کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپماشین‌های اداری

اسپیکر دسکتاپ، راهنمای خرید اینترنتی اسپیکر کامپیوتر گیمینگ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسپیکر دسکتاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم چیزی است که ما در تلفن و لپ تاپ خود از آن لذت می‌بریم. ما از استفاده از هدفون کاملا راضی هستیم، اما بهترین تجربه در یک مجموعه خوب از اسپیکر دسکتاپ یافت می‌شود. آن‌ها در حدود ۲۰ سال گذشته بوده اند و در گذشته تا به امروز به عنوان بلندگوهای رایانه یا رومیزی شناخته می‌شوند. برخی از ویژگی‌ها از آن زمان اضافه شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را در مدل‌هایی با هر فرمت، اندازه و محدوده قیمت پیدا کنید. قیمت همیشه بهترین شاخص نیست زیرا می‌توانید به راحتی جواهری را به شکل اسپیکر دسکتاپ با صدای چشمگیر با قیمت مناسب در هر بودجه پیدا کنید. مواردی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه نمائید. در این راهنمای خرید، ما برخی از این نکات و روش‌ها را برای پیدا کردن یک اسپیکر دسکتاپ مناسب برای نیازهای خود به شما ارائه می‌کنیم.

اسپیکر دسکتاپ برای گوش دادن به آهنگ‌های معمولی یا اگر در حال تماشای یک فیلم اکشن عالی را دارید بهترین گزینه است. اگر در بازار هستید و قصد خرید یک مجموعه اسپیکر دسکتاپ را دارید، از دیدن تعداد گزینه‌های موجود شگفت زده خواهید شد. شما باید لیست ما از این هشت نکته ساده را بررسی کنید که به تصمیم شما کمک می‌کند. برای اینکه بخواهید هنگام کار یا بازی در رایانه شخصی خود بهترین صدا را دریافت کنید، نیازی نیست که یک صدا دوست باشید و منصفانه است که بگوئیم اکثر بلندگوهای داخلی در مانیتورها و لپ تاپ‌ها هرگز با برخی از دستگاه‌های خارجی مطابقت ندارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسپیکر دسکتاپ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اسپیکر دسکتاپ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسپیکر دسکتاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم‌.

اسپیکر دسکتاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

به مجموعه‌ای از بلندگوها و ساب ووافر که با هم یک صدای استریو باکیفیت بالا را ارائه می‌دهند اسپیکر دسکتاپ گفته می‌شود. این اسپیکرها در ابعاد کوچک و معمولا به صورت رومیزی ساخته می‌شوند که دارای خروجی‌های صدای متنوع هستند که به شما امکان پخش کردن صدای هر وسیله‌ای را می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

انواع اسپیکر دسکتاپ موجود در بازار:

اکثر اسپیکرها برای هدف خاصی طراحی شده‌اند. شفاف بودن در مورد این هدف می‌تواند راه درازی داشته باشد. این به شما کمک می‌کند مدلی را انتخاب کنید که ارزش پولی بالایی دارد و با بودجه شما مطابقت دارد و نیازی به مصالحه نخواهید داشت. در عین حال، یک بلندگوی گران‌تر می‌تواند بهتر باشد، اما هدفی کاملاً متفاوت دارد.

اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی معمولی (۲.۰ بلندگو):

بسیاری از ما دوست داریم خیلی معمولی بیشتر شبیه صدای پس زمینه محیط در حالی که در حال انجام کارهای دیگر هستیم به موسیقی گوش دهیم. ممکن است هنگام نوشتن یا طراحی به موسیقی گوش دهید یا فقط در رختخواب دراز کشیده‌اید و کتاب می‌خوانید. این بلندگوها نباید بلند باشند و لزوماً حواس‌تان را پرت نکنند و صدای باس بسیار قوی داشته باشند. ساب ووفرها چیزی هستند که بیس ایجاد می‌کنند، بنابراین می‌توانید بلندگوهایی را انتخاب کنید که همراه با یکی نیستند. اینها بلندگوهای استریو یا بلندگوهای ۲.۰ نامیده می شوند و برای شما عالی هستند. ۰.۰ در مدل نشان دهنده عدم وجود ساب ووفر است. این نوع بلندگوها همراهان خوبی برای گوش دادن به موسیقی سبک از لپ تاپ یا دسکتاپ یا تلفن همراه شما هستند. به دلیل طراحی جمع و جور خود، می توانند روی میز مطالعه یا میز کنار تخت شما قرار بگیرند.

اسپیکر برای بازی و گوش دادن به موسیقی (۲.۱ بلندگو):

برخی از ما موسیقی را با صدای بلند و منقبض دوست داریم. ما دوست داریم صدای غرش پنجره را با موسیقی بشنویم و میزها با صدای اعوجاج گیتار طنین انداز شوند. بیس بخش مهمی از بسیاری از موسیقی‌ها را تشکیل می‌دهد، چه جدیدترین کرم گوش پاپ باشد یا یک قطعه متال از گروه موسیقی مورد علاقه‌تان در دهه ۹۰ شما به بیس نیاز دارید. در حالی که بلندگوهایی که برای این دسته از مخاطبان مناسب هستند، حجیم‌تر بوده و یک بلندگوی اضافه به نام ساب ووفر دارند، اما زمانی که به موسیقی گوش می‌دهید، تفاوت زیادی ایجاد می‌کنند. آن‌ها بلندگو ۲.۱ نامیده می‌شوند – .۱ نشان دهنده اضافه شدن ساب ووفر به ۲ بلندگوی ماهواره‌ای است. باید ساب ووفر را روی زمین نگه دارید تا صدای خوبی داشته باشد. آن‌ها بهتر است روی میز یا اتاق نشیمن کنار تلویزیون یا متصل به کنسول بازی یا رایانه شخصی استفاده شوند.

اسپیکر برای تماشای فیلم (۵.۱ بلندگوهای فراگیر):

در حالی که بلندگوهای ۲.۱ برای موسیقی با صدای بلند عالی هستند، ۵.۱ (۵ بلندگو با ساب ووفر) بعد جدیدی به صدا می‌بخشد. آن‌ها برای یک اتاق صوتی تصویری، یک اتاق نشیمن که در آن فضا اهمیتی ندارد، عالی هستند. این ۵ ماهواره شامل دو بلندگوی جلو، بلندگوی مرکزی برای ارائه دیالوگ‌ها در یک فیلم و پشتی برای صداهای محیطی در یک صحنه هستند. ووفر باس را پمپاژ می‌کند و برای بلندگوی صدای فراگیر خوب بسیار مهم است. این ترکیب برای علاقه مندان به فیلم، به ویژه کسانی که تمایل به فیلم‌های اکشن دارند، عالی هستند. شما باید تمهیداتی را در نظر بگیرید تا کابل‌ها در امتداد لبه های اتاق شما اجرا شوند تا بلندگوهای عقب را در موقعیت ایده آل خود قرار دهید. مطمئن شوید که آن‌ها به شما اشاره می‌کنند و تقریباً در سطح مناسب برای صدای نهایی گوش هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدفون بی‌سیم

نکات مهم هنگام خرید اسپیکر دسکتاپ:

  1. اسپیکرهای کامپیوتر بلوتوث در مقابل سیمی: یکی از ساده ترین تصمیمات انتخاب بین سیمی و بی‌سیم است. هر دو مزایایی دارند که ممکن است فوراً مشخص نباشد، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. بلوتوث چیز زیبایی است. این اجازه می‌دهد تا گسترده ترین و آسان ترین اتصال را بین دستگاه‌های خود برقرار کنید. هر چه روزهای بیشتری بگذرد، بیشتر فکر می‌کنیم که گرفتن اسپیکر بدون بلوتوث اشتباه است. دستگاه‌های جدید بی‌سیم می‌شوند و اگر به تنظیمات انعطاف‌پذیرتری نیاز داشته باشید، در نهایت کمبود بلوتوث را احساس خواهید کرد. اگرچه ضروری نیست، به خصوص در تنظیم بودجه، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری برای استفاده از بلوتوث یا عدم استفاده از آن در نظر بگیرید.
  2. اتصالات فیزیکی: مهم نیست که چه ترکیبی از گزینه‌های بلوتوث، قابل حمل یا سیمی را مد نظر دارید، باید اتصالات فیزیکی را در نظر بگیرید. بهترین تنظیمات ترکیب خوبی از گزینه ها خواهند داشت. یکی از تنظیمات مورد علاقه ما – Harman Kardon SoundSticks III است که بهترین اتصالات را ارائه می‌دهد، اما همه سیستم‌های بلندگو این کار را نمی‌کنند. بنابراین قبل از خرید، در نظر بگیرید که کدام اتصالات برای راه اندازی شما بهتر کار می‌کنند. اگر کاربر لپ‌تاپ هستید، احتمالاً اتصالات نوری کار نخواهند کرد و می‌خواهید از USB استفاده کنید. با این حال، اگر شما هم مانند ما هستید و تمام اسلات‌های USB شما قبلاً توسط ارتشی از تجهیزات جانبی اشغال شده است، باید مطمئن شوید که گزینه ۳.۵ میلی متری دارید. اتصالات اضافی به معنای انعطاف بیشتر در آینده است. همچنین باید اشاره کنیم که اتصال نوری و USB بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهند و حتی بهترین کیفیت اتصال ۳.۵ میلی متری نیز مستعد بازخورد است.
  3. کیفیت صدا: اگر بلندگوهای شما صدای خوبی برای شما ندارند، مهم نیست که چقدر زیبا یا چقدر گران هستند، آن‌ها بلندگوهای خوبی نیستند. هدف نهایی هر سیستم بلندگو بهبود کیفیت صدای کامپیوتر شما است. آن‌ها باید صدای دستگاه بازی شما را تقویت کنند و به طور بالقوه آن صدای زیبا را به تلفن، تبلت یا لپ تاپ شما گسترش دهند. در حالی که تقریباً هر سیستم بلندگوی نسبت به صدای پیش‌فرض دسکتاپ، لپ‌تاپ یا مانیتور شما پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت، دانستن اینکه چقدر صدا می‌تواند بهتر باشد، مهم است.علاوه بر بلندگوهایی که وصل می‌کنید. عوامل دیگری نیز وجود دارند که برای تقویت صدای پیش‌فرض شما ترکیب می‌شوند، از جمله کارت‌های صدا، پدهای جداسازی، نرم‌افزار و غیره. اما هیچ چیز مهم‌تر از نحوه صدای بلندگوها برای شما نیست.
  4. شکل ظاهری اسپیکر: بیش از هر قطعه دیگری از تجهیزات صوتی، زیبایی بلندگوهای رایانه شما مهم است. اینها برای دیدن شما و مهمانانتان به نمایش گذاشته خواهد شد. به طور معمول، ما در مورد طرح‌های زشت ناله می‌کنیم و به همین جا ختم می‌شود. ما معمولاً اجازه نمی‌دهیم که زیبایی شناسی تعیین کند چه نوع تجهیزاتی را خریداری کنیم، اما وقتی صحبت از بلندگوها می‌شود، ظاهر آن‌ها برای ما بسیار مهم است. یک جفت بلندگوی عالی فضای شما را تکمیل می‌کند. شاید طراحی آینده نگر مانند SoundSticks که شروع کننده مکالمه عالی هستند، یا دانه‌های چوب مانند Edifier S350DB که در کنار چوب طبیعی شگفت انگیز به نظر می رسند، برجسته باشد. شما باید با در نظر گرفتن جلوه زیبایی شناختی مورد علاقه خود، خرید کنید.
  5. حضور روی میز: مشابه زیبایی شناختی، حضور روی میز برای بلندگوها بیش از هر وسیله جانبی دیگری مهم است. قبل از انتخاب سیستم بلندگو، باید فضای میز خود را در نظر بگیرید. اگر به اندازه ما متعهد هستید و دو صفحه کلید دارید، یکی برای تایپ مقالات شگفت انگیز مانند این و دیگری برای عرق کردن در Apex احتمالاً در زیر مانیتور خود جایی برای نوار صوتی نخواهید داشت. شاید دسکتاپ خود را روی زمین قرار دهید و فضایی برای ساب ووفر عظیمی که با Logitech Z906 5.1 ارائه می شود ندارید. یا شاید آرزو دارید بلندگوهای ماهواره‌ای ۲.۱ خود را روی پایه‌ها قرار دهید، اما میزتان به دیوار محکم است و فضایی برای قرار دادن آن‌ها وجود ندارد. هنگام خرید یک سیستم بلندگو، چیزهای بیشتری نسبت به صدا وجود دارد. زمانی مجبور شدیم یک میز کاملاً جدید را خریداری کنیم. زیرا به ماهواره‌های بزرگتر ارتقاء داده‌ایم و آن‌ها همه چیز را خیلی تنگ کرده‌اند. هر چه چیدمان شما بزرگتر باشد، این ملاحظات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که همه جنبه‌های فضای خود را در نظر می‌گیرید.
  6. ۲.۰.، ۲.۱ و ۵.۱ سیستم های بلندگوی کامپیوتر: تصمیم گیری بین ۲.۰، ۲.۱ و ۵.۱ یک تصمیم مهم است. اگر نمی‌دانید این اعداد به چه چیزی اشاره می‌کنند، ۲.۰ به معنای دو بلندگوی ماهواره‌ای و بدون ساب ووفر، ۲.۱ به معنای دو بلندگوی ماهواره‌ای و یک ساب ووفر، و ۵.۱ یا صدای فراگیر به معنای پنج ماهواره و یک ساب ووفر است. اینها معمولی ترین تنظیمات بلندگو هستند، به همین دلیل ممکن است تعجب کنید که چرا انتخاب یکی از آن‌ها تا این حد پایین تر از این لیست است. از نظر منطقی این باید یکی از اولین مواردی باشد که باید در نظر گرفته شود، اما برای تصمیم گیری صحیح، ابتدا باید چند چیز را مشخص کنید.
  7. کنترل بلندگوهای کامپیوتر: برخی آن را ساده دوست دارند. آنها یک دکمه روشن یا خاموش و یک دکمه تنظیم صدا می‌خواهند. برخی می‌خواهند کنترل بیشتری با شماره‌گیری‌های جداگانه برای پایین، متوسط و بالا داشته باشند. برخی یک کنترلر فیزیکی می‌خواهند، برخی یک برنامه می‌خواهند، برخی فقط می‌خواهند دکمه‌های تنظیم صدا گوشی‌شان صدای بلندگویشان را کنترل کند. هیچ پاسخ درستی در مورد اینکه بهترین گزینه چیست وجود ندارد. اگر نمی‌دانید باید با آن چه کاری انجام دهید، و برای یادگیری اهمیتی ندارید، یک شماره گیری اضافی مزیت زیادی ندارد. اگر فقط می‌خواهید اجازه دهید باتری آن تمام شود یا آن را در کاناپه گم کنید، کنترلر نیز کمک چندانی نمی‌کند. بهترین توصیه ما این است که با خودتان صادق باشید و دقیقاً مشخص کنید که به چه ویژگی هایی نیاز دارید. اگر به نکات دقیق کنترل صدا اهمیتی نمی‌دهید و فقط می‌خواهید آن را روشن و خاموش کنید، در آن تنظیمات با دکمه ها و شماره گیری‌های کمتر تبعیض قائل نشوید.
  8. قیمت اسپیکر کامپیوتر: خبر خوب این است که ارتقاء بلندگوهای مناسب می‌تواند از ۴۰ دلار شروع شود. این قیمت فعلی برخی از بلندگوهای ارزان قیمت مورد علاقه‌ ماست. Creative Pebble Plus 2.1. در حالی که Creative Pebbles یک ارتقای قوی فقط برای یک سرمایه گذاری کوچک است، اما این صدای غنی را کاملاً برآورده نمی‌کند. برای اینکه واقعا صدای اتاق را تغییر دهید، باید هزینه کنید. خوشبختانه، نیازی نیست به معنای واقعی کلمه هزاران دلار برای چیزی مانند سیستم بلندگوی مجهز به میدان نزدیک SA-Z1 Hi-Res سونی خرج کنید، زیرا محدوده قیمتی که در آن شاهد بهبودی اساسی هستید، حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار است. اکثر مدل‌های این محدوده تا حدی قابل مقایسه هستند و تفاوت در هر مدل اغلب به دلیل ویژگی‌هایی فراتر از صدای واقعی است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید اسپیکر دسکتاپ مورد نظر خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسپیکر دسکتاپ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2189

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2189

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۰×۳۵۰×۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۶۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • رابط‌ها
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپیکر دسکتاپ مچر مدل MR-65

اسپیکر دسکتاپ مچر مدل MR-65

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2058

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2058

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۶x74x63 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    دو عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل AUX به همراه USB برای اتصال صدا و برق دستگاه
  • توان خروجی اسپیکر
    ۳۵۰ وات
  • مشخصات دیگر
    AUX / Volume Control / RGB / 6W / Metal Mesh /RGB
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۱۰.۶×۷.۴×۶.۳
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰۵ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • طول کابل
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • نسبت سیگنال به نویز
    بیشتر از ۸۰ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۶ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۱۰۰ – ۲۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپیکر دسکتاپ ایکس پی-پروداکت مدل AC804G

اسپیکر دسکتاپ ایکس پی-پروداکت مدل AC804G

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۰۰x340x380 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۳ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    ریموت کنترل
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    شیار کارت حافظه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپیکر دسکتاپ داتیس مدل GS315-R (ultra)

اسپیکر دسکتاپ داتیس مدل GS315-R (ultra)

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۳x266x458 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • اقلام همراه بلندگو
    کنترل
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپیکر دسکتاپ ایکس پی مدل S80G

اسپیکر دسکتاپ ایکس پی مدل S80G

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۴۰x80x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    ندارد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۲۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    USB 2.0

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپیکر دسکتاپ ادیفایر مدل S1000MKII

اسپیکر دسکتاپ ادیفایر مدل S1000MKII

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۸۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    ۱ – کابل برق۲ – دفترچه راهنما۳-ریموت کنترل
  • توان خروجی اسپیکر
    ۱۲۰
  • مشخصات دیگر
    ۱- دارای ولوم تنظیم صدا و بیس و تریبل۲-دارای ورودی کواکسیال۳-امکان استفاده از درگاه ۳.۵ میلی متری از طریق مبدل RCA به AUX4-پشتیبانی از فناوری APTX
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۸۹۰۰ گرم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۹۰ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۱۲۰ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۴۵-۴۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل soundsticks 4

اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل soundsticks 4

مشخصات

  • ابعاد:
    میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • رابط‌ها
    AUX
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۱۶۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپیکر دسکتاپ داتیس مدل TS2116U

اسپیکر دسکتاپ داتیس مدل TS2116U

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۳x266x458 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • اقلام همراه بلندگو
    کنترل
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپیکر دسکتاپ مچر مدل MR-245

اسپیکر دسکتاپ مچر مدل MR-245

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۰۰x300x500 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
    ریموت کنترل
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    Bluetooth

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپیکر دسکتاپ مجیتک مدل MSW-717

اسپیکر دسکتاپ مجیتک مدل MSW-717

مشخصات

  • وزن
    ۳۳۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    – ریموت کنترل با سیم- جزوه راهنمای استفاده
  • توان خروجی اسپیکر
    ۱۲ وات RMS
  • مشخصات دیگر
    – با اتصال این سیستم به کامپیوترهای شخصی و یا لپ تاپ و یا دستگاههای پخش صدا و غیره ، میتوان از امکانات پورت USB ، بلوتوث و کارت حافظه آنها به آسانی بهره مند شد.
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۱۶۸x187x250
  • توضیحات ریموت کنترل
    – ریموت کنترل با سیم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۶۵ گرم
  • سایر مشخصات
    – کیفیت پخش صدای بسیار عالی- قابلیت نصب گیرنده اکسترنال بلوتوث به ورودی AUX- کیفیت اجزاء و قطعات بسیار عالی- کیفیت ساخت و بسته بندی بسیار خوب بر اساس استاندارد اروپا
  • طول کابل
    ۱۴۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • امپدانس
    ۱۰=۶+۴ اهم
  • توضیحات
    – دارای کابل و دوشاخه گرد قوی بر طبق استاندارد اروپا
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۲۱۰۰ ( P.M.P.O) وات
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل V410

اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل V410

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • منبع انرژی
    باتری
  • امپدانس
    ۴ اهم
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۵۸ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۳.۵ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل X_11_RGB

اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل X_11_RGB

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۵x75x65 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۶۵ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپیکر دسکتاپ ادیفایر مدل R1080BT

اسپیکر دسکتاپ ادیفایر مدل R1080BT

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۶×۱۸۸×۱۶۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    دوگانه بی‌سیم و باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • قطر بلندگو
    ۱۱۶ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما
  • حساسیت
    ۸۴ دسیبل
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۶۷ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • توان خروجی ساب‌ووفر
    ۱۲×۲وات
  • توان خروجی اسپیکر
    ۲۴ وات
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۵ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵.۱
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۵۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • منبع تغذیه
    برق شهری
  • امپدانس
    ۶ اهم
  • ویژگی‌های خاص
    دارای بدنه مقاوم
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۲۵ دسی‌بل
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۶۷ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز هرتز
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپیکر دسکتاپ اف اند دی مدل A140X

اسپیکر دسکتاپ اف اند دی مدل A140X

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۲۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • قطر بلندگو
    ۹۶ × ۱۱۲ × ۱۵۳ میلی‌متر
  • فرکانس پاسخ‌گویی ساب‌ووفر
    ۴۵ هرتز تا ۱۰۵ هرتز
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۱۶۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
  • توان خروجی ساب‌ووفر
    ۱۳ وات RMS
  • توان خروجی اسپیکر
    ۲۴ وات RMS شامل ۲ عدد ستلایت ۱۲ وات
  • مشخصات دیگر
    دریافت رادیوی FM با قابلیت ذخیره ۱۰۰ ایستگاه رادیویی
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۲۰۱ × ۲۴۰ × ۲۴۳ میلی‌متر
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۵ متر متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۴
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • سایر مشخصات
    صدای استریوی ۲.۱ کانالهتوری فلزی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگیدارای نورپردازی چندرنگ تزئینیاستفاده از چوپ MDF در ساخت بدنه ساب ووفراستفاده از درایور ۳ اینچی در ستلایت‌ها و درایور ۴ اینچی در ساب ووفرقدرت تفکیک ۳۵ دسی‌بلدارای پیچ کنترل بیسدارای دکمه‌های Source, Play/Pause, Previous/CH-, Next/CH+, Volume +/-
  • منبع تغذیه
    برق ۱۱۰ تا ۲۴۰ ولت
  • فرمت‌های قابل پشتیبانی
    MP3/WAV در حالت استفاده از پورت USB
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۶۵ دسی‌بل دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۳۷ وات RMS وات
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2071

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2071

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۷x85x73 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۴۵ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما
  • حساسیت
    ۷۰
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۱۱۰Hz-20KHz
  • توان خروجی اسپیکر
    ۶
  • مشخصات دیگر
    دارای تک لایت آبیدکمه کنترل صدا بر روی کابل
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۷۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپیکر دسکتاپ ایکس پی-پروداکت مدل XP-S80G

اسپیکر دسکتاپ ایکس پی-پروداکت مدل XP-S80G

مشخصات

  • ابعاد:
    ۶۰X60X60 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل USB متصل شده به خود اسپیکر
  • توان خروجی اسپیکر
    ۳wX2
  • توضیحات ریموت کنترل
    پشت اسپیکر
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • درگاه‌های ارتباطی
    ۳.۵ میلی‌متر
  • سایر مشخصات
    توان هر اسپیکر ۳ وات.سایز کوچک و مناسب برای فضای کم.ریموت برای تنظیم صدا.منبع تغذیه USB .جک صدا ۳.۵ میلی متری
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپیکر دسکتاپ مچر مدل MR-65

اسپیکر دسکتاپ مچر مدل MR-65

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۰x50x105 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    ندارد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2075 دو عددی

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2075 دو عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۳x70x195 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰.۹ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما
  • حساسیت
    ۷۰
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۲۰ – ۶۰
  • توان خروجی اسپیکر
    ۳×۲
  • مشخصات دیگر
    قابلیت تبدیل به ساندباردارای ال ای دی آبیدارای RGB
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۷.۳×۸.۵×۱۹
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۵۴ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • سایر مشخصات
    Driver Unit: 2×2" full range
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپیکر دسکتاپ پی نت مدل M-202

اسپیکر دسکتاپ پی نت مدل M-202

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۱۵ × ۱۷۰ × ۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۳ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    جعبه محصول
  • توان خروجی اسپیکر
    ۹۰
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپیکر دسکتاپ تی وولف مدل S128

اسپیکر دسکتاپ تی وولف مدل S128

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۰×۸۱۰۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۳۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۳ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    ندارد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴۱۰ و ۱۸۰و ۱۸۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپیکر دسکتاپ دنت مدل DT_16

اسپیکر دسکتاپ دنت مدل DT_16

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۰×۸۰×۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    ندارد
  • حساسیت
    ۸۰
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۹۰Hz-20KHz
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴۵ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2064

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2064

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۰x70x165 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۳۵ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۲۰۰ تا ۲۰ کیلوهرتز
  • مشخصات دیگر
    قابلیت اتصال به انواع پخش کننده دیجیتال خانگیقابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ و دیگر پخش کننده هایی که خروجی AUX و RCA دارندقابلیت اتصال و استفاده هدفوندارای ولوم صدا در پنل اسپیکردارای نشانگر LED ورودی میکروفون ندارد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۶۷ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    دکمه Volume برای تغیر میزان صدای اسپیکرخروجی هدفون برای اتصال و استفاده از انواع هدفون و هدست
  • طول کابل
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • امپدانس
    ۴ اهم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۶۵ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۳×۲ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۲۰۰-۲۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل U-2900BT

اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل U-2900BT

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴۰ گرم
  • نسبت سیگنال به نویز
    کمتر از ۶۰ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۱۱ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۹۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپیکر دسکتاپ دتکس پلاس مدل DS-92

اسپیکر دسکتاپ دتکس پلاس مدل DS-92

مشخصات

  • وزن
    ۶۸۸ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • مشخصات دیگر
    مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپمکانیزم کنترل صدا رو کابل پاور USB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپیکر دسکتاپ هویت مدل SK.2.1.0.mini.PRO

اسپیکر دسکتاپ هویت مدل SK.2.1.0.mini.PRO

مشخصات

  • ابعاد:
    ۶۵x65x95 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۲۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۲۰۰Hz-18KHz
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴۶۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل U-2900

اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل U-2900

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2060

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2060

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۰x70x185 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
  • حساسیت
    ۸۰ دسی‌بل
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۱۸۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز
  • مشخصات دیگر
    (RMS) توان واقعی : ۳Wx2توان اسمی(P.M.P.O): 350wوضوح صدا: ۸۰dB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۳۰ گرم
  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    – توان اسمی: ۳۵۰ وات – ابعاد ساندبار: ۱۸ × ۷۰ × ۷۰ میلی‌متر
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • منبع تغذیه
    AC 220 V
  • توضیحات
    ابعاد ساندبار: ۷۰x70x185 میلی‌مترریموت کنترل: ندارد
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۱۸۰ هرتز تا ۱۸ کیلو هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپیکر دسکتاپ مدل D-06A

اسپیکر دسکتاپ مدل D-06A

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپیکر دسکتاپ تراست مدل GXT 606 JAVV RGB

اسپیکر دسکتاپ تراست مدل GXT 606 JAVV RGB

مشخصات

  • ابعاد:
    ‎۱۵۷ x 93 x 175 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۵ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه
  • توان ورودی
    ۱۲ وات
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۶۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسپیکر دسکتاپ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روغن ریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا