لوازم حیوانات خانگیلوازم خانگی برقی

دستگاه جوجه کشی، راهنمای خرید انواع دستگاه جوجه‌کشی ارزان و باکیفیت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مشاغل پر در آمده در جهان پرورش مرغ گوشتی و سایر پرندگان زینتی است. برای این کار دارندگان این شغل نیاز به دستگاه جوجه کشی دارند. این دستگاه دقیقا کار یک پرنده تخم گذار را انجام می‌دهد، یعنی دما، رطوبت و چرخش لازم را برای بیرون آمدن پرنده از تخم را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه دستگاه جوجه کشی این است که برخلاف یک مادر واقعی که فقط تعداد مشخصی از تخم را به جوجه تبدیل می‌کند، این دستگاه در تعداد بالا و صنعتی این کار را انجام می‌دهد. شما فقط کافی است، که تخم پرنده مورد نظر خود را درون دستگاه قرار دهید، در تنظیمات دستگاه جوجه کشی مشخص کنید که تخم چه پرنده‌ای را درون آن قرار داده‌اید، سپس با پر کردن مخزن رطوبت ساز و فشار دادن یک دکمه دستگاه در وضعیتی قرار گرفته که بعد از پایان کار جوجه‌ها سر از تخم بیرون می‌آورند. شاید این کار یک شغل لذت بخش برای کسانی باشد که واقعا عاشق این کار هستند.

دستگاه جوجه کشی در حجم و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، یعنی شما با یک دستگاه مشخص تنها قادر به استفاده از اندازه‌های مشخصی از تخم هستید، هر دستگاه یک حداقل اندازه تخم دارد و یک حداکثر اندازه تخم، به عنوان مثال: برای به عمل آمدن تخم پرندگان زینتی مثل قناری شما نیاز به دستگاه جوجه کشی دارید که قسمت قرار گیری تخم‌های خیلی کوچک را داشته باشد. اما بر عکس برای گرفتن جوجه از تخم پرندگان بزرگتر مانند بوقلمون، غاز و شتر مرغ شما نیاز به یک دستگاه ع۹ بزرگتر دارید که اندازه قسمت قرار گیری تخم بزرگتری داشته باشد. بعد از انتخاب این پارامتر نوبت به نوع برنامه دستگاه می‌رسد. برای تخم هر پرنده مدت زمان خاص، نوع چرخش خاص و میزان مشخصی از رطوبت نیاز است که دستگاه جوجه ‌کشی شما باید حتما این ویژگی را هم داشته باشد، تا جوجه‌های سالم و باکیفیت تری به شما تحویل دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به شغل جوجه کشی مشغول هستید و یا قصد تکثیر پرندگان زینتی کمیاب را دارید و قصد خرید دستگاه جوجه کشی را دارید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه جوجه کشی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه جوجه‌کشی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاهی که شرایط لازم برای رشد و نمو جوجه درون تخم‌ها را به عنوان یک پرنده ماده برای تخم‌ها مهیا می‌کند را دستگاه جوجه‌کشی می‌گویند. این شرایط بسته به نوع پرنده متفاوت است، پرنده ماده زمان کرچ شدن روی تخم‌ها نشسته و دما و رطوبت لازم را به همراه چرخش تخم‌ها برای رشد جوجه درون تخم مهیا می‌کند. هر چه اندازه دستگاه شما بزرگتر باشد، شما تخم پرندگان بزرگتر و تعداد بیشتری تخم را می‌توانید درون دستگاه قرار دهید. این دستگاه به وسیله برق شهری کار می‌کند و شرط لازم برای تبدیل شدن تخم‌ها به جوجه فراهم شدن شرایطی است که در بالا گفته شد و به دلیل اینکه این شرایط با برق شهری به وجود می‌آیند، شما باید برق ثابت و دائمی داشته باشید. پس اگر برق شما زیاد دچار قطعی می‌شود، حتما باید از دستگاه یو پی اس یا همان برق اضطراری استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تخم مرغ پز

تاریخچه استفاده از دستگاه جوجه ‌کشی:

تقریبا ۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح شخصی به نام ارسطو در کتاب خود آورده است که در کشور یونان، زنان برای گرم نگهداشتن تخم‌ها آن‌ها را زیر سینه‌های خود قرار می‌دادند، تا گرمای لازم جهت رشد و تبدیل شدن تخم‌ها به جوجه فراهم شود. در دوران جنگ جهانی دوم در یک مجله بریتانیایی خبر از ثبت اختراعی شده که حاکی از یک جعبه چوبی است که مقداری آب گرم درون آن می‌ریختند و روی آب با یک پارچه پوشانده می‌شد، سپس تخم‌ها را روی پارچه قرار می‌دادند. با این کار موفق به بیرون آوردن جوجه‌ها از تخم شده و اولین دستگاه جوجه‌کشی جهان به ثبت رسید.

دستگاه جوجه کشی چگونه کار می‌کند؟

همان طور که می‌دانید در حالت عادی در طبیعت زمانی که پرنده ماده آماده تولید مثل شده و کرچ می‌شود. کرچ شدن به آمادگی پرنده به خوابیدن روی تخم‌ها و تبدیل شدن آن‌ها به جوجه گفته می‌شود. در این زمان پرنده ماده شرایطی مانند: گرم کردن تخم‌ها، ایجاد رطوبت لازم و چرخش آن‌ها را فراهم می‌کند. دستگاه جوجه‌کشی هم چنین شرایطی را برای تبدیل شدن تخم‌ها به جوجه در شرایط معمولی ایجاد می‌کند. این شرایط به شرح ذیل می‌باشند.

  • ایجاد تهویه مناسب درون دستگاه
  • چرخش خودکار و یکنواخت تخم‌ها
  • بر اساس نوع پرنده ایجاد گرمای لازم
  • تولید رطوبت کافی و یکنواخت برای تخم‌ها

انواع دستگاه جوجه‌کشی:

  1. دستگاه‌جوجه‌کشی لامپ حبابی: اولین و ساده‌ترین دستگاه در جهان می‌باشد. گرمای مورد نیاز برای رشد و نمو تخم‌ها درون دستگاه از طریق یک لامپ حبابی صورت می‌گیرد و رطوبت حاصل برای حفظ شدن آب درون تخم‌ها به وسیله یک کاسه آب که درون آن قرار می‌گیرد، تامین می‌شود. قیمت آن هم بسیار ارزان قیمت است، اما متاسفانه به دلیل طول عمر پایین لامپ حبابی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. دستگاه‌جوجه‌کشی المنت‌دار: نسل جدیدی از دستگاه‌های تولید جوجه می‌باشند که گرمای لازم برای رشد و نمو تخم‌ها را از طریق المنت الکتریکی تامین می‌کند. این وسیله دارای ترموستات الکتریکی است که دما را در محدوده مورد نظر نگهداری می‌کند که باعث افزایش کارایی دستگاه می‌شود. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد است، قیمت آن‌ها می‌باشد، زیرا قیمت آن مقداری از نمونه قبلی گران‌تر است. البته از نظر فنی طول عمر بالاتری دارند و سال‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند.

گرمای لازم جهت تولید حرارت دستگاه چگونه تامین می‌شود؟

لازمه رشد و نمو و در نهایت تبدیل شدن تخم‌ها به جوجه پرنده ایجاد گرمای یکنواخت است. این گرما به روش‌های مختلفی ایجاد می‌شود. مصریان باستان این گرما را از سوزاندن کود و در کشور چین هم این گرما به وسیله نفت، پارافین و الکل تولید می‌کردند. امروزه هم ساده‌ترین روش برای تولید این گرما استفاده از لامپ حبابی است. البته در دستگاه‌های جدید و پیشرفته از المنت‌های گرمایی استفاده می‌شود. هر یک از این وسایل معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

مزایا و معایب دستگاه جوجه کشی دارای لامپ حبابی:

یکی از قدیمی‌ترین وسایل برای ساخت دستگاه جوجه‌شی است. متاسفانه به علت قطع و وصل مداوم این لامپ‌ها طول عمر کمتری دارند. البته رطوبت درون دستگاه هم نقش مهمی در کاهش مدت استفاده از دستگاه دارد. با توجه به اینکه قیمت این دستگاه در بازار خیلی ارزان‌تر از نمونه‌های جدید یعنی المنت‌دار است، اما به علت سوختن مکرر این لامپ‌ها و اقتصادی نبودن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند‌.

مزایا و معایب دستگاه‌ جوجه کشی دارای المنت حرارتی:

یکی از مطمئن‌ترین مدل‌های دستگاه جوجه‌کشی موجود در بازار می‌باشد، به علت داشتن ترموستات المنت مدام قطع و وصل شده و دمای درون آن به خوبی کنترل می‌شود به همین دلیل امکان خراب شدن تخم‌ها درون دستگاه از نمونه قبلی کمتر است. تنها مشکلی که به این دستگاه وارد می‌شود، قیمت بالای آن است. در عوض طول عمر خیلی بالایی دارند و شما با خرید یک نمونه از این مدل‌ها قادر خواهید بود، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی از دستگاه سالیان سال از آن استفاده کنید.

دمای لازم برای از تخم بیرون آمدن جوجه‌ها:

همان گونه که می‌دانید، تنها تامین گرما برای تبدیل شدن تخم‌ها به جوجه کافی نیست و شما باید بتوانید دما را در یک محدوده مشخص تنظیم کنید. دمای نرمال برای رشد و نمو جوجه درون تخم چیزی در حدود ۳۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد می‌باشد. ولی سازندگان این دستگاه تلاش می‌کنند، دمای درون دستگاه در حدود ۳۸ درجه حفظ شود. اگر دمای درون دستگاه کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد باشد، تخم‌ها چند روز دیرتر به جوجه تبدیل می‌شوند و اگر این دما به بالاتر از ۴۰ درجه برسد جوجه‌ها چند روز زودتر از تخم خارج می‌شوند. البته امکان تلف شده و از بین رفتن جوجه‌ها در دمای بالاتر از ۴۰ درجه بیشتر است.

چرا درون دستگاه جوجه‌کشی باید تهویه مناسب داشته باشد؟

همان طور که می‌دانید، روی پوسته آهکی تخم مرغ یک سری منافذ کوچک وجود دارد که به منظور رساندن اکسیژن به درون تخم و رسیدن آن به جوجه تعبیه شده است. بنابراین امکان خارج شدن آب درون تخم و از بین رفتن سریع‌تر مایع درون آن هم وجود دارد. به همین علت است که باید درون دستگاه رطوبت لازم را داشته باشد. هر چه رطوبت درون دستگاه کمتر باشد آب درون آن زودتر از بین رفته و جوجه‌ها زودتر از تخم بیرون می‌آیند و هر چه این رطوبت بیشتر باشد، جوجه‌ها دیرتر از تخم بیرون می‌آیند. در دستگاه‌های قدیمی با قرار دادن یک کاسه آب درون دستگاه این رطوبت ایجاد می‌شد که متاسفانه هیچ گونه کنترلی روی رطوبت وجود نداشت. اما امروزه در دستگاه‌های پیشرفته میزان این رطوبت کنترل شده است.

بهترین مارک دستگاه جوجه کشی:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه جوجه‌کشی به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای با کیفیت موجود در بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این دستگاه فعالیت می‌کنند. از طرفی معرفی یک محصول خاص به عنوان بهترین مارک این دستگاه بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه جوجه‌کشی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه‌جوجه‌کشی ایزی باتور
  • دستگاه‌جوجه‌کشی ایزی جیک
  • دستگاه‌جوجه‌کشی کینگ سورو
  • دستگاه‌جوجه‌کشی داتیکس
  • دستگاه‌جوجه‌کشی دایم‌
  • دستگاه‌جوجه‌کشی پی وی سی
  • دستگاه‌جوجه‌کشی درنا
  • دستگاه‌جوجه‌کشی آلتین
  • دستگاه‌جوجه‌کشی دیسک
  • دستگاه‌جوجه‌کشی پلاس

دستگاه جوجه کشی از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید دستگاه جوجه‌کشی وجود دارد که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید، دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمائید. در واقع هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد و شما به راحتی از طریق هر یک از روش‌ها آن را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، یک کار وقت گیر و زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین علت در ادامه دو روش‌ها که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری دستگاه جوجه‌کشی: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه خرید لوازم پروش حیوانات خانگی مراجعه کرده و دستگاه جوجه‌کشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دستگاه جوجه‌کشی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید، تنها کافی است، به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید. در این روش حق انتخاب زیادی دارید و نباید بابت خرید خود نگران باشید. زیرا هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید محافظ ولتاژ

نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوجه کشی:

  1. قیمت دستگاه: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید این وسیله باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع دستگاه: این دستگاه هم مانند سایر وسایل برقی انواع مختلفی دارد، شما باید با توجه به ظرفیت کار خود و نوع بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید، نوع دستگاه خود را مشخص کنید. ارزان‌ترین مدل این دستگاه لامپ حبابی می‌باشد که طول عمر پایینی دارد و گران‌ترین نمونه آن المنت‌دار است که بازدهی و طول عمر بالاتری نسبت به نمونه قبلی دارد. اگر با میزان بودجه مشکلی ندارید، باید نمونه المنت‌دار را انتخاب کنید.
  3. قابلیت گردش هوا: یکی از ویژگی‌های خوبی که یک دستگاه تولید جوجه می‌تواند داشته باشد، قابلیت گردش هوا یا همان تهویه مناسب است. همان طور که می‌دانید روی پوسته آهکی تخم مرغ یک سری منافذ وجود دارد که جوجه درون تخم از طریق آن‌ها تنفس می‌کند. هر چه تهویه دستگاه مناسب‌تر باشد، آب درون تخم مرغ کمتر تبخیر شده و جوجه‌ها در زمان مناسب خود از تخم خارج می‌شود. عدم گردش هوای لازم یعنی خشک شدن آب درون تخم و از بین رفتن جوجه‌ها.
  4. نوع حرارت دستگاه: اساس پایه و اولیه برای این دستگاه‌ها تولید گرما است. گرمای مورد نیاز برای پرورش جوجه‌ها درون تخم از طریق لامپ حبابی یا المنت حرارتی تامین می‌شود. لامپ حبابی طول عمر کمی دارد و بعد از هر بار سوختن باید تعویض شود به همین علت کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. نسل جدید این دستگاه‌ها دارای المنت حرارتی هستند که به وسیله ترموستات دما را در بهترین محدوده حفظ می‌کنند.
  5. سایز جا تخمی: قابلیت قرار دادن هر تخم درون یک دستگاه خاص بستگی به سایز دستگاه و اندازه جا تخمی آن دارد. به عنوان مثال باید دستگاه جوجه‌کشی تخم مرغ نمی‌توان تخم کبوتر را بالغ کرد و از آن جوجه گرفت زیرا سایز جا تخمی آن خیلی بزرگتر از سایز تخم کبوتر است. پس حتما موقع خرید این دستگاه به اندازه جا تخمی و اینکه دستگاه برنامه پرورش تخم مورد نظر شما را دارد یا خیر، باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  6. مصرف انرژی: موضویی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، توجه به میزان مصرف انرژی یا همان برچسب انرژی است. اگر قرار بر این می‌باشد که این کار را در سطح وسیع شروع کنید باید، حتما به میزان انرژی آن توجه داشته باشید، در غیر این صورت باید منتظر هزینه‌های سنگین برق در آخر هر ماه باشید. تجربه ثابت کرده اگر از همان روز اول به تمام این نکات توجه کنید، در آینده به طور چشمگیری در هزینه‌های خود صرف جویی خواهید کرد.
  7. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این وسیله مشکل دارید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته بروید، زیرا کیفیت بالایی دارند و از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا با این کار وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از دستگاه جوجه کشی:

  • همیشه به مسیر ورودی برق این دستگاه محافظ ولتاژ وصل کنید، زیرا نوسان برق می‌تواند به برد اصلی دستگاه آسیب جدی وارد کند.
  • هیچ وقت برای تمیز کردن فضای داخلی یا بیرون دستگاه از آب برای شستشوی آن استفاده نکنید، زیرا به قسمت‌های الکترونیکی آن آسیب جدی وارد می‌شود.
  • برای تمیز کردن دستگاه می‌توانید از یک دستمال یا اسفنج آغشته به مایع ظرفشویی یا شامپو و یک پارچه خشک و تمیز استفاده کنید.
  • دستگاه را در مکان مناسب قرار دهید که دمای آن تفاوت زیادی با دمای مناسب برای پرورش تخم نداشته باشد. این طوری هم در مصرف انرژی صرف جویی می‌شود و هم طول عمر دستگاه بیشتر می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه جوجه‌کشی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه جوجه‌کشی ارزان، باکیفیت، و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator2 ظرفیت ۹۶ عددی

دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator2 ظرفیت 96 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x60x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۹۸۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    ستر هچر همزمانامکان اتصال به باطری ماشینکنترل دما و چرخش به صورت اتوماتیکسیستم انتخاب پرندهدارای چراغ قوه نطفه سنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator6 ظرفیت ۱۲ عددی

دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator6 ظرفیت 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x32x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A48

دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A48

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹x49x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۶۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A12s

دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A12s

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x32x39 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی مدل easy-bator1

دستگاه جوجه کشی 48 تایی مدل easy-bator1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x49x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۶۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده
  • سایر توضیحات
    قابلیت اتصال به باطری ماشینبدنه بیرونی از ABS براق و مستحکمکنترل اتوماتیک چرخش و دماسیستم انتخاب پرندهچراغ قوه برای نطفه سنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ راک دستگاه جوجه کشی مدل ۳۰

راک دستگاه جوجه کشی مدل 30

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    این راک از جنس گالوانیزه ۲میل بوده و ضدزنگ است.استحکام این راک نسبت به آلومنیوم بیشتر بوده اصلا خم نمیشود.یکی از ویژگی های متمایز کننده این کالا یک تکه بودن آن است.اندازه این کالا استاندارد و ۳۰×۳۰ است و عض نبشی ۳سانتی دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ راک دستگاه جوجه کشی کد۳۰

راک دستگاه جوجه کشی کد30

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستگاه جوجه کشی هدایت مدل H210

دستگاه جوجه کشی هدایت مدل H210

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رطوبت ساز دستگاه جوجه کشی مدل دیسک

رطوبت ساز دستگاه جوجه کشی مدل دیسک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x18x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    دستگاه تولید رطوبت ملایم به سبک تبخیری – دیسکی مدل T-20 بخور دیسکی ، بخار دیسکیدارای ۲۰ عدد دیسک گردان در یک محوراین سایز مناسب جهت انواع دستگاه جوجه کشی تا ظرفیت حدود ۲۵۰ عدد تخم مرغ می باشد.دارای شناور جهت اتصال دائم به آب لوله کشی.توان تولید رطوبت تا ۸۵ درصدضد زنگ و خوردگی با پوشش رنگ الکترواستاتیکموتور گردان فرانسویپوشش بدنه فلز با پوشش رنگ استاتیکنوع دستگاه دیسکی تبخیری آهسته رهشتوان رطوبت ۰.۵ متر مکعبجهت استفاده برای ظرفیت تا ۲۵۰ تخمنوع آب ورودی به دستگاه آب شهری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ضد عفونی کننده دستگاه جوجه کشی فرمالین کد ۲۰۲

ضد عفونی کننده دستگاه جوجه کشی فرمالین کد 202

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ المنت دستگاه جوجه کشی کد ۳۳

المنت دستگاه جوجه کشی کد 33

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    المنت فلزی سی سانتمناسب برای تمام دستگاه جوجه کشی ها۳۰۰ وات ۲۲۰ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستگاه جوجه کشی ۵۶ تایی مدل داتیکس

دستگاه جوجه کشی 56 تایی مدل داتیکس

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۳x54x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه ABS / P.Pرنگ سفید / طوسیسیستم کنترل DX700نوع سنسور دما SHT20 و NTCسنسور رطوبت SHT20ترنر کشویی ۳۶۰ درجه رفت و برگشتیموتور ۱۲V -AC x 1/240rpmستر و هچر همزمان بلهولتاژ فن ۱۲vتعداد فن ۴عددتامین رطوبت تبخیری / ۳ مخزنهفناوری سیستم کنترل نانو میکرو PIDفناوری قطعات استفاده شده SMDقابلیت جوجه کشی چند پرنده تمام پرندگانقابلیت اتصال به باطری نیاز به اینورتر ۲آمپر به بالا – داردآداپتور ۱۲v – ۲Aالمنت سیلیکونیآنتی باکتریال داردقابلیت شستشو دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ المنت دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی مدل ۲۲۰V6M به همراه دیمر دو حالته

 المنت دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی مدل 220V6M به همراه دیمر دو حالته

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    ولتاژ مورد نیاز راه اندازی ۲۲۰ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستگاه جوجه کشی مدل easybotor5 ظرفیت ۱۲ عددی

دستگاه جوجه کشی مدل easybotor5 ظرفیت 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹*۳۲*۳۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده
  • سایر توضیحات
    کنترل دما و چرخش به صورت اتوماتیکمجهز به شانه همه کارهدارای راهنمای دوره جوجه کشیدارای چراغ قوه نطفه سنجچرخش ۳۶۰ درجه تخم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستگاه جوجه کشی ققنوس کد ۲۱۰

دستگاه جوجه کشی ققنوس کد 210

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A12

دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A12

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x32x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستگاه جوجه کشی ققنوس مدل ۸۴

دستگاه جوجه کشی ققنوس مدل 84

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x40x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از PVC فومیزه قابل شستشو و ضد باکتری و قارچ و غیر قابل اشتعال با شاسی کشی فلزی بسیار مستحکم با ماندگاری بسیار بالادارای سیستم کانالیزه گردش هوا که باعث شده در تمام فضای دستگاه دما و رطوبت بطور یکسان می باشددارای فن اضطراری برای دما و رطوبت برای مواقع ضروریدارای کنترلر هوشمند که دارای سیستم یکسان نگه داشتن دما و رطوبت داخل دستگاه ویکنواخت بودن دما از اول تا اخر دورهدارای قابلیت منوی انتخاب پرنده مورده نظر و همچنین تنظیمات دستی دما و رطوبتدارای سنسور SHT سوییسیدارای منوی کالیبراسیون حرفه ایدارای الارم هشدار دهنده در مواقع ضروریدارای موتور قدرت مند یک دور در دقیقه برای حرکت دادن راک ها بدون وارد کردن شوک به تخم هادارای میکروسوییچ برای تامین شیب ۴۵ درجهدارای فن استاندارد دمنده مناسب برای گردش هوادارای بهترین روش تامین رطوبت برای تخم هادارای پایه های چرخدار و قفل دار صنعتی برای جابه راحت تر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ترنر دستگاه جوجه کشی مدل ۴۲ تایی

ترنر دستگاه جوجه کشی مدل 42 تایی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۵x320x420 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    ترنر ۴۲ تایی از جنس گالوانیزه محکم ساخته شده است.این ترنر توسط یک عدد موتور ۲۲۰ ولت مونتاژ شده و قابلیت استفاده برای تمامی دستگاه های جوجه کشی را داراست.ترنر دستگاه جوجه کشی مدل ۴۲ تایی به طول ۴۲۰ عرض ۳۰۵ ارتفاع ۲۲۰ میلی متر توسط گروه صنعتی جوجه کشی Bas تولید و عرضه می گردد.این محصول از یک چهارچوب گالوانیزه ضخیم ساخته شده و به هیچ عنوان در دما و رطوبت بالا زنگ نمی زند. همچنین با استفاده از موتور ۲۲۰ ولتی شهری که روی محصول تعبیه شده قابلیت چرخش ۱۰ کیلو گرم وزن را دارد.در سر شفت موتور یک عدد لنگی نصب شده که موتور را به راک متصل می کند و عملیات چرخش را انجام می دهد. با توجه به اینکه روی محصول از یک راک استاندارد استفاده شده این ترنر قابلیت تعویض انواع شانه ها را دارد در ضمن روی محصول یک عدد شانه مرغ ۴۲ تایی به عنوان هدیه ارسال میشود. محصول بصورت کاملا مونتاژ شده برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.جهت استفاده از محصول کافیست آن را در داخل کابینی به اندازه طول ۴۲۰ عرض ۴۰۰ ارتفاع ۳۰۰ میلی متر قرار دهید و یک تایمر دیجیتالی دو زمانه وصل و سپس استفاده کنید. ( تایمر دیجیتال نیز از همین سایت میتوانید خرید کنید )ابعاد ترنرH220 W305 L420فضای لازم برای ترنرH300 W400 L420جنس بدنهگالوانیزهتعداد موتور۱ عددتعداد طبقات۱ راکظرفیت تخم مرغ۴۲ تاییضد زنگبلهولتاژ کاری موتور۲۲۰Vدارای تایمرخیردارای لنگی اتصال به راکبلهمشخصات موتور جوجه کشی Basنوع موتورAC 220VمدلKX-Bدور موتور۲PRMتوان موتور۶Wنوع چرخشجهت چرخش تصادفیاقلام همراه۱عدد شانه مرغ ۴۲ تایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستگاه جوجه کشی مدل SM168

دستگاه جوجه کشی مدل SM168

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    تمام اتوماتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستگاه جوجه کشی کد ۸۴

دستگاه جوجه کشی کد 84

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x48x78 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده
  • کشور سازنده
    ایران
  • سایر توضیحات
    کاربری اصلی خانگی – طیور زینتیسیستم کنترل PLC-DQI – دیجیتال – هوشمند – اتوماتیک – نمایشگر رطوبت دیجیتالمصرف انرژی ۳۰ وات در ساعتنوع سنسور دما دیجیتال با دقت ۰.۱ درجه – بسیار دقیق و حساسسنسور رطوبت دیجیتال – با دقت ۱ درصدجنس بدنه گالوانیزه – با روکش رنگ الکترواستاتیک – مقاوم دربرابر رطوبت و ضد خشسیستم گرمایی المنت الکتریکیرطوبت ساز تبخیریسیستم تهویه دریچه ثابتفن اصلی بلوور کروز – سیرکولهوزن ۲۵Kgسایز و ابعاد ارتفاع ۷۸ – ۴۶×۵۸ظرفیت تخم مرغ ۸۴ظرفیت تخم بلدرچین ۱۹۲ظرفیت تخم بوقلمون ۵۰ظرفیت تخم کبک و قرقاول ۱۲۸هچر ۲ سبد با درب محافظستر ۲ طبقه راک اتوماتیکتورنر راک اتوماتیک دوحالته – حرکت تدریجی غیرقابل احساس و حرکت یکباره با سرعت کم، انتخابی کاربرلوازم همراه شانه ها ، دفترچه راهنما، سبد هچر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A96

دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A96

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x51x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    خزنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه جوجه‌کشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید غذا ساز کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا