ابزار برقیابزار غیر برقی

منگنه کوب، راهنمای خرید انواع منگنه زن دستی، برقی و بادی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید منگنه کوب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات کارگاهی پر کاربرد در کارگاه‌های نجاری و ام دی اف دستگاه منگنه کوب می‌باشد. این وسیله کاربرد‌های مختلفی دارد حتی برای منگنه کردن کتاب هم از این وسیله استفاده می‌شود. منگنه کوب جایگزین مناسبی برای میخ است شما به جای استفاده از دستگاه میخ کوب می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. این دستگاه سرعت کار شما را چند برابر می‌کند، کمتر کسی پیدا می‌شود که با این دستگاه کار نکرده باشد و یا آن را از نزدیک ندیده و یا نام آن را نشنیده باشد. منگنه کوب نسبت به دستگاه‌های مشابه قیمت ارزان‌تری دارد به همین دلیل بیشتر مورد توجه فنی کارها قرار می‌گیرد. این وسیله یک دستگاه بی‌خطر هم به حساب می‌آید که این امر محبوبیت آن را بیشتر می‌کند.

زمانی که شما برای منگنه کردن یک جنس محکم نمی‌توانید از منگنه معمولی استفاده کنید، یعنی منگنه درون کار فرو نمی‌رود باید از دستگاه منگنه کوب استفاده کنید زیرا عمل منگنه کردن را با فشار و قدرت بالایی انجام می‌دهد. یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای وصل کردن دو قطعه مثل چوب و توری روی یکدیگر استفاده از دستگاه منگنه کوب است. این وسیله در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد یعنی شما می‌توانید با پرداخت کم‌ترین هزینه برای خود یک دستگاه منگنه کوب خریداری کنید. استفاده از این دستگاه به حدی ساده است که حتی یک کودک هم به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. پس هیچ جای نگرانی برای کار با این دستگاه نداشته باشید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در شغل‌های کارگاهی مشغول فعالیت می‌باشید و برای کارگاه خود قصد خرید دستگاه منگنه کوب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ضروری به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع منگنه کوب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید منگنه کوب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

منگنه زن چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقعی منگنه زن یکی از ابزارهای مهم و ضروری در یک کارگاه نجاری است که از آن برای اتصال دادن دو قطعه چوبی کنار یکدیگر و یا چسباندن پارچه یا چرم روی چوب استفاده می‌شود. هر چند که از منگنه زن برای منگنه کردن کتاب و جزوه هم استفاده می‌شود اما در کل بیشتر برای مشاغلی که با چوب سرو کار دارند، مثل کارگاه‌های تولید مبلمان خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه برای منگنه کردن نیاز به خوراک دارد که خوراک آن در اندازه‌های مختلف موجود است. شما می‌توانید با توجه به ضخامت چوب و نوع کار خوراک استاندارد خود را تهیه کنید.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه منگنه کوب:

  • اهرم ضربه: این قسمت در واقع همان چکشی است که روی خوراک یا سوزن ضربه می‌زند. در واقع به صورت مستقیم با فشار باد در نمونه بادی و در نمونه دستی با فنر ضربه در تماس است و آن را می‌توان مهم‌ترین قسمت منگنه زن دانست.
  • پیچ تنظیم ضامن: قدرت ضربه زدن به میخ را با این پیچ می‌توان تغییر داد، زیرا برای هر میخ با سایز متفاوت نیاز به ضربه متفاوتی داریم. هر چه طول میخ شما بزرگتر‌ باشد شما باید پیچ را طوری تنظیم کنید که ضربه محکم‌تر وارد شود.
  • اهرم وارد کردن فشار: در واقع این قسمت فنری شکل باعث می‌شود میخ‌ها از محل خوراک خارج شده و به سمت اهرم ضربه بروند. در واقع وظیفه اصلی این دستگاه جایگزین کردن یک سوزن جای سوزنی است که از دستگاه خارج می‌شود.
  • جای منگنه: در واقع سوزن یا همان خوراک دستگاه درون این قسمت قرار می‌گیرد و از قیمت عقب به صورت کشویی وارد دستگاه می‌شود. به عبارت ساده حکم خشاب برای یک تفنگ را دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تراز لیزری

انواع دستگاه منگنه زن موجود در بازار:

  1. منگنه زن دستی: این مدل یکی از ارزان‌ترین مدل‌های منگنه می‌باشد، زیرا نیاز به پمپ باد و تجهیزات دیگر ندارد، این دستگاه تمام قدرت خود را برای منگنه کردن از بک فنر و فشار فیزیکی دست دریافت می‌کند. این مدل بیشتر استفاده خانگی دارد اما با این حال در کارگاه هم می‌توان از آن استفاده کرد. از این وسیله برای پشت کوبی و رویه کوبی کمد و کابینت، گوشه‌های فارسی را ثابت نگه می‌دارد.
  2. منگنه زن برقی: این دستگاه انرژی و قدرت لازم جهت منگنه کردن را از برق به دست می‌آورد و نیاز به وارد کردن نیروی فیزیکی توسط شخص ندارد. پس می‌توان آن را یک دستگاه راحت برای منگنه کردن دانست. متاسفانه قدرت چندان بالایی ندارد و چیزی در حدود یک نمونه دستی قدرت دارد. از این دستگاه برای جلوگیری از جدا شدن قطعات از جای خود استفاده می‌شود، پیشنهاد می‌کنم این وسیله را برای قسمت‌های زیر کار استفاده کنید که کمتر جلوی چشم قرار دارند.
  3. منگنه زن بادی: به این مدل منگنه زن پنوماتیک هم گفته می‌شود. زیرا برای استفاده از آن باید یک پمپ باد داشته باشید و به تنهایی قابل استفاده نیست، قدرت این دستگاه به حدی زباد است که میخ‌های با ضخامت ۸ میلی‌متر را درون کار فرو می‌کنم. قدرت لازم برای استفاده از این وسیله باد می‌باشد، هوا از پمپ باد به وسیله شیلنگ تلفنی به منگنه زن منتقل می‌شود. این دستگاه برای استفاده خانگی توصیه نمی‌شود زیرا حجم زیادی از منزل شما را اشغال می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پمپ باد فندکی خودرو

مزایای استفاده از دستگاه منگنه کوب:

  • در مقایسه با کوبیدن میخ با چکش هنگام کار با این وسیله سرعت کار شما را چند برابر افزایش می‌دهد‌.
  • نسبت به محصولات مشابه قیمت کمتری دارد پس می‌توان به این نتیجه رسید که ارزش خرید بالایی دارد.
  • اندازه آن بسیار کوچک است به طوری که به راحتی می‌توان آن را جا‌به‌جا نمود. داخل جعبه ابزار شما به راحتی جا می‌شود.
  • کار با این وسیله خیلی ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد، یعنی شما هنگام خرید این وسیله نباید نگران استفاده از آن باشید.
  • قیمت خوراک یا همان سوزن آن خیلی از میخ معمولی ارزان‌تر است و شما با خرید این وسیله می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

بهترین مارک دستگاه منگنه کوب:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه منگنه زن به شما معرفی کنیم، شاید در حق خیلی از برندهای با کیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم و از آنجایی که معرفی کردن یک برند خاص تا حدی تبلیغ محسوب می‌شود در ادامه لیستی از چند برند با کیفیت موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • منگنه زن رونیکس
  • منگنه زن نووا
  • منگنه زن آنکور
  • منگنه زن هوبی
  • منگنه زن گان پاور
  • منگنه زن واستر
  • منگنه زن توسن
  • منگنه زن جیت
  • منگنه زن راپید
  • منگنه زن پوکا

دستگاه منگنه کوب از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید منگنه زن وجود اما و شما از تمام روش‌ها می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. از آنجایی که معرفی تمام روش‌ها کاری زمان‌بر بوده و نیاز به توضیح در یک مقاله جداگانه دارد، در ادامه دو روش معروف را که از همه بیشتر استفاده می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه ابزار فروشی مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را از میان تعداد کمی محصول انتخاب و خریداری کنید. از آنجایی که جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود در انتخاب خود حتما نهایت دقت را داشته باشید.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین روش‌های خرید در کشور ایران می‌باشد، این روش به دلیل اینکه نیاز به خروج از منزل و محل کار ندارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنوع محصول در این روش زیاد بوده و هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چکش

نکات مهم هنگام خرید دستگاه منگنه کوب:

  1. قیمت محصول: مهم‌ترین نکته در مورد خرید دستگاه منگنه زن قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دستگاه منگنه زن را مشخص کنید با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر ابزار کارگاهی مدل‌های مختلفی دارد، شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر این وسیله را برای استفاده خانگی می‌خواهید یک منگنه زن دستی کار شما را انجام می‌دهد، البته اگر می‌خواهید بدون فشار دست این کار را انجام دهید، می‌توانید از منگنه زن برقی استفاده کنید. در صورت نیاز به دستگاه پرقدرت می‌توانید از منگنه زن بادی بهره ببرید.
  3. مکانیسم ضربه: این دستگاه از طریق ضربه میخ یا سوزن مخصوص را وارد سطح مورد نظر شما می‌کند. اگر در جایی هستید که به برق دسترسی ندارید بهتر است قید مدل‌های برقی و بادی را بزنید، زیرا برای شما بلا استفاده هستند. پس باید مدل دستی را انتخاب کنید به دلیل اینکه مکانیسم ضربه آن‌ها فنر می‌باشد. حتی اگر به برق هم دسترسی داشته باشید بدون پمپ باد نمی‌توانید از نمونه بادی استفاده کنید چون پمپ باد هم باید داشته باشید.
  4. قدرت ضربه: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید منگنه زن قدرت دستگاه باشد، شما باید با توجه به نوع چوب و ضخامت میخ قدرت دستگاه را مشخص کنید. اگر قرار است از میخ‌های با ضخامت تا ۶ میلی‌متر استفاده کنید، مدل‌های دستی و برقی برای شما مناسب می‌باشند، زیرا قدرت ضربه زنی آن‌ها یکسان بوده اما اگر میخ با ضخامت بیش از ۸ میلی‌متر استفاده می‌کنید، حتما نمونه بادی را خریداری کنید، زیرا قدرت بالایی دارد.
  5. خوش دست بودن: شاید این موضوع برای شما در نگاه اول اهمیت زیادی نداشته باشد، اما یک نکته مهم محسوب می‌شود. اگر منگنه زن شما خوش دست نباشد خیلی زود از کار کردن با آن خسته می‌شوید. البته در کنار خوش دست بودن بد نیست به وزن آن هم توجه داشته باشید یک منگنه زن سبک وزن دست شما را کمتر خسته می‌کند. پس همیشه هنگام خرید این دستگاه به خوش دست بودن و وزن وسیله را مورد برسی قرار دهید.
  6. برند محصول: همیشه برند‌های معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. زیرا این محصولات قبلا تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید برندهای ناشناخته بازار را خریداری کنید. زیرا معمولا فاقد کیفیت هستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از دستگاه منگنه کوب:

  • همیشه از این دستگاه به اندازه قدرت آن استفاده کنید، مثلا هیچ وقت تلاش نکنید تا یک چوب محکم را با آن منگنه کنید وقتی اطمینان دارید که دستگاه شما قدرت این کار را ندارد.
  • به دلیل اینکه قطعات داخلی این دستگاه معمولا فلزی و از جنس آهن هستند، هرگز نباید آن‌ها را در محیط مرطوب نگهداری کنید. زیرا زنگ زدن این قطعات باعث خراب شدن دستگاه می‌شود.
  • همیشه منگنه زن را در جای مطمئن نگهداری کنید، نباید آن را در جایی قرار دهید که امکان سقوط آن وجود دارد، در صورت افتادن به شدت آسیب می‌بیند.
  • به سایز خوراک آن توجه کنید، نباید از خوراک اشتباه استفاده نمائید. اگر حداکثر سایز میخ دستگاه شما ۶ میلی‌متر است، نباید میخ با سایز ۸ میلی‌متر را درون آن قرار دهید، در صورتی که این کار را انجام دهید دستگاه آسیب جدی می‌بیند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه منگنه کوب مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دستگاه منگنه کوب جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ منگنه کوب بادی شیلدر مدل SH8016

 منگنه کوب بادی شیلدر مدل SH8016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x5x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۵۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۶۰ – ۱۰۰ PSI
  • نوع سوزن
    ۸۰۱۴ ، ۸۰۱۶
  • اقلام همراه
    آچار آلنقوطی روغن
  • سایر توضیحات
    مجهز به فولادی ساخته شده از بهترین جنس فولادی با طول عمر بسیار بالا دارای کیف BMC با کیفیت بالا جهت حمل آسان و طول عمر دستگاه دارای وزن ایدآل جهت کار طولانی مدت ساخته شده طبق آخرین استانداردهای روز دنیاIso 9001 در بهترین کارخانه تولید تجهیزات پنوماتیکدارای ضامن جهت بازکردن خشاب منگهدارای خشاب کشویی سخت کاری شده از جنش آلومینیوم Die-castبیشینه فشار هوا ۱۲۰ PSI

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ منگنه کوب بادی آروا مدل ۳۳۰۱

منگنه کوب بادی آروا مدل 3301

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۰۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۸بار
  • نوع سوزن
    ۸۰
  • اقلام همراه
    ۲ عدد آلن با سایز های ۳ و ۴ظرف روغن کوچک۱ عدد کوپلینگ
  • سایر توضیحات
    حداکثر فشار باد مجاز :۱۲۰psi یا ۸.۳barسبک و پرقدرت با طراحی حرفه ایمجهز به سنبه سخت کاری شدهسرعت منگنه کوبی بالامجهز به دماغه نازک و منحصربفرد به منظور کوبش دقیق و آسان منگنهقابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب با ظرفیت ۱۰۰ منگنهطراحی ضامن خشاب از داخل به منظور استفاده از ابزار با یک دستقابلیت منگنه گذاری از زیر به منظور جلوگیری از گیر کردن منگنهدسته ارگونومیک با پوشش ضدتعریققابلیت استفاده از منگنه سری ۸۰دارای شیلنگ فنری با کیفیت به همراه ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ منگنه کوب بادی جیت مدل JS16-80

منگنه کوب بادی جیت مدل JS16-80

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۴۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۴۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۴-۷
  • نوع سوزن
    ۴-۱۶MM
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنماشلنگ فنری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ منگنه کوب دستی واستر مدل VC005

منگنه کوب دستی واستر مدل VC005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۱۱*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • نوع سوزن
    سوزن‌های معمولی، U شکل و سرتخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ منگنه کوب نووا کد NMO-00479

منگنه کوب نووا کد NMO-00479

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸.۵x19x3.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۷ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ stainless steel / دارای پیچ قابل تنظیم جهت کنترل میزان شدت ضربه / سوزن های قابل استفاده در سایزهای ۴ تا ۱۴ میلی متر / دارای قدرت بسیار بالا در هنگام کوبش / بسیار مناسب و کاربردی برای کارهای نجاری و مبل ساز ها / دارای استاندارد معتبر GS اروپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ منگنه کوب بادی رونیکس مدل RA-8016

منگنه کوب بادی رونیکس مدل RA-8016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x16x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۴۰ میخ / منگنه
  • نوع سوزن
    ۸۰
  • اقلام همراه
    شلنگ فنری مقاوم و دفترچه راهنما و آچار و روغن
  • سایر توضیحات
    دارای اگزوز جهت خروج هوای اضافی مجهز به روکش دسته تزریقی از جنس پلاستیک ضدتعریق و ضدلغزش مجهز به سیلندر پلاستیکی بادوام و با طول عمر بالا دارای سیستم ایمنی پیشرفته جهت حفظ ایمنی کاربر و مجهز به سپر ضد ضربه در انتهای خشاب و قابلیت باز کردن آسان خشاب با یک قفل انگشتی دارای کاور خشاب از جنس TPU جهت محافظت بدنه خشاب از آسیب‌های احتمالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ منگنه کوب نووا مدل NTS 1172

منگنه کوب نووا مدل NTS 1172

مشخصات

  • ابعاد
    ۲.۵ × ۱۰.۵ × ۱۶.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۴ گرم
  • نوع سوزن
    ۶ تا ۱۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    – دارای سه عدد خشاب
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای منگه به سایز ۱۰.۶،۱۱.۳ و ۱۲.۷- دارای قفل – جنس بدنه استیل- دسته ارگونومیک برای راحتی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ منگنه کوب رونیکس مدل RH-4803

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4803

مشخصات

  • ابعاد
    ۹×۱۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴
  • سایر توضیحات
    – ساخت تایوان- روکش بدنه از فسفاته سخت کاری شده جهت استهلاک کم تر و عمر طولانی تر- مجهز به سیستم تنظیم قدرت کوبش اهرمی جدید- طراحی ارگونومیک در قسمت دسته متحرک جهت کاربری طولانی مدت – استفاده از روکش TPR در قسمت دسته ثابت جهت رفع خستگی دست در کاربری های طولانی – مناسب برای سوزن های ۴_۱۴ میلی متر- نوع سوزن ۵۳۰ و ۱۳(سوزن مناسب برای راپید ۱۳)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ منگنه کوب نووا مدل ۱۱۷۳

منگنه کوب نووا مدل 1173

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۲ گرم
  • اقلام همراه
    سوزن منگنه سایز ۱۴-۴ میلی متر و ۱۴-۱۰ میلی متر و ۱۲-۱۰ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ منگنه کوب نووا مدل NTS 1170

منگنه کوب نووا مدل NTS 1170

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    – بدنه‌ی استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ منگنه کوب اطلس مدل a222

منگنه کوب اطلس مدل a222

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x13x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    سوزن منگنه T 55 و میخ U و میخ T

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ منگنه کوب رونیکس مدل RH5544

منگنه کوب رونیکس مدل RH5544

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ منگنه کوب دستی مدل JMD-96

منگنه کوب دستی مدل JMD-96

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    کیفیت عالی قدرت بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ منگنه کوب بادی اکتیو مدل AC8016

منگنه کوب بادی اکتیو مدل AC8016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳ × ۴.۵ × ۱۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۴۰
  • فشار باد مورد نیاز
    ۶۰ پی اس ای
  • نوع سوزن
    ۶ الی ۱۶
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنمای فارسی- آچار- قوطی روغن
  • سایر توضیحات
    – دارای شلنگ فنری با کیفیت رایگان به همراه دستگاه- وزن سبک و سهولت کاربرد- دارای دسته با روکش نرم و ضد عرق نمودن دست- دارای تیغه (سنبه) و پیستون تقویت و سخت‌کاری شده جهت افزایش عمر دستگاه- ظرفیت خشاب ۱۴۰ سوزن جهت استفاده مداوم از دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ منگنه کوب رونیکس مدل RH-4804 کد f4

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4804 کد f4

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای بدنه ‌ای از جنس استیل ضد زنگ با نیروی محرکه قابل تنظیم و عملکردی سریع و دقیق – این منگنه ‌کوب دستی قادر است سوزن منگنه‌ هایی در طول ۴ الی ۱۴ میلی ‌متر را سریع، حرفه ‌ای و منظم بر قطعه کار متصل کند – ایده‌آل برای کار بر سطح پلاستیک، مقوا، فوم، چوب نرم و تخته سه لا – دارای قابلیت کار با منگنه تاج تخت، منگنه تاج گرد و میخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ منگنه کوب دستی نارکو کد ۱۴۰۶۱۶

منگنه کوب دستی نارکو کد 140616

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    سوزن منگنه ۵۳۰، منگنه ۱۳، منگنه ۲۳ و اکثر منگنه های موجود در بازار با پهنایی بین ۱۰٫۶ الی ۱۳ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ منگنه کوب دستی مدل بیگ بر کد YP-4-14MM

منگنه کوب دستی مدل بیگ بر کد YP-4-14MM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x12x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – منگنه کوب دستی بیگ بر- دسته متحرک فلزی و بدنه کاملا فلزی و مقاوم- سایز سوزن مورد استفاده : طول ۱۴ میلیمترو ارتفاع پایه سوزن : ۴ . ۱۰ . ۱۲ میلیمتر با این منگه کوب قابل استفاده می باشد- مناسب دو سایز منگنه ۱۰-۱۲ و ۴-۱۴ میلیمتر و همچنین مناسب میخ منگنه ۱۰-۱۴ میلیمتر می باشد- دارای پیچ تنظیم فشار و قدرت کوبش در کارهای مختلف- وزن: ۵۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ منگنه کوب دینگشی مدل ۱۱۳۰۰۱

منگنه کوب دینگشی مدل 113001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    از منگنه کوب سه کاره دینگشی به عنوان دو نوع منگنه کوب و میخ کوب استفاده کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ منگنه کوب شارژی بوش مدل PTK 3.6 Li

منگنه کوب شارژی بوش مدل PTK 3.6 Li

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۱۰-۴ میلی متر
  • اقلام همراه
    ۱۰۰۰ عدد منگنه سایز ۸ میلی مترجعبه فلزی
  • سایر توضیحات
    – منگنه کوب شارژی بوش مدل PTK 3.6 Li با فناوری لیتیوم یون برای استفاده در محیط داخلی و خارجی طراحی شده است- باتری لیتیوم یون ۳.۶ ولت و ۱.۳ آمپر برای استفاده به مدت طولانی در نظر گرفته شده است.- سیستم Push + Release به شما این امکان را می دهد تا به سادگی دماغه را روی قطعه کار فشار دهید و کلید را آزاد کنید که باعث افزایش ایمنی و کنترل می شود.- برای اتصال طیف وسیعی از مواد از جمله انواع پارچه و مقوا بر روی سطوح چوبی و گچی ایده آل می باشد.- دارای نشانگر سطح شارژ- سوزن منگنه: ۴ تا ۱۰ میلی متر- سرعت: ۳۰ کوبش در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ منگنه کوب رونیکس مدل RH-4801

منگنه کوب رونیکس مدل RH-4801

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۵ گرم
  • نوع سوزن
    ۴, ۶, ۸, ۱۰, ۱۲, ۱۴ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ منگنه کوب رونیکس مدل ۴۸۰۴

منگنه کوب رونیکس مدل 4804

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۸, ۱۰, ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میخ کوب و منگنه کوب برقی بوش مدل PTK 14 EDT

میخ کوب و منگنه کوب برقی بوش مدل PTK 14 EDT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x18x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۱۴-۶
  • اقلام همراه
    ۱۰۰۰ عدد منگنه با طول ۱۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    – میخ کوب و منگنه کوب برقی بوش مدل PTK 14 EDT راحتی و انطباق پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد تا کار با این دستگاه فوق العاده آسان و لذت بخش باشد- با سوئیچ DuoTac برای کوبیدن ۲ منگنه با هم- انتخاب نیروی ضربه‌ای الکترونیکی بسته به جنس مواد با استفاده از کنترلر روی دستگاه- سیستم Push + Release به شما این امکان را می دهد تا به سادگی دماغه را روی قطعه کار فشار دهید و کلید را آزاد کنید که باعث افزایش ایمنی و کنترل می شود- PTK 14 EDT برای چسباندن مواد نرم و نازک روی چوب ایده آل می باشد- سوزن منگنه: ۶ تا ۱۴ میلی متر- میخ: ۱۴ میلی متر- سرعت: ۳۰ کوبش در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ منگنه کوب رونیکس مدل RON-4804

منگنه کوب رونیکس مدل RON-4804

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۸ ۱۰ ۱۲
  • سایر توضیحات
    – دارای بدنه ‌ای از جنس استیل ضد زنگ با نیروی محرکه قابل تنظیم و عملکردی سریع و دقیق- این منگنه ‌کوب دستی قادر است سوزن منگنه‌ هایی در طول ۴ الی ۱۴ میلی ‌متر را سریع، حرفه ‌ای و منظم بر قطعه کار متصل کند- ایده‌آل برای کار بر سطح پلاستیک، مقوا، فوم، چوب نرم و تخته سه لا- دارای قابلیت کار با منگنه تاج تخت، منگنه تاج گرد و میخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ منگنه کوب توسن مدل TP 11-8016CLP

منگنه کوب توسن مدل TP 11-8016CLP

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x4x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • ظرفیت خشاب
    ۱۰۰ عدد منگنه
  • فشار باد مورد نیاز
    ۴.۵ الی ۷.۵ بار
  • نوع سوزن
    ۸۰
  • اقلام همراه
    شیلنگ۶۰۰ عدد میخ منگنه۲ عدد آلن با سایز های ۳ و ۴ظرف روغن کوچکعینک۱ عدد کوپلینگ
  • سایر توضیحات
    حداکثر فشار باد مجاز :۱۲۰psi یا ۸.۳barسبک و پرقدرت با طراحی حرفه ایمجهز به سنبه سخت کاری شدهسرعت منگنه کوبی بالامجهز به دماغه نازک و منحصربفرد به منظور کوبش دقیق و آسان منگنهقابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب با ظرفیت ۱۰۰ منگنهطراحی ضامن خشاب از داخل به منظور استفاده از ابزار با یک دستقابلیت منگنه گذاری از زیر به منظور جلوگیری از گیر کردن منگنهمجهز به نشانگر مقدار منگنه موجود در خشاب ابزاردسته ارگونومیک با پوشش ضدتعریققابلیت استفاده از منگنه سری ۸۰دارای شیلنگ فنری ۵ متری با کیفیت به همراه ابزاردارای دو عدد کوپلینگ اتصال نریدارای بدنه مقاوم و با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزارمجهز به ضامن ایمنی ماشه با طراحی منحصر بفرد به منظور جلوگیری از عملکرد ناخواسته ابزاردارای یک بسته منگنه همراه ابزاردارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ منگنه کوب نووا کد ۱۱۷۰

منگنه کوب نووا کد 1170

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸.۵x19x3.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۲ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    برند : نووا – Novaمنبع تغذیه : برقینوع سوزن/میخسوزن منگنه ۸۰کاربرد ابزار : خانگی, نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ منگنه کوب آیرن مکس مدل IM-S414

منگنه کوب آیرن مکس مدل IM-S414

مشخصات

  • ابعاد
    ۳*۸*۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع سوزن
    ۴ تا ۱۴ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    همراه با سوزن ۶ و ۸ میلیمتر
  • سایر توضیحات
    تایوانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه منگنه کوب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرویس ماهیتابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا