لوازم جانبی خودرو

واکس داشبورد، راهنمای خرید اینترنتی واکس داشبورد خودرو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید واکس داشبورد خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

داشبورد یک صفحه کنترل در جلوی صندلی راننده و سرنشین است. اطلاعاتی در مورد عملکرد خودرو و سایر جزئیات مهم به راننده ارائه می‌دهد. برای بازیابی ظاهر داشبورد، باید جلا داده شود. داشبورد ماشین شما همچنین جایی است که هنگام رانندگی گوشی، عینک و وسایل مختلف دیگر را نگه می‌دارید. در نتیجه تمیز و روشن نگه داشتن داشبورد خودرویتان بسیار مهم است. داشبورد خودرو در اثر استفاده مکرر دچار گرد و غبار می‌شود و باید به طور منظم تمیز شود. بهترین واکس داشبورد خودرو موجود در بازار باعث تمیزی و نظافت خودرو می‌شود، این واکس داشبورد خودروی شما را با از بین بردن گرد و غبار، کثیفی و باقیمانده‌ها تمیز و درخشان می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید واکس داشبورد خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع واکس داشبورد خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید واکس داشبورد خودرو باید به ان‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

واکس داشبورد خودرو چیست؟

موم ها می‌توانند به اشکال مختلف، اسپری، مایع و خمیری باشند. اگرچه همه آنها اساساً برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنند. تفاوت اصلی این واکس‌ها مدت زمان ماندگاری آنهاست. هدف اصلی استفاده از موم برای وسیله نقلیه شما، محافظت از رنگ است. به عنوان یک پوشش محافظ در بالای سطح رنگ شده ماشین شما پخش می‌شود. انجام این کار از وسیله نقلیه شما در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. این آلاینده‌ها شامل خاک، باران و غیره می‌شود و بهتر است بعد از پولیش از ان بهره ببرید. به دلیل خاصیت دفع آب و نقطه ذوب بالا، می‌تواند در برابر باران شدید و روزهای گرم و سوزان مقاومت کند. این تضمین می‌کند که رنگ ماشین شما با سرعت کمتری در معرض سایش و پارگی قرار گیرد. اپیلاسیون برای حفظ ماندگاری رنگ شما ضروری است. موم به خودی خود نه تنها در صنعت خودروسازی، بلکه یک گزینه محبوب در خدمات زیبایی محسوب می‌شود، البته که مواد به کار رفته در هر کدام از آنها متفاوت است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرچه نظافت خودرو

چگونه از واکس داشبورد خودرو خود استفاده کنیم؟

واکس‌های خودرو در حالی که سطح داشبورد شما را حالت‌دهنده می‌کنند، درخشش را به آن باز می‌گردانند. این به جلوگیری از ترک خوردن و محو شدن ناشی از اشعه ماوراء بنفش که داشبورد شما را به مرور زمان بمباران می‌کند، کمک خواهد کرد. فقط مقدار کمی را روی یک پارچه نرم تمیز بمالید و داشبورد خود را پاک کنید. ابتدا آن را روی یک منطقه کوچک غیرقابل توجه آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تغییر رنگی رخ نمی‌دهد و از نتایج راضی هستید.

انواع واکس داشبورد و دستمال نظافت خودرو:

فقط هر محصول تمیز کننده‌ای را نمی‌توان در داشبورد شما استفاده کرد. داشبوردها معمولاً از پلی وینیل کلراید (PVC)، فوم پلی اورتان و ترموپلاستیک ساخته می‌شوند و این مواد در مواجهه با مواد شیمیایی خاص می‌توانند واکنش منفی نشان دهند.

در اینجا یک لیست معمولی از محصولات تمیز کننده استفاده شده و مواردی که باید از آنها اجتناب شود وجود دارد:

  • صابون ملایم در مقابل صابون ظرفشویی: از صابون ظرفشویی که برای شستن بشقاب‌ها استفاده می‌شود دوری کنید زیرا تمایل دارند پوشش مومی ماشین شما را از بین ببرند. پاک کننده‌های مخصوص خودرو اغلب فرمول صابون بسیار ملایم دارند یا اصلاً در آن‌ها صابون استفاده نشده است.
  • غیر آمونیاکی در مقابل آمونیاک: شیشه‌ها و آینه‌های خودرو شما شیشه‌ای خالص نیستند، بلکه پلاستیکی هستند. پاک کننده‌های خانگی مانند Windex از آمونیاک استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث تغییر رنگ مواد و حتی ترک خوردن آن شود.
  • حوله میکروفیبر در مقابل دستمال کاغذی: حوله های کاغذی نه تنها روشی ناکارآمد برای پاک کردن ماشین شما هستند، بلکه نسبتاً ساینده هستند و توده های ریز خرد شده را از خود به جا می‌گذارند که فقط به زمان تمیز کردن شما می‌افزاید، به جای آن از پارچه یا حوله میکروفیبر نرم استفاده کنید.
  • ملایم در مقابل ساینده: پوشش PVC به ویژه به گرما و مواد شیمیایی خشن حساس است. بنابراین محصولات و پاک کننده‌های مبتنی بر سفید کننده بی ارزش هستند. از شوینده‌های ملایم خودرو استفاده کنید، زیرا این پاک‌کننده‌ها به‌طور ویژه برای تقویت محافظ خودروی شما به‌جای شکستن آن ساخته شده‌اند.
  • غیر سمی در مقابل سمی: در حالی که استفاده از اسپری‌های سمی در کف آشپزخانه شما خوب است، اما به یاد داشته باشید که استفاده از آن‌ها در خودرو برای مدت طولانی، به دلیل نشستن در ماشین، باعث استنشاق بوی این مواد خواهد شد. در نتیجه از وسایلی که پوست یا چشم را تحریک می کنند بهره نبرید.

در صورت شک، همیشه با سازنده برند مشورت کنید. اگر واقعاً می‌خواهید در امنیت باقی بمانید، فقط یک پاک‌کننده بخرید که مخصوص ماشین‌ها باشد.

مزایای استفاده از واکس داشبورد خودرو:

هر کس تعریف متفاوتی از کلمه “تمیز” دارد و می‌تواند از فردی به فرد دیگر به طور چشمگیری متفاوت باشد. برخی از افراد هستند که اغلب وسایل نقلیه خود را به طور کامل تمیز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است هر شش ماه یا یک سال یک بار به آن مراجعه کنند.

  • تمیز کردن مکرر فضای داخلی به شما کمک می‌کند از آسیب دائمی یا لکه هایی که پاک کردن آنها بسیار دشوار است جلوگیری کنید. هر چه زودتر بتوانید مسائل را شناسایی کرده و از آنها مراقبت کنید، احتمال دائمی شدن آنها کمتر می‌شود.
  • داشبورد، خانه بسیاری از ابزارهای مهم است که اطلاعات حیاتی در مورد وسیله نقلیه شما ارائه می‌دهند. وجود داشبورد خراشیده، لکه دار یا آسیب دیده می‌تواند عملکرد این ابزارها را مختل کند یا دید صحیح آنها را دشوار نماید.
  • ممکن است زمانی فرا برسد که بخواهید وسیله نقلیه خود را بفروشید یا معامله کنید. داشبورد تمیزی که بدون خط و خش، لکه، بو یا آسیب باشد، ارزش فروش مجدد بسیار بالاتری نسبت به داشبوردی دارد که برای مدت طولانی در شرایط نامناسب نگه داشته شده است.
  • تعمیر و نگهداری معمولی برای افزایش عمر خودرو بسیار مهم است. شما باید با نظافت داخلی به همان روشی رفتار کنید که با تعویض روغن، چرخش لاستیک‌ها، تعویض برف پاک کن‌ها و حفظ سطح مایعات خود رفتار می‌کنید.
  • راندن وسیله نقلیه‌ای با فضای داخلی خوشبو و کیفیت هوای بالاتر بسیار لذت بخش تر از خودرویی است که نادیده گرفته شده است. تمیز کردن فضای داخلی شما به طور کلی هر سفر با وسیله نقلیه شما را به تجربه بهتری تبدیل می‌کند.

یک راه سریع و آسان برای تمیز نگه داشتن داشبورد خودرو چیست؟

زمانی که برای تمیز کردن کامل داشبورد وقت ندارید، می‌توانید از دستمال مرطوب برای داخل خودرو استفاده کنید. آنها تمیز کردن سطوح را بسیار سریع و آسان می‌کنند و با محلول تمیز کننده آماده استفاده می‌شوند. شما فقط باید آلاینده ها را پاک کنید. بسیاری از آنها برای استفاده در سطوح مختلف بی خطر هستند. برخی از آنها همچنین قادر به از بین بردن باکتری‌ها، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند و برای جلوگیری از محو شدن، ترک خوردن و حتی محافظت پوستی برای دستان شما ساخته شده‌اند.

نکاتی در مورد تمیز کردن داشبورد با استفاده از واکس داشبورد خودرو:

  • برخی ممکن است کنسول مرکزی را به عنوان بخشی از داشبورد در نظر نگیرند و برخی دیگر حتی ممکن است این قسمت را به کلی نادیده بگیرند. این یک اشتباه بزرگ است، زیرا کنسول وسط اغلب حاوی لکه‌هایی است که برای نگه داشتن نوشیدنی، غذا، ته سیگار، سکه و بازوی عرق‌زده‌تان در هنگام رانندگی استفاده می‌شود. کثیفی زیادی جمع می‌کند و این مسئله می‌تواند پس از مدتی باعث تجمع باکتری‌ها و بوی بد شود.
  • برای از بین بردن هرگونه کثیفی، باید یک بار دیگر برس را بگیرید. بهتر است از یکی با موهای ضخیم تر مانند نایلون استفاده کنید، زیرا کنسول مرکزی در مقایسه با سایر قسمت های داشبورد شما محکم تر است. با این حال، همچنان توصیه می‌شود که از اعمال نیروی بیش از حد برای جلوگیری از خراشیدگی مواد خودداری کنید. در صورت وجود لکه، هنگام مسواک زدن، مقدار کمی پاک کننده را روی سطح بریزید یا اسپری کنید، سپس رطوبت اضافی را با یک حوله میکروفیبر تمیز پاک کنید.
  • فقط در صورتی بوی تعفن از کنسول میانی منتشر نمی‌شود، که مطمئن شوید هر شکافی را بررسی کرده‌اید و توانسته‌اید که مواد غذایی سرگردان را که در داخل آن پوسیده شده است، پیدا کنید. اگر چیزی خارج از دسترس یا دید شما باشد، ممکن است به مکیدن آنها با جاروبرقی نیاز باشد. جاروبرقی به تنهایی می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هنگامی که هر جسم خارجی خارج شد، می‌توانید کنسول را با مه‌کردن آن با بخارشوی با شدت بالا ضدعفونی کنید – گرما باکتری‌های باقی‌مانده را از بین می‌برد (فقط مطمئن شوید که هیچ قطعه الکتریکی در نزدیکی آن وجود ندارد، در غیر این صورت سرخ می‌شوند!). اگر همه چیز شکست خورد، یک ژنراتور ازن بخرید یا اجاره کنید و کل ماشین را با آن ضد عفونی کنید. ازن یک عامل اکسید کننده است که اساساً واکنش‌های شیمیایی هر چیزی را که باعث ایجاد بو می‌شود سرعت می‌بخشد.

برای اقدامات پیشگیرانه، ترکیبی مانند زغال چوب فعال یا جوش شیرین را زیر صندلی ماشین خود قرار دهید. این کار تمام بوهای آینده را جذب می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شامپو کارواش خودرو

فاکتورهای مهمی که هنگام خرید واکس داشبورد خودرو باید در نظر بگیرید:

قبل از خرید هر نوع پاک کننده داخلی خودرو، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  1. کاربرد واکس: پاک کننده های داخل خودرو که به خوبی کار می‌کنند، نباید پس از استفاده، لکه باقیمانده یا رگه باقی بگذارند. بسیاری از پاک کننده‌های داخلی برای استفاده به یک پارچه تمیز نیاز دارند، بنابراین داشتن آن در دست بسیار مهم است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که پاک کننده‌های مختلف ممکن است فقط برای سطوح خاصی به خوبی کار کنند. یک شیشه شوی ممکن است برای صندلی شما مناسب باشد، اما یک پاک کننده اثاثیه یا لوازم داخلی می‌تواند به همین راحتی رگه.هایی روی پنجره های شما باقی بگذارد. همیشه قبل از خرید بررسی کنید که تمیزکننده داخلی برای چه سطوحی طراحی شده است.
  2. حذف گرد و غبار و لکه: پارچه‌های خشک به تنهایی فقط گرد و غبار را پخش می‌کنند نه اینکه آن را جمع کنند و لکه ها از نظر بصری جذاب نیستند. به همین دلیل است که یک پاک کننده داخلی مناسب باید بتواند گرد و غبار را جمع کند و در عین حال روی لکه‌ها نیز مقاوم باشد. پاک کننده مناسب همچنین به جلوگیری از تجمع گرد و غبار و لکه در آینده کمک می‌کند.
  3. محافظت در برابر اشعه فرا بنفش: با گذشت زمان، اشعه ماوراء بنفش می.تواند باعث ترک خوردن و محو شدن سطوح وینیل، چرم، پلاستیک و لاستیکی شود. این آسیب در صورت عدم درمان می‌تواند دائمی باشد، بنابراین تمیزکننده‌های داخلی باید برای جلوگیری از آن، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارا باشند.
  4. رایحه واکس: پاک کننده‌هایی با بوی بسیار زیاد می‌توانند منجر به سردرد شوند، بنابراین همیشه نوعی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید.
  5. قیمت واکس داشبورد: آخرین و شاید مهمترین نکته‌ در مورد خرید واکس ماشین قیمت آن می‌باشد، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. همیشه بی خیال اجناس ارزان قیمت شوید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید آن‌ها ممکن است به داشبورد خودرو خود آسیب جدی وارد کنید. البته همیشه همه اجناس گران قیمت باکیفیت نیستند اما اجناس ارزان قیمت همیشه تقلبی هستند و نباید آن‌ها را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید واکس داشبورد مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه واکس داشبورد ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ واکس داشبورد آمستریدا مدل ma55 حجم ۶۵ میلی لیتر

 واکس داشبورد آمستریدا مدل ma55 حجم 65 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    قسمت‌ های چرمی
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ واکس داشبورد خودرو نانوسان مدل Capitain حجم ۱۰۰ میلی لیتر

واکس داشبورد خودرو نانوسان مدل Capitain حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    کاربرد:قسمت های پلاستیکی و چرمی(چرم مصنوعی ) داخل خودرو(داشبورد ، کنسول ، فرمان ، بغل درب ها و … )با رایحه کاپیتان بلکحجم محصول ۱۰۰ میلی لیترنحوه استفاده :بطری را قبل از مصرف خوب تکان دهید . سطح باید فاقد هرگونه گرد و غبار و کثیفی باشد.محصول را بر روی سطح بریزید با استفاده از پد داخل بسته یا یک قطه ابر ، بر روی سطح پخش نموده و سطح را تمیز نمایید.استفاده مداوم از این محصول ظاهری عالی و رضایت بخش را برای قسمت های داخلی خودرو شما به ارمغان خواهد آورد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ واکس داشبورد فونیکس مدل f حجم ۱۶۰ میلی لیتر

واکس داشبورد فونیکس مدل f حجم 160 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x10x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    قسمت های پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ واکس داشبورد خودرو سیلور مدل ۰۱SRR حجم ۱۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد خودرو سیلور مدل 01SRR حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۳ گرم
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    پولیش کاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری واکس داشبورد و تمیز کننده خودرو پرتو مدل wp500حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته ۴ عددی

اسپری واکس داشبورد و تمیز کننده خودرو پرتو مدل wp500حجم 500 میلی لیتر بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x10x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۲۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ واکس داشبورد رستاک مدل A15 حجم ۱۵۰میلی‌لیتر بسته ۳ عددی

واکس داشبورد رستاک مدل A15 حجم 150میلی‌لیتر بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۸*۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    مناسب برای داشبورد , قسمت های پلاستیکی , قسمت‌ های چرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ واکس داشبورد واکس ستاره مدل ۰۱ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

واکس داشبورد واکس ستاره مدل 01 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۱۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ واکس داشبورد و واکس لاستیک سیواکس مدل Cw-4000sd حجم ۴۰۰۰ میلی لیتر مجموعه دو عددی

واکس داشبورد و واکس لاستیک سیواکس مدل Cw-4000sd حجم 4000 میلی لیتر مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x20x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۳۲۰ گرم
  • حجم
    ۸۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    پولیش کاری
  • سایر توضیحات
    محصولات این مجموعه براق کننده در بالاترین سطح کیفی قرار دارند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ واکس داشبورد غفاری مدل g-t-13 حجم ۱۲۰ میلی لیتر

واکس داشبورد غفاری مدل g-t-13 حجم 120 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x15.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • حجم
    ۱۲۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    واکس داشبورد غفاری مدل g-t-13 حجم ۱۲۰ میلی لیتر تک عددی ۱۲۰ میلی لیتر محتوای داخلی براق کننده تمیز کننده برای داشبورد و قسمت های چرمی و پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری واکس داشبورد نانو اکتای مدل RD حجم ۵۵۰ میلی لیتر

اسپری واکس داشبورد نانو اکتای مدل RD حجم 550 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    تودوزی
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    نکته بسیار مهم: اگر قبل از بستن اسپری. پلمپ درب را از دهانه بطری جدا نکنید. اسپری آبند نمیشود . پس حتما پلمپ درب را از دهانه بطری جدا کنید و سپس اسپری را ببندید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپری واکس داشبورد و لاستیک پرتو مدل D120f وزن ۴۲۰ گرم

اسپری واکس داشبورد و لاستیک پرتو مدل D120f وزن 420 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۹. ۵. ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ واکس و محافظ داشبورد خودرو اوکسین مدل ۵۱۶ حجم ۵۰۰ میلی لیتر

واکس و محافظ داشبورد خودرو اوکسین مدل 516 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    کف خودرو
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    بدون نیاز به آب و مواد شوینده ی دیگر داشبورد خودروی خود را تمیز کنید و از آن در مقابل خشکی محافظت کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ واکس داشبورد تام کلین مدل TC-RB120N72 حجم ۱۰۰ میلی لیتر

واکس داشبورد تام کلین مدل TC-RB120N72 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    براق کننده، محافظت کننده و نرم کننده سطح داشبوردبراق کننده و محافظ قسمت های پلاستیکی و چرمیمناسب برای انواع داشبورد در برابر آلودگی، گرد و خاک و نور آفتاببدون هیچ گونه مواد شیمیایی مضر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپری واکس داشبورد پرتو مدل D250t حجم ۲۵۰ میلی لیتر

اسپری واکس داشبورد پرتو مدل D250t حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ واکس داشبورد خودرو شانلی مدل df1235 حجم ۴ لیتر

واکس داشبورد خودرو شانلی مدل df1235 حجم 4 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ واکس داشبورد آذرفرش کد ۱۲۰۲۹۱ حجم ۱۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد آذرفرش کد 120291 حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۸×۷.۸×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    پولیش ژله ای براق کننده مخصوص انواع داشبورد بدون جذب گرد و غبارماندگاری بالا دارای اسانس توت فرنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری واکس داشبورد خودرو پرتو مدل D500t حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس داشبورد خودرو پرتو مدل D500t حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ واکس داشبورد کاسپین کد ۴۵ حجم ۳۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد کاسپین کد 45 حجم 350 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ واکس داشبورد و واکس لاستیک خودرو تاندر مدل T12 حجم ۲۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد و واکس لاستیک خودرو تاندر مدل T12 حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۰ گرم
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    موتور خودرو
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپری واکس داشبورد خودرو جردن مدل eco حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس داشبورد خودرو جردن مدل eco حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴*۵*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ واکس داشبورد نانوی روناکس کد۰۱ حجم ۴ لیتر

واکس داشبورد نانوی روناکس کد01 حجم ۴ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x10x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰۰ گرم
  • حجم
    ۴۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ واکس داشبورد غفاری مدل GT3 حجم ۱۲۰ میلی لیتر

واکس داشبورد غفاری مدل GT3 حجم 120 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲×۲×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    براقیت و محافظت طولانی مدتبدون تغییر در رنگ اصلی قطعاتضد گرد و غبارمقاومت حرارتی بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ واکس داشبورد خودرو توس کرم مدل LAR وزن ۲۵۰ گرم

واکس داشبورد خودرو توس کرم مدل LAR وزن 250 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    قسمت‌ های چرمی
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    مناسب برای داشبورد , قسمت های پلاستیکی , قسمت‌ های چرمی , فرمان ، تمیز کردن سیاهی.دوده و جوهر از دست و وسایل برقی. چوبی .ام دی اف. پلاستیک و چرم و…استفاده کاملا ساده با استفاده از یک ابر بدون نیاز به اب وزن: ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ واکس داشبورد خودرو نانوسان مدل LEGEND حجم ۱۰۰میلی لیتر

واکس داشبورد خودرو نانوسان مدل LEGEND حجم 100میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    کاربرد ها و مزایا:داشبوردچرم مصنوعیبغل درب هاخاصیت ضد گرد و غباربراق کنندگی بالااستفاده آساندوستدار محیط زیستمقرون بصرفهتقویت و تجدید رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ واکس داشبورد ماشین رستاک حجم ۱۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد ماشین رستاک حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۸*۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ واکس داشبورد خودرو پژوهش مدل ۱۳FV150 حجم ۱۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد خودرو پژوهش مدل 13FV150 حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    – براق کننده- ترمیم کننده- جرم گیر- ضد اشعه خورشید- ضد خاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ واکس داشبورد خودرو نانو اکتای مدل همه کاره حجم ۲۵۰ میلی لیتر

واکس داشبورد خودرو نانو اکتای مدل همه کاره حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x6x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    لاستیک
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    دارای اسانس ادکلنی و غلضت بالا و دارای دستکش و اسفنج میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ واکس اسفنجی داشبورد واکس ستاره مدل ۵ بسته دو عددی

واکس اسفنجی داشبورد واکس ستاره مدل 5 بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در داشبورد و تایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ واکس داشبورد دلفین مدل D وزن ۱۷۰ گرم

واکس داشبورد دلفین مدل D وزن 170 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داخل کابین
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپری واکس داشبورد اوکی مدل O1 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

 اسپری واکس داشبورد اوکی مدل O1 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید واکس داشبورد در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پایه دیواری تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا