ابزار سلامتلوازم آرایشی

دستگاه میکرونیدلینگ، راهنمای خرید دستگاه میکرونیدلینگ صورت و ابرو

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه میکرونیدلینگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دستگاه میکرونیدلینگ در مراقبت از پوست رایج است و دلیل خوبی دارد. این فرآیند شامل چرخاندن یک میله یا خودکار است که با سوزن‌های کوچک چسبانده شده تا زخم‌های ریز ایجاد کند. این زخم‌ها کوچک هستند و فقط عمق پوست دارند، اما بدن شما با هشدار واکنش نشان می‌دهد و فاکتورهای درمانی را ارسال می‌کند که قدرت، درخشندگی و سلامت پوست را افزایش می‌دهد. دستگاه میکرونیدلینگ تنها پس از یک بار درمان باعث درخشندگی پوست شما می‌شود و تا ماه ها پس از آن ظاهر پوست شما را تقویت می‌کند. فواید این دستگاه بسیار زیاد است. دستگاه میکرونیدلینگ در چند سال اخیر سر و صدای زیادی در دنیای مراقبت از پوست به پا کرده است.

اگر در مورد دستگاه میکرونیدلینگ و اینکه چگونه می تواند به پوست شما کمک کند، از جمله برخی از بایدها و نبایدها هنگام خرید و استفاده از دستگاه مناسب، کنجکاو هستید، این راهنما برای شما مناسب است. دستگاه میکرونیدلینگ معمولاً توسط یک متخصص زیبایی پزشکی یا متخصص پوست و با استفاده از یک قلم میکرونیدلینگ تخصصی انجام می‌شود. همچنین می‌توان این کار را در خانه با خیال راحت با یک غلتک درما انجام داد، یک ابزار دستی با سوزن‌های کوچک روی یک غلتک درام مانند این کار را انجام می‌دهد. فیزیولوژی پشت این کار است که سوزن‌های ریز آسیب‌های ریز ایجاد می‌کنند که یک پاسخ درمانی شامل افزایش جریان خون و تولید کلاژن جدید را تحریک می‌کند. این متعاقباً نوسازی پوست، افزایش نفوذ مواد فعال محصول را تشویق می‌کند و ظاهر چین و چروک و اسکار آکنه را بهبود می‌بخشد.

دستگاه میکرونیدلینگ خانگی کمی ملایم‌تر است زیرا سوزن‌ها معمولاً کمی کوتاه‌تر از سوزن‌هایی هستند که در محیط‌های حرفه‌ای استفاده می‌شوند. می توان آن را برای بهبود ظاهر خطوط بسیار ظریف یا مناطقی با منافذ بزرگتر انجام داد. همچنین برای افزایش جذب سرم‌های پوست و سایر محصولات آرایشی مفید است.

دستگاه میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک عمل زیبایی است. این شامل سوزن زدن پوست با سوزن‌های ریز استریل شده است. زخم‌های کوچک باعث می‌شود بدن شما کلاژن و الاستین بیشتری بسازد که پوست شما را التیام می‌بخشد و به شما کمک می‌کند جوان تر به نظر برسید. ممکن است آن را به نام درمان القای کلاژن نیز بشنوید. هزینه میکرونیدلینگ نسبت به لیزر درمانی کمتر است که می‌تواند حدود چهار برابر هزینه داشته باشد. میکرونیدلینگ ممکن است برای افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند بهتر عمل کند، زیرا مانند لیزر درمانی شامل گرما نمی‌شود، که می‌تواند بر رنگدانه یا رنگ پوست شما تأثیر بگذارد. از متخصص پوست خود بپرسید که چه چیزی برای پوست شما بهترین گزینه است. نسخه‌هایی از دستگاه‌های میکرونیدلینگ وجود دارد که خودتان آن را انجام دهید. اما متخصصان پوست نسبت به استفاده از آن‌ها هشدار می‌دهند زیرا ممکن است به طور تصادفی به پوست خود آسیب برسانید و ممکن است راه خوبی برای استریل کردن سوزن‌ها نداشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید برس پاکسازی پوست

دستگاه میکرونیدلینگ چگونه کار می‌کند؟

دستگاه میکرونیدلینگ با تشویق پوست شما به ساخت کلاژن بیشتر عمل می‌کند. ایده این است که سوزن‌های ناشی از این روش باعث آسیب جزئی به پوست می‌شوند و پوست با ساخت بافت‌های غنی از کلاژن جدید پاسخ می‌دهد. این بافت جدید پوست به نوبه خود از نظر رنگ و بافت یکدست‌تر است. دلیل از دست دادن کلاژن پوست در اثر افزایش سن یا آسیب طبیعی می‌باشد. با تشویق پوست به ساخت بافت جدید، ممکن است کلاژن بیشتری وجود داشته باشد تا به سفت‌تر شدن پوست نیز کمک کند.

انواع دستگاه میکرونیدلینگ:

آیا می‌دانستید سه نوع میکرونیدلینگ وجود دارد که تقریباً هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند، قبل از انتخاب دستگاه میکرونیدلینگ یا صرف هزینه زیادی برای آن، تحقیق خود را انجام دهید و تفاوت‌ها را بدانید. بسته به اینکه کدام تکنیک را دریافت می‌کنید، نتایج می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

  1. میکرونیدلینگ مکانیکی: میکرونیدلینگ مکانیکی از یک خودکار موتوردار با سوزن‌های باریک ریز برای ایجاد هزاران کانال به عمق ۲.۵ میلی‌متر استفاده می‌کند. این کانال‌ها بافت‌های پیر شده، چروکیده یا اسکار را مختل می‌کنند تا امکان بازسازی پوست جدید رخ دهد. این نوع میکرونیدلینگ بیشترین کانال‌ها را در هر اینچ مربع از پوست ایجاد می‌کند. به همین دلیل، بیماران مقدار خفیفی از خونریزی و قرمزی را تجربه می‌کنند. این محبوب‌ترین نوع میکرونیدلینگ است زیرا هم نسبتاً مقرون به صرفه است و هم یک درمان نگهداری عالی برای به تاخیر انداختن روند پیری می‌باشد. افرادی که مایل به اصلاح چین و چروک یا جای زخم هستند. افرادی که به دنبال روشن کردن رنگدانه‌های قهوه‌ای می‌باشند و افرادی که پای کلاغی، خطوط پیشانی یا خطوط لب دارند، افرادی که اسکار بدن یا جای آکنه دارند بهترین کاندید استفاده از این مدل هستند.
  2. میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی کسری: میکرونیدلینگ فرکشنال با فرکانس رادیویی از سوزن‌های ضخیم‌تری برای انتقال گرما به عمق پوست استفاده می‌کند. اساس این درمان انعقاد حرارتی بافت برای تحریک دناتوره شدن و تجدید کلاژن است. میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی (RF) میکروکانال‌های کمتری نسبت به سوزن مکانیکی ایجاد می‌کند، بنابراین باید به عنوان یک درمان مبتنی بر حرارت در نظر گرفته شود. برخلاف قلم‌های میکرونیدلینگ، این روش درمانی بدون خونریزی و بدون توقف است. هدف اصلی RF لیفت کردن پوست و ضخیم شدن کلاژن است، در حالی که میکرونیدلینگ مکانیکی نقش بیشتری در لایه‌برداری مجدد لایه‌های بالایی پوست دارد. میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی برای افرادی که می خواهند پوست خود را سفت، لیفت یا کانتور کنند، مطلوب است. برای کاهش جای زخم نیز موثر می‌باشد. گرما به غدد چربی آسیب می رساند، بنابراین میکرونیدلینگ RF برای کاهش آکنه و کوچک کردن منافذ تولید کننده روغن نیز موثر است.
  3. میکرونیدلینگ مزوتراپی: مزوتراپی کمترین تهاجمی در بین تمام گزینه‌های سوزنینگ است. این گزینه کم تهاجمی تنها بر بالاترین لایه پوست، حدود ۶۰۰ میکرومتر عمق دارد که بسیار سطحی است. مزوتراپی نفوذپذیری لایه شاخی را افزایش می‌دهد و به مواد مراقبت از پوست اجازه می‌دهد تا کمی عمیق تر نفوذ کنند. محصولات مراقبت از پوست معمولی که در حین مزوتراپی استفاده می‌شوند عبارتند از: هیالورونیک اسید، ویتامین C یا بوتاکس. نتایج شبیه به صورت است. افرادی که نسبتاً از پوست خود راضی هستند و به دنبال تقویت یا درخشش بیشتر برای چند روز هستند و افرادی که پوست خود را برای یک رویداد بزرگ مانند عروسی یا تعطیلات آماده می‌کنند، کاندیدای استفاده از این مدل هستند.

روش استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ:

  • متخصصین پوست یا پزشکان متخصص در مراقبت از پوست و اختلالات پوستی می‌توانند میکرونیدلینگ را انجام دهند. زیبایی شناسان نیز این کار را انجام می‌دهند. اگر آن را در جایی غیر از مطب پزشک امتحان کردید، ابتدا تجربه و اعتبار فرد را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام تجهیزات استریل شده است.
  • نسخه‌هایی از دستگاه های میکرونیدلینگ وجود دارد که خودتان آن را انجام دهید. اما متخصصان پوست نسبت به استفاده از آن‌ها هشدار می‌دهند، زیرا ممکن است به طور تصادفی به پوست خود آسیب برسانید و ممکن است راه خوبی برای استریل کردن سوزن‌ها نداشته باشید.
  • این روش معمولاً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، بسته به بزرگی ناحیه، اکثر افراد برای مشاهده تفاوت به ۴-۶ جلسه درمان نیاز دارند.
  • ابتدا یک کرم بی‌حس کننده را روی صورت خود بمالید تا نتوانید جای سوزن را احساس کنید. سپس فردی که میکرونیدلینگ را انجام می دهد، ابزاری به شکل قلم یا غلتان با سوزن‌های ریز دور صورت شما حرکت می‌دهد. سوزن‌ها بریدگی‌های کوچکی در پوست شما ایجاد می کنند که باعث کمی خونریزی می‌شود. پزشک ممکن است پس از آن کرم یا سرم را روی صورت شما پخش کند.
  • هدف از این روش شروع فرآیند بهبودی بدن شما با ارسال کلاژن و الاستین برای رفع آسیب های ریز است. کلاژن به پر کردن و صاف کردن چین و چروک کمک می‌کند.
  • اکثر افراد میکرونیدلینگ روی صورت انجام می‌دهند، اما می‌توان آن را روی سایر قسمت‌های بدن مانند شکم یا ران‌ها نیز انجام داد.

مزایای استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ:

  1. ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می دهد: هیچ کس نمی‌خواهد پیرتر از خودش به نظر برسد. اما پیری زودرس که به صورت خطوط ظریف و چین و چروک ظاهر می‌شود، دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. جراحات کوچک ناشی از یک جلسه میکرونیدلینگ تولید کلاژن و الاستین را برای مبارزه با خطوط و چین و چروک افزایش می دهد. کلاژن و الاستین ترکیباتی در پوست شما هستند که ساختار و استحکام را افزایش می‌دهند و کیفیتی جوان را به شما می‌دهند. مکانیسم های ترمیم زخم همچنین بدن شما را برای تولید سلول‌های پوستی جدید تحریک می‌کند و خطوط ریز، چین و چروک‌های پنجه کلاغی و پیشانی را کمتر آشکار می‌کند.
  2. درمان اسکار: از آنجایی که میکرونیدلینگ تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند، در رفع آکنه و سایر اسکارهای روی پوست شما نیز بسیار موثر است. تنها نوع اسکار که قابل درمان نیست اسکارهای کلوئیدی یا برجسته است.
  3. آسیب خورشید: میکرونیدلینگ در کاهش ظاهر آسیب‌های ناشی از نور خورشید، به ویژه هایپرپیگمانتاسیون و لکه‌های ناشی از افزایش سن موثر است. اگر پوست شما لکه‌دار و قهوه‌ای رنگ است که احتمالاً ناشی از آفتاب گرفتن بیش از حد است، میکرونیدلینگ و توانایی آن در تحریک کلاژن و سلول‌های پوستی جدید می‌تواند ظاهر شما را تقویت کرده و رنگ شما را یکدست کند.
  4. ضد پیری: افزایش سن فقط به صورت چین و چروک و تغییر رنگ ظاهر نمی‌شود. با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، بنابراین شل به نظر می‌رسد. پوست پیر نیز ممکن است کدر به نظر برسد و درخشندگی نداشته باشد. میکرونیدلینگ می‌تواند این را تغییر دهد. انباشته شدن کلاژن در پاسخ به زخم های ریز می‌تواند ساختار پوست را برای مبارزه با افتادگی بهبود بخشد. به علاوه، تنها ۲۴ ساعت پس از یک جلسه، درخشش درخشان و تازه‌ای را تجربه می‌کنید، منافذ را کوچک می کند با وجود این واقعیت که میکرونیدلینگ شامل سوراخ کردن پوست شما می‌شود، اندازه منافذ شما را افزایش نمی‌دهد. در واقع، کمک می‌کند منافذ شما بسیار کوچکتر ظاهر شوند. هنگامی که کلاژن اطراف منافذ شما تحریک می شود، ناحیه اطراف هر منافذ پر می‌شود و خود منافذ تقریباً ناپدید می‌شوند.
  5. اثربخشی محصولات موضعی را بهبود می بخشد: پس از میکرونیدلینگ بهترین زمان برای استفاده از درمان‌های ضد پیری، مرطوب کننده ها و سایر درمان‌های موضعی است که سلامت و ظاهر پوست را افزایش می‌دهد. ریز سوراخ‌ها کرم‌ها، سرم‌ها و ژل‌ها را راحت‌تر دریافت می‌کنند و آن‌ها را عمیق‌تر از زمانی که به طور منظم استفاده می‌کنید به داخل درم می‌رسانند.
  6. با علائم کشش مبارزه می‌کند: میکرونیدلینگ تقریباً در هر نقطه از بدن شما کار می‌کند. این می‌تواند در کاهش ظاهر ترک‌هایی که پس از دوره‌های رشد سریع ظاهر می‌شوند، مانند دوران بارداری، موثر باشد.
  7. کاهش روزاسه: تیرگی و ضخیم شدن پوست روزاسه را می‌توان با میکرونیدلینگ برطرف کرد. اگر از این بیماری پوستی رنج می برید، تجزیه سریع کلاژن را تجربه می‌کنید. میکرونیدلینگ رشد کلاژن را تحریک می‌کند تا این تجزیه را جبران و جایگزین کند، بنابراین پوست شما کمتر ملتهب و تحریک شده به نظر می‌رسد.
  8. بهبود آکنه: به دلیل ارائه بهبود یافته کاربردهای موضعی، می‌توانید از میکرونیدلینگ برای کمک به بهبود اثربخشی درمان‌های موضعی آکنه استفاده کنید. استفاده منظم از میکرونیدلینگ می‌تواند به شفاف شدن پوست شما کمک کند.
  9. عوارض جانبی کمتر از لیزر: لایه برداری شدید اثرات میکرونیدلینگ با لیزر و لایه برداری شیمیایی قابل مقایسه است، اما بدون توقف طولانی مدت شما می‌توانید ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از میکرونیدلینگ از پوستی درخشان لذت ببرید، اما با لیزر، بهبودی شما ممکن است ۳ تا ۱۰ روز طول بکشد. پوست شما به ۱۴ تا ۲۱ روز زمان نیاز دارد تا پس از یک لایه برداری متوسط یا شدید به حالت اولیه برگردد.

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

طبق برآورد درماپن، هزینه میکرونیدلینگ از ۱۰۰ تا ۷۰۰ دلار در هر جلسه است. اکثر درمان های صورت حدود ۳۰۰ دلار در هر جلسه هزینه دارند. از آنجایی که میکرونیدلینگ یک عمل زیبایی محسوب می شود، تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. پزشک شما ممکن است بتواند با تنظیم یک برنامه پرداخت به شما کمک کند تا از عهده درمان بهتر برآیید. برخی از دفاتر حتی تامین مالی نیز ارائه می‌دهند. شما باید قبل از انجام این روش، تمام هزینه‌های انباشته را در نظر بگیرید تا هیچ صورت حساب غافلگیر کننده‌ای نداشته باشید. اگر تصمیم به مرخصی گرفتن از کار دارید، ممکن است لازم باشد راه‌هایی برای جبران ساعات کاری از دست رفته در نظر بگیرید. با این حال، اکثر مردم می‌توانند بلافاصله به محل کار یا مدرسه برگردند.

عوارض میکرونیدلینگ:

مانند همه روش‌های زیبایی، میکرونیدلینگ بدون خطر نیست. شایع ترین عارضه جانبی، تحریک جزئی پوست بلافاصله پس از عمل است. همچنین ممکن است برای چند روز قرمزی را مشاهده کنید.

در صورت مشاهده عوارض جانبی شدیدتر، از جمله:

  • خون ریزی
  • کبودی
  • عفونت
  • لایه برداری

ممکن است کاندیدای ایده آل برای میکرونیدلینگ نباشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

نکات مهم هنگام استفاده از میکرونیدلینگ:

  1. اندازه میکرو سوزن مناسب را بدانید: یکی از اشتباهات رایج افرادی که برای اولین بار اقدام می‌کنند این است که اندازه سوزن مناسب برای پوست را نمی‌دانند. درما رولرها اندازه سوزن های مختلفی برای ناحیه خاصی از پوست دارند. سوزن‌های کوتاه تر در نواحی چشم و گردن و پشت دست استفاده می‌شود. در حالی که از میکرو سوزن‌های بلندتر برای شکم، اندام‌ها و پشت ناحیه پا استفاده می‌شود. این نواحی پوست ضخیم‌تری دارند، بنابراین برای تحریک تولید کلاژن و الاستین جدید به سوزن‌های بلندتری نیاز دارید.
  2. به دنبال بهترین محصول درما رولر باشید: برندهای زیادی از درما رولر در بازار وجود دارد. از این رو، باید معیارهایی را بدانید که در یک محصول خاص به دنبال چه چیزی باشید. دستگاه درما رولر تایید شده توسط FDA وجود دارد که گزینه بسیار خوبی برای بررسی کیفیت و ایمنی محصول است. اگر قصد استفاده از دستگاه درما رولر مراقبت خانگی را دارید، این نکته بسیار مهم است.
  3. از بهترین محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید: برای افزایش اثرات درمانی درما رولر، باید از بهترین محصول مراقبت از پوست استفاده کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر جوانسازی پوست، درما رولرها برای جذب سریعتر و بیشتر سرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، کرم ها و سایر عوامل موضعی نیز استفاده می شوند. بنابراین، شما باید محصولات مراقبت از پوست مناسب را پیدا کنید تا بتوانید بهترین نتایج را داشته باشید.
  4. ناحیه درما رولینگ خود را ضدعفونی کنید: اگر قصد دارید از درما رولر در خانه استفاده کنید، باید مطمئن شوید که ناحیه درما رولینگ شما تمیز و ضدعفونی شود. شما باید قسمت میز را که باید درما رولرهای خود را در آن قرار دهید ضدعفونی کنید. همچنین باید دستگاه را روی یک ناحیه استریل قرار دهید تا از هرگونه آلودگی و انتشار هر گونه عفونت جلوگیری شود. می‌توانید از ایزوپروپیل الکل یا پراکسید هیدروژن برای ضد عفونی کردن ناحیه استفاده کنید.
  5. قطعات درما رولر را بشناسید: دانستن قطعات درما رولر شما را در نحوه استفاده صحیح از دستگاه راهنمایی می‌کند. درما رولرها دستگاهی ساده و دستی هستند که برای یک تکنیک جراحی و درمانی کم تهاجمی استفاده می‌شود. از یک استوانه تشکیل شده است که صد سوزن میکرو را در خود جای داده است. فقط هنگام برداشتن درپوش سیلندر دقت بیشتری داشته باشید زیرا اگر عجله دارید ممکن است انگشتان شما را خاردار کند.
  6. پوست خود را برای درما رولینگ آماده کنید: برای دستیابی به حداکثر نتیجه، مطمئن شوید که پوست خود را برای جلسه درما رولینگ آماده کرده‌اید. محل خاص را با آب و صابون بشویید. سپس، برای نتیجه بهتر، می‌توانید با استفاده از لایه بردار شیمیایی، ناحیه را پاکسازی و لایه برداری کنید. پاکسازی و لایه برداری باعث افزایش جذب سریعتر پوست می‌شود.
  7. یک یا دو لایه از سرم دلخواه خود را اضافه کنید: افزودن یک تا دو لایه از سرم انتخابی شما باعث افزایش بیشتر اثرات درمانی درمان درما رولینگ می‌شود. انواع مختلفی از سرم‌ها برای انتخاب وجود دارد، می‌توانید از سرم‌های جوانی، سرم‌های ضد پیری، سرم‌های ویتامین C و بسیاری دیگر استفاده کنید.
  8. نحوه صحیح رول کردن را بدانید: به آرامی درمای رولر خود را در جهت عمودی، افقی و مورب سه تا چهار بار در هر ناحیه بچرخانید. اگر از آن برای صورت خود استفاده می‌کنید، آن را دو بار روی پیشانی، گونه‌ها، لب‌ها، چانه و گردن خود بغلتانید. نیازی نیست آن را خیلی محکم فشار دهید زیرا ممکن است باعث درد شود. به اندازه کافی فشار وارد کنید که به راحتی می‌توانید آن را تحمل کنید. هنگام چرخاندن زیر چشم و ناحیه لب دقت بیشتری داشته باشید زیرا این نواحی بیش از حد حساس هستند. هیچ سرمی روی پلک‌ها نزنید.
  9. بعد از درما رولینگ یک لایه دیگر از سرم بمالید: برای بهترین نتیجه، پس از انجام درمان درما رولینگ، یک لایه دیگر از سرم بمالید. اگر به رتینول حساس نیستید، می‌توانید آن را در شب بعد از رول کردن استفاده کنید.
  10. درما رولینگ را به یک عادت تبدیل کنید: یکی از سوالات متداول افرادی که برای اولین بار به آن مراجعه می‌کنند این است که هر چند وقت یک بار باید از درما رولر استفاده کنند، در واقع، هیچ قانون ثابت یا سختی در مورد زمان برگزاری جلسه بعدی شما وجود ندارد. بسته به ترجیحات و منطقه‌ای که قرار است رول کنید، می‌توانید از درما رول ها چند بار در هفته یا یک بار در ماه استفاده کنید. اصل در اینجا این است که شما باید هر از گاهی یک جلسه درما رولینگ داشته باشید تا روند ترمیم پوست را تحریک کنید تا بهبودی ادامه یابد تا زمانی که پوست شما به سطح زیبایی برسد.
  11. بعد از استفاده رولرهای درما را تمیز کنید: از ایزوپروپیل یا الکل مالشی برای پاکسازی غلتک پوست خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید آن را در یک محفظه پلاستیکی قرار دهید تا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید و در معرض میکروارگانیسم های مضر قرار نگیرد.
  12. بیش از حد رول نکنید: یک نکته مهم در درما رولینگ این است که غلتک‌های درما را بیش از حد رول نکنید. غلت زدن بیش از حد ممکن است باعث قرمزی و التهاب و زمان بهبودی طولانی‌تر شود.
  13. مرطوب کردن را فراموش نکنید: مرطوب کردن پوست، وضعیت کلی ناحیه پوست را بهبود می‌بخشد، از این رو بیشتر پذیرای درما رولینگ خواهد بود. بهتر است از مرطوب کننده های غیر کومدوژنیک برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ استفاده کنید.
  14. درما رولرهای خود را به اشتراک نگذارید: حتی اگر خیلی هیجان زده هستید که تجربه درم رولینگ خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، هرگز دستگاه را با شخص دیگری به اشتراک نگذارید. این کار از انتقال هر گونه باکتری مضر در پوست که می‌تواند منبع عفونت باشد جلوگیری می‌کند.
  15. غلتک‌های پوست خود را برای شکستگی سوزن بررسی کنید: از رولرهای درما مراقبت خانگی می‌توان برای چندین جلسه استفاده کرد. فقط مطمئن شوید که غلتک‌ها را به طور مرتب چک می‌کنید، اگر هنوز در شرایط خوبی هستند. اگر سوزن ها شکستند، فوراً آن را دور بیندازید وگرنه ممکن است در حین چرخاندن در پوست شما باقی بماند که می‌تواند باعث التهاب و عفونت شود.
  16. دستورالعمل را به دقت دنبال کنید: اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از هر گونه اسکار و سایر عوارض جانبی، دستورالعمل های نحوه صحیح درما رول را رعایت کنید.
  17. به رژیم زیبایی خود پایبند باشید: ثابت شده است که رولرهای درما در کاهش اسکار و سایر علائم پوستی موثر هستند. بنابراین، مطمئن شوید که به رژیم و برنامه درمانی خود پایبند هستید. صبور باشید، فقط در چند روز نتایج قابل مشاهده را خواهید دید.
  18. از پرسیدن خجالت نکشید: به عنوان یک کاربر برای اولین بار، ممکن است شک و تردیدهای زیادی در مورد محصول داشته باشید. این برای هر مصرف کننده‌ای عادی است. اگر شک دارید، دریغ نکنید که بپرسید، تا بتوانید یک مشاوره خوب و مناسب دریافت کنید.
  19. فقط از متخصص بپرسید: مطمئن شوید که وقتی سوال می‌کنید، به سراغ فرد مناسب می روید. اگر در مورد طرح درمان شک دارید از یک متخصص پزشکی بپرسید.
  20. در دوران نقاهت صبور باشید: برخلاف سایر روش‌های جوان‌سازی پوست، ممکن است نتوانید فعالیت‌های روزانه معمول خود را بیش از دو هفته انجام دهید. اما در جلسه درما رولینگ، بسته به وسعت ناحیه تحت درمان، زمان استراحت شما تنها ۲ تا ۴ روز است.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید دستگاه میکرونیدلینگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه میکرونیدلینگ ارزان، باکیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ میکرونیدلینگ دکترپن مدل A7 2018

میکرونیدلینگ دکترپن مدل A7 2018

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    دارای سری دوم
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میکرونیدلینگ دکترپن مدل ULTIMA – A1

میکرونیدلینگ دکترپن مدل ULTIMA - A1

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    دارای شارژر- کابل USB- دو عدد کارتریج ۱۲تایی- کاور دستگاه- ظرف نگهداری
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میکرونیدلینگ دکترپن مدل A1W

میکرونیدلینگ دکترپن مدل A1W

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    شارژر، کابل USB، دو عدد کارتریج ۱۲تایی، کاور دستگاه، ظرف نگهداری
  • تعداد سری
    یک عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • سایر توضیحات
    قابلیت کار با برق و باتری قابل شارژ داخل دستگاهدرمان استرچ مارکدرمان ترک های چاقی و حاملگی درمان جای زخم های بعد از جراحیدرمان جای سوختگی‌های شدیدکمک به انتقال مواد مزوتراپی پی آر پیکمک به جذب ویتامین ها ترمیم لب شکریترمیم منافذ باز و حالت پوست پرتغالی پوست از بین بردن خط‌های اخم و چین‌وچروک‌ها درمان جای جوش درمان همیشگی هایپرپیگمنتیشن و یا چند رنگ شدن پوستدرمان لکه های پیری و آفتاب سوختگیبهبود فوقالعاده استرچ مارک‌هابهبود سوخت‌وساز سلولیکلاژن و الاستین‌سازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    دو کارتریج دوازده پینه به همراه دو باتری اضافی
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    استند شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میکرونیدلینگ دکترپن مدل ULTIMA-A6

میکرونیدلینگ دکترپن مدل ULTIMA-A6

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    هندپیسکاور۲ عدد باتری شارژیاستند شارژشارژر آدابتور کابل ۲ عدد کارتریج باکسدفترچه
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزار
    استند شارژ
  • سایر توضیحات
    کارتریج مورد استفاده این مدل همان کارتریج مدل دستگاه A1W هست.دارای ۵ سرعت قابل تنظیمقابلیت تنظیم نفوذ سوزن ها از ۰٫۲۵ میلیمتر تا ۲٫۵ میلیمترقابلیت کارکرد ۸ ساعت مداوم با یکبار شارژمدل A6 داری ۲ عدد باتری قابل شارژ به همراه شارژرچرخش غلتکی پر سرعت به شکل اتوماتیکعدم بروز عفونت با استفاده از سوزن های یکبارمصرف به جهت حرکت عمودی سوزن هابرای شارژ دو عدد باتری استند باتری را به باتری متصل می کنیم و شارژر را به استند وصل می کنیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میکرونیدلینگ درماپن مدل A1-W

میکرونیدلینگ درماپن مدل A1-W

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    شارژر
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میکرونیدلینگ دکتر پن مدل ۲۰۲۰

میکرونیدلینگ دکتر پن مدل 2020

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    کابل شارژ، سوزن کارتریج
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • سایر توضیحات
    – قابلیت تنظیم سایز سوزن‌ها از ۰.۲۵ تا ۳.۰۰ میلی‌متر- چرخش غلطکی پر سرعت به شکل اتوماتیک (۸۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰) دور بر دقیقه- قابل استفاده در منزل، کلینیک و سالن‌های زیبایی- جوان‌سازی و لیفت پوست صورت- از بین بردن آکنه و جای زخم- از بین بردن ضایعات رنگدانه‌ای- شفاف‌سازی پوست- حذف اسکار جراحی- بستن منافذ باز پوستی- ترمیم و تجدید بافت‌های پوستی و…- افزایش جذب داروها تا ۳۰۰ برابر- کارکرد بی‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه میکرونیدلینگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تافت مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا