آشپزخانهلوازم غیر برقی

سرویس تابه، راهنمای خرید سرویس تابه سرامیکی و تفلون عروس و جهیزیه

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سرویس تابه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزار مهم و ضروری آشپزخانه سرویس تابه می‌باشد. تابه کاربردهای زیادی دارد، در واقع هر چیزی که نیاز به سرخ کردن و تفت دادن داشته باشد را باید درون سرویس تابه انجام داد. در واقع برای پخت هر نوع غذایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم شما نیاز به تابه دارید. شما حتی اگر قصد پختن زرشک پلو با مرغ را هم داشته باشید، قبل از پختن مرغ درون قابلمه باید آن‌ها را درون سرویس تابه به خوبی سرخ کنید. تابه کاربردهای مختلفی دارد، شما در مواردی می‌توانید به جای پختن غذا درون قابلمه بعد از سرخ کردن آن را درون تابه بگذارید تا به خوبی پخته شود به همین علت تابه‌ها درب دار هستند تا از آن‌ها به عنوان قابلمه هم بتوان استفاده نمود. تابه‌های درب‌دار به همین منظور ساخته شده‌اند و اگر توجه کرده باشید، ارتفاع آن‌ها مقداری از تابه‌های معمولی بلند‌تر است.

شما باید با توجه به حجم غذایی که درست می‌کنید اندازه تابه خود را مشخص کنید، اگر خانواده دو نفره هستید، نیازی به تابه خیلی بزرگ نخواهید داشت و یک تابه در اندازه کوچک هم کار شما را انجام می‌دهد، اما زمانی که مهمان دعوت کرده باشید، دیگر یک تابع کوچک جوابگوی شما نخواهد بود و به تابع بزرگتری نیاز دارید به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنم که سرویس تابه را انتخاب کنید. زیرا در این مجموعه تمام سایزهای تابه وجود دارد و از هر کدام که بخواهید می‌توانید استفاده کنید. اگر قرار است، دختر خانم خود را روانه خانه بخت کنید و نمی‌خواهید دختر شما با مشکل مواجه شود حتما برای جهیزیه دخترتان سرویس تابه را انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سرویس تابه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله پر کاربرد به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سرویس تابه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سرویس تابه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سرویس ماهیتابه چیست و چه کاربردی دارد؟

یک ظرف آهنی، چدنی یا آلومینیوم دسته‌دار است که درون آن بادمجان، کدو، ماهی و خوردنی‌های نباتی و حیوانی را سرخ می‌کنند. البته برخی از افراد درون این ظرف کوکو و خاگینه هم درست می‌کنند. برخی تابه‌ها دارای لبه‌های بلند هستند و دارای درب می‌باشند که از آن‌ها بعد از سرخ کردن ماده غذایی مورد نظر به عنوان قابلمه برای پخت هم استفاده می‌کنند. این وسیله به شما کمک می‌کند تا هر نوع ماده غذایی را درون آن سرخ کنید و کیفیت پخت مواد غذایی خود را بالا ببرید و به یک آشپز حرفه‌ای تبدیل شوید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تابه گریل

انواع سرویس تابه(ماهیتابه) موجود در بازار:

  1. سرویس ماهیتابه تفلون: یکی از معروف‌ترین مدل‌های تابه در جهان می‌باشد به علت نچسب بودن محبوبیت فراوانی دارد و آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند. در واقع تفلون یک پوشش نچسب است که در کف هر جنسی استفاده می‌شود، اما معمولا روی جنس آلومینیوم به کار می‌رود زیرا روی این جنس ماندگاری بالاتری دارد. شما برای استفاده از این مدل باید حتما از قاشق چوبی و سیلیکونی استفاده کنید. این تابه در سایزهای ۲۵ تا ۴۵ سانتی‌متری تولید می‌شود البته بسته به شرکت ممکن است سایز آن‌ها متفاوت باشد.
  2. سرویس ماهیتابه چدن: این تابه به علت حفظ دما و گرمای زیادی که تولید می‌کند، قادر است سرعت سرخ کردن مواد غذایی را افزایش دهد. متاسفانه به علت محبوبیت بالایی که دارند مدل‌های تقلبی زیادی وارد بازار شده‌اند که کیفیت لازم را هم ندارند. یک تصور اشتباه بین مردم رایج شده که می‌گویند هر چه وزن تابه سنگین‌تر باشد به چدن اصل نزدیک‌تر است در صورتی که این تصور کاملا اشتباه می‌باشد. شستشوی این تابه‌ها مشکل است به همین علت کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. تمام قوانین نگهداری از تفلون در مورد آن‌ها صدق می‌کند.
  3. سرویس ماهیتابه سرامیکی: بنا به تصور اشتباه برخی افراد جنس کل این تابه از سرامیک می‌باشد. در صورتی که اصلا درست نیست و فقط یک پوشش نازک از سرامیک در کف ان‌ها وجود دارد. رنگ این تابه‌ها معمولا سفید، سیاه یا سرمه‌ای است. پیشنهاد می‌کنم رنگ‌های تیره را انتخاب کنید زیرا رنگ‌های روشن به راحتی لکه می‌زنند. این تابه‌ها هم از نظر ساختار شبیه ماهیتابه‌های تفلون هستند یعنی نباید از اجسام نوک تیز استفاده کنید، زیرا باعث از بین رفتن سرامیک کف آن‌ها می‌شود.
  4. سرویس ماهیتابه وک: این تابه در منطقه آسیای شرقی بیشتر از جاهای دیگر استفاده می‌شود. از نظر شکل ظاهری دارای لبه‌های بلند و گود می‌باشد، مردم این منطقه از این تابه برای طبخ غذاهای خود استفاده می‌کنند، از این تابه برای تفت دادن مواد غذایی هم بهره می‌برند. این تابه روی حرارت زیاد شعله قرار می‌گیرد و برخی مواقع شعله آتش به لبه‌های آن می‌رسد. همین امر باعث می‌شود جهت جلوگیری از سوختن مواد غذایی آن را درون تابه فقط تفت می‌دهند، بنابراین خوب برشته نمی‌شوند. این تابه جزو گران‌ترین تابه‌های موجود در بازار است.
  5. سرویس ماهیتابه لبه بلند: این مدل تابه نسبت به سایر تابه‌هایی که تا بحال گفته شد، دارای لبه بلندتری هستند. از این تابه برای پختن انواع مرغ و خوراک استفاده می‌شود. یکی از ویژگی ‌های جالب توجه آن این است که اگر مقدار زیادی روغن درون آن بریزید هنگام هم زدن مواد غذایی روغن از ظرف بیرون نمی‌ریزد و همچنین شعله وارد روغن نمی‌شود و از آتش گرفتن روغن جلوگیری می‌کنند. اگر از ماده غذایی استفاده می‌کنید که باید در روغن غوطه ور سرخ شود، پیشنهاد می‌کنم حتما از این وسیله استفاده کنید.

بهترین مارک سرویس تابه موجود در بازار:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سرویس ماهیتابه به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای سرویس ماهیتابه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سرویس ماهیتابه اوج
  • سرویس ماهیتابه سورنا
  • سرویس ماهیتابه آرک سان
  • سرویس ماهیتابه زرساب
  • سرویس ماهیتابه پونته
  • سرویس ماهیتابه ام جی اس
  • سرویس ماهیتابه ارکیده
  • سرویس ماهیتابه ایکیا
  • سرویس ماهیتابه ماناآوند
  • سرویس ماهیتابه مرسانا

سرویس ماهیتابه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خریداری کردن این وسیله وجود دارد که شما می‌توانید از هر یک از روش‌ها این کار را انجام دهید، اما از آنجایی که معرفی همه روش‌ها وقت زیادی می‌برد و شاید یک مقاله جداگانه نیاز داشته باشد در ادامه دو روش که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در جهان است که در کشور ایران طرفداران زیادی دارد. در این روش شما حتما باید از محل کار و زندگی خود خارج شوید و به نزدیکترین فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان تنوع کم محصولات یکی را انتخاب و خریداری نمائید. در انتخاب خود باید دقت زیادی داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در کشور ایران می‌باشد در این روش شما نیاز به خروج از منزل یا محل کار نخواهید داشت. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوه زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چون شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخواهید: راهنمای خرید استند و ساج سفری

نکات مهم هنگام خرید سرویس تابه:

  • قیمت سرویس تابه: اولین نکته در خرید هر محصولی مسلما توجه به قیمت ان است. اگر شما دوستان پیش از خرید هر وسیله‌ای بودجه‌ای که قرار است برای خرید آن هزینه کنید را کنار بگذارید، خود به خود بسیاری از کالاهایی که در محدوده‌ی قیمتی شما نیستند، حذف خواهند شد. سرویس تابه هم از این قاعده مستثنی نیست و بسته به جنسی که دارند قیمت ان هم بالا و پایین می‌شود. پس اگر قیمت این محصول برای شما مهم نیست، پیشنهاد ما به شما خرید سرویس تابه‌ از برند‌های مطرح گفته شده و باکیفیت می‌باشد.
  • جنس سرویس تابه: مورد بعدی دقت در جنس سرویس تابه است. در حال حاضر خوشبختانه جنس‌های تابه موجود در بازار بسیار متنوع هستند که انتخاب را برای شما دوستان راحت‌تر خواهد کرد. همانطور که در قسمت بالاتر به انواع سرویس تابه اشاره کردیم، می‌توانید با کنار هم قرار دادن ویژگی‌های هر کدام مدل مدنظرتان را خریداری نمایید. فقط عزیزان فراموش نکنید که همه‌ی جنس‌هایی که در بازار موجودند تا حد زیادی نسبت به برخورد اجسام تیز حساس بوده و خیلی زود آسیب خواهند دید.
  • نوع سرویس تابه: مدل‌های تابه‌ای که در بازار یافت می‌شوند؛ اغلب یا حالت وُک دارند و یا اینکه قسمت بدنه‌ی انها کوتاه می‌باشد. از بین این دو مدل هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که انتخاب هر کدامشان به سلیقه و نیاز شما بستگی خواهد داشت. اگر تابه‌ی لبه کوتاه را خریداری کنید مسلما نمی‌توانید غذاهایی چون انواع خوراک و یا خورشت‌ها را درون ان اماده سازید، در صورتی که انتخاب تابه‌ی وُک که حالت گرد و بلندی دارد، به شما این امکان را خواهد داد که انواع خوراک گوشت و یا مرغ و یا غذاهایی نظیر سوپ را با ان آماده کنید‌.
  • رنگ سرویس تابه: به طور کلی می‌توان گفت که اگر ظروف اشپزخانه که منظورمان همان ظروف پخت و پز می‌باشد، را از بین رنگ‌های تیره انتخاب کنید، مناسب‌تر خواهد بود. چون به هر حال هنگام آماده سازی انواع مواد غذایی روغن آنها پخش خواهد شد و مقدار اعظمی هم بر روی ظروف پخت و پز می‌ریزد. به مرور زمان لکه‌ی روغن دیگر از روی ظرف و یا تابه پاک نخواهد شد و ظاهر ناخوشایندی در اشپزخانه‌ی شما به وجود خواهد آورد. هرچند این قانون کلی است و برای همه صدق نمی‌کند، شاید بسیاری از بانوان به خرید ظروف و یا سرویس تابه با رنگ روشن تمایل نشان دهند، به هر حال این مورد کاملا سلیقه‌ای خواهد بود.
  • محکم بودن دسته: مورد بعدی که شاید بسیاری از دوستان هنگام خرید سرویس تابه به آن توجه نکنند، دقت در محکم بودن اتصالات دسته می‌باشد. اگر تابه ی انتخابی شما دو دسته است، حتما باید از دوام و کیفیت انها آسوده خاطر باشید تا خدایی ناکرده هنگام پخت و پز دسته باز نشود و عوارض بعدی به وجود نیاید. اگر هم یک دسته دارد، بهتر است که بلند و محکم باشد. دوستان فراموش نکنید که هر از گاهی بعد از اتمام کارتان؛ با پیچ گوشتی دسته‌ها را کاملا محکم کنید تا اگر شل شده‌اند، در جای خود ثابت بمانند.
  • خرید از فروشگاه معتبر: مورد آخر و حائز اهمیت خرید سرویس تابه از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور می‌باشد. در حال حاضر با توجه به پاندمی کرونا و شیوع ان در سراسر جهان بهتر است که خریدهایتان را غیرحضوری و یا آنلاین انجام دهید تا خطر ابتلا به این‌ ویروس کاهش یابد. اگر هم قصد خرید حضوری سرویس تابه را دارید، حتما از فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی موجود در شهر محل سکونتتان آن را انتخاب و خریداری کنید تا محصول باکیفیتی را تحویل بگیرید.

روش‌های نگهداری از سرویس تابه:

  1. دور از دسترس کودکان نگهداری شود، چون ممکن است با اشیا تیز، کف تابه را دچار خط و خش کنند.
  2. بر اساس تعداد اعضای خانواده‌تان از تابه استفاده کنید، برای مثال اگر دونفر هستید بهتر است، در ابتدا از تابه‌ی کوچک سرویس بهره ببرید تا همگی انها به یکباره مورد استفاده قرار نگیرند‌ و طول عمرشان کاهش نیابد.
  3. سعی کنید هنگام قرار دادن سرویس تابه در کابینت، هیچ‌گاه ظروف دیگر را درون آن‌ها نگذارید؛ چون در اثر گذاشتن و برداشتن ظروف دیگر، کف تابه خط می‌افتد.
  4. هیچ‌گاه از کفگیر و یا ملاقه‌های نوک تیز و فلزی برای هم زدن غذای درون سرویس تابه استفاده نکنید، چون به مرور زمان کیفیت اولیه‌ی خود را از دست داده و اسیب می‌بینند. بهتر است به سراغ کفگیر و یا ملاقه‌های سیلیکونی و یا چوبی بروید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سرویس تابه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سرویس تابه سرامیکی و تفلون ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سرویس تابه ۳ پارچه گرانیتی سورنا مدل SML3251

سرویس تابه 3 پارچه گرانیتی سورنا مدل SML3251

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • جنس روکش
    گرانیت
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    تابه سایز ۱۶تابه سایز ۱۸تابه سایز ۲۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۳۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سرویس تابه ۲ پارچه بی اس اف مدل ۰۵-۱۵

سرویس تابه 2 پارچه بی اس اف مدل 05-15

مشخصات

  • تعداد پارچه
    دو پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    سرامیک
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    این ست شامل یک عدد ماهیتابه ۲۰سانت با ارتفاع ۴.۵ سانتس متر و یک عدد ماهیتبه ۲۴ سانت با ارتفاع ۵ سانتی متر است.جنس دسته از باکالیت است.این تابه ها قابل استفاده روی شعله گاز و همچنین اجاق های القایی هستند
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۷x28x11 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سرویس تابه ۶ پارچه مدل NEWYORK

سرویس تابه 6 پارچه مدل NEWYORK

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • ویژگی ظرف پخت
    کفه دو جداره
  • تعداد پارچه
    شش پارچه
  • ساختار بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • جنس در
    شیشه
  • جنس دسته
    فلز
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • قابل شستشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    سرویس تابه ۳ عددی به همراه ۳ درب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سرویس تابه ۳ پارچه مدل کاریوفیلوس

سرویس تابه 3 پارچه مدل کاریوفیلوس

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    سرویس ۶ پارچه لب چدن ۳ عدد تابه۳ عدد درب پیرکسضخامت ۲ میلطرح داخل زنبوری (کندو)طرح بیرون مشکی چروکسایز تابه ها ۲۸x24x204 نفرهx6نفرهx8نفرهپای کیفیت محصولاتمان ایستا ده ایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سرویس تابه ۳ پارچه طرح سورنا مدل ۵۵۲۱

سرویس تابه 3 پارچه طرح سورنا مدل 5521

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    تابه قطر ۲۰ ارتفاع ۷.۵ سانتی مترتابه قطر ۲۴ ارتفاع ۸ سانتی مترتابه قطر ۲۸ ارتفاع ۹ سانتی مترگرانیت داخل ظروف مشکی با طرح کندوکاملا نچسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سرویس تابه ۳ پارچه مدل زنبوری کد TA2Z

سرویس تابه 3 پارچه مدل زنبوری کد TA2Z

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سرویس تابه ۳ پارچه فریال مدل ۰۰۱

سرویس تابه 3 پارچه فریال  مدل 001

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – ضد چسبندگی- ساخته شده با بهترین کیفیت – روکش تفلون – دارای سه تابه تک دسته با مشخصات زیر:تابه سایز ۲۰ به ابعاد ۳۶×۲۲×۸ سانتی‌متر و وزن ۳۴۰ گرمتابه سایز ۲۴ به ابعاد ۳۸×۹×۲۶ سانتی‌متر و وزن ۳۸۵ گرم تابه سایز ۲۸ به ابعاد ۴۳×۱۰×۲۴ سانتی‌متر و وزن ۶۳۰ گرم- دارای دسته فلزی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۴×۳۰×۱۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۳۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سرویس تابه ۴ پارچه مدل Best

سرویس تابه 4 پارچه مدل Best

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • ویژگی ظرف پخت
    کفه دو جداره
  • تعداد پارچه
    چهار پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • جنس در
    بدون در
  • جنس دسته
    فلز
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • قابل شستشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    سرویس شامل ۴ تابه با سایز های ۲۸ ، ۲۴ ، ۲۰ ، ۱۶دسته با رنگ ثابت و ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سرویس تابه ۲ پارچه تفال مدل Simplicity

سرویس تابه 2 پارچه تفال مدل Simplicity

مشخصات

  • تعداد پارچه
    دو پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • سایر توضیحات
    سرویس ۲ پارچه شامل:- یک عدد تابه پنکیک سایز ۲۲ با ارتفاع ۱.۵ سانتی‌متر، طول تابه با احتساب دسته ۳۹ سانتی‌متر- یک عدد تابه سایز ۲۴ با ارتفاع ۳.۵ سانتی‌متر، طول تابه با احتساب دسته ۴۰.۵ سانتی‌متر- تابه‌ها دارای روکش نچسب و مقاوم- دارای نشانگر کنترل دما در کف تابه- با قابلیت پخش یکنواخت حرارت- قابل‌شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی- نظافت آسان-بالاترین کیفیت در دنیا-طول عمر بالاساخت فرانسهmade in france

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سرویس تابه ۳ پارچه فریال مدل ۰۰۲

سرویس تابه 3 پارچه فریال مدل 002

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای سه تابه دو دسته با مشخصات زیر:تابه سایز ۲۰ به ابعاد ۲۸×۸×۱۶ سانتی‌متر و وزن ۴۲۰ گرمتابه سایز ۲۴ به ابعاد ۳۳×۸×۲۰ سانتی‌متر و وزن ۵۱۵ گرم تابه سایز ۲۸ به ابعاد ۳۸×۱۰×۲۴ سانتی‌متر و وزن ۶۴۰ گرم- دارای دو دسته فلزی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۹×۱۴×۲۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سرویس تابه ۵ پارچه مدل روحی

سرویس تابه 5 پارچه مدل روحی

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    پنج پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    این مجموعه شامل ۵ تابه در ابعاد ۲۸-۲۶-۲۴-۲۲-۲۰ می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سرویس تابه ۳ پارچه مدل آریا

سرویس تابه 3 پارچه مدل آریا

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    ضخامت لبه ۵۰ میلیمتر ودارای مهر استاندارد است.بسیار با دوام وبا کیفیت میباشد.طرح داخلی زنبوری است وتمام گرانیت میباشد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سرویس تابه ۳ پارچه مدل Mo

سرویس تابه 3 پارچه مدل Mo

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سرویس تابه ۳ پارچه مدل ۱۲۵۶

 سرویس تابه 3 پارچه مدل 1256

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    تابه سایز (قطر) ۱۶ -ارتفاع ۵/۵ سانتی مترتابه سایز ۱۸- ارتفاع ۶/۵ سانتی مترتابه سایز ۲۰ – ارتفاع ۷/۵ سانتی متررنگ گرانیت داخل ظروف مشکیضخامت بدنه ۱/۸ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سرویس تابه ۳ پارچه مدل ۱۰۱۰۰۲

سرویس تابه 3 پارچه مدل 101002

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    – روکش داخلی گرانیت نچسب – تابه بزرگ سایز: ۲۸ ارتفاع ۸/۵- تابه متوسط سایز: ۲۲ ارتفاع ۷/۵- تابه کوچک سایز: ۱۸ ارتفاع ۶/۵- دارای ۲ دستگیره- پخش یکنواخت حرارت- ضخامت بدنه آلومینیوم ۱/۸ میلیمتر-رنگ گرانیت داخل ظروف مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سرویس تابه ۳ پارچه مدل best

سرویس تابه 3 پارچه مدل best

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    سرویس شامل سه تابه در سایز های ۳۰ ، ۲۶ ، ۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سرویس تابه ۳ پارچه مدل BEST

سرویس تابه 3 پارچه مدل BEST

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • ویژگی ظرف پخت
    کفه دو جداره
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • جنس در
    بدون در
  • جنس دسته
    فلز
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • قابل شستشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    سرویس شامل ۳ تابه در سایز های ۲۸ ، ۲۴ ، ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سرویس تابه ۶ پارچه مدل زنبوری

سرویس تابه 6 پارچه مدل زنبوری

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • ویژگی ظرف پخت
    در پیرکس
  • تعداد پارچه
    شش پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • جنس در
    پیرکس
  • جنس دسته
    فلز
  • قابلیت استفاده در
    کشو
  • قابل شستشو
    با دست
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سرویس تابه ۶ پارچه مدل سورنا کد ۵۵۲۳

سرویس تابه 6 پارچه مدل سورنا کد 5523

مشخصات

  • تعداد پارچه
    شش پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    تابه قطر ۲۰ ارتفاع ۷.۵ سانتی مترتابه قطر ۲۴ ارتفاع ۸ سانتی مترتابه قطر ۲۸ ارتفاع ۹ سانتی مترگرانیت داخل ظروف مشکی با طرح کندوکاملا نچسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سرویس تابه ۳ پارچه کاسیو مدل ۰۰۲

سرویس تابه 3 پارچه کاسیو مدل 002

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    روی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای سه تابه دو دسته با مشخصات زیر:تابه سایز ۲۰ به ابعاد ۲۹×۶×۱۹ سانتی‌متر و وزن ۴۰۵ گرمتابه سایز ۲۴ به ابعاد ۳۴×۶×۲۲ سانتی‌متر و وزن ۵۲۰ گرم تابه سایز ۲۸ به ابعاد ۳۸×۹×۲۶ سانتی‌متر و وزن ۶۷۵ گرم- دارای دو دسته فلزی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸×۱۲×۲۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سرویس تابه ۳ پارچه مدل TBD کد ۱۲۰۰

سرویس تابه 3 پارچه مدل TBD کد 1200

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سرویس تابه ۳ پارچه مدل سهند کد T109

سرویس تابه 3 پارچه مدل سهند کد T109

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    تابه تک دستهسایز ۲۰،۲۴،۲۸جنس روییه: گرانیتجنس یدنه: آلومینیوموزن ۱۶۰۰ گرمبسیار ضخیم حتما در هنگام تحویل کالا برگه اصالت مدل سهند در بسته بندی محصول چک شود.
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۷x29x47 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۶۹۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سرویس تابه ۳ پارچه مدل Best

سرویس تابه 3 پارچه مدل Best

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    شامل : تابه در سایز های ۳۰ ، ۲۶ ، ۲۲ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سرویس تابه ۶ پارچه مُرسانا مدل TM6000

سرویس تابه 6 پارچه مُرسانا مدل TM6000

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    شش پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    – کیفیت ساخت بالا – ساخته شده از بدنهِ ضخیم – روکش داخلی گرانیت نچسب به رنگ تیره با کیفیت بالا – تابه بزرگ سایز: ۲۸ + درب پیرکس – تابه متوسط سایز: ۲۴ + درب پیرکس – تابه کوچک سایز: ۲۰ + درب پیرکس – دیواره ی بلند – پخش یکنواخت حرارت – محصول کاملا بهداشتی و فاقد سرب و کادیوم است – با غذا ترکیب نمی شود و به غذا رنگ نمی دهد
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۷×۳۲×۳۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سرویس تابه ۴ پارچه مدل روحی طرح استیل

سرویس تابه 4 پارچه مدل روحی طرح استیل

مشخصات

  • تعداد پارچه
    چهار پارچه
  • ساختار بدنه
    روی
  • جنس روکش
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سرویس تابه ۳ پارچه مدل زنبوری کد  G22

سرویس تابه 3 پارچه مدل زنبوری کد  G22

مشخصات

  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    سرویس ۳ تابه زنبوری تعداد پارچه=۳ عددسایز تابه ها=۲۰/۲۴/۲۸مدل داخلی= طرح کندو(زنبوری)جنس بدنه= الومینیومجنس روکش= گرانیتتعداد دسته = دو دعددوزن خالص= ۱۷۰۰گرم ابعاد بسته بندی ۳۱x31x10
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۱x31x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سرویس تابه ۴ پارچه مدل روحی

سرویس تابه 4 پارچه مدل روحی

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    چهار پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    روی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای ۴ قابلمه با مشخصات زیر: سایز ۱۶: ابعاد ۲۳×۵×۱۷ سانتی‌متر و وزن ۱۵۵ گرم سایز ۱۸: ابعاد۲۷×۵×۱۹ سانتی‌متر و وزن ۱۸۵ گرم سایز ۲۰: ابعاد ۲۹×۵×۲۱ سانتی‌متر وزن ۲۲۵ گرم سایز ۲۳: ابعاد ۳۲×۵×۲۳ سانتی‌متر و وزن ۲۳۵ گرم – دارای دو دسته از جنس بدنه
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲×۸×۲۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۸۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سرویس تابه ۴ پارچه مدل رویی

سرویس تابه 4 پارچه مدل رویی

مشخصات

  • تعداد پارچه
    چهار پارچه
  • ساختار بدنه
    آلومینیوم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    ۴ عدد تابه روییقطر تابه سایز ۱: ۲۶ سانتی مترقطر تابه سایز ۲: ۲۲ سانتی مترقطر تابه سایز ۳: ۱۹ سانتی مترقطر تابه سایز ۴: ۱۷ سانتی مترمجموع وزن ۴ تابه: ۶۹۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷x27x4 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سرویس تابه ۳ پارچه مدل ۴۵۷

سرویس تابه 3 پارچه مدل 457

مشخصات

  • اقلام سرویس پخت و پز
    تابه
  • تعداد پارچه
    سه پارچه
  • ساختار بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • سایر توضیحات
    شامل تابه در سه سایز ۳۰ ، ۲۶ ، ۲۲ میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سرویس تابه ۵ پارچه مدل روحی کد ST_301

سرویس تابه 5 پارچه مدل روحی کد ST_301

مشخصات

  • تعداد پارچه
    پنج پارچه
  • ساختار بدنه
    روی
  • جنس روکش
    استیل
  • سایر توضیحات
    ابعاد تابه ۱ : قطر ۱۸ با ارتفاع ۴ ، ابعاد تابه ۲: قطر ۲۰ با ارتفاع ۵، تابه ۳: قطر:۲۳ با ارتفاع ۶ ، تابه ۴ : قطر۲۵ با ارتفاع ۵ و تابه ۵: قطر ۲۶ و ارتفاع ۷ سانتی متر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سرویس تابه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زودپز برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا