کامپیوتر و تجهیزات جانبیلوازم خانگی برقی

ساندبار، راهنمای خرید بهترین ساندبار بلوتوثی ارزان و پرقدرت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ساندبار باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نگاهی گذرا به رتبه‌بندی تلویزیون‌های ما نشان می‌دهد در حالی که امروزه بسیاری از تلویزیون‌ها کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، این در مورد صدا صدق نمی‌کند. تنها حدود ۸۰ تلویزیون از بیش از ۲۰۰ تلویزیون در رتبه بندی تلویزیون‌های ما می‌توانند کیفیت صدای رضایت بخشی را ارائه دهند. ساندبار یکی از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین راه‌ها برای ارتقای صدای تلویزیون شما است. اگر در حال تماشای یک فیلم یا برنامه تلویزیونی با موسیقی متن دراماتیک باشید، بیشتر متوجه کاستی ها خواهید شد. یکی از گزینه‌های عالی و به طور فزاینده محبوب اضافه کردن یک بلندگوی نوار صوتی است. ساندبار دارای چندین بلندگو و لوازم الکترونیکی برای تغذیه آن‌ها در یک محفظه نازک است که بدون نیاز به گیرنده به تلویزیون وصل می شود. برخی دارای یک ساب ووفر مجزا، معمولاً بی‌سیم و تعدادی بلندگوی عقب برای ایجاد یک سیستم صدای فراگیر کامل دارند.

برای بسیاری از افراد، ساندبار را بهترین گزینه برای دریافت کیفیت صدای بهتر از تلویزیون می‌دانند. نصب آن‌ها ساده است و فاقد تمام بلندگوها و سیم های خسته کننده‌ای هستند که سیستم‌های صدای فراگیر دارند. در حالی که اکثر ساندبارهای موجود در بازار به خوبی بلندگوهای جداگانه صدا ندارند و برای پخش موسیقی چندان خوب عمل نمی‌کنند، اما آن‌ها هنوز هم بسیار بهتر از صدای داخلی تلویزیون شما عمل می‌کنند. اکثر ساندبارها بر روی دیوار نصب می شوند یا در قفسه‌ای در بالا یا زیر تلویزیون قرار می گیرند. همچنین نوارهای صوتی به سبک پایه به نام پایه‌های صدا وجود دارد که تلویزیون شما می‌تواند روی آن‌ها بنشیند. بلندگوهای ساندبار در طیف وسیعی از قیمت ها یافت می‌شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ساندبار را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده ‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ساندبار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ساندبار باید باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ساندبار چیست و چه کاربردی دارد؟

ساندبارها یا همان نوارهای صوتی وجود خود را مدیون تلویزیون‌های صفحه تخت هستند. حداقل با وجود اینکه صفحه های لاغر تصویری شفاف‌تری ایجاد کردند. اما بلندگوهای کوچک داخلی آن‌ها حتی نمی‌توانند دیالوگ‌ها را به وضوح بازتولید کنند، چه رسد به اینکه انفجارهای متقاعدکننده، تصادف‌های ماشینی و تمام مشکلات دیگری که ما را در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌مان جذب می‌کنند، ارائه دهند. بلندگوهای تلویزیون نه تنها کم حجم و کم قدرت هستند، بلکه تقریباً همیشه در جهت اشتباه هدف قرار می‌گیرند و صدا را به سمت پایین یا به سمت دیوار پشت تلویزیون پخش می‌کنند. جای تعجب نیست که همه چیز نامشخص و خارج از تمرکز ظاهر می شود. بنابراین هدف نوار صوتی ارائه یک تجربه صوتی است که بیشتر با تصویر واقعی تلویزیون مطابقت دارد. سازندگان تجهیزات از روش‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند و تقریباً هر نوار صوتی که انتخاب می‌کنید بهتر از بلندگوهای تلویزیون صدا را پخش می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اندروید باکس

چرا به ساندبار نیاز داریم؟

نوارهای صوتی تلویزیون در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و تعداد مدل‌ها نیز به همین ترتیب افزایش یافته است. بنابراین ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا سریعاً بفهمید چه نوع نوار صوتی ممکن است برای شما بهترین کارایی را داشته باشد.

نوار صدا یک سیستم بلندگوی همه کاره است که صدای تلویزیون با کیفیت بالا را بدون نیاز به فضا، پیچیدگی و هزینه‌های دریافت کننده سینمای خانگی و تنظیم بلندگوی صدای فراگیر ارائه می‌کند. کابینت بلند و باریک نوار صوتی حاوی دو یا چند بلندگو است و ممکن است صدای استریو یا فراگیر را ارائه دهد. برخی از نوارهای صوتی دارای یک ساب ووفر جداگانه برای تولید بیس عمیق هستند که بر روی موسیقی متن فیلم و موسیقی تأثیر می‌گذارد.

تقریباً تمام نوارهای صوتی که با آن‌ها برخورد خواهید کرد، خود تغذیه یا فعال هستند، یعنی تقویت کنند‌‌های داخلی خود را دارند. اما نسلی از نوارهای صوتی در حال محو وجود دارند که برای اتصال به گیرنده و تغذیه توسط گیرنده طراحی شده‌اند. این نوارهای صوتی بدون برق یا غیرفعال مزیت عمده دیگری از مدل های فعال ندارند.

هنگام خرید، تقریباً از هر شرکت صوتی و همچنین اکثر سازندگان تلویزیون با نوارهای صوتی روبرو خواهید شد. نوار صوتی ساخته شده توسط همان شرکتی که تلویزیون شما را ساخته ممکن است از نظر زیبایی کاملاً مطابقت داشته باشد یا مزایای سازگاری دیگری را ارائه دهد. اما برای کیفیت صدای خالص، احتمالاً با مدلی از شرکتی که تمرکز اصلی آن تجهیزات صوتی است، بهتر عمل خواهید کرد.

نوارهای صدا در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند. برخی را می‌توان مستقیماً روی دیوار نصب کرد، در حالی که برخی دیگر برای قرار گرفتن در زیر تلویزیون یا درست بالای پایه سرگرمی شما ساخته شده‌اند. بخشی از انتخاب بهترین نوار صوتی برای نیازهای شما شامل اندازه گیری فضای شما است. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک قطعه عالی از بسته بندی را باز کنید تا متوجه شوید که مناسب تلویزیون و پایه شما نیست. قبل از خرید نوار صدا، طول، عرض و عمق تلویزیون صفحه تخت خود را اندازه بگیرید، سپس از این اطلاعات برای کمک به جستجوی خود استفاده کنید.

ساندبار خود را قرار است کجا قرار دهید؟

دانستن جایی که می‌خواهید نوار صوتی خود را قرار دهید بلافاصله تصمیم شما را ساده می‌کند و انتخاب‌های شما را محدود می‌کند. دو گزینه اساسی وجود دارد. اگر تلویزیون شما به دیوار آویزان است، می‌توانید نوار صدا را درست در زیر آن نصب کنید تا ظاهری مرتب و بی‌نظم نداشته باشید. اگر این مسیر را می‌روید، باید در نظر بگیرید که چگونه سیم برق و کابل اتصال را پنهان می‌کنید.

از طرف دیگر، اگر تلویزیون شما روی پایه یا کابینت قرار دارد، می توانید نوار صوتی را در جلوی تلویزیون تنظیم کنید. در این صورت باید پایه تلویزیون خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید نوار صدا اصلاً از پایه بیرون نمی‌آید.

همچنین باید فاصله بین بالای پایه و پایین صفحه تلویزیون را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید نوار صدا هیچ یک از صفحه‌ها را مسدود نمی‌کند. برخی از نوارهای صوتی را می‌توان با بلندگوها رو به جلو یا صاف با بلندگوهای رو به بالا قرار داد به همین دلیل میله‌های صدا در طیف وسیعی از اندازه‌ها، از عرض کمی تا پنج فوت وجود دارند. نوار اندازه مناسب برای شما به اندازه اتاق، اندازه تلویزیون و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

اگر قصد دارید حداقل بخشی از خرید خود را در فروشگاه‌های واقعی و به صورت حضوری انجام دهید، قبل از اینکه از در خارج شوید، تلفن خود را بیرون بیاورید و چند عکس از تلویزیون خود بگیرید. به این ترتیب، وقتی مدل‌ها را در جعبه بزرگ محلی مقایسه می‌کنید، می‌توانید آن عکس‌ها را بررسی کنید و ایده بهتری از اینکه نوارهای صوتی مختلف در خانه شما چگونه به نظر می‌رسند را پیدا کنید.

انواع ساندبار موجود در بازار:

انواع مختلفی از نوار صوتی در بازار وجود دارد که برای شما می‌تواند گیج کننده باشد.این روزها مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد که دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند چالش برانگیز باشد. تفاوت‌های اصلی مربوط به تعداد بلندگوهای خود نوار است. در ادامه شما را با انواع مدل‌ها آشنا می‌کنیم:

  1. نوار صوتی ۲.۰‌: ابتدایی‌ترین نوارهای صوتی که فقط دارای صدای استریو چپ و راست خواهند بود. آن‌ها را زیر تلویزیون قرار می‌گیرند. اگر زیر آن جا نمی‌شود، می‌توانید آن را بالای تلویزیون قرار دهید. اما، اگر آن را در بالا قرار می‌دهید، سعی کنید آن را کمی به سمت پایین زاویه دهید تا به موقعیت گوش دادن شما اشاره کند. بنابراین، درست مانند صدای استریویی است که از بلندگوهای تلویزیون خود دریافت می کنید، اما کیفیت آن‌ها بهتر است.
  2. نوار صوتی ۳.۰: اگر می‌خواهید گفتگوی واضح تری از تلویزیون خود داشته باشید، می‌توانید یک نوار صوتی ۳.۰ را خریداری کنید. نوار صوتی ۳.۰ دارای یک بلندگوی مرکزی اختصاصی و همچنین بلندگوهای چپ و راست استریو می‌باشد. با این حال، همه بلندگوها همچنان در یک کیس قرار می‌گیرند.
  3. نوارهای صوتی ۲.۱ و ۳.۱: از آنجایی که آن‌ها نسبتا کوچک هستند، بلندگوهای یک نوار صوتی همچنان ممکن است فاقد باس باشند با این حال، آن‌ها تقریباً همیشه بسیار بهتر از بلندگوهای تلویزیون شما خواهند بود. بنابراین، اگر می‌خواهید سطح پایین‌تری داشته باشید، باید یک نوار صوتی با یک ساب ووفر بی‌سیم را در نظر بگیرید. تقریباً همه ساب ووفرهایی که با نوارهای صوتی ارائه می‌شوند، این روزها از نوع وای فای هستند. اگرچه، برخی از مدل‌ها دارای خروجی می‌باشند تا بتوانید ساب ووفر را با کابل به آن‌ها وصل کنید.
  4. نوارهای صوتی فراگیر: گزینه بعدی یک نوار صوتی با بلندگوهای فراگیر داخلی است. اینها به همراه بلندگوهای استریو در نوار نصب می شوند. برخی از نوارها دارای بلندگوهای فراگیر و بلندگوهای استریو هستند، برخی دیگر نیز به یک بلندگوی مرکزی اختصاصی دارند. همان‌طور که قبلاً گفته شد، صدای فراگیر که از این مدل‌ها دریافت می‌کنید به اندازه نصب بلندگوهای اختصاصی پشت سرتان در اتاق مؤثر نخواهد بود. اما آنها احساس بازتری به صدا در فیلم می دهند.
  5. سیستم‌های نوار صوتی ۵.۱ و ۷.۱ با بلندگوهای عقب: آخرین دسته بندی کلی برای آن دسته از نوارهای صوتی با بلندگوهای اختصاصی فراگیر عقب است. اگر راحتی نوار صوتی را می‌خواهید، اما می‌خواهید واقع‌گرایی بیشتری در محیط‌های اختصاصی مناسب داشته باشید، چند سیستم نوار صوتی مناسب هستند. بلندگوهای فراگیر اغلب وای فای می‌باشند و در بسیاری از موارد به عنوان یک افزودنی برای نوار صوتی ساده تر ۲.۱ یا ۳.۱ در دسترس هستند. مزیت این کار این است که اگر نمی‌خواهید یکباره هزینه زیادی کنید، می‌توانید بعداً آن را ارتقا دهید. سیستم های دیگر با تمام بلندگوها در یک بسته کامل عرضه می‌شوند.

ساندبار یا ساندباس کدام یک بهتر است؟

تاکنون ما در مورد نوارهای صوتی صحبت کرده‌ایم که واقعاً شکل بلند و نازک یک نوار را دارند. اما نوع دیگری نیز وجود دارد نوار صوتی به سبک پلت فرم که گاهی اوقات پایه صدا نیز نامیده می‌شود. این طرح عریض و کم حاشیه زیر تلویزیون شما قرار می گیرد و از آن پشتیبانی می‌کند. پایه‌های صدا دارای کابینت‌های تقویت شده ویژه‌ای هستند که بسیار محکم می‌باشند. اگر این نوع را در نظر می‌گیرید، مشخصات را بررسی کنید تا مطمئن شوید می‌تواند وزن تلویزیون شما را تحمل کند و مطمئن شوید که پایه صدا عریض‌تر از پایه تلویزیون شما باشد.

اگر فضای عمودی زیادی بین پایین صفحه تلویزیون و بالای پایه شما وجود نداشته باشد، یک پایه صدا ممکن است بهترین گزینه شما باشد. همچنین اگر می خواهید صدایی با دامنه کامل بدون ساب ووفر جداگانه داشته باشید، انتخاب هوشمندانه‌ای است. پایه‌های صدا دو مزیت دارند که به آن‌ها کمک می کند تا صدایی شگفت آور کامل تولید کنند. آن‌ها می‌توانند از بلندگوهای بزرگ‌تر استفاده کنند، به علاوه کابینت‌ها بسیار بزرگ‌تر هستند و به بلندگوها فضایی برای تنفس می‌دهند تا بتوانند بیس بیشتری تولید کنند.

بهترین برند ساندبار کدام است؟

یکی از بزرگترین مشکلات خرید ساندبار جدید این است که تصمیم بگیرید کدام برند را خریداری کنید. در حالی که برخی از برندهای محبوب وجود دارند که هر کجا که نگاه کنید آنها را خواهید دید، برخی از نام‌های فوق‌العاده از دنیای صدای خانگی نوارهای صوتی بسیار خوبی تولید می‌کنند،این یک بازار بسیار رقابتی است. در حال حاضر ۱۰ نوار صوتی پرفروش موجود در بازار عبارتند از:

  • The sound of sequins
  • Majority
  • VISION
  • Bose
  • TCL
  • Yamaha
  • Sony
  • Samsung

majority یک برند محبوب برای نوارهای صوتی ارزان قیمت است. بقیه نام‌هایی از دنیای الکترونیک خانگی هستند که طیف وسیعی از ساندبارها را از مقرون به صرفه تا سطح بالا ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید با چیزی که دیگران می‌خرند پیش بروید، این نام‌هایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

  • Sonos
  • Klipsch
  • Nakamichi
  • LG
  • JBL

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی

نکات مهم برای خرید ساندبار:

  1. قبل خرید آن‌ها را امتحان کنید: نوارهای صوتی با امتیازات مشابه در رتبه بندی‌های ما برای کیفیت صدا، به دلیل نحوه برخورد با فرکانس‌های مختلف و نحوه تعامل آن‌ها با آکوستیک اتاق شما، احتمالاً با یکدیگر متفاوت هستند. اگر می‌توانید نوارهای صوتی را در فروشگاه بررسی کنید و در صورتی که چیزی که خریداری می‌کنید مناسب شما نیست، در مورد نحوه مرجوعی و تعویض آن پس از رسیدن به منزل سؤال کنید.
  2. به سیستم چند کانال نیاز دارید: اگر به سادگی می‌خواهید صدای تلویزیون خود را تقویت کنید، یک نوار صوتی با دو کانال جلو و یک ساب ووفر جداگانه می‌تواند کافی باشد. اگر صدای فراگیر واقعی می‌خواهید، یک نوار صوتی با ساب ووفر و بلندگوهای عقب ترجیحاً بی‌سیم برای صدای چند کاناله را خریداری کنید. برخی از مدل‌های جدید عبارتند از Dolby Atmos، یک فناوری صدای فراگیر جدیدتر که عنصر ارتفاع را به سیستم‌های بلندگو اضافه می‌کند. در سیستم‌های بلندگوی نوار صوتی، این کار معمولاً با داشتن درایورهای روشن‌کننده در محفظه اصلی و گاهی اوقات در ماهواره‌های عقب انجام می‌شود.
  3. نحوه قرار دادن را در نظر بگیرید: اگر می‌خواهید نوار صدا را روی پایه تلویزیون خود قرار دهید، مطمئن شوید که فضای کافی در جلوی دستگاه وجود دارد و بررسی کنید که نوار صدا آنقدر بلند نیست که دید کنترل از راه دور را به تلویزیون مسدود کند. اگر از نوار صدا فقط برای گوش دادن به تلویزیون خود استفاده می‌کنید، بی خیال خرید این محصول شوید. می‌توانید مدلی ارزان قیمت و بدون حاشیه را انتخاب کنید که حداقل کیفیت صدای مناسبی در رتبه‌بندی ما دارد. این یک گام بالاتر از صدای داخلی تقریباً هر تلویزیونی خواهد بود. اما اگر می خواهید از ساندبار برای موسیقی و همچنین تلویزیون استفاده کنید، مدلی با امتیاز خیلی خوب را برای کیفیت صدا پیشنهاد می‌کنیم.
  4. گارانتی آن‌ها را با هم مقایسه کنید: در ابتدا توصیه می‌کنم، برندهایی را خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سپس شرایط گارانتی هر شرکت را با شرکت دیگر مقایسه کنید. اکثر تولید کنندگان ۱۲ ماه پوشش ارائه می‌دهند، اما قبل از خرید حتما این مورد را بررسی نمائید.
  5. بلندگوهای اضافی: چندین نوار صوتی همراه با بلندگوهای عقب برای ایجاد یک تجربه صدای فراگیر واقعی هستند. اغلب این بلندگوها از طریق سیم به یک ساب ووفر یا آمپلی‌فایر بی‌سیم متصل می‌شوند، بنابراین کاملاً بی‌سیم نیستند، اما نیازی به سیم‌هایی ندارند که از نوار صوتی تا پشت اتاق اجرا شوند. اما همه آن‌ها با آمپرهای داخلی خود تغذیه نمی‌شوند. برخی از این مدل‌ها باید به پریز برق وصل شوند. ساب ووفر‌های برقی اغلب کنترل بیشتری بر روی بیس فراهم می‌کنند.

ایجاد ارتباطات را در نظر بگیرید:

برای اتصال منابع صوتی و تصویری مختلف به ورودی‌های مختلفی نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که ورودی‌های نوار صوتی یا پایه صدا با خروجی‌های اجزای منبع مطابقت دارند. گزینه‌های اضافی به شما این امکان را می‌دهد محتوا را به صورت بی‌سیم پخش کنید.

  1. رابط HDMI: برخی از نوارهای صوتی یک یا چند ورودی HDMI دارند و ممکن است یک خروجی HDMI به تلویزیون هم داشته باشند که به شما این امکان را می‌دهد از نوار صدا برای جابجایی بین اجزای منبع ویدیو استفاده کنید. بسیاری از اتصالات HDMI اکنون از کانال‌های بازگشت صدا پشتیبانی می‌کنند، اعم از ARC یا eARC، دومی با پهنای باند بیشتر برای فرمت‌های صوتی با وضوح بالاتر و فراگیر یا همان ویژگی که به تلویزیون اجازه می‌دهد صدا را به پایه صدا یا نوار صوتی بازگرداند. اگر جزء منبع شما مانند جعبه کابل، مستقیماً به تلویزیون وصل شده باشد، این امکان یک اتصال واحد از نوار صوتی به تلویزیون را فراهم می کند. اگر می‌خواهید پخش‌کننده بلوری یا پخش‌کننده بلوری با کیفیت فوق‌العاده با قابلیت فیلم‌برداری ۴K HDR را وصل کنید، مطمئن شوید که نوار صوتی دارای ویژگی عبور برای ارسال این سیگنال‌ها به تلویزیون شما باشد.
  2. رابط بلوتوث: اکنون نوارهای صوتی بیشتری از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند که به شما این امکان را می‌دهد موسیقی را از دستگاه های تلفن همراه، تبلت، تلفن یا رایانه به صورت بی سیم به بلندگوی نوار صوتی ارسال کنید. برخی از ارتباطات میدانی نزدیک (NFC) پشتیبانی می‌کنند، که راهی سریع برای ایجاد اتصال اولیه بلوتوث است. برخی از آن‌ها دارای بلوتوث دو طرفه هستند که به شما این امکان را می‌دهد که موسیقی را از نوار صوتی به بلندگوها یا هدفون های دارای بلوتوث بفرستید.
  3. رابط وای فای: مدل های دارای وای فای داخلی به شما امکان می دهند مستقیماً از نوار صوتی به خدمات موسیقی آنلاین مانند پاندورا و اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. برخی از مدل ها ممکن است دارای یک جک اترنت برای اتصال سیمی به شبکه خانگی شما باشند.
  4. ورودی‌های صوتی: اکثر ساندبارها سیگنال‌های صوتی دیجیتال را از طریق کابل HDMI دریافت می‌کنند. برخی از مدل‌ها به ‌ویژه مدل‌های بدون HDMI، دارای ورودی‌های صوتی دیجیتال اپتیکال یا کواکسیال و همچنین ورودی‌های استریو آنالوگ RCA (قرمز و سفید) یا ورودی‌های کوچک، برای اتصال جعبه‌های کابل قدیمی‌تر، تلویزیون‌ها، پخش‌کننده‌های دیسک، پخش‌کننده‌های موسیقی قابل حمل و سایر تجهیزات هستند. در سال‌های اخیر، ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی دیجیتال نوری رایج‌تر از این دو نوع اتصال شده‌اند. اما به طور فزاینده‌ای، تجهیزات جدیدتر مانند جعبه‌های کابل و پخش‌کننده‌های بلوری سیگنال‌های صوتی دیجیتال را از طریق کابل HDMI ارسال می‌کنند.
  5. پخش جریانی: برخی از نوارهای صوتی امکان دسترسی به پخش فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی را از سرویس هایی مانند آمازون، هولو و نتفلیکس فراهم می‌کنند. ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی مانند پاندورا و اسپاتیفای؛ و سایت های شبکه‌های اجتماعی مانند: فیس بوک، اینستاگرام و توییتر. اگر تلویزیون شما این قابلیت را ندارد و شما یک پخش کننده رسانه مانند Roku یا Apple TV ندارید، این یک مزیت است.

ملاحظات دیگر قبل از خرید ساندبار:

 

آیا می خواهید از نوار صوتی خود برای جابجایی بین منابع استفاده کنید؟

اگر چنین است، مطمئن شوید که حداقل دو ورودی HDMI، به علاوه یک ورودی نوری برای قطعه‌ای که فاقد HDMI است، داشته باشد. اگر به تلویزیون ۴K با محدوده دینامیکی بالا (HDR) منتقل شده اید، مطمئن شوید که نوار صوتی دارای ویژگی عبور است که سیگنال های ویدیویی ۴K HDR را به تلویزیون ۴K ارسال می کند.

آیا فرمت های صوتی همه‌ جانبه جدید، مانند Dolby Atmos، مهم هستند؟

  • بسیاری از ساندبارها صدای چند کاناله ارائه می‌دهند، اما چند مدل جدیدتر اکنون از Dolby Atmos یا DTS:X، دو فرمت جدید صدای فراگیر نیز پشتیبانی می‌کنند. هر دوی این فناوری‌های صوتی مبتنی بر شی هستند که در آن مهندسان صدا می‌توانند صداها را تقریباً در هر نقطه از محیط شنونده در طول فرآیند ضبط و میکس قرار دهند. هر دو Dolby Atmos و DTS:X سعی می‌کنند جلوه‌های صوتی یا “اشیاء” را در یک فضای سه بعدی ترسیم کنند.
  • فرمت صدای Dolby Atmos که در ابتدا برای سینماها ساخته شد، این کار را با افزودن عنصر ارتفاع به تنظیمات صدای فراگیر انجام می‌دهد. در ساندبارها، این امر با استفاده از بلندگوهای بالابرنده که صدا را از سقف به سمت موقعیت گوش دادن شما پرتاب می کنند، به دست می‌آید. این می‌تواند جلوه‌های صوتی بالای سر را ایجاد کند، مانند پرواز هواپیما در بالای شما و سپس ناپدید شدن در فاصله مشخص.
  • رابط DTS:X کمی متفاوت است، زیرا به بلندگوهای “ارتفاعی” خاصی نیاز ندارد، اگرچه با آن‌ها کار می‌کند. در عوض، افکت‌های صوتی را بر اساس تعداد کانال‌هایی که در سیستم خود دارید دوباره ترسیم می‌کند.
  • نوارهای صوتی و سایر اجزایی که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند از سه مجموعه اعداد برای توصیف سیستم به جای دو عدد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، در یک سیستم معمولی ۵.۱ کانالی، عدد اول تعداد کانال‌ها و بلندگوها را نشان می‌دهد، در حالی که عدد دوم نشان می‌دهد که آیا یک یا چند ساب ووفر دارد. اما یک راه‌اندازی Dolby Atmos دارای سه مجموعه اعداد (۵.۱.۲) است که آخرین عدد تعداد بلندگوهای بلند کننده یا روی سقف را نشان می‌دهد.
  • رابط DTS:X تمایل دارد از سیستم نامگذاری معمولی استفاده کند، اگرچه ممکن است عدد بالاتری مانند ۱۱.۱ را مشاهده کنید که نشان دهنده کانال‌ها و بلندگوهای اضافی مانند بلندگوهای ارتفاع است.
  • با Dolby Atmos و DTS:X، محتوا باید برای پشتیبانی از فرمت کدگذاری شود. Dolby Atmos در حال حاضر در برخی از دیسک‌های Blu-ray و ۴K Blu-ray و همچنین در برخی از عناوین ارائه شده توسط سرویس‌های پخش مانند Hulu، Netflix، و Vudu به طور گسترده در دسترس است. DTS:X در حال پخش است و روی چند ده دیسک بلوری و بلوری ۴K در دسترس است، اما تا کنون از هیچ سرویس پخشی در دسترس نیست. اکثر گیرنده های جدید A/V اکنون از هر دو فرمت پشتیبانی می‌کنند.توجه داشته باشید که برخی از ساندبارها، معمولاً آنهایی که قیمت کمتری دارند، تجربه های Dolby Atmos یا مجازی سازی ارتفاع DTS:X و Virtual:X را ارائه می‌دهند. اینها سعی می کنند صدای فراگیر سه بعدی را بدون بلندگوهای اضافی تولید کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ساندبار مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساندبار ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ساندبار ال جی مدل S75QR

ساندبار ال جی مدل S75QR

مشخصات

  • منبع تغذیه
    باتری
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۲
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۳۷۹۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی دیجیتال
  • قابلیت‌های ساندبار
    Wifi
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۵۲۰
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سایر توضیحات
    – تعداد کانال: ۵.۱.۲- جنس دستگاه اصلی – جلو / بالا / پایین: فلز / قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- جعبه بی‌سیم – جلو / بدنه : قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- اسپیکر بی‌سیم – جلو / بدنه: ژرسه / قاب پلاستیکی- ساب ووفر – جلو / بدنه: ژرسه / چوب- کنترل حالت ساندبار (از طریق رابط کاربری گرافیکی تلویزیون) – وزن جعبه بی‌سیم: ۷۱۰ گرم- وزن اسپیکر عقب (۲ درگاه): ۱۳۸۰ گرم- وزن ساب ووفر: ۵۸۰۰ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ساندبار هانیول مدل Moxie V2000

ساندبار هانیول مدل Moxie V2000

مشخصات

  • منبع تغذیه
    باتری
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • نوع کارت حافظه
    SD
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    ۱
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    ۱
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    بدون ساب‌ووفر
  • وزن
    ۶۸۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۰ وات
  • سایر توضیحات
    • اتصال بدون سیم با بلوتوث V5.0• باتری قابل شارژ لیتیوم ۱۲۰۰mAh که تا ۳۰ روز در حالت استندبای شارژ خود را حفظ می‌کند.• امکان اتصال دو ساند بار به هم از طریق ویژگی TWS • پانزده ساعت استفاده با سه ساعت شارژ با کابل میکرو USB• تجهیز شده با نمایشگر LED دیجیتال• وصل شدن از طریق کارت SD، اودیو جک ۳.۵ میلی متری و USB• تجربۀ صدای استریو پریمیوم ۵.۰ از ۲ درایور ۵۲mm • لذت تجربۀ صدای بدون قطع و وصل با دامنۀ بلوتوث ۱۰ متری• توان خروجی: ۵Wx2• ابعاد محصول: ۴۱×۶.۲×۶.۱ سانتی متر• وزن محصول : ۶۸۰ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ساندبار ال جی مدل S75QR – جشنواره نوروزی گلدیران

ساندبار ال جی مدل S75QR - جشنواره نوروزی گلدیران

مشخصات

  • منبع تغذیه
    باتری
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۲
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۳۷۹۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی دیجیتال
  • قابلیت‌های ساندبار
    Wifi
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۵۲۰
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سایر توضیحات
    – تعداد کانال: ۵.۱.۲- جنس دستگاه اصلی – جلو / بالا / پایین: فلز / قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- جعبه بی‌سیم – جلو / بدنه : قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- اسپیکر بی‌سیم – جلو / بدنه: ژرسه / قاب پلاستیکی- ساب ووفر – جلو / بدنه: ژرسه / چوب- کنترل حالت ساندبار (از طریق رابط کاربری گرافیکی تلویزیون) – وزن جعبه بی‌سیم: ۷۱۰ گرم- وزن اسپیکر عقب (۲ درگاه): ۱۳۸۰ گرم- وزن ساب ووفر: ۵۸۰۰ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ساندبار ال جی مدل SNC4R – جشنواره نوروزی گلدیران

ساندبار ال جی مدل SNC4R - جشنواره نوروزی گلدیران

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۴
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۴۲۰ وات
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • سایر توضیحات
    دارای فناوری صوتی Hi- Resolution دارای فناوری بهبود صدا Auto sound Engine
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ساندبار جی پلاس مدل M6315HN – جشنواره نوروزی گلدیران

ساندبار جی پلاس مدل M6315HN  - جشنواره نوروزی گلدیران

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۵۰ وات
  • نوع اتصال
    با سیم
  • سایر توضیحات
    – وروی خطی Line- حالت جلوه صدای چندگانه EQ- 3.1 کانال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ساندبار ال جی مدل S80QR

ساندبار ال جی مدل S80QR

مشخصات

  • منبع تغذیه
    باتری
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۲
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی دیجیتال
  • قابلیت‌های ساندبار
    Wifi
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۶۲۰
  • ابعاد
    ۱۰۰۰x135x63 میلی‌متر
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سایر توضیحات
    – تعداد اسپیکرها: ۱۱ عدد – تعداد کانال: ۵.۱.۳- وزن اسپیکر عقب (۲ عدد) : ۱.۴۲ کیلوگرم- وزن ساب ووفر : ۱۰ کیلوگرم – جنس دستگاه اصلی – جلو / بالا / پایین: ژرسه / قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- جعبه بی‌سیم – جلو / بدنه: قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- اسپیکر بی‌سیم – جلو / بدنه: ژرسه / قاب پلاستیکی- ساب ووفر – جلو / بدنه: ژرسه / چوب- ابعاد اسپیکر: ۱۰۰x140x100- ابعاد جعبه: ۱۷۵x175x60- ابعاد ساب ووفر: ۲۰۰×۴۰.۳×۴۰۷- پشتیبانی از Amazon Alexa، پشتیبانی از Google Assistant و پشتیبانی از Apple AirPlay
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.1 Deep Bass MK2

ساندبار جی بی ال مدل  Bar 2.1 Deep Bass MK2

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۰۳۲۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۳۰۰ وات
  • نوع اتصال
    بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ساندبار کنکورد مدل THM317

ساندبار کنکورد مدل THM317

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۳
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • نوع کارت حافظه
    SD
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    ۱
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۴.۳ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    WMA
  • شکل قرارگیری
    عمودی (ایستاده)
  • توان خروجی
    ۲۸۰۰
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلمنبع تغذیه
  • نوع اتصال
    با سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ساندبار جی پلاس مدل M625SN – جشنواره نوروزی گلدیران

ساندبار جی پلاس مدل M625SN - جشنواره نوروزی گلدیران

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۲.۱
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۵۰ وات
  • نوع اتصال
    با سیم
  • سایر توضیحات
    – وروی خطی Line

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ساندبار دنون مدل DHT-S316

ساندبار دنون مدل DHT-S316

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • نوع کارت حافظه
    TF
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی دیجیتال
  • قابلیت‌های ساندبار
    ورودی صدای اپتیکال
  • شکل قرارگیری
    عمودی (ایستاده)
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • توان خروجی
    ۱۰۰
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • توضیحات صفحه نمایش
    فاقد صفحه نمایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ساندبار هیسکا مدل B202

ساندبار هیسکا مدل B202

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    ۱
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۲
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۶۰ وات
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل- آداپتور برق
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ عدد یونیت ۱۵ وات برای اسپیکر و ۲ یونیت ۱۰ وات برای بیسخروجی COAXIAL / AUX / OPTICAL / HDMI دارای نمایشگر
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ساندبار جی بی ال مدل Bar 500

ساندبار جی بی ال مدل Bar 500

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۵
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۲
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    استریو
  • قابلیت‌های ساندبار
    Wifi
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۵۹۰ وات
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل – ۲ عدد باتری – کابل برق – ۱ عدد کابل HDMI
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • سایر توضیحات
    صدای فراگیر Dolby Atmos و MultiBeamساب ووفر بی‌سیم ۱۰ اینچیفناوری بهبود گفتگوی PureVoiceتوان خروجی ۵۹۰ واتWi-Fi داخلی با AirPlay، Alexa Multi-Room Music و Chromecast داخلیبا اسپیکرهای دارای دستیار صوتیHDMI eARC با ۴K Dolby Vision Pass-Throughکالیبراسیون آسان صدانرم افزار JBL One
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ساندبار تسکو مدل TS 2020N

ساندبار تسکو مدل TS 2020N

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    WMA
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۶۰
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنماریموت کنترل کابل صدا
  • نوع اتصال
    با سیم
  • توضیحات صفحه نمایش
    Red
  • سایر توضیحات
    ابعاد ساند بار size of Sound bar ۹۰۰x85x47mmابعاد ساب ووفر size of Subwoofers ۳۶۰x260x130mm"with DSP solution,
  • نسخه بلوتوث
    ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ساندبار هانیول مدل Trueno-U1000

ساندبار هانیول مدل Trueno-U1000

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۲.۱
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    ۱
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    ۱
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۵۵۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    ورودی صدای اپتیکال
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۰۰ وات
  • اقلام همراه
    دو بلندگوی ایستاده، ساب ووفر، کنترل از راه دور
  • نوع اتصال
    با سیم
  • سایر توضیحات
    • اتصال بدون سیم با بلوتوث V5.0• ساندبار قابل تبدیل به برج دوقلو به همراه ساب ووفر بی‌سیم• مناسب برای وصل شدن از طریق اتصال صدای ۳.۵ میلی متری• کانال صدای پریمیوم ۲.۱ را از ۴ درایور ۵۵mm برای ساندبار و درایور ۱۶۵mm برای ساب ووفر تجربه کنید.• لذت تجربۀ صدای بدون قطع و وصل با دامنۀ بلوتوث ۱۰ متری• قدرت خروجی: ۱۰۰W RMS• ابعاد محصول: ساند بار ۸۸×۶.۵×۶ سانتی متر، ساند بار جدا از هم ۴۰×۶.۵×۶ سانتی متر، ساب ووفر ۱۸x35x30 سانتی متر• وزن محصول : ۵.۵ کیلوگرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ساندبار ال جی مدل SNC4R

ساندبار ال جی مدل SNC4R

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۴
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۴۲۰ وات
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • سایر توضیحات
    دارای فناوری صوتی Hi- Resolution دارای فناوری بهبود صدا Auto sound Engine
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ساندبار سونی مدل HT-S700RF

ساندبار سونی مدل HT-S700RF

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۵
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۷ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی دیجیتال
  • شکل قرارگیری
    عمودی (ایستاده)
  • نوع صفحه نمایش
    غیر لمسی
  • توان خروجی
    ۱۰۰۰
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل، کابل HDMI
  • نوع اتصال
    با سیم
  • نسخه بلوتوث
    ۱.۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ساندبار جی بی ال مدل BAR 1300

ساندبار جی بی ال مدل BAR 1300

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۳
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    بدون ساب‌ووفر
  • وزن
    ۲۵۵۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    قابلیت اتصال به دیوار
  • شکل قرارگیری
    عمودی (ایستاده)
  • توان خروجی
    ۱۱۷۰
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلکابل HDMIبراکت های دیواریکابل برقدفترچه راهنما
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نسخه بلوتوث
    ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ساندبار جی وی سی مدل THFT1 مجموعه ۳ عددی

ساندبار جی وی سی مدل THFT1 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۲
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    ۱
  • تعداد ساب‌ووفر
    بدون ساب‌ووفر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    قابلیت اتصال به دیوار
  • شکل قرارگیری
    عمودی (ایستاده)
  • نوع صفحه نمایش
    ال سی دی
  • توان خروجی
    ۶۰ وات توان کل
  • اقلام همراه
    آمپلی فایر مادر ۱ عددبلندگوهای جلویی فراگیر ۲ عدداداپتور برق شهری ۱ عددسیم برق ۱ عددکابل اتصال ۲ عددریموت کنترل ۱ عددنویز گیر ۲ عددپایه اتصال فلزی ۲ عدددفترچه راهنمای زبان انگلیسی ۱ عدد
  • ابعاد
    ۱۸۶×۳۰۰×۳۰.۸
  • نوع اتصال
    با سیم
  • توضیحات صفحه نمایش
    ال سی دی (LCD)
  • سایر توضیحات
    بلندگوهای جلویی / فراگیر قابل نصب بر روی دیوار JVC (SP-THFT1)خصوصیات:طراحی باریک/تختبلندگوهای تخت قابل نصب روی دیوارتقویت کننده رایگان طرح بندی عمودی/افقیاسپیکر اصلی Direct Drive (DD) x 2 برای هر بلندگوسیستم فراگیر جلوورودی دیجیتال نوری رسیورهای DTS Dolby Digital x 3کنترل از راه دور۶۰ وات توان کل رسیورهای Dolby Digital/DTS خروجی ساب ووفراطلاعات فنی:بلندگوهای اصلینوع: نوع تعلیق آکوستیک یک طرفه(دارای محافظ مغناطیسی)واحد بلندگو: ۹.۵ سانتی متر × ۱.۰ سانتی متر گنبدی × ۲(برای هر سخنران)حداکثر توان: ۲۰ واتامپدانس: ۴ اهمفرکانس: ۱۱۰ هرتز / متر ۲۳ کیلوهرتزسطح فشار صدا: ۸۱.۵ dB / W اهم mابعاد (W × H × D): 186 میلی متر × ۳۰۰ میلی متر × ۳۰.۸ میلی متر۱۸۶ × ۲۹۶ × ۸۷ میلی متر (با استاندارد)وزن هر بلندگو: ۰.۸۵ کیلوگرم۰.۹۴ کیلوگرم در هر بلندگو
  • نسخه بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.1 Deep Bass

ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.1 Deep Bass

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • نوع کارت حافظه
    TF
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۸ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    MP3
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • نوع صفحه نمایش
    غیر لمسی
  • توان خروجی
    ۳۰۰
  • اقلام همراه
    ساندبار | ساب‌ووفر | ریموت کنترل | کابل برق | کابل HDMI | پایه‌های نصب دیواری
  • نوع اتصال
    بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ساندبار ال جی مدل SN7Y – جشنواره نوروزی گلدیران

ساندبار ال جی مدل SN7Y - جشنواره نوروزی گلدیران

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۳
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۲
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۳۸۰ وات
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • سایر توضیحات
    دارای فناوری صوتی Hi- Resolutionدارای فناوری بهبود صدا Auto sound Engine
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ساندبار ال جی مدل SH7Q

ساندبار ال جی مدل SH7Q

مشخصات

  • منبع تغذیه
    باتری
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۸۵۲۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    Wifi
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
  • توان خروجی
    ۸۰۰ وات
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سایر توضیحات
    – تعداد کانال: ۵.۱- تعداد بلندگوها: ۶ عدد- وزن ساب ووفر: ژرسه / چوب- جنس دستگاه اصلی – جلو / بالا / پایین: توری فلزی / قاب پلاستیکی / قاب پلاستیکی- ساب ووفر – جلو / بدنه: ژرسه / چوب
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ساندبار یاماها مدل YAS-209

ساندبار یاماها مدل YAS-209

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۱
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    ۱
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    ۱
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۰.۵ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی دیجیتال پلاس
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۲۰۰
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1 Surround

ساندبار جی بی ال مدل Bar 5.1 Surround

مشخصات

  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۱۳.۴۷ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    MP3
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • توان خروجی
    ۵۵۰
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلکابل برقکابل HDMIپایه‌های نصب دیواریراهنمای شروع سریع
  • ابعاد
    ۱۰۱.۸×۵.۰x11

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ساندبار ال جی مدل SQC1

ساندبار ال جی مدل SQC1

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۲
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • نوع کارت حافظه
    microSD
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    ۱
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۵۶۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    ورودی صدای اپتیکال
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۶۰ وات
  • اقلام همراه
    کنترل از راه دور
  • نوع اتصال
    بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ساندبار دوو مدل DSB-HA1100 ATMOS

ساندبار دوو مدل DSB-HA1100 ATMOS

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    بدون ساب‌ووفر
  • وزن
    ۳۱۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۰۰ وات R.M.S
  • نوع اتصال
    با سیم
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۱۱۳x 960x 81 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ساندبار بیسوس مدل AeQur DS10

ساندبار بیسوس مدل AeQur DS10

مشخصات

  • منبع تغذیه
    باتری
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    ۱
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    ۳
  • وزن
    حدود ۹۹۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۲.۵W + 2.5W
  • اقلام همراه
    دفترجه راهنما و کابل های اتصال
  • ابعاد
    ۳۷۵ × ۷۶ × ۶۰ میلی متر
  • نوع اتصال
    با سیم
  • توضیحات صفحه نمایش
    برنامه Baseus را نصب کنید و به ویژگی های اضافی دسترسی پیدا کنید. با آن می توانید به راحتی جلوه های صوتی را فعال کنید، تنظیمات را انجام دهید و دستگاه خود را به روز کنید. شما همچنین فرصتی برای پیکربندی پیشرفته‌تر نورپردازی RGB دارید. ترکیب رنگ را انتخاب کنید و روشنایی نور را تنظیم کنید – انتخاب با شماست!
  • سایر توضیحات
    جنس:ABS + PC + فلز / محدوده فرکانس:۱۲۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز / برد: حدود ۱۰ متر / دارای جلوه های صوتی و نورپردازی RGB / مجهز به میکروفون داخلی
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ساندبار پرودو مدل ساندتک کد PD-ST21SB150-BK

ساندبار پرودو مدل ساندتک کد PD-ST21SB150-BK

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    ۱
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    ۱
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    ۱
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۷۳۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    ورودی صدای کواکسیال
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۵۰ وات R.M.S
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش این دستگاه LED میباشد
  • سایر توضیحات
    تلویزیون شما با نوار صوتی Porodo عالی به نظر می رسد. یک ساب ووفر بی سیم تعبیه شده در این نوار صوتی بیس غنی و قدرتمندی را ارائه می دهد. اکنون می توانید فیلم مورد علاقه خود را به همراه عزیزان خود با نوار صوتی Porodo تماشا کنید تا تجربه ای به یاد ماندنی را ارائه دهید. هر خانه ای به دلیل حذف نویز برتر، کیفیت صدای بهتر و صدای شفاف و شفاف به نوار صوتی نیاز دارد.کیفیت صوتی بهینه شدهصدای واضح و شفاف اولین ویژگی است که در هنگام خرید این نوار صوتی باید منتظر آن باشید، این صدای بیس سنگینی را اضافه می کند که فقط با تولید مشابه سینما قابل مقایسه است.کنترل نویز و صدای فراگیرصدا نه تنها واضح است، بلکه کنترل می شود که ویژگی صدای فراگیر آن را بیشتر تقویت می کند. این تجربه‌های غوطه‌ورانه و عجیبی را ایجاد می‌کند که فوراً به خاطرات پر جنب و جوش خانگی تبدیل می‌شوند.بلوتوث ۵.۰Soundbar از فناوری بلوتوث ۵.۰ استفاده می کند، ارتقایی که دارای پهنای باند بالاتر، سرعت دو برابر و برد طولانی تر از بلوتوث ۴.۲ است. از آنجایی که بلوتوث ۵ کاملاً با نسخه‌های بلوتوث قبلی سازگار است، به راحتی نیازهای دستگاه‌های IoT را برآورده می‌کند.ورودی کواکسیالاین Soundbar دارای ورودی کواکسیال است که در تلویزیون های مدرن استاندارد است. علاوه بر این، دو پورت دیگر USB و AUX به دنبال آن قرار می گیرد.تحویل با قدرت بالا و نمایشگر LEDبرای اینکه سیستم صوتی خود را تا حد امکان به طور موثر کار کنید، دستگاه ۱۵۰ وات برق ارائه می دهد. نوار صوتی به لطف نمایشگر LED دارای سبکی بسیار شیک و امروزی است، ویژگی مفیدی که به شما امکان می دهد نگاهی به درصد باتری ساندبار بیندازید.
  • نسخه بلوتوث
    ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ساندبار شیائومی مدل MDZ-27-DA

ساندبار شیائومی مدل MDZ-27-DA

مشخصات

  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۱.۹۲۵ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • توان خروجی
    ۲۸
  • سایر توضیحات
    سازگار با تلویزیونپشتیبانی از طریق بلوتوثنوع اتصال بی سیمفاصله اتصال تا ۱۰ مترنسخه بلوتوث ۴.۲محدوده فرکانس: ۵۰Hz – 25000Hz دارای ۵ حالت ورودی، ۸ بلندگو و قابلیت اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ساندبار جی پلاس مدل M6315HN

ساندبار جی پلاس مدل M6315HN

مشخصات

  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    ۱
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    بدون درگاه کامپوزیت
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • قابلیت‌های ساندبار
    بلوتوث
  • شکل قرارگیری
    افقی
  • توان خروجی
    ۱۵۰ وات
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • سایر توضیحات
    – وروی خطی Line- حالت جلوه صدای چندگانه EQ- 3.1 کانال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه ۴ عددی

ساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • تعداد کانال
    ۳
  • منبع تغذیه
    برق شهری (۱۱۰V-240V)
  • تعداد خروجی هدفون
    بدون خروجی هدفون
  • تعداد درگاه کارت حافظه
    بدون درگاه کارت حافظه
  • تعداد درگاه USB-C
    بدون درگاه USB-C
  • تعداد درگاه microUSB
    بدون درگاه microUSB
  • تعداد درگاه HDMI
    بدون درگاه HDMI
  • تعداد درگاه USB
    بدون درگاه USB
  • تعداد درگاه کامپوننت
    بدون درگاه کامپوننت
  • تعداد درگاه کامپوزیت
    ۱
  • تعداد ساب‌ووفر
    ۱
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • فرمت‌های صوتی
    دالبی
  • قابلیت‌های ساندبار
    قابلیت اتصال به دیوار
  • شکل قرارگیری
    عمودی (ایستاده)
  • نوع صفحه نمایش
    ال سی دی
  • توان خروجی
    ۱۸۰
  • اقلام همراه
    آمپلی فایر مادر ۱ عددبلندگوهای جلویی فراگیر ۲ عددساب‌ووفر ۱ عدداداپتور برق شهری ۱ عددسیم برق ۱ عددکابل اتصال ۲ عددریموت کنترل ۱ عددنویز گیر ۲ عددپایه اتصال فلزی ۲ عدددفترچه راهنمای زبان انگلیسی ۱ عدد
  • ابعاد
    ۲۱۵x352x254-186x300x31
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • توضیحات صفحه نمایش
    ال سی دی (LCD)
  • سایر توضیحات
    توضیحات بیشتر:JVC TH-FT3صدای تلویزیون شما فاقد وسعت است؟ این سیستم سینمای خانگی توسط JVC طراحی شده است تا با پخش کننده Blu-ray یا DVD همراه شود و در مجاورت مستقیم تلویزیون تخت نصب شود. در واقع، به استثنای ساب ووفر، عناصر مختلفی که JVC TH-FT3 را تشکیل می دهند، به اندازه یک تلویزیون HD صاف هستند. کنسول مرکزی دارای تقویت‌کننده‌ای با توان ۲۰×۲ وات و همچنین رسیورهای Dolby Digital و DTS برای بازتولید صدای چند کاناله پخش‌های TNT و البته فیلم‌های DVD و Blu-Ray است. برای اینکه به اتاق شنود حمله نکند، JVC ساختار بلندگوهای جلویی خود را بهینه کرده است تا آنها اطلاعات کانال های فراگیر را به شیوه ای واقعی بازتولید کنند. ساب ووفر با توان ۱۰۰ وات به صورت بی سیم کار می کند و مجهز به بلندگو با قطر ۱۶ سانتی متر است. نکته خوب، مصرف برق این سیستم کامپکت سینمای خانگی تنها ۳۰ وات است. این سیستم ۲.۱ یک مدل یکپارچه سازی و طراحی است.سیستم فراگیر جلو با بلندگوهای تخت باریک و تقویت‌کننده، به‌علاوه ساب ووفر بی‌سیم.خصوصیات:۱۸۰ وات توان کلطراحی باریک/تختبلندگوهای تخت قابل نصب روی دیوار (بلندگوهای فوق العاده تخت)ساب ووفرهای بی سیمتقویت کننده رایگان طرح بندی عمودی/افقیاسپیکر اصلی Direct Drive (DD) x 2 برای هر بلندگوسیستم فراگیر جلورسیورهای Dolby Digital/DTS (رسیورهای دالبی دیجیتال و DTS)اطلاعات فنی:قدرت RMS: 2 x 20Wپاسخ فرکانسی: ۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتزمحافظ مغناطیسیفناوری فراگیر مجازیدیمر نمایشگربلندگو:۱ طرفه، با ۲ بلندگو به قطر ۹.۵ سانتی مترامپدانس: ۴ اهمپهنای باند: ۱۱۰ هرتز تا ۲۳ کیلوهرتزحساسیت: ۸۱.۵dB (1W/1m)ابعاد (W x H x D): 186 x 300 x 31mmوزن: ۰.۸۵ کیلوگرمساب ووفرهای:۱ بلندگو ۱۶ سانتی متری ۱۰۰ واتامپدانس: ۳ اهمپهنای باند: ۴۵ هرتز تا ۵ کیلوهرتزحساسیت: ۸۲dB (1W/1m)ابعاد (W x H x D): 215 x 352 x 254 میلی متروزن: ۵ کیلوگرم((ساخت کشور مالزی تحت لیسانس ژاپن))

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ساندبار در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست شطرنج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا