دکوراتیولوازم تزئینی

تایل سقفی، راهنمای خرید انواع تایل سقفی و آسمان مجازی زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تایل سقفی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای زیبا کردن دیوار از کاغذ دیواری و پوستر استفاده می‌شود و برای زیبا کردن کف از سرامیک، کفپوش و پارکت اما برای زیبا شدن سقف راهی جز استفاده از تایل سقفی و آسمان مجازی وجود ندارد. البته شما به وسیله کناف هم می‌توانید طرح مورد نظر خود را روی سقف پیاده کنید، اما به اندازه تایل سقفی زیبا نیست. در شرایطی اجرای طرح کناف روی سقف منزل یا محل کار برای شما اقتصادی نیست به همین دلیل شما باید به فکر یک جایگزین ارزان و راحت باشید، آسمان مجازی یک طرح زیبا است که برای قسمت خاصی اجرا می‌شود، اما تایل سقفی یک طرح تکرار شونده زیبا است که با آن می‌توان تمام سقف را پوشش داد. نصب این وسیله تزئینی به حدی راحت است که شما بدون نیاز به نصاب می‌توانید آن را روی سقف منزل یا محل کار خود پیاده کنید، فقط کافی است، اندازه سقف خود را داشته باشید.

امروزه ورود تایل سقفی یک تحول بزرگ در دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید. کمتر کسی پیدا می‌شود که به این وسیله تزئینی علاقه نداشته باشد یا با دیدن به آن علاقه پیدا نکند. سرعت اجزای تایل سقفی به حدی زیاد است که شما در طول یک روز می‌توانید مساحت زیادی از سقف خود را با آن پوشش دهید. خوشبختانه تنوع طرح و رنگ این محصول به حدی زیاد است که دست شما برای انتخاب طرح و رنگ بسیار باز می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی خود طرح و رنگ دلخواه را انتخاب کنید. هر یک از تایل‌های سقفی دارای اندازه مشخصی هستند، یعنی شما باید با توجه به اندازه سقف خود تعداد مشخصی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای زیبایی منزل خود قصد خرید تایل سقفی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل بر خورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع تایل سقفی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تایل سقفی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تایل‌سقفی یا آسمان مجازی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دکوراسیون داخلی منازل دست خوش تغییرات زیادی شده‌اند به طوری که سقف‌های کاذب جای خود را به سقف‌های معمولی داده‌اند. در ساختمان‌هایی که لوله‌های تاسیسات از زیر سقف عبور می‌کنند یک راه برای پوشاندن این لوله‌ها، ایجاد یک جلوه زیبا به وسیله تایل‌های سقفی می‌باشد. در ابتدای ورود این تایل‌ها طرح آسمان مورد استقبال زیادی قرار گرفت به همین دلیل با ایجاد یک آسمان مجازی در سقف به آسمان مجازی معروف شدند. امروزه به دلیل تنوع زیاد طرح و رنگ و سرعت نصب بالا این وسیله مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پوستر سه بعدی

انواع تایل‌سقفی موجود در بازار:

  1. تایل‌سقفی ساده: جنس عمده این محصولات از جنس pvc می‌باشد به همین علت به آن‌ها سقف pvc هم گفته می‌شود. به طور کلی این سقف‌ها در دو نوع ساده و طرح‌دار روانه بازار می‌شود. شاید بتوان این مدل را جزو پرفروش‌ترین مدل‌های سقف کاذب دانست، زیرا در عین سادگی و سرعت بالا در نصب قیمت ارزانی دارند و نمونه‌هایی که از جنس پلی وینیل کربنات ساخته می‌شوند، نقش بسزایی در عدم اتلاف انرژی دارند.
  2. تایل‌سقفی آلومینیومی: این مدل در اصطلاح عامیانه به سقف کاذب یا آرمسترانگ معروف است که از صفحه‌های آلومینیومی بدون سوراخ در طرح‌های رنگ شده زیبا ساخته می‌شوند. در واقع بهترین گزینه برای سقف‌هایی هستند که تأسیسات از آن‌ها عبور می‌کند. این جنس مقاوم در برابر آتش و رطوبت می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر مقداری بیشتر است در عوض ماندگاری بالاتری دارند.
  3. تایل‌سقفی گچی: به دلیل اینکه ورقه‌های این مدل از گچ تهیه می‌شوند به آن‌ها تایل گچی گفته می‌شود. روی سطح این محصول طرح‌های جذاب و زیبای برجسته به چشم می‌خورد که زیبایی محیط را چند برابر می‌کنند. اگر به دنبال یک نمونه از طرح و نقش‌های زیبا هستید و می‌خواهید یک سقف زیبا و یکنواخت داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنم نمونه‌های گچی را انتخاب و خریداری کنید.
  4. تایل‌سقفی Upvc: این مدل به دلیل اینکه بهترین عایق برای صدا است، گزینه مناسبی برای سینما و سالن آمفی تئاتر می‌باشد. این عایق صدا در رنگ‌های مختلف و از جنس pvc ساخته می‌شوند و انتخاب رنگ آن‌ها به عهده خود مشتری می‌باشد. نمونه دیگر این سقف‌ها از جنس یو پی وی سی می‌باشند که بیشتر جنبه تزئینی دارند. البته ناگفته نماند که قیمت آن‌ها از نمونه قبلی خیلی بیشتر است. این ماده مقاومت زیادی در برابر خراش برداشتگی و پوسیدگی دارد به همین دلیل محبوبیت بالایی دارد.
  5. تایل‌سقفی طرح سفال: این مدل از قرار گرفتن ورق فلز گالوانیزه زیر فشار دستگاه پرس و رنگ آمیزی طرحی شبیه به سفال ایجاد می‌کند. این ورقه‌ها شامل طرح ایتالیایی، فرانسوی، ژاپنی و سوئدی می‌باشند. همه این طرح‌ها از نظر کیفیت یکی هستند و تفاوت عمده آن‌ها در فرم دهی و طرح پرس شده روی آن‌ها می‌باشد. این طرح بیشتر در فضای بیرون از منزل و زیر شیروانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابعاد و اندازه تایل سقفی:

اگر بخواهید تایل‌های آماده را برای منزل خود سفارش دهید، ابعاد آن‌‌ها معمولا ۶۰ در ۶۰ می‌باشد، البته اگر نوع و شکل خاصی از این محصول برای دکوراسیون منزل یا محل کار مد نظر شما است، می‌توانید آن را در ابعاد مد نظر خود سفارش دهید. البته هزینه این کار برای شما مقداری بیشتر از خرید تایل‌های استاندارد است. ضخامت این ورقه‌ها به صورت استاندارد چیزی در حدود ۸ میلی‌متر است که این اندازه سبب کاهش وزن و بالا رفتن مقاومت آن‌ها می‌شود.

مزایای استفاده از تایل سقفی:

  • از مواد سالم و کم خطر ساخته شده‌اند به همین علت سازگار با محیط زیست هستند.
  • علاوه بر وزن کم، ضد آب و ضد خش بودن از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند.
  • در هر دو طرف دارای سطح صاف و سیقلی هستند که همین امر سبب عبور نور از داخل آن‌ها می‌شود.
  • مقاوم در برابر ضربه می‌باشند به همین علت می‌توان آن‌ها را جایگزین مناسبی برای سقف‌های قدیمی دانست.
  • قابلیت نورپردازی دارند و در صورت آتش سوزی می‌توانند در پیشرفت آتش تاخیر ایجاد کنند.

بهترین مارک تایل سقفی:

هرگز نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک آسمان مجازی به شخصی معرفی کرد، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک تایل بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در انتهای همین مقاله لیستی از بهترین برندهای تایل و آسمان مجازی را به شما معرفی می‌کنیم.

تایل سقفی آسمان مجازی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید آسمان مجازی وجود دارد و شما از طریق تک تک این روش‌ها می‌توانید آن را خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید شما وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین علت تنها دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید تایل از فروشگاه تزئینات داخلی: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه تزئینات داخلی منزل مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود تایل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی تایل سقفی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، تنها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها تایل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آینه دکوراتیو

نکات مهم برای خرید تایل سقفی آسمان مجازی:

  1. قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید تایل را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع تایل: همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، این وسیله هم مانند سایر وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی منزل انواع مختلفی دارند، این شما هستید که باید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر در مورد مزایا و معایب هر یک از تایل‌های موجود در بازار نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، کافی است به قسمت ابتدای مطلب مراجعه کنید.
  3. ابعاد و اندازه تایل: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید تایل توجه به ابعاد و اندازه آن باشد. در این مورد بهتر است بدانید تمام تولید کنندگان تایل آن‌ها را در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید می‌کنند. البته اگر در بازار به دنبال سایزها و اندازه‌های دیگر هم باشید، آن‌ها را پیدا خواهید کرد. پس در انتخاب سایز تایل دست شما کاملا باز است، یک سری از شرکت‌ها تایل را به صورت یکپارچه تولید می‌کنند که شما با توجه به ابعاد خود می‌توانید این مدل را خریداری کنید.
  4. متناسب با محیط: همیشه تایل‌هایی را انتخاب کنید که با محیط داخلی منزل شما بیشترین تناسب را داشته باشند. اگر سقف منزل یا محل کار شما به گونه‌ای است که تأسیسات از روی سقف عبور می‌کنند، بهتر است تایل خریداری شده شما ضد آب باشد. فراموش نکنید که تایل‌های منزل با محیط اداری کاملا متفاوت هستند و نمی‌توان در محیط های مشابه آن‌ها را استفاده کرد. این موضوع در مورد سقف سرویس بهداشتی، آشپزخانه و پارکینگ هم صدق می‌کند.
  5. ضخامت تایل: فاکتور مهم دیگر که هنگام خرید تایل باید به آن توجه داشته باشید ضخامت ورقه‌های تایل مورد نظر شما می‌باشد. در کشور ایران این تایل‌ها را می‌توان از ضخامت دو میلی‌متر تا شانزده میلی‌متر پیدا کرد. انتخاب ضخامت ورقه‌ها بستگی به ارتفاع سقف و نوع سلیقه شخص استفاده کننده دارد. هر چه ضخامت ورقه‌های شما بیشتر باشد، وزن آن‌ها بیشتر می‌شود، پس برای محیط ‌های بزرگ ایمن و مناسب نخواهند بود.
  6. قابلیت شستشو: همیشه بهتر است تایل‌های مورد نظر خود را از جنس قابل شستشو تهیه کنید، زیرا به مرور زمان کثیف می‌شوند. پس قابلیت شستشو و نظافت آسان یک قابلیت مهم به حساب می‌آید. با این کار از سقف منزل یا محل کار شما کثیف شود می‌توانید به راحتی آن را شستشو دهید. البته به کیفیت رنگ محصول هم توجه ویژه‌ای داشته باشید، نباید رنگ تایل شما بعد از شستشو دچار تغییر شود.

روش نگهداری از تایل سقفی:

  • اگر از سقف شما تأسیسات و لوله‌های زیادی عبور کرده بهتر است، مدل‌های ضد آب را خریداری کنید.
  • از شستشو دادن تایل‌های گچی و نصب آن‌ها در سقف سرویس بهداشتی و حمام جدا خودداری فرمائید.
  • سقف آشپزخانه همیشه محلی است که گرمای زیادی در آن وجود دارد به همین علت نباید تایل‌های پلاستیکی را در آن نصب کنید.
  • همیشه برای سقف سرویس بهداشتی و حمام از تایل‌های آلومینیومی استفاده کنید، چون دچار زنگ زدگی نمی‌شوند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید تایل سقفی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تایل سقفی زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۱۲ سایز ۲۹.۵×۲۹.۵ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1212 سایز 29.5x29.5 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲سایز ۵۹.۵×۵۹.۵ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202سایز 59.5x59.5 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹.۵×۵۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تایل سقفی آسمان مجازی بنی دکو مدل MC45 اندازه ۶۰×۶۰ سانتی متر مجموعه ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی بنی دکو مدل MC45 اندازه 60x60 سانتی متر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-425-3×3 سایز ۶۰×۶۰ مجموعه نه عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-425-3x3 سایز 60x60 مجموعه نه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی با چاپ مستقیم
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی ۹ عدد طلق دوغی که به صورت پازلی درکنار هم به ابعاد نهایی ۱۸۰×۱۸۰ سانتیمتر می رسند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تایل سقفی کد LMG0093-A سایز ۶۰*۶۰ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی کد LMG0093-A سایز 60*60 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰*۶۰*۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب MDF و طلق دوغی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تایل سقفی مدل پی وی سی سایز ۶۰×۶۰ سانتی متر

تایل سقفی مدل پی وی سی سایز 60x60 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ سایز ۵۹.۵×۵۹.۵ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 سایز 59.5x59.5 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹.۵×۵۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ نقره ای سایز ۵۹.۵×۵۹.۵ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 نقره ای سایز 59.5x59.5 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹.۵×۵۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تایل سقفی آسمان مجازی مدل CP-15104 سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل CP-15104 سایز 60x60 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی طلق دوغی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تایل سقفی آسمان مجازی مدل پی وی سی سایز ۶۰×۶۰ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل پی وی سی سایز 60x60 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۱۴ سایز ۵۹.۵×۵۹.۵ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1214 سایز 59.5x59.5 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹.۵×۵۹.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی ایرانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تایل سقفی آسمان مجازی مدل تک گل ونیز کد ۰۰۱

تایل سقفی آسمان مجازی مدل تک گل ونیز کد 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۲۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • سایر توضیحات
    نوعبدنه , کفمحل مصرفدیوار سرویس بهداشتی – کف سرویس بهداشتی و حمام – بین کابینت – کاشی و سرامیک دیوار و کف – نمای دیوار آشپزخانه – نمای دیوار سالننوع جنسخاک سفیدنوع برشرکتی (بدون بندکشی)سطح کاربرجستهمی توانید در بین کابینت و یا ما بین دیوارهای اماکن مختلفی همچون دیوارسالن و سرویس ها به کار گرفته شود. چنانچه تمایل دارید دیوار سالن و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و بین کابینت خود از این سرامیک استفاده نمایید انتخاب مناسبی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۶ سایز ۵۹.۵×۵۹.۵ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1206 سایز 59.5x59.5 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹.۵×۵۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-421-3×3 سایز ۶۰×۶۰ مجموعه نه عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-421-3x3 سایز 60x60 مجموعه نه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی با چاپ مستقیم
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی ۹ عدد طلق دوغی که به صورت پازلی درکنار هم به ابعاد نهایی ۱۸۰×۱۸۰ سانتیمتر می رسند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 سایز 30x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-441 سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر مجموعه ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-441 سایز 60x60 سانتیمتر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی ۴ عدد طلق دوغی که به صورت پازلی درکنار هم به ابعاد نهایی ۱۲۰×۱۲۰ سانتیمتر می رسند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۱۲ سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1212 سایز 30x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تایل سقفی آسمان مجازی بنی دکو مدل MC47 اندازه ۶۰×۶۰ سانتی متر مجموعه ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی بنی دکو مدل MC47 اندازه 60x60 سانتی متر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تایل سقفی مدل ارتمیس کد ۱۰ سایز ۶۰×۶۰ سانتی متر مجموعه ۴ عددی

تایل سقفی مدل ارتمیس کد 10 سایز 60x60 سانتی متر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • سایر توضیحات
    تولید کننده هستیم از ما خرید کنید بهترین کیفیت قیمت پایین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ سایز ۵۹.۵×۵۹.۵ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 سایز 59.5x59.5 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹.۵×۵۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تایل سقفی آسمان مجازی کد ۱۲۱۴ سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر بسته ۸ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی کد 1214 سایز 30x30 سانتی متر بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی ایرانی
  • سایر توضیحات
    ابعاد استاندارد این تایل ها برای سقف کاذب ۲۹.۵×۲۹.۵ سانتی متر می باشد و در هر بسته ۸ عدد تایل ۲۹.۵×۲۹.۵ سانتی متر وجود دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-425-2×3 سایز ۶۰×۶۰ مجموعه شش عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل SK-425-2x3 سایز 60x60 مجموعه شش عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی با چاپ مستقیم
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی ۶ عدد طلق دوغی که به صورت پازلی درکنار هم به ابعاد نهایی ۱۸۰×۱۲۰ سانتیمتر می رسند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۳ سایز ۶۰×۶۰ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1203 سایز 60x60 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ سایز ۲۹.۵×۲۹.۵ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 سایز 29.5x29.5 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تایل سقفی آسمان مجازی مدل C-11961 سایز ۶۰ در ۶۰ سانتیمتر بسته ۱ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل C-11961 سایز 60 در 60 سانتیمتر بسته 1 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶۷ گرم
  • جنس
    طلق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تایل سقفی آسمان مجازی مدل CP-17108 سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل CP-17108 سایز 60x60 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی طلق دوغی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 سایز 30x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تایل سقفی آسمان مجازی مدل ۱۲۰۲ سایز ۲۹.۵×۲۹.۵ سانتی متر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل 1202 سایز 29.5x29.5 سانتی متر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵×۲۹.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    مولتی استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تایل سقفی آسمان مجازی مدل C-11984 سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر بسته ۲۰ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل C-11984 سایز 60x60 سانتیمتر بسته 20 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶۷ گرم
  • جنس
    طلق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تایل سقفی آسمان مجازی مدل CP-12112 سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر بسته ۴ عددی

تایل سقفی آسمان مجازی مدل CP-12112 سایز 60x60 سانتیمتر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    طلق دوغی
  • سایر توضیحات
    چاپ مستقیم روی طلق دوغی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تایل سقفی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز و صندلی شطرنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا