لوازم ورزشی

حوله ورزشی مردانه، راهنمای خرید انواع حوله ورزشی مردانه ارزان

کات مهم و کاربردی که هنگام خرید حوله ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بدن انسان حین انجام فعالیت ورزشی مدام عرق می‌کند، شما برای خشک کردن عرق خود به حوله ورزشی مردانه نیاز دارید. این حوله‌ها بسیار نرم و لطیف هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کمترین قسمت ساک ورزشی شما را پر کنند. برخی فعالیت‌های ورزشی که در آن‌ها بیشتر تعریق می‌کنید، مثل فوتبال و دویدن به یو حوله ورزشی مردانه با جذب خیلی زیاد نیاز دارند. برخی ورزش‌ها هم مثل بدنسازی که شما بیشتر با تعدادی وزنه سرو کار دارید، دچار تعریق کمتری خواهید شد و یک حوله ورزشی مردانه سایز کوچک هم کار شما را انجام می‌دهد. پس می‌توان این طور نتیجه گرفت که انتخاب این وسیله ورزشی بستگی به فعالیت بدنی سما، میزان تعریق و سبک ورزشی شما دارد.

شما کمتر کسی را پیدا می‌کنید که بدن خیس عرق باعث رنجش خاطر او نشود. به همین دلیل انسان‌ها همواره به دنبال راهی برای خشک کردن عرق بدن خود هستند. حوله ورزشی مردانه یکی از بهترین محصولات در این زمینه است. به خصوص اگر در فصل سرد سال مثل زمستان باشید و بخواهید در هوای سرد با موهای خیس آب از باشگاه ورزشی خارج شوید. اینجاست که اهمیت استفاده از حوله ورزشی مردانه مشخص می‌شود. در واقع در هر رشته ورزشی که فعالیت داشته باشید، حوله یکی از مهمترین وسایل ورزشی آن رشته محسوب می‌شود. برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی در صورت عرق کردن دست، شما قادر به انجام تاکتیک مورد نظر خود نخواهید بود و دست شما لیز خواهد خورد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید حوله ورزشی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع حوله ورزشی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید حوله ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

حوله ورزشی مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

حوله‌ها معمولا از یک پارچه نخی، پنبه‌ای، پلاستیکی یا مواد طبیعی مثل بامبو ساخته می‌شوند، ساختار این پارچه فشرده و در هم تنیده است. هرچه این فشردگی بیشتر باشد، حوله مورد نظر شما جذب بالاتر و وزن بیشتری دارد. در واقع حوله‌های ورزشی طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر سبک بودن جای کمتری را در ساک ورزشی شما اشغال کنند و از جذب رطوبت بالایی هم برخوردار باشند. از حوله‌های ورزشی برای خشک کردن عرق در باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شود، شما از یک حوله ورزشی می‌توانید به عنوان حوله مسافرتی هم استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله ورزشی زنانه

انواع حوله ورزشی مردانه:

  1. حوله باشگاه بدنسازی: معمولا در باشگاه سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد، هنگام ورزش بدنسازی تعریق زیاد شدید نیست و تنها زمان خروج از باشگاه به یک حوله نیاز خواهید داشت. تا به وسیله آن موهای سر و بدن خود را خشک کنید. از این رو به حوله‌ای نیاز دارید که به راحتی درون یک ساک ورزشی کوچک جا شود و نیاز شما را برآورده کند به همین علت یک حوله کوچک هم کار شما را انجام می‌دهد.
  2. حوله مخصوص فوتبال: فوتبال نوعی ورزش است که در آن شما فعالیت بدنی بالایی دارید، در نتیجه تعریق شدت بیشتری دارد. بنابراین به یک حوله با جذب بالا نیاز دارید که جوابگوی خشک کردن این حجم از عرق روی سر و بدن شما باشد. از ابن رو یک حوله بزرگتر نیاز دارید تا تمام قسمت‌های بدن شما را خشک کند. حوله‌های فوتبالی هم نسبت به حوله حمام حجم کمتری دارند که خود به حمل آسان آن‌ها تا باشگاه ورزشی کمک زیادی می‌کند.
  3. حوله‌های استخری: در ورزش شنا کل بدن شما خیس می‌شود، در این شرایط موضوع دیگر خشک کردن عرق نیست و شما باید کل بدن خیس شده خود را خشک کنید. از این رو به یک حوله بزرگ با قدرت جذب بیشتر نیاز دارید تا بدن شما را کاملا خشک کند. شما درون ساک ورزشی برای شما یک مایو، شامپو، عینک شنا و یک سری وسایل ورزشی ریز به همراه دارید که حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند، بنابراین خرید یک حوله ورزشی بزرگ مشکلی ایجاد نمی‌کند.
  4. حوله کشتی: کشتی یکی از ورزش‌هایی است که تعریق در آن زیاد است و تعریق بدن را خیس می‌کند و شرایط را برای شما و طرف مقابل مشکل می‌کند، از این رو به یک حوله با جذب بالا نیاز دارید تا مدام عرق روی بدن خود را خشک کنید، این حوله‌ها به حوله خنک کننده هم معروف هستند، زیرا به وسیله آن‌ها مربی بدن شما را باد زده و خنک می‌کند. در این شرایط حوله بزرگ برای شما مشکل ساز است و به یک حوله کوچک با وزن بالا نیاز دارید که جذب بالایی داشته باشد.
  5. حوله ورزش‌های رزمی: حوله‌ای که برای ورزش رزمی استفاده می‌شود با حوله ورزش‌های دیگر کاملا متفاوت است. زیرا شما در یک فضای بسته باشگاهی با انجام حرکات ورزشی سنگین حتی بیشتر از فوتبال عرق می‌کنید، بنابراین باید حوله شما قدرت جذب این همه تعریق را داشته باشد. این محیط‌ها معمولا سرشار از باکتری هستند، بنابراین به یک حوله آنتی باکتریال نیاز دارند.‌ حوله‌هایی که پلاستیک بیشتری دارند مناسب‌تر هستند.

مزایای استفاده از حوله ورزشی مردانه:

  • عرق محفظه‌های روی سطح پوست را بسته نگه می‌دارد و تنفس پوستی کاهش پیدا می‌کند، از طرفی نمک و سموم بدن از طریق عرق کردن از بدن خارج می‌شود و در صورتی که از روی پوست برداشته نشود به پوست شما آسیب می‌زند، به همین علت شما نیاز به یک حوله برای خشک کردن آن دارید.
  • در فصل‌های سرد سال بیرون آمدن از باشگاه با مو و لباس خیس سبب سرما خوردگی و حتی بیماری سینوزیت می‌شود، بنابراین باید موها و بدن خود را خشک کنید و سپس از باشگاه خارج شوید.
  • اگر عرق روی سر و صورت خود را با حوله خشک کنید، روی بدن می‌ماند و بوی نامطبوع ایجاد می‌کند، بنابراین شما نیاز به یک حوله برای خشک کردن عرق خود دارید.
  • در ورزش‌هایی مثل کشتی حوله نقش حیاتی دارد، زیرا عرق باعث لیز خوردن دست از روی بدن می‌شود و خشک کردن دست و بدن جلوی این کار را می‌گیرد.
  • ورزش‌هایی مثل شنا را بدون حوله نمی‌توان انجام داد، زیرا اگر لباس‌های خود را روی بدن خیس شده بپوشید، لباس‌های شما را خیس می‌کند، بنابراین حوله در این ورزش نقش حیاتی دارد.

جنس حوله ورزشی مردانه:

همان طور که می‌دانید تفاوت اصلی حوله‌های ورزشی بعد از اندازه در جنس پارچه‌ای است که از آن ساخته می‌شوند، بنابراین لازم است تا با جنس‌های مختلفی از این حوله آشنا شوید.

  • حوله‌های ورزشی کتان مردانه: کتان یک ماده طبیعی نرم و لطیف است که از قدرت جذب خیلی زیادی برخودار است. بنابراین شما می‌توانید حوله‌های این جنس را برای باشگاه ورزشی انتخاب کنید. اگر یک حوله کتان معمولی پاسخگوی نیاز شما نیست، می‌توانید، حوله‌های کتان پنبه را خریداری کنید، زیرا قدرت جذب ان‌ها چند برابر کتان معمولی است، برای دوام بیشتر می‌توانید از ترکیب کتان با پلی استر استفاده کنید.
  • حوله‌های ورزشی میکروفیبر: میکروفیبر ترکیبی از پلی آمید و پلی استر است که به آن نایلون هم گفته می‌شود. این جنس خیلی سبک و کم حجم بوده به همین دلیل گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک حوله سبک با جذب بالا هستند. از مهمترین ویژگی‌های این حوله به قابلیت خشک شدن سریع آن‌‌ها می‌توان اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید، که در صد پلاستیک بالایی دارند، هر چند که قدرت جذب کمتری دارند اما طول عمر ان‌ها بیشتر است.
  • حوله‌های ورزشی بامبو: بامبو نوعی گیاه است که رشد سریع دارد و جایگزین فوق‌العاده‌ای برای استفاده از چوب می‌باشد. اگر میانه خوبی با طبیعت دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم حوله‌های بامبو را انتخاب کنید. حوله‌های بامبو قابلیت جذب بالایی دارند، از مهم‌ترین ویژگی‌های این حوله می‌توان به آنتی باکتریال، سبک وزن و کم حجم بودن آن‌ها ‌اشاره کرد. به دلیل اینکه با محیط زیست سازگار هستند، خیلی از افراد آن‌ را به حوله‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

بهترین حوله ورزشی مردانه:

هرگز شما شخصی را پیدا نخواهید کرد که با قاطعیت یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک حوله ورزشی مردانه به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارد که از کیفیت خوبی یرخوردار هستند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک شاید مقداری کم لطفی در حق سایر برندهای باکیفیت موجود در بازار باشد. از طرفی این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • حوله‌های ورزشی مردانه رومیکس
  • حوله‌های ورزشی مردانه بوو
  • حوله‌های ورزشی مردانه ویلسون
  • حوله‌های ورزشی مردانه کالتمکس
  • حوله‌های ورزشی مردانه بی لاو
  • حوله‌های ورزشی مردانه آذرریس
  • حوله‌های ورزشی مردانه کمپسور
  • حوله‌های ورزشی مردانه کریویت

حوله ورزشی مردانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول ورزشی وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه لوازم ورزشی برای خود یک حوله ورزشی را خریداری کنید. البته اگر تمایلی به خروج از محل زندگی خود را ندارید، می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه آنلاین حوله مورد نظر خود را از میان تعداد زیادی از مدل‌ها انتخاب و خریداری کنید. در خریدهای آنلاین شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید حوله خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید، البته باید فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، سیاست مرجوعی را داشته باشد.

راهنمای خرید حوله ورزشی مردانه:

شما برای خرید هر محصولی باید یک سری اطلاعات در مورد آن محصول داشته باشید، تا یک خرید موفق را تجربه نمائید. اگر به بازار مراجعه کرده باشید، احتمالا با انبوه زیادی از مدل‌ها مواجه شده‌اید که هر کدام از نظر جنس و نوع استفاده با یکدیگر متفاوت هستند، شاید شما با دیدن این حجم از محصولات کمی گیج شده باشید. شاید دلیل اینکه این مقاله را جستجو کرده‌اید نیز همین موضوع باشد. اصلا نگران نباشید، ما در وب سایت کیمیک یک سری نکات مهم را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که شما با مطالعه این نکات به راحتی می‌توانید حوله مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله استخری

نکات مهمی که هنگام خرید حوله ورزشی مردانه باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. سایز حوله: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید حوله توجه به سایز آن است. حوله‌های ورزشی در سایزهای مختلف عرضه می‌شوند و هر سایز مناسب یک رشته ورزشی است به عنوان مقال حوله‌های شنا بزرگتر هستند و حوله‌های بدنسازی معمولا سایز کوچک‌تری دارند، این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما اینترنتی خرید می‌کنید، زیرا از یک عکس نمی‌توان به سایز دقیق حوله پی برد.
  2. جنس حوله: دومین نکته‌ای که در مورد خرید حوله‌های ورزشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید، توجه به جنس آن‌ها می‌باشد. همانطور که در ابتدای همین مقاله در مورد آن بحث شد، حوله‌های ورزشی از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برخی مثل کتان جذب خیلی زیادی دارند و برخی مثل بامبو در کنار جذب بالا سریع خشک می‌شوند و حوله‌های نایلون با اینکه طول عمر خیلی زیادی دارند، اما جذب آب کمتری دارند.
  3. وزن حوله: حوله‌های ورزشی معمولا از لایه‌های در هم تنیده شده نخ ساخته می‌شوند، هر چه تراکم این رشته‌ها بیشتر باشد، حوله ضخیم‌تر است و از جذب بالاتری برخوردار می‌باشد. وزن حوله‌های ورزشی معمولا بر حسب گرم بر متر مربع مشخص می‌شود. به عنوان مثال حوله‌هایی که وزن تمام شده ان‌ها ۶۰۰ تا ۹۰۰ گرم بر متر مربع است برای استخر مناسب می‌باشند، حوله‌های با وزن ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم بر متر مربع مناسب باشگاه ورزشی هستند.
  4. رنگ حوله: شاید این نکته‌ای باشد که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، در صورتی که خیلی مهم است. بعد از توجه به جنس و وزن حوله‌های ورزشی نوبت به انتخاب رنگ آن‌ها می‌رسد. این نکته یک موضوع کاملا شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد، شما می‌توانید رنگ حوله خود را با ساک و لباس ورزشی خود ست نمائید. البته پیشنهاد می‌شود که رنگ‌های روشن را خریداری کنید، زیرا در صورت کثیف شدن سریع تر متوجه می‌شوید و آن را شستشو می‌دهید و دیگر نیازی به این نیست که از روی بوی نامطبوع اقدام به شستشوی آن‌ها کنید.
  5. برند حوله: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا از کیفیت زیادی برخوردار هستند. این شرکت‌ها هرگز به خاطر سود بیشتر کیفیت را فدای سود بیشتر نمی‌کنند و اعتبار خود را حفظ می‌کنند. پس شما با خیالی آسوده می‌توانید یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید. خرید یک برند از قبل تست شده، بهتر از امتحان کردن یک برند ناشناخته است.
  6. قیمت حوله: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، شما با توجه به میزان بودجه خود می‌توانید این محصول را انتخاب کنید. بهتر است بی‌خیال حوله‌های خیلی ارزان قیمت شوید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها بودجه خود را هدر می‌دهید. البته منظور ما این نیست که اجناس گران باکیفیت هستند، اما اجناس خیلی ارزان همیشه بی کیفیت می‌باشند. پس شما باید حوله‌های با قیمت متوسط تا گران را خریداری کنید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید حوله ورزشی مردانه مناسب با سلیقه ی خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل حوله ورزشی مردانه فوق العاده زیبا را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ حوله ورزشی بی لاو مدل خنک کننده

حوله ورزشی بی لاو مدل خنک کننده

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    – محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش- محافظت در برابر اشعه uv- ضد بو ضد قارچ و ضد باکتری- اثر خنک کنندگی مداوم و احساس خنکی ماندگار- سایز بزرگ ۱۰۰ در ۳۰ سانتی متر
  • نگهداری
    – برای بالا رفتن طول عمر حوله آن را به مدت طولانی در محیط های با رطوبت زیاد قرار ندهید
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ حوله ورزشی مدل GS-402L735

حوله ورزشی مدل GS-402L735

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • جزئیات
    جنس: نخی مرغوبابعاد: ۴۰×۸۰ سانتی متردارای نوار دور دوزی شدهجاذب قوی آب و رطوبتبسیار سبک و راحتسرعت بالای خشک شدنقابلیت جابه جایی آسان و راحت (حجم کم)قابلیت سریع و ساده شستشومناسب برای ورزشکاران (خانم ها و آقایان)مناسب برای تمام رشته های ورزشی، کمپینگ، کوه و تمام استفاده های شهریقابل شستشو با ماشین و دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ حوله ورزشی آذرریس تبریز مدل GYM

حوله ورزشی آذرریس تبریز مدل GYM

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • جزئیات
    ابعاد : ۱۲۰×۴۰ سانتی‌متروزن :۱۵۰گرمجنس :پنبهسایر توضیحات :طول حوله : ۱۲۰سانتی‌متر عرض حوله: ۴۰سانتی‌متر ویژگی های محصول : جنس: پنبه . رنگ : رنگ بندی متنوع . وزن بسته‌بندی: ۲۰۰ گرم . نوع بافت : ساده و دو رو نخ و دو رو آبگیر و کاملا ضخیم جهت ریسندگی نخ رینگ که برای تولید حوله استفاده می شود،
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ حوله ورزشی کالتمکس کد ۱

حوله ورزشی کالتمکس کد 1

مشخصات

  • جنس
    نانو
  • جزئیات
    – وزن حوله ۵۵ گرم- وزن بطری ۱۱۴ گرم- ابعاد بطری ۶×۶×۱۵ سانتی متر- دارای بطری از جنس PET – قابلیت استفاده از بطری به جای قمقمه- ساختار حوله به شکلی که از طریق آب خنک نگه داشته می شود- جنس حوله از مواد نانو- دارای دسته انعطاف پذیر- مناسب برای ورزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ حوله ورزشی بوو مدل S12

حوله ورزشی بوو مدل S12

مشخصات

  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ حوله ورزشی تکنی فایبر مدل Serviette

حوله ورزشی تکنی فایبر مدل Serviette

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • جزئیات
    ابعاد ۷۵cm x 50cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ حوله ورزشی مدل ABR

حوله ورزشی مدل ABR

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • جزئیات
    برند : ABR / ابعاد: ۳۰×۱۰۰ سانتی متر
  • نگهداری
    قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ حوله ورزشی پیکتت فینو مدل RH38

حوله ورزشی پیکتت فینو مدل RH38

مشخصات

  • جنس
    نانو
  • جزئیات
    – ابعاد : ۳۰×۹۰ سانتی متر – وزن کم – قابلیت جذب آب زیاد – قابلیت خشک شدن سریع – ضد باکتری و میکروب – به همراه کیف قلاب دار برای جابه جای آسان تر
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    رنگ بندی متنوعفاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ حوله ورزشی پیکتت.فاینو مدل RH-20

حوله ورزشی پیکتت.فاینو مدل RH-20

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    این محصول از پارچه الیافی + ۵۵٪ نایلون خنک کننده نخ + ۴۵٪ پلی استر خنک کننده نخ تولید شده که باعث میشود احساس راحتی و خنکی کنید
  • کشور مبدا برند
    چین
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

حوله ورزشی مدل بدنسازی یوگا NK-7818

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    فاقد مواد سمی و حساسیت زابا قابلیت جذب عرق و رطوبتهمراه با یک کاور برای حمل آسانجنس از الیاف مصنوعی نرم و لطیفچسبندگی بسیار بالا روی تمامی سطوحپارچه ی حوله ای آنتی باکتریال و ضد تعریقمناسب برای استفاده بر روی مت های عمومی باشگاهلبه های بافته شده برای جلوگیری از کشیدگی و در رفتن نخ ها و الیافدارای برجستگی های ریز سیلیکونی یا استپ ها پلاستیکی برای چسبندگی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ حوله خنک کننده ورزشی مدل GS-Cooling Towel-80580

حوله خنک کننده ورزشی مدل GS-Cooling Towel-80580

مشخصات

  • جنس
    میکروفایبر
  • جزئیات
    جنس: نخی مرغوب، با متریال میکروفایبرابعاد: ۳۰×۹۰ سانتی متروارداتی: ساخت کشور چینوزن: ۳۰ گرمدارای نوار دور دوزی شدهجاذب قوی آب و رطوبتبسیار سبک و راحتسرعت بالای خشک شدنقابلیت جابه جایی آسان و راحت (حجم کم)قابلیت سریع و ساده شستشو و خشک شدن تا ۱۰ دقیقهمناسب برای ورزشکاران (خانم ها و آقایان)مناسب برای تمام رشته های ورزشی، کمپینگ، کوه و تمام استفاده های شهریقابل شستشو با ماشین و دستدارای پک بسته بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ حوله ورزشی فور بای فور مدل مستطیلی

حوله ورزشی فور بای فور مدل مستطیلی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • جزئیات
    حوله مستطیل دور دوزی شده با وز سبک و لطافت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ حوله ورزشی کد ۸۵۱

حوله ورزشی کد 851

مشخصات

  • جنس
    پلی استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید حوله ورزشی مردانه را در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید حوله پالتویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا