچه باید به آن توجه داشته باشید، قیمت این وسیله است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه را مشخص کنید با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع فرچه: این وسیله هم مانند سایر لوازم جانبی خودرو انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. برخی که دارای دسته بلند هستند و نرم‌تر بوده برای شستشوی بدنه و مدل‌های کوچک دستی برای شستشوی لاستیک و کفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دو نمونه دیگر هم وجود دارند که برای گرد گیری و جارو زدن کف خودرو کاربرد دارند.
  3. جنس فرچه: جنس اکثر فرچه‌های خودرو پلاستیکی است و مدل‌های دسته‌دار یا دارای دسته چوبی هستند و یا فلزی که دسته چوبی از فلزی مقاوم‌تر است. برای شستشوی بدنه خودرو جنس‌های نرم توصیه می‌شود زیرا روی بدنه خط نمی‌اندازد. اما در برخی از مدل‌ها که برای شستشوی لاستیک استفاده می‌شوند، بهتر است جنس فرچه زبر تر باشد تا توان تمیز کردن آن قسمت را داشته باشد.
  4. اندازه فرچه: اندازه فرچه نقش مهمی روی استفاده از آن دارد. فرچه‌های بزرگ و پهن برای شستشوی بدنه مناسب هستند، زیرا به راحتی و با سرعت بیشتر بدنه خودرو را شستشو می‌دهد. اما برای شستشوی لاستیک و زیر گلگیرها نیاز به فرچه کوچکتری داریم که به راحتی وارد آن شود و قسمت‌های مختلف را شستشو دهد. برای جاهایی که دستگیرتر بوده مثل داخل رینگ‌ها و داخل کاپوت نیاز به فرچه کوچکتری دارید.
  5. قابلیت نصب شیلنگ: برخی مدل‌ها دارای یک قسمت برای اتصال شیلنگ آب هستند و شما هنگام آبکشی خودرو می‌توانید با فرچه خودرو این کار را انجام دهید تا لکه مواد شوینده روی بدنه باقی نماند. البته این ویژگی استفاده بهتری هم دارد، شما می‌توانید قبل از شستشو دادن خودرو یک با خودرو را با آب و فرچه بدون مایع شستشو دهید. این کار باعث می‌شود با یک بار شستشو با مایع به خوبی تمیز شود و نیاز به بار دوم شستشو نداشته باشد.
  6. برند محصول: اگر با وجود اطلاعاتی که داده شد باز هم در مورد خرید این وسیله تردید دارید، می‌توانید برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک محصول معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از فرچه نظافت خودرو:

  • هرگز از فرچه شستشو بدنه برای شستشوی لاستیک خودرو استفاده نکنید، زیرا این فرچه نرم بوده و آسیب جدی می‌بیند.
  • فراموش نکنید که این فرچه برای شستشوی خودرو طراحی شده و نباید با آن زمین را شستشو داد زیرا سنگ ریزه وارد آن شده و به بدنه خودرو آسیب می‌زند.
  • بعد از شستشوی خودرو فرچه را با آب به خوبی شستشو دهید، سپس آن را کنار بگذارید، زیرا خشک شدن مواد شیمیایی به موهای فرچه آسیب می‌زند.
  • به دلیل اینکه جنس بدنه این فرچه‌ها از پلاستیک است، نباید آن را مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید، زیرا باعث پوسیده شدن فرچه می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فرچه نظافت خودرو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فرچه نظافت خودرو پرفروش و ارزان موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ فرچه خودروی مادرز مدل ۱۵۶۲۰۰

فرچه خودروی مادرز مدل 156200

مشخصات

  • ابعاد
    طول: ۲۱.۵، عرض: ۳.۵، ضخامت: ۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته‌ی پلاستیکی ضد لغزش- طول سری فرچه: ۵.۵ سانتی‌متر- ارتفاع موهای فرچه: ۲.۵ سانتی‌متر- قابل آویزان کردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فرچه دیتیلینگ خودرو فور بای فور کد ۸۸۵۶۰۸ بسته ۲ عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو فور بای فور کد 885608 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۲ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس
    پرس پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فرچه خودرو مادرز مدل ۱۵۶۲۰

فرچه خودرو مادرز مدل 15620

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x2x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل مدل Ultrasoft مجموعه دو عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل مدل Ultrasoft مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فرچه شستشو رینگ و لاستیک خودرو کد ۶۲۸۹

فرچه شستشو رینگ و لاستیک خودرو کد 6289

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • مناسب برای استفاده در
    رینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پولیش و فرچه شست‌وشو و نظافت خودرو کد ۵۰۱۰ مجموعه ۲۲ عددی

پولیش و فرچه شست‌وشو و نظافت خودرو کد 5010 مجموعه 22 عددی

مشخصات

  • حداکثر سرعت
    .
  • قطر شفت
    ۶ میلی‌متر
  • قطر صفحه
    از ۵۰ الی ۱۲۰ میلی‌متر
  • کاربری
    ام‌دی‌اف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فرچه رینگ خودرو سوناکس مدل Ultra Soft کد ۹۷۶۵۳۰۰

فرچه رینگ خودرو سوناکس مدل Ultra Soft کد 9765300

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    الیاف پنبه
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین
  • سایر توضیحات
    فرچه رینگ سوناکس برای دسترسی آسان در تمیز کردن کامل رینگ های خیلی جرم دار به ویژه به همراه شوینده های رینگ استفاده می شود. گرده های لنت ترمز و کثیفی های جاده باعث ایجاد لکه هایی سر سخت بر روی رینگ خودرو، می شوند که تمیز کردن آن ها و به خصوص دسترسی به آن ها، آسان نیست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل مدل Ultra Soft کد ۰۲

فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل مدل Ultra Soft کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فرچه دیتیلینگ خودرو نانوتیس مدل multifunctional بسته ۵ عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو نانوتیس مدل multifunctional بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • مناسب برای استفاده در
    پولیش کاری
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده بر روی انواع سطوح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل کد ۰۱

فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶×۲.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    انژکتور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فرچه چرم و پارچه خودرو کروکودیل مدل موی اسب کد HS

فرچه چرم و پارچه خودرو کروکودیل مدل موی اسب کد HS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    ارگانیک
  • مناسب برای استفاده در
    پولیش کاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فرچه شستشوی لاستیک خودرو مدل ۲۴

فرچه شستشوی لاستیک خودرو مدل 24

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • سایر توضیحات
    قابل شستشوتسریع روند کارکیفیت بی نظیرمواد اولیه : پلی اتیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فرچه و پد نظافت خودرو مدل ۲۳p مجموعه ۲۳ عددی

فرچه و پد نظافت خودرو مدل 23p مجموعه 23 عددی

مشخصات

  • حداکثر سرعت
    بسته به دریل
  • کاربری
    سایر
  • سایر توضیحات
    مشخصات پک ۲۳ عددی فرچه و پد پولیش و نظافت خودرو ،لوازم منزل و ابزار و دستگاه‌هااین مجموعه دارای ۶ عدد انواع فرچه است که یک عدد سایز، ۲ عدد سایز، ۲ عدد سایز و یک عدد سایز بیضی است.هم‌چنین این مجموعه دارای ۱۲ عدد پد شست‌وشو در زبری‌های مختلف و ۴ رنگ متفاوت است.در این مجموعه ۲ عدد ابر که یکی موج‌دار و دیگری صاف است.در این مجموعه یک عدد رابط ۱۵ سانتی قرار داده شده که در مواقع لزوم از آن استفاده شود.هر کدام از اجزای این مجموعه، به سادگی روی هر دریلی قرار می‌گیرد مثل دریل شارژی، دریل ساده و دریل‌های چکشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فرچه شتستشوی رینگ خودرو اس جی سی بی مدل GD045

فرچه شتستشوی رینگ خودرو اس جی سی بی مدل GD045

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    رینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پولیش و فرچه شستشو و نظافت خودرو کد ۵۶۰ مجموعه ۴ عددی

  پولیش و فرچه شستشو و نظافت خودرو کد 560 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • حداکثر سرعت
    .
  • کاربری
    استیل
  • سایر توضیحات
    شست‌وشو با برس سر دریلی بسیار سریع‌تر و بهتر از فرچه دستی انجام می‌شود. مجموعه فرچه و پولیش دریلی فوق، محتوی ۴ عدد انواع فرچه شامل سه عدد فرچه تخت به قطر های ۱۲، ۱۰ و ۵ سانتیمتر و یک عدد فرچه استوانه ای به قطر ۷ سانتیمتر می باشد. این مجموعه بسیار کارا و مقرون‌به‌صرفه برای هر فردی با هر طیف سلیقه‌ای قابل استفاده است و نیاز آن در هر خانه‌ای احساس می‌شود. این فرچه ها بر روی دریل شارژی یا دریل برقی قابل نصب و با کمترین انرژی می توان پولیش کاری یا نظافت را با آنها انجام داد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فرچه دیتیلینگ خودرو مدل Cleaning Brush مجموعه ۳ عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو مدل Cleaning Brush مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۳
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • مناسب برای استفاده در
    پولیش کاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فرچه صندلی خودرو کروکودیل مدل Horsehair

فرچه صندلی خودرو کروکودیل مدل Horsehair

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    ارگانیک
  • مناسب برای استفاده در
    پولیش کاری
  • سایر توضیحات
    تهیه شده از ۱۰۰ درصد موی طبیعی اسب برای جلوگیری از آسیب به چرم و بیشتری کارایی در جرم زدایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فرچه دیتیلینگ خودرو مدل Cleaning Brush مجموعه ۵ عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو مدل Cleaning Brush مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    سونا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل مدل C5 مجموعه ۵ عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو کروکودیل مدل C5 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵
  • جنس
    پرس پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    پولیش کاری
  • سایر توضیحات
    برس دیتیلینگ خودرودسته‌ی با‌دواماستفاده راحتکیفیت بالاتار‌های بسیار نرمدارای ۵ سایز : ۱۰ _ ۱۲ _ ۱۴ _ ۱۶ _ ۱۸قابل استفاده بر روی انواع سطوح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فرچه دیتیلینگ خودرو فور بای فور کد ۸۸۳۳۰۹ بسته ۳ عددی

فرچه دیتیلینگ خودرو فور بای فور  کد 883309 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۲ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۳
  • جنس
    پرس پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پولیش و فرچه شستشو و نظافت خودرو کد ۰۱ مجموعه ۴ عددی

 پولیش و فرچه شستشو و نظافت خودرو کد 01 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • حداکثر سرعت
    .
  • ضخامت صفحه
    از ۵ الی ۱۲ سانتیمتر
  • کاربری
    استیل
  • سایر توضیحات
    شست‌وشو با برس سر دریلی بسیار سریع‌تر و بهتر از فرچه دستی انجام می‌شود. مجموعه فرچه و پولیش دریلی فوق، محتوی ۴ عدد انواع فرچه شامل سه عدد فرچه تخت به قطر های ۱۲، ۱۰ و ۵ سانتیمتر و یک عدد فرچه استوانه ای به قطر ۷ سانتیمتر می باشد. این مجموعه بسیار کارا و مقرون‌به‌صرفه برای هر فردی با هر طیف سلیقه‌ای قابل استفاده است و نیاز آن در هر خانه‌ای احساس می‌شود. این فرچه ها بر روی دریل شارژی یا دریل برقی قابل نصب و با کمترین انرژی می توان پولیش کاری یا نظافت را با آنها انجام داد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پولیش و فرچه شستشو و نظافت خودرو کد ۸۸۳۳۱۱

پولیش و فرچه شستشو و نظافت خودرو کد 883311

مشخصات

  • حداکثر سرعت
    .
  • قطر صفحه
    ۱۳ میلی‌متر
  • کاربری
    ام‌دی‌اف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فرچه نظافت موکت و داخل خودرو مادرز مدل Carpet and upholstery Brush کد ۱۵۵۹۰۰

فرچه نظافت موکت و داخل خودرو مادرز مدل Carpet and upholstery Brush کد 155900

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x4x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فرچه نظافت خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کارت شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا