لباس ورزشی مردانه

شلوار ورزشی مردانه، راهنمای خرید انواع شلوار ورزشی مردانه زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوار ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروزه علت خیلی از بیماری‌ها در جامعه کم تحرکی و ورزش نکردن است، شاید به همین دلیل باشد که می‌گویند ورزش کنید تا سلامت بمانید. شلوار ورزشی مردانه به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با پرداخت کمترین هزینه لباس ورزشی مورد نظر خود را خریداری کنید. این لباس ورزشی برای مواقعی استفاده می‌شود که امکان پوشیدن گرمکن ورزشی وجود ندارد و شما ترجیح می‌دهید با تی‌شرت و شلوار ورزشی مردانه ورزش کنید. شلوار بیشتر برای ورزش‌هایی استفاده می‌شود که پاهای شما بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارند. در مواردی شما مجبور هستید، خارج از باشگاه ورزشی و در یک مکان عمومی مثل پارک ورزش ‌کنید. در چنین جاهایی امکان استفاده از شورت و شلوارک ورزشی وجود ندارد و شما مجبور به استفاده از شلوار ورزشی مردانه هستید.

شما همچنین به دلیل راحت بودن شلوار ورزشی مردانه می‌توانید آن را در منزل به جای شلوار راحتی استفاده کنید. ناگفته نماند که خیلی از افراد این شلوار را فقط برای منزل خریداری می‌کنند. شلوار ورزشی مردانه نسبت به پیژامه شکل و ظاهر بهتری دارد و شما به راحتی می‌توانید با آن به بیرون از منزل هم بروید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فرصت باشگاه رفتن را ندارید و ترجیح می‌دهید در اطراف منزل خود به ورزش بپردازید، بهتر است از این پوشاک ورزشی استفاده کنید. زیرا قیمت ارزانی دارد و شما مجبور نیستید فقط زمان ورزش از آن استفاده کنید و در حالت عادی بدون استفاده بماند. شلوار ورزشی مردانه را شما به راحتی می‌توانید از فروشگاه لوازم ورزشی و یا فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ورزش اهمیت می‌دهید و قصد خرید شلوار ورزشی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس ورزشی با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع شلوار ورزشی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوار ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شلوار ورزشی‌مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شلوار یا پا پوش جامعی است که به منظور انجام حرکات ورزشی در باشگاه ورزشی و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شلوار نسبت به شلوارهای معمولی معمولا گرم‌تر و راحت‌تر است به طوری که شما هنگام پوشیدن آن احساس راحتی می‌کنید. اکثر مدل‌های این شلوار یا گشاد هستند و یا حالت کشی دارند، پس هنگام ورزش کردن امکان پاره شدن آن‌ها خیلی کم است. پیشنهاد می‌کنم، به علت بالا بودن ست گرم کن و شلوار ورزشی یک تی شرت ورزشی را به همراه شلوار ورزشی مردانه خریداری کنید و از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه

انواع شلوار ورزشی‌مردانه:

  1. شلوار ورزشی پنبه‌ای: این مدل یکی از زیباترین شلوارهای ورزشی مردانه موجود در بازار می‌باشد. زیرا فرم آن‌ها مخروطی شکل بوده و استایل شما را بهتر نمایش می‌دهند. این جنس خیلی گرم بوده و بعد از چند بار استفاده و کشش در ناحیه زانو پف کردی پیدا نمی‌کنند و فرم خود را حفظ می‌کنند.
  2. شلوار ورزشی روزانه: اگر به دنبال یک شلوار ورزشی راحت برای استفاده روزمره خود هستید به شما این مدل را پیشنهاد می‌کنم. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که به دلیل راحتی‌ زیاد کمی گشاد‌تر از شلوارهای ورزشی دیگر می‌باشند. اگر تیپ و استایل شما کلاسیک است و امروزی و مدرن فکر نمی‌کنید، بهتر است در خرید این شلوار وسواس به خرج ندهید.
  3. شلوار ورزشی اسپورت: این شلوار را می‌توان در دسته اولین شلوارهای ورزشی مردانه دانست. جنس آن معمولا کشی بوده و از پارچه پشمی تولید می‌شود. به همین علت مقاومت بالایی در کشش دارد و به سادگی پاره نمی‌شود. اگر حرکات ورزشی شما مستلزم کشش زیاد است، مثل ورزش ژیمناستیک باید از شلوارهای اسپورت استفاده کنید. زیرا علاوه بر راحتی زیاد امکان پاره شدن آن‌ها خیلی کم است.

مزایای استفاده از شلوار ورزشی مردانه:

  • یک پوشاک ورزشی ارزان و کاربردی است که می‌توان آن را به همراه تی‌شرت، سی‌شرت و هودی استفاده کرد.
  • محدودیت استفاده مکانی ندارد، یعنی شما آن‌ را علاوه بر باشگاه ورزشی در پارک و منزل هم می‌توانید استفاده کنید.
  • اگر ورزش مورد علاقه شما نیاز به حرکات کششی خاص دارد و در اثر کشش امکان پاره شدن شلوار وجود دارد، بهتر است به فکر یک شلوار ورزشی باشید.
  • جنس بیشتر آن‌ها از پنبه است، بنابراین اگر به دنبال یک پوشاک ورزشی گرم و راحت هستید، این شلوار برای شما گزینه مناسبی می‌باشد.

بهترین مارک شلوار ورزشی مردانه:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک شلوار ورزشی به شما معرفی کنیم، شاید مقداری در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم، از آنجایی که معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص از طرفی وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شلوار‌ ورزشی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شلوار ورزشی اس دبلیو
  • شلوار ورزشی یوونتوس
  • شلوار ورزشی درتموند
  • شلوار ورزشی مکرون
  • شلوار ورزشی تکنیک پلاس
  • شلوار ورزشی اسلش
  • شلوار ورزشی پانیل
  • شلوار ورزشی مل اند موژ
  • شلوار ورزشی کرویت

شلوار ورزشی مردانه از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید شلوار ورزشی وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، شلوار ورزشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد، اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما توضیح دهیم شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید شلوار از فروشگاه لوازم ورزشی: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود شلوار ورزشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی شلوار ورزشی مردانه: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها شلوار ورزشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هودی ورزشی زنانه

نکات مهم برای خرید شلوار ورزشی مردانه:

  1. قیمت شلوار: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این لباس ورزشی قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید شلوار را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع شلوار: این لباس ورزشی هم مانند سایر‌ پوشاک انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود بهترین نوع شلوار ورزشی را برای خود انتخاب و خریداری کنید. اگر شلوار را برای فعالیت‌های ورزشی کششی مانند: ژیمناستیک می‌خواهید، بهتر است، نمونه‌های کشی شلوار را خریداری نمائید و برای استفاده در منزل و پیاده روی به یک شلوار گشاد که راحت هم باشد، احتیاج دارید.
  3. شرایط آب‌‌و‌هوایی: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید این شلوار باید به آن توجه داشته باشید، شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر شما است. اگر شلوار را برای فضای بسته مثل سالن سرپوشیده می‌خواهید، نیازی به یک شلوار خیلی ضخیم ندارید و برعکس اگر شلوار را برای محیط باز مثل پارک و سالن‌های ورزشی سر باز می‌خواهید، بهتر است، از ک شلوار با پارچه ضخیم استفاده نمائید. توجه داشته باشید، اگر شلوار شما خیلی گرم باشد، هنگام ورزش بیشتر عرق خواهید کرد و زودتر خسته می‌شوید.
  4. انتخاب شلوار با توجه به فرم بدن: فرم بدن شما هنگام ورزش تاثیر زیادی بر راحتی لباس ورزشی شما دارد. شلوارهای پارچه‌ای و پلاستیکی که از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند خاصیت کشسانی زیادی ندارند، به همین علت باید به فیزیک بدنی خود توجه کنید. اگر لاغر اندام هستید مدل‌های جذب مناسب شما هستند و اگر دارای ران‌های بزرگ می‌باشید، نباید شلوارهای دارای الیاف پلاستیک را خریداری کنید، زیرا در اثر اصطکاک با سطح پوست شما علائم آلرژی ایجاد می‌کنند.
  5. انتخاب رنگ شلوار: شاید در نگاه اول رنگ شلوار برای شما یک موضوع بی اهمیت باشد، اما تازه بعد از خرید متوجه می‌شوید که به چه موضوع مهمی توجه نکرده‌اید. این موضوع می‌تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای ورزش کردن شما داشته باشد. رنگ لباس ورزشی یک نکته دلخواه است و اگر با توجه به سلیقه و روحیه خود آن را انتخاب کنید، نسبت به ورزش کردن بیشتر ترغیب می‌شوید.
  6. خاصیت تنفس پذیری: نه فقط برای خرید شلوار بلکه برای هر نوع لباس ورزشی دیگری شما باید به خاصیت تنفس پذیری آن توجه داشته باشید. همیشه شلوار ورزشی را انتخاب کنید که از تکنولوژی درای فیت بهره برده باشد. این ویژگی سبب می‌شود که به محض تولید شدن عرق خیلی سریع جذب لباس شده و خشک شود. اگر هنگام استفاده از یک شلوار ورزشی عرق سوز می‌شوید، مطمئن باشید که شلوار شما تنفس پذیری خوبی ندارد.
  7. قابلیت شستشوی آسان: لباس ورزشی نسبت به سایر پوشاک بیشتر در معرض کثیف شدن قرار دارد، زیرا بدن حین انجام فعالیت ورزشی بیشتر عرق می‌کند و باید جهت جلوگیری از بوی نامطبوع آن را بیشتر شستشو دهید. برای این موضوع می‌توانید به بر چسب روی لباس مراجعه کنید و اگر اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید از خود فروشنده کمک بخواهید.

روش نگهداری از شلوار ورزشی مردانه:

  • به دلیل اینکه لباس‌های ورزشی معمولا از الیاف مصنوعی مثل پلاستیک ساخته می‌شوند، هرگز نباید آن‌ها را اتو کشی کنید، زیرا حالت کشی آن‌ها از بین می‌رود.
  • از شستشوی این لباس با آب گرم خودداری کنید، زیرا امکان تغییر ساز این لباس بعد از شستشو به دور از انتظار نیست.
  • هیچ گاه برای خشک کردن این لباس از بخاری و خشک کن استفاده نکنید، زیرا گرمای زیاد به بافت پارچه آن‌ها آسیب میزند.
  • بعد از انجام فعالیت بدنی آن را شستشو دهید، زیرا خشک شدن عرق روی پارچه بوی نامطبوع ایجاد می‌کند و ممکن است سبب تغییر رنگ پارچه شلوار شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوار ورزشی مردانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوار ورزشی مردانه ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ شلوار ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1924 B

شلوار ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1924 B

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۱۶% الیاف نخی،% ۷۹ پلی استر فیلامنت لاکرا و ۵% الاستین
  • جزئیات
    – دارای دو جیب زیپی waterproof در طرفین– بند قابل تنظیم سایز– دارای کشبافت فانریپ در قسمت دم پا – مناسب برای استفاده روزمره و فعالیت های ورزشی
  • نگهداری
    – شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراد– از خشک کن استفاده نشود– از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود– خشک شویی نشود– اتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کد کالای محصول
    SH1924-Black
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار ورزشی مردانه مدل N92

شلوار ورزشی مردانه مدل N92

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل نمسیس رنگ سرمه ای

شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل نمسیس رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    پارچه مقاوم، قابلیت شستشوی زیاد، سبک بودن، پارچه چهار فصل، مقاوم در برابر انبساط و انقباض، مناسب برای تمامی ورزشها و استفاده روزمره
  • جزئیات
    دو جیب زیپ دار
  • نگهداری
    با آب سرد شسته شودبرای شستوشوی بهتر و عمر بیشتر، لباس پشت و رو شودجهت ماندگاری بیشتر از تماس اتو با لوگو خودداری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1924 D

شلوار ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1924 D

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۱۶% الیاف نخی،% ۷۹ پلی استر فیلامنت لاکرا و ۵% الاستین
  • جزئیات
    – دارای دو جیب زیپی waterproof در طرفین– بند قابل تنظیم سایز– دارای کشبافت فانریپ در قسمت دم پا – مناسب برای استفاده روزمره و فعالیت های ورزشی
  • نگهداری
    – شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراد– از خشک کن استفاده نشود– از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود– خشک شویی نشود– اتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کد کالای محصول
    SH1924-Drk Gry
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار ورزشی مردانه پانیل مدل ۴۵۶۶BK

شلوار ورزشی مردانه پانیل مدل 4566BK

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از الیاف مصنوعیفلامنت نخ خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار ورزشی مردانه مدل f50

شلوار ورزشی مردانه مدل f50

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لگینگ ورزشی مردانه مدل شلوارک دار کد NK

لگینگ ورزشی مردانه مدل شلوارک دار کد NK

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل تیتان رنگ سرمه ای

شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل تیتان رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    پلی اتیلن
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دارای سایزبندی استاندارد دارای دو جیب زیپ دار
  • نگهداری
    جهت ماندگاری بیشتر از تماس اتو با لوگو خودداری شود برای شستوشو بهتر و عمر بیشتر لباس، پشت و رو شسته شودبا آب سرد شسته شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل هیرو رنگ مشکی

شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل هیرو رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    پارچه مقاوم ، قابلیت شستشوی زیاد ، سبک بودن ، پارچه چهار فصل ، مقاوم در برابر انبساط و انقباض ، مناسب برای تمامی ورزشها و استفاده روزمره
  • جزئیات
    جیب زیپ داردمپا گتر
  • نگهداری
    با آب سرد شسته شود.برای شستشوی بهتر و عمر بیشتر ، لباس پشت و رو شود.جهت ماندگاری بیشتر از تماس اتو با لوگو خودداری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل پلاس رنگ مدادی

شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل پلاس رنگ مدادی

مشخصات

  • جنس
    غواصی
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه غواصی چهارفصل
  • جزئیات
    دارای دو جیب زیپ دار دمپا زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوار ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1924 N

شلوار ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل SH1924 N

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۱۶% الیاف نخی،% ۷۹ پلی استر فیلامنت لاکرا و ۵% الاستین
  • جزئیات
    – دارای دو جیب زیپی waterproof در طرفین– بند قابل تنظیم سایز– دارای کشبافت فانریپ در قسمت دم پا – مناسب برای استفاده روزمره و فعالیت های ورزشی
  • نگهداری
    – شستشو با ماشین لباسشویی با ماکزیمم دمای ۳۰ درجه سانتی گراد– از خشک کن استفاده نشود– از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود– خشک شویی نشود– اتو کشی با ماکزیمم دمای ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • کد کالای محصول
    SH1924-Navybe
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوار ورزشی مردانه پانیل مدل ۴۵۶۶NA

شلوار ورزشی مردانه پانیل مدل 4566NA

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از الیاف مصنوعیفلامنت نخ خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوار ورزشی مردانه مدل اسلش کد PU-8

شلوار ورزشی مردانه مدل اسلش کد PU-8

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    چاپ
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس:فلازت
  • جزئیات
    طرح:چاپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوار ورزشی مردانه مدل SH-277

شلوار ورزشی مردانه مدل  SH-277

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دو جیب این شلوار فاقد زیپ می باشد.
  • نگهداری
    قبل از خرید توضیحات درج شده در جدول سایز را مطالعه کنید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل تیتان دمپا زیپ رنگ مشکی

شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل تیتان دمپا زیپ رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    غواصی
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه غواصی چهار فصل
  • جزئیات
    دارای دو جیب زیپ دار بوده دمپا زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوار ورزشی مردانه بالاباز مدل ۸۰۲۴ رنگ طوسی

شلوار ورزشی مردانه بالاباز مدل 8024 رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    ملانژ
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوار ورزشی مردانه کد ۴۵۳۷ML

شلوار ورزشی مردانه کد 4537ML

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۱۰۰ درصد نخ پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوار ورزشی مردانه کد R142

شلوار ورزشی مردانه کد R142

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    شلوار ورزشی مردانه دارای کمر کشی با بند قابل تنظیمسبک، راحت، مقاوم، انعطاف پذیردارای دو جیب زیپ دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوار ورزشی مردانه مدل اسلش

شلوار ورزشی مردانه مدل اسلش

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس:فلازت
  • جزئیات
    طرح:گلدوزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوار ورزشی مردانه مدل f50abi

شلوار ورزشی مردانه مدل f50abi

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوار ورزشی مردانه تکنیک پلاس ۰۷ کد SH-125-SO

شلوار ورزشی مردانه تکنیک پلاس 07 کد SH-125-SO

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل فینال رنگ مشکی

شلوار ورزشی مردانه مکرون مدل فینال رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    غواصی
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه غواصی چهارفصل
  • جزئیات
    دارای دو جیب زیپ دار دمپا گتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوار ورزشی مردانه مدل cukur-belak

شلوار ورزشی مردانه مدل cukur-belak

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوار ورزشی مردانه مدل urAB

شلوار ورزشی مردانه مدل urAB

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    چاپ
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    دارای جیب زیپ دارپایین پاچه شلوار نوار دوزی رنگی دارای چاپ مارکمناسب برای ورزش و روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوار ورزشی مردانه ایر جردن مدل ۸۶۰۱۹۸-۱۰۲

شلوار ورزشی مردانه ایر جردن مدل 860198-102

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوار ورزشی مردانه مدل SH-272

شلوار ورزشی مردانه مدل  SH-272

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • نگهداری
    دور از اشیاء تیز و حرارت نگهداری شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوار ورزشی مردانه پانیل مدل ۴۵۶۳M

شلوار ورزشی مردانه پانیل مدل 4563M

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۱۰۰ درصد نخ پنبهشلوار دمپاکش می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوار ورزشی مردانه مدل دروازه بانی Q_VRshot

شلوار ورزشی مردانه مدل دروازه بانی Q_VRshot

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    راه‌راه
  • نوع فاق
    متوسط
  • توضیحات جنس
    ✅دارای محافظ(ابر)برای جلوگیری از آسیب دیدگی✅مناسب برای چمن مصنوعی و زمین هایی که جلوی دروازه نامناسبی دارد.✅کیفیت عالی و پارچه محکم و دوخت تمیز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار ورزشی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مته گردبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا