سرگرمی و آموزشی

فیجت اسپینر، راهنمای خرید انواع اسپینر دستی و برقی چراغ‌دار جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فیجت اسپینر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

فیجت اسپینر یا به انگلیسی Fidget Spinner Branded، نیز با نام‌های متعددی شناخته می‌شود. اسپینر انگشتی، اسپینر دستی یا اسباب‌بازی انگشتی. باورش سخت است که این اختراع کوچک که در کف دست قرار می‌گیرد، می‌تواند کوچک و بزرگ را در دو طرف آستین فریب دهد. ترند گجت ۲۰۱۷، فیجت اسپینر مجذوب کننده است و تمام رکوردهای فروش را شکست می‌دهد. رازهای این موفقیت را در این مقاله کشف کنید. در اصل، فیجت اسپینر برای اهداف درمانی ساخته شد. این شی کوچک که توسط کاترین هتینگه در سال ۱۹۹۷ تصور شد، قرار بود به او کمک کند تا دختر کوچک مبتلا به اوتیسم را سرگرم و تحریک کند. این اختراع که نتوانست حق اختراع خود را حفظ کند، به دلیل کمبود پول در سال ۲۰۱۵ وارد میدان شد. بسیاری از شرکت‌ها با شنیدن داستان موفقیت، این ایده را به کار گرفتند تا نسخه خود را از فیجت اسپینر به بازار عرضه کنند. چرخش پروانه‌ها و سرعت این چرخش به سرعت حرفه‌ای‌ها و آماتورها را مجذوب خود می کند.

جدیدترین شوق اسباب‌بازی که کشور را فرا گرفته، یک ابزار مکانیکی کوچک با طراحی فوق‌العاده کم‌تکنولوژی است. اما، فهمیدن اینکه چگونه، کجا و چه چیزی هنگام خرید این اسباب‌بازی‌های ساده بخرید، می‌تواند پیچیده باشد. ما از فیجت اسپینر صحبت می‌کنیم، شوق اسباب بازی جدید که توجه بچه‌های آمریکایی را به خود جلب کرده در نتیجه در بسیاری از مدارس ممنوع شده است. فیجت اسپینر که در اصل به عنوان یک اسباب بازی برای کمک به تمرکز کودکان ساخته شده است، اسباب بازی دستی ساده‌ای می‌باشد که دارای یک یاتاقان در مرکز است که به آن اجازه می‌دهد به روشی آرام و لذت بخش بچرخد. فیجت اسپینر برای اولین بار دهه‌ها پیش طراحی شد، اما تنها در اوایل سال ۲۰۱۷، نه چندان طولانی پس از انقضای پتنت‌های محصول، به یک پدیده واقعی تبدیل شد.

خریدارانی که به دنبال فیجت اسپینر هستند، اغلب نمی‌توانند به خرده‌فروشی‌های اسباب‌بازی معمولی مراجعه کنند، زیرا فروشگاه‌ها یا عرضه محدود خود را به فروش رسانده‌اند یا فعالیت‌های آهسته آن‌ها هنوز نمی‌توانند اسپینرها را در قفسه‌ها قرار دهند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فیجت اسپینر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع فیجت اسپینر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فیجت اسپینر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فیجت اسپینر چیست؟

فیجت اسپینر که در اصل برای کاهش استرس طراحی شده بود، یک اسباب‌بازی جدید است که در سال ۲۰۱۷ بسیار محبوب شده است. این اسباب بازی دارای یک یاتاقان مرکزی بوده و دو یا سه شاخک در اطراف آن می‌چرخد که با تکان دادن انگشتان زاپاس می‌چرخند. اسباب بازی فیجت دست اسپینر جدید در اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در سال ۲۰۱۷ برای کودکان و بزرگسالان به یک اسباب بازی مد روز تبدیل شد. مجله فوربس فیجت اسپینرها را به عنوان اسباب‌بازی اداری مد روز در سال ۲۰۱۷ نامید و به زودی بچه‌ها آن‌ها را به مدرسه می‌بردند… و متعاقباً در بسیاری از مدارس به عنوان عاملی برای حواس‌پرتی ممنوع شدند. ترفندهای اسپینر از ساده تا پیشرفته را شامل می‌شود. در حالی که برخی از بزرگسالان برای از بین بردن استرس به سرگرمی هایی مانند کوله پشتی، خیاطی یا یوگا روی می آورند، امروزه بسیاری از بزرگسالان به سرگرمی اسپینر می پیوندند. فیجت اسپینرها مواد مختلفی دارند اما رایج ترین آن‌ها از پلاستیک، آلومینیوم یا برنج ساخته می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لگو

راهنمای خرید فیجت اسپینر Fidget Spinners:

بیایید نگاهی دقیق به انواع فیجت اسپینرهای موجود در بازار در حال حاضر بیندازیم:

انواع فیجت اسپینر:

  1. اسپینر میله سه گانه: میله سه گانه اسپینر محصولی ایده آل برای افراد مبتلا به بیش فعالی یا اختلال توجه است. فرم هایی که توسط جسم ترسیم می‌شوند به سرعت توجه را به خود جلب می‌کنند. می‌توان آن را به چندین روش مختلف مدیریت کرد‌.
  2. اسپینر میله چهار پره: اسپینر چهار پره مخصوص کارشناسان است. زمان چرخش بهتر است، بنابراین امکان تولید پیچیده تر و شکل های دقیق تر را فراهم می‌کند.

هرگز از نسخه‌های فانتزی‌تر با شکل‌های بازیگوش‌تر مانند فیجت‌های سفارشی‌شده برای خوشحال کردن کودکان غافل نشوید. اسپینر دستی به شکل ستاره نینجا، اسپینر دستی با نشان بتمن، اسپینر دستی فلورسنت، به طور خلاصه مطابق با مورفولوژی و اندازه دست انتخاب مدل مهم است.

چگونه بهترین فیجت اسپینر را انتخاب کنیم؟

من به دنبال فیجت اسپینرهایی هستم که فکر می‌کنم از نظر طراحی، عملکرد، ارزش یا اهمیت برای این ژانر قابل توجه باشند. من همچنین در مورد اسپینرهایی که ویژگی‌های آن‌ها ممکن است بازخورد بصری یا لمسی جالب یا غیرعادی ارائه کند، کنجکاو هستم.

چگونه فیجت اسپینرهای کلکسیونی را برای بزرگسالان انتخاب کنیم؟

برای فیجت اسپینرهای بزرگسال، تقریباً تمام فروش به صورت آنلاین انجام می‌شود. تا حد زیادی، برای تعیین اینکه آیا یک اسپینر خاص احتمالاً انتظارات کیفیت و عملکرد شما را برآورده می‌کند، به شهرت شرکت، عکس‌ها و داده‌های مقایسه و بررسی محصول تکیه می‌کنید. در بیشتر موارد، این اسپینرها توسط شرکت‌های ماشین‌کاری تخصصی کوچکی ساخته می‌شوند که طرح‌های خود را توسعه می‌دهند و تولید خود را انجام می‌دهند. تعدادی از آن‌ها در شمال غربی اقیانوس آرام قرار دارند و خدمات ماشینکاری را به صنعت هوافضا ارائه می دهند. اسپینرها نیز برای این بازار توسط شرکت‌های تجهیزات فضای باز تولید می‌شوند.

مزایای استفاده از فیجت اسپینر انگشتی:

  • اسپینر انگشتی فواید زیادی به خصوص زمانی که در یک موقعیت مناسب استفاده می‌شود، به همراه دارد. بنابراین اکیداً به کودکان مبتلا به اوتیسم، افراد دارای مشکلات تمرکز یا پیش فعال توصیه می‌شود.
  • کاربرد درمانی آن به مبارزه با اضطراب و استرس پس از یک روز کاری سخت کمک می کند. فرم‌های تشکیل شده، شاخه‌ها در چرخش، بصری بسیار آرامش بخشی را ارائه می‌دهند. این اسباب بازی همچنین لرزش‌های خفیفی ایجاد می‌کند که حس خوشایندی را در لمس ایجاد می‌کند. بنابراین بینایی و لمس را تحریک می‌کند.
  • برای افراد مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیش فعالی، انگشت چرخان یک امتیاز مثبت است. تکنیک دستکاری اشیا برای تمرکز توجه، مغز و ذهن از تکنیک‌های مراقبه تبتی الهام گرفته شده است.
  • همچنین به آن فضیلت‌های دیگری مانند مهار عادات نامطلوب و حتی خطرناک داده می‌شود. افرادی که عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند (نشانه اضطراب و عصبی بودن) یا سیگاری‌ها می توانند به خود کمک کنند تا اسپینر را متوقف کنند یا حداقل این تکانه‌ها را کنترل نمایند.
  • با تبدیل شدن به یک پدیده مد، اسپینر انگشتی راهی برای کاهش خستگی است در حالی که انگشتان دست را عضلانی می‌کند و توانایی فیزیکی خاصی را ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قطار اسباب بازی

قبل از خرید فیجت اسپینر چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

قبل از خرید فیجت اسپینرهای کلکسیونی برای بزرگسالان، باید به چند سوال فکر کنید. آیا لبه‌های قاب اسپینر گرد یا پخ برای راحتی هستند. آیا نواحی مفیدی برای گرفتن انگشت به غیر از دکمه‌ها برای سهولت دستکاری وجود دارد؟ آیا سطوح پایانی ناهموار یا بیش از حد نرم هستند یا هر دو می توانند باعث تاول زدن انگشت شوند؟ آیا اندازه و وزن اسپینر برای اندازه و مهارت دست شما مناسب است؟ این ویژگی‌ها برای لذت بردن از یک اسپینر، صرف نظر از کیفیت ساخت آن، حیاتی خواهد بود.

  1. سایز انگشت اسپینر: اندازه انگشتان اسپینرز بر حجم و وزن آن نیز تأثیر زیادی دارد. اندازه جمع و جور به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه نگرانی، اسپینر انگشتی را در یک جیب، کیف یا کیف دستی نگهداری و حمل کنید. برخی از مدل‌ها سبک هستند، اما برای افزایش حساسیت حجیم هستند. نسخه‌های بسیار نازک بسیار محبوب هستند.
  2. پروانه و یاتاقان: پروانه‌ها و یاتاقان‌ها در جعبه های فایبرگلاس، چوب، آلومینیوم، پلاستیک، فولاد ضد زنگ، برنج، مس و تیتانیوم قرار دارند. یاتاقان‌های بیرونی در قاب‌های فولادی جامد برای عملکرد ضربه بالا گنجانده شده‌اند. برخی از مدل‌ها در چندین رنگ موجود هستند. دیگران نسخه‌های فلورسنت یا نورانی را ارائه می‌دهند.
  3. نوع بسته بندی: مدل‌های ساده معمولاً مدل‌های سطح بالایی هستند که می‌توانند در مدت طولانی‌تری نسبت به رقبا کار کنند. آن‌ها با جعبه‌های حمل و نقل با کیفیت بالا برای محافظت و نگهداری ایمن کالا عرضه می‌شوند.

چند دلیل برای خرید فیجت اسپینر:

  • بلبرینگ‌های حرفه‌ای با سرعت بالا: در ساخت آن‌ها از یاتاقان‌های ۶۰۸ ممتاز، گرانش خوب، چرخش سریع استفاده می‌شود. این فیجت اسپینرها دارای یاتاقان‌های فولادی ضد زنگ ۶۰۸ برای افزایش نیروی مرکز و زمان چرخش هستند. ما می‌توانیم تضمین کنیم که چرخش طولانی‌تری نسبت به اسباب‌بازی‌های فیجت معمولی داشته باشید و چرخش روان و بدون اصطکاک، صدا یا لرزش را برای بهترین تجربه چرخیدن فراهم می‌کنند.
  • طراحی ارگونومی: ساختار مثلثی، شیک و صاف، مناسب انگشتان شما، جمع و جور و حمل آسان. سطح گرد و صاف، از انگشتان شما در برابر خراش محافظت می‌کند. بدون نیاز به تعمیر، روغن کاری، تعمیر و نگهداری، از اسباب‌بازی‌های تنش‌زدایی درست خارج از جعبه استفاده کنید. بلبرینگ‌ها نیز برای ارتقاء های بعدی قابل جابجایی هستند.
  • رفع استرس: یک اسباب‌بازی فوق‌العاده دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای افزایش تمرکز و تمرکز خود در حالی که مشغول کارهای فکری هستید استفاده کنید. از یک دست استفاده کنید تا این فیجت اسپینر را در حالی که به فکر پروژه بعدی خود یا آن ایده تجاری جدید هستید، ادامه دهید. فقط با یک یا هر دو دست چند دقیقه تکان دهید و بچرخانید. عالی برای دست‌های بی قرار، اضطراب، استرس تلفن، اوتیسم، بیدار ماندن در رانندگی‌های طولانی با ماشین و موارد دیگر است.
  • استفاده آسان: برای چرخاندن اسپینر فیجت ADHD بدون صدا، کافی است با یک انگشت دو طرف مرکز را نگه دارید و سپس با دست دیگر خود آن ‌را بچرخانید. با تمرین می‌توان از اسپینر فقط با یک دست استفاده کرد. برای استفاده از اسباب بازی‌های اضطراب روی میز، کافی است مرکز را فشار دهید تا ثابت بماند و در عین حال بچرخد. اسباب‌بازی‌های فیجت پس از رها کردن، به چرخش خود ادامه می‌دهند.
  • انتخاب به عنوان هدیه عالی: با این اسپینر، می‌توانید عادت‌های ناخواسته‌ای مانند جویدن ناخن و سیگار کشیدن را مهار کنید. زمان خسته کننده شما به سرعت می‌گذرد و زمانی که تنها هستید از اوقات خوشی لذت خواهید برد. به‌جای اینکه با ناخن‌های انگشت خود بی‌قرار شوید، می‌توانید به سادگی اسپینر را بگیرید و با آن بازی کنید. بسیاری از مردم با استفاده از این اسباب‌بازی خنده‌دار و جالب، عادت‌های ناخواسته را با موفقیت کنترل کرده‌اند.

بهترین فیجت اسپینر را برای بزرگسالان از کجا می توانید پیدا کنید؟

فیجت مناسب برای بزرگسالان تقریباً به طور انحصاری از طریق تراکنش‌های آنلاین فروخته می شود یا مستقیماً از وب سایت‌های شرکت یا از طریق وب سایت‌های مبتنی بر فروش مانند Etsy. در حالی که برخی از شرکت‌ها موجودی کافی برای خریدهای فوری دارند، برخی دیگر از پیش‌فروش یا «افت‌های» اعلام‌نشده محصول برای تطبیق بهتر برنامه‌های تولید محصول استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی که موجودی را به‌صورت ثابت نگه‌داری می‌کنند، ممکن است همیشه تمام مدل‌های اسپینر یا تمام‌شده را در انبار نداشته باشند، بنابراین صبر می‌تواند با آن‌ها نیز وارد عمل شود. من هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در یک مورد برای دریافت اقلام خاص صبر کرده‌ام. تعداد نسبتا کمی از اسپینرهای «پیش مالکیت» در برخی از سایت‌های حراج آنلاین موجود است. اینجاست که من اسپینرهای اولیه و خارج از تولید خود را خریداری کردم. با این حال، به نظر می‌رسد که اکثر مالکان برای جدا شدن از اسپینرهای خود، حتی پس از استفاده طولانی مدت، مردد هستند.

مکان مناسب برای پیدا کردن بهترین فیجت اسپینر برای کودکان کجاست؟

فیجت اسپینرهای «اسباب‌بازی» برای کودکان و نوجوانان اکنون به طور گسترده در اکثر داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و اسباب‌فروشی‌ها در دسترس هستند. اکثریت قریب به اتفاق اسپینرهای ۳ بازوی پلاستیکی ساخت آسیا با بلبرینگ ۶۰۸ هستند. به تناسب، تعداد کمتری از اسپینرهای آلیاژی فلزی گران‌تر ساخت آسیایی نیز در بسیاری از این مکان‌ها یافت می‌شود. صدها تامین کننده مبتنی بر اینترنت از آمازون و eBay گرفته تا فروشندگان مستقل وجود دارد که می‌توان این اسپینرهای اسباب بازی را به صورت آنلاین خریداری کرد.

چگونه از فیجت اسپینر نگهداری کنیم؟

اگر اغلب از اسپینرهای انگشتی استفاده می‌کنید یا آن‌ها را با خود حمل می‌کنید، برای تمیز کردن معمولی بلبرینگ‌ها آماده باشید. من همچنین پس از استفاده طولانی مدت اسپینرهای خود را با یک پارچه نرم تمیز می‌کنم.

نکات بیشتر برای تمیز کردن فیجت اسپینر:

  • یاتاقان‌هایی که از یک سازنده از قبل روغن کاری شده‌اند، احتمالاً زودتر نیاز به تمیز کردن دارند. بهتر است از توصیه‌های آن‌ها برای تمیز کردن و استفاده مجدد روغن پیروی کنید.
  • معمولاً فقط یک قطره روغن مورد نیاز است. برخی از شرکت ها فرمولاسیون روغن صحیح را بسیار ارزان در ظروف پلاستیکی تا حدودی کوچک اما راحت می‌فروشند.
  • در برخی موارد، فقط هوای فشرده برای تمیز کردن مورد نیاز است. من یک طرقبار مسی مستعمل و اولیه از فردی خریدم که می گفت زمان چرخش ناامیدکننده بود و پتینه تا حدودی آزاردهنده بود. من یاتاقان را با قوطی کوچک هوای فشرده تمیز کردم که فوراً اسپینر را به زمان‌های چرخشی جدید خود برگرداند. من فکر می‌کنم پتینه به اسپینر «شخصیت» می‌دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فیجت اسپینر مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل فیجت اسپینر شیک، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اسپینر مدل پاپت دار به همراه سرمدادی

اسپینر مدل پاپت دار به همراه سرمدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپینر مدل انیمه ناروتو جیرایا

اسپینر مدل انیمه ناروتو جیرایا

مشخصات

  • اقلام همراه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپینر دستی مدل Triangular Fingertip Gyro

اسپینر دستی مدل Triangular Fingertip Gyro

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰ × ۱۰ × ۷۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰ × ۹۰ × ۹۰
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپینر دستی مدل پیکاچو

اسپینر دستی مدل پیکاچو

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپینر دستی مدل KM110

اسپینر دستی مدل KM110

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپینر دستی مدل s2

اسپینر دستی مدل s2

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱x7x7

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپینر دستی مدل امانگاس کد ۸۵۵۸

اسپینر دستی مدل امانگاس کد 8558

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    جعبه جهت حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپینر دستی مدل p3

اسپینر دستی مدل p3

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپینر مدل ربات convertible

اسپینر مدل ربات convertible

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طرح
    فانتزی
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپینر مدل فضائی کد sa1

اسپینر مدل فضائی کد sa1

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طرح
    فانتزی
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپینر مدل توپی

اسپینر مدل توپی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طرح
    فانتزی
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپینر دستی مدل نقطه خور

اسپینر دستی مدل نقطه خور

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپینر مدل ربات مفصلی دستی

اسپینر مدل ربات مفصلی دستی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپینر مدل نقطه کور

اسپینر مدل نقطه کور

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپینر دستی مدل شاپرک کد ۲۰۲۱

اسپینر دستی مدل شاپرک کد 2021

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    – جعبه مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپینر مدل spider

اسپینر مدل spider

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲x10x3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپینر دستی مدل Military

اسپینر دستی مدل Military

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۷۵×۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۹۰×۹۰×۲۰
  • شامل
    بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    اسپینر دستی فلزی مناسب برای کاهش استرس بالا بردن قدرت تمرکز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپینر دستی مدل CYCLE TRI POINT

اسپینر دستی مدل CYCLE TRI POINT

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰*۷۰*۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷۰*۷۰*۲۰
  • سایر توضیحات
    جنس استیل ضد زنگ دارای بلبرینگ و تکانه بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپینر مدل شش پر کد as2

اسپینر مدل شش پر کد as2

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x2 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طرح
    فانتزی
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپینر دستی مدل امانگاس

اسپینر دستی مدل امانگاس

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • اقلام همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپینر دستی مدل HTFS Plastic

اسپینر دستی مدل HTFS Plastic

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۸ × ۱۰ × ۷۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۲ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۳
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۲ × ۹۰ × ۹۲
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپینر دستی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل DSK4690

اسپینر دستی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل DSK4690

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نوری
    چراغ دار
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x80x80
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپینر دستی مدل ۱۱۱۰

اسپینر دستی مدل 1110

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپینر مدل انیمیشنی کد ۶۹۸۵

اسپینر مدل انیمیشنی کد 6985

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طرح
    فانتزی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مدل جدید ۲۰۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپینر دستی مدل سپر

اسپینر دستی مدل سپر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶*۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۹*۲
  • شامل
    بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپینر دنیای سرگرمی های کمیاب مدل چراغ دار براق

اسپینر دنیای سرگرمی های کمیاب مدل چراغ دار براق

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲x72x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳ گرم
  • طرح
    ابزارآلات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نوری
    چراغ LED
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲x10x10 سانتیمتر
  • سایر توضیحات
    قابلیت روشن و خاموش شدن چراغ‌ها نمایش اشکال نورانی زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپینر مدل گل کد mn1

اسپینر مدل گل کد mn1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طرح
    فانتزی
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپینر مدل مودی

اسپینر مدل مودی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    یک بند آویز
  • سایر توضیحات
    جدید ترین فیجت ضد استرس روز دنیاقابل شستشو و تهیه شده از مواد سیلیکونی با کیفیت بالایک محصول با چندین قابلیت ( پاپ ایت ، فرفره و هشت پای مودی )ضخیم و پر صداسبک و قابل حملقابل استفاده به عنوان آویز کیف ، جاکلیدی و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپینر مدل پاپت دار به همراه سر مدادی

اسپینر مدل پاپت دار به همراه سر مدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپینر مدل چراغ دار براق

اسپینر مدل چراغ دار براق

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • طرح
    ابزارآلات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نوری
    چراغ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فیجت اسپینر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادمه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شارژر باتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا