کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

ساک پیک نیک، راهنمای خرید انواع ساک پیک نیک جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ساک پیک نیک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای سفر ساک پیک نیک می‌باشد. شما برای حمل لباس و وسایل مورد نیاز خود نیاز به یک ساک پیک نیک دارید تا هم به راحتی بتوانید آن‌ها را جا‌به‌جا کنید و هم ترتیب وسایل شما به هم نخورد. در واقع می‌توان گفت بدون این وسیله شما اصلا نمی‌توانید به سفر بروید، چون معمولا برای سفر شما به چند دست لباس نیاز دارید. ساک پیک نیک را به راحتی می‌توان در صندوق عقب خودرو قرار داد و در صورت نیاز آن را خارج نمود. ساک پیک نیک معمولا دسته‌دار است که دسته آن باعث می‌شود در صورت سنگین بودن وسایل سفر خود را دو نفری حمل کنید، یعنی هر شخص یک دسته ساک پیک نیک را گرفته و آن را جا‌به‌جا کنند.

شما باید با توجه به جمعیت خانواده و تعداد وسایلی که قرار است با خود حمل کنید، اندازه ساک پیک نیک خود را مشخص کنید. برای پیک نیک رفتن شما یک روز قبل باید وسایل خود را جمع و جور کرده و آماده سفر شوید به همین دلیل با ساک پیک نیک به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. این وسیله حمل و نقل وسایل شما را آسان می‌کند و هر چیزی را که نیاز داشته باشید درست در جایی قرار دارد که قبلا قرار داده‌اید. امروزه وسایلزیادیبرای این کار به وجود آمده‌اند، نظم دهنده صندوق عقب هم وسیله‌ای است که دقیقا مانند ساک پیک نیک عمل می‌کند با این تفاوت که فقط برای داخل صندوق عقب خودرو طراحی شده و قابل جا‌به‌جایی نیست.

اگر شما هم قصد خرید ساک پیک نیک دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ساک پیک نیک آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید ساک پیک نیک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ساک پیک‌نیک چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع به برپا کردن یک گشت و گذار گروهی معمولا با اعضای خانواده به خارج از منزل در طبیعت و صرف حداقل یک وعده غذایی پیک نیک گفته می‌شود. در واقع نوعی ساک که برای نگهداری و حمل وسایل مورد نیاز برای پیک نیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، ساک پیک‌نیک گفته می‌شود. اندازه این وسیله معمولا با توجه به جمعیت خانواده در نظر گرفته می‌شود. هر چه جمعیت خانواده‌ای بیشتر باشد ساک بزرگ‌تری نیاز دارند، زیرا تعداد بیشتری وسیله قرار است با خود حمل کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تی‌شرت ورزشی زنانه

انواع مدل‌های ساک پیک‌نیک:

  1. ساک پیک‌نیک پارچه‌ای معمولی: ساده‌ترین نمونه ساک تفریح است که جنس بدنه‌ آن از پارچه معمولی می‌باشد. این کیف را نباید در معرض رطوبت و آب قرار داد زیرا جنس آن ضد آب نیست و به راحتی آب وارد آن می‌شود. البته فراموش نکنید که به علت نداشتن بدنه مقاوم خاصیت ضربه گیر هم ندارد، بنابراین نباید وسایل شکستنی خود را درون آن قرار دهید. اما با داشتن درب زیپی مانع از ورود گرد و غبار به داخل ساک می‌شود.
  2. ساک پیک‌نیک برزنتی: برزنت نوعی پارچه ضخیم است که خاصیت ضد آب دارد، بنابراین می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را بدون نگرانی از خیس شدن در جای مرطوب مانند روی باربند خودرو قرار دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که کیف‌های برزنتی به طور صد در صد ضد آب نیستند، پس هیچ وقت نباید آن‌ها را درون آب شناور کنید زیرا احتمال نفوذ آب به داخل آن‌ها به دور از انتظار نیست. درب این مدل هم زیپی است که با بستن درب آن می‌توانید از ورود گرد و غبار به داخل ساک جلوگیری کنید.
  3. ساک پیک‌نیک فوم‌دار: این مدل ساک از پارچه برزنت ضد آب دوخته می‌شود، یعنی شما می‌توانید آن را با خیالی آلوده در مکان‌های مرطوب قرار دهید بدون اینکه بابت خیس شدن وسایل خود نگرانی داشته باشید. ساک برزنتی در برابر ضربه مقاوم نبود بنابراین امکان قرار دادن وسایل شکستنی درون وجود نداشت. در این مدل یک لایه فوم به صورت آستر به داخل ساک دوخته می‌شود که آن را مقداری مقاوم می‌کند و شما می‌توانید با اعتماد بیشتر وسایل شکستنی خود را درون آن قرار دهید. همچنین در دو طرف این ساک دو عدد دسته وجود دارد که حمل و نقل آن را ساده می‌کند.

مزایای استفاده از ساک پیک نیک:

  • قیمت آن نسبت به وسایل دیگر مانند چمدان مسافرتی ارزان‌تر است، بنابراین ارزش خرید بالایی دارد.
  • جنس پاره آن معمولا پارچه ضد آب است، یعنی می‌توانید آن را در جای مرطوب قرار دهید بدون اینکه نگران خیس شدن وسایل خود باشید.
  • شما می‌توانید لباس، مواد غذایی و سایر وسایلی را که نگران کثیف شدن آن‌ها هستید را درون ساک قرار دهید و از کثیف شدن آن‌ها جلوگیری کنید.
  • این وسیله از شکسته شدن لوازم شکستنی و حساس به ضربه حین جا‌به‌جایی جلوگیری می‌کند.
  • درب این ساک زیپی است که خود باعث می‌شود گرد و غبار وارد ساک نشده و وسایل شما تمیز بمانند.

بهترین مارک ساک پیک‌ نیک:

کار خیلی سختی است که بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ساک پیک‌نیک به شما معرفی کنیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای ساک پیک‌نیک را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ساک پیک‌نیک فوروارد
  • ساک پیک‌نیک گرانیت
  • ساک پیک‌نیک پاریس
  • ساک پیک‌نیک آراد
  • ساک پیک‌نیک تک سبد
  • ساک پیک‌نیک فیلو
  • ساک پیک‌نیک پوشینا
  • ساک پیک‌نیک گلستان

ساک پیک‌نیک از کجا بخریم؟

روش‌های مختلف و زیادی برای خریدن ساک پیک‌نیک وجود دارد که برای انتخاب بهترین روش خرید هیچ گونه قانون و قاعده خاصی وجود ندارد و شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. دو روش از بقیه روش‌ها رایج‌تر هستند که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین روش‌های خرید در کشور ایران خرید حضوری می‌باشد. شما برای این کار باید از منزل یا محل کار خود خارج شده و به نزدیکترین فروشگاه لوازم کوهنوردی و شکار مراجعه کرده و از میان چند مدل موجود یکی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است، باید در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از روش‌های جدید خرید محسوب می‌شود که به تازگی در کشور ایران هم رواج پیدا کرده است. یعنی شما بدون خارج شدن از منزل و محل کار خود می‌توانید از طریق اینترنت خرید کنید. برای این کار به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان تنوع زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. بر خلاف روش قبل هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تور ماهیگیری

نکات مهم هنگام خرید ساک پیک‌نیک:

  1. قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری بهتر است، میزان بودجه برای خرید ساک پیک‌نیک را مشخص کنید. زمانی که مقدار بودجه مشخص شود، خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود. بنابراین قیمت یک نکته مهم هنگام خرید هر محصول می‌باشد.
  2. جنس محصول: جنس محصول بستگی به نوع استفاده و محل نگهداری از ساک دارد. اگر وسایل شما به گونه‌ای هستند که خیس شدن برای آن‌ها مهم نیست و به ضربه حساس نیستند، بهتر است جنس پارچه معمولی را انتخاب کنید. اگر فقط جلوگیری از خیس شدن وسایل در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می‌کنم جنس برزنت و اگر وسایل شما شکستنی هستند و نگران شکستن آن‌ها می‌باشید بهتر از جنس‌های روکش شده با فوم را خریداری کنید.
  3. اندازه محصول: شما باید با توجه به اندازه صندوق عقب خودرو و تعداد جمعیت اعضای خانواده خود اندازه ساک را مشخص کنید. اگر جمعیت شما زیاد است، باید به سراغ ساک‌های خیلی بزرگ بروید تا جای تمام وسایل شما را داشته باشد. البته به حجم صندوق عقب خودرو هم دقت کنید که با قرار دادن ساک به طور کامل پر نشود. البته اگر باز هم تمایل به خرید ساک در اندازه‌های خیلی بزرگ دارید، می‌توانید با وصل کردن باربند روی سقف خودرو مشکل کمبود فضا را برطرف کنید.
  4. نوع و کیفیت دسته: برخی مدل‌ها یک دسته هستند یعنی شما مجبورید به صورت تک نفری آن را حمل کنید. اما مدل‌هایی هم وجود دارند که دارای دو عدد دسته در دو طرف می‌باشند که این امکان را فراهم می‌کند که به صورت دو نفری آن‌ها را حمل کنید و وزن بین دو نفر تقسیم شود. البته به جنس پارچه دسته‌ها و کیفیت دوخته شدن آن به ساک هم توجه داشته باشید، زیرا ممکن است، آز ناحیه دوخت دسته آن‌ها پاره شود.
  5. دوام و کیفیت دوخت: اگر شما بهترین جنس ساک را هم خریداری کنید ولی فاقد کیفیت دوخت باشد، از قسمت دوخته شده پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. همچنین به کف ساک هم توجه کنید، باید کف ساک چند لایه باشد یا وسط آن یک صفحه چوبی قرار داده باشند تا در مواقعی که بار شما وزن زیادی دارد کف ساک پاره نشود و از بدنه اصلی آن جدا نشود. همچنین به جنس نخی که ساک از آن دوخته می‌شود توجه کنید، بهتر از از نخ محکم و مقاوم دوخته شده باشد.
  6. برند محصول: بهتر است، به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند، زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که برندهای باکیفیت و شناخته شده وجود دارند، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا این محصولات معمولا کیفیت لازم را ندارند و تست کردن آن‌ها چیزی جز اتلاف وقت و هزینه برای شما ندارد.

روش نگهداری از ساک پیک‌نیک:

  • از قرار دادن وسایل سنگین درون ساک خودداری کنید، زیرا به دوخت و کف ساک آسیب جدی وارد می‌شود.
  • هرگز مواد شیمیایی و اسیدی را درون ساک قرار ندهید، زیرا در صورتی که کف ساک ریخته شوند، آن را پوسیده کرده و امکان آتش سوزی هم وجود دارد.
  • ساک را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا به علت کنجکاوی زیاد زیپ آن را زیاد باز و بسته می‌کنند و ممکن است زیپ آن را خراب کند.
  • از قرار دادن اجسام نوک تیز مانند سیخ و چاقو بدون محافظ درون آن خودداری کنید، زیرا باعث سوراخ و پاره شدن ساک می‌شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ساک پیک‌نیک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساک پیک‌نیک ارزان، باکیفیت و پرفروش را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید‌.


۱ ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل کوچک کد DFP305

ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل کوچک کد DFP305

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x23x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ساک پیک نیک فوروارد کد ۴۴۷۷

 ساک پیک نیک فوروارد کد 4477

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک فوروارد مناسب جهت نظم‌دهی به وسایل کمپینگ یا پیک نیک است. داخل نظم‌دهنده از آستر و ابر جهت فرم‌دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است. دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان‌تر به وسایل و یک زیپ در قسمت بالایی آن است. در قسمت جلو و کنار ساک پیک نیک از جنس تور استفاده شده که مصرف‌کننده بتواند به وسایل داخل نظم‌دهنده نظارت داشته باشد. این مدل گزینه‌ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک، داخل ماشین و کمد لباس است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ساک پیک نیک مدل فیرو ۷۴۱

ساک پیک نیک مدل فیرو 741

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x15x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • نوع
    ساک پیک نیک
  • سایر توضیحات
    – قابلیت جمع شدن و بسته شدن – جایگزین مناسب کیسه های نایلون جهت حفظ محیط زیست – ضد آب و قابل شست و شو – استفاده به عنوان ساک خرید و ساک دستی و ساک پیک نیک و ساک نظم دهنده و… – قابلیت تحمل وزن بالا – ضد آب و قابل شست و شو – کاملا سبک و مقاومجنس : نمد طبیعی آنتی باکتریال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ساک پیک نیک مدل مهسا مجموعه ۳ عددی

 ساک پیک نیک مدل مهسا مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x16x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    تترون
  • سایر توضیحات
    دوخت و پارچه اعلا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ساک پیک نیک مدل کرپ ۰۳۰۰۳۱۱ مجموعه سه عددی

ساک پیک نیک مدل کرپ 0300311 مجموعه سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • نوع
    کرپ
  • سایر توضیحات
    سایز ساک ها:بزرگ : ۴۰x30x28متوسط: ۳۵x25x23کوچک :۲۸x22x20

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ساک پیک نیک طرح سنگی مدل ۴۰۳۰ مجموعه ۳ عددی

ساک پیک نیک طرح سنگی مدل 4030 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    تترون
  • سایر توضیحات
    پارچه و دوخت اعلا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل DFP304

ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل DFP304

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x28x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ساک پیک نیک فوروارد کد ۲۲۳۳

ساک پیک نیک فوروارد کد 2233

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x25x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • سایر توضیحات
    دارای یک لایه فوم در سرتا سر نظم دهنده جهت فرم دهی و استحکام محصولدارای یک لایه آستر در سر تا سر نظم دهندهمناسب جهت استفاده در اتاق ماشین و یا صندوق عقب جهت نظم دهی به ماشین در هنگام سفر و یا پیک نیکمناسب جهت استفاده در داخل کمد و نظم دهی به وسایل منزلمناسب استفاده برای وسایل و اسباب بازی کودکدارای جنس بدنه ضد آب و قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ساک پیک نیک دیکمپ مدل ۰۰۱

ساک پیک نیک دیکمپ مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x34x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • سایر توضیحات
    دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستیدارای دو دسته در دو طرف جهت حمل آسان تردارای جنس بدنه ضد آب و قابل شست و شودارای قابلیت افزایش و کاهش حجم توسط زیپ حجم دهندهدارای ابر و آستر داخلی در تمامی قسمت های ساکمناسب جهت استفاده داخل کمد لباس , پیک نیک , سفر , داخل خودرو و نظم دهی بالش و پتو در سفرقابلیت بلند تر کردن ارتفاع ساک توسط زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ساک پیک نیک مدل Trip-4  مجموعه ۳ عددی

ساک پیک نیک مدل Trip-4  مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x17x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    – ابعاد سایز بزرگ ۳۸×۱۷×۳۲ و وزن ۲۵۰ گرم- ابعاد سایز متوسط ۳۰×۱۶×۳۰ و وزن ۱۸۰ گرم- ابعاد سایز کوچک ۲۱×۱۴×۲۵ و وزن ۱۲۰ گرم- این محصول تمام لمینت میباشد- تمام برشهای این محصول از داخل و بیرون دوخته شده ؛ بدین معنی که این محصول دو دور دوخت میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4455

ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4455

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x50x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک فوروارد مدل FCLT4455 مناسب جهت نظم دهی به وسایل کمپینگ, سفر,نظم دهی به وسایل داخل کمد لباس,نظم دهی به وسایل داخل ماشین و یا پیک نیک میباشد .داخل نظم دهنده از آستر با کیفیت و ابر جهت فرم دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است .FCLT4455 دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان تر به وسایل و یک زیپ دیگر در قسمت بالایی آن میباشد .ساک پیک نیک FCLT4455 گزینه ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک , داخل ماشین و یا داخل کمد لباس میباشد . پارچه محصول ضد آب و قابل شست و شو میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ساک پیک نیک مدل آویسا مجموعه ۴ عددی

ساک پیک نیک مدل آویسا مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x20x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۵۰ گرم
  • جنس
    جاجیم
  • سایر توضیحات
    حمل آسان وزن سبکشست و شوی آسانتنوع ابعاد در ساک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ساک پیک نیک فوروارد کد ۴۴۵۵

ساک پیک نیک فوروارد کد 4455

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x38x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ساک پیک نیک مدل بترز بسته سه عددی

ساک پیک نیک مدل بترز بسته سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x23x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ساک پیک نیک باریکو مدل BA242016plus

ساک پیک نیک باریکو مدل BA242016plus

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x25x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • نوع
    دوجداره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ساک پیک نیک مدل کرپ ۰۳۰۰۳۶۶ مجموعه سه عددی

ساک پیک نیک مدل کرپ 0300366 مجموعه سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x25x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • نوع
    کرپ
  • سایر توضیحات
    سایز ساک ها بزرگ:۲۵x30x46-متوسط: ۲۲x28x35-کوچک:۱۹x24x26

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4433

ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4433

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x34x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک فوروارد مدل FCLT4433 مناسب جهت نظم دهی به وسایل کمپینگ و یا پیک نیک میباشد .داخل نظم دهنده از آستر و ابر جهت فرم دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است .FCLT4433 دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان تر به وسایل و یک زیپ در قسمت بالایی آن میباشد .در قسمت جلو و کنار ساک پیک نیک از جنس تور استفاده شده که مصرف کننده بتواند به وسایل داخل نظم دهنده نظارت داشته باشد .ساک پیک نیک FCLT4433 گزینه ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک , داخل ماشین و یا داخل کمد لباس میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ساک پیک نیک گوگانا مدل ۶۰۷۱

ساک پیک نیک گوگانا مدل  6071

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x30x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • نوع
    انعطاف‌پذیر
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک گوگانا مناسب جهت نظم دهی به وسایل کمپینگ و یا پیک نیک میباشد . داخل نظم دهنده از آستر و ابر جهت فرم دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است . دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان تر به وسایل و یک زیپ در قسمت بالایی آن میباشد . در قسمت جلو از جنس طلق شفاف استفاده شده که مصرف کننده بتواند به وسایل داخل نظم دهنده نظارت داشته باشد . این ساک گزینه ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک , داخل ماشین و یا داخل کمد لباس میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل FP303 بسته ۲ عددی

ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل FP303 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • سایر توضیحات
    محصول دو قلو بوده در دو سایز۱- ۶۰X30X30 با وزن ۵۸۰۲- ۵۰X25X25 با وزن ۴۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4466

ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4466

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x34x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک فوروارد مدل FCLT4466 مناسب جهت نظم دهی به وسایل کمپینگ, سفر,نظم دهی به وسایل داخل کمد لباس,نظم دهی به وسایل داخل ماشین و یا پیک نیک میباشد .داخل نظم دهنده از آستر با کیفیت و ابر جهت فرم دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است .FCLT4466 دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان تر به وسایل و یک زیپ دیگر در قسمت بالایی آن میباشد .ساک پیک نیک FCLT4466 گزینه ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک , داخل ماشین و یا داخل کمد لباس میباشد . پارچه محصول ضد آب و قابل شست و شو میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4426

ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4426

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x30x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستیدارای دو دسته در دو طرف جهت حمل آسان تردارای جنس بدنه ضد آب و قابل شست و شودارای قابلیت افزایش و کاهش حجم توسط زیپ حجم دهندهدارای ابر و آستر داخلی در تمامی قسمت های ساکمناسب جهت استفاده داخل کمد لباس , پیک نیک , سفر , داخل خودرو و نظم دهی بالش و پتو در سفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل بزرگ کد FP304

ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل بزرگ کد FP304

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ساک پیک نیک مدل کرپ ۳۱۵۸ مجموعه سه عددی

ساک پیک نیک مدل کرپ 3158 مجموعه سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x17x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • نوع
    کرپ
  • سایر توضیحات
    سایز ساک بزرگ : طول = ۳۴ ، عرض=۱۷، ارتفاع=۳۶ سایز ساک متوسط :طول = ۲۸ ، عرض=۱۵، ارتفاع=۳۰ سایز ساک کوچک: طول = ۲۰ ، عرض=۱۴، ارتفاع=۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل متوسط کد FP305

ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل متوسط کد FP305

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ساک پیک نیک فوروارد کد ۱۱۴۴۴۴

ساک پیک نیک فوروارد کد 114444

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x35x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک فوروارد مناسب جهت نظم دهی به وسایل کمپینگ و یا پیک نیک میباشد . داخل نظم دهنده از آستر و ابر جهت فرم دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است . دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان تر به وسایل و یک زیپ در قسمت بالایی آن میباشد . در قسمت جلو و کنار ساک پیک نیک از جنس تور استفاده شده که مصرف کننده بتواند به وسایل داخل نظم دهنده نظارت داشته باشد . ساک پیک نیک فوروارد گزینه ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک , داخل ماشین و یا داخل کمد لباس میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ساک پیک نیک گوگانا مدل ۶۰۷۵

ساک پیک نیک گوگانا مدل 6075

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x29x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • سایر توضیحات
    سفر و پیک‌نیک یکی از خاطره‌انگیزترین و دوست‌داشتنی‌ترین فعالیت‌های بشر برای اوقات فراغت است اما این دو فعالیت شیرین دنگ و فنگ‌های خودش را نیز دارد. زمانی که اسم سفر و پیک‌نیک وسط باشد؛ وسایل بسیار زیادی به میان می‌آید که لازم است آن‌ها را برای همراه داشتن سروسامان داد. به همین دلیل همیشه وجود یک ساک مناسب برای نظم دهی به این حجم از وسایل نیاز می‌شود که فضای کمی را آشغال کند. مانند ساک سفری گوگانا مدل ۶۰۷۵. ساک پیک‌نیک «گوگانا» مناسب نظم‌دهی وسایل کمپینگ و سفر همچنین نظم‌دهی به وسایل داخل کمد لباس و نظم‌دهی به وسایل داخل ماشین یا پیک‌نیک است. داخل نظم‌دهنده از آستر با کیفیت، جهت فرم‌دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است. ساک پیک‌نیک دارای یک زیپ در قسمت کناری جهت دسترسی آسان‌تر به وسایل و یک زیپ دیگر در قسمت بالایی آن است. پارچه این محصول ضد آب و قابل شست‌وشو از دیگر ویژگی‌های این کالا است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT2234 GO TRAVEL

ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT2234 GO TRAVEL

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x27x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • سایر توضیحات
    ساک پیک نیک فورواردمناسب جهت نظم دهی به وسایل کمپینگ, پیک نیک , ماشین و داخل کمد میباشد . داخل نظم دهنده از آستر و ابر جهت فرم دهی و افزایش مقاومت محصول استفاده شده است . این محصول دارای یک زیپ در قسمت بالایی آن میباشد . نوار های دسته جهت افزایش مقاومت و سهولت بیشتر در هنگام حمل از قسمت کف ساک به صورت متصل دوخته شده اند نظم دهنده فوروارد گزینه ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک , داخل ماشین و یا داخل کمد لباس میباشد . پارچه محصول ضد آب و قابل شست و شو میباشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل DFP301

ساک پیک نیک فیرو پلاس مدل DFP301

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷x27x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ساک پیک نیک مدل ۲ طبقه ترمه کد A

ساک پیک نیک مدل 2 طبقه ترمه کد A

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x18x39 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    پارچه ترمه
  • سایر توضیحات
    جنس پارچه ترمه اعلا جنس پارچه داخلی (لمینت) اسپاند بان ۳ میلدوخته شده با نوار خاویار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ساک پیک نیک مدل BT100

ساک پیک نیک مدل BT100

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x35x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ساک پیک‌نیک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست پیک نیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا