لوازم جانبی خودرولوازم جانبی موتور سیکلت

شامپو کارواش، راهنمای خرید شامپو ماشین شویی نانو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شامپو کارواش باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ماشین براق و تمیز تقریباً توجه همه افراد را به خود جذب می‌کند، هیچ کس وسایل نقلیه خشن و کثیف را دوست ندارد. خودروها صرف نظر از مدل یا رنگ باید تمیز به نظر برسند. رنگ ماشین نیاز به محافظت بیشتری دارد، شما نمی‌توانید از شامپو کارواش بی‌کیفیت یا غیرقابل اعتماد استفاده کنید. برخی از افراد متوجه حساسیت رنگ خودرو خود نیستند، آن‌ها نمی‌دانند که استفاده از مواد شیمیایی معمولی مثل شامپو یا مایع ظرفشویی ممکن است باعث آسیب به رنگ خودرو شود. همه افراد باید وسیله نقلیه خود را به طور مرتب بشویند اما توصیه می‌شود از بهترین مارک شامپو کارواش استفاده کنند.

محصولات دیتیل خودرو با مواد شیمیایی ویژه برای تمیز کردن خودرو موثر و حرفه‌ای ساخته می شوند. انتخاب یک شامپو کارواش برتر ممکن است چالش برانگیز باشد زیرا برندهای زیادی در بازار کار می کنند که محصولات شامپوی خودرو را ارائه می دهند. به عنوان یک مالک خودرو، این حق شماست که بهترین شامپو کارواش را انتخاب کنید تا درخشندگی لازم و ظاهر عالی را به خودروی خود ببخشید. ما لیست کاملی از برخی از محصولات شامپو ماشین خوب را برای شما گردآوری کرده‌ایم، در ادامه هر شامپو را برای شما بررسی می‌کنیم تا به شما اجازه دهیم با توجه به بودجه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید. بیائید نگاهی به برخی از محصولات شامپو کارواش حرفه‌ای با توجه به جزئیات خودرو بیاندازیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شامپو کارواش را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شامپو کارواش آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شامپو کارواش باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شامپو کارواش چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپوی کارواش نوعی شوینده صابونی مایع که به منظور شستشوی بدنه خودرو بدون هیچ گونه آسیب دیدگی به رنگ بدنه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع راه حلی ارزان برای صاحبان خودرویی است که به کیفیت رنگ خودرو خود اهمیت می‌دهند. در واقع شامپو ماشین نوعی شوینده صابونی مایع فوق العاده است که غلظت بالایی دارد و مقدار زیادی کف ایجاد کرده و کثیفی های جاده را از روی بدنه پاک می‌نماید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش داشبورد

چرا باید شامپو کارواش را خریداری کنیم؟

رنگ بدنه خودرو درست مثل پوست ماشین شما عمل می‌کند. این اولین چیزی است که مردم وقتی شما را در حال رانندگی می‌بینند متوجه آن می‌شوند و مهمتر از آن همه چیز در زیر آن محافظت می‌شود. بدیهی است برای تمیز کردن ماشین خود به نوعی شوینده صابونی نیاز دارید و می‌توانید با یک محصول عمومی یا یک مایع ظرفشویی این کار را انجام دهید، اما با استفاده از محصولی که مخصوص این کار ساخته شده است، نتایج بهتری خواهید گرفت. اگر تجهیزات مخصوص تمیز کردن خودرو، مانند فرچه نظافت خودرو وجود دارد به شامپو مخصوص شستشوی ماشین نیاز خواهید داشت.

انواع شامپو کارواش:

همه شامپوها کار یکسانی را انجام نمی‌دهند. همه آن‌ها برای مقابله با مشکلات کمی متفاوت طراحی شده‌اند، به همین دلیل است که شما باید بسته به نیاز خود عاقلانه انتخاب کنید. در زیر لیستی از انواع مختلف محصولاتی که معمولاً در فروشگاه خودروی محلی خود پیدا می‌کنید، آورده شده است.

  1. شاموی اصلی کارواش: این چیزی است که احتمالاً هر زمان که به شستن ماشین خود فکر می‌کنید بلافاصله به ذهنتان خطور می‌کند. هدف آن بسیار اساسی است، از بین بردن خاک و چربی که در قسمت بیرونی خودرو جمع می شود. این شامپو‌ها معمولاً کمی ارزان‌تر از انواع دیگر هستند زیرا ساده بوده و افزودنی‌های اضافی برای انجام عملکردهای اضافی ندارند.
  2. شامپو واکس کارواش: شامپوهای کارواش مومی سعی می‌کنند کار دو محصول مختلف را انجام دهند. آن‌ها به همان هدف نهایی دست می‌یابند که یک شامپو معمولی انجام می‌دهد، آن‌ها همچنین حاوی پلیمرها و موم‌ها هستند تا رنگ خودرو شما را براق کنند. تقریباً همیشه ظاهر شما را بهتر می‌کنند، اما شامپوهای شستشو و موم جایگزین بسیار خوبی هستند. شستشو با واکس شامپوها برای زمانی که پول کافی برای خرید دو محصول با جزئیات جداگانه ندارید یا زمان کافی برای اعمال واکس اضافی روی ماشین خود پس از شستن آن را ندارید، بهترین گزینه هستند.
  3. شامپوهای تهویه مطبوع: تهویه مطبوع پاک کننده‌هایی هستند که رنگ بیرونی ماشین شما را نیز افزایش می‌دهند. مانند خمیر دندان، آن‌ها به روشن شدن رنگ خودرو شما کمک می‌کنند و آن‌ها را برای مدت طولانی تری نسبت به شامپو معمولی به تنهایی حفظ می‌کنند. مانند محصولات شستشو با موم، اجزای افزوده شده ای در نرم کننده وجود دارد که ممکن است به خوبی یک شامپو معمولی شست و شوی خوبی به شما ندهد، اما نتیجه نهایی و فرمول تقویت کننده، رنگ شما را سالم تر نگه می‌دارد. مطمئناً در این مورد شکی وجود ندارد.
  4. شامپو کارواش بدون آب: آخرین اما نه کم اهمیت، این مخصول روز به روز محبوب‌تر می‌شود. این محصولات در چند سال گذشته بهبود یافته‌اند تا به یک راه حل مناسب برای شستشوی واقعی آب و سطل تبدیل شوند. آن‌ها همچنین بسیار راحت هستند و نیاز به تنظیم یا آماده سازی کمی دارند. نقطه قوتی که این پاک کنند‌ه‌ها دارند، توانایی کلی آن‌ها برای به جا گذاشتن هیچ رگه‌ای به دلیل ضرورت است. با توجه به آنچه گفته شد، از معایب این نوع پاک کننده می‌توان به قیمت بالاتر و ناتوانی در ارائه یک پاک کننده با کیفیت خوب به اندازه سایر شامپو‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، اشاره کرد.

مزایای استفاده از شامپو کارواش:

  • خودرویی با ظاهر بهتر: اگر تا به حال از روش‌های تمیز کردن نامناسب، شامپو ارزان قیمت یا حتی نوع نامناسب بدون اطلاع بیشتر استفاده می‌کردید. استفاده از بهترین شامپو شستشو برای ماشین شما باعث درخشش آن بیشتر از همیشه می‌شود.
  • احیا و محافظت از رنگ: درست مانند استفاده از لوسیون برای پوست خود، شامپو مناسب کارواش می‌تواند رنگ آن را احیا و تقویت کند. بسیاری از شامپو‌ها لایه‌ای از فیلم موم، درزگیر رنگ خودرو یا محافظ اضافه می‌کنند تا از چسبیدن کثیفی و فرسایش محیط جلوگیری کنند. برخی از این محصولات این کار را یک قدم فراتر می‌برند و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را به فرمول خود اضافه می‌کنند. این به عنوان ضد آفتاب برای اتومبیل شما عمل می‌کند و رنگ در این فرآیند حفظ و محافظت می‌شود.
  • کثیفی و خاک چسبیده را از بین می‌برد: خاک و گرد و غبار تنها چیزهایی نیستند که به ماشین شما می‌چسبند. انواع مواد شیمیایی، زباله‌های دیگر و روغن‌های جاده‌ای وجود دارد که شما نیز باید از استفاده روزانه نگران آن‌ها باشید. این مواد شیمیایی و روغن‌ها اغلب خورنده هستند و استفاده از شامپو مناسب بیشتر این تجمع را از بین می‌برد. اگر به درستی با این موضوع برخورد نکنید، می‌تواند با گذشت زمان رنگ و قاب را از بین ببرد. در مورد ارزش فروش مجدد خودروی شما کمک می‌کند. یک مکانیک خوب یا فروشنده خودرو دقیقاً می‌داند که در مورد هر وسیله نقلیه‌ای به چه چیزی نگاه می‌کنند. اگر کثیف است، ممکن است برای آن‌ها نشانه‌ای باشد که شما به آن اهمیت نمی‌دهید. یک وسیله نقلیه تمیز، با ظاهری پر جنب و جوش و تمیز همیشه در فروش یا معامله بسیار بیشتر از خودرویی که نامرتب به نظر می رسد به فروش می‌رسد.

اگر از شامپو کارواش نامرغوب استفاده کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

همه شامپو‌ها به طور یکسان ساخته نمی‌شوند و یا حتی برای استفاده در ماشین در ابتدا ساخته نمی شوند. استفاده نکردن از شامپو مناسب می‌تواند زودتر به تعمیرات پرهزینه منجر شود. رنگ آمیزی مجدد خودرو نه تنها گران بوده، بلکه زمان بر است، بنابراین قطعاً این روند و میزان مزاحم بودن آن را دست کم نگیرید. مواد شیمیایی موجود در برخی شامپو‌ها می‌توانند به سرعت لایه‌های محافظ بیرونی خودروی شما را از بین ببرند. در واقع، استفاده از شامپو با تعادل pH به طور غیرمعمول بالا یا پایین می‌تواند آسیب بسیار بیشتری به وسیله نقلیه شما وارد کند تا اینکه خورشید در یک دوره زمانی چند ساله به آن آسیب برساند. نوع نامناسب شامپو نیز می‌تواند از نظر میکروسکوپی ساینده باشد. به عنوان مثال، مایع ظرفشویی اغلب ساینده تر از شامپو شستشوی ماشین است. شامپو ماشین به طور خاص فرموله شده تا از نظر مولکولی نرم تر باشد تا خراش‌های جزئی رنگ خودروی شما را زود از موعد از بین نبرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چادر خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید شامپو کارواش باید در نظر بگیرید:

هر کس از وسیله نقلیه خود برای اهداف مختلف استفاده می‌کند. از آنجایی که یافتن بهترین شامپوی کارواش می‌تواند بر اساس نیازهای خاص شما کاملاً ذهنی باشد، باید چند نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

قرار است از چه روشی استفاده کنید؟

هر کسی منزل مناسبی را ندارد که در آن ماشین خود را تمیز کند. شامپوهایی در بازار موجود است که به شما این امکان را می‌دهد تا آن را بدون نیاز به استفاده از آب شستشو دهید. اگر فضا یا ابزار لازم برای انجام شستشوی معمولی «آب و شامپو» را ندارید، یک گزینه عالی است. با این حال، اگر یک راهرو و فضایی برای استفاده دارید، احتمالاً شستشوی سطلی روش ترجیحی شما باشد. این همچنین بیشترین گزینه‌ها را از نظر محصولاتی که می‌توانید خریداری و استفاده کنید، برای شما فراهم می‌کند. اگر فضا و امکانات لازم برای داشتن چنین تجهیزاتی را دارید می‌توانید از فوم پاش یا کارواش برای شستشوی خودرو استفاده کنید. درست مانند بهترین کارواش‌های بدون آب، شامپو‌هایی وجود دارند که برای کارکرد بهتر با تجهیزات فوم فراتر از اسفنج و سطل بهینه‌سازی شده‌اند.

هر چند وقت یک بار قرار است ماشین خود را تمیز کنید؟

زندگی در یک آب و هوای خشن ممکن است نیاز به تمیز کردن ماشین شما بیشتر از حد معمول داشته باشد. این ممکن است به این معنی باشد که خرید شامپو غلیظ تر برای صرفه جویی در هزینه ممکن است برای شما هوشمندانه تر باشد. احتمالاً همچنین به شامپویی با قابلیت کف کردن زیاد برای از بین بردن نمک و آب نمک جاده نیاز داشته باشد. شامپو‌هایی که حاوی مواد شیمیایی کمتری هستند و سطح pH متعادلی دارند، می‌توانند بیشتر از شامپو های غلیظ استفاده شوند. شامپو‌های «نرم‌تر» نسبت به شامپوهای غلیظ ترکیبات شیمیایی کمتری دارند و در صورت استفاده بیش از حد در یک زمان، رنگ را از بین نمی‌برند.

شامپو را برای چه چیزی استفاده می‌کنید؟

اگر به صورت روزانه رانندگی می‌کنید، شاید به یک شامپو مقرون به صرفه نیاز داشته باشید که همه چیز را انجام دهید، نه شامپویی که واکس بالایی به شما بدهد. از سوی دیگر، یک خودروی حرفه‌ای برای نمایش براق، باید با شامپو با کیفیت بالاتری که ممکن است حاوی موم خودرو باشد، شسته شود.

آیا شما فردی اکو آگاه هستید؟

EPA با استفاده از مواد شیمیایی مضر و ناایمن در این محصولات مقابله کرده است. ما نمی گوئیم که هر صابونی که امروزه در دسترس است کاملاً زیست تخریب پذیر یا سازگار با محیط زیست است، اما بسیاری از آن‌ها چنین هستند. شامپو شما از داخل راهرو به فاضلاب یا چمن می‌ریزد. ممکن است در جایی زندگی نکنید که خیلی اهمیت دارد، اما اگر می‌خواهید از نظر زیست ‌محیطی مسئولیت ‌پذیر باشید، گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد که مطابق با آنچه به آن اعتقاد دارید بمانید.

آیا رنگ خودرو شما مهم است؟

همانند واکس تخصصی برای خودروهای مشکی، شرکت‌هایی وجود دارند که شامپوهایی را برای خودروهای مشکی و شامپوهایی را برای خودروهایی که با رنگ‌های روشن‌تر رنگ‌آمیزی شده‌اند و هر چیزی در این بین ارائه می‌دهند. معمولا تمیز کردن یک ماشین تیره و تمیز نگه داشتن آن سخت تر از ماشین رنگ روشن تر است. محصولات ویژه برای وسایل نقلیه سیاه رنگ نسبتاً رایج هستند، اما ممکن است گران تر از شامپوهایی باشند که به طور خاص برای وسایل نقلیه با رنگ‌های مختلف طراحی شده اند. بسیاری از شرکت ها فرمول صابون خاصی برای رنگ‌های خاص دارند. اما معمولاً آن‌ها فقط به شامپو برای وسایل نقلیه رنگ روشن یا تیره جدا می‌شوند.

آیا شامپو خودرو مقادیر زیادی کف تولید می‌کند؟

اگر این کار را انجام دهد، نشانه خوبی است که کار را به خوبی انجام خواهد داد. فوم و کف به صورت خاک و گریس بریده می‌شود تا آن را از سطح ماشین جدا کند. این کار پاک کردن لکه‌های چربی سخت را که معمولاً با شامپویی که خاصیت کف‌آلود یکسانی ندارد، از بین نمی‌برد، آسان‌تر می‌کند. فوم همچنین یک سطح روغن کاری شده را فراهم می‌کند که یک اسفنج یا حوله میکروفیبر می‌تواند به راحتی روی آن تمیز شود. به این حالت روانکاری می‌گویند و از خراش‌های کوچکی که صابون‌های کف‌دار کمتر می‌توانند ایجاد کنند، جلوگیری می‌کند.

شامپو خودرو چقدر غلیظ است؟

هر چه یک فرمول خاص غلظت بالایی داشته باشد، برای تمیز کردن ماشین خود به میزان کمتری از آن نیاز خواهید داشت. این می‌تواند در هزینه، رفتن به فروشگاه و فضای گاراژ شما صرفه جویی کند. این توانایی را به شما می‌دهد که با استفاده از مقداری بیشتر از آنچه نیاز دارید، قدرت تمیز کنندگی خود را هرازگاهی افزایش دهید.

آیا شامپو کارواش پس از خشک شدن آثار آب باقی می‌گذارد؟

برخی از این شامپوها، به‌ویژه شامپوهای بدون آب، به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا هیچ لکه‌ای از خود به جای نگذارند. شما می‌توانید محصولات معمولی را پیدا کنید که از مواد شیمیایی نرم تری استفاده می‌کنند و باقی مانده های ناخواسته‌ای از خود باقی نمی گذارند. صابون‌هایی که از پلیمر روان‌کننده استفاده می‌کنند یا شامل یک جزء اپیلاسیون کارنائوبا هستند، به مولکول‌های آب کمک می‌کنند، از ماشین خارج می‌شوند و برای تمیز کردن بدون لکه عالی هستند.

سطح pH شامپو ماشین اسیدی، بازی یا خنثی است؟

سطح pH اندازه گیری غلظت یون هیدروژن یک محلول است، به این معنی که میزان اسیدی یا بازی بودن شامپو ماشین شما را اندازه می‌گیرد. در حالت ایده آل، هر شامپویی که استفاده می شود، pH خنثی، نزدیک به آب را حفظ می‌کند. شامپو با pH خنثی به رنگ ماشین شما آسیب نمی‌رساند یا موم آن را از تمیز کردن قبلی پاک نمی کند. شامپوهای اسیدی یا پایه لزوماً بد نیستند، زیرا می‌توانند فواید پاک کنندگی جدی داشته باشند، اما باید مراقب باشید که طبق دستورالعمل از آن‌ها به درستی استفاده کنید.

آیا شامپو خودرو بو می‌دهد؟

چیزی که در هنگام استفاده از هر یک از این محصولات بلافاصله متوجه می شوید بوی آن است. حتی در خارج از منزل، بوی شیمیایی یک شامپو قوی می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد. در مقابل، یک شامپو با بوی عالی می‌تواند در نمایشگاه اتومبیل بعدی یا گردهمایی خانوادگی شما تأثیر شگفت انگیزی بگذارد. این امر به ویژه برای افرادی که مستعد سردرد هستند، بوهای شدید آن‌ها را از بین می برد یا آلرژی دارند، مهم است.

آیا شامپو خودرو از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟

قیمت یک عامل آشکار ارزش است. پرداخت دو برابر بیشتر برای شامپویی که به مقدار کمتری برای تمیز کردن وسیله نقلیه شما نیاز دارد، در نهایت ارزان تر از خرید چهار بطری شامپو با غلظت کمتر خواهد بود. ارزش همچنین می‌تواند بسیار ذهنی باشد. اگر محصول با بالاترین امتیاز کار کند، ممکن است به طور خودکار بهترین ارزش را برای شما فراهم کند، حتی اگر اتفاقاً گران‌ترین محصول موجود در بازار نیز باشد. بهترین کار این است که لیستی از چیزهایی که در یک ماشین شوی خوب می‌خواهید تهیه کنید، آن را با هر فاکتور دیگری مانند آب و هوا و موقعیت مکانی در نظر بگیرید و نوع مناسب شامپو را برای نیازهای خود خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شامپو کارواش مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شامپو کارواش ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ شامپو کارواش خودرو هامبر کد UH-X67 حجم ۱ لیتر مجموعه ۳ عددی

شامپو کارواش خودرو هامبر کد UH-X67 حجم 1 لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی ۳ عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / PH: 8 / ایجاد کف زیاد / / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شامپو براق کننده بدنه خودرو نانوتیس مدل Gloss Concentrate حجم ۵ لیتر

شامپو براق کننده بدنه خودرو نانوتیس مدل Gloss Concentrate حجم 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    رینگ
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    فاقد فسفاتدارای PH خنثیدارای رایحه لیمواز بین بردن کامل و سریع لکه‌هاسورفکتانت ملایم درسطح بدنه خودرو مناسب جهت شست‌وشوی دستی ماشینغلظت بالامقرون به صرفهپاک کننده قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شامپو بدنه خودرو مادرز  کد ۵۶۶۸ حجم ۱.۴ لیتر

شامپو بدنه خودرو مادرز  کد 5668 حجم 1.4 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۴۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شامپو کارواش خودرو هامبر مدل مگافوم Hu5 حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

شامپو کارواش خودرو هامبر مدل مگافوم Hu5 حجم 1000 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی ۳ عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / PH: 8 / ایجاد کف زیاد / / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شامپو داخل شوی نانوتیس مدل Total Wipe حجم ۵ لیتر

شامپو داخل شوی نانوتیس مدل Total Wipe حجم 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    داشبورد
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    دارای PH خنثیتمیزکننده قدرتمند مورد استفاده برای تمیز کردن موتورمناسب برای مصرف کنندگان حرفه ای از بین بردن هرگونه گرد و و غبار و آلودگی و روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شامپو واکس مادرز مدل A21 حجم ۱۸۹۲ میلی لیتر

شامپو واکس مادرز مدل A21 حجم 1892 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x9x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۱۶ گرم
  • حجم
    ۱۸۹۲ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شامپو کارواش بدنه خودرو  ترتل واکس مدل Wash and Wax حجم ۱.۵ لیتر

شامپو کارواش بدنه خودرو  ترتل واکس مدل Wash and Wax حجم  1.5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای تمام سطوح خارجی خودرو . حاوی واکس طبیعی کارناوبا (Carnauba). شامپو واکس با خاصیت براق کننده. استفاده سریع و آسان. حاوی کف غلیظ. رایحه گرمسیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شامپو کارواش هامبر مدل RT66 حجم ۱ لیتر بسته دو عددی

شامپو کارواش هامبر مدل RT66 حجم 1 لیتر بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    تولید کشور آلمانروش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید.توجه:دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شامپو بدنه خودرو نانوتیس مدل Ceramic Coating حجم ۵ لیتر

شامپو بدنه خودرو نانوتیس مدل Ceramic Coating حجم 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x18x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    فاقد مواد اسیدیفاقد مواد حساسیت‌زادارای رایحه‌ی خوش اوکالیپتوسدوستدار طبیعت و محیط زیستقابل استفاده بر روی انواع رنگ بدنهمناسب برای خودروهای سرامیک شدهمحافظ پوشش نانو سرامیک اجرا شده بر روی بدنهاز بین برنده‌ی انواع آلودگی‌ها از روی سطح بدنه‌ی خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شامپو براق کننده خودرو یاتاش کد ۰۲۲ حجم ۵۰۰ میلی لیتر بسته ۱۰ عددی

شامپو براق کننده خودرو یاتاش کد  022 حجم 500 میلی لیتر بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    تمیز کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شامپو کارواش هامبر مدل آب گریز کننده کد Ceramic-X36 حجم ۱ لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو کارواش هامبر مدل آب گریز کننده کد Ceramic-X36 حجم 1 لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی دو عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / آبگریز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب خودروهای سرامیک شده / ایجاد درخشش بالا / ایجاد کف زیاد / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۷۰ تا یک به ۸۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شامپو براق کننده خودرو سوناکس مدل Shampoo Concentrate حجم ۱ لیتر

شامپو براق کننده خودرو سوناکس مدل Shampoo Concentrate حجم 1 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    رینگ
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    تمیز کننده
  • سایر توضیحات
    حجم ۱ لیترفاقد فسفاتبراق کنندهبدون آسیب به رنگ بدنهغلیظ با قدرت پاک کنندگی بالامناسب برای بدنه ی خودرو از جمله شیشه و پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شامپو کارواش خودرو هامبر مدل OP52 حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو کارواش خودرو هامبر مدل OP52 حجم 1000 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی دو عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / آبگریز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب خودروهای سرامیک شده / ایجاد درخشش بالا / ایجاد کف زیاد / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۷۰ تا یک به ۸۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شامپو کارواش خودرو هامبر کد HUMB-H8 حجم ۱ لیتر مجموعه ۳ عددی

شامپو کارواش خودرو هامبر کد HUMB-H8 حجم 1 لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی ۳ عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / PH: 8 / ایجاد کف زیاد / / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شامپو براق کننده خودرو سوناکس مدل Gloss Shampoo حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

شامپو براق کننده خودرو سوناکس مدل Gloss Shampoo حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x6x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۶۵ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    تمیز کننده
  • سایر توضیحات
    روش استفاده:-ابتدا بهتر است با فشار آب جرم های درشت و قابل دید را از روی سطح بدنه خودرو پاک کنید.-۲ پیمانه به اندازه درب محصول را به ۱۰ لیتر آب گرم اضافه کرده تا کف مورد نیاز حاصل شود، سپس با استفاده از یک اسفنج نرم شروع به شستشوی بدنه خودرو خود کنید.-در آخر برای جلوگیری از ایجاد لکه های آب بر اثر خشک شدن روی بدنه، تمام سطح بدنه را به وسیله حوله خشک کن و یا تیغه آب گیر خشک کنید. استفاده از اسفنج شست و شوی همه کاره سوناکس جهت شستن بدنه و حوله تمیز کننده بدنه مایکرو فایبر سوناکس جهت خشک کردن بدنه به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ گونه خط و خشی به موجب استفاده از اسفنج و حوله نامرغوب روی بدنه خودرو شما ایجاد نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شامپو بدنه خودرو کارواش هامبر مدل E25 حجم ۱ لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو بدنه خودرو کارواش هامبر مدل E25 حجم 1 لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی دو عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / آبگریز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب خودروهای سرامیک شده / ایجاد درخشش بالا / ایجاد کف زیاد / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۷۰ تا یک به ۸۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شامپو بدنه خودرو کرشر مدل ۱۳۶۶۶۷حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

شامپو بدنه خودرو کرشر مدل 136667حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    قابلیت اتصال در تمامی کارواش های کرشر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شامپو فوم بدنه خودرو ترتل واکس مدل Snow Foam حجم ۵ لیتر

شامپو فوم بدنه خودرو ترتل واکس مدل Snow Foam حجم 5 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    ساخت انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شامپو بدنه خودرو سوناکس مدل Active Foam کد ۵۵۳۰۰ حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

شامپو بدنه خودرو سوناکس مدل Active Foam کد 55300 حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شامپو واکس سوناکس کد ۶۶۴۴۳۰ حجم یک لیتر

 شامپو واکس  سوناکس کد 664430 حجم یک لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شامپو سرامیک بدنه خودرو مادرز مدل هیبرید Ultimate Hybrid کد ۵۶۶۸ حجم ۱۴۱۹.۵ میلی لیتر

شامپو سرامیک بدنه خودرو مادرز مدل هیبرید Ultimate Hybrid کد 5668 حجم 1419.5 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۸۸ گرم
  • حجم
    ۱۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شامپو بدنه خودرو سوناکس مدل Ceramic Shampoo کد ۷۷۶۵۸ حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو بدنه خودرو سوناکس مدل Ceramic Shampoo کد 77658 حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x4x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شامپو کارواش هامبر مدل EU حجم ۱ لیتر بسته ۲ عددی

شامپو کارواش هامبر مدل EU حجم 1 لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    تولید کشور آلمانروش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید.توجه:دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شامپو کارواش هامبر مدل CV2 حجم ۱ لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو کارواش هامبر مدل CV2 حجم 1 لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    تولید کشور آلمانروش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید.توجه:دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شامپو کارواش بدنه خودرو هامبر مدل سرامیک کد Ceramic-X2 حجم ۱ لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو کارواش بدنه خودرو هامبر مدل سرامیک کد Ceramic-X2 حجم 1 لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده
  • سایر توضیحات
    تعداد در بسته بندی دو عدد / ویژگی ها : تولید کشور آلمان / آبگریز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب خودروهای سرامیک شده / ایجاد درخشش بالا / ایجاد کف زیاد / دارای رایحه مطبوع / تمیز کننده فوق العاده / نسبت ترکیب با آب ۱ به ۱۰۰ / تمیز کننده سطوح خارجی خودرو / مناسب استفاده به صورت دستی و یا کارواش اتومات / براق کننده, تمیزکننده / ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب / ۶۰ درصد راندمان بالاتر در مقایسه با برترین برندهای دنیا / درای ترکیبات بسیار ویژه / برترین شامپو کارواش دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / برترین شامپو کارواش دنیا کارواش دنیا به انتخاب شرکت ای بی (eBay) / برترین فرمول ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا / ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان / روش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۷۰ تا یک به ۸۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید. همچنین میتونید بصورت کارواش در مخزن های مخصوص کارواش و لنس ریخته و بصورت فوم پاششی روی ماشین کارواش کنید و بعد از شستشو ماشین را آبکشی کنید و ماشین را با یک حوله نرم خشک کنید . / توجه: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شامپو سرامیک بدنه خودرو مادرز مدل CMX کد ۱۵۴۸ حجم ۱۴۱۹ میلی لیتر

شامپو سرامیک بدنه خودرو مادرز مدل CMX کد 1548 حجم 1419 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۲۴ گرم
  • حجم
    ۱۴۱۹ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شامپو براق بدنه مادرز مدل High Performance car wash کد ۵۶۴۸ حجم ۱۴۱۹ میلی لیتر

شامپو براق بدنه مادرز مدل High Performance car wash کد 5648 حجم 1419 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۲۸ گرم
  • حجم
    ۱۴۱۹ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شامپو کارواش هامبر مدل MU9 حجم ۱ لیتر مجموعه ۲ عددی

شامپو کارواش هامبر مدل MU9 حجم 1 لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    شیشه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    محافظت کننده
  • سایر توضیحات
    تولید کشور آلمانروش استفاده: بسته به میزان کف مورد نیاز، شامپو مگا فوم مخصوص ماشین ۱ لیتری هامبر را می توانید با نسبت های ۱ به ۵۰ تا ۱ به ۱۰۰ با آب ترکیب نمایید. سطح خودرو را آبکشی نموده و از بالا به پایین با استفاده از دستکش شستشو یا اسفنج شستشو خودرو شروع به شستن نمایید. سپس با آب پرفشار سطح خودروی خود را آبکشی کرده و در آخر با استفاده از یک حوله خشک کن سطح خودرو را خشک نمایید.توجه:دور از دسترس کودکان نگهداری شود.پیشنهاد می گردد بر روی سطح داغ استفاده نشود.در صورت برخورد با چشم با مقدار زیادی آب، چشم های خود را بشویید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شامپو براق کننده کنستانتره مادرز مدل A22 حجم ۹۴۶ میلی لیتر

شامپو براق کننده کنستانتره مادرز مدل A22 حجم 946 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x5x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۹۴۶ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    براق کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شامپو براق کننده خودرو سوناکس مدل ۳۱۴۳۰۰ حجم ۱۰۰۰ میلی‌ لیتر

شامپو براق کننده خودرو سوناکس مدل 314300 حجم 1000 میلی‌ لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای استفاده در
    بدنه
  • ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده
    تمیز کننده
  • سایر توضیحات
    – با غلظت و قدرت پاک کنندگی زیاد- قابل حل در ۲۰۰ لیتر آب- قابل استفاده برای حدود ۴۰ بار شست‌وشو- قابلیت پاک کنندگی جرم های ناشی از آلودگی جاده و محیط با سرعت و به آسانی از سطح رنگ- فاقد فسفات- هر لیتر محصول در ۲۰۰ لیتر آب حل می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شامپو کارواش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قیچی شاخه زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا