لوازم آرایشی

تل مو زنانه، راهنمای خرید اینترنتی تل مو زنانه شیک و مجلسی پارچه‌ای

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تل مو زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نوارهای آلیس که به آن‌ها تل مو زنانه یا حلقه مو نیز می‌گویند، از قدیمی ترین لوازم جانبی مو هستند. در اوایل قرون وسطی، تل مو زنانه به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گرفت و تا به امروز از محبوبیت آن کاسته نشده است. این موضوع در نام انگلیسی تل مو زنانه نیز منعکس شده است، Alice Band. این نام بر اساس داستان پریان آلیس در سرزمین عجایب از سال ۱۸۶۵ به تل مو زنانه داده شد. بنابراین، هدبند نیز مانند خود داستان، کنجکاوی در یک محیط کلاسیک معمولی را نشان می‌دهد. مانند اکثر محصولات مو، تمرکز اصلی تل مو زنانه راحتی آن است. تل‌ موهای زنانه برای لباس شب و همچنین در زندگی روزمره استفاده می شود. به همین دلیل، استفاده طولانی مدت نباید مشکلی ایجاد کند. حتی پس از چندین ساعت، تل‌های موی زنانه نباید باعث ایجاد درد شوند.

تل موهای زنانه برای همیشه یک اکسسوری اصلی سلطنتی هستند و در حال حاضر هم مد شده‌اند. کاترین، دوشس کمبریج با نام مستعار کیت میدلتون و مگان مارکل دائماً آن‌ها را در رویدادهای عمومی می‌پوشند. زمانی که پرنسس دایانا در دهه ۸۰ آن چوکر زمردی نمادین را به عنوان تل مو زنانه می پوشید، در تاریخ سلطنتی تثبیت شدند. در این فصل، می‌توانید آن‌ها را در مجموعه‌های پاییز تا زمستان بسیاری از طراحان، از گانی، گوچی، جیامباتیستا، مشاهده کنید، البته، جنیفر بهر، ملکه طرح‌های تل مو زنانه را فراموش نکنید. بنابراین، چه بند آلیس، هدبند پددار، باندانا، روسری یا حتی مدل مهره‌ای که می‌خواهید به ظاهر خود اضافه کنید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تل مو زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تل مو زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تل‌مو زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تل مو زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شما احتمالاً این را می‌دانید، اما به گفته نادیا، تل مو یک اکسسوری مد و لباس است که در مو یا اطراف پیشانی استفاده می‌شود. از این اکسسوری معمولاً برای دور نگه داشتن موها از صورت یا چشم‌ها استفاده می‌شود و در سال‌های اخیر مرتباً به عنوان یک مد لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها یک لوازم جانبی واقعا همه کاره کاربردی و مد روز هستند، همچنین شما نمی‌توانید تل‌های مو تزئین شده را خریداری نکنید زیرا جلوه خیلی زیبایی به تل شما می‌دهند. موهای خود را خراشیده به عقب بپوشانید تا بیشتر به یک تکه ظاهری تبدیل شوند. به این ترتیب، هر زیورآلاتی را که روی تل موی شما وجود دارد را با شکوه تمام به نمایش می‌گذارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماسک مو

تاریخچه استفاده از تل مو زنانه:

اگر بدانید که تل‌ها اختراع طراحان مد امروزی نیستند، شگفت زده خواهید شد. در عوض، آن‌ها برای سنین مختلف در اطراف هستند. تاریخ آن‌ها به دوران باستان باز می‌گردد. یونانیان باستان که تقریباً ۲۵۰۰ سال پیش زندگی می‌کردند، زنانشان عاشق تل‌های مو بودند. این نشان می‌دهد که تل همیشه جزو برترین اکسسوری‌های مو مورد علاقه خانم‌ها بوده است. به گفته مورخان، در آن زمان، تل‌موها به عنوان یک اکسسوری مجلل برای مو به حساب می آمدند، زیرا بیشتر در مناسبت‌های جشن برای نشان دادن رویدادهای خاص استفاده می‌شدند. از این واقعیت مشهود است که آن‌ها از تاج‌های گل مخصوص برای تقدیر و تشکر از ورزشکاری که در المپیک باستانی قهرمان شده است استفاده می کردند. از آن زمان، تل‌موها نیز یک اکسسوری سنتی برای موی ورزشی بوده‌اند. بعدها در قرن بیستم، زمانی که صنعت مد رونق گرفت، سربندهایی با اشکال، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف شروع به ساخت کردند. طولی نکشید که آن‌ها در سراسر جهان پخش شدند تا به اکسسوری‌های موی مورد علاقه خانم‌ها تبدیل شوند و از آن زمان، تل موها به گذشته نگاه نکرده‌اند.

راهنمای خرید تل مو زنانه:

قرار دادن و حمل هر اکسسوری مویی آسان نیست. برخی از آن‌ها زمان و تلاش زیادی را می‌طلبند. در مواقعی که می‌خواهید شیک به نظر برسید، بسیار پیچیده می‌شود، اما زمان کافی برای ایجاد مدل موی منحصر به فرد و پوشیدن لوازم جانبی موی مرتبط را ندارید.

در چنین شرایطی، تل‌های مو به عنوان یک نعمت می‌آید. در واقع، تل‌مو یکی از ساده ترین لوازم جانبی مو است که تا به حال با آن روبرو شده‌اید. اما این بدان معنا نیست که وقتی می‌خواهید سر خود را با تل تزئین کنید، مجبور خواهید بود سبک خود را به خطر بیاندازید. در عوض، تل‌موها به یکی از محبوب ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین لوازم جانبی مو تبدیل شده‌اند.

تل موها جادویی هستند زیرا می‌توانند شما را کاملا آراسته جلوه دهند یا یادآور روزهای کودکی‌تان باشند. این یکی از اکسسوری‌های سنتی موهای دهه ۹۰ می‌باشد که در حال بازگشت به سبک جدید است. به همین دلیل است که آرایشگران و متخصصان لوازم جانبی مو بیشتر و بیشتر بر روی تل‌های مو تمرکز می‌کنند تا برخی از بهترین هدبندها را ایجاد کنند.

حتی سلبریتی‌ها نیز تحت تاثیر تل هستند و راه را برای زنان معمولی هموار می‌کنند تا از تل‌های مو به زندگی خود استقبال کنند. شما به سختی با نمایش مدی روبرو خواهید شد که در آن مدل‌ها از هدبند استفاده نمی‌کنند.

اما اگر هنوز گیج هستید و فکر می‌کنید که در حین بستن پیشانی تل شبیه یک بچه دبستانی به نظر می‌رسید، ادامه مطلب را بخوانید زیرا این مقاله به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس خود را در مورد خرید تل مو بازیابی کنید. ما تاریخچه تل‌ها، مدل موهایی که می‌توانید با آن درست کنید، نکات و ترفندهایی در مورد تل و برخی از جدیدترین مدل‌های باکیفیت را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بنابراین، برای تمام الهاماتی که به دنبالش بوده‌اید، به پیمایش ادامه دهید.

انواع تل مو زنانه موجود در بازار:

تکامل تل‌ها منجر به انواع مختلفی از آن‌ها شد. اکنون، می‌توانید با ده‌ها نوع تل‌مو مطابق با نیازها و ترجیحات خود روبرو شوید. بنابراین، ما برخی از محبوب ترین انواع تل را در زیر فهرست کرده‌ایم.

  1. تل‌های پارچه‌ای: همانطور که از نام آن پیداست، سربندهای پارچه‌ای به آنهایی گفته می شود که از نوعی پارچه ساخته می‌شوند. پارچه های متعددی در تل‌ها برای اهداف مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، زنان هنگام انجام فعالیت‌های بدنی یا ورزش از سربندهای عرق گیر استفاده می‌کنند. به همین ترتیب، سربندهای پارچه‌ای برای پاسخگویی به نیازهای شیک پوشان وجود دارد، مانند هدبندهای پاپیونی، هدبندهای عمامه‌ای و سربندهای بافتنی. آن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌شوند. همچنین می‌توانید تل‌های پارچه‌ای را از جنس همان پارچه لباس خود تهیه کنید.
  2. تل‌های پلاستیکی: هدبندهای پلاستیکی پرکاربردترین نمونه تل‌ها هستند و در بین کودکان، بزرگسالان و زنان مسن به همان اندازه محبوب می‌باشند. شما می‌توانید برخی از بهترین نمونه‌های کاردستی را در سربندهای پلاستیکی به دلیل شکل و رنگ آن‌ها بیابید. این تل‌ها به شکل سنتی نعل اسب هستند. این هدبندها به دلیل خاصیت ارتجاعی، ظاهری و چسبندگی محکم، به جواهرات مو برای انواع مناسبت‌ها راه پیدا می‌کنند.
  3. تل موهای دندانه‌دار: این هدبندها معمولاً با سیم کشی فلزی عرضه می‌شوند. تل‌های دندانه دار دارای دندانه‌ها یا شاخک هایی هستند که در امتداد قسمت داخلی هدبند قرار گرفته‌اند. آن‌ها زمانی وارد عمل می‌شوند که بخواهید موهای خود را محکم بگیرید تا مطمئن شوید که موهای شما برای مدت طولانی ثابت می‌ماند. شاخک‌ها نیز طرح‌های مختلفی از موها را می‌سازند و ظاهری باورنکردنی به آن‌ها می‌دهند.
  4. تل موهای مخملی: اگر به تل علاقه دارید، اما چسبندگی محکم آن‌ها باعث می‌شود کمی احساس ناراحتی کنید، پس تل‌های مخملی برای شما آماده هستند. آن‌ها بسیار نرم و انعطاف پذیر می‌باشند که پوشیدن آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. پارچه مخملی نه تنها ظرافت سلطنتی را به ظاهر شما می‌بخشد، بلکه بسیار قابل اعتماد است. می‌توان از آن‌ها برای مراسم‌های مختلف از جمله مراسم رسمی و غیر رسمی و حتی برای مهمانی‌ها استفاده کرد.
  5. تل‌های بافته مصنوعی: تل موهای بافته مصنوعی یک اکسسوری استثنایی برای مو هستند که نه تنها یک گزینه آرایش مو را به شما ارائه می‌دهد، بلکه راه حلی برای مشکل بزرگ شما در پیچش موهایتان نیز ارائه می‌دهد. اگر هرگز حوصله بافتن موهای خود را نداشتید اما همچنان می‌خواهید مدل موی بافته شده را تکان دهید، این تل به این هدف عمل می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تل موی بافته شده پیدا کنید که با رنگ موهای شما همخوانی داشته باشد. می‌توانید با استفاده از این اکسسوری موی بافته شده، ظاهر موهای بافته شده مورد علاقه خود را به‌دست آورید.

نحوه انتخاب تل مو زنانه مناسب صورت گرد:

اگر شکل صورت شما بیشتر شبیه یک دایره است، یک صورت گرد دارید. این شکل معمولی صورت معمولاً متقارن با ویژگی‌های نرم‌تر است. انتخاب یک تل با گره در مرکز یا قطعه برجسته در بالا به شما کمک می‌کند تا با جلب توجه به سمت بالا، چهره‌ای گردتر را مشخص کنید و شبح مشخصی بیشتری ایجاد کنید.

نحوه انتخاب تل مو زنانه مناسب صورت‌های مربعی:

اگر فک مربعی بیشتری دارید اما در غیر این صورت صورت گردتر دارید، به احتمال زیاد دارای شکلی هستید که صورت مربعی در نظر گرفته می‌شود. با این شکل، مقداری حجم اضافه شده در بالا، مانند یک تل ضخیم و پر شده، به متعادل کردن زوایای شما کمک می‌کند.

نحوه انتخاب تل مو زنانه مناسب صورت‌های الماسی شکل:

وقتی صحبت از شکل‌های الماسی به میان می‌آید، صورت شما در ناحیه گونه‌ها پهن تر و در پیشانی و چانه باریک‌تر است. اضافه کردن عرض در بالا یا کناره‌ها به کشیده شدن شکل الماس و نرم تر شدن آن کمک می‌کند. بنابراین، یک تل با پاپیون یا اپلیکشن بزرگ‌تر در کناره انتخاب کنید تا چشم‌ها را به نقطه کانونی بکشید که خطوطی را که ممکن است تیز به نظر می‌رسد، نرم کند.

نحوه انتخاب تل مو زنانه مناسب صورت‌های بیضی شکل:

همچنین به عنوان صورت “بلند” شناخته می‌شود، این بدان معنی است که طول صورت شما بیشتر از عرض است. این شکل معمولی صورت تقریباً می تواند هر تل را تکان دهد، به خصوص تل موهایی که دارای الگوی پررنگ یا قلاب‌های زیاد هستند. آنهایی که صورت بیضی شکل دارند، ویژگی‌های کمتر برجسته‌ای دارند و در عین حال به اندازه کافی قوی هستند که بتوانند لوازم جانبی جسورانه را اداره کنند. بنابراین، بیضی‌ها را با خیال راحت آزمایش کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلیپس مو

نکات مهم هنگام خرید تل مو زنانه:

  1. قیمت تل: قبل از انجام هر کاری بهتر است، میزان بودجه برای خرید تل را مشخص کنید، با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. مدل تل: همان طور که در ابتدای این مقاله به آن پرداخته شد، این محصول مدل‌های مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود بهترین نوع تل را برای موهای خود انتخاب و خریداری کنید. اگر تل را برای مناسبت‌های رسمی می‌خواهید بهتر است نمونه پارچه‌ای از جنس لباس خود را انتخاب کنید.
  3. انعطاف پذیری: تل‌هایی که سبک سنتی نعل اسبی دارند، معمولا از جنس انعطاف پذیری ساخته می‌شوند. هر چه انعطاف پذیری تل مو شما بیشتر باشد، طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند. برای تست انعطاف پذیری با دست مقداری آن را حرکت دهید، در صورتی که شکسته نشود، انعطاف پذیر است.
  4. رنگ تل: رنگ تل ارتباط مستقیمی با سن شخص دارد. اگر جوان هستید به شما پیشنهاد می‌کنم، رنگ‌های گرم و شاد را انتخاب کنید. البته این یک موضوع کاملا شخصی است و به خود شخص بستگی دارد که که رنگی را انتخاب کند. به عنوان یک قاعده کلی بهتر است رنگ آن را با لباس خود ست کنید.
  5. جنس تل: تل مو از مواد مختلف ساخته می‌شود، اما موادی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، فلز، پلاستیک، پارچه یا ترکیبی از آن‌ها است. تل‌های فلزی گران‌تر هستند و طول عمر طولانی‌تری دارند. در عوض تل‌های پلاستیکی ارزان بوده اما طول عمر کوتاه‌تری دارند. تل‌های پارچه‌ای نسبت به این دو ماندگاری کمتری دارند.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم احساس می‌کنید، اطلاعات کافی در مورد خرید این محصول را کسب نکرده‌اید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید، این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. پس بدون نگرانی می‌توانید برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید تل مو زنانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تل‌مو زنانه زیبا، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تل مو زنانه کد ۲۰۲۱

تل مو زنانه کد 2021

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تل مو زنانه مدل نگین دار

تل مو زنانه مدل نگین دار

مشخصات

  • جنس
    استیل
  • جزئیات
    روی تل ۲ ردیف نگین کار شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تل مو زنانه مدل دانتل و نگین

تل مو زنانه مدل دانتل و نگین

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۱۵×۱۵ سانتی‌متر
  • جنس
    دانتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تل مو زنانه مدل دانتل و نگین

تل مو زنانه مدل دانتل و نگین

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۱۵×۱۵ سانتی‌متر
  • جنس
    دانتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تل مو زنانه مدل بافت بلند

تل مو زنانه مدل بافت بلند

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تل مو زنانه مدل مروارید کد AHB73

تل مو زنانه مدل مروارید کد AHB73

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • کد کالای محصول
    AHB73
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تل مو زنانه مدل گلدن کد PRC37-SPG

تل مو زنانه مدل گلدن کد PRC37-SPG

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب بزرگسالان و نوجوانانقطر تل: ۴۰ سانتی مترعرض تل: ۱۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تل مو زنانه مدل جواهردوزی

تل مو زنانه مدل جواهردوزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۳ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    مرواریدهای براق ، تل دو سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تل مو زنانه مدل پرشین

تل مو زنانه مدل پرشین

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تل مو زنانه مدل کلیپس‌ دار کد T024

تل مو زنانه مدل کلیپس‌ دار کد T024

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تل مو زنانه مدل مارکیز کد HS01

تل مو زنانه مدل مارکیز کد HS01

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • جزئیات
    این مدل تل بسیار زیبا و درخشان و مناسب تمام سنین و تمام مجالس شما می باشد …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تل مو زنانه مدل آبشاری دوبل کد Sh25

تل مو زنانه مدل آبشاری دوبل کد Sh25

مشخصات

  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تل مو زنانه مدل نگینی ۲۲۰

تل مو زنانه مدل نگینی 220

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • جزئیات
    شینیون باز و جمع در خشان و زیبا مناسب مجالس، عروسی، تولد و…… که بروی سر قرار می گیرد.گل آفرید پیشرو در زیبایی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تل مو زنانه مدل آنتیک مجموعه ۱۲ عددی

تل مو زنانه مدل آنتیک مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x0.6 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • جزئیات
    این محصول شامل ۱۲ عدد تل رنگی مطابق عکس های کالا می باشد.رنگ های تل پاستیلی می باشد.ضخامت تل ها ۶ میلیمتر می باشد. تل ها کاملا نشکن می باشند.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تل مو زنانه کد VE.MIX مجموعه ۴ عددی

تل مو زنانه کد VE.MIX مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تل مو زنانه مدل مجلسی جواهردوزی دوقلو

تل مو زنانه مدل مجلسی جواهردوزی دوقلو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x8 سانتی‌متر
  • جنس
    سنگ و استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تل مو زنانه مدل ۱

تل مو زنانه مدل 1

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تل مو زنانه مدل گل رز

تل مو زنانه مدل گل رز

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۱۵×۱۵ سانتی‌متر
  • جنس
    کریستال
  • کد کالای محصول
    کد ۶۳
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تل مو زنانه مدل rt

تل مو زنانه مدل rt

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x14x3 سانتی‌متر
  • جنس
    کریستال
  • جزئیات
    مناسب عروسی و مهمانی طراحی زیبا کیفیت عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تل مو زنانه کد YG-291

تل مو زنانه کد YG-291

مشخصات

  • جنس
    مخمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تل مو زنانه مدل مجلسی کد SH33

تل مو زنانه مدل مجلسی کد SH33

مشخصات

  • جنس
    سنگ و استیل
  • جزئیات
    این مدل تل مجلسی تشکیا شده از نگین های سنگی بسیار درخشان است و مناسب تمام سنین و تمام مجالس شما می باشد.نگین ها بوسیله سیم به تل متصل شده اند بسیار محکم هستن ….و این تل تماما کار دست می باشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تل مو زنانه مدل دوبل جواهردوزی شده

تل مو زنانه مدل دوبل جواهردوزی شده

مشخصات

  • جنس
    کریستال
  • کد کالای محصول
    ۱۳۰۳۹۰۲۵۷۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تل مو زنانه مدل پولیشی

تل مو زنانه مدل پولیشی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x2 سانتی‌متر
  • جنس
    خز
  • جزئیات
    کار وارداتی و بسیار با کیفیت میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تل مو زنانه مدل ۱۰۶۸۰

تل مو زنانه مدل 10680

مشخصات

  • جنس
    استیل
  • جزئیات
    مروارید
  • کد کالای محصول
    ۱۰۶۸۰
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تل مو زنانه مدل مجلسی مرواریدی کد shs

تل مو زنانه مدل مجلسی مرواریدی کد shs

مشخصات

  • جنس
    سنگ و استیل
  • جزئیات
    تل مو تشکیل شده از مروارید سنگی و نگین سنگی می باشد. مناسب تمام سنین و تمام مجالس شما.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تل مو زنانه مدل ۴۵۶N مجموعه ۶ عددی

تل مو زنانه مدل 456N مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • کد کالای محصول
    ۴۵۶N

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تل مو زنانه مدل آویز آبشاری

تل مو زنانه مدل آویز آبشاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲×۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تل مو زنانه مدل اسپرت کد ۶۹۹۷۱۴۱

تل مو زنانه مدل اسپرت کد 6997141

مشخصات

  • جنس
    TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان)
  • جزئیات
    این مدل اسپرته هم مردانه و هم زنانه قابل استفاده استکیفیت رنگ و ساخت عالیتل سفت و محکم با کیفیت مناسب روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تل مو زنانه طرح بافت کد G_Lnd_100

تل مو زنانه طرح بافت کد G_Lnd_100

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تل مو زنانه مدل اسپرت فلزی نشکن کد T500

تل مو زنانه مدل اسپرت فلزی نشکن کد T500

مشخصات

  • جنس
    فلز
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تل‌مو زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یو اس بی هاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا