لوازم جانبی خودرو

جامپ استارتر خودرو، راهنمای خرید انواع جامپ استارتر خودرو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جامپ استارتر خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم مهم و ضروری در خودروهای بنزینی و دیزلی جامپ استارتر خودرو می‌باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که باتری ماشین شما خالی کند. در این شرایط هل دادن ماشین کار اصلا خوبی نیست و اگر باتری شما صفر شده باشد هم روشن نخواهد شد. در این شرایط باید یا با یکی از دوستان و نزدیکان خود تماس بگیرید که برای باتری به باتری کردن به محل بیاید که باتری به باتری کردن هم نیاز به کابل مخصوص دارد و عواقب خطرناک‌تری برای کامپیوتر خودرو به همراه خواهد داشت. پس شاید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، تماس با امداد خودرو باشد. اما متاسفانه به دلیل ترافیک سنگین شهری ممکن است، مدت‌ها زمان ببرد تا به شما برسند، پس شما می‌توانید با خرید یک جامپ استارتر خودرو دیگر نگران خالی شدن باتری ماشین خود نباشید. این وسیله یک پاور بانک ظرفیت بالا است که قادر به روشن کردن خودرو بدون باتری می‌باشد. بهتر است از این دستگاه برای کمک دادن به باتری خود استفاده کنید.

جامپ استارتر خودرو علاوه بر روشن کردن خودرو در مواقع اضطراری می‌تواند به عنوان یک پاور بانک برای شارژ کردن، تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار بگیرد. اگر اهل مسافرت هستید و برای نزدیک شدن مسیرها از جاده‌های انحرافی استفاده می‌کنید، امکان اینکه باتری خودرو شما با مشکل مواجه شود و در راه بمانید به دور از انتظار نیست. بنابراین بهتر است، همیشه همراه خود یک جامپ استارتر خودرو داشته باشید. بخصوص اگر در فصل تابستان هستید و مدام کولر خودرو شما روشن است، فشار بیشتری به باتری شما وارد می‌شود. بعد از پمپ بنزین باتری و دینام مهم‌ترین قسمت خودرو به حساب می‌آیند، که خراب شدن هر یک از آن‌ها در صورتی که تدابیر لازم را اتخاذ نکرده باشید، در راه خواهید ماند. پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید پاور بانک به فکر خرید یک جامپ استارتر خودرو باشید، زیرا علاوه بر اینکه گوشی و سایر لوازم برقی شما را شارژ می‌کند، در مواقع اضطراری برای روشن کردن خودرو به کارتان می‌آید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سفر زیاد می‌کنید و تجربه ماندن در راه را دارید و دوست ندارید که این اتفاق دوباره برای شما تکرار شود، احتمالا تصمیم به خرید جامپ استارتر خودرو گرفته‌اید، اما شاید با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده باشید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع جامپ استارتر خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جامپ استارتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

جامپ‌استارتر خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

یک وسیله‌ای الکترونیکی که شباهت زیادی به یک پاور بانک دارد و قادر است، زمانی که شارژ خودرو شما به صورت کامل تخلیه شده و امکان هل دادن باتری به باتری کردن وجود ندارد به وسیله آن خودرو خود را روشن کنید. در مواردی با این وسیله می‌توان باتری خودرویی که شارژ آن به طور کامل تخلیه شده را به طور کامل شارژ کرد. این وسیله علاوه بر استارتر بودن برای خودرو به عنوان یک پاور بانک برای شارژ کردن باتری گوشی، تبلت و لپ تاپ هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه با وجود این دستگاه کمتر کسی برای خالی شدن شارژ باتری در راه می‌ماند. این دستگاه در توان و ظرفیت‌های مختلف موجود می‌باشد که در ادامه شما را با تک تک مدل‌های این وسیله آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید باتری خودرو

نحوه استفاده از جامپ استارتر خودرو:

قبل از شروع کار شما باید همانند یک پاور بانک دستگاه استارتر را به طور کامل شارژ کنید. سپس آن را همراه خود در خودرو داشته باشید. پیشنهاد می‌شود، همیشه قبل از سفر از شارژ بودن آن اطمینان حاصل کنید. زمانی که شارژ باتری به هر دلیل تخلیه شد، اول از بسته بودن سویچ اطمینان حاصل کنید به دلیل آسیب ندیدن کامپیوتر و یونیت ایر بگ، بعد کابل قرمز به مثبت باتری و کابل مشکی به منفی باتری وصل کنید. حالا می‌تونید خودرو را مثل همیشه روشن نمائید. بعد از روشن شدن خودرو بست‌ها را به ترتیب ار باتری جدا کنید. اول بست مشکی از منفی و بعد بست قرمز یا مثبت را از باتری خودرو خارج کنید.

انواع جامپ‌استارتر خودرو:

  1. جامپ‌استارتر پمپ باد: شاید برای خیلی از افراد داشتن استارتر به تنهایی قابل درک نباشد و نخواهند یک وسیله را خریداری کنند که ببینند روزی به کارشان می‌آید یا خیر به همین جهت شرکت‌های تولید کننده اقدام به ساخت این دستگاه به همراه پمپ باد می‌کنند. تا شما دیگر بدون نیاز به مراجعه به آپاراتی باد چرخ‌های خود را تنظیم کنید و پنچری خودرو را در آورید و در مواردی که باتری خودرو شما به هر دلیلی خالی شد، به وسیله این دستگاه خودرو خود را ظرف چند ثانیه مجدد روشن کنید.
  2. جامپ‌استارتر اینورتر‌دار: این وسیله هم برای اینکه فقط یک استارتر معمولی نباشد برای آن یک اینورتر تعبیه شده است که قادر به تامین برق ۲۲۰ ولت با باتری خود استارتر می‌باشد. این وسیله در روی خود یک پریز برق دارد که شما با داشتن آن می‌توانید در هر نقطه‌ای بدون باتری خودرو به برق شهری دسترسی داشته باشید و در مواردی که باتری خودرو هم به هر علتی شارژ خود را از دست داد، برای روشن کردن خودرو خود از این وسیله استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما باید قبل از استفاده آن را به برق زده تا کاملا شارژ شود.
  3. جامپ‌استارتر همه‌کاره: شاید خیلی از شما ترجیح دهید به جای خرید یک استارتر ساده که ممکن است در طول چند سال اصلا به کار شما هم نیاید، اقدام به خرید یک استارتر همه‌کاره کنید. این وسیله معمولا دارای خروجی‌های مختلف برای شارژ دستگاه‌های مختلف نظیر تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ می‌باشد و به عنوان یک پاور بانک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گوشه این وسیله یک چکش برای شکستن شیشه در موارد اضطراری وجود دارد. همچنین برخی مدل‌ها دارای چراغ قوه، پخش کننده موسیقی یا پمپ باد می‌باشند. که این وسیله را به یک ابزار همه کاره تبدیل می‌کند.

مزایای استفاده از جامپ استارتر خودرو:

  • شما با داشتن این وسیله می‌توانید هر وقت که شارژ باتری خودروتان خالی کرد، بدون نیاز به هل دادن و باتری به باتری کردن به وسیله این دستگاه خودرو خود را در کسری از ثانیه روشن کنید.
  • به وسیله این دستگاه دیگر نیازی به خرید پاور بانک نخواهید داشت. زیرا این وسیله خود یک پاور بانک قوی برای شارژ نمودن انواع تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ می‌باشد.
  • در برخی مدل‌ها این دستگاه به همراه یک پمپ باد قوی عرضه می‌شود که شما را از خرید پمپ باد فندکی معاف می‌کند و دیگر نیازی به مراجعه به آپاراتی نخواهید داشت.
  • مدل‌هایی از این دستگاه وجود دارند که دارای اینورتر هستند، یعنی شما هر زمان که نیاز به برق شهری داشته باشید، در دسترس خواهد بود بدون نیاز به باتری ماشین.

بهترین جامپ استارتر موجود در بازار ایران:

شاید کار چندان آسانی نباشد که بخواهیم به شما یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک استارتر خودرو معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای استارتر خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

  • جامپ‌استارتر خودرو روآو
  • جامپ‌استارتر خودرو باسئوس
  • جامپ‌استارتر خودرو سونتی
  • جامپ‌استارتر خودرو ‌واگان
  • جامپ‌استارتر خودرو سلکتا
  • جامپ‌استارتر خودرو پاورولوجی
  • جامپ‌استارتر خودرو یوبو
  • جامپ‌استارتر خودرو راو پاور
  • جامپ‌استارتر خودرو انکر
  • جامپ‌استارتر خودرو دکا

جامپ استارتر خودرو از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید پاور بانک خودرو وجود دارد که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. اما از آنجایی که معرفی تک تک روش‌ها یک کار زمان بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد، در ادامه به شما دو روش را که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد را معرفی می‌کنیم.

  • خرید از فروشگاه لوازم جانبی خودرو: در این روش شما باید حتما از محل کار یا منزل خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم جانبی خودرو مراجعه کنید و از میان تعداد اندکی از محصولات محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی جامپ استارتر خودرو: در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا وارد یک فروشگاه اینترنتی معتبر شوید و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه مبدل برق خودرو

نکات مهم هنگام خرید جامپ استارتر خودرو:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید جامپ‌استارتر خودرو باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، شما با مشخص کردن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. ظرفیت استارتر: ظرفیت این وسیله بر حسب آمپر سنجیده می‌شود، یعنی میزان آمپری که در ساعت از این وسیله می‌توان کشید. همان طور که می‌دانید ظرفیت یک باتری معمولی خودرو حدود ۶۰ امپر می‌باشد، اما ممکن است، ظرفیت باتری دستگاه ۱۲ آمپر باشد. این عدد نشانگر این است که چه میزان می‌توانید از دستگاه کار بکشید. برای روشن کردن لامپ سقف خودرو چیزی در حدود ۱ آمپر و برای شارژ کردن تلفن همراه به چیزی حدود ۲ آمپر نیاز دارید.
  3. حداکثر جریان: معمولا زمان استارت زدن بیشترین میزان جریان از باتری خودرو گرفته می‌شود. این جریان با توجه به تعداد سیلندر خودرو و سردی هوا می‌تواند عددی متفاوت باشد. در واقع شما هنگام خرید استارتر باید توجه کنید که خودرو شما چه میزان آمپر نیاز دارد. میزان جریان استارت در یک ماشین معمولی چیزی در حدود ۲۰۰ آمپر می‌باشد. اکثر مدل‌ها این مقدار را ساپورت می‌کنند اما با توجه به اینکه ممکن است، خودرو با تک استارت روشن نشود، هر چه این عدد بیشتر باشد به نفع شما است.
  4. سیم‌های استارتر: شاید مهم‌ترین قسمت یک استارتر کابل‌های اتصال به باتری خودرو باشند. شاید فکر کنید که کابل هر دستگاه با دیگری متفاوت است در صورتی که اصلا این طور نیست و تفاوت اصلی آن‌ها در کیفیت آن‌ها می‌باشد. بهترین جنس برای سیم‌های اتصال دستگاه مس می‌باشد، زیرا بعد از طلا و نقره رساناترین فلز جهان است. هر چه ضخامت کابل‌های اتصال به دستگاه بیشتر باشد، کیفیت بالاتری دارند.
  5. پمپ باد و چراغ قوه: دو ویژگی جالبی که یک استارتر خوب می‌تواند داشته باشد، داشتن این دو وسیله است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در جاده پنچر شوید و زاپاس شما هم باد نداشته باشد در این شرایط پمپ باد دستگاه به کار شما می‌آید یا ماشین شما در شب در یک قسمت خطرناک خراب شود، شما می‌توانید با روشن کردن چراغ اضطراری دستگاه و قرار دادن آن در یک فاصله مشخص رانندگان اطراف را از خطر آگاه کنید.
  6. توان دستگاه: تفاوت اصلی مدل‌های مختلف این دستگاه در توان آن‌ها می‌باشد. توان وسایل برقی بر حسب وات سنجیده می‌شود. هر چه وات دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن هم بالا می‌رود. در واقع باتری شما با یک دستگاه با توان بالاتر سریع‌تر شارژ می‌شود. برای شارژ نمودن باتری خودرو با مدل‌های معمولی چیزی در حدود ۲۴ ساعت زمان لازم است تا به طور کامل شارژ شود. هر چه توان دستگاه شما بیشتر باشد، این زمان کاهش می‌یابد.

روش نگهداری از جامپ استارتر خودرو:

  • همیشه زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، دکمه روشن و خاموش دستگاه را در حالت خاموش قرار دهید، تا شارژ آن تمام نشود.
  • قبل از استفاده از دستگاه اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما حداقل ۶۰ درصد شارژ داشته باشد، این مقدار از نشانگر باتری روی دستگاه مشخص است.
  • همیشه اول جامپر قرمز یا مثبت را به باتری وصل کرده و بعد جامپر مشکی یا منفی و بعد از اتصال دو جامپر اقدام به استارت زدن کنید.
  • هرگز جامپرهای مثبت و منفی را جا‌به‌جا به باتری متصل نکنید، زیرا با این کار دستگاه شما آسیب جدی می‌بیند.
  • بعد از روشن شدن خودرو سعی کنید در فاصله زمانی ۲۰ ثانیه کابل‌ها را از باتری جدا کنید، گذشت زمان بیشتر دستگاه را خراب می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جامپ استارتر خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جامپ استارتر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020101

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020101

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    شیوه اتصال دستگاه بدین صورت است که باید ابتدا کابل را به جامپ استارتر متصل کرده و طرف دیگر آن که شامل دو گیره مشکی و قرمز است را به سمت مثبت(قرمز) و منفی (مشکی) باتری وصل کنید. پس از مطمئن شدن از اتصال صحیح، باید استارت ماشین را بزنید و بلافاصله جامپ استارتر را جدا کنید. حالا با خیال راحت می توانید رانندگی کنید.
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما، یک عدد کابل Type-C، یک عدد گیره احتراق هوشمند
  • سایر توضیحات
    ظرفیت باتری: ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت | توان خروجی کلی: ۱۲ وات | تعداد درگاه خروجی: ۲ عدد (یک پورت USB خروجی و یک پورت تایپ سی ورودی و خروجی) | ولتاژ و شدت جریان خروجی پورت یو اس بی: ۵V/2.4A | ولتاژ و شدت جریان خروجی پورت تایپ سی: ۵V/2.4A | ولتاژ و شدت جریان خروجی پورت جامپ استارتر: ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ آمپر و ۱۲ ولت | سازگار با تمام ماشین‌های بنزینی ۱۲V/4L و دیزلی ۱۲V/2.5L | ظرفیت اسمی باتری: ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت | ظرفیت واقعی باتری: ۷۰۰۰ میلی امپر ساعت | دارای چراغ قوه | وزن: ۴۷۰ گرم | پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ | نوع نمایش باتری: نمایشگر LED | دارای سطوح محافظتی در برابر ولتاژ و شدت جریان بیش از حد، شارژ شدن بیش از حد، تخلیه شارژ بیش از حد، ولتاژ و شدت جریان ثابت، اتصال کوتاه، دمای بیش از حد و اتصال بر عکس قطب مثبت و منفی جامپ استارتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جامپ استارتر و پمپ باد شارژی پرودو مدل pd-2in1jsap

جامپ استارتر و پمپ باد شارژی پرودو مدل pd-2in1jsap

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    پمپ باد شارژی با فشار ۱۵۰ psi و چراغ قوه و پاور بانک ۸۸۰۰ میلی آمپری
  • اقلام همراه
    کابل type c شلنگ و سری باد کیف حمل کابل باطری به باطری ماشین
  • سایر توضیحات
    پمپ باد شارژی با فشار ۱۵۰ psi و چراغ قوه و پاور بانک ۸۸۰۰ میلی آمپری type c input : 10w 5v 2a USB A output : 10w 5v 2a charging time 6H car tires up to 5 inch : 6 min empty to full inflatable nozzle tubeدارای تکنولوژی quick charg3.0 قابلیت جامپ استارت تمامی خودروهای سبک بسیار کارآمد در جاده و کمپینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جامپ استارتر خوردرو سوِنتی مِی مدل PS06

جامپ استارتر خوردرو سوِنتی مِی مدل PS06

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ورودی۵V-2Aخروجی۵V/2.4A TYPE – C12V/10A DC- باتری ۱۰۰٪ خاموش را در چند ثانیه روشن می کند- دارای طراحی ایمن و هوشمند (دارای ۸ عملکرد هوشمند محافظتی)- استفاده آسان- قابلیت استفاده در هوا سرد- محدوده دمای کارکرد: از -۲۰ درجه سانتی گراد تا ۶۰ درجه سانتی گراد- جمع و جور و قابل حمل- قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک جهت شارژ کردن گوشی همراه، تبلت و دیگر وسایل الکترونیکی- دارای LED سه حالته: حالت عادی، حالت چشمک زن و حالت SOSمناسب برای اکثر خودروها (اتومبیل، SUV، موتور سیکلت، کامیون و موارد دیگر)این دستگاه می تواند تمام وسایل نقلیه ۱۲ ولت با موتورهای تا ۸ لیتر بنزینی و یا تا ۳.۵ لیتر دیزلی را روشن کندباتریظرفیت باتری: ۱۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت (۶۶.۶Wh)ولتاژ خروجی۱۲ ولتشدت جریان خروجی۴۵۰ تا ۱۰۰۰ آمپرپشتیبانی از ماشین هایی با باتری ۱۲ ولتمحدوده دمای کارکرد از۲۰ درجه سانتی گراد تا ۶۰ درجه سانتی گرادحالت های چشمک زن و SOS، برای درخواست کمک در شرایط اضطراری کاربردی می باشند.ابعاد ۹۳.۲×۲۱۷.۲×۲۸.۶ میلی مترچراغ قوهیخچال ماشین و کمپرسور هوا بتوانند از این منبع شارژ استفاده کنندمناسب برای تمام خودرو ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020001

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020001

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل SRJS01

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل SRJS01

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ظرفیت: ۸۰۰۰mAh / 3.7V / 29.6Whدارای ظرفیت خروجی: ۵۹۰۰mAhورودی: ۵V / 2.1A (حداکثر)خروجی USB: ۵V2.4A (حداکثر)ولتاژ راه اندازی: ۱۲ ولتجریان راه اندازی: ۴۰۰Aجریان اوج:

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جامپ استارتر باطری خودرو سونتی می مدل PS06

جامپ استارتر باطری خودرو سونتی می مدل PS06

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    دستگاه فوق دارای ۱- یک های ولتاژ و انبرک های مسی۲- کابل شارژ تایپ C 3- کیف حمل اسان تر۴- دستگاه پاور بانک ۱۸۰۰۰۵- کابل خروجی ، تبدیل به فندکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جامپ استارتر و پاوربانک خودرو سونتی می مدل ۷۰Mai Midrive PS06

جامپ استارتر و پاوربانک خودرو سونتی می مدل 70Mai Midrive PS06

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    در بسته بندی این پاوربانک علاوه بر خود محصول، یک کیف، کابل شارژ و یک کابل جامپ استارتر، یک کابل تبدیل DC به شارژر فندکی و دفترچه راهنما قرار داده شده است.
  • سایر توضیحات
    ولتاژ ورودی USB Type-C: 5Vولتاژ خروجی Jump Starter: 12V | USB Type-A: 5V | DC: 12Vشدت جریان ورودی ۲Aشدت جریان خروجی USB Type-A: 2.4A | DC: 10Aتعداد درگاه خروجی ۳ عددظرفیت اسمی ۱۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتنحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LEDسازگار با تمامی وسایل نقلیه ۱۲ ولتی با موتور بنزینی تا ۸ لیتر و موتور دیزلی تا ۳.۵ لیتر، انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه های الکترونیکیدارای گیره های باتری خودرو با امکان محافظت (در برابر افزایش شدت جریان، ولتاژ، حرارت، اتصال کوتاه، اتصال و شارژ معکوس) ، مدت زمان شارژ کامل دستگاه ۸ ساعت، دارای مبدل DC به فندکی خودرومناسب برای خودروهای مناسب تمامی خودروها ، SUV ها ، موتورسیکلت ها ، کامیونت ها ، ماشین های معمولی و لوکسخروجی تایپ سی / USB / DCجامپ استارتر ماشین با ۴۵۰A توانحداکثر شدت جریان: ۱۰۰۰Aدارای چراغ قوهوزن ۱۲۹۰ گرمتوجه (سنتی می یکی از زیر مجکوعه محصولات شیائومی میباشد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل Super Energy

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل Super Energy

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    قابل استفده به عنوان چراغ SOSتا ۴۰ بار قدرت زدن استارتقابل استفاده به عنوان پاوربانک برای شارژ اسمارت فون ها با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتایمن شده در برابر اتصال کوتاه-شارژ بیشتر،ولتاژ بالا- منفی و مثبت اشتباه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل  JS03

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل  JS03

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    پاوربانک و جامپ استارتر Baseus CRJS03 Jump Starter 12000mAh

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جامپ استارتر های پاور مدل TorchPower ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

جامپ استارتر های پاور مدل TorchPower ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    دستگاه را دو مرتبه تا ۱۰۰٪ شارژ کرده و تا صفر تخلیه کنید تا کالیبره شود، سپس بعد از اتصال کابل سوسماری به دستگاه، مثبت و منفی را متصل نموده و استارت بزنید.
  • اقلام همراه
    کابل سوسماری و کابل شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جامپ استارتر خودرو مدل asl16000

جامپ استارتر خودرو مدل asl16000

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    برای تست شارژ باتری یا میزان شارژ دینام، کلید پشت دستگاه باید در حالت خاموش ( ۰) باشد و کابل برق شارژر نباید به برق وصل شود. در این حالت با اتصال قطب های مثبت و منفی به دو سر باتری، دستگاه به مرحله ی تست شارژ باتری یا شارژ دینام خواهد رفت. جهت کمک باتری( جامپ استارت) برای استارت زنی باید کلید فیوز دستگاه در حالت روشن باشد و گیره های دستگاه به دوسر باتری ضعیف خودرو وصل شود. برای شارژ موبایل یا تبلت کلید شارژر دستگاه در حالت روشن (۱) قرار گیرد. برای شروع شارژ باتری داخلی دستگاه کافیست سیم برق دستگاه را که در پشت دستگاه تعبیه شده به پریز برق وصل کنید و کلید شارژر پنل دستگاه را در حالت روشن ( ۱ ) قرار دهید ( کلید فیوز را نیز روشن کنید تا میزان شارژ باتری داخلی را بر روی ال سی دی مشاهده کنید). در این حالت نمایشگر به مرحله شارژ باتری خواهد رفت. با مشاهده ی نمایشگر گرافیکی شارژ بر روی ال سی دی میتوان دید خوبی از میزان شارژ باتری داخلی بدست آورد. با پایان شارژ باتری داخلی فلش در انتهای بخش سبز رنگ مرحله شارژ قرار خواهد گرفت . در صورت اتصال اشتباه قطب های مثبت و منفی دستگاه در حالت شارژ فیوز قرار داده شده در پشت دستگاه میسوزد و باید تعویض شود. ( دارای ۲ عدد فیوز یدکی). این دستگاه دارای نمایشگر ولتاژ و آمپر بوده و همچنین میزان شارژ به صورت نمایشگر گرافیکی قابل مشاهده است. همچنین کلید جداگانه ای برای فعال سازی چراغ قوه پرقدرت دوبل روی دستگاه تعبیه شده است
  • سایر توضیحات
    استارتر کمک باطری نیمه صنعتی ۱۵۰۰ آمپر (۱۲ ولت)، توانایی تست شارژ دینام خودرو، شارژر اتوماتیک ۹ آمپر و ۱۲ ولت باطری داخلی و خارجی، دارای صفحه LCD دیجیتال با قابلیت نمایش ولتاژ و آمپر، دارای نمودار گرافیکی شارژ باتری، دارای پاوربانک و چراغ قوه دوبل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل Super Energy Air Car Jump Starter CGNL10000mAh

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل Super Energy Air Car Jump Starter CGNL10000mAh

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    یک عدد پورت USB، یک عدد پورت Type-C و درگاه اتصال کلمپ‌ها
  • سایر توضیحات
    – پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت- دارای چراغ قوه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جامپ استارتر خودرو سونتی می مدل PS01 ظرفیت ۱۱۱۰۰ میلی آمپر ساعت

جامپ استارتر خودرو سونتی می مدل PS01 ظرفیت 11100 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    شارژ همراه یا پاوربانک با ظرفیت ۱۱۱۰۰mAhقابلیت جامپ استارتر خودروسازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه هاظرفیت اسمی : ۱۱۱۰۰mAhدارای فناوری iSmart برای درگاهدارای سوکت ۱۲ ولت ۱۰ آمپر برای شارژ فندکیشدت‌جریان استارتر خودرو: حداکثر ۶۰۰ آمپرمحدوده ظرفیت : بیش از ۱۵۰۰۰mAhولتاژ ورودی و خروجی : ۵.۰Vشدت جریان ورودی : ۲.۰Aشدت جریان خروجی : ۲.۴Aتعداد درگاه خروجی : ۱ خروجینحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LEDقابلیت ویژه : Fast Chargeپشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Deliveryپشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)جنس بدنه : فلز – پلاستیکابعاد کالا : ۳×۹×۱۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جامپ استارتر خودرو و تلمبه پرودو مدل JumpAir ظرفیت ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعت

جامپ استارتر خودرو و تلمبه پرودو مدل JumpAir ظرفیت 8800 میلی‌آمپرساعت

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    حامپ استارتر چند منظوره و پمپ هوا پرودوکابل یو اس بیکیت نازل x3کیف حمللوله باد کنکابل استارت پرشراهنمای کاربری
  • سایر توضیحات
    محصول: چند منظوره جامپ استارترظرفیت باتری: ۸۸۰۰ میلی آمپر ساعتورودی Type-C: 10W 5V/2Aخروجی USB-A: 10W 5V/2Aمدت زمان شارژ : ۶ ساعتلوله باد کن: لوله نازل بادیچراغ LED: 1 LEDزمان تقریبی تایر: ۶ دقیقهابعاد محصول: ۱۵۰ × ۱۲۹ × ۳۷ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CRJS03

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CRJS03

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    پاوربانک و جامپ استارتر Baseus CRJS03 Jump Starter 12000mAh

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جامپ استارتر خودرو صنایع تولیدی البرز توان کد ۰۳

جامپ استارتر خودرو صنایع تولیدی البرز توان کد 03

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای استارت خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020001 ظرفیت ۲۰۰۰ آمپر

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020001 ظرفیت 2000 آمپر

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل BS-CH004-2

جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل BS-CH004-2

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    ۱- کابل سوسماری را داخل درگاه EC5 جامپ استارتر قرار دهید. در این حالت چراغ چشمک زن به رنگ سبز و قرمز در می آید. برای حصول بهترین نتیجه باید جامپ استارتر بالای ۵۰ درصد و اگر باتری ماشین خالی است و ولتاژ صفر ولت است، بالای ۷۵ درصد شارژ داشته باشد. در صورتی که درصد شارژ زیر ۵۰ درصد باشد از دستگاه استفاده نکنید.۲- درب کاپوت خودرو را باز کنید و دو سر کابل سوسماری را به قطب مثبت و منفی جامپ استارتر وصل کنید. اطمینان حاصل کنید اتصال به شکل صحیح و محکم صورت گرفته باشد.۳- سپس پشت فرمان نشسته و استارت بزنید. جامپ استارتر بعد از اتصال ولتاژ بالایی اعمال می کند. بعد از روشن شدن خودرو بلافاصله جامپ استارتر را از باتری خودرو بکشید. دقت کنید زمان اتصال جامپ استارتر به باتری خودرو و استارت زدن شما بیشتر از ۳۰ ثانیه طول نکشد.
  • سایر توضیحات
    سازگار با تمام ماشین‌های بنزینی ۱۲V/2.5L و دیزلی ۱۲V/6.0L | دارای چراغ قوه | ظرفیت اسمی باتری ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت | دارای دو خروجی USB / یک ورودی تایپ سی / خروجی جامپ استارتر | بیشترین جریان جامپ استارتر ۱۲۰۰ آمپر | حداکثر توان شارژ ۱۵ وات | گیره اتصال هوشمند و مقاوم در برابر جریان معکوس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جامپ استارتر شل مدل SH990

جامپ استارتر شل مدل SH990

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    – مناسب خودروهای بنزینی بالای ۶.۸ لیتر- مناسب خودروهای یزلی بالای ۲.۵ لیتر- تکنولوژی ضد جرقه- دارای شارژر موبایلی- ۱۲ ولت- دارای چراغ نشانگر ال ای دی (LED)- ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت – تحت لیسانس کملیون- خروجی ۲.۱ آمپر- جریان استارت: ۲۵۰ آمپر- حداکثر جریان: ۴۵۰ آمپر- دمای کاری: -۲۰ تا +۶۰ درجه سانتی‌گراد- ابعاد: ۱۴۲×۷۴×۲۶ میلی‌متر- جنس باتری: لیتیوم پلیمر- دارای چراغ قوه ال ای دی ۰.۵ وات- خروجی موبایل: ۵ ولت ۱.۵ آمپر و ۵ ولت ۲.۱ آمپر- قابل استفاده به صورت پاوربانک- مدت زمان شارژ شدن حدود ۱۰ ساعت با قابلیت انجام ۵ استارت با ظرفیت کامل- استفاده از اینورتر برای بالابردن آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جامپ استارتر راوپاور مدل RP-PB1208 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

جامپ استارتر راوپاور مدل RP-PB1208 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    کیف حمل + کابل شارژ Type-C + کابل چامپر (جامپ استارتر) + دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جامپ استارتر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید راکر کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا