لوازم خانگی برقی

جاروبرقی، راهنمای خرید جاروبرقی سامسونگ، ال جی، پارس خزر و بوش ارزان

همه ی آنچه که در مورد خرید جاروبرقی باید بدانید.

در حال حاضر جاروبرقی عضو جدانشدنی و ثابت هر خانه محسوب می شود. به گونه‌ای که خانم‌ها برای خرید جهیزیه؛ هیچ گاه آن را فراموش نمی کنند. پیشرفت علم و تکنولوژی، باعث شده است زندگی انسان‌ها به سمت و سوی آسایش و آرامش بیشتر پیش برود. شاید بتوان گفت، بی شک یکی از اصلی ترین اختراعات بشر، جاروبرقی است، چون استفاده از آن در عین راحتی، بسیار پرکاربرد هم خواهد بود.

گذشتگان ما برای نظافت منزل از جارو دستی استفاده می کردند. وسیله ای که کار کردن با آن بسیار طاقت فرسا بود، به گونه اب که فرد در آینده به مشکلاتی از قبیل: کمردرد، گردن درد و… دچار می شد. اما بهره بردن از جاروبرقی باعث می شود که در مدت زمان کم، منزلی پاکیزه و زیبا داشته باشید.

به دلیل تنوع بالای جنس و کیفیت این وسیله در بازار، انتخاب جاروبرقی باکیفیت و مقرون به صرفه تا حدودی سخت است. به همین دلیل کیمیک در این مطلب، قصد دارد که برای انتخاب درست جاروبرقی به شما کمک نماید. پس با ما همراه باشید.

جاروبرقی چیست؟

جاروبرقی وسیله ای است که به دلیل مکش بالایی که دارد، گرد، غبار و کثیفی های موجود روی سطوح مختلف را از بین می برد. اولین فردی که این وسیله را اختراع کرد، آیوز مک گافی آمریکایی در ۸ ژوئن ۱۸۶۹ بود. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، به وسیله‌ی نیروی برق کار می کند و در مدت خیلی کوتاهی محیط مورد نظر را پاک می نماید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

اجزای تشکیل دهنده‌ی جاروبرقی:

  • قسمت الکترونیکی دستگاه: استاتور، کلکتور و جاروبکها در این قسمت هستند. در واقع تمامی ایم موارد بخش های الکتریکی دستگاه می باشند.
  • قسمت مکانیکی دستگاه: قسمتی که سیم در آن جمع می شود، زباله دان و فیلتر جاروبرقی، جزو قسمت های مکانیکی این وسیله می باشند.

قطعات قسمت مکانیکی یک جاروبرقی مدرن شامل ده‌ها قطعه است که با هم کار می‌کنند. در زیر خواهید فهمید که نام هر قسمت چیست و چه کاری را انجام می‌دهند.

  • نشانگر تعویض کیسه: چراغی که در زمان تعویض کیسه به طور خودکار روشن می‌شود و کمک می‌کند جاروبرقی با حداکثر کارایی کار کند.
  • بدون کیسه: مدل‌های بدون کیسه هزینه خرید کیسه‌های جدید را کاهش می‌دهند و با برداشتن لیوان گرد و غبار راحت‌تر تخلیه می‌شوند.
  • تسمه: تسمه خلاء موتور را به سیستم برس متصل می‌کند. این باعث می‌شود که برس‌ها به سرعت بچرخند و زباله‌ها را پردازش کنند. دانستن نوع تسمه مدلی که در صورت جایگزینی انتخاب می‌کنید مهم است.
  • سیستم برس: این قلب یک پاک کننده عمیق است. هر مدل دارای یک یا چند برس چرخان می‌باشد که آب و صابون را روی فرش می‌مالد.
  • بخاری داخلی: بسیاری از پاک کننده‌های عمیق سوئیچ‌های حرارتی ارائه می‌دهند که به طور خودکار آب را گرم می‌کنند. این به ایجاد تمیز کردن کارآمدتر سطوح کمک می‌کند.
  • تنظیم ارتفاع فرش: این ویژگی برای مانور آسان، ارتفاع رول برس جاروبرقی را به ارتفاع فرش تغییر می‌دهد.
  • مسیر تمیز کردن: عرض جارو برقی و قابلیت جذب خاک و گرد و غبار. جاروبرقی با مسیر تمیز کردن بزرگتر مقدار زیادی کثیفی را با سرعت بیشتری جذب می‌کند.
  • بی سیم: این جارو برقی‌ها معمولاً سبک وزن هستند و در هنگام تمیز کردن کفپوش‌ها طیف وسیعی از تحرک را به شما می‌دهند. ایستگاه های اتصال شامل شارژ سریع می‌باشد.
  • ابزار شکاف: یک پیوست بلند و زاویه‌دار که مکان‌های دقیق و صعب العبور مانند گوشه‌ها را تمیز می‌کند.
  • برس گردگیری: ضمیمه برس مویی برای گردگیری سطوح سخت.
  • پاک کننده لبه: این ویژگی می‌تواند خاک را در زیر کل ناحیه تمیز کننده برای فرش دیوار به دیوار جمع کند.
  • فیلتراسیون: سیستم‌های فیلتراسیون به حذف کنه‌های گرد و غبار از کف و مبلمان کمک می کنند. این برای کاهش آلرژن‌های خانگی ایده آل است.
  • چراغ جلو: جارو برقی با چراغ جلو به شما این امکان را می‌دهد که اشیایی را که در فضاهای تاریک کمدها یا زیر تخت مانع از مسیر تمیز کردن می شوند، مشاهده کنید.
  • موتور: هرچه قدرت مکش در جارو برقی شما بیشتر باشد، زمان و تلاش کمتری برای تمیز کردن کف شما نیاز است. قدرت خلاء با آمپر، وات و ولت اندازه گیری می‌شود.
  • سیستم حفاظتی موتور: این موتور خلاء را از گرمای بیش از حد محافظت می کند، به خصوص در مواقعی که گیر یا گرفتگی وجود دارد.
  • ابزارهای داخلی: ابزارهای شکاف، برس‌های اثاثه یا لوازم داخلی و شیلنگ‌های لوکس تنها چند مورد هستند که می‌توانند تفاوت بزرگی در هنگام تمیز کردن ایجاد کنند. بسیاری از جاروبرقی‌ها و پاک کننده‌های عمیق شامل یک یا چند ابزار برای رسیدن به گوشه ها، پله ها و سایر مکان های کوچک هستند.
  • برس حیوان خانگی: برس مویی که برای از بین بردن مو و شوره حیوانات خانگی از مبلمان، پله ها یا دیگر فضاهای کوچک استفاده می‌شود.
  • سیم جمع کن: این یک ویژگی رایج در جارو برقی سطلی است که در آن سیم برای مانور و نگهداری آسان به داخل دستگاه می پیچد.
  • موتور خودکششی: قابلیتی که خلاء را به تنهایی برای مانور آسان به حرکت در می آورد.
  • ظرفیت مخزن: هر چه مخزن بزرگتر باشد، پاک کننده عمیق شما بدون نیاز به آب پر کردن مجدد کار می‌کند. مانند خود مدل‌ها، ظرفیت‌ها متفاوت است، اما استاندارد حدود یک گالن می‌باشد.
  • ابزار اثاثه یا لوازم داخلی: ضمیمه برس مویی که برای تمیز کردن مبلمان، پرده‌ها یا سایر سطوح پارچه‌ای استفاده می‌شود.

انواع جارو برقی:

  1. جارو برقی سطلی: جارو برقی سطلی بهترین کارکرد را روی سطوح سخت یا مناطق کوچکتر فرش شده مانند ماشین یا پله‌ها دارد. آن‌ها مجهز به یک شلنگ مکش و یک سیم جمع شونده برای مانور آسان هستند. مدل‌های سطلی دارای یک واحد مجزا برای موتور و مخزن برای مانور آسان، انعطاف پذیری و تطبیق پذیری می‌باشند. این باعث می‌شود که این جارو برقی‌ها برای مبلمان و استفاده چند سطحی بهترین گزینه باشند.
  2. تمیزکننده عمیق یا فرش شوی: پاک کننده‌های عمیق یا قالیشویی از آب گرم برای از بین بردن لکه‌ها و درمان فرش استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها که به آن دستگاه‌های موکت‌گیر یا شامپو فرش نیز می‌گویند، فرش را با آب صابون اسپری می‌کنند، سپس از فناوری خلاء برای برس کشیدن الیاف و مکش آب، کثیفی و لکه‌های فرش استفاده می‌کنند. این جاروبرقی های ویژه برای استفاده روزمره طراحی نشده اند و برای کفپوش‌های چوبی مناسب نیستند.
  3. جارو برقی عمودی: جاروبرقی‌های عمودی برای مناطق بزرگ و فرش شده خانه ایده آل هستند. آن‌ها از یک برس کوبنده موتوردار استفاده می کنند که از طریق مکش کثیفی را از بین می‌برد. اکثر جاروبرقی‌های ایستاده برای استفاده همه جانبه دارای ضمیمه‌های داخلی هستند. برخی از طرح‌ها بدون کیسه هستند در حالی که برخی دیگر کیسه‌هایی برای جذب گرد و غبار و زباله دارند. ویژگی‌ها می‌تواند شامل تنظیم ارتفاع برای انتقال آسان از تمیز کردن فرش متراکم به کف چوبی سخت با چرخاندن سوئیچ باشد. جاروبرقی‌های عمودی برای کفپوش‌های چوبی و فرش بهترین گزینه هستند.
  4. جارو برقی دستی: جاروبرقی‌های دستی می توانند مناطقی را که برای ایستادن شما خیلی بزرگ هستند را تمیز کنند. طراحی‌های قابل حمل و بی‌سیم آن‌ها را برای تمیز کردن مناطق کوچک ایده آل می‌کند. اینها برای تمیز کردن بعد از کودکان و حیوانات خانگی عالی هستند. استفاده از جاروبرقی‌های دستی سبک، بی صدا و آسان است. آن‌ها معمولاً با باتری کار می‌کنند، و آن‌ها را قابل حمل و برای تمیز کردن کثیفی های کوچک می‌کند.
  5. جارو برقی حد وسط: جاروبرقی‌های چوبی یا جارویی حد وسط بین جاروبرقی ایستاده و دستی هستند. سبک وزن و باتری دار، راحتی یک جارو دستی را ارائه می‌دهند، اما ساختار عمودی یک جاروبرقی سنتی را دارند که آن‌ها را برای تمیز کردن نشت روی کف چوب‌های سخت بهتر می‌کند. آن‌ها بیشتر برای تمیز کردن سریع مناطق مانند کف آشپزخانه و حمام استفاده می شوند. بیشتر جاروبرقی‌های چوبی، برخلاف کیسه‌ها، یک فنجان خاک برای جمع‌آوری زباله‌ها دارند.
  6. جارو برقی حیوانات خانگی: جارو برقی حیوانات خانگی برای جمع آوری موهای حیوانات خانگی و به حداقل رساندن بوی حیوانات خانگی در منزل شما طراحی شده است. چیزی که آن‌ها را از جارو برقی‌های سنتی جدا می کند، توانایی جدا کردن و تمیز کردن آسان بیتر برس یا برس چرخان زیر جارو برقی که فرش را تمیز می‌کند است که معمولاً هنگام مواجهه با مقدار زیادی موی حیوان خانگی مسدود می‌شود. جاروبرقی‌های دوستدار حیوانات خانگی معمولاً شامل پاک کننده‌های اثاثه یا لوازم داخلی هستند که به جمع آوری موهای حیوانات خانگی روی مبلمان کمک می کنند.
  7. جاروبرقی رباتیک: جاروبرقی‌های رباتیک نشان دهنده آخرین فناوری خلاء هستند. به سادگی مرزهای حسگر را تنظیم کنید، تنظیمات خود را انتخاب کنید و به جاروبرقی روباتیک خود اجازه دهید کف‌ها را برای شما تمیز کند. بی سیم و جمع و جور، این جاروبرقی‌ها با دقت تمیز می‌شوند و در زمان شما صرفه جویی می کنند. در حالی که به اندازه جاروبرقی‌های سنتی قدرتمند یا همه کاره نیست، تمیز کردن مداوم آن سهولت و راحتی را ارائه می‌دهد.

تقسیم بندی جاروبرقی بر اساس شکل ظاهری آنها:

  • جارو برقی خوابیده: این مدل از جاروبرقی ها همان شکل های ساده‌ای است که در هر خانه‌ای موجود می باشد‌. قسمت موتور جارو، بر روی زمین است و از طریق خرطومی که به آن وصل می شود، تمامی گرد و غبار و کثیفی ها با مکش زیاد تمیز و وارد قسمت زباله دان جارو خواهند شد.
  • جاروبرقی ایستاده: نام دیگر این مدل، جاروی عصایی می باشد. در این نوع از جاروبرقی ها زباله دان، پارو و دستگیره به بدنه وصل می شوند. این مدل معمولا خرطومی ندارد. مخزن زباله جاروی ایستاده کوچک است، برای مکان های بزرگ مناسب نخواهد بود. از این جاروها می توان به عنوان جارودستی هم استفاده کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جارو شارژی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جاروبرقی باید به آنها توجه نمایید:

  • توان و قدرت جاروبرقی: در همه‌ی وسایل برقی میزان قدرت با وات مشخص خواهد شد‌. میزان قدرت جاروبرقی ها ۱۰۰۰ تا ۲۲۰۰ وات است. همین وات می باشد که میزان مکندگی و قدرت دستگاه را کم یا زیاد می کند. به دلیل پیشرفتی که در حوزه‌ی تولید جاروبرقی رخ داده است، عملا مدل‌های ۱۰۰۰ وات کاربردی ندارند ود خال حاضر میزان قدرت جاروها ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ وات می باشد. انتخاب میزان قدرت جاروبرقی به نیاز شما و کوچکی یا بزرگی منزلتان بستگی دارد.
  • توان مکش: بدیهی است که هرچه مکش جاروبرقی بالاتر باشد، قدرت پاک کنندگی آن هم بیشتر خواهد بود. برخی از جاروها قابلیت تغییر مکش دارند و برای سطوح مختلف می توان درجه‌ی مکش را کم یا زیاد کرد.
  • وزن دستگاه: حتما به سراغ خرید دستگاهی بروید که وزن زیادی نداشته باشد. چون در این صورت به مرور زمان شما دچار کمردرد، درد دست و پا و…. خواهید شد. پس هنگام خرید به وزن دستگاه دقت کنید تا هنگام استفاده اذیت نشوید.
  • صدای کم: دستگاهی را خریداری نمایید که سر و صدای زیادی نداشته باشد، چون بلند بودن صدا، شما را آزار می دهد، خصوصا اگر کودک در خانه دارید. پس حتما توجه داشته باشید که دستگاهتان قدرت بالا و صدای کمی داشته باشد.
  • حرکت آسان: چون در طول روز این وسیله هنگام استفاده، مدام در حال حرکت است. باید توجه داشته باشید که به راحتی جا به جا شود.
  • کیسه‌ی جارو: برخی از جاروها دارای کیسه هستند و هنگام جاروکشیدن، آشغال ها درون محفظه قرار می گیرند. برخی دیگر بدون کیسه می باشند و آشغال ها درون قسمتی از جاروبرقی، جمع می شوند. بعضی مدل ها هم وجود دارند که هم با کیسه کار می کنند و هم بدون کیسه. سعی کنید به دنبال خرید جارویی باشید که کیسه‌ی آن قابل تعویض باشد‌. تا در آینده به مشکلات تنفسی دچار نشوید.
  • میزان انرژی: به دنبال خرید جاروبرقی باشید که مصرف انرژی آن پایین باشد، چون این وسیله در طول روز و هفته، چندبار از آن استفاده می شود.
  • قیمت: حتما به قیمت جاروبرقی توجه داشته باشید. قیمت این وسیله از ارزان شروع می شود تا گران. خرید هر کدام از این مدل ها به سلیقه، کیفیت، طراحی ساخت و… بستگی دارد.
  • داشتن فیلتر cyclone: داشتن این فیلتر باعث می شود که گرد و غبار از قطعات درشت تر جدا شود. برای مثال اگر حواستان نباشد و قطعه ای ارزشمند درون جارو برقی برود، داشتن این فیلتر، سبب می شود که به راحتی قطعه را بیابید.
  • تکنولوژی نانوسیلور: این تکنولوژی به معنای برخورداری از ذرات نقره است و باعث می شود هنگام استفاده از جاروبرقی، دچار آلرژی و مشکلات تنفسی نشوید.
  • نشانگر وضعیت کیسه: اگر جاروی انتخابی شما دارای کیسه است، داشتن این قابلیت، سبب می شود که در صورتی کیسه پر باشد، شما از پر بودن آن آگاه شوید.
  • قابلیت مکش مایعات: برخی از جاروبرقی ها علاوه بر جمع کردن ذرات گرد و غبار، قادر به جمع آوری مایعات هم هستند.
  • داشتن سیم جمع کن: سعی کنید جاروبرقی را خریداری کنید که قسمتی برای جمع کردن سیم داشته باشد.
  • برس های مختلف: اگر جاروبرقی انتخابی شما دارای برس های مختلف باشد، به راحتی می توانید سطوح مختلف مانند: موکت، پرده، مبل، کف و… را تمیز کنید.

نحوه مراقبت و نگهداری از جاروبرقی:

  • تسمه جاروبرقی خود را عوض کنید: اکثر سبک‌های تسمه جارو برقی کشیده و فرسوده می‌شوند. این باعث می‌شود که برس غلتکی کُند شود یا اصلاً نچرخد. توصیه می‌کنیم هر سال تسمه را تعویض کنید.
  • برس غلتکی جاروبرقی خود را تمیز کنید: موها و نخ‌ها به دور غلتک می پیچند و باعث کشیده شدن تسمه و کاهش مکش جارو می‌شوند. آنها همچنین می توانند وارد یاتاقان‌ها شوند و در برخی موارد محفظه نازل را ذوب کنند و جارو را برای همیشه از بین ببرند.
  • کیسه جاروبرقی را وقتی پر شد تعویض کنید: اگر جارو شما مجهز به نشانگر پر شدن نیست، در حین حرکت بر عملکرد آن نظارت کنید. معمولاً کیسه جارو را زمانی که ۷۰ تا ۸۰ درصد پر شده باید تعویض کنید.
  • فیلترهای جاروبرقی را تمیز نگه دارید: اگر جارو بدون کیسه مانند دایسون یا کوسه دارید، تمیز کردن مکرر فیلترها برای سلامت و طول عمر دستگاه تاثیر می‌گذارد. اگر قابل شستشو باشند … هر ۳ ماه یکبار برای اکثر کاربران میانگین زمانی است که باید انجام شود. برخی از فیلترها باید تعویض شوند. با استفاده معمولی هر ۶ ماه یکبار و برای صاحبان حیوانات خانگی هر سال و استفاده سبک هر ۲ تا ۳ سال توصیه می شود.
  • مراقب عملکرد جاروبرقی خود باشید: اغلب موتورهای وکیوم سوخته‌ای را که می‌بینیم علت سوختن آن‌ها این است که از ماشین‌ها مدت‌ها پس از گرفتگی کار کرده‌اند. گرفتگی جریان هوا را متوقف می کند و موتورهای وکیوم را بیش از حد گرم می کند. یک چیز کوچک مانند یک بابی پین می تواند باعث ایجاد گرفتگی شود و حتی یک خلاء جدید را اگر مجهز به خاموش کننده های ایمنی نباشد از بین ببرد.
  • ارتفاع نازل را به درستی تنظیم کنید: جارو جریان هوا را از بین می‌برد. اگر نازل در پایین ترین حالت در فرش فرو رفته باشد، جریان هوا ندارید و احتمالاً به نوبه خود به فرش آسیب می زنید. اگر جارو شما تنظیم کننده ارتفاع دارد، آن را روی ارتفاع قرار دهید و سپس آن را تا جایی پایین بیاورید که می شنوید موها با پرز فرش تماس می گیرند. وقتی رسیدی، پایین تر نرو. این کار باعث حداکثر کارایی، تسمه طولانی شدن عمر برس غلتکی و همچنین جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش می‌شود.
  • سرویس وکیوم منظم را برنامه ریزی کنید: تمیز کردن فنری را با سرویس کامل جارو خود شروع کنید. شما می‌توانید این کار را در خانه انجام دهید؛ یک دستگاه جارو یا کمپرسور هوا کمک می کند از آن عبور کنید، مجرا، طول موها را بررسی کنید، تسمه‌ها و فیلترها را تعویض کنید و آن را آزمایش کنید. ما قطعات مورد نیاز شما را داریم و همیشه خوشحالیم که نکات و توصیه هایی را ارائه می دهیم.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جاروبرقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۴ نمونه جاروبرقی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ جاروبرقی شیائومی مدل X10

جاروبرقی شیائومی مدل X10

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۶۷۲۹۶
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    یک عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا
    زیر ۶۵ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    رباتیک
  • امکانات جاروبرقی
    ترموستات موتور
  • عملکرد جاروبرقی
    سری جمع‌آوری مو
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • توان مکش
    ۴۰۰۰ پاسکال وات
  • اقلام همراه محصول
    – جاروبرقی شیائومی X10 – ایستگاه تخلیه اتوماتیک – برس اصلی – برس جانبی – پد تی – کابل برق – دفترچه های راهنما
  • وزن
    ۷۴۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۴۰x29x39 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جاروبرقی فانتوم مدل PRATIC

جاروبرقی فانتوم مدل PRATIC

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۱۴۱۹۹۷۳
  • تعداد سری
    دو عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    بدون کیسه
  • سایر توضیحات
    – ابعاد کوچک و سبک – تخلیه راحت – ساخت ترکیه – دارای پارویی استاندارد و گوشه گیر – کلید روشن و خاموش روی دسته قرار دارد – دارای فیلتر HEPA – قابلیت شستشوی فیلتر بصورت دستی و ماشینی – بسیار سبک و راحتی در استفاده – دارای دو سری متفاوت جهت تمیزکاری موثر انواع سطوح و گوشه ها
  • امکانات ظاهری
    دسته برای حمل
  • شعاع عملکرد
    تا ۸ متر متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۱ لیتر لیتر
  • طول کابل برق
    ۵ متر متر
  • قدرت موتور
    ۵۰۰ وات وات
  • وزن
    ۱۶۴۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۴x15x122 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جاروبرقی وست پوینت مدل WVMP-3024

جاروبرقی وست پوینت مدل WVMP-3024

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل شست‌وشو
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۸۴۰۹۰۱۳۳۹
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    دو عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA14
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • امکانات جاروبرقی
    لوله تلسکوپی
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نمایشگر LCD
  • سایر توضیحات
    تحت لیسانس اروپا – ۲۴۰۰ وات واقعی – سیستم دمندگی باد برای گرد و غبار -سیستم کاملا بی صدا SUPER SILENT – سه عدد فیلتر قابل شستشو خارجی برای موتور – فیلتر HEPA داخلی – کیسه ۶ لیتری قابل شستشو – سیم ۷ متری -گارانتی معتبر شرکتی – فیوز حرارتی برای جلوگیری از سوختگی موتور
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • شعاع عملکرد
    ۹ متر متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۶ لیتر لیتر
  • طول کابل برق
    ۷ متر متر
  • توان مکش
    ۲۴۰۰ وات وات
  • توضیحات پاکت جاروبرقی
    کیسه ۶ لیتری قابل شستشو
  • قدرت موتور
    ۲۴۰۰ وات وات
  • اقلام همراه محصول
    کیسه قابل شستشو ۶ لیتری – لوله تلسکوپی با کیفیت – سری مخصوص کنج ها – سری مخصوص مبل و پرده – پارویی توربو – دسته برای استفاده راحت تر – گارانتی معتبر شرکتی
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جاروبرقی لوپز مدل ۶۰۰۰

جاروبرقی لوپز مدل 6000

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۵۵۷۰۰۰۳۰۸
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • امکانات جاروبرقی
    پاکت جارو برقی
  • عملکرد جاروبرقی
    سری جمع‌آوری مو
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • سایر توضیحات
    نمایشگر پر بودن کیسهسیم جمع کن اتوماتیکقدرت مکش فوق العاده بالادارای حالت پارکینگلوله تلسکوپی ABSگرید انرژی A
  • قدرت موتور
    ۲۲۰۰ وات
  • میزان صدا
    ۶۸ دسیبل دسی‌بل
  • وزن
    ۵۵۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۸x18x42 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جاروبرقی روبوراک مدل S8 Pro Ultra

جاروبرقی روبوراک مدل S8 Pro Ultra

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۳۶۹۸۵۶۶۳۳۲
  • تعداد چرخ
    بدون چرخ
  • نوع جاروبرقی
    رباتیک
  • سایر توضیحات
    کار با الکسا-شست و شوی خودکار-خشک شونده- خود خالی شدن-پر کردن مجدد- خود تمیز شونه-تمیز کردن برس دوگانه- مکش قدرتمند ۶۰۰۰Pa- پاک کردن دوگانه صوتی-
  • وزن
    ۱۴۱۰۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۷x20x18 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000

جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۲۷۲۳۲۰۰۰۱۰
  • تعداد سری
    بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق
    کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • نوع جاروبرقی
    سطلی
  • شعاع عملکرد
    ۱۰ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۱۲ لیتر
  • طول کابل برق
    ۴ متر
  • توان مکش
    ۱۲۰۰-۱۵۰۰ وات
  • قدرت موتور
    ۱۴۰۰ وات
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۰x300x500 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جاروبرقی دریم مدل X10 Ultra

جاروبرقی دریم مدل X10 Ultra

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۲۸۶۱۲۳
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    رباتیک
  • امکانات جاروبرقی
    پاکت جارو برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جاروبرقی روبوراک مدل S8 Plus

جاروبرقی روبوراک مدل S8 Plus

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل شست‌وشو
  • شناسه کالا
    ۲۵۴۷۸۹۶۳۲۱۵۴
  • تعداد چرخ
    بدون چرخ
  • سایر توضیحات
    ولتاژ: ۲۲۰ Volts -نوع فیلتر: Cartridge- عمر باتری: ۱۸۰ دقیقه-ASIN: B0BVB45FHV- باتری: لیتیوم یونی- قفل کودک: دارد-
  • وزن
    ۱۳۱۹۹ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۸x15x14 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۰۵۳۸۸۸
  • تعداد سری
    سه عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم قدرت مکشمجهز به لوله تلسکوپی جادوییمجهز به فیلتر آنتی باکتریالدارای دستگیره جدید سابر
  • شعاع عملکرد
    ۸ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۶.۰ لیتر
  • طول کابل برق
    ۵ متر
  • قدرت موتور
    ۲۰۰۰ وات
  • میزان صدا
    ۶۵ دسی‌بل
  • اقلام همراه محصول
    ۲ عدد (گردگیری / درز)
  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۵۰۰x320x265 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۹۵۹۰۰۱۱۳
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • تعداد سری
    چهار عدد
  • تعداد پارویی
    چهار عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • سایر توضیحات
    دارای فناوری Quattro Powerدارای فیلتر HEPA قابل شستشولوله خرطومی با روکش کنفیقابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاقنشانگر برای نمایش پر شدن کیسه آشغالدارای برچسب انرژی A
  • شعاع عملکرد
    ۱۴ متر
  • طول کابل برق
    ۱۴ متر
  • قدرت موتور
    ۲۴۰۰ وات
  • وزن
    ۵۴۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۴۷۰x270x210 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جاروبرقی دریم مدل L10S PRO

جاروبرقی دریم مدل L10S PRO

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۶۲۵۱۶۸۵۹۶۳۲۴
  • سایر توضیحات
    منطقه تحت پوشش :۲۵۰ متر مربعمیزان صدا :نرمال (بیش از ۷۰ دسی بل)ظرفیت مخزن گرد و غبار :۵۷۰ میلی لیتروزن:۳.۸ کیلوگرمظرفیت باتری:۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتعمر باتری:۱۵۰ دقیقهتوان اسمی :۶۰ واتاپلیکیشن :MI Home

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جاروبرقی شیائومی مدل X10 plus

جاروبرقی شیائومی مدل X10 plus

مشخصات

  • شناسه کالا
    ۲۱۴۷۵۷۴۵۸۰۱۴۲۱۸
  • سایر توضیحات
    قدرت مکش:۴۰۰۰ پاسکالمخزن زباله:۳۵۰ میلی‌لیترمخزن آب:۸۰ میلی‌لیترظرفیت باتری:۵۲۰۰ میلی‌آمپرپشتیبانی از دستیار صوتی:داردوزن:۳.۸ کیلوگرمعمر باتری:۲ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۷۶۰۲۰۰۰۱۸
  • تعداد سری
    سه عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • سایر توضیحات
    دارای ۸ مرحله فیلتراسیوندارای برس توربوتنظیم الکتریکی قدرت مکشکنترل پنل LED روی بدنهنشانگر دیجیتالی پر بودن کیسه زبالهلوله تلسکوپی قابل تنظیمگیره نگه دارنده ملحقاتفیلتر قابل شستشو HEPA 13برس مبل، برس پرده و گوشه پاک کنکنترل روی دستهبُرس توربونشانگر وضعیت فیلتر HEPA
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • شعاع عملکرد
    ۱۱ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۴.۵ لیتر
  • طول کابل برق
    ۸ متر
  • توان مکش
    ۶۵۰ وات
  • قدرت موتور
    ۲۱۰۰ وات
  • میزان صدا
    ۷۰ دسی‌بل
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۹۰x560x320 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جاروبرقی فکر مدل STARKY OKO

جاروبرقی فکر مدل STARKY OKO

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۲۱۰۹۵۱۴
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 10
  • نوع جاروبرقی
    بدون کیسه
  • سایر توضیحات
    – ابعاد کوچک و سبک – تخلیه راحت – ساخت آلمان (مونتاژ شده ترکیه ) – توان موتور ۸۰۰ وات – دارای پارویی استاندارد و گوشه گیر – کلید روشن و خاموش با ولوم کاهش یا افزایش قدرت موتور روی دسته قرار دارد – دارای فیلتر HEPA – قابلیت شستشوی فیلتر بصورت دستی و ماشینی – بسیار سبک و راحتی در استفاده – دارای سه سری متفاوت جهت تمیزکاری موثر انواع سطوح و گوشه ها
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • شعاع عملکرد
    تا ۱۰ متر متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۱ لیتر لیتر
  • طول کابل برق
    ۶ متر متر
  • قدرت موتور
    زیر ۱۰۰۰ وات وات
  • وزن
    ۱۹۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۵x25x120 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جاروبرقی پاکشوما مدل PVC-5015 G

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC-5015 G

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۸۷۹۲
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    سه عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 12
  • نوع جاروبرقی
    بدون کیسه
  • امکانات جاروبرقی
    لوله تلسکوپی
  • عملکرد جاروبرقی
    فشرده‌سازی زباله
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • امکانات ظاهری
    شیشه
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۱.۵ لیتر لیتر
  • طول کابل برق
    ۱۰ متر
  • قدرت موتور
    ۲۵۰۰ وات وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جاروبرقی سایا مدل Merlin

جاروبرقی سایا مدل Merlin

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۰۴۳۵۰۰۱۳۱
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    بدون کیسه
  • سایر توضیحات
    جاروبرقی عصایی قابلیت استفاده به صورت دستی دارای برس مخصوص جهت تمیز کردن اتومبیلدارای مخزن شفاف برای رویت مقدار گرد و غباروزن با دسته : ۱.۵۴۰ کیلوگرم
  • شعاع عملکرد
    ۹ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۸ لیتر
  • طول کابل برق
    ۶ متر
  • قدرت موتور
    ۵۰۰ وات
  • اقلام همراه محصول
    ۴ عدد سری۱ دسته
  • وزن
    ۱.۳۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۷۳x11x13 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جاروبرقی روبوراک مدل S7 Max Ultra

جاروبرقی روبوراک مدل S7 Max Ultra

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۲۶
  • تعداد سری
    دو عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع جاروبرقی
    رباتیک
  • سایر توضیحات
    فیلتر: HEPA – کنولوژی باتری: لیتیوم یون (Li-Ion) -ظرفیت باتری: ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت -مدت زمان: ۱۸۰ دقیقه -عمر باتری: ۳۰۰ متر مربع -زمان شارژ: ۴ ساعت -مصرف برق (معمولی): ۶۰ وات -قابل شارژ: دارد -توان: ۵۵۰۰ پاسکال -ظرفیت مخزن گرد و غبار (کل): ۰.۳۵ لیتر -mop: دارد -بازگشت خودکار ایستگاه پایه: دارد -سطح نویز: ۶۷ دسی بل-ظرفیت مخزن آب: ۰.۲ لیتر -شارژ در پایه: دارد -تشخیص مانع: دارد -Wi-Fi: دارد -استانداردهای Wi-Fi: 802.11b، ۸۰۲.۱۱g، Wi-Fi 4 (802.11n) -باند فرکانس: ۲.۴ گیگاهرتز -سطوح کف مورد حمایت: فرش، کف سخت -سنسورهای مجتمع: ژیروسکوپ، سنسور اولتراسونیک -نوع جهت یابی: حسگر فاصله لیزری (LDS) -با آمازون الکسا کار می کند: بلی
  • قدرت موتور
    – وات
  • میزان صدا
    ۶۷ دسی‌بل
  • وزن
    ۲۰۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۹×۲۵×۲۵ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۰۵۴۳۸۰
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • سایر توضیحات
    – دارای غلتک نرم – دارای ضربه گیر نرم – نازل های ۳D-EZ – عملیات دمش
  • شعاع عملکرد
    ۱۰ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۶ لیتر
  • طول کابل برق
    ۷ متر
  • قدرت موتور
    ۲۵۰۰ وات
  • اقلام همراه محصول
    – سری پارویی – سری گرد گیر – سری باریک – دفترچه راهنما
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۵۰۰x320x280 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جاروبرقی دومنا مدل CROSS 2400CW

جاروبرقی دومنا مدل CROSS 2400CW

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۹۷۵۰۰۰۱۱۹
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۶۵-۷۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 13
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • امکانات جاروبرقی
    لوله تلسکوپی
  • سایر توضیحات
    برند سازنده موتور:آمتیک ایتالیا – لوله تلسکوپی: ضد زنگ -لوله خرطومی:کنفی -متعلقات :۲برس+پارویی -کیسه جاروبرقی ۴ لیتری میکروفیلتر یکبار مصرف -گرید مصرف انرژی A
  • امکانات ظاهری
    دسته برای حمل
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۵ لیتر
  • طول کابل برق
    ۱۲ متر
  • قدرت موتور
    ۲۲۰۰ w وات
  • میزان صدا
    ۶۷ دسیبل دسی‌بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جاروبرقی سایا مدل FOTUN

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۰۴۳۵۰۰۱۵۵
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • تعداد سری
    سه عدد
  • تعداد پارویی
    یک عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • سایر توضیحات
    مجهز به سیم جمع کن اتوماتیک /لوله تلسکوپی قابل تنظیم /دارای گوشه پاک کن و گردگیر مبل /دارای تنظیم کننده الکترونیکی توان /دارای فیلتراسیو دو مرحله ای /
  • قدرت موتور
    ۲۰۰۰ وات
  • اقلام همراه محصول
    دفترچه راهنما، برس مبل، گوشه پاک کن
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۴۰x280x230 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جارو برقی ۶۰۰ وات جی پاس مدل GVC2596

جارو برقی 600 وات جی پاس مدل GVC2596

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • تعداد سری
    دو عدد
  • محدوده طول کابل برق
    کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    بدون کیسه
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده بدون دسته و با افزودن سری های همراه جهت تمیز کردن مبل و پرده و …
  • امکانات ظاهری
    کنترل روی دسته
  • شعاع عملکرد
    ۴ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۰.۸ لیتر
  • طول کابل برق
    ۴.۵ متر
  • توان مکش
    ۶۰۰ وات
  • قدرت موتور
    ۶۰۰ وات
  • میزان صدا
    ۷۵ دسی‌بل
  • اقلام همراه محصول
    ۲ عدد سری برای تمیز کردن مبل و پرده و درزها ….
  • وزن
    ۲.۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۶۰x288x1123 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1900W

جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1900W

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۶۲۶۰۴۵۵۷۱۹۶۹۶
  • تعداد سری
    سه عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۵ تا ۱۰ متر
  • محدوده میزان صدا
    ۷۵-۸۰ دسی بل
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر پر بودن مخزن
  • سایر توضیحات
    دارای دکمه تنظیم قدرت مکش و سیم جمع کن اتوماتیک دارای محافظ حرارتی موتور- مجهزبه میکرو فیلترهای ورودی و خروجی هوا- مجهز به نشانگرالکترونیکی پر شدن پاکت آشغال- قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه لوله خرطومی- مجهز به قسمت پارک لوله تلسکوپی در حالت ایستاده
  • شعاع عملکرد
    ۸ متر
  • طول کابل برق
    ۵ متر
  • توضیحات پاکت جاروبرقی
    قابل تعویض
  • قدرت موتور
    ۱۹۰۰ وات
  • میزان صدا
    ۷۵ دسی‌بل
  • اقلام همراه محصول
    سری پاروییسری گردگیرسری باریک
  • وزن
    ۹۱۰۰ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۵۲x29x21 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جاروبرقی شیائومی مدل mop 2 pro

جاروبرقی شیائومی مدل mop 2 pro

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر قابل تعویض
  • شناسه کالا
    ۸۴۶۷۹۳۴۵۶۱
  • تعداد چرخ
    سه عدد
  • نوع جاروبرقی
    رباتیک
  • سایر توضیحات
    قدرت مکش:۳۰۰۰ paظرفیت مخزن:آب : ۲۵۰ میلی لیتر ، گرد و غبار : ۵۵۰ میلی لیترباتری:۵۲۰۰ میلی آمپرسایر امکانات:سیستم طی کشی ضربه ای، نسل جدید سیستم ناوبری LDS،
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • توان مکش
    ۳۰۰۰ pa وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی
    فیلتر بهداشتی
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۰۸۸۹۲
  • تعداد سری
    سه عدد
  • محدوده طول کابل برق
    ۱۰ تا ۱۵ متر
  • نوع فیلتر خروجی
    HEPA 13
  • نوع جاروبرقی
    کیسه دار
  • مدل طراحی
    سیم جمع کن خودکار
  • سایر توضیحات
    دارای فیلتر HEPAقابلیت تنظیم توانکیسه قابل تعویضگرید انرژی ++A
  • شعاع عملکرد
    ۱۵ متر
  • گنجایش مخزن جاروبرقی
    ۵ لیتر
  • طول کابل برق
    ۱۲ متر
  • توضیحات پاکت جاروبرقی
    پاکت یکبار مصرف
  • قدرت موتور
    ۲۵۰۰ وات
  • وزن
    ۷.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۴۸۰x320x275 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جاروبرقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیسه جارو برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا