مردانه

جلیقه مردانه، راهنمای خرید جلیقه تک مردانه کلاسیک، اسپورت و خبرنگاری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جلیقه مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پوشیدن جلیقه مردانه کت و شلوار اغلب از مد افتاده در نظر گرفته می‌شود، اما به ویژه در حال بازگشت است. در چند دهه گذشته، این ظاهر سنتی کنار رفت، اما هرگز خارج از مد تلقی نشد. خوشبختانه، مردان بیشتری دوباره کشف می‌کنند که این سبک چقدر پیچیده است. اکنون زمان بسیار خوبی است تا دوباره عاشق کت و شلوار سه گانه کلاسیک شوید. شما به راحتی می‌توانید یک جلیقه مردانه کت و شلوار را در کمد لباس خود بگنجانید و بلافاصله ظاهر شما را احیا می‌کند. جلیقه مردانه یک لباس ضروری برای هر کسی است که ظرافت کلاسیک را دوست دارد، این یک عنصر اساسی از یک کت و شلوار سه تکه است و در طول زمان نقش اصلی را در کمد لباس مردانه به دست آورده است، زیرا یک قهرمان اصلی در مراسم و یک متحد ارزشمند می‌باشد. در زمینه‌های کاری یا گاه به گاه در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد جلیقه مردانه، تاریخچه آن، ویژگی‌های آن، نحوه انتخاب و مطابقت با پوشیدن آن بدانید.اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جلیقه مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جلیقه مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جلیقه مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

جلیقه مردانه چیست؟

به هر پارچه بدون آستینی جلیقه گفته می‌شود که روی لباس دیگری، معمولاً پیراهن، پوشیده می‌شود. ممکن است گاهی اوقات شنیده باشید که به آن جلیقه می‌گویند. انواع مختلفی از جلیقه‌ها را در صنعت مد و پوشاک پیدا خواهید کرد، هم در لباس زنانه و هم در لباس مردانه. وقتی مردان جلیقه می پوشند، اغلب قسمت سوم کت و شلوار سه تکه آن‌ها می‌باشد. کلمه “جلیقه” در اصل یک اصطلاح فرانسوی “veste” به معنای ژاکت یا کت اسپرت است. امروزه فرانسوی‌ها به جای جلیقه از اصطلاح «ژیلت» استفاده می‌کنند. می‌توان این اصطلاح را به امپراتوری عثمانی که ترک‌ها این لباس را “یالک” می‌نامیدند، ردیابی کرد. بنابراین، این سبک از مد مردانه دارای تاریخچه طولانی و ریشه‌ای است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاپیون مردانه

تاریخچه استفاده از جلیقه مردانه:

  • ردیابی تکامل تاریخی جلیقه ساده نیست، به نظر می‌رسد اجداد دور جلیقه justaucorps باشد، نوعی کت بلند تا بالای زانو که مردان در نیمه دوم قرن هفدهم و در طول قرن هجدهم می‌پوشیدند. این لباس منشأ فرانسوی داشت و متعاقباً به انگلستان معرفی شد. در سال ۱۶۶۶، چارلز دوم استوارت، پادشاه انگلیسی، در مخالفت با مد فرانسوی تصمیم گرفت اصطلاح “جلیقه” را در واژگان انگلیسی معرفی کند، که امروزه هنوز با آن شناخته می‌شود. جلیقه تاریخی که توسط اشراف زادگان استفاده می‌شد، یک ژاکت بلند تا زانو بود که معمولاً همراه با شلوار و کتی با طول مساوی می پوشیدند. این کت و شلوار مجموعه‌ای را تشکیل می داد که بعداً به کت و شلوار سه تکه فعلی تبدیل شد. جالب است بدانید که در ابتدا آستین ها جزء لاینفک این لباس بودند، اما در طول دهه ۱۷۰۰ به دلایل عملی به تدریج حذف شدند. پس از انقلاب فرانسه در سال ۱۷۸۹، احساسات ضد اشرافی در فرانسه و سایر نقاط اروپا بر کمد لباس مردان و زنان تأثیر گذاشت. جلیقه‌ها بسیار کم‌تر، کوتاه‌تر و باریک‌تر شدند و در مقایسه با پالتو، نقش سبکی ثانویه‌ای به خود گرفتند.
  • در طول دهه ۱۸۰۰ با معرفی ژاکت، جلیقه بیشتر به یک عملکرد درجه دوم در کت و شلوار سه تکه تنزل یافت، همچنین به دلایل عملی، جلیقه عمدتاً برای پوشاندن آویزها و قرار دادن ساعت جیبی در کت و شلوار استفاده می‌شد. جیب اختصاصی از دهه ۱۹۲۰، به لطف استفاده گسترده از کمربند و جایگزینی ساعت جیبی با ساعت مچی، ساختارشکنی تدریجی کت و شلوار سه تکه به نفع یک مد آزادتر و کمتر به ظرافت کلاسیک انجام شد. از یک طرف، این روند منجر به سبک تجاری غیر رسمی‌تر شده که مشخصه آن استفاده بیشتر از کت و شلوار دو تکه است، از طرف دیگر، امروزه استفاده از جلیقه دیگر محدودیتی ندارد. به هر عملی این رهایی سبک به او این امکان را داده است که در شخصیت پردازی کمد لباس مردانه حیثیت خود را بازیابد.

انواع جلیقه مردانه:

  1. جلیقه تک سینه: جلیقه تک سینه یک نوع بسیار رایج است. معمولا بین ۳ تا ۶ دکمه دارد. سنتی ترین انتخاب جلیقه پنج دکمه تک سینه است. جلیقه شما باید حداقل یک دکمه بیشتر از کت و شلوار شما داشته باشد. بنابراین، اگر کت و شلوار سه دکمه می‌پوشید، جلیقه شما باید حداقل چهار دکمه داشته باشد.
  2. جلیقه دو سینه: جلیقه دو سینه کمتر رایج است اما رسمی‌تر از جلیقه تک سینه است. اکثر جلیقه‌های دو سینه دارای ۴ تا ۸ دکمه هستند که رایج ترین آن‌ها شش دکمه است. جلیقه های دو سینه باید همیشه دکمه های کامل داشته باشند. معمولاً یقه‌هایی دارند که آن‌ها را پیچیده‌تر و شیک‌تر می‌کند.

چگونه جلیقه مردانه را با لبا‌س‌های دیگر ست کنیم:

کت و شلوار شما تنها چیزی نیست که باید اطمینان حاصل کنید که با جلیقه کت و شلوار شما هماهنگ است. بسیاری از عناصر در کنار هم جریان دارند، برخی بهتر از بقیه هستند.ما ثابت کرده‌ایم که جلیقه برای پوشیدن رسمی‌تر است، جایی که معمولاً فضای زیادی برای بازی وجود ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید با جلیقه کت و شلوار خود کمی سرگرم شوید.

ساس بند یا کمربند:

آویزها بهترین انتخاب شما برای پوشیدن زیر جلیقه کت و شلوار هستند. یک جلیقه کت و شلوار طوری طراحی شده است که آویز شما را به خوبی پنهان می‌کند.همچنین می‌تواند کمربند شما را به خوبی پنهان کند، اما کمربندها در اطراف وسط شما حجیم می‌شوند.از آنجایی که جلیقه در حال حاضر یک لایه پارچه اضافی در اطراف کمر شما است، چرا با اضافه کردن یک کمربند ابعاد بیشتری به آن اضافه کنید. نه تنها کمی لاغرتر به نظر می‌رسید، بلکه کمتر احساس فشار می‌کنید.اما اشتباه نکنید هنوز هم پوشیدن کمربند با جلیقه کت و شلوار کاملاً خوب است.و به هر حال آویزها سرگرم کننده‌تر از کمربند هستند. آن‌ها در سبک‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند که می‌توانید هر بار که کت و شلوار خود را می‌پوشید، رنگ جدیدی را تغییر دهید.

کراوات یا پاپیون:

پاپیون‌ها ذاتا رسمی‌تر از کراوات هستند. یک رویداد کراوات مشکی نه تنها به این معنی است که کراوات شما مشکی است، بلکه تقریباً همیشه یک پاپیون است. آن‌ها به بهترین وجه با جلیقه‌های رسمی یا جلیقه‌ ست می‌شوند.بنابراین، پاپیون‌ها برای جلیقه کت و شلوار استاندارد شما مناسب نیستند. بنابراین بهتر است یک کراوات با کت و شلوار سه تکه خود انتخاب کنید.کراوات یکی دیگر از اکسسوری‌های عالی برای افزودن رنگ و شخصیت به کت و شلوار شماست. می‌توانید بسته به اینکه چقدر زرق و برق دار هستید، کراواتی اضافه کنید که یک رنگ مکمل یا یک رنگ خنثی باشد.این همچنین یک فرصت عالی برای اضافه کردن یک الگوی خوش سلیقه به لباس کاملاً جامد خود است.

شلوار جین برای ظاهر گاه به گاه:

این یک راه عالی برای انتقال “گاهی” است و در عین حال نشان می‌دهد که تلاش زیادی برای ظاهر خود انجام داده اید.در حالی که شلوار جین برای این ظاهر غیررسمی هوشمند قابل قبول است، تی شرت هرگز بخشی از این ظاهر نیست. خیلی آرام است و در نهایت می تواند شما را شلخته به نظر برساند.اما خبر خوب این است که می‌توانید کت و یا کت و شلوار را با این سبک جلیقه غیر رسمی کنار بگذارید.

ترکیب رنگ جلیقه با کت و شلوار:

جلیقه را می‌توان همیشه با کت و شلوار اصلی ست کرد. به طور کلی، همیشه باید بتوانید جلیقه را با کت و شلوار همرنگ ست کنید.اما برای یک مرد غیرعادی نیست که چند جلیقه کت و شلوار نامتناسب در کمد لباس خود داشته باشد. مشکل این است که آن‌ها را با چه چیزی بپوشیم؟ خبر خوب این است که این جلیقه‌های به ظاهر اضافی برای ایجاد ترکیب رنگی چشم نواز عالی هستند.یک جلیقه متضاد می‌تواند ظاهر و احساس یک کت و شلوار را به کلی تغییر دهد. به عنوان مثال، جلیقه سفید وقتی با ژاکت تیره‌تر پوشیده می‌شود، خوب عمل می‌کند. همینطور جلیقه‌های شنی، بژ یا خاکستری روشن را انجام دهید.پوشیدن یک کت و شلوار با یک جلیقه رنگی دیگر بلافاصله باعث می‌شود کمتر رسمی و ترسناک به نظر برسید. همچنین اگر رنگ جلیقه به نحوی با بقیه لباس شما مرتبط باشد، می‌تواند مفید باشد.به عنوان مثال، جلیقه سرمه‌ای با نوار قرمز ظریف را می‌توان با کت و شلوار سرمه‌ای و کراوات قرمز ست کرد. جلوه ترکیبی از ظرافت معمولی و زیربنایی هر دو در یک زمان است.

جلیقه مشکی:

جلیقه مشکی بسیار متنوع است. با چندین ظاهر، از رسمی گرفته تا تقریبا غیر رسمی، به خوبی هماهنگ می‌شود. برای رسمی ترین ظاهر، باید جلیقه مشکی خود را با کت و شلوار مشکی ست کنید. این برای مجالس رسمی و عروسی ایده آل است.در انتهای دیگر طیف مد، جلیقه مشکی شما نیز می تواند ظاهری آرام و راحت ایجاد کند. به سادگی آن را با شلوار مشکی غیررسمی، یک پیراهن مجلسی آبی روشن و چکمه‌های چرمی مشکی یا قهوه‌ای بپوشید.می‌توانید جلیقه مشکی را با شلوارهای غیررسمی خاکستری زغالی، پیراهن مجلسی آبی روشن و چکمه های چرمی قهوه‌ای بپوشید. در عوض، آن را با کت و شلوار سرمه‌ای و کفش مشکی بپوشید.یک پیراهن سفید ترد اضافه کنید و شما آماده هستید. کراوات قرمز متضاد اینجا نیز عالی به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید جلیقه مشکی خود را با شلوار خاکستری زغالی ترکیب کنید، اما از پوشیدن ژاکت خودداری کنید.

جلیقه کت و شلوار خاکستری:

یک جلیقه خاکستری و یک شلوار جین مشکی خوش‌پوش، جزء سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که هر مردی باید داشته باشد.خاکستری با سرمه‌ای، مشکی و قرمز عالی می‌شود. این رنگ‌ها به اکثر آقایان می آید. اما اگر قرمز رنگ شما نیست، آن را با کنتراست دیگری عوض کنید. جلیقه خاکستری را با شلوار خاکستری هماهنگ ترکیب کنید، اما روی آن یک ژاکت تیره تیره بپوشید. از طرف دیگر، جلیقه خاکستری و شلوار جین مشکی را مخلوط کنید اما کت را در خانه بگذارید. این ظاهر برای روزهای پاییزی که می‌توانید بدون پوشیدن آن لایه‌های اضافی از پس آن برآیید، عالی است.

جلیقه کت و شلوار قهوه‌ای:

جلیقه کت و شلوار قهوه‌ای فقط با شلوار و ژاکت قهوه‌ای اصلی خود ست نمی‌شود. رنگ قهوه‌ای به خوبی با آبی ترکیب می‌شود. به عنوان مثال، شلوار سرمه‌ای را با پیراهن آبی روشن تر و جلیقه قهوه‌ای امتحان کنید. کفش‌های قهوه‌ای تیره را اضافه نمائید و با کراوات‌تان همه آن‌ها را کنار هم بکشید. کراواتی را با پس‌زمینه سرمه‌ای، لهجه‌های قهوه‌ای و شاید چند تضاد از آبی روشن‌تر انتخاب کنید. اگر می‌خواهید جلیقه قهوه‌ای خود را کاملاً متفاوت بپوشید، یک شلوار جین آبی خوش‌پوش پیدا کنید. سپس یک جفت کفش چرمی قهوه‌ای رنگ اضافه کنید و یک پیراهن سفید و یقه باز بپوشید. ظاهر را با جلیقه قهوه‌ای و ژاکت هماهنگ خود به پایان برسانید.

جلیقه کت و شلوار قرمز:

پوشیدن قرمز در هر چیزی بزرگتر از کراوات نیاز به اعتماد به نفس دارد. اگر شخصیتی خجالتی و بی ادعا هستید، ممکن است بخواهید از خود دوری کنید. پیشنهاد می‌کنیم به جای رنگ قرمز گیلاسی، رنگ قرمز را به رنگ شرابی تغییر دهید. مگر اینکه، شما قصد داشته باشید که تاثیر واقعی داشته باشید. یک جلیقه قرمز با چک سیاه یا خاکستری زغالی در سراسر آن جذاب و چشم نواز است. آن را با یک شلوار ساده مشکی یا زغالی و یک ژاکت هماهنگ ست کنید.

جلیقه مردانه کجا بپوشیم؟

رسمی ترین مناسبتی که در آن همیشه نیاز به پوشیدن جلیقه دارید، مراسم کراوات مشکی است. در این صورت، جلیقه شما می‌تواند یقه‌ای داشته باشد و از همان پارچه و رنگ بقیه لباس‌های تاکسیدی شما ساخته شود. برای رویدادهای کراوات مشکی باید تاکسیدو بپوشید، نه کت و شلوار.از طرف دیگر، می‌توانید جلیقه کت و شلواری را برای محیط های رسمی تجاری، مناسبت‌های نیمه رسمی و سایر رویدادهای غیررسمی بپوشید. جلیقه برای اضافه کردن یک لایه گرمای اضافی در روزهای پاییزی که کت و شلوار دو تکه از سرما جلوگیری نمی‌کند مفید است. ست کردن جلیقه و کت و شلوار متضاد برای اکثر محیط های تجاری نامناسب در نظر گرفته می‌شود. بنابراین اگر جلیقه و کت و شلوار متضاد را ترجیح می‌دهید، توجه داشته باشید که این ظاهر فقط برای موقعیت‌های غیر رسمی مناسب است. همچنین، اگر برای مصاحبه شغلی می‌روید، احتمالاً بهتر است جلیقه را در خانه بگذارید. معمولاً یک کت و شلوار دو تکه ساده همراه با یک کراوات بدون مزاحمت برای متقاعد کردن HR به حس لباس پوشیدن شما کافی است. و آخرین چیزی که می خواهید این است که بیش از حد پر زرق و برق ظاهر شوید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کراوات مردانه

نکات مهم هنگام خرید جلیقه مردانه:

  1. پارچه دغدغه اصلی است: وقتی صحبت از جلیقه می‌شود، باید جنس و پارچه را بسیار هوشمندانه انتخاب کنید. جلیقه‌هایی که عمدتاً از جنس نرم هستند بهترین گزینه می‌باشند. همچنین دوخت و قابلیت شستشو را بررسی کنید.
  2. نوع خود را انتخاب کنید: انواع مختلفی از جلیقه‌ها در بازار وجود دارد. خواه نیم آستین، برش شانه، یقه کامل، داخل بدنه، جلیقه بدنسازی یا جلیقه دنده‌ای باشد. شما باید بخواهید و انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.
  3. اندازه از تناسب تا چاقی: اندازه اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید جلیقه‌های متفاوت را در اندازه‌های مختلف داشته باشید. به عنوان مثال، جلیقه‌های بدنسازی باید تنگ باشند تا ظاهری زیبا به بدن شما ببخشند و در هنگام استراحت در ساحل، چیزی که نیاز دارید جلیقه‌های گشاد برای هوا دادن به بدنتان است.
  4. رنگ و مدل: زمان‌هایی که جلیقه‌ها فقط سفید و تقریباً یک پارچه بودند گذشته است. اکنون می‌توانید انواع جلیقه‌های تک رنگ، چند رنگ، دو رنگ و چاپی داشته باشید.
  5. جلیقه‌های مختلف برای مناسبت‌های مختلف: مانند لباس‌های زیر، مردان باید انواع مختلف جلیقه را در زمان‌های مختلف بپوشند. شب‌ها جلیقه‌های گشاد برای خواب راحت، در مکان‌های بیرونی، باید جلیقه‌های محکمی داشته باشید تا عرقتان خیس شود. در زمستان جلیقه‌های گرم و در تابستان داغ جلیقه‌های نخی می‌توانند قابل توجه‌ترین چیز برای شما باشند.

جمع بندی: دفعه بعد هنگام خرید جلیقه، باید تمام موارد ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین جلیقه‌ها را داشته باشید که ارزش آن را داشته باشند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جلیقه مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های جلیقه مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ ذغالی

جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ ذغالی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جیب رو ذغالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ نسکافه ای

جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ سرمه ای

جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ نوک مدادی

جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ نوک مدادی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه فوتر بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ مشکی

جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ طوسی

جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    فوتر
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جیب رو طوسی تیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ شتری

جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ شتری

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ شتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جلیقه مردانه مدل سناتور چهارخانه درشت کد ۲-۲

جلیقه مردانه مدل سناتور چهارخانه درشت کد 2-2

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جلیقه مردانه مدل چهارخانه درشت S-O

جلیقه مردانه مدل چهارخانه درشت S-O

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جلیقه مردانه کروم مدل ۲۳۲۰۴۰۴

جلیقه مردانه کروم مدل 2320404

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قد
    روی کمر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    ژیله کتی مردانهاستایل Slim-Fitپیش کار ۵ دکمهدارای دو جیبپارچه ترکیبی از الیاف پلی استر و ویسکوزتمام آستر داخلی
  • نگهداری
    استفاده از ماشین لباسشویی با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد و دور پایین از مواد سفید کننده استفاده نگردد اتوکشی با دمای حداکثر ۱۱۰ درجه سانتیگراد از حالت خشک کن استفاده نگردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ آبی

جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ آبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جلیقه مردانه مدل چهارخانه یقه انگلیسی کد ۳-۳

جلیقه مردانه مدل  چهارخانه یقه انگلیسی کد 3-3

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی کمر
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جلیقه مردانه مدل ۱۰۰۱۵dn

جلیقه مردانه مدل 10015dn

مشخصات

  • جنس
    پلی ویسکون
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جلیقه مردانه مدل فوتر

جلیقه مردانه مدل  فوتر

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه فوتر بوده و مناسب فصل سرما است.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه کنید.-این ژیله از پشت بند و گیره‌ای دارد که در صورت گشاد بودن می‌توان با استفاده از بند و گیره، ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ کرد.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شست‌وشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب‌گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ طوسی

جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ طوسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جلیقه مردانه مدل فوتر SET رنگ طوسی

جلیقه مردانه مدل  فوتر SET رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه فوتر بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شستشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ قرمز

جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ قرمز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جلیقه مردانه مدل خبرنگاری

جلیقه مردانه مدل خبرنگاری

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • قد
    روی کمر
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جلیقه مردانه مدل سناتور جناقی رنگ نسکافه ای

جلیقه مردانه مدل  سناتور جناقی رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    فوتر
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جلیقه مردانه مدل چهارخانه یقه انگلیسی ۱-۱

جلیقه مردانه مدل چهارخانه یقه انگلیسی 1-1

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جلیقه مردانه مدل جودون JO-SO رنگ سرمه ای

جلیقه مردانه مدل جودون JO-SO رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    رنگ پارچه به رنگسرمه ای بوده و جنس ان مخمل است
  • نگهداری
    -شستشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ ابی

جلیقه مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز رنگ ابی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جلیقه مردانه مدل چهارخانه درشت N-O

جلیقه مردانه مدل چهارخانه درشت N-O

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جلیقه مردانه کروم مدل کتی ۲۳۲۰۴۰۴

جلیقه مردانه کروم مدل کتی 2320404

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قد
    روی کمر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    ژیله کتی مردانهاستایل Slim-Fitپیش کار ۵ دکمهدارای دو جیبپارچه ترکیبی از الیاف پلی استر و ویسکوزتمام آستر داخلی
  • نگهداری
    استفاده از ماشین لباسشویی با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد و دور پایین از مواد سفید کننده استفاده نگردد اتوکشی با دمای حداکثر ۱۱۰ درجه سانتیگراد از حالت خشک کن استفاده نگردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ طوسی

جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    فوتر
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    سناتور جیب رو طوسی روشن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ نسکافه ای

جلیقه مردانه مدل فوتر سناتور رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جیب رو قهوه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ سرمه ای

جلیقه مردانه مدل مخمل جودون رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه مخمل بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شست‌وشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود.
  • کد کالای محصول
    جلیقه مخمل جودون رنگ سرمه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جلیقه مردانه مدل چهارخانه یقه انگلیسی ۲-۲

جلیقه مردانه مدل  چهارخانه یقه انگلیسی 2-2

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی کمر
  • طرح
    چهارخانه
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جلیقه مردانه مدل M2829

جلیقه مردانه مدل M2829

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • قد
    روی کمر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جلیقه مردانه مدل فوتر SET رنگ نوک مدادی

جلیقه مردانه مدل  فوتر SET رنگ نوک مدادی

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • قد
    روی باسن
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بیش از سه دکمه
  • دراپ
    دراپ ۶
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    -جنس جلیقه فوتر بوده و مناسب فصل سرما میباشد.-لطفا برای تعیین دقیق سایز به راهنمای تعیین سایز موجود در آلبوم تصاویر کالا مراجعه فرمایید.-این ژیله از پشت بند و گیره ای دارد که در صورت گشاد بودن میتوان با استفاده از بند و گیره ژیله را به راحتی و به اندازه دلخواه تنگ نمود.
  • نگهداری
    -شستشو با دست و به صورت مجزا یا با رنگ‌های مشابه-ماکزیمم دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی‌گراد-ماکزیمم دمای اتوکشی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراداز خشک کن استفاده نشودبرای خشک کردن ابتدا در سطح مسطح آب گیری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جلیقه مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بشتر بخوانید: راهنمای خرید دروازه فوتبال کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا