لوازم ورزشی

دستگاه بدنسازی، راهنمای خرید دستگاه بدنسازی خانگی ۹۹ کاره ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه بدنسازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم، شما را با انواع دستگاه بدنسازی و تناسب اندام خانگی آشنا کنیم. مواقعی وجود دارد که رفتن به باشگاه ورزشی راحت نیست. زندگی مدرن مستلزم کسب درآمد، مراقبت از بچه‌ها و همچنین بسیاری از کارهای دیگر است که وقت ما را می‌گیرد. این سبک زندگی پرمشغله در نهایت می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر سلامت ما داشته باشد. همه ما به سختی می‌دانیم که باید زمانی برای ورزش کردن پیدا کنیم، اما واقعاً نمی‌توان زمانی را برای این کار پیدا کرد. یک راه حل خوب این است که یک دستگاه بدنسازی خانگی را خریداری کنید و در آسایش و ایمنی در منزل خود به ورزش کردن بپردازید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید تجهیزات ورزشی آن‌ها را در نظر بگیرید، هر چند وقت یکبار قرار است از دستگاه بدنسازی استفاده کنید؟ آیا در منزل خود فضای کافی برای قرار دادن این وسیله را دارید؟ تمایل دارید چه نوع تمریناتی را در منزل انجام دهید؟ آیا باید یک دستگاه بدنسازی دست دوم را خریداری کرد؟ آیا می‌خواهید تجهیزاتی را با در نظر گرفتن ناحیه خاصی از بدن خریداری کنید؟ بازار تجهیزات ورزشی دست دوم بسیار بزرگ است. نه به دلیل اینکه مردم می‌خواهند تجهیزات ورزشی خود را ارتقا دهند، بلکه به این دلیل که چیزی را که خریداری کرده‌اند در وهله اول قصد استفاده از آن را نداشته‌اند. اگر وزنه‌بردار نیستید، احتمالاً به تعداد زیادی از میله‌ها و وزنه‌ها نیاز ندارید.

آیا تا به حال تبلیغات تلویزیونی یا اینترنتی را مشاهده کرده‌اید که بدن‌های داغ را با دستگاه‌های بدنسازی خاصی به نمایش می‌گذارند و شما را فریفته این تجهیزات می‌کنند. زمان و تلاش زیادی لازم است تا به خوبی مدل‌های تبلیغات به نظر برسید. این تجهیزات به خودی خود به طور جادویی شما را به یک بدنساز تبدیل نمی‌کند. برای ایجاد بدنی سالم باید از دستگاه بدنسازی به طور منظم استفاده کنید. قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده‌اید خرج کنید، متعهد شوید که بعد از خرید واقعا از آن وسیله استفاده می‌کنید.

دستگاه بدنسازی چیست و چه کاربردی دارد؟

یک دستگاه بدنسازی از یک سیستم قرقره وزن دار برای تغییر مقاومت استفاده می‌کند. برخی ممکن است طیف وسیعی از تمرینات را ارائه دهند در حالی که برخی دیگر ممکن است برای رسیدگی به یک گروه عضلانی خاص طراحی شده باشند. یک دستگاه بدنسازی خانگی شامل یک قاب فولادی مستطیلی به عرض تقریباً ۳ متر و ارتفاع ۲ متر می‌باشد که در هر انتها یک دسته وزنی وجود دارد. کابل‌هایی که دسته‌ها را به دسته‌های وزنه متصل می کنند از طریق قرقره‌های قابل تنظیم عبور می کنند. ماشین اسمیت شامل یک هالتر است که روی دونده‌های فولادی قرار می‌گیرد. کاربر فقط می‌تواند وزن را به سمت بالا یا پایین حرکت دهد. یک سری شکاف‌ها به هالتر اجازه می‌دهد تا برخلاف هالتر معمولی در هر زمان در جای خود محکم شود. سایر دستگاه‌های وزنه برداری شامل دستگاه‌های پروانه‌ای است که برای تقویت ماهیچه‌های قفسه سینه استفاده می‌شود. دستگاه‌های کششی جانبی که برای تقویت عضلات پشت، ساعد و عضله دوسر استفاده می‌شود و پرس ساق پا که برای تقویت عضلات پا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تردمیل

چرا به یک دستگاه بدنسازی خانگی نیاز دارید:

  • با مجبور کردن شما به تمرین به تنهایی، عزم شما را افزایش می‌دهد.
  • بدن شما را برای انجام وظایفی که قبلا نمی توانستید تقویت می‌کند.
  • ظاهر شما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه عزت نفس شما را بالا می‌برد.
  • به شما این امکان را می‌دهد که به خانواده خود نزدیک تر باشید.
  • به شما زمان بیشتری می‌دهد تا کارهایی را که دوست دارید انجام دهید یا به سادگی بیشتر آموزش ببینید.
  • به شما فرصت بیشتری برای تمرین می‌دهد، حتی اگر فقط ۱۵ دقیقه فرصت داشته باشید.

تاریخچه استفاده از دستگاه بدنسازی:

مربی متقاطع یا بیضوی یک دستگاه بدنسازی ثابت است که برای شبیه سازی راه رفتن یا دویدن در حالی که در جای خود باقی می‌مانید مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنین دستگاه‌هایی برای اولین بار در دهه ۱۹۹۰ رایج شدند و توسط قدرت پا هدایت می شدند. کاربر همچنین دستگیره‌های سطح شانه را گرفته و از آن‌ها در یک حرکت فشاری یا کششی برای ارائه منبع ثانویه فعالیت هوازی استفاده می‌کرد. در این دستگاه دستگیره‌ها به شکلی بیضوی حرکت می‌کردند، به همین دلیل به این نام معروف شده‌اند. ویژگی‌های اساسی ماشین‌های بیضوی شامل سیستم محرک، سیستم مقاومت و طول گام است. حرکت قطعات آن‌ها بسیار نرمتر می‌باشد. مدل‌های ارزان قیمت دارای یک سطح مقاومت هستند که باید به صورت دستی تنظیم شود و طول گام از پیش تعیین شده است. مدل‌های بالاتر دارای نسخه‌های خودکار این ویژگی‌ها هستند.

انواع دستگاه بدنسازی خانگی:

  1. دستگاه اسکی کراس کانتری: این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان با دست‌ها و پاها تمرین کنید، همان‌طور که در اسکی صحرایی انجام می‌دهید. حرکت لغزشی روی زانوها آسان است. در برخی از ماشین‌ها، شما باید یکی از اسکی‌ها را به جلو ببرید تا دیگری به عقب برود. در سایرین، اسکی‌ها به طور مستقل حرکت می‌کنند. علاوه بر این، برخی از ماشین‌های اسکی از طناب استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر دارای دسته‌های ثابت هستند. همه این انواع را بررسی کنید تا ببینید کدام یک برای شما راحت تر است. برای ثبات به دنبال تخت پای پهن باشید.
  2. دستگاه الپتیکال یا مربی بیضوی: این ماشین‌ها یک حرکت دایره‌ای به سمت بالا و پایین ارائه می‌کنند که تلاقی بین ماشین اسکی و پله پله است. آن‌ها یک تمرین تقریباً بدون ضربه را ارائه می‌دهند که بر روی مفاصل آسان می‌باشد. مقاومت و درجه را می‌توان به طور خودکار یا دستی در برخی مدل‌ها تنظیم کرد و اهرم‌هایی با دستگیره برای کار با قسمت بالایی بدنه نیز در دسترس هستند. ممکن است کمی طول بکشد تا به حرکت غیرعادی عادت کنید. به دنبال دسته های راحت و پدال‌های بدون لغزش با برآمدگی های منحنی باشید. دستگاه را با سرعت‌ها و درجه‌های مختلف امتحان کنید تا مطمئن شوید که پایدار هستند.
  3. ماشین‌های قایقرانی: ماشین‌های قایقرانی پشت، بازوها و پاها را به‌طور همزمان درگیر می‌کنند و تا جایی که از دستگاه بر می‌آید، تمرین کل بدن را ارائه می‌دهند. مگر اینکه به پارو زدن عادت داشته باشید، ممکن است این حرکت در ابتدا ناآشنا به نظر برسد و برخی افراد آن را در پشت بدن سخت می‌دانند. هنگام خرید یکی از مدل‌های قرقره را به جای مدل های پیستونی در نظر بگیرید تا تجربه قایقرانی واقعی‌تری داشته باشید.
  4. دستگاه بدن سازی پلکانی: این ماشین‌ها یک تمرین کم‌ضربه ارائه می‌کنند که تقریباً به بالا رفتن از پله‌ها می‌رسد. برخی از حالت ها دارای اهرم هایی با دستگیره‌های دستی برای کار روی بازوها نیز هستند. مبتدیان ممکن است دستگاه های استپر را سخت بدانند و حرکت آن‌ها روی زانوها سخت بدانند. به دنبال ماشین‌هایی باشید که عملکرد مستقل پا را ارائه می‌دهند و مجهز به نرده‌ها و پله‌های بزرگ هستند.
  5. دوچرخه ثابت: دوچرخه ورزشی است که نیازی به تمرین ندارد و استفاده از آن آسان است، اگرچه برای مدت طولانی می‌تواند ناراحت کننده باشد. در حالی که سوارکاری به اندازه ورزش‌های تحمل وزن در پیشگیری از پوکی استخوان موثر نیست، اما یک تمرین قلبی عروقی عالی ارائه می دهد. به دنبال مدلی با صندلی راحت و قابل تنظیم و گیره‌های انگشت پا باشید. اگر صندلی خیلی سفت است، دریابید که آیا می‌توانید صندلی را با مدل بالشتکی که جداگانه خریداری کرده‌اید، جایگزین کنید.
  6. تردمیل: این دستگاه شما را قادر می سازد تا در داخل منزل راه بروید یا بدوید. برخی از مدل‌ها سطح انعطاف‌پذیر و کمتری را ارائه می‌دهند. تردمیل موتوردار را انتخاب کنید. هنگام خرید، به دنبال یک موتور قوی باشید تا دستگاه بیشتر دوام بیاورد تسمه‌ای که به اندازه کافی بلند و پهن باشد، یک قاب محکم با ریل‌های جانبی جلو برای ایمنی، و یک دستگاه توقف اضطراری باید بتوانید سرعت و درجه را تنظیم کنید تا بتوانید با سرعت راحت راه بروید.
  7. تجهیزات قدرتی: با مهار جاذبه، وزن بدن، وزن خارجی یا کشش به عنوان یک نیروی مقاومت، این دستگاه ها به شما در ایجاد قدرت کمک می کنند. مانند تجهیزات قلبی، سبک‌ها و قیمت‌ها به طور گسترده ای متغیر است، از تجهیزات حرفه ای گران قیمت که اغلب در باشگاه‌ها و باشگاه های سلامت یافت می‌شود تا مدل‌های خانگی قابل حمل و مقرون به صرفه‌ای را در اختیار شما قرار دهند.
  8. وزنه‌های مچ پا: اینها برای تمرینات قدرتی مانند بالا بردن ساق پا و اکستنشن باسن اختیاری هستند. به دنبال سرآستین‌های مچ پا با بالشتک راحت با جیب‌های طراحی شده برای نگه داشتن میله‌های وزن نیم پوندی یا یک پوندی باشید تا در حین پیشرفت به آن اضافه کنید. وزنه‌های مچ پا معمولاً ۵ تا ۱۰ پوند وزن دارند. بسته به تمریناتی که قصد انجام آن را دارید، ممکن است یک کاف تکی کافی باشد.
  9. تشک ورزشی: برای تمرینات روی زمین یک تشک بدون لغزش و با روکش مناسب انتخاب کنید. یک فرش یا حوله ضخیم می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.
  10. وزنه‌های دستی: بسته به قدرت فعلی‌تان، با وزنه‌های کم‌تر از ۲ پوند و ۵ پوند یا ۵ پوند و ۸ پوند شروع کنید. در صورت نیاز وزنه‌های سنگین تر اضافه کنید. دمبل‌هایی با میله‌های وسط پددار و وزنه‌های D شکل به راحتی در دست جا می‌شوند. نوارهای وزنی که روی مچ می‌بندند و کیت‌هایی که به شما امکان می‌دهند وزنه‌ها را روی میله مرکزی بپیچید نیز موجود هستند. وزنه ها مکان خوبی برای صرفه جویی در پول نقد با بررسی فروشگاه های فروش مجدد ورزش هستند.
  11. نوارهای مقاومتی و لوله: از نوارهای مقاومتی یا لوله می توان برای تمرین قدرتی تمام بدن استفاده کرد. از ویژگی‌های جذاب آن می توان به هزینه کم، وزن سبک، قابلیت حمل و نگهداری آسان اشاره کرد. مانند وزنه‌ها، می‌توانید میزان چالش‌برانگیز بودن مقاومت را با تعداد تکرارهای تمرینی که می‌توانید انجام دهید اندازه‌گیری کنید. اگر کمتر از هشت باشد، مقاومت خیلی زیاد و اگر بیشتر از ۱۲ باشد، خیلی کم است. قرار دادن دست ها یا پاهای خود به هم نزدیکتر یا دورتر از هم روی باند یا لوله قبل از شروع تمرین به تغییر مقاومت کمک می کند. پوزیشن‌های مختلفی را امتحان کنید تا یاد بگیرید که تکرار را آسان تر یا سخت تر می کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

نکات مهم برای خرید دستگاه بدنسازی:

  1. فضای خود را ارزیابی کنید: قبل از خرید یک دستگاه تناسب اندام، باید بدانید که دقیقا چه مقدار فضایی را اشغال می‌کند. اگر قرار است دستگاه‌های تناسب اندام متعددی را در یک فضای کوچک قرار دهید، نه تنها بر جذابیت زیبایی بدن شما تأثیر می‌گذارد، بلکه باعث می‌شود، نتوانید آزادانه روی دستگاه خود قرار بگیرید و ورزش کنید. شما همچنین باید فضایی را که برای اهدافی مانند تعمیر ابزار ورزشی و دستشویی لازم است را باید در نظر بگیرید.
  2. میزان بودجه: برای خرید دستگاه بدنسازی بودجه جداگانه ‌ی در نظر بگیرید و بر اساس آن تجهیزات را انتخاب کنید. به صورت آنلاین تحقیقات زیادی انجام دهید تا بتوانید بهترین معاملات را که متناسب با بودجه شماست، مقایسه کرده و بیابید. همچنین در چند نمایشگاه تناسب اندام شرکت کنید. آن‌ها برای پیدا کردن بازیگران اصلی در صنعت تناسب اندام موثر هستند.
  3. دانش تجهیزات: شما باید درک خوبی از انواع تجهیزات بدنسازی موجود در بازار داشته باشید. اساساً دو نوع تجهیزات وجود دارد: دستگاه های تناسب اندام کاردیو و دستگاه های تناسب اندام قدرتی. چند نمونه از ماشین‌های کاردیو دوچرخه ثابت، تردمیل، ماشین‌های قایقرانی، مربی‌های بیضوی، و پله‌ها هستند. ماشین‌های قدرتی عبارتند از دمبل، هالتر، پرس مکانیکی شانه و پرس پا.
  4. برند محصول: تجهیزات تناسب اندام را از برندهای مرغوب خریداری کنید که دوام خوبی را برای محصولات خود تضمین می‌کنند. همیشه برندهای معروف کیفیت بالایی دارند و از قبل تست شده و کیفیت خود را پس داده‌اند.
  5. ایمنی محصول: بررسی اینکه آیا تجهیزات استانداردهای ایمنی را برآورده می کنند، ضروری است تا از خطرات آسیب جلوگیری شود. در صورت خرید یک دستگاه غیر ایمن نه تنها بدن خود را تقویت نمی‌کنید، بلکه به آن آسیب هم وارد می‌کنید.
  6. گارانتی و نگهداری: از آنجایی که شما مبلغی را برای خرید تجهیزات ورزشی تجاری سرمایه گذاری می کنید، ضروری است پس از خرید، ضمانت، نصب و نگهداری آن‌ها را بررسی کنید. بررسی نمائید که آیا تامین کنندگان تجهیزات باشگاه در صورت نیاز، تکنسین‌های خدمات و قطعات جایگزین را ارائه می دهند یا خیر. اگر یک تحقیق کامل انجام دهید و بر اساس آن تجهیزات تناسب اندام را خریداری کنید، در آینده بازده بیشتری خواهید داشت.

روش نگهداری از دستگاه بدنسازی:

یک چک لیست و برنامه تمیز کردن ایجاد کنید
چک لیست و برنامه تمیز کردن به شما کمک می کند دستگاه بدنسازی منزل خود را با استانداردهای برند مطابقت دهید. هم شما و هم سایر اعضای خانواده می توانید از چک لیست برای ردیابی آخرین باری که تجهیزات سرویس شده است، بر اساس تاریخ و زمان استفاده کنید، و یک نگاه سریع نشان می دهد که تجهیزات و سطوح چه زمانی تمیز شده اند.

  • سایش را بررسی کنید: هر هفته برای شناسایی تجهیزات شکسته یا فرسوده، یک پیاده روی انجام دهید. کابل‌های تجهیزات چند منظوره را با جستجوی ساییدگی یا پارگی در پوشش لاستیکی بررسی کنید. لنت‌های ماشین و نیمکت را از نظر پارگی یا ترک بررسی نمائید. به دنبال پیچ و مهره شل یا گم شده باشید. هر چیزی را که می تواند خطر ایمنی ایجاد کند جایگزین کنید.
  • تمیز و ضدعفونی کنید: تجهیزات کثیف می توانند به مهمانان شما این تصور را القا کنند که تمیز کردن اولویت نیست. روغن‌های عرق و بدن، روکش‌های داخلی و فلزی را تجزیه می‌کنند. همه دستگاه‌ها را پس از اتمام کار پاک ‌کنید. پاک کردن کلی روزانه دستگاه‌ها چندین بار کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مواد خورنده احتمالی نادیده گرفته نمی شوند. سطوح و قاب‌های دارای پوشش پودری را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. این به جلوگیری از تشکیل زنگ کمک می کند. برای انجام تمیز کردن کامل تر، توصیه می کنیم از پاک کننده های خشن و مواد شیمیایی اجتناب کنید. بهترین روش تمیز کردن با مواد غیر ساینده برای پاک کردن دستگاه ها است.
  • روغن کاری ماشین آلات: روغن کاری مقاومت ماشین آلات با قطعات متحرک را افزایش می‌دهد به همین دلیل باید به طور منظم روغن کاری شوند. سیلیکون را روی یک پارچه تمیز اسپری کنید و آن را روی مسیرهای وزن در دستگاه‌های مقاومت اعمال کنید. اگرچه بیشتر تردمیل‌ها خود روان شونده هستند، اما باید مخازن را بررسی کرده و طبق توصیه‌های سازنده آن ها را پر کنید. سیلیکون را به بلبرینگ ها اسپری کنید و آنها را به جلو و عقب بکشید تا دامنه حرکتی کامل را تضمین کنید.
  • برنامه نگهداری را مرور کنید: عواملی که تعیین می‌کنند چقدر تجهیزات شما نیاز به بازرسی و تمیز کردن دارند به مواردی مانند فرسودگی موجود، مدت زمان و دفعات استفاده و سن تجهیزات بستگی دارد. بنابراین، بررسی معمول شیوه‌های تعمیر و نگهداری فعلی شما تضمین می‌کند که تجهیزات شما تجربه بهینه‌ای را برای مهمانان شما را فراهم می‌کند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه بدنسازی خانگی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های دستگاه بدنسازی زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دستگاه بدنسازی مدل TOWER 200

دستگاه بدنسازی مدل TOWER 200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۸x50x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    جنس: فولاد، چدن، سیم لاستیکی مقاوم، پلاستیک ABS
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    به وجود آمدن عضلات شکمی سفت و سختقابل نصب برروی انواع درها در کمترین زمان (منزل و دفتر کار)قابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستگاه بدنسازی مدل BMW

دستگاه بدنسازی مدل BMW

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x110x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن وچرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو ۵ طول ۱۰۰ متر

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 5 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰×۰.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه بدنسازی پالس مدل ۵ ایستگاهی کد MS-651S

دستگاه بدنسازی پالس مدل 5 ایستگاهی کد MS-651S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۸x258x212 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستگاه بدنسازی مدل Tower200

دستگاه بدنسازی مدل Tower200

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد،چدن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو ۶ طول ۱۰ متر

 سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 6 طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰×۰.۶×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستگاه سیم کش بدنسازی خانگی مدل M M fitness

دستگاه سیم کش بدنسازی خانگی مدل M M fitness

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x13x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت اتصال به انوع کف پوش ، دیوار ، سقف و … را با مکانیزم وکیوم هوا۳ مقاومت لول ۱ :۲.۵ کیلو گرم(۲ درجه در حالت ۱)مقاومت ۲ :۵ کیلو گرم (یکی از درجه ها در حالت ۱ و دیگری در حالت ۲)مقاومت ۳ : ۷.۵ کیلو گرم (_ هر دو در جه در حالت ۲)قابلیت چرخش ۳۶۰ درجهبه همراه دفترچه راهنمابرای اتصال نازل انتهای دستگاه را باید فشار دهید تا هوای خارج شود و دستگاه به سطح بچسبدبرای خارج کردن از حالت چسبندگی باید نازل را تا انتها فشار داده و نگه دارید تا از حالت چسبندگی خارج شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستگاه بدنسازی مدل توتال کور ۰۰۴۵۱

دستگاه بدنسازی مدل توتال کور 00451

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستگاه بدنسازی مدل تاور ۲۰۰ کد TE 0002

دستگاه بدنسازی مدل تاور 200 کد TE 0002

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد،چدن، سیم لاستیکی مقاوم
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دستگاه بدنسازی تاور ۲۰۰جنس فولاد ،چدن ،سیم لاستیکی مقاومشامل ۲۸۵ حرکت ورزشیتنظیم فشار از ۱تا۱۰۰ کیلوگرممحصول چینتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستگاه بدنسازی ال اس فیتنس مدل MS-600S

دستگاه بدنسازی ال اس فیتنس مدل MS-600S

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x103x205 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵ گرم
  • جنس
    فلز
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ۱-فلای سینه۲- جلو پا نشسته۳-سرشانه نشسته۴-پرس سینه۵-جلو بازو۶-پهلو۷-لت زیر بغل۸-شکم کرانچ۹- پشت پا ایستاده۱۰-اچ۱۱-قایقی۱۲- نشر از جانب۱۳-سرشانه ایستاده۱۴-سیم کش آزاد۱۵-پرس سینه۱۶-پرس بالا سینه۱۷- پرس زیر سینهاین محصول در بسته بندی مجزا به تعداد ۴ کارتن می باشد.در صورت مشکل در مونتاژ خریدار میتواند به صورت آنلاین و تصویری با تکنسین های گروه خدمات پس از فروش ارتباط گرفته و به راحتی این دستگاه بدنسازی را نصب و راه اندازی کند.xxاین محصول تحت لیسانس کشور آمریکا و به سفارش کشور ایران و با برند LT SPORT وارد بازار و به دست مصرف کننده میرسدxx

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستگاه بدنسازی مدل USI Door Gym Set

دستگاه بدنسازی مدل USI Door Gym Set

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x218 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک + لاستیک های سیلیکونی
  • سایر توضیحات
    – دارای قرقره های روان و بی صدا- حمل و نصب آسان – انجام اکثر حرکات بدنسازی- مناسب برای منزل و محل کار- مناسب برای تمامی افراد خانواده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو ۶ طول ۲۰ متر

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 6 طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰۰×۰.۶×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روگش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستگاه بدنسازی مدل ۳۰۵۲۸

دستگاه بدنسازی مدل 30528

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • جنس
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستگاه بدنسازی مدل ۶۶۰۵

دستگاه بدنسازی مدل 6605

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • جنس
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستگاه بدنسازی تاور ۲۰۰ مدل T200

دستگاه بدنسازی تاور 200 مدل T200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۸x50x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد،چدن
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دستگاه بدنسازی TOWER 200جنس فولاد، چدن، سیم لاستیکی مقاومتقویت عضلاتمناسب حرکات ترکیبی برای تناسب اندامشامل۲۸۱ حرکت بدنسازیبیش از ۳۴ حرکت تخصصی شکم۲۰ حرکت تخصصی ماهیچه های پشت و زیربغل۴۰ حرکت تخصصی سرشانه۲۷ حرکت تخصصی دست۶۰ حرکت سینه۳۸ حرکت تخصصی پا۱۰۰ حرکت سینه و سرشانه۴۷ حرکت بازو و ماهیچه های پشت۶۰حرکت ترکیبی برای تناسب اندام (فیتنس)افزایش متابولیسمارتقاء تفکیک عضلانیبه وجود آمدن عضلات شکمی سفت و سختتنظیم فشار از ۱ تا ۱۰۰ کیلوگرمقابل نصب برروی انواع درها در کمترین زمان (منزل و دفتر کار)جمع و جور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستگاه بدنسازی تاور ۲۰۰ مدل T001

دستگاه بدنسازی تاور 200 مدل T001

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد، چدن
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دستگاه بدنسازی TOWER 200جنس فولاد، چدن، سیم لاستیکی مقاومتقویت عضلاتمناسب حرکات ترکیبی برای تناسب انداممحصول چینکیفیت عالیتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستگاه بدنسازی مدل NS.50.50

دستگاه بدنسازی مدل NS.50.50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x72x240 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • سایر توضیحات
    -ابعاد بسته بندی این میز ۳۵x75x150 و ۴۵x50x205-ابعاد میز ۲۴۰ × ۷۲ × ۱۱۰-ابعاد در حالت جمع شده ۱۱۰× ۶۵ × ۳۰-ابعاد قوطی میز ۵۰ × ۵۰-نوع رنگ بدنه استاتیک کوره ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستگاه بدنسازی مدل وینر

دستگاه بدنسازی مدل وینر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    حرکات: ۱-پرس سینه ۲-بالا سینه ۳-زیر سینه ۴-شکم ۵-پاراللحتما پس از خرید دستگاه را هر ۱۰ روز یکبار آچارکشی و پیچ های کابل را سفت کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو ۵ طول ۵۰ متر

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 5 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰×۰.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو ۶ طول ۵۰ متر

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 6 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰×۰.۶×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو طول ۱۰۰ متر

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰×۰.۶×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو ۵ طول ۲۰ متر

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل دایکو 5 طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۰.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • کشور تولیدکننده
    ژاپن
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستگاه بدنسازی مدل تاور ۲۰۰ کد۰۰۱MFT

دستگاه بدنسازی مدل تاور 200 کد001MFT

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دستگاه بدنسازی تاور ۲۰۰جنس فولاد ،چدن ،سیم لاستیکی مقاومشامل ۲۸۵ حرکت ورزشیتنظیم فشار از ۱تا۱۰۰ کیلوگرممحصول چینتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستگاه بدنسازی ال اس فیتنس مدل ۳ ایستگاهی کد MS- 635S

دستگاه بدنسازی ال اس فیتنس مدل 3 ایستگاهی کد MS- 635S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۳x252x205 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستگاه بدنسازی مدل میز پرس

دستگاه بدنسازی مدل میز پرس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x210 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    حرکات: ۱-پرس سینه ۲-پرس زیر سینه ۳-پرس بالا سینه ۴-تخته شکم ۵-پارالل ۶-جلو پا ۷-پشت پا ۸-مسگری ۹-میز لاری ۱۰-پروانه ۱۱-اسکات پا ۱۲-سیم کش از جلو ۱۳-سیم کش از پشت ۱۴-جلو بازو سیم کش ۱۵-پشت بازو با سیم کش ۱۶-سرشانه با هالتر ۱۷-پشت باز‌و با هالتر ۱۸-سرشانه جفت دمبل ۱۹-قفسه سینه با دمبل ۲۰۱-زیر بغل تک دمبل خم ۲۱-زیر بغل پلاور ۲۲-زیر سینه با دمبل ۲۳-جلو‌ بازو لاری سیم کش ۲۴-ساعد با هالتر و دمبل ۲۵-سرشانه کول ۲۶-زیر شکم-نیمکت ۲۷-جلو بازو با دمبل تمرکزی ۲۸-سرشانه هالتر ایستاده ۲۹-پشت بازو دمبل تک ۳۰-پهلو صفحه هالتر ۳۱-کول سیم‌کش ۳۲-نشر جانب دمبل نشسته ۳۳-کرانچ با سیم کش ۳۴-زیر بغل دمبل پارویی ۳۵-مچ دست با هالتر ۳۶-پشت بازو دمبل تک به حالت خوابیده ۳۷-پرس سینه با دمبل ۳۸-پرس بالا سینه با دمبل ۳۹-چرخش خارجی عضلات شانه با سیم کش ۴۰-چرخش داخلی عضلات سرشانه با سیم‌کش ۴۱-قایقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستگاه بدنسازی پالس مدل MS-621S

دستگاه بدنسازی پالس مدل MS-621S

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۵x270x218 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل ۶

سیم بکسل دستگاه بدنسازی مدل 6

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰×۰.۶×۰.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    مغزی فولادی با روکش pvc
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستگاه بدنسازی مدل ۶۶۵۰

دستگاه بدنسازی مدل 6650

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • جنس
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستگاه بدنسازی مدل تاور ۲۰۰ کد BT 0005

دستگاه بدنسازی مدل تاور 200 کد BT 0005

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فولاد،چدن، سیم لاستیکی مقاوم
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دستگاه بدنسازی تاور ۲۰۰جنس فولاد ،چدن ،سیم لاستیکی مقاومشامل ۲۸۵ حرکت ورزشیتنظیم فشار از ۱تا۱۰۰ کیلوگرممحصول چینتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستگاه بدنسازی مدل کاهش وزن

دستگاه بدنسازی مدل کاهش وزن

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • جنس
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه بدنسازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ msi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا