کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

چراغ اضطراری، راهنمای خرید انواع چراغ اضطراری همه کاره ارزان و کم‌مصرف

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چراغ اضطراری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم مهم و ضروری در خانه و محل کار چراغ اضطراری است. در شرایط اضطراری که برق شهری قطع می‌شود، بدون داشتن این وسیله در تاریکی خواهید ماند و تا زمان وصل شدن برق هیچ کاری را نمی‌توانید انجام دهید. چراغ اضطراری به شما کمک می‌کند تا زمان قطع برق از روشنایی لازم برخوردار باشید. البته روش‌های دیگری هم برای جلوگیری از خاموشی وجود دارد اما هزینه آن‌ها چند برابر خرید چراغ اضطراری است. این وسیله در اندازه‌های مختلف با توان متفاوت وجود دارد، شما باید با توجه به اندازه مکانی که قرار است چراغ را در آنجا استفاده کنید، اندازه دستگاه خود را مشخص نمائید. در واقع هر چه چراغ اضطراری شما بزرگتر باشد، نور بیشتری تولید می‌کند.

محل استفاده از چراغ اضطراری هم اهمیت زیادی دارد. شما برای راهرو و آسانسور می‌توانید از چراغ اضطراری طرح کلید استفاده کنید. این مدل از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به کلید برق رو کار دارد. زمان فشار دادن کلید به جای روشن کردن چراغ در جای دیگر خود کلید روشن می‌شود و نقش چراغ اضطراری را ایفا می‌کند.نمونه‌های دیگر هم به صورت دیواری هستند که روی دیوار نصب شده و بعد از قطع شدن برق بدون وقفه روشن می‌شوند. شما می‌توانید از چراغ‌های اضطراری پرتابل هم استفاده کنید. این مدل به راحتی در جیب جا می‌شود و می‌توان آن را حمل کرد و در هر جایی از آن استفاده کرد. چراغ اضطراری قابل شارژ است یعنی می‌توان باتری آن‌ها را شارژ کرده و دوباره استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با قطعی برق شبانه زیاد سرو کار دارید و می‌خواهید که در تاریکی نمانید به شما توصیه می‌کنم، حتما برای خود یک چراغ اضطراری را خریداری کنید. ممکن است برای این کار به بازار رفته باشید و با سیل عظیمی از مدل‌ها و قیمت‌ها مواجه شده باشید و در انتخاب این محصول با مشکل مواجه شده باشید. اما اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع چراغ اضطراری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چراغ اضطراری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چراغ‌اضطراری چیست و در کجا استفاده می‌شود؟

یک چراغ قابل شارژ با نور دهی مناسب که در زمان قطع برق به منظور روشن کردن فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله در شرایط عادی کاربردی ندارد و فقط در شرایط اضطراری مثل زمان قطع برق مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل به آن چراغ اضطراری گفته می‌شود. بسته به نوع باتری مدت زمان نگهداری شارژ و روشن ماندن چراغ مشخص می‌شود. همیشه قبل از خرید چراغ به این نکته حتما توجه خاصی داشته باشید. این دستگاه مدل‌های مختلفی دارد که تفاوت اصلی آن‌ها در مدت نگهداری شارژ و نوع لامپ است که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مجموعه ظروف سفری

انواع چراغ‌اضطراری بر اساس نوع لامپ:

  1. لامپ اضطراری رشته‌ای: این مدل در واقع قدیمی‌ترین و پر مصرف‌ترین نمونه چراغ می‌باشد. لامپ به کار رفته در این مدل رشته‌ای بوده که نور زرد رنگ دارد و باتری زیادی هم مصرف می‌کند. با گرمایی که زمان روشن بودن تولید می‌کنند، نباید انتظار داشته باشید که زمان زیادی روشن بمانند.
  2. لامپ اضطراری مهتابی: بعد از لامپ‌های رشته‌ای نسل جدیدتری روی کار آمد. این مدل با داشتن لامپ مهتابی در دو نوع نور سفید و نور آفتابی تحول عظیمی در این چراغ‌ها ایجاد کرد. برخلاف نمونه قبلی مصرف باتری خیلی کمی‌ دارند و گرمای زیادی تولید نمی‌کنند. شما با خرید این مدل می‌توانید نسبت به نمونه قبلی مدت زمان بیشتری استفاده کنید و چند ساعت کمتر در تاریکی بمانید.
  3. لامپ اضطراری ال ای دی: نسل جدیدی از لامپ که به علت مصرف کمتر و نور بیشتر خیلی سریع جای لامپ‌های مهتابی را گرفتند، این چراغ‌ها با بهره‌گیری از لامپ‌های ال ای دی مدت زمان بیشتری روشن می‌مانند. اگر شما هم زمان از دو چراغ با سخت افزار مشابه یکی با لامپ مهتابی و دیگری با لامپ ال ای دی استفاده کنید، خواهید دیده که چراغ ال ای دی دو برابر مدت زمان چراغ مهتابی روشن می‌ماند.
  4. لامپ اضطراری اس ام دی: بعد از روی کار آمدن قطعات اس ام دی در الکترونیک نوع جدیدی از لامپ ال ای دی موسوم به اس ام دی روی کار آمدند. از نظر طول نور دهی و مصرف انرژی خیلی نسبت به ال ای دی‌های معمولی بهتر عمل می‌کند. تنها ایرادی که به این لامپ‌ها وارد می‌شود طول عمر پایین آن‌ها است. لامپ‌های اس ام دی از نظر اندازه خیلی کوچک هستند و باعث کاهش حجم چراغ‌های اضطراری بدون کاهش نور دهی می‌شوند.
  5. لامپ اضطراری سی او بی: اگر به دنبال یک چراغ پر نور هستید و مصرف انرژی زیاد برایتان مهم نیست، پیشنهاد می‌کنم، حتما مدل‌های سی او بی را انتخاب کنید. این مدل در واقع پر نورترین چراغی است که در بازار می‌توانید پیدا کنید. این مدل مصرف بیشتری نسبت به ال ای دی و اس ام دی ولی کمتر از مهتابی دارند و با توجه به اندازه کوچک و نوری که تولید می‌کنند از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

مزایای استفاده از چراغ اضطراری:

  • با خرید این دستگاه همیشه بعد از قطع برق روشنایی در دسترس دارید و هیچ وقت در تاریکی نمی‌مانید.
  • قیمت آن در مقایسه با دستگاه‌های مشابه مانند دستگاه برق اضطراری ارزان‌تر بوده بنابراین ارزش خرید بالایی دارند.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند و در صورت خراب شدن باتری و لامپ آن‌ها در بازار فراوان است و به راحتی تعمیر می‌شوند.
  • در برخی مدل‌ها به حدی نور دهی قابل قبول است که شما با روشن کردن آن روشنایی کامل دارید مثل موقعی که برق قطع نشده است.
  • در مدل‌های سقفی و دیواری فرایند شارژ شدن باتری خودکار است. یعنی با قطع شدن برق شهری از باتری استفاده می‌کنند و بلافاصله بعد از وصل شدن برق شروع به شارژ شدن می‌کنند.
  • برخی مدل‌ها دارای سلول خورشیدی هستند، یعنی در مکان‌هایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد می‌توانید آن‌ها را با نور خورشید شارژ نمائید.

بهترین مارک چراغ اضطراری:

برندهای باکیفیت زیادی در زمینه تولید چراغ فعالیت می‌کنند، بنابراین نمی‌توان تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک چراغ اضطراری معرفی کرد زیرا این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای چراغ اضطراری را به شما معرفی می‌کنیم.

  • چراغ‌اضطراری ویداسی
  • چراغ‌اضطراری کیانگ
  • چراغ‌اضطراری دی پی
  • چراغ‌اضطراری فیرست
  • چراغ‌اضطراری شانشی
  • چراغ‌اضطراری باسئوس
  • چراغ‌اضطراری کامی سیف
  • چراغ‌اضطراری نامین نور
  • چراغ‌اضطراری هاری بولت
  • چراغ‌اضطراری دیپ کینگ

انواع چراغ اضطراری بر اساس نوع استفاده:

  1. چراغ دیواری: این مدل معمولا روی دیوار و سقف نصب می‌شود، برای شارژ کردن نیاز به جا‌به‌جایی ندارند زیرا در همان محل نصب به برق متصل می‌شوند، زمانی که برق وصل است، شروع به شارژ شدن کرده و زمان قطع برق از باتری برق روشنایی را تامین می‌کنند.
  2. چراغ راهرو: شما در نگاه اول یک کلید برق معمولی را می‌بینید که با فشار دادن آن به جای اینکه لامپی در نقطه دیگر روشن شود، خود کلید روشن شده و نقش چراغ را خود کلید ایفا می‌کند. به دلیل کوچک، ارزان و کم مصرف بودن معمولا درون جاهای کوچک مانند راهرو و آسانسور مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  3. چراغ پرتابل: همیشه شما برای استفاده از چراغ جای ثابتی ندارید به همین دلیل می‌توانید چراغ قابل حمل را انتخاب کنید. اندازه این چراغ‌ها به حدی کوچک و سبک است که آن را به راحتی می‌توانید با خود به هر نقطه‌ای ببرید. توجه داشته باشید این مدل مستقیم با برق در تماس نیست و فقط زمان تمام شدن باتری باید آن را به برق متصل کنید. پس مواظب باشید که به علت شارژ نداشتن دستگاه در تاریکی نمانید.
  4. چراغ آویز: به این مدل چراغ سقف چادر مسافرتی هم گفته می‌شود، در واقع می‌توان آن را در دسته چراغ‌های پرتال جا داد، زیرا به صورت دائم با برق در تماس نیستند و تنها زمان تمام شدن شارژ باتری به برق متصل می‌شوند. از نظر اندازه مقداری از نمونه پرتابل بزرگتر هستند. در قسمت بالا یک قلاب دارند که به منطور آویز کردن چراغ روی سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چراغ اضطراری از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید چراغ وجود دارد که اگر بخواهیم همه آن‌ها را به شما توضیح دهیم شاید یک مقاله هم کافی نباشد به همین علت از بین تمام روش‌ها دو مورد که از همه بیشتر استفاده می‌شود و رایج‌تر است را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای خرید در کشور ایران است که همچنان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم کوهنوردی مراجعه کنید. در این روش تنوع محصولات خیلی کم و جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود پس در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.
  • خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در کشور ایران می‌باشد که به تازگی بیشتر جا افتاده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش شما نیاز به مراجعه حضوری ندارید و در منزل یا محل کار خود می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است، در این روش بر خلاف روش قبلی شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه برق اضطراری

نکات مهم هنگام خرید چراغ اضطراری:

  1. قیمت چراغ: مهم‌ترین نکته در مورد خرید چراغ قیمت آن می‌باشد. در واقع قیمت است که مشخص می‌کند که کدام مدل را خریداری نمائید. با مشخص کردن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب را برایتان آسان می‌کند.
  2. نوع چراغ: همان طور که می‌دانید این مدل چراغ انواع مختلفی دارد. این سلیقه و محل استفاده شما است که مشخص می‌کند چه مدلی را خریداری کنید. برای جاهایی که چراغ جا به جا نمی‌شود و همیشه جای ثابتی دارد، پیشنهاد می‌کنم همیشه مدل‌های دیواری و سقفی را انتخاب کنید زیرا مستقیم به برق وصل شده و نیاز به شارژ کردن ندارند. برای راهرو و شبگردی هم نمونه‌های پرتال و برای درون چادر مسافرتی و خودرو هم نمونه آویز را انتخاب کنید.
  3. نوع لامپ: تفاوت اصلی چراغ‌ها بعد از اندازه و باتری در نوع لامپ به کار رفته در چراغ می‌باشد. اولین نمونه لامپ به کار رفته در این چراغ‌ها که تقریبا منسوخ هم شده‌اند لامپ رشته‌ای است این مدل نور زرد و مصرف بالایی دارند. نمونه بعدی لامپ مهتابی است که معمولا در کنار ال ای دی استفاده می‌شود. این لامپ به مصرف برق پایین و نور زیاد معروف است. به تازگی نمونه‌های اس ام دی آن هم وارد بازار شده‌اند، نمونه بعدی cob است که مقداری از ال ای دی پرمصرف‌تر اما پر نور تر می‌باشد.
  4. اندازه چراغ: شما باید با توجه به حجم اتاق و میزان نوری که می‌خواهید باید اندازه چراغ را مشخص کنید. همیشه چراغ‌های بزرگتر نور بیشتری تولید می‌کنند و برای فضاهای بزرگ مناسب می‌باشند، فراموش نکنید که هر چه اندازه چراغ بزرگتر باشد قیمت آن هم گران‌تر است. انتخاب سایز چراغ متناسب با نیاز شما یک مزیت مهم در انتخاب می‌باشد پس باید به این نکته توجه خاصی داشته باشید.
  5. نوع باتری: ظرفیت باتری‌ها بر حسب میلی آمپر سنجیده می‌شود، در واقع هر چه میزان ظرفیت باتری شما بالاتر باشد، شارژ را بیشتر نگهداری می‌کند و دیر‌تر خاموش می‌شوند. البته باتری به کار رفته در این چراغ‌ها در دو نوع اسید سرب و لیتیوم یون می‌باشد، اسید سرب طول عمر کمتری دارد اما شما می‌توانید دفعات زیادی مدل لیتیوم یون را شارژ کنید.
  6. برند محصول: همیشه برند‌های معروف و شناخته شده را خریداری کنید زیرا اکثر آن‌ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد که از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از چراغ اضطراری:

  • هرگز چراغ را در محل خیس و مرطوب نگهداری نکنید، زیرا رطوبت به این وسایل آسیب جدی وارد می‌کند.
  • همیشه تا زمانی که شارژ دستگاه تا آخر به پایان نرسیده آن را شارژ دوباره نکنید، زیرا به باتری دستگاه باد می‌کند و دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود.
  • این وسیله را روی میز و در دسترس کودکان قرار ندهید، زیرا امکان سقوط کردن آن به دور از انتظار نیست و امکان برق گرفتگی وجود دارد.
  • این دستگاه را در جلوی نور مستقیم خورشید و جاهای خیلی گرم قرار ندهید به خصوص اگر باتری آن اسید سرب باشد، چون گرما به اصطلاح آب باتری را خشک می‌کند و باعث تغییر شکل در قسمت‌های پلاستیکی می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چراغ اضطراری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های چراغ اضطراری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-823A

چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-823A

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴۰x60x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چراغ اضطراری جاب مدل ۸۷۱

چراغ اضطراری جاب مدل 871

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    داخلی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۳ عدد
  • تعداد باتری
    ۱
  • اقلام همراه
    شارژربند آویز
  • سایر توضیحات
    زمان شارژ کامل با شارژر موبایل یا آداپتور ۶ تا ۸ ساعت زمان شارژ کامل با پنل سولار. ۱۶ ساعت، توجه کنید که دستگاه را قبل از اولین استفاده بصورت کامل شارژ نمایید از روشن کردن چراغ در حین شارژ جدا خودداری نمایید (باعث آسیب به دستگاه میگردد) در صورت عدم استفاده برای طول عمر بیشتر باتری هر ۲ تا ۳ ماه دستگاه را استفاده و شارژ کامل نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چراغ اضطراری مدل خورشیدی شارژی ۳حالته HB

چراغ اضطراری مدل خورشیدی شارژی 3حالته HB

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x150x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی باتری
    منبع تغذیه
  • نوع باتری
    شارژی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    ABS مقاوم و سبک
  • اقلام همراه
    کابل شارژر نیم متری
  • سایر توضیحات
    ویژگی های دیگر این لامپ اضطراری عبارت است از:- نوع باطری: باطری ۴/۵ آمپر NiMH- ظرفیت باطری: ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت- ‏جریان ورودی: ۵ ولت، ۲ آمپر- مدت زمان شارژ شدن دستگاه: ۲ تا ۳ ساعت- ‏مدت زمان کارکرد دستگاه با یک بار شارژ: ۵ تا ۸ ساعت- ‏درگاه ورودی: میکرو USB- درجه ضدآب بودن: Waterproof IP44- نوع شارژ شدن دستگاه: خورشیدی (سولار) و USB- مناسب برای استفاده در منزل، باغ، کمپینگ، داخل چادر، طبیعت گردی، مواقع اضطراری و خطر – ‏- اقلام همراه: یک عدد کابل شارژ نیم تری micro USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-823A

چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-823A

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x40x240 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۵ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چراغ اضطراری کیانگ مدل KY- 718

چراغ اضطراری کیانگ مدل KY- 718

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰ * ۹۰ * ۲۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ویژگی باتری
    منبع تغذیه
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۰ عدد
  • سایر توضیحات
    – نور عالی- دارای دو حالت روشنایی(نور کم،نور زیاد)- قابلیت نصب روی دیوار – شارژ با برق شهری- طول عمر بالای باتری – مدت زمان کارکرد چراغ : بالای ۵ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چراغ اضطراری ویداسی مدل شارژی

چراغ اضطراری ویداسی مدل شارژی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶۰x80x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چراغ اضطراری مدل CAMP-2029

چراغ اضطراری مدل CAMP-2029

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نحوه حمل
    آویزی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک مقاوم
  • اقلام همراه
    ۲ عدد شارژر برق شهری و برق ۱۲ (خودرو)
  • سایر توضیحات
    بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم در برابر ضربه، دارای ۵ عدد لامپ SMD با نوردهی مهتابی و توان خروجی کلی ۴۰ وات قابلیت تنظیم زاویه نوردهی برای هر چراغ تا ۹۰ درجه، شار نوری ۲۴۰۰ لومن و مقاوم در برابر پاشش قطرات آب (استاندارد IP65) 4 عدد نشانگر LED به منظور نمایش وضعیت شارژ باقی مانده و کلید فیزیکی به منظور روشن و خاموش کردن دارای قلاب جهت آویزان کردن از روی سطوح، ۴ حالت نوردهی قوی، ضعیف، چشمک زن و حالت ذخیره نیرو تامین انرژی از طریق باتری لیتیومی داخلی قابل شارژ توسط برق شهری و پنل خورشیدی و برق خودرو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چراغ اضطراری ویداسی مدل WD838-T

چراغ اضطراری ویداسی مدل WD838-T

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۶ عدد
  • سایر توضیحات
    مجهز به کلید فیزیکی تنظیم میزان روشنایی و دارای کلید روشن و خاموشدارای ۳۶ عدد لامپ SMD با نور مهتابی، تأمین انرژی از طریق برق شهری و دارای درگاه ورودی شارژر پنل خورشیدیباتری از نوع Lead-Acid با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت و کارکرد و شارژدهی تا حداکثر ۸ ساعتدارای دسته برای حمل آسان چراغ قوه و قابلیت نصب روی دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چراغ اضطراری مدل EMG

چراغ اضطراری مدل EMG

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x6x13 میلی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • نحوه حمل
    پوشیدنی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    آفتابی
  • جنس
    پلاستیکی
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    به همراه کلیپس اتصال به تجهیزات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چراغ اضطراری مدل شارژی کد led-bulb-100W

چراغ اضطراری مدل شارژی کد led-bulb-100W

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نوری
    قابلیت تنظیم کانون
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک محکم
  • اقلام همراه
    کابل شارژ میکرو یو اس بیبند آویز فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چراغ اضطراری مدل TX

چراغ اضطراری مدل TX

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰ × ۸۰ × ۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۷ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۲ عدد
  • تعداد باتری
    ۲
  • سایر توضیحات
    – سبک و کم حجم- دارای لامپ COB پرنور- دارای مگنت قوی و چسب دو طرفه برای اتصال به تمام سطوح- مناسب در زمان قطع برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چراغ اضطراری باسئوس مدل MAGNETIC DGXC-C0G

چراغ اضطراری باسئوس مدل MAGNETIC DGXC-C0G

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۶x35x42.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • رنگ نور
    آفتابی
  • جنس
    پلاستیک ABS
  • اقلام همراه
    در داخل بسته بندی این محصول یک کابل تایپ سی برای شارژ نیز موجود است
  • سایر توضیحات
    یک روز کامل با چراغ بیسوس :زمانی که برق خانه بدون هشدار قطع می‌شود خیلی از کارها مختل می شوند. مثلا ممکن است در حال درس خواندن و یا انجام یکی از کارهای مهم درسی باشید و به نور نیاز داشته باشید. ظرفیت باتری تعبیه شده در چراغ مطالعه شارژی DGXC-C0G برابر با ۱۸۰۰mAh بوده و بسته به میزان نور مورد نیاز می‌تواند برای مدت طولانی استفاده شود. اگر از نور کم برای مطالعه استفاده کنید در هر بار شارژ برای ۲۴ ساعت شارژدهی خواهد داشت و در صورت استفاده از نور متوسط و زیاد بین ۸ تا ۴ ساعت قبل از خاموش شدن می‌توانید از چراغ استفاده کنید.شارژ دستگاه از طریق پورت تایپ سی طراحی شده در کنار بدنه انجام می‌شود. شما می‌توانید این چراغ را با کمک آداپتور، پورت یو اس بی لپ تاپ و کامپیوتر و همینطور پاوربانک‌ها شارژ کنید.تنظیم شدت و زاویه نور :طراحی منحصر به فرد این چراغ سبب شده تا بتوانید به راحتی زاویه آن را تا ۸۰ درجه تغییر دهید تا نور کاملا به محلی که می‌خواهید بتابد.در مورد پنل لمسی چراغ بیسوس پیش از این هم حرف زدیم و همانطور که گفیم چهار فرمان تاخیر ۳۰ ثانیه‌ای، کم و زیاد کردن نور و خامو/روشن کردن دستگاه روی آن قرار دارد. با لمس کردن کلید کم/زیاد نور در سه سطح شروع به کم شدن می‌کند و اگر این کلید را نگه دارید نور به آرامی و طیف گونه کم یا زیاد می‌شود. نور طبیعی این لامپ نتیجه بهره‌گیری از نور یکنواخت و شکست نور در لنز است و سبب محافظت از چشم می‌شود. به علاوه تعادل نور سرد و گرم به خوبی در شدت نور لامپ رو میزی بیسوس DGXC-C0G رعایت شده، به طوری که گرمای نور ۴۰۰۰K مناسب مطالعه و کارهای روزانه است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چراغ اضطراری مدل JD 2029

چراغ اضطراری مدل JD 2029

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x130x130 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • نوع
    SMD
  • نحوه حمل
    آویزی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۸۰۰ لومن
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۵ عدد
  • برد
    ۴۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • اقلام همراه
    قلاب آویز شارژر برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-838T

چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-838T

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۲ عدد
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    – دارای پیچ تنظیم میزان روشنایی- شار نوری بالا- دارای یک دسته برای حمل- دارای یک قلاب در قسمت بالایی دسته برای آویزان کردن- قابلیت نصب بر روی دیوار- دارای سیم اتصال به پریز برق- حداکثر زمان روشنایی ۸ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چراغ قوه اضطراری مدل چشمک زن خورشیدی

چراغ قوه اضطراری مدل چشمک زن خورشیدی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴۲x48x26 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۹ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نحوه حمل
    دستی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک مقاوم
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB اندرویدی
  • سایر توضیحات
    داشتن پنل شولار جهت شارژ، درگاه USB اندرویدی جهت شارژ، دو آهن ربای قوی، قلاب آویز، حالت های مختلف روشنایی از جمله حالت چراغ خطر پلیسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-823A

چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-823A

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x80x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • تعداد لامپ
    ۳۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چراغ اضطراری مدل شارژی کد led-bulb-50W

چراغ اضطراری مدل شارژی کد led-bulb-50W

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نوری
    قابلیت تنظیم کانون
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    Lead Acid قابل شارژ
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک محکم
  • اقلام همراه
    کابل شارژ میکرو یو اس بیبند آویز فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چراغ اضطراری ویداسی مدل WT-838T

چراغ اضطراری ویداسی مدل WT-838T

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x80x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیکی
  • تعداد لامپ
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چراغ اضطراری چند کاره ویداسی مدل Wd-871su

چراغ اضطراری چند کاره ویداسی مدل Wd-871su

مشخصات

  • ابعاد
    ۷×۳.۵×۱۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • ویژگی باتری
    منبع تغذیه
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۲ عدد
  • تعداد باتری
    ۱
  • سایر توضیحات
    زمان شارژ کامل با شارژر موبایل یا آداپتور ۶ تا ۸ ساعتزمان شارژ کامل با پنل سولار. ۱۶ ساعت ————————– توجه ———————-دستگاه را قبل از اولین استفاده بصورت کامل شارژ نمایید از روشن کردن چراغ در حین شارژ جدا خودداری نمایید (باعث آسیب به دستگاه میگردد)در صورت عدم استفاده برای طول عمر بیشتر باتری هر ۲ تا ۳ ماه دستگاه را استفاده و شارژ کامل نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چراغ اضطراری شارژی مدل GL-2160 کد SHINE

چراغ اضطراری شارژی مدل GL-2160 کد SHINE

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x14 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    منبع ولتاژ : ۲۲۰V AC 50HZ — توان (۰.۵+۱.۵)W —- مدل باتری لیتیومی: ۳.۷V/AH —– زمان کارکرد: ۳ساعت برای ۶ال ای دی و ۱۰ ساعت برای ۱ ال ای دی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چراغ اضطراری مدل D6

چراغ اضطراری مدل D6

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x42x28 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • رنگ نور
    آفتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    چراغ هوشمند ، کابل
  • سایر توضیحات
    دارای باطری داخلی قابل شارژ و دارای سنسور حرکتی و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چراغ اضطراری مدل d4

چراغ اضطراری مدل d4

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x25 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۱ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • نوع
    یک تکه
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد باتری
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چراغ اضطراری دیواری مدل Kelid WW

چراغ اضطراری دیواری مدل Kelid WW

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۱۰ لومن
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • تعداد باتری
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چراغ اضطراری مدل PSLC کد SHINE69

چراغ اضطراری مدل PSLC کد SHINE69

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۴x43x370 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نحوه حمل
    دستی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۳۰۰ لومن
  • جنس
    ABS
  • تعداد باتری
    ۲
  • اقلام همراه
    سیم شارژ
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده در مواقع قطع برقویژگی‌ها:• دارای مدار محافظ داخلی در مقابل شارژ و تخلیه بیش از حد می‌باشد.• وقتی دوشاخه به پریز برق متصل باشد، در صورت قطع برق، چراغ به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد.توجه: به این منظور کلید را در حالت Low یا در حالت High قرار دهید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چراغ اضطراری مدل EMG به همراه کپسول اضافه

چراغ اضطراری مدل EMG به همراه کپسول اضافه

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x1x1 میلی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    قابلیت اتصال به کمر
  • نحوه حمل
    آویزی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    آفتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    دو عدد کپسول یدک
  • سایر توضیحات
    به همراه کلیپس اتصال به تجهیزات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-883

چراغ اضطراری ویداسی مدل WD-883

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴۰x70x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۹۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۶۰ عدد
  • سایر توضیحات
    قابلیت شارژ از طریق کابل برق و دارای یک خروجی شارژ خورشیدی برای شارژ دستگاهتامین انرژی از طریق باتری داخلی با حداکثر سه ساعت نوردهیقابلیت تنظیم حالت نوردهی بین نور قوی و ضعیف و قابلیت نصب چراغ روی دیواربدنه ای از جنس پلاستیک و تعداد ۶۰ لامپ SMD LEDمجهز به دسته برای حمل آسان و آویز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چراغ اضطراری مدل ۲۰۲۹

چراغ اضطراری مدل 2029

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x120x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۵ عدد
  • سایر توضیحات
    بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم در برابر ضربه، دارای ۵ عدد لامپ SMD با نوردهی مهتابی و توان خروجی کلی ۴۰ واتقابلیت تنظیم زاویه نوردهی برای هر چراغ تا ۹۰ درجه، شار نوری ۲۴۰۰ لومن و مقاوم در برابر پاشش قطرات آب (استاندارد IP65)۴ عدد نشانگر LED به منظور نمایش وضعیت شارژ باقی مانده و کلید فیزیکی به منظور روشن و خاموش کردندارای قلاب جهت آویزان کردن از روی سطوح، ۴ حالت نوردهی قوی، ضعیف، چشمک زن و حالت ذخیره نیروتامین انرژی از طریق باتری لیتیومی داخلی قابل شارژ توسط برق شهری و پنل خورشیدی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چراغ اضطراری سولونیکس مدل کنترلی

چراغ اضطراری سولونیکس مدل کنترلی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x90x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • نوع
    LED
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    کنترل از راه دور و پایه کنترل
  • سایر توضیحات
    قابلیت اتصال به دیوار و سقف و داخل کمدکارکرد با ۳ باتری نیم قلمدارای کنترل از راه دور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ چراغ اضطراری مدل TX

چراغ اضطراری مدل TX

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰ × ۸۰ × ۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۷ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۲ عدد
  • تعداد باتری
    ۲
  • سایر توضیحات
    – سبک و کم حجم- دارای لامپ COB پرنور- دارای مگنت قوی و چسب دو طرفه برای اتصال به تمام سطوح- مناسب در زمان قطع برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ چراغ اضطراری سقفی مدل ریموت دار ۳in1 مجموعه ۳ عددی

چراغ اضطراری سقفی مدل ریموت دار 3in1 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x25x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    چسب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک باکیفیت
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چراغ اضطراری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چراغ قوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا