دکوراتیولوازم تزئینی

رگال لباس، راهنمای خرید انواع رگال لباس دیواری و ایستاده ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رگال لباس باید به آن ها توجه کنید.

یکی از تجهیرات مهم و ضروری در فرشگاه‌های لباس فروشی رگال لباس است. همان طور که می‌دانید به علت اینکه این فروشگاه‌ها در بهترین مناطق شهر هستند به دلیل گران بودن اجاره فضای آن‌ها خیلی کوچک است. بنابراین شما برای بیشتر به نمایش گذاشتن لباس‌های خود نیاز به رگال لباس دارید. این وسیله به شما کمک می‌کند، برای به نمایش گذاشتن لباس برای مشتری کمتر لباس‌ها را باز و بسته کنید یا به اصطلاح تا بزنید. رگال لباس به شما کمک می‌کند، تا سایز لباس مورد نظر خود را راحت‌تر پیدا کنید و به مشتری ارائه نمائید. یک فروشنده موفق همیشه در محل کار خود نظم و انضباط دارد. فراموش نکنید که رگال لباس به کار شما نظم می‌دهد و به مشتری آرامش و آسایش را موقع خرید هدیه می‌کند.

شاید باور نکنید، که روی یک رگال لباس استاندارد می‌توانید بیش از پنجاه عدد لباس را قرار دهید و از فضای مغازه خود بیشترین استفاده ممکن را ببرید. خیلی از افراد زمانی که وارد شغل لباس فروشی می‌شوند از کمبود فضا در مغازه خود شکایت می‌کنند. متاسفانه این افراد با رگال لباس و نقشی که در مدیریت فضای مغازه ایفا می‌کند، آشنایی ندارند. این اشخاص بعد از استفاده از رگال لباس تازه متوجه می‌شوند که مغازه آن‌ها خالی است و نیاز به تعداد بیشتری لباس برای فروش دارند. هرچه تعداد رگال لباس شما بیشتر باشد، تعداد بیشتری لباس را به مشتری نمایش می‌دهید و شانس خرید از مغازه شما افزایش پیدا می‌کند. مشتری همیشه قبل از ورود به مغازه به داخل آن نگاه می‌کند، اگر تنوع جنس زیادی نداشته باشید. حتی وارد مغازه شما هم نمی شود. رگال لباس باعث می‌شود، مغازه شما پرتر به نظر برسد و بازدید بیشتری داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که وارد شغل لباس فروشی شده‌اید و برای مغازه خود قصد دارید یک یا چند رگال لباس خریداری کنید. اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع رگال لباس آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رگال لباس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را می‌آموزیم.

منظور از رگال لباس چیست و چه کاربردی دارد؟

رخت آویز سیار یا پایه‌دار که در انگلیسی به آن رگال هم گفته می‌شود، وسیله‌ای است از جنس چوب یا فلز که به صورت ایستاده یا دیواری برای آویز کردن لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما برای آویز کردن لباس روی رگال حتما باید از چوب لباسی استفاده کنید. این وسیله علاوه بر نظم دادن به لباس‌ها از چروک شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید اتوی لباس‌های شما خراب نشود باید حتما از رگال لباس استفاده کنید. بیشتر مغازه‌دارها برای اینکه حجم کمتری از مغازه آن‌ها اشغال شود از رگال استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرش ماشینی دو رو

انواع مدل‌های رگال لباس:

  1. رگال لباس ایستاده: این مدل از رخت آویز دارای دو پایه در اطراف است که به وسیله یک میله به هم متصل می‌شوند. این مدل معمولا برای جاهایی به کار می‌رود که امکان استفاده از رگال روی دیوار وجود ندارد. این نمونه رگال بیشتر در مانتو فروشی‌ها به چشم می‌خورد.
  2. رگال لباس ثابت چرخان: این مدل دارای یک پایه ثابت است که معمولا پایه آن در زمین کار گذاشته می‌شود و یا روی زمین پیچ می‌شود. روی محور این میله یک دایره وجود دارد که امکان آویز کردن لباس روی آن فراهم است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رگال قابلیت چرخش آن می‌باشد که به مشتری این امکان را می‌دهد که با چرخاندن رگال تک تک مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهد.
  3. رگال دیواری ثابت: در جاهایی که دیوار به اندازه کافی وجود دارد و کمبود فضا دارید باید از رگال دیواری استفاده کنید. این مدل رگال برای قسمت‌هایی استفاده می‌شود که اندازه لباس زیاد تغییر نمی‌کند. یعنی از نظر ارتفاع همیشه لباس‌هایی را که نمایش می‌دهید، تغییر نمی‌کند. این مدل معمولا به وسیله پیچ روی دیوار محکم می‌شود. در واقع شما برای جا‌به‌جا کردن این مدل باید پیچ‌های آن را باز کنید و در جای جدید مجدد پیچ کنید.
  4. رگال دیواری پایه‌دار: این مدل از رخت آویز بیشتر در قسمت‌هایی استفاده می‌شود که اندازه لباس‌ها مدام در حال تغییر است. مانند: لباس بچه فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این رگال‌ها معمولا پایه رگال روی دیوار محکم پیچ می‌شود. سپس رگال‌ها با اندازه دلخواه به صورت ریلی روی پایه نصب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی این رگال می‌توان به تغییر اندازه آن‌ها بدون جا‌به‌جا کردن پیچ و پایه اشاره کرد. در واقع یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های رگال در ایران محسوب می‌شود.

انواع رگال لباس بر اساس جنس بدنه:

  • رگال فلزی لباس: این محصول از جنس فلز تهیه می‌شود که معمولا استیل است، ساخته می‌شود. در واقع این مدل رخت آویز برای لباس‌هایی که وزن آن‌ها زیاد است مانند: کاپشن و پالتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل علاوه بر قیمت مناسب نسبت به رگال‌های دیگر دارای مقاومت بالایی است و هر میزان لباس را که می‌خواهید می‌توانید روی آن نگهداری کنید.
  • رگال چوبی لباس: خیلی از افراد برای اینکه نمای مغازه یا ویترین آن‌ها خراب نشود و جلوه بدی ندهد از رگال‌ چوبی استفاده می‌کنند. رگال چوبی معمولا رنگ آمیزی شده است بنابراین قیمت آن نسبت به رگال فلزی مقداری گران‌تر می‌باشد. متاسفانه مانند رگال فلزی تحمل وزن بالایی ندارد، پس پیشنهاد می‌کنم برای لباس‌های سنگین از این رگال استفاده نکنید. اگر فقط دکور و زیبایی برای شما ملاک اصلی انتخاب است و نه کارایی و مقاومت، حتما نمونه چوبی را خریداری کنید.

مزایای استفاده از رگال لباس:

  • قیمت آن در مقایسه با ساخت کمد و قفسه ام ‌دی اف برای نگهداری لباس کمتر است. یعنی شما با کمترین هزینه می‌توانید لباس‌های خود را سازماندهی کنید.
  • این محصول را به راحتی می‌توان جا‌به‌جا کرد پس اگر مغازه خودتان نیست و در هر صورت جا‌به‌جا می‌شوید توصیه می‌کنم برای نگهداری لباس از رگال استفاده کنید.
  • لباس‌های شما هرگز چروک یا کثیف نمی‌شوند. اگر با کثیف شدن و چروک شدن لباس‌های خود مشکل دارید حتما یک رگال خریداری کنید.
  • اگر رگال را برای مغازه استفاده می‌کنید به شما کمک می‌کند که اجناس خود را به خوبی برای مشتری به نمایش بگذارید.
  • اگر برای نگهداری لباس‌های خود فضای کافی را ندارید، می‌توانید از یک یا چند رگال استفاده کنید و از کمترین جا بیشترین استفاده را ببرید.
  • نصب رگال بسیار ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد بنابراین شما به راحتی می‌توانید آن را خرید کرده و در محل مورد نظر خود نصب کنید.

منظور از شاخک رگال چیست و چه کاربردی دارد؟

شاخک رگال وسیله‌ای است که امکان استفاده بهینه از رگال را فراهم می‌کند. جنس این شاخک‌ها معمولا از فلز استیل است. وظیفه اصلی این شاخک‌ها این است که شما می‌توانید، تعداد بیشتری لباس را روی یک رگال‌جا دهید. شما می‌توانید شاخک رگال را به همراه رگال سفارش دهید.

رگال لباس از کجا بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که رگال را از کجا باید بخریم. پاسخ به این سوال خیلی ساده است. در واقع شما به دو روش می‌توانید برای خود رگال را خریداری کنید.

  1. خرید از فروشگاه رگال فروشی: اگر با بیرون رفتن از منزل مشکلی ندارید، می‌توانید به صورت حضوری به نزدیک‌ترین فروشگاه نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و رگال مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنها مشکلی که این مدل خرید دارد، جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی رگال: شما در منزل یا محل کار خود می‌توانید بدون خارج شدن از منزل و محل کار و بدون اتلاف وقت به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. تا هفت روز کاری فرصت دارید تا در صورت عدم رضایت از کالا آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست پارچ و لیوان

نکات مهم هنگام خرید رگال لباس:

  1. قیمت رگال: فاکتورهای مختلفی روی قیمت می‌تواند تاثیر داشته باشد. اولین مورد جنس رگال است، رگال چوبی به علت زیبایی بیشتر قیمت گران‌تری نسبت به رگال فلزی دارد. در واقع می‌توان گفت مهم‌ترین نکته در مورد خرید رگال‌لباس قیمت آن است. زیرا قیمت است که مشخص می‌کند چه جنسی را انتخاب و خریداری کنید.
  2. نوع رگال: برای انتخاب نوع رگال باید به محلی که قرار است رگال را در آن‌جا استفاده کنید، توجه کنید. اگر رگال را برای جایی می‌خواهید که فضای بزرگی دارد و دیوار کمتری دارد می‌توانید از مدل‌های استاده و چرخان استفاده کنید و اگر رگال را برای مغازه و فضاهای کوچک می‌خواهید که بیشتر فضا را دیوار گرفته می‌توانید از نمونه‌های دیواری ثابت و پایه‌دار استفاده کنید.
  3. جنس رگال: اگر جنس برای شما مهم است و چیزی می‌خواهید که یک عمر برای شما کار کند و به هر اندازه که می‌خواهید روی آن لباس آویز کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما نمونه‌های فلزی را انتخاب نمائید زیرا تحمل وزن بالایی دارند و قیمت آن‌ها ارزان است. اما اگر رگال را برای زیبایی و کارایی می‌خواهید بهتر است نمونه‌های چوبی را خریداری کنید. زیرا چوب علاوه بر زیبایی کار شما را انجام می‌دهد فقط چوب مقداری گران‌تر است.
  4. اندازه رگال: اولین کاری که باید انجام دهید به فضایی که قرار است رگال را در آن نصب کنید توجه کنید. اگر مشکل جا ندارید، می‌توانید یک رگال بزرگ را خریداری کنید. در غیر این صورت به سراغ خرید رگال‌های جمع‌جور بروید. بعد از این کار به سراغ لباس‌های خود بروید، توجه کنید که رگال خریداری شده باید به اندازه‌ای باشد که تمام لباس‌های شما روی آن جا شود.
  5. تحمل وزن رگال: همان‌طور که می‌دانید وزن لباس‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اگر لباس‌های شما از پارچه سنگین دوخته شده‌اند. پیشنهاد می‌کنم حتما یک رگال محکم را خریداری کنید. زیرا امکان شکستن یا کج شدن رگال به دور از انتظار نیست. همچنین اگر لباس‌های شما سبک وزن هستند دیگر نیاز نیست که به وزن آن توجه کنید.
  6. نصب و جا‌به‌جایی آسان: یکی از نکته‌های مهمی که هنگام خرید رگال‌لباس باید به آن توجه داشته باشید. طریقه نصب کردن رگال می‌باشد. با اینکه نصب اکثر رگال‌ها بسیار ساده است اما باز هم این امکان وجود دارد که هنگام نصب ممکن آن با مشکل مواجه شوید. به همین علت پیشنهاد می‌کنم مدل‌هایی را خریداری کنید که نصب و جا‌به‌جایی آسانی دارند.

روش نگهداری از رگال‌لباس:

  • همیشه رگال را در جایی نصب کنید که رطوبت کمتری داشته باشد و با آب تماس نداشته باشد. زیرا رطوبت نه برای چوب و نه برای فلز مناسب نیست.
  • در صورتی که هر گونه زنگ زدگی یا پوسیدگی در روی رگال مشاهده کردید نسبت به ترمیم و رنگ کردن آن اقدام کنید. زیرا به مرور کل کار را در بر می‌گیرد.
  • به توان رگال خود توجه کنید، به هیچ عنوان نباید بیشتر از توان رگال روی آن لباس آویز کنید.
  • رگال را در جایی نصب کنید که کمترین تردد و برخورد با آن وجود داشته باشد. زیرا ممکن است به سلامت دیگران آسیب زده و رگال شما دچار آسیب دیدگی شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید رگال‌لباس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای رگال‌لباس پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ رگال لباس مدل ایستاده دوطبقه

رگال لباس مدل ایستاده دوطبقه

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x45x185 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۸ عدد
  • امکانات آویز لباس
    جاکفشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رگال لباس ایران تاج مدل لوله ای کد ۱۲۰

رگال لباس ایران تاج مدل لوله ای کد 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x40x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    – قابلیت جدا شدن لوله ها از یکدیگر – قابلیت جابجایی و نصب آسان – رنگ الکترواستاتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رگال لباس مدل چوبی

رگال لباس مدل چوبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x45x170 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رگال لباس مدل T150BDT

رگال لباس مدل T150BDT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x40x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    بنا به سلیقه مشتری عدد
  • سایر توضیحات
    رگال ساده و شیک تهیه شده از قوطی اهن و رنگ کوره درجه ۱قابل استفاده برای چوب لباسی و رگال تیله ای با قابلیت جابه جاییمناسب خانواده های ایرانیبا قابلیت تنظیم ارتفاع قابل استفاده برای مزون ها و بوتیک ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رگال لباس مدل رگال t150

رگال لباس مدل رگال  t150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x40x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱۰ عدد
  • امکانات آویز لباس
    گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رگال لباس چوبی مدل دو طبقه تاجدار

رگال لباس چوبی مدل دو  طبقه تاجدار

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x45x175 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • امکانات آویز لباس
    جاکفشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رگال لباس مدل فلزی

رگال لباس مدل فلزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x30x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رگال لباس ایران تاج مدل ذوزنقه کد ۱۵۰

رگال لباس ایران تاج مدل ذوزنقه کد 150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    رگال لباس جا کفشی دار ایران تاج مدل ذوزنقه کد ۱۵۰ رگالی ساده و شیک می باشد که از قوطی آهن و رنگ کوره درجه ۱ ساخته شده است ، این رگال قابل استفاده برای چوب لباسی و جا کفشی می باشد و با قابلیت جابه جایی آسان انتخابی مناسب برای خانواده های ایرانی است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رگال لباس ایران تاج مدل راکی

رگال لباس ایران تاج مدل راکی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۹x43x133 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۸۰۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • امکانات آویز لباس
    گیره
  • سایر توضیحات
    – قابلیت جدا شدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رگال لباس مدل NP_BH 120

رگال لباس مدل NP_BH 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x60x135 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    قابلیت جدا شدن لوله ها از یکدیگرقابلیت جابجایی و نصب آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رگال لباس ایران تاج مدل لوله ای کد ۱۵۰

رگال لباس ایران تاج مدل لوله ای کد 150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x40x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۳ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    – قابلیت جدا شدن لوله ها از یکدیگر – قابلیت جابجایی و نصب آسان – رنگ الکترواستاتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رگال لباس مدل وکتور

رگال لباس مدل وکتور

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x40x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رگال لباس مدل new nr20

رگال لباس مدل new nr20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۲x80x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رگال لباس مدل گردون ۵طبقه

رگال لباس مدل گردون 5طبقه

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x35x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۲۵ عدد
  • امکانات آویز لباس
    قلاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رگال لباس مدل Sahand44

رگال لباس مدل Sahand44

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x30x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱۰ عدد
  • امکانات آویز لباس
    گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رگال لباس مدل اسپشیال

رگال لباس مدل اسپشیال

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۵x40x147 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رگال لباس مدل NR66

رگال لباس مدل NR66

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۲x80x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    این رگال همراه با ساعت چوبی رومیزی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رگال لباس مدل پارما PARMA77

رگال لباس مدل پارما PARMA77

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x30x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱۰ عدد
  • امکانات آویز لباس
    گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رگال لباس ایران تاج مدل پروفیلی کد ۱۵۰

رگال لباس ایران تاج مدل پروفیلی کد 150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x40x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    قابلیت جدا شدن لوله ها از یکدیگر قابلیت جابجایی و نصب آسان مقاومت بالا تحمل وزن ۳۰ کیلوگرم رنگ الکترواستاتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رگال لباس مدل رگال ۱۰۳

رگال لباس مدل رگال 103

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x40x195 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • امکانات آویز لباس
    قلاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رگال لباس مدل SHAN-EL15

رگال لباس مدل SHAN-EL15

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x26x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رگال لباس مدل regal-1

رگال لباس مدل regal-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x30x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۳ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رگال لباس مدل فلزی

رگال لباس مدل فلزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x30x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱۰ عدد
  • امکانات آویز لباس
    گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رگال لباس مدل new1400

رگال لباس مدل new1400

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۲x80x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷.۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رگال لباس مدل کد ۲۰۵۸۵

رگال لباس مدل کد 20585

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x30x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۴ عدد
  • سایر توضیحات
    رنگ بدنه فلزی کوره ای الکترواستاتیک است.جنس صفحات MDF روکشدار است.تنوع رنگی مربوط به رنگ صفحات MDF میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رگال لباس مدل nor

رگال لباس مدل nor

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۲x80x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • امکانات آویز لباس
    قلاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رگال لباس رگال یاران مدل پارمیس

رگال لباس رگال یاران مدل پارمیس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x30x150 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب و فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • امکانات آویز لباس
    جاکفشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رگال لباس مدل bmd032

رگال لباس مدل bmd032

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x100x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    رگال لباس دیواری مدرنطول این رگال یک متر و فاصله آن از دیوار ۳۰سانت میباشد جنس رگال از اهن صنعتی ۲ در ۲ با جوش Co2 و بسیار مقاوم میباشد رنگ این محصول کوره ای استاتیک ضد خش میباشد پشت این محصول ۶ عدد جای پیچ به دیوار قرار داده شده است نصب ایین رگال بسیار آسان و با پیچ و رولپلاک میباشد مناسب برای اتاق خواب / دفتر کار / بوتیک و فروشگاه ها قابل نصب در ارتفاع مورد نظر شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رگال لباس مدل NP_BH 150

رگال لباس مدل NP_BH 150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x60x165 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    قابلیت جدا شدن لوله ها از یکدیگرقابلیت جابجایی و نصب آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رگال لباس مدل SHAN-EL

رگال لباس مدل SHAN-EL

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x26x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد شاخه‌های آویز
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    لطفا قبل از انتخاب این محصول از استقامت دیوار خود مطمعن شوید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رگال‌لباس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید همزن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا