لوازم آرایشی

اکستنشن مو، راهنمای خرید اکستنشن مو کلیپسی زنانه طبیعی و مصنوعی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اکستنشن مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به گفته مجله فورچون، بازار اکستنشن مو به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده است. این بازار با نرخ ۲.۷ درصد به رشد خود ادامه می‌دهد و انتظار می‌رود که نرخ رشد در چند سال آینده به ۳ درصد برسد. اکستنشن مو برای تحقق رویای شما برای داشتن موهای زیبا، بلند و ایده‌آل است. شاید قصد داشته باشید، اکستنشن مو مورد نظر خود را همین امروز خریداری کنید یا نه قصد دارید در آینده نه چندان دور این کار را انجام دهید. یک سری چیزها وجود دارد که باید بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. خدمات اکستنشن مو مجلل ترین خدمات آرایشگاهی یا خرده فروشی موجود است و یافتن بهترین اکستنشن مو برای نوع موی شما می‌تواند کار بسیار مهمی باشد. باید به عنوان مقرون به صرفه ترین لیفت صورت در نظر گرفته شود، زیرا موهای پرتر باعث می‌شود هر زنی حداقل ۵ سال جوان تر به نظر برسد.

به عقیده متواضعانه ما، اکثر مردم از تجمل دسترسی به صد در صد موهای انسان چه به دلیل بلندی، حجم یا هایلایت‌های بدون مواد شیمیایی قدردانی نمی‌کنند. در حالی که مارک‌ها و انواع مختلفی از اکستنشن مو موجود می‌باشد، مهم است که به خاطر داشته باشید که همه روش‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند و کیفیت مو، صنعت، گارانتی و غیره به طور قابل توجهی از سازنده‌ای به سازنده دیگر متفاوت است. انتخاب برند و روش اکستنشن مو می‌تواند بسیار دشوار باشد، اما مهم است که بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. این به عوامل مختلفی از جمله نوع مو، سبک زندگی و بودجه شما بستگی دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اکستنشن مو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اکستنشن مو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اکستنشن مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

اکستنشن مو چیست و چه کاربردی دارد؟

دلیل اصلی اکستنشن مو، افزایش طول مو می‌باشد. همچنین می‌تواند یک مدل موی بد را بپوشاند. اگر می‌خواهید کمی رنگ و ابعاد به موهای خود اضافه کنید، می‌توانید بدون نیاز به رنگ کردن موهای طبیعی، از رنگ موی متفاوت برای اکستنشن موی خود استفاده کنید. اکستنشن کردن همچنین می‌تواند به موهای شما حجم دهد. برای مثال، موهای نازک‌تر با اکستنشن‌های مو ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. استفاده از اکستنشن نیز راهی برای تغییر مدل مو بدون کوتاه کردن و تغییر آن با موهای طبیعی است. استفاده بیش از حد از محصولات شیمیایی سنگین و وسایل گرمایی مو می‌تواند به موهای طبیعی شما آسیب برساند. اکستنشن کردن لایه‌ای را بین موهای طبیعی شما ایجاد می‌کند و از آسیب دیدگی موها با این محصولات جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حالت دهنده موی سر

انواع اکستنشن مو زنانه:

اولین چیزی که هنگام خرید اکستنشن باید به آن فکر کنید این است که موی انسان است یا موی مصنوعی. حذف بخشی که به آن علاقه ندارید، انتخاب را برای شما آسان می‌کند. بنابراین، تعداد برنامه‌های افزودنی را از قبل به حداقل می‌رسانید. چه اکستنشن موی مصنوعی خریداری کنید چه اکستنش انسانی، خدمات فراوانی دریافت خواهید کرد. آن‌ها هر دو موی با کیفیت هستند که نیازهای مختلفی را که ممکن است داشته باشید برآورده کنند.

اکستنشن موی طبیعی یا موی انسان:

همان‌طور که از نام آن پیداست، اکستنشن موی انسان با استفاده از موهای واقعی انسان ساخته می‌شود. در اینجا، می‌توانید بالاترین کیفیت اکستنشن را تا کنون دریافت کنید. تولیدکنندگان این مو را از اهداکنندگان موی انسان تامین می‌کنند و می‌توانند تصمیم بگیرند که آن‌ها را پردازش یا فقط درمان کرده و آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنند.

موی انسان از کشورهایی مانند برزیل، هند، کامبوج، مالزی، پرو، ویتنام، اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر جمع آوری می‌شود.

آن‌ها به سبک مورد علاقه شما به سراغ شما می‌آیند و شما می‌توانید موها را بر اساس ویژگی‌هایی که با موهای شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. ما موهای صاف، موج بدن، موج شل، موج عمیق، مجعد و گره خورده داریم.

اصطلاحاتی در مورد اکستنشن موی طبیعی

ما بالاترین کیفیت موی انسان را داریم، اما قبل از خرید باید بدانید که اصطلاحات مختلف به چه معنا هستند.

  • موهای باکره: این اصطلاح در دنیای اکستنشن محبوب ترین است. این به موهای انسانی اطلاق می‌شود که هرگز آن‌ها را فرآوری یا تغییر شیمیایی نکرده‌اند. این بدان معناست که اهداکننده هرگز موها را رنگ آمیزی نکرده، آن‌ها را دکلره نکرده و یا حتی موهای خود را صاف نکرده است.
  • موهای فرآوری نشده ویرجین: اهداکننده هرگز موها را تحت درمان شیمیایی قرار نداده است و حتی وقتی نوبت به کارخانه می‌رسد، هیچ پردازش شیمیایی برای آن‌ها انجام نشده است.
  • موی خام فرآوری نشده: این موها فرآوری شیمیایی نشده‌اند. همچنین تحت هیچ عملیات حرارتی یا بخاری قرار نگرفته‌اند. این طبیعی ترین شکلی از موهای انسان است که می‌توانید داشته باشید. کیفیت آن‌ها بالا بوده در نتیجه طول عمر بالاتری نیز دارند. تولیدکنندگان موها را فقط پس از دریافت از اهداکنندگان قبل از بسته بندی ضدعفونی می‌کنند. موی خام فرآوری نشده مویی کمیاب در بازار است به همین دلیل، معمولاً بسیار گران هستند.
  • ریمی مو: این یک اصطلاح محبوب دیگر است. متأسفانه، بازاریابان فقط برای فروش از آن سوء استفاده می‌کنند. آن‌ها یک مو را به عنوان موی رمی در نظر می‌گیرند تا شما آن را خریداری کنید، اما در معنای واقعی، موی رمی نیست. موهای رمی در ابتدا به این معنی بود که موها از یک اهداکننده جمع‌آوری می‌شد، بنابراین کوتیکول‌ها در یک جهت قرار داشتند. امروزه به دلیل کمیابی، اگر بتوانید کوتیکول‌ها را در یک راستا قرار دهید، ممکن است مو از دو اهداکننده جمع آوری شود. بنابراین یکی از بهترین‌های موجود در بازار است. معمولاً طبیعی به نظر می‌رسد و مراقبت از آن آسان است زیرا کوتیکول‌های آن دست نخورده هستند.

اکستنشن موی مصنوعی:

موهای مصنوعی را برخی از مردم به نمونه طبیعی ترجیح می‌دهند، زیرا آن‌ها با پوشیدن موهای شخص دیگر راحت نیستند. این نوع مو با استفاده از الیاف انتخابی شبیه موی انسان ساخته می‌شود. الیاف تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند و امروزه الیاف مصنوعی بهتری نیز وجود دارد. برای برخی، تشخیص تفاوت بین الیاف مصنوعی و موهای انسان به آسانی سابق نیست.
آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تراکم و بافت آن مانند موهای انسان است. دلیل اینکه هنوز هم پر رونق هستند، این است که به حداقل یک ظاهر طراحی شده نیاز دارد و در مقایسه با موهای انسان اغلب ارزان‌تر می‌باشند. اگر معمولاً تحت تأثیر شرایط آب و هوایی شدید قرار می گیرید، در واقع بهترین مو هستند. با تغییر آب و هوا تغییر نمی‌کنند. نه، مانند موهای انسان که وقتی آب و هوا تغییر می‌کند، موخوره و گره می خورد. از جنبه منفی این مو می‌توان، همه کاره نبودن و به طول عمر کمتر آن‌ها اشاره کرد.

اکستنشن موهای دائمی و موقت:

در مرحله بعد، می‌توانید موها را بر اساس دائمی یا موقت بودن آن‌ها تقسیم بندی کنید. بنابراین، اگر می خواهید چیزی را فقط برای یک روز بپوشید، می توانید آن را داشته باشید. همچنین می‌توانید مواردی را که تا ۶ ماه و بیشتر دوام دارند را تهیه کنید.

اکستنشن دائمی مو:

این کلمه در دنیای اکستنشن زیاد استفاده می‌شود اما به خودی خود به معنای دائمی نیست، فقط به این معنی است که موها بیشتر دوام می‌آورند. همچنین اکستنشن‌هایی را نشان می‌دهد که معمولاً به پوست سر و مستقیماً روی موهای طبیعی شما چسبیده‌اند. بهتر است این موها را با کمک آرایشگر بچسبانید و یا آن‌ها را از روی سر حذف کنید.

  • چسب اکستنشن: به سادگی اکستنشن مو را از قبل چسب زده و سپس در دو طرف نوار به موهای خود بچسبانید. بنابراین، اکستنشن را بین موهای طبیعی خود قرار می‌دهید.
  • پیوند میکرو: در اینجا شما بخش‌های کوچکی از اکستنشن موهای خود را با استفاده از مهره های سیلیکونی به بخش های کوچکی از موهای طبیعی خود وصل می‌کنید.
  • اکستنشن مو فیوژن: بخش‌هایی از اکستنشن را با استفاده از چسب به موهای خود می‌چسبانید.
  • دوخت به صورت اکستنشن: بعد از اینکه برای اولین بار موهای طبیعی خود را به رگه‌های میخ بافتید، بافت را روی موهای خود می‌چسبانید. شما به سادگی پودها را روی میخچه می‌بافید.

اکستنشن موقت مو:

در اینجا افزونه‌هایی دارید که می‌توانید در همان روز اعمال کنید و در همان روز نیز آن‌ها را حذف کنید. آن‌ها قرار است از یک روز تا چند روز دوام بیاورند.

  • گیره اکستنشن: در اینجا گیره‌ها را به پایه اکستنشن وصل می‌کنید و سپس آن‌ها را به موهای طبیعی خود می‌بندید. آن‌ها موقتی هستند زیرا به سرعت می‌توانید آن‌ها را متصل یا حذف کنید.
  • اکستنشن Halo: یکی دیگر از روش‌های ساده برای پوشیدن و حذف این موها اکستنشن halo است. در این روش موها به سیم متصل می‌شوند. این همان چیزی است که روی موهای خود می پوشید و سپس آن را با موهای طبیعی خود اضافه می‌کنید. مطمئنم آنها را در فیلم هایی با افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز دیده اید که آن‌ها را پوشیده و درآورده‌اند.
  • برخی از کلاه گیس‌ها: گاهی اوقات می توانید کلاه گیس‌ها را در اینجا طبقه بندی کنید، به خصوص آنهایی که از کش و گیره استفاده می کنند زیرا می توانید آنها را نیز در یک روز جدا کنید.

کدام طول مو برای اکستنشن مناسب است؟

  • برای کسانی که فقط موهای پر می‌خواهند: اگر موهای بلند تا متوسطی دارید اما احساس می کنید که خیلی نازک هستند، باید اکستنشن را دقیقاً به اندازه موهای طبیعی خود انتخاب کنید. زیرا به موهای طبیعی شما پرپشتی می‌بخشد و همچنین وزن مناسبی به آن می‌بخشد. بنابراین، موهایی حجیم خواهید داشت اما نه لزوماً بلند.
  • اگر موهای کوتاه دارید و به دنبال موهای بلندتر هستید: همان‌طور که قبلا ذکر شد، اگر موهای ۱۰ تا ۱۴ اینچی دارید و می‌خواهید به طور قابل توجهی بلند باشند، باید اکستنش‌های ۱۶ تا ۲۰ اینچی را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که وزن کافی برای موها اضافه کرده‌اید. به عنوان مثال، اگر موی شما ۱۲ اینچ است و می خواهید ۲۰ اینچ شود، فقط باید موهای بیشتری را خریداری کنید.
  • اگر موهای خیلی کوتاه دارید و موی بلند می‌خواهید: اگر موهای شما خیلی کوتاه است، باید موهایی را خریداری کنید که به طول شانه شما برسد. یعنی حدود ۱۰ اینچ مو. شما همچنین می توانید از ۱۶ اینچی استفاده کنید اما مطمئن شوید که وزن را متعادل کرده‌اید در غیر این صورت، ظاهر عجیبی خواهید داشت.

رنگ مناسب برای اکستنشن مو:

  • فرض کنید هزاران رنگ در زمینه اکستنشن وجود دارد. اما همه آن.ها بهترین‌ها را در شما به نمایش نمی.گذارند. علاوه بر هر چیز دیگری، آنچه در انتخاب رنگ مو اهمیت دارد، معمولاً رنگ پوست است. توجه داشته باشید که اگرچه ممکن است ماجراجو باشید، موهای نارنجی که دیدید دوستتان پوشیده است ممکن است برای شما مناسب نباشد. مشکل این است که رنگ پوست متفاوت است حتی اگر شما هم رنگ پوست او را داشته باشید.
  • وقتی به پوست خود در زیر نور طبیعی نگاه کنید، رنگ پوست خود را خواهید شناخت. اگر متوجه شدید که ظاهری صورتی یا خنثی دارد، بدانید که طبیعت موی خنکی دارید. اگر پوست شما در زیر نور طبیعی قرمز یا زرد به نظر می رسد، طبیعت موی شما گرم است. بنابراین، اگر رنگ موی سرد دارید، باید از رنگ موهای گرم استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر تناژ گرم دارید، تن موهای خود را از رنگ‌های سرد استفاده کنید. در ادامه رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی شما نزدیک باشد و از مزایای آن لذت ببرید.

انواع اکستنشن مو بر اساس وزن:

مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید مو در نظر بگیرید، وزن و طول موهایی است که خریداری می‌کنید. اگرچه ممکن است آن را مهم ندانید، اما تأثیر زیادی بر ظاهر شما خواهند داشت. توجه داشته باشید که وزن بر حسب گرم اندازه گیری می شود. اگر وزن کمی دیدید موها باید نازک باشند و وقتی وزن زیاد دارند موهای پرپشت هستند.

  • اکستنشن ۸۰ گرمی: در اینجا شما کمترین وزن را دارید و این وزن حتی کل سر را نمی‌پوشاند، به خصوص اگر موهای شما پرپشت باشد. اگر موهایتان نازک است یا می‌خواهید به قد شانه‌تان برسد و موهایتان خیلی کوتاه نباشد، باید از آن استفاده کنید.
  • اکستنشن ۱۰۰ گرمی: آن‌ها برای افزودن حجم فوری به موهای ضخیم کار می‌کنند.
  • اکستنشن ۱۲۰ گرمی:این بسیار رایج است زیرا هم طول و هم حجم را اضافه می‌کند. با این حال فقط در صورتی باید از آن استفاده کنید که ضخامت شما متوسط باشد.
  • اکستنشن ۱۶۰ گرمی: اگر موهایتان به طور طبیعی پرپشت باشد، این یکی برای شما مناسب است و هم حجم و هم بلندی را افزایش می دهد.
  • اکستنش‌های ۱۸۰ گرم به بالا: اینها چندان رایج نیستند، اما اگر موهای خیلی پرپشتی دارید و به دنبال افزایش طول هستید، مناسب شما هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه گیس زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید اکستنشن مو باید به آن توجه داشته باشید:

  1. اکستنشن مو با کلیپس: تحقیقات نشان می دهد که ۶۸ درصد از زنان موهای خود را دوست ندارند. اگر بخشی از این آمار هستید، لازم نیست نگران باشید. به لطف اکستنشن های گیره ای، می‌توان در چند دقیقه موهای بلند و پرپشتی داشت. اگر این چیزی است که شما دوست دارید، بازدید از لیست محصولات وب سایت کیمیک تنها کاری است که باید انجام دهید. این اکستنشن دارای گیره هایی است که آن‌ها را به موهای طبیعی شما متصل می‌کند. اگر می‌خواهید یک راه حل سریع و ساده داشته باشید که موهایی جذاب و بلندتر را بدون دردسر زیاد تضمین می‌کند، اکستنشن‌های کلیپسی بهترین گزینه هستند.
  2. اکستنشن مویی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد: زمانی که زمان خرید اکستنشن فرا رسید، مطمئن شوید که یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید که با سبک زندگی و موهای طبیعی شما مطابقت داشته باشد. اگر به فعالیت‌هایی مانند رقص، بازی و شنا علاقه دارید، اکستنشن‌های کلیپ‌‌دار به خوبی به شما کمک خواهند کرد. به این دلیل که طراحی اکستنشن‌های گیره‌ای به حفظ بهداشت مناسب کمک می‌کند. با مراقبت مناسب، این اکستنشن‌های بافتنی حتی از سایر انواع اکستنشن‌های مو نیز دوام بیشتری خواهند داشت. اگر مایلید در مورد سایر گزینه های اکستنشن که امروز در دسترس است بدانید، گذر از یک سالن اکستنشن مو به شما کمک می‌کند.
  3. طول عمر اکستنشن: طول عمر اکستنشن به نوع آن بستگی دارد. علاوه بر اینکه چقدر از پسوند مراقبت می‌کنید، دوام آن را تعیین می کند. اکنون که قصد خرید اکستنشن را دارید، به احتمال زیاد اکستنشنی را می‌خواهید که ماندگاری بالایی داشته باشد. دوام به شما کمک می‌کند تا از ارزش هر تومان پرداختی لذت ببرید. اگر بخواهید از یکی از متخصصان سالن های اکستنشن بپرسید، او به شما خواهد گفت که اکستنشن‌های گیره‌ای گزینه‌ای طولانی مدت هستند. خرید اکستنشن با کیفیت بالا تقریباً شش ماه یا بیشتر را برای شما تضمین می‌کند.
  4. بررسی آسیب به مو: نحوه استفاده از اکستنشن تعیین می‌کند که آیا آن‌ها باعث آسیب به مو می‌شوند یا خیر. اگرچه برخی از اکستنشن‌های دائمی باعث آسیب می‌شوند، اما استفاده از اکستنشن‌های موقت به جلوگیری از آسیب طبیعی مو کمک می‌کند. اکستنشن‌های گیره‌ای نمونه خوبی از اکستنشن‌های موقت مو هستند که آسیب طبیعی مو را از بین می‌برند. شما باید از وارد کردن فشار بیش از حد به موهای خود اجتناب کنید و از خوابیدن با اکستنشن خودداری نمائید. به طور خلاصه، اگر پیشگیری از آسیب مو چیزی است که در ذهن دارید، هرگز نمی‌توانید با گزینه‌های موقتی مانند اکستنشن با گیره اشتباه کنید.
  5. انتخاب اکستنشن بر اساس رنگ: وقتی به سراغ خرید اکستنشن می‌روید، متوجه می‌شوید که انواع مختلفی از اکستنشن وجود دارد. شما با پسوندها از نظر ابعاد، عمق و حرکت مواجه خواهید شد. با تنوع زیاد سایه و رنگ، هیچ بهانه‌ای برای انتخاب نکردن اکستنشن با رنگ مناسب ندارید. اکستنشن‌های مو که مکمل موهای طبیعی شما به شمار می‌روند بهترین گزینه هستند. اگر تعیین بهترین رنگ اکستنشن دشوار به نظر می‌رسد، انجام جستجوی آنلاین به شما ایده می‌دهد.
  6. اکستنشن برای موهای کوتاه: اگر موهای شما حداقل شش اینچ باشد، می‌توانید از اکستنشن استفاده کنید. با چنین طول مویی، اکستنشن‌ها بی عیب و نقص ترکیب می‌شوند تا به شما اجازه دهند از مدل موی دلخواه خود لذت ببرید. اگر موهای کوتاه تری دارید، اکستنشن موی سنگین یک راه حل منطقی است. آنها ترکیبی عالی از بافت و موهای طبیعی شما را به ارمغان می آورند. هنگام داشتن موهای کوتاه از اکستنشن های سبک خودداری کنید تا ظاهری تار و غیر طبیعی نداشته باشید. با این حال، اگر موهای شما هم روشن و هم کوتاه باشد، اکستنشن روشن‌تر ارزش امتحان کردن را دارد.
  7. مدل مو: حالت دادن به اکستنشن به روش‌های مختلف امکان پذیر است. امروزه بازار دارای اکستنشن‌های مختلف است که می‌توانید آن‌ها را با سشوار، حالت دهید، فر کرده و صاف کنید. با این حال، محافظت از اکستنشن در هنگام حالت دادن بسیار مهم است. همیشه قبل از حالت دادن از یک اسپری محافظ در برابر حرارت استفاده کنید تا اکستنشن موهای خود را زیبا نگه دارید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اکستنشن موی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اکستنشن مو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اکستنشن مو زنانه مدل متری پوش دار یک سر دوخت ۴۸۴۶۱

اکستنشن مو زنانه مدل متری پوش دار یک سر دوخت 48461

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵×۲ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اکستنشن مو زنانه مدل Fashion صاف بسته ۴ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل Fashion صاف بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد- تنوع رنگی بسیار زیبا- گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اکستنشن مو زنانه مدل هیرسیلک امبره صاف بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل هیرسیلک امبره صاف بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x1x7 سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    داخل هر بسته دو عدد موجود است هرکدام دارای عرض سه سانت و نیم هستنقابلیت حالت پذیری توسط سشوار ، اتو ، بابلیسقابل شستوشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اکستنشن مو زنانه مدل Fashion آمبره صاف بسته ۴ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل Fashion آمبره صاف بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – دارای بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – دارای قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد- دارای تنوع رنگی بسیار زیبا- دارای گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اکستنشن مو زنانه مدل GM01 بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل GM01 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – محل اتصال گیره و مو ، دوخت با کیفیت بسیار بالا- دارای بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – دارای قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد- دارای تنوع رنگی بسیار زیبا- دارای گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اکستنشن مو زنانه مدل بافت کد D1

اکستنشن مو زنانه مدل بافت کد D1

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x5x5 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اکستنشن مو زنانه مدل دم اسبی کد ۵۰ cm

اکستنشن مو زنانه مدل دم اسبی کد 50 cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۸ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اکستنشن مو زنانه مدل صاف کد ۰۰۲

اکستنشن مو زنانه مدل صاف کد 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x60 سانتی‌متر
  • جنس
    مواد مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اکستنشن مو زنانه مدل MT-A40

اکستنشن مو زنانه مدل MT-A40

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    طول مو: ۹۰ سانتی مترقابلیت شست و شوقابلیت سشوارقابلیت اتو کشیدنقابلیت فر شدنمقاوم تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اکستنشن مو زنانه مدل GM05 پرپشت بسته دو عددی

اکستنشن مو زنانه مدل GM05 پرپشت بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    – محل اتصال گیره و مو دوخت با کیفیت بسیار بالا- بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد- تنوع رنگی بسیار زیبا- پرپشت و کمترین ریزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اکستنشن مو زنانه مدل دم اسبی

اکستنشن مو زنانه مدل دم اسبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x10x2 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اکستنشن مو زنانه مدل GM06 ساده بسته ۶ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل GM06 ساده بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    – بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد- تنوع رنگی بسیار زیبا- گیره ۳ و ۰.۵ سانت- محل اتصال گیره و مو دوخت با کیفیت بسیار بالا است- شامل ۳ بسته دو عددی و یا دو بسته ۳ عددی که مجموعا ۶ عدد میشود .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اکستنشن مو زنانه مدل ۰۰۱

اکستنشن مو زنانه مدل 001

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اکستنشن مو زنانه مدل چتری پر پشت

اکستنشن مو زنانه مدل چتری پر پشت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۲۵ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اکستنشن مو زنانه مدل فانتزی صاف بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل فانتزی صاف بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – دارای بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو- دارای قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن- دارای تنوع رنگی- دارای گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اکستنشن مو زنانه مدل دوسرباز آمبره کد ۲۹۰

اکستنشن مو زنانه مدل دوسرباز آمبره کد 290

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x8x3 سانتی‌متر
  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    طول مو: ۱۰۰ سانتی متر قابلیت شست و شو، اتو، سشوار کشیدن و فرشدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اکستنشن مو زنانه مدل GM06 آمبره بسته دو عددی

اکستنشن مو زنانه مدل GM06 آمبره بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    – محل اتصال گیره و مو دوخت با کیفیت بسیار بالا- بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد – تنوع رنگی بسیار زیبا- پرپشت و کمترین ریزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اکستنشن مو زنانه مدل تکه ای بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل تکه ای بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x3x2 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اکستنشن مو زنانه مدل فانتزی

اکستنشن مو زنانه مدل فانتزی

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اکستنشن مو زنانه کد ۱۰۲۱

اکستنشن مو زنانه کد 1021

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • جزئیات
    رنگ مشکی طول ۵۵سانت عرض دوخته شده ۱۳۰ سانت
  • کد کالای محصول
    ۱۰۲۱
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اکستنشن مو زنانه مدل چتری کم پشت بغل دار

اکستنشن مو زنانه مدل چتری کم پشت بغل دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۱۰ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اکستنشن مو زنانه مدل دو سر باز کد ۱۶۵

اکستنشن مو زنانه مدل دو سر باز کد 165

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲×۹۰ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اکستنشن مو زنانه مدل دوسرباز ۸۰۱۰۰

اکستنشن مو زنانه مدل دوسرباز 80100

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x10x80 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    قد مو ۸۰ سانتی متروزن مو ۱۰۰گرم می باشداز بهترین الیاف مصنوعی تولید شده و در برابر حرارت اتو و سشوار مقاوم می باشدقابل شستشو , مخصوص بافت می باشدمناسب انواع بافت های مکزیکی ، کویین و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اکستنشن مو زنانه مدل فانتزی صاف بسته سه عددی

اکستنشن مو زنانه مدل فانتزی صاف بسته سه عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۷×۵۰ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اکستنشن مو زنانه مدل ۰۱

اکستنشن مو زنانه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اکستنشن مو زنانه مدل مش صاف بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل مش صاف بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – دارای بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو- دارای قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن- دارای تنوع رنگی- دارای گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اکستنشن مو زنانه مدل GM02 آمبره بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل GM02 آمبره بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x3x50 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جزئیات
    – بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو – قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد- تنوع رنگی بسیار زیبا- گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت- محل اتصال گیره و مو دوخت با کیفیت بسیار بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اکستنشن مو زنانه مدل دو سر باز

اکستنشن مو زنانه مدل دو سر باز

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۱۰۰ سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اکستنشن مو زنانه مدل طبیعی صاف بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل طبیعی صاف بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – دارای بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو- دارای قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن- دارای تنوع رنگی- دارای گیره ۳ سانت و ۰.۵ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اکستنشن مو زنانه مدل SM03 بسته ۲ عددی

اکستنشن مو زنانه مدل SM03 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰ سانتی‌متر
  • جنس
    ابریشم
  • جزئیات
    – دارای بسته بندی مناسب بدون تغییر فرم مو- دارای قابلیت فر کردن و استفاده از بابلیس و اتو کشیدن-دارای ۱۵۰ تنوع رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اکستنشن مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شلوار ورزشی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا