لپ تاپ

میز لپ تاپ، راهنمای خرید اینترنتی میز لپ‌تاپ پلاستیکی تاشو حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میز لپ تاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر تمام طول روز با لپ تاپ کار می‌‌کنید و مدام گردن خود را به سمت پایین نگه می‌دارید، منطقی است که از میز لپ تاپ استفاده کنید. برای اکثر افراد، میز در وسط بدن یک ارتفاع دارد و با استفاده از لپ تاپ مستقیماً روی میز یا سطح میز، سر شما به طور طبیعی جرثقیل می‌شود. ممکن است به دلیل نگاه کردن به لپ‌تاپ به مدت ۸ ساعت یا بیشتر، گردن درد یا فشار گردن را تجربه کنید. من مطمئناً، زمانی که از میز لپ‌تاپ استفاده نمی‌کنم، این کار را انجام می دهم.

استفاده از میز لپ تاپ بهره بردن از رایانه را آسان‌تر می‌کند. اکثر میز‌های لپ تاپ قابل تنظیم و بسیار مقرون به صرفه هستند. برخی از پایه‌های توصیه شده لپ تاپ نیز تا می‌شوند تا بتوانید آن‌ها را در سفر یا تعطیلات آخر هفته با خود ببرید. استفاده از میز لپ‌تاپ برای بسیاری از کارگران از راه دور که می‌خواهند یک راه‌اندازی راحت برای دفتر کار خانگی یا یک چیدمان طبیعی احساس کنند و زمانی که در یک فضای کاری مشترک کار می‌کنند، منطقی است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید میز لپ تاپ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع میز لپ تاپ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید میز لپ تاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

راهنمای خرید میز لپ تاپ:

بهترین راه برای صرفه جویی در زمان این است که چیزهایی را که می‌خواهید بخرید فهرست کنید و قبل از تصمیم گیری همه عوامل را بسنجید. راه‌های زیادی وجود دارد که این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا این کار را انجام دهید و از خرید محصول اشتباه خودداری کنید. اگر به دلایلی عجله دارید، به قول ما عمل کنید تا زمانی که خواندن این نوشته را به پایان نرسانید، چیزی نخرید! این عوامل به شما در تصمیم گیری صحیح در هنگام خرید محصول کمک می‌کند. در این‌جا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید محصول به آنها توجه کنید:

  • قیمت: چقدر حاضرید برای محصول جدید خود هزینه کنید؟ اگر پول مشکلی نیست، می‌توانید گران ترین گزینه را انتخاب کنید. با این حال، اگر بودجه محدودی دارید، مهم است که یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.
  • دوام: قبل از خرید میز لپ‌تاپ شما باید در نظر بگیرید که چه مدت دوام می‌آورد. سرمایه گذاری روی چیزی که دوام بیشتری داشته باشد تا خرید چیزی که پس از چند بار استفاده خراب می‌شود، همیشه بهتر است.
  • کیفیت: کیفیت میز لپ‌تاپ باید قبل از خرید در نظر گرفته شود. یک محصول خوب دارای مواد با کیفیتی است که در طول ساخت و ساز استفاده می‌شود.
  • نام تجاری: شهرت برند یک محصول خاص نیز مهم است زیرا به شما می‌گوید که چقدر قابل اعتماد هستند و چگونه پشت محصولات خود ایستاده‌اند.

میز لپ تاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

پایه لپ‌تاپ قطعه‌ای از تجهیزات اداری است که لپ‌تاپ را روی یک سطح بالا می‌برد و ارتفاع صفحه نمایش را در ارتفاع صورت به یک سطح می‌رساند. استفاده از پایه لپ‌تاپ از فشار گردن و درد هنگام کار جلوگیری می‌کند. ما دریافتیم که پایه‌های لپ‌تاپ بسیار مفید هستند و آن‌ها را در محل کار و منزل خود گنجانده‌ایم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید موس و کیبورد بازی

انواع میز لپ تاپ موجود در بازار:

  1. میز رومیزی فوم مموری چوبی بزرگ: این میز زیبا را می‌توان با لپ تاپ های تا ۲۰ اینچ استفاده کرد که آن را بسیار متنوع می‌کند. همچنین برای قرار دادن تبلت‌های ۹.۶ اینچی یا کوچکتر طراحی شده است. دارای طراحی ارگانیک با منحنی.ها و لبه‌های نرم است که به آن اجازه می‌دهد تا ارگونومیک و راحت برای استفاده باشد. دارای بالشتک فوم حافظه و جای مچ است و همچنین یک چراغ USB دارد که می‌توانید به پورت USB داخلی یا لپ تاپ خود اضافه کنید.
  2. میز لپ تاپ برای تخت: این یک میز لپ تاپ کوچک است تا به شما یک سطح ثابت و راحت برای کار در هنگام استراحت در رختخواب یا روی مبل ارائه دهد. سطح میز را می‌توان برای راحتی بیشتر زاویه دار کرد و دارای مسدود کننده‌هایی در ۰ درجه، ۱۵ درجه، ۲۵ درجه و ۳۵ درجه است. همچنین بر روی این محصول یک تکیه‌گاه نرم برای مچ دست تعبیه شده که استفاده از میز را حتی برای مدت طولانی راحت‌تر می‌کند. ارتفاع نیز با پنج سطح مختلف قابل تنظیم است.
  3. پایه تخت لپ‌تاپ قابل تنظیم: این میز لپ‌تاپ بسیار شبیه به میز قبلی است که البته با چند تفاوت کلیدی در طراحی و ساختار ظاهر می‌شود. این لپ‌تاپ برای لپ‌تاپ‌های تا سایز ۱۷ اینچ مناسب است و در صورت تا شدن، ابعاد آن ۲۳.۶ x 13 اینچ در ۲.۳۲ اینچ است که باعث صرفه‌جویی در فضا و نگهداری آسان می‌شود. مواد به کار رفته در طراحی آن شامل دوام و کیفیت می‌باشد. با انتخاب یکی از پنج سطح مختلف می‌توانید به راحتی ارتفاع میز را تنظیم کنید. شما همچنین خواهید توانست زاویه سطح را تنظیم کنید.
  4. میز لپ‌تاپ چوبی قابل تنظیم ارتفاع: اگر می‌خواهید بتوانید از لپ تاپ خود در حالت ایستاده استفاده کنید، باید به دنبال چیزی شبیه به این باشید. این یک ایستگاه کاری ایستاده است که از مواد با کیفیت بالا و یک قاب فلزی جوش داده شده ساخته شده است که آن را محکم و همچنین بسیار بادوام و بسیار پایدار می‌کند. این محصول یک سطح رومیزی دارد که طول آن ۲۳.۸ اینچ، عرض آن ۱۵.۸ اینچ است و ارتفاع آن (۲۷.۶-۳۵.۵ اینچ) قابل تنظیم خواهد بود. به لطف چهار چرخ‌گیر داخلی، می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید.
  5. سینی میز لپ‌تاپ تاشو: این میز لپ تاپ یک ویژگی واقعا جالب و مفید دارد: جا لیوانی داخلی. این وسیله نوشیدنی شما را به حالت ایستاده نگه می‌دارد و از ریختن آن روی لپ تاپ جلوگیری می‌کند، به خصوص با یک سطح کاری به این کوچکی یک امکان واقعی است. شما می‌توانید از این میز در حالی که روی مبل یا تخت خود نشسته‌اید استفاده کنید و به راحتی می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید تا هر بار راحت‌تر باشد.
  6. میز لپ تاپ بامبو: فن خنک کننده چیزی است که ممکن است در یک میز لپ تاپ در اولویت قرار دهید، به خصوص اگر واقعاً لپ تاپ خود را به محدودیت‌های خود فشار دهید. با این حال، اکثر میزهای لپ تاپ با فن‌های خنک کننده داخلی واقعاً عالی به نظر نمی‌رسند. اگر می‌خواهید راحتی و همه ویژگی‌های مهم را داشته باشید، اما بدون طراحی نامناسب و بیش از حد بالا، این انتخاب خوبی خواهد بود. این یک قطعه دست ساز با طراحی بسیار زیبا و ساخته شده از مواد مرغوب است.
  7. میز لپ تاپ چند کاره: البته میزهای لپ تاپ معمولاً بسیار محبوب هستند زیرا بسیار کاربردی و راحت خواهند بود، یک مثال عالی برای کارهای شما این مدل است. میز چند کاره از ۱۰۰٪ بامبو طبیعی ساخته شده است که آن را بادوام، ظریف و همچنین سبک وزن می‌کند. می‌توانید از آن به عنوان میز لپ تاپ و همچنین به عنوان سینی صبحانه یا میان وعده استفاده کنید. کار با این میز بسیار راحت است و ۵ زاویه مختلف را برای انتخاب ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید لپ تاپ یا تبلت خود را همانطور که می‌خواهید بر روی آن قرار دهید.

مزایای استفاده از میز لپ تاپ:

ممکن است از خود بپرسید که چرا پایه لپ تاپ در وهله اول مورد نیاز است و چه چیزی می‌تواند برای بهبود زندگی شما ارائه دهد. در اینجا به برخی از مزایای استفاده از پایه لپ‌تاپ اشاره می‌کنیم.

  1. یک وضعیت بهتر: پایه لپ‌تاپ بسیار مفید است زیرا صفحه لپ‌تاپ را به سطح چشم می‌رساند، بنابراین مجبور نیستید به آن نگاه کنید یا آن را در زاویه اجباری نگه دارید. این به ویژه برای افراد بلند قد مفید است. اگر صفحه نمایش به درستی در سطح چشم قرار نگیرد، در نهایت باید خم شوید و این موضوع باعث می‌شود که وضعیت بدی داشته باشید که در دراز مدت می‌تواند باعث درد شود.
  2. تایپ ارگونومیک: لپ‌تاپ‌ها معمولاً به خاطر صفحه کلیدشان شناخته نمی‌شوند. به دلیل فضای محدود اختصاص داده شده به صفحه کلید، اغلب باید فداکاری کرد. اگر از لپ تاپ خود برای کار زیاد استفاده می‌کنید یا از آن برای نوشتن استفاده بهره می‌برید، اتصال صفحه کلید خارجی می‌تواند کمک کننده باشد. پایه مناسب لپ تاپ به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید و در عین حال صفحه نمایش را در زاویه مناسب نگه دارید.
  3. گرم شدن بیش از حد: این روزها لپ‌تاپ‌ها کوچک‌تر و کوچک‌تر و نازک‌تر می‌شوند. راهی که از طریق آن امکان پذیر می‌شود با فشار دادن همه اجزاء به هم نزدیکتر و قربانی کردن است که معمولاً مربوط به سیستم خنک کننده داخلی است. بسیاری از لپ‌تاپ‌ها هنگام استفاده طولانی مدت بیش از حد گرم می‌شوند و پایه به تنظیم دمای آن‌ها کمک می‌کند و به طور کلی از گرم شدن بیش از حد جلوگیری خواهد کرد. این به لپ‌تاپ شما کمک می‌کند خنک بماند و عمر بیشتری داشته باشد.
  4. جایگزین میز ایستاده: اگر از لپ تاپ به عنوان رایانه اصلی خود استفاده می‌کنید، یک پایه انعطاف پذیر که به شما امکان تنظیم ارتفاع را می‌دهد می‌تواند جایگزین مناسبی برای میز ایستاده باشد. به جای بالا بردن کل میز و سرمایه گذاری روی میز با ویژگی‌های قابل تنظیم ارتفاع، فقط می‌توانید هر از گاهی پایه را بلند کنید. این موضوع می‌تواند به شما در بهبود وضعیت بدن در طول روز کمک کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پایه خنک کننده لپ تاپ

نکات کلیدی که هنگام خرید میز لپ تاپ باید به آن توجه کنید:

در اینجا به عواملی که باید قبل از خرید میز لپ تاپ مورد نظر خود توجه کنید، می‌پردازیم:

  1. ماندگاری: میزهای لپ تاپ باید بادوام اما سبک باشند. یک میز لپ تاپ باید به اندازه کافی محکم باشد تا برای مدت طولانی دوام بیاورد، به همین دلیل میزهای لپ تاپ ساخته شده از فلز یا چوب ایده آل هستند. اگر از یک لپ تاپ سبک وزن استفاده می‌کنید، یک میز پلاستیکی نیز ممکن است برای شما مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که پایه لپ تاپ شما در برابر استفاده خشن مقاوم است.
  2. نوع محصول: انواع مختلفی از میز لپ تاپ وجود دارد که می‌توانید خریداری کنید. برخی ابتدایی هستند، در حالی که برخی دیگر پیشرفته هستند. شما باید نوع محصول مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس محصولی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد. به عنوان مثال، اگر یک محصول ساده می‌خواهید، بهترین انتخاب یک محصول پایه است. با این حال، فرض کنید چیز پیشرفته تری می‌خواهید. در این صورت، بهتر است یک گران قیمت تهیه کنید زیرا ویژگی‌های اضافی دارد.
  3. اندازه: اندازه محصول همچنین هنگام انتخاب میز لپ تاپ مناسب برای تخت برای خود یا شخص دیگری اهمیت دارد، زیرا افراد مختلف هنگام استفاده از محصولات خود نیازهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، اگر شخصی وجود دارد که از محصولات یا وسایل با اندازه بزرگ استفاده می‌کند، به وسیله‌ای بزرگتر از آنچه که دیگران استفاده می‌کنند نیاز دارند. بنابراین مهم است که قبل از خرید هر محصول به سایز آن توجه کنید تا بتواند تمام نیازهای شما را از نظر اندازه برآورده کند.
  4. سهولت در استفاده: هنگام خرید میز لپ تاپ، از سهولت استفاده از آن اطمینان حاصل کنید تا پس از خرید، با مشکل مواجه نشوید. برخی از میزهای لپ تاپ برای تخت خواب ممکن است عالی به نظر برسند. از کاربرپسند بودن محصول اطمینان حاصل کنید تا حتی افرادی که تجربه زیادی ندارند بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.
  5. نام تجاری: شما باید یک محصول مارک دار بخرید زیرا قبل از خرید توسط افراد زیادی تست شده و اثربخشی آن ثابت شده است. برندها روی میز لپ تاپ خود نیز گارانتی دارند تا اگر در مدت گارانتی برای کالای جدید شما اتفاقی افتاد بدون دردسر آن را تعمیر یا تعویض کنند.
  6. سایز بندی: بنابراین هنگام خرید پایه لپ تاپ باید اندازه لپ تاپ خود را در نظر گرفت. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ شما کاملاً با میز مطابقت دارد (اگر شک دارید، میز کمی بزرگتر را انتخاب کنید تا در قسمت امن باقی بماند).
  7. قابلیت تنظیم: گزینه قابل تنظیم برای یک میز لپ تاپ خوب ضروری است. لپ‌تاپ‌ها دستگاه‌های قابل حملی هستند و از این رو لازم است پایه لپ‌تاپ شما قابل تنظیم باشد. ویژگی قابل تنظیم ارتفاع و زاویه هنگام کار در موقعیت‌های مختلف مطابق با نیاز شما مفید خواهد بود.
  8. قابل حمل بودن: پایه های لپ تاپ در مدل‌های مختلفی عرضه می.شوند. بسته به سبک کار خود، می‌توانید پایه‌ای را انتخاب کنید که قابل حمل یا ثابت باشد. اگر شما فردی هستید که دوست دارید در یک منطقه خاص کار کنید، یک پایه لپ تاپ غیر قابل حمل دیواری ممکن است بهترین کار را برای شما داشته باشد. اما اگر فردی هستید که دوست دارید فضای کاری خود را بسته به روحیه خود تغییر دهید، به جای آن یک پایه لپ تاپ قابل حمل و قابل تنظیم ارتفاع را انتخاب کنید.
  9. زیبایی شناسی: ظاهر یکی از اولویت‌های اصلی در انتخاب هر چیزی است، چه رسد به میزهای لپ تاپ. بنابراین، علاوه بر بادوام و محکم بودن، پایه‌های لپ‌تاپ را که متناسب با سبک و زیبایی‌شناسی شما هستند، بررسی کنید. اگر قصد دارید یک ایستگاه کار را در خانه راه اندازی کنید، سعی کنید پایه لپ تاپ متناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا نمایید. محیط کاری که ظاهر خوبی دارد باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید و به نوبه خود بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید میز لپ‌تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز لپ‌تاپ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ میز لپ تاپ مدل تاشو ۳۰×۵۰

میز لپ تاپ مدل تاشو 30x50

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بدون فن
  • سایر توضیحات
    دارای پایه های تاشو و قفل شونده.دارای دسته به منظور حمل و نقل آسان.مناسب کار با لپ تاپ و استفاده به عنوان میز تحریر. مناسب منازل کوچک و آپارتمانی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میز لپ تاپ مدل B6040

میز لپ تاپ مدل B6040

مشخصات

  • جنس بدنه
    ملامینه
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میز لپ تاپ مدل تاشو SN5070-2

میز لپ تاپ مدل تاشو SN5070-2

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۰۰×۵۰۰×۳۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    سطح میز تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC / جنس پایه فلز با رنگ کوره ای
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد و وزن:سایز: بزرگ – ابعاد رویه ۵۰×۷۰ cmارتفاع: از ۲۵ تا ۳۵ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفوزن خالص (بدون بسته بندی): ۵۷۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۵۸ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCقابلیت تنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهدارای “رویه دو تکه” با قابلیت تنظیم شیب “بخش بزرگتر” (بخش کوچکتر ثابت است)مزیت رویه دو تکه: در میزهای دو تکه، بخشی از رویه میز ثابت است تا هنگامی که سطح میز را شیبدار میکنید، وسایلی مانند ماوس، لیوان، خودکار و … را روی بخش ثابت میز قرار دهید تا سُر نخورد.کل طول میز ۷۰ cm است که طول بخش کوچک ۲۰ cm و بزرگ ۵۰ cm می باشد.سایر ویژگی ها:قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۵۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میز لپ تاپ مدل تاشو SN5070-1

میز لپ تاپ مدل تاشو SN5070-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x700x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    رویه تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC / جنس پایه فلز با رنگ کوره ای
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد و وزن:سایز: بزرگ – ابعاد رویه ۵۰×۷۰ cmارتفاع: از ۲۵ تا ۳۵ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفضخامت میز در حالت بسته: ۷.۵ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۵۷۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۵۸ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCدارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیبتنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهسایر ویژگی ها:کاملا چند منظوره و قابل استفاده بعنوان میز لپ تاپ، میز کار، میز مطالعه، حتی چهارپایهامکان استفاده بصورت میز هنری، میز نقاشی، میز طراحی، میز خوشنویسیامکان استفاده بعنوان میز غذا خوری، میز اتو، میز خیاطی (مناسب چرخ خیاطی)قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۵۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میز لپ تاپ مدل S5070_2

میز لپ تاپ مدل S5070_2

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰۰×۵۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز اهن تخته ملامینه
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنی:ابعاد و وزن:سایز: بزرگ – ابعاد رویه ۵۰×۷۰ cmارتفاع: از ۲۵ تا ۳۵ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفضخامت میز در حالت پایه ها تا شده: ۸.۵ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۶۰۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۶۱ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCقابلیت تنظیم شیب رویه در ۱۸ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهدارای “رویه دو تکه” با قابلیت تنظیم شیب “بخش بزرگتر” (بخش کوچکتر ثابت است)مزیت رویه دو تکه: در میزهای دو تکه، بخشی از رویه میز ثابت است تا هنگامی که سطح میز را شیبدار میکنید، وسایلی مانند ماوس، لیوان، خودکار و … را روی بخش ثابت میز قرار دهید تا سُر نخورد.کل طول میز ۷۰ cm است که طول بخش کوچک ۲۰ cm و بزرگ ۵۰ cm می باشد.سایر ویژگی ها:قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میز لپ تاپ مدل AZ4060

میز لپ تاپ مدل AZ4060

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰×۶۰۰×۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    MDF با روکش وکیوم و پایه فولادی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    صفر
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بدون فن
  • سایر توضیحات
    – سبک، تاشو، کم‌جا و قابل حمل- تنظیم شیب در ۲۴ حالت مختلف از صفر تا ۴۰ درجه (به کمک رویه و پایه ها)- تنظیم ارتفاع در ۶ حالت مختلف از ۲۱ تا ۳۲ سانتی متر- داراری قفل رویه و پیچ تنظیم ارتفاع مقاوم با استفاده‌ی آسان- فوق باریک! (ضخامت بسته شده فقط ۷ سانتی متر)فریم و شاسی فولادی مقاوم- رنگ کوره ای الکترواستاتیک- اتصالات قوی- به همراه هولدر و استند چند کاره موبایل، تبلت و کتاب- سطح میز دارای روکش ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میز لپ تاپ مدل bamboo-s1

میز لپ تاپ مدل bamboo-s1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x300x500 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب بامبو
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۴ اینچی
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای لپ تاپ های تا ۱۴.۵ اینچی – ولتاژ ورودی: ۵ ولت – شدت جریان: ۰.۲۱ آمپر – توان ورودی: ۱.۰۵ وات – حداکثر جریان هوا: ۷۲.۱ فوت مکعب بر دقیقه – سرعت فن: ۷۰۰ دور بر دقیقه – میزان نویز تولیدی: ۲۵.۶ دسی بل – میز لپ‌تاپ‌ با طراحی زیبا و سبک – دارای سطح بزرگ برای استفاده راحت کاربر —قدبلند هستید یا قد کوتاه؟ فرقی نمی‌کند! شیب این میز بامبو قابل تنظیم است و شما می‌توانید آن را در چندین زاویه مختلف تنظیم کنید. از شیب‌های بسیار تند گرفته تا شیب هایی تقریباً مسطح، همچنین اگر قصد دارید اصلا شیبی وجود نداشته باشد می‌توانید از این میز بامبو به‌صورت مسطح نیز استفاده کرده و شیب صفر درجه را انتخاب کنید. این تغییر شیب با استفاده از پایه‌ی فلزی تعبیه‌شده در زیر این میز بامبو میسر می‌شود و تحمل وزن بسیار بالایی دارد و هنگام استفاده از آن کاملاً مطمئن خواهید بود که شیب‌های بسیار زیاد آن هیچ‌گونه مشکلی ندارند و کاملاً شما را مطمئن می‌سازند. میز چوبی بامبوی مخصوص لپ‌تاپ سان به گونه‌ای طراحی‌شده است که به‌هیچ‌عنوان لپ‌تاپ بر روی آن نمی‌لغزد اما با این اوصاف شاید درهرصورت شما نگران لغزش لپ‌تاپ خود باشید و از این نگران باشید که از روی آن بیفتد. میز بامبوی suncool فکر این را نیز کرده‌است! در انتهای این میز چوبی یک تکه چوب نگهدارنده تعبیه‌شده است که به‌صورت ۹۰ درجه و با ارتفاع بسیار کم، جوری که از زیبایی این میز بامبو نکاهد، باعث تکیه کردن لپ‌تاپ شما به آن می‌شود. درواقع حتی اگر لپ‌تاپ شما از لیز ترین و لغزنده ترین جنس موجود نیز تهیه‌شده باشد بازهم امکان لغزش آن بر روی این میز بامبو وجود ندارد. زیرا این تکه چوب نگهدارنده هرگونه امکان لغزش را از بین برده و احتمال این‌که لپ‌تاپ شما از روی آن بیفتد به صفر می‌رسد. درست است که این میز بامبو از ابعاد بسیار جمع‌وجور و کوچکی تهیه‌شده است و مناسب حمل‌ونقل است. اما بازهم یک کشوی بسیار ظریف و زیبا در زیر این میز بامبو تعبیه‌شده است که شما می‌توانید کابل‌ها و وسایل جانبی لپ‌تاپ خود را در درون این کشو قرار دهید. این کشو در سمت راست این میز لپ‌تاپ قرار دارد و به‌راحتی باز و بسته می‌شود و همچنین ازآنجایی‌که در زیر این میز لپ‌تاپ قرار دارد بنابراین از دور مشخص نخواهد شد که اصلا چنین کشویی برای این میز لپ‌تاپ وجود دارد و به‌هیچ‌وجه از زیبایی این میز بامبو نمی‌کاهد.بسیاری از میز لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تنها مخصوص قرار دادن لپ‌تاپ هستند و فکری به حال قسمت پد موس نکرده‌اند. اما این میز بامبو به گونه‌ای طراحی‌شده است که شما هم می‌توانید لپ‌تاپ را بر روی آن قرار دهید و هم موس و پد موس را بر روی آن قرار دهید و از آن استفاده کنید. درواقع شما یک میز همه‌کاره دارید که با ابعاد بسیار کوچک همه نیازهای شما را پوشش می‌دهد! اگر هم دوست دارید که از پد موس بر روی زمین استفاده کنید می‌توانید از قسمت مسطح مخصوص پد موس این میز لپ‌تاپ، برای قرار دادن دیگر وسایل مورد نیاز همچون خودکار وسایل جانبی و غیره استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میز لپ تاپ مدل S4060_1

میز لپ تاپ مدل S4060_1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰×۶۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    جنس پایه فلز اهن جنس تخته ملامینه
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنی:ابعاد و وزن:سایز: متوسط – ابعاد رویه ۴۰×۶۰ cmارتفاع: از ۲۲ تا ۳۲ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفضخامت میز در حالت پایه ها تا شده: ۸.۵ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۴۵۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۵۲ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCدارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیبتنظیم شیب رویه در ۱۸ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهسایر ویژگی ها:قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میز لپ تاپ مدل suncoll M-02

میز لپ تاپ مدل suncoll M-02

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶۰x300x90 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب بامبو
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میز لپ تاپ مدل تاشو ۴۰×۶۰

میز لپ تاپ مدل تاشو 40x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x600x300 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    ام دی اف هایگلاسی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ میز لپ تاپ مدل AZ4060

میز لپ تاپ مدل AZ4060

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰×۶۰۰×۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    MDF با روکش وکیوم و پایه فولادی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    صفر
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بدون فن
  • سایر توضیحات
    – سبک، تاشو، کم‌جا و قابل حمل- تنظیم شیب در ۲۴ حالت مختلف از صفر تا ۴۰ درجه (به کمک رویه و پایه ها)- تنظیم ارتفاع در ۶ حالت مختلف از ۲۱ تا ۳۲ سانتی متر- داراری قفل رویه و پیچ تنظیم ارتفاع مقاوم با استفاده‌ی آسان- فوق باریک! (ضخامت بسته شده فقط ۷ سانتی متر)فریم و شاسی فولادی مقاوم- رنگ کوره ای الکترواستاتیک- اتصالات قوی- به همراه هولدر و استند چند کاره موبایل، تبلت و کتاب- سطح میز دارای روکش ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میز لپ تاپ مدل S5080-2

میز لپ تاپ مدل S5080-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰×۸۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    رویه ملامینه، پایه فلزی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد و وزن:سایز: بزرگ – ابعاد رویه ۵۰×۸۰ سانتی مترارتفاع: از ۲۵ تا ۳۵ سانتی متر (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفضخامت میز در حالت پایه ها تا شده: ۸.۵ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۶۵۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۶۱ سانتی متر در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCقابلیت تنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهدارای “رویه دو تکه” با قابلیت تنظیم شیب “بخش بزرگتر” (بخش کوچکتر ثابت است)مزیت رویه دو تکه: در میزهای دو تکه، بخشی از رویه میز ثابت است تا هنگامی که سطح میز را شیبدار میکنید، وسایلی مانند ماوس، لیوان، خودکار و … را روی بخش ثابت میز قرار دهید تا سُر نخورد.کل طول میز ۸۰ سانتی متر است که طول بخش کوچک ۳۰ سانتی متر و بزرگ ۵۰ سانتی متر می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میز لپ تاپ کد KT31

میز لپ تاپ کد KT31

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x260x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    فاقد فن
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فاقد سیستم خنک کنندگی
  • سایر توضیحات
    ابعاد: طول ۵۰ سانتیمتر / عرض (عمق) ۲۶ سانتیمتر / ارتفاع ۱۵ سانتیمتر- جنس محصول: چوب ام دی اف ۶ میلیمتری روکش دار- به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و شکستگی در ارسال، محصول بصورت قطعات پازلی و آماده نصب ارسال می شود- به کاتالوگ رنگ بندی در گالری تصاویر کالا دقت فرمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ میز لپ تاپ مدل L5080-1

میز لپ تاپ مدل L5080-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰×۸۰۰×۷۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۴۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC / جنس پایه فلز با رنگ کوره ای
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد و وزن: ابعاد رویه ۵۰×۸۰ سانتی متر / ارتفاع: ثابت ۷۵ سانتی متر از سطح میز تا زمین / وزن خالص (بدون بسته بندی): ۸۴۰۰ گرم /// پایه ها: جنس پایه فلز با رنگ کوره ای / تاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود) / فاصله پایه ها: حداکثر ۸۰ سانتی متر در حالت کامل باز شده / دارای ته پایه های لاستیکی / تنظیم ارتفاع: ندارد /// رویه: تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC / دارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیب / تنظیم شیب رویه در ۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجه /// سایر ویژگی ها: دارای دستگیره‌ی حمل بمنظور سهولت در جابجایی میز / مدل پایه بلند (استفاده با صندلی یا بصورت جلو مبلی) / قابلیت تنظیم شیب میز مطابق با ارگونومی بدن (رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن) / به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائی / استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد. / کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمان / سبک و قابل حمل / تحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میز لپ تاپ مدل ۲-۲۴۵۸

میز لپ تاپ مدل 2-2458

مشخصات

  • ابعاد:
    ۶۵۰×۲۹۰×۳۴۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب طبیعی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    گردش طبیعی هوا
  • سایر توضیحات
    💢 مشخصات :جنس : چوب طبیعی روسی با نقوش زیباکیفیت سطوح : کاملا صیقلیرنگ اعمال شده : لایه آستری + رنگ شفاف پلی استری رویه (جلا خورده)ابعاد بر حسب سانتی متر : ارتفاع = ۳۰ (در حالتی که پایه ها باز باشد) ، طول = ۶۵ ، عرض = ۲۹وزن : حدود ۳ کیلوگرم💢 کاربرد و مزایا : امکان استفاده به صورت کول پد و استفاده به صورت نشسته و نیم خوابیدهقابلیت جمع شدن پایه ها و حمل آسانگردش مناسب هوا با توجه به نوع طراحیامکان تظیم زاویه نمایشگر در ۴ حالت از زاویه ۰ تا ۲۵ درجهمناسب لپ تاپ ۱۱ تا ۱۷ اینچامکان استفاده به صورت میز مطالعه و تحریردارای محل قرار دادن خودکار و تلفن همراه متصل به شارژر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میز لپ تاپ مدل SN4060-2

میز لپ تاپ مدل SN4060-2

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۰×۶۰۰×۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    سطح میز تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC / جنس پایه فلز با رنگ کوره ای
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد و وزن:سایز: متوسط – ابعاد رویه ۴۰×۶۰ cmارتفاع: از ۲۲ تا ۳۲ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفوزن خالص (بدون بسته بندی): ۴۱۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۵۲ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCقابلیت تنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهدارای “رویه دو تکه” با قابلیت تنظیم شیب “بخش بزرگتر” (بخش کوچکتر ثابت است)مزیت رویه دو تکه: در میزهای دو تکه، بخشی از رویه میز ثابت است تا هنگامی که سطح میز را شیبدار میکنید، وسایلی مانند ماوس، لیوان، خودکار و … را روی بخش ثابت میز قرار دهید تا سُر نخورد.کل طول میز ۶۰ cm است که طول بخش کوچک ۲۰ cm و بزرگ ۴۰ cm می باشد.سایر ویژگی ها:قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۵۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ میز لپ تاپ مدل چوبی تاشو

میز لپ تاپ مدل چوبی تاشو

مشخصات

  • ابعاد:
    ۶۰x60x74 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۷ اینچی و بزرگتر
  • تعداد فن
    ۱
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میز لپ تاپ مدل A_MAZON40x60

میز لپ تاپ مدل A_MAZON40x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰×۶۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    جنس پایه فلز اهن با رنگ کوره ای جنس تخته ام دی اف روکش وکیوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنی:ابعاد و وزن:سایز: متوسط – ابعاد رویه ۴۰×۶۰ سانتی مترقابلیت تنظیم ارتفاع: از ۲۱ تا ۳۲ سانتی متر (از سطح زمین تا سطح میز)قابل تنظیم میباشدضخامت میز در حالت پایه ها تا شده: ۷ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۳۶۰۰ گرمپایه ها:قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفجنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۵۴ سانتی متر در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:ام دی اف( MDF) 12 میل لب گرد (CNC شده)دارای روکش وکیوم ضد لغزشدارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیبتنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهتعبیه دستگیره حمل در رویه میزدارای قفل رویه (به منظور جلوگیری از باز شدن رویه حین حمل و نقل)بهمراه هولدر و استند موبایل و تبلت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میز لپ تاپ مدل بدون فن

میز لپ تاپ مدل بدون فن

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x280x550 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلزی، مفصل ها ABS محکم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    گردش طبیعی هوا
  • سایر توضیحات
    تجربه استفاده از لپ تاپ های مدرن و حرفه ای به همان اندازه ای که لذت بخش است، در طولانی مدت می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به ستون فقرات و مهره های گردن ما وارد کند. متاسفانه افراد کمی دیده می شوند که در هنگام استفاده از لپتاپ فرم صحیح و اصولی بدن خود را حفظ می کنند. گرچه این موضوع کاملا قابل درک است زیرا با توجه به مدرن شدن دنیای امروزی، گاها برخی از افراد ساعت های طولانی، در طول روز، از لپ تاپ شان استفاده می کنند. یکی از بهترین روش ها برای حفظ حالت صحیح در هنگام کار با لپ تاپ، استفاده از میز های اختصاصی لپ تاپ است. به جرعت می توان گفت که یکی از بهترین میز های لپ تاپ موجود در بازار ایران ; میز لپ تاپ زی فلکس; می باشد. میز لپ تاپ تاشو ziflex به شما عزیزان کمک می کند تا در هنگام کار کردن با لپ تاپ خود فرم مناسب بدن و ستون فقرات تان را حفظ کرده و در طولانی مدت با مشکلات استخوانی رو به رو نشوید. این میز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. بدنه تمام فلزی و سبک برای تضمین مقاومت یکی از اصلی ترین و پر اهمیت ترین ویژگی های میز لپ تاپ تاشو بدنه تمام فلزی آن می باشد. این موضوع به شما اطمینان خاطر می دهد که در صورت هر گونه افتادن ناگهانی میز و یا ضربه به آن، میز دچار مشکل نشده و با خیال راحت می توانید آن را در هر زمان و مکانی همراه خود داشته باشید. البته داشتن بدنه فلزی به معنای وزن بالای آن نیست زیرا تلاش کرده ایم که برای شما از بهترین آلومینیوم و آلیاژ های فلزی موجود در بازار استفاده کرده تا در کنار وزن کم، لپ تاپ شما چرخش هوای مناسبی داشته باشید. استفاده در حالت های مختلفهمان گونه که می دانید از عمده ویژگی های این میز لپ تاپ ، تاشو بودن آن می باشد. این بدین معناست که شما می توانید متناسب با شرایط بدنی خود پایه ها را به راحتی تنظیم کرده و در حالت دلخواه تان قرار دهید. هر یک از پایه ها می توانند به صورت ۳۶۰ درجه بچرخند و با آزادی که به افراد می دهند تضمین می کنند تا لپ تاپ شما در بهترین زاویه دلخواه تان قرار بگیرد. تنظیم پایه ها و قرار دادن میز لپ تاپ زیفلکس در حالت دلخواه شما به سادگی صورت گرفته و تنها کافی است تا با فشار دادن یک دکمه پایه را در حالت مورد نظرتان قرار دهید. دارندگان میز زی فلکس نه تنها می توانند در حالت نشسته و در شرایط بدنی مختلفی از این میز پر کاربرد استفاده کنند، بلکه قادر خواهند بود تا در حالت خوابیده نیز نهایت بهره را از وقت خود برده و فعالیت های مورد نیازشان را با لپ تاپ خود انجام دهند! بدین منظور سازندگان میز ziflex با تعبیه یک تسمه مقاوم در بالای صفحه میز و دو گیره محکم این اطمینان را به شما می دهند تا بتوانید به راحتی دراز کشیده، و به گونه ای که، لپ تاپ شما در مقابل صورت تان قرار دارد بتوانید نهایت استفاده را از وقت خود داشته باشید. به راحتی کد نویسی کرده، فیلم مورد علاقه تان را تماشا نموده و یا اینکه کتاب الکترونیکی مورد نظرتان را مطالعه کنید.میز لپ تاپ تاشو یک همراه همیشگی و دوست دار سلامت شما این میز لپ تاپ به لطف حالت تاشو و داشتن پایه های چرخنده در صورت نیاز شما به صورت کامل جمع شده و به یک صفحه تخت تبدیل می شوید. همین موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید این میز لپ تاپ ارگونومیک را به راحتی با خود حمل کرده و در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید. مهم نیست که در حال سفر با اتوبوس و یا هواپیما هستید، و یا اینکه قصد دارید ساعاتی را در قطار از لپ تاپ خود استفاده کنید، زیرا میز لپ تاپ زیفلکس در کنار شماست تا بتوانید فرم مناسب بدن خود را در هنگام کار با لپ تاپ حفظ کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ میز لپ تاپ مدل شایان کد S123

میز لپ تاپ مدل شایان کد S123

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    هوا
  • سایر توضیحات
    میز لپ تاپ فوق با ارتفاع مناسب و استاندارد همانطور که در تصویر مشخص است به داخل مبل رفته و شما هنگام استفاده میتوانید به مبلمان تکیه دهید و از بروز خستگی و آسیب به ستون فقرات در امان باشید دارای رنگ بندی های متنوع تماما از جنس MDF بوده و ضدآب میباشد و قابل استفاده در موارد دیگر از جمله ( میز غذاخوری و میز تحریر و کنارمبلی و میزکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ میز لپ تاپ مدل SN4060-1

میز لپ تاپ مدل SN4060-1

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۰x600x320 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    رویه تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC / جنس پایه فلز با رنگ کوره ای
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد و وزن:سایز: متوسط – ابعاد رویه ۴۰×۶۰ cmارتفاع: از ۲۲ تا ۳۲ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفضخامت میز در حالت بسته: ۷.۵ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۴۱۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۵۲ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCدارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیبتنظیم شیب رویه در ۲۴ حالت مختلف از صفر تا ۴۰ درجهسایر ویژگی ها:قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۵۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میز لپ تاپ گجت دسک کد ۱۱۵

میز لپ تاپ گجت دسک کد 115

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۰x300x90 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب MDF و پارچه
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    عایق حرارتی ویسکوز
  • سایر توضیحات
    مانع انتقال حرارت از لپتاپ به بدن و زمینتنظیم ارتفاع قرارگیری لپتاپ روی پابهمراه ورق لاستیکی بعنوان ترمز برای بشقابقابل استفاده بعنوان میز تحریر و غذا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ میز لپ تاپ ایکیا مدل VATTENKAR

میز لپ تاپ ایکیا مدل VATTENKAR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶۰x140x520 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب / فیبر
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی
  • تعداد فن
    ——–
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ——

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ میز لپ تاپ مدل Bridge کد۷۰-۱۰

میز لپ تاپ مدل Bridge کد70-10

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۰x28x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    رسانایی و جریان طبیعی همرفت هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ میز لپ تاپ مدل لایفینو کد ۲

میز لپ تاپ مدل لایفینو کد 2

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۳۵×۲۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    MDF
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    برش هایی روی میز
  • سایر توضیحات
    تعبیه برش هایی روی صفحه میز جهت تهویه هوا و خنک کاری لپ تاپ قابلیت قرار دادن لپ تاپ در دو طرف صفحه (طرف دوم برای حالت خوابیده) پد موس و جا لیوانی با قابلیت جداشدن از پایه تنظیم ارتفاع از ۲۸ الی ۴۳ سانت و تنظیم زاویه صفحه به میزان دلخواه مناسب لپ تاپ های تا ۱۷ اینچ اندازه صفحه میز ۴۳٫۵×۲۸ سانتی متر جنس : MDF با قطر ۱۶ میلی متر نگهدارنده برای جلوگیری از سرخوردن لپ تاپ بند های نگهدارنده پارچه ای برای استفاده از لپ تاپ در حالت خوابیده یا شیب زیاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ میز لپ تاپ مدل AS-56

میز لپ تاپ مدل AS-56

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۵x250x520 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلمینیوم و پلاستیک
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ۱ عدد فن بزرگ
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن
  • سایر توضیحات
    مناسب برای لپ تاپ های تا ۱۸.۴ اینچی – ولتاژ ورودی: ۵ ولت – شدت جریان: ۰.۲۱ آمپر – توان ورودی: ۱.۰۵ وات – حداکثر جریان هوا: ۷۲.۱ فوت مکعب بر دقیقه – سرعت فن: ۷۰۰ دور بر دقیقه – میزان نویز تولیدی: ۲۵.۶ دسی بل – میز لپ‌تاپ‌ با طراحی زیبا و سبک – دارای سطح بزرگ برای استفاده راحت کاربر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ میز لپ تاپ مدل Az50_70

میز لپ تاپ مدل Az50_70

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۰۰x700x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز اهن
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنی:ابعاد و وزن:سایز: متوسط – ابعاد رویه ۵۰×۷۰سانتی مترارتفاع: از ۲۵تا ۳۵سانتی متر (از سطح زمین تا سطح میز)ضخامت میز در حالت پایه ها تا شده: ۷ سانتی مترپایه ها:قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفجنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود)دارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:ام دی اف (MDF) 12 میل لب گرد (CNC شده)دارای روکش وکیوم ضد لغزشدارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیبتنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهتعبیه دستگیره حمل در رویه میزدارای قفل رویه (به منظور جلوگیری از باز شدن رویه حین حمل و نقل)بهمراه هولدر و استند موبایل و تبلتسایر ویژگی ها:کاملا چند منظوره و قابل استفاده بعنوان میز لپ تاپ، میز کار، میز مطالعه، حتی چهارپایهامکان استفاده بصورت میز هنری، میز نقاشی، میز طراحی، میز خوشنویسیامکان استفاده بعنوان میز غذا خوری، میز خیاطی (مناسب چرخ خیاطی)قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)قابلیت تنظیم شیب با کمک پایه ها و رویه بصورت ترکیبی تا ۲۴ زاویه‌ی مختلفبه حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیماستفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ میز لپ تاپ مدل Goo22.5080

میز لپ تاپ مدل Goo22.5080

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰×۸۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز اهن تخته ملامینه
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنیابعاد و وزن:ابعاد رویه ۵۰×۸۰ cmارتفاع حالت پایه کوتاه: از ۲۷ تا ۳۸ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفارتفاع حالت پایه بلند: ۶۶ cm وزن خالص (بدون بسته بندی): ۸۵۰۰ گرمپایه ها:پایه های دوگانه (قابل استفاده بصورت پایه بلند یا پایه کوتاه)جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۷۰ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه هارویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCتنظیم شیب رویه در ۲۴ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهدارای “رویه دو تکه” با قابلیت تنظیم شیب “بخش بزرگتر” (بخش کوچکتر ثابت است)مزیت رویه دو تکه: در میزهای دو تکه، بخشی از رویه میز ثابت است تا هنگامی که سطح میز را شیبدار میکنید، وسایلی مانند ماوس، لیوان، خودکار و … را روی بخش ثابت میز قرار دهید تا سُر نخورد.کل طول میز ۸۰ سانتی متر است که طول بخش کوچک ۳۰ سانتی متر و بزرگ ۵۰ سانتی متر می باشد.سایر ویژگی ها:ترکیب دو میز در یک میز و بیشترین کاربرد با کمترین فضای مورد نیازمدل دو حالته (پایه بلند و کوتاه) ( قابل استفاده در تمام وضعیت های نشسته، درازکش، با صندلی یا بصورت جلو مبلی)قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ میز لپ تاپ مدل bamboo94

میز لپ تاپ مدل bamboo94

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x340x520 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب بامبو
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ۱
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای لپ تاپ های تا ۱۸.۴ اینچی – ولتاژ ورودی: ۵ ولت – شدت جریان: ۰.۲۱ آمپر – توان ورودی: ۱.۰۵ وات – حداکثر جریان هوا: ۷۲.۱ فوت مکعب بر دقیقه – سرعت فن: ۷۰۰ دور بر دقیقه – میزان نویز تولیدی: ۲۵.۶ دسی بل – میز لپ‌تاپ‌ با طراحی زیبا و سبک – دارای سطح بزرگ برای استفاده راحت کاربر—قدبلند هستید یا قد کوتاه؟ فرقی نمی‌کند! شیب این میز بامبو قابل تنظیم است و شما می‌توانید آن را در چندین زاویه مختلف تنظیم کنید. از شیب‌های بسیار تند گرفته تا شیب هایی تقریباً مسطح، همچنین اگر قصد دارید اصلا شیبی وجود نداشته باشد می‌توانید از این میز بامبو به‌صورت مسطح نیز استفاده کرده و شیب صفر درجه را انتخاب کنید. این تغییر شیب با استفاده از پایه‌ی فلزی تعبیه‌شده در زیر این میز بامبو میسر می‌شود و تحمل وزن بسیار بالایی دارد و هنگام استفاده از آن کاملاً مطمئن خواهید بود که شیب‌های بسیار زیاد آن هیچ‌گونه مشکلی ندارند و کاملاً شما را مطمئن می‌سازند. میز چوبی بامبوی مخصوص لپ‌تاپ سان به گونه‌ای طراحی‌شده است که به‌هیچ‌عنوان لپ‌تاپ بر روی آن نمی‌لغزد اما با این اوصاف شاید درهرصورت شما نگران لغزش لپ‌تاپ خود باشید و از این نگران باشید که از روی آن بیفتد. میز بامبوی suncool فکر این را نیز کرده‌است! در انتهای این میز چوبی یک تکه چوب نگهدارنده تعبیه‌شده است که به‌صورت ۹۰ درجه و با ارتفاع بسیار کم، جوری که از زیبایی این میز بامبو نکاهد، باعث تکیه کردن لپ‌تاپ شما به آن می‌شود. درواقع حتی اگر لپ‌تاپ شما از لیز ترین و لغزنده ترین جنس موجود نیز تهیه‌شده باشد بازهم امکان لغزش آن بر روی این میز بامبو وجود ندارد. زیرا این تکه چوب نگهدارنده هرگونه امکان لغزش را از بین برده و احتمال این‌که لپ‌تاپ شما از روی آن بیفتد به صفر می‌رسد. درست است که این میز بامبو از ابعاد بسیار جمع‌وجور و کوچکی تهیه‌شده است و مناسب حمل‌ونقل است. اما بازهم یک کشوی بسیار ظریف و زیبا در زیر این میز بامبو تعبیه‌شده است که شما می‌توانید کابل‌ها و وسایل جانبی لپ‌تاپ خود را در درون این کشو قرار دهید. این کشو در سمت راست این میز لپ‌تاپ قرار دارد و به‌راحتی باز و بسته می‌شود و همچنین ازآنجایی‌که در زیر این میز لپ‌تاپ قرار دارد بنابراین از دور مشخص نخواهد شد که اصلا چنین کشویی برای این میز لپ‌تاپ وجود دارد و به‌هیچ‌وجه از زیبایی این میز بامبو نمی‌کاهد.بسیاری از میز لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تنها مخصوص قرار دادن لپ‌تاپ هستند و فکری به حال قسمت پد موس نکرده‌اند. اما این میز بامبو به گونه‌ای طراحی‌شده است که شما هم می‌توانید لپ‌تاپ را بر روی آن قرار دهید و هم موس و پد موس را بر روی آن قرار دهید و از آن استفاده کنید. درواقع شما یک میز همه‌کاره دارید که با ابعاد بسیار کوچک همه نیازهای شما را پوشش می‌دهد! اگر هم دوست دارید که از پد موس بر روی زمین استفاده کنید می‌توانید از قسمت مسطح مخصوص پد موس این میز لپ‌تاپ، برای قرار دادن دیگر وسایل مورد نیاز همچون خودکار وسایل جانبی و غیره استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ میز لپ تاپ مدل S5070_1

میز لپ تاپ مدل S5070_1

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰۰×۵۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز اهن با تخته ملامینه
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنی:ابعاد و وزن:سایز: بزرگ – ابعاد رویه ۵۰×۷۰ cmارتفاع: از ۲۵ تا ۳۵ cm (از سطح زمین تا سطح میز) قابل تنظیم در ۶ حالت مختلفضخامت میز در حالت پایه ها تا شده: ۸.۵ سانتی متروزن خالص (بدون بسته بندی): ۶۰۰۰ گرمپایه ها:جنس پایه فلز با رنگ کوره ایتاشو (پایه ها کاملا تا شده و زیر رویه ی میز جمع می شود)فاصله پایه ها: حداکثر ۶۱ cm در حالت کامل باز شدهدارای ته پایه های لاستیکیامکان تنظیم جداگانه پایه ها و همچنین ایجاد شیب به کمک پایه ها (علاوه بر تنظیم شیب رویه)رویه:تخته ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVCدارای “رویه یک تکه” با قابلیت تنظیم شیبتنظیم شیب رویه در ۱۸ زاویه مختلف از صفر تا ۴۰ درجهسایر ویژگی ها:کاملا چند منظوره و قابل استفاده بعنوان میز لپ تاپ، میز کار، میز مطالعه، حتی چهارپایهامکان استفاده بصورت میز هنری، میز نقاشی، میز طراحی، میز خوشنویسیامکان استفاده بعنوان میز غذا خوری، میز اتو، میز خیاطی (مناسب چرخ خیاطی)قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت صحیح وضعیت بدنی بر اساس فیزیک بدن)به حداقل رساندن دردهای ناشی از مطالعه و کار با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و مشکلات بینائیدارای شاسی فولادی مقاوم که قابلیت استفاده از میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازداستحکام کافی بخش تنظیم ارتفاع در برابر فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیمبهمراه قفل نگهدارنده رویه که از باز شدن رویه میز حین حمل و نقل جلوگیری می کند.استفاده از ته پایه های پلاستیکی در زیر پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.کم جا و قابل نگهداری زیر تخت و مبلمانسبک و قابل حملتحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید میز لپ‌تاپ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شارژر بی‌سیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا