لوازم جانبی خودرو

قالپاق خودرو، راهنمای خرید انواع قالپاق خودرو شرکتی و اسپورت ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قالپاق خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات تزئینی خودرو که نقش مهمی در زیبایی خودروهای دارای رینگ فولادی دارد، قالپاق خودرو است. این وسیله ارزان قیمت می‌تواند به رینگ‌های فولادی خودرو شما جلوه اسپورت‌تری بدهد و شما بدون خرید رینگ اسپورت می‌توانید ظاهر چرخ‌های خود را شبیه رینگ اسپورت کنید. قالپاق خودرو را می‌توان از فروشگاه‌های لوازم تزئینی به راحتی تهیه کرد. نصب آن نیاز به تخصص خاصی ندارد، فقط کافی است، آن را روی رینگ قرار داده و با ضربه دست آن را جا بزنید. علاوه بر جنبه تزئینی که دارد، شما می‌توانید از این وسیله برای جلوگیری از سرقت چرخ‌های خود استفاده کنید. زیرا سارق با وجود قالپاق خودرو مطمئن نیست که چرخ‌های شما پیچ معمولی دارد یا پیچ ضد سرقت و ممکن است به سراغ خودروی دیگری برود که با اطمینان کامل از نداشتن پیچ ضد سرقت کار خود را آغاز کند. از نظر زیست محیطی هم تمام دوده لنت ترمز را به خود جذب می‌کند و اجازه پخش شدن این دوده‌های سمی به محیط زیست را نمی‌دهد.

قالپاق خودرو معمولا به وسیله شرکت سازنده خودرو روی مدل‌هایی که دارای رینگ فولادی هستند نصب می‌شود. اما گاهی بدون اینکه متوجه شوید، از روی خودرو در رفته و گم می‌شود. بنابراین شما برای حفظ تناسب زیبایی چرخ‌ها مجبور به خرید قالپاق خودرو می‌شوید. انتخاب با خود شما است، می‌توانید همان قالپاق شرکتی را خریداری کنید یا اینکه برای زیبایی بیشتر با توجه به سلیقه خود قالپاق‌های لوکس و اسپورت را تهیه نمائید. تنها موردی که باید به آن توجه داشته باشید اصلی بودن جنس مورد نظر است. در صورت اصل نبودن قالپاق خودرو خیلی سریع در رفته و آن‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهید. یک قالپاق اصلی و با کیفیت مدت زیادی روی خودرو شما می‌ماند و شما مجبور به خرید این وسیله نمی‌شوید. معمولا جنس‌های اصلی و شرکتی به راحتی جا رفته و می‌توانید آن‌ها را بیرون بیاورید، اما نمونه‌های تقلبی به سختی جا می‌روند و به راحتی در می‌روند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قالپاق خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع قالپاق خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قالپاق خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

قالپاق‌خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

یک صفحه پلاستیکی یا فلزی گرد که معمولا برای پوشاندن سطح خارجی چرخ خودرو روی رینگ‌های فولادی یا اسپورت نصب می‌شود. اندازه قالپاق در رینگ‌های فولادی معمولا بزرگتر بوده و اندازه قالپاق رینگ‌های اسپورت یا همان آلومینیوم مقداری کوچک‌تر می‌باشد. قالپاق یک کلمه ترکی آذربایجانی است که در زبان ترکی به معنی در قابلمه می‌باشد. زیرا این وسیله شباهت زیادی به یک در قابلمه دارد. این وسیله تزئینی به وسیله بوش و دایملر طراحی شده است. این محصول در دو نمونه شرکتی و اسپورت ساخته شده که نمونه اسپورت آن رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارد و نسبت به نمونه شرکتی زیبایی بیشتری دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انواع رینگ اسپورت

انواع قالپاق‌خودرو موجود در بازار:

  1. قالپاق رینگ فولادی: این نمونه معمولا در خودروهای کلاسیک به صورت فلزی که از جنس استیل و آلومینیوم است و در خودروهای امروزی معمولا از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم می‌باشد. از نظر اندازه بزرگ هستند به طوری که تمام رینگ را پوشش می‌دهند. دور تا دور لبه داخلی آن‌ها یک فنر فولادی قرار دارد که با آن روی رینگ فولادی نصب می‌شود و از جدا شدن آن جلوگیری می‌کند.
  2. قالپاق رینگ آلیاژی: رینگ‌های آلیاژی که در بازار به رینگ اسپورت معروف شده‌اند، معمولا ظاهر زیبایی دارند و نیاز به استفاده از قالپاق ندارند، اما در مورد برخی از مدل‌ها برای پوشش دادن قسمت توپی چرخ‌ها و پوشش دادن محل پیچ‌ها از یک قالپاق کوچک استفاده می‌کنند. این قالپاق از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نمونه قبلی دارد و تنها تفاوت اصلی آن‌ها در اندازه آن‌ها است. اندازه آن‌ها خیلی گوچک‌تر از نمونه قبلی می‌باشد.

انواع قالپاق خودرو از نظر شکل ظاهری:

  1. قالپاق‌های شرکتی: این نمونه بیشتر روی رینگ‌های فولادی دیده می‌شود و معمولا با صورت فابریک شرکتی روی آن نصب می‌شود. شرکت‌های سازنده خودرو به منظور تبلیغ محصول خود معمولا لوگو شرکت خود را روی آن درج می‌کنند که به کار زیبایی خاصی می‌دهد. این قالپاق‌ها معمولا از مواد اولیه اصلی و باکیفیت ساخته می‌شوند و با نمونه‌های موجود در بازار که شبیه آن است، متفاوت می‌باشند.
  2. قالپاق‌های اسپورت: خیلی از افراد ظاهر شرکتی خودرو خود را پسند نمی‌کنند. به همین دلیل به دنبال قالپاق‌هایی هستند که شباهت زیادی به رینگ‌های آلومینیومی دارند. خیلی از شرکت‌های تولید کننده این وسیله محصولات خود را شبیه به رینگ‌های آلیاژی می‌سازند به همین علت به علت هزینه کمتری که نسبت به رینگ دارند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. در واقع یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های اسپورت کردن خودرو خرید قالپاق‌های اسپورت می‌باشد.

مزایای استفاده از قالپاق خودرو:

  • این وسیله نسبت به رینگ‌های آلیاژی قیمت کمتری دارد به همین دلیل از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد.
  • جلوه زیبایی به خودرو شما می‌دهند و باعث می‌شوند خودرو شما جلوه بهتری پیدا کند و از حالت معمولی خارج شود.
  • این وسیله حتی از سرقت چرخ‌های شما تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. زیرا سارق این احتمال را می‌دهد که روی چرخ‌های شما پیچ ضد سرقت نصب شده و به سراغ گزینه راحت‌تری می‌رود.
  • درون اکثر لنت‌های ترمز یک ماده سمی و سرطانزا به نام آزبست وجود دارد که هنگام ترمز گرفتن پودر شده و وارد محیط زیست می‌شود. قالپاق این پودرها را به خود گرفته و مانع از ورود آن‌ها به محیط زیست می‌شود.

بهترین مارک قالپاق خودرو:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک قالپاق به شما معرفی کنیم، شاید مقداری در حق سایر برند‌های باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید قالپاق فعالیت می‌کنند. از طرفی معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای قالپاق را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قالپاق چرخ تی پی ای
  • قالپاق چرخ توان پلیمر
  • قالپاق چرخ ابویی
  • قالپاق چرخ ام اچ بی
  • قالپاق چرخ تاجیک
  • قالپاق چرخ پلیمر عدل
  • قالپاق چرخ صنایع خودرو حامد
  • قالپاق چرخ جادو کار
  • قالپاق چرخ اپل

قالپاق چرخ خودرو از کجا بخریم؟

راه‌های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این محصول را خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای استفاده از این روش‌ها وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما معرفی کنیم، کاری بسیار زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید از فروشگاه لوازم تزئینی خودرو: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم تزئینی خودرو مراجعه کنید و از میان تنوع کمی از محصولات قالپاق چرخ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی قالپاق چرخ: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات قالپاق چرخ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاستیک خودرو

نکات مهم هنگام خرید قالپاق خودرو:

  1. قیمت قالپاق: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید قالپاق‌چرخ باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصول می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید، با مشخص کردن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر لوازم تزئینی خودرو شما انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع خودرو و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر به سراغ یک جنس اصلی و باکیفیت هستید باید نمونه شرکتی را انتخاب کنید، در غیر این صورت باید مدل‌های اسپورت را خریداری نمائید، این مدل‌ها تنوع رنگ و طرح فوق‌العاده زیادی دارند و دست شما برای انتخاب باز‌تر است.
  3. جنس قالپاق: جنس این محصول نقش مهمی در طول عمر آن دارد. در واقع هر چه این محصول از مواد با کیفیت‌تری ساخته شده باشد، مدت بیشتری برای شما کار می‌کند. این وسیله یا از جنس فلز ساخته می‌شود و یا از جنس پلاستیک که بیشتر مدل‌های امروزی پلاستیکی هستند. جنس فلزی در صورتی که آن را گم نکنید، سالیان سال برای شما کار می‌کند. اما مدل‌های پلاستیکی در صورتی که از مواد اولیه ساخته شده باشند، کیفیت بالایی دارند.
  4. سایز قالپاق: همان طور که سایز رینگ و لاستیک در خودروهای مختلف با هم متفاوت است، سایز قالپاق چرخ آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. پس شما هنگام خرید این وسیله باید به سایز آن دقت کنید. به عنوان مثال در خودرو پیکان که سایز رینگ آن ۱۳ است، حتما باید از قالپاق سایز ۱۳ استفاده کنید و در خودرو پژو که سایز رینگ آن ۱۳ می‌باشد، حتما باید قالپاق‌هایی را انتخاب کنید که سایز آن‌ها ۱۴ است.
  5. کیفیت رنگ: قالپاق‌های خودرو معمولا از پلاستیک بدون رنگ تهیه می‌شوند و بعد از قالب گیری وارد مرحله رنگ آمیزی می‌شوند. به دلیل اینکه این وسیله بیشتر جنبه تزئینی دارد، باید به کیفیت رنگ آمیزی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. حتی اگر جنس پلاستیک آن هم از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده باشد و شکسته نشوند و رنگ آن‌ها از بین برود زیبایی خود را از دست می‌دهند و دیگر کارایی لازم را نخواهند داشت‌.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این وسیله ارزشمند مشکل دارید، نگران نباشید. یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا خرید این محصولات چیزی جز اتلاف وقت و هزینه برای شما ندارد.

روش نگهداری از قالپاق خودرو:

  • هرگز برای شستن قالپاق از فشار آب کارواش استفاده نکنید، زیرا باعث از بین رفتن رنگ آمیزی روی قالپاق می‌شود.
  • هر چند وقت یک بار حتی اگر خودرو را شستشو نمی‌دهید، قالپاق‌های خود را شستشو دهید، کهنه شدن دوده لنت روی آن‌ها به آسانی از بین نمی‌رود.
  • در صورت عبور طولانی از جاده خاکی قالپاق‌های خود را بیرون آورده و در صندوق عقب نگهداری کنید. زیرا امکان برخورد با سنگ و شکستن آن‌ها زیاد است.
  • روزهای بارانی تا حد امکان از جاهایی که آب روی زمین جمع شده عبور نکنید، زیرا اکثر باران‌ها اسیدی بوده و به رنگ آمیزی قالپاق شما آسیب وارد می‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قالپاق خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قالپاق چرخ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قالپاق چرخ خودرو ابویی کد ۲۰ سایز ۱۳ اینچ مناسب برای ام وی ام ۱۱۰

قالپاق چرخ خودرو ابویی کد 20 سایز 13 اینچ مناسب برای ام وی ام 110

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    ام وی ام ۱۱۰
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای MVM 110دوو ماتیز
  • جنس کالا
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قالپاق خودرو ابویی کد ۶۹۸ سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید

قالپاق خودرو ابویی کد 698 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۶ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    لاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قالپاق چرخ خودرو مدل SADE-01 سایز ۱۶ اینچ مناسب برای نیسان وانت

قالپاق چرخ خودرو مدل SADE-01 سایز 16 اینچ مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵.۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قالپاق خودرو ابویی کد tajik13 سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید مجموعه  ۴ عددی

قالپاق خودرو ابویی کد tajik13 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید مجموعه  4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قالپاق خودرو مدل استیل کد ۴ سایز ۱۷.۵ اینچ مناسب برای نیسان بسته ۴ عددی

قالپاق خودرو مدل استیل کد 4 سایز 17.5 اینچ مناسب برای نیسان بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۷.۵ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    نیسان زامیاد
  • جنس کالا
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قالپاق خودرو مدل RADFAR 5964IT سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید

قالپاق خودرو مدل RADFAR 5964IT سایز 13 اینچ مناسب برای پراید

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • توضیحات مدل خودرو
    پراید
  • جنس کالا
    پلاستیک
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قالپاق خودرو ابویی کد ۱۰۰۳ سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو ابویی کد 1003 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۶ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    لاکی
  • سایر توضیحات
    مجموعه ۴ عددی میاشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قالپاق خودرو ابویی کد N0105 سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۲۰۶ مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو ابویی کد N0105 سایز 14 اینچ مناسب برای پژو 206 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۴ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۴ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    قابل استفاده برای تمامی خودرو هابا رینگ شماره ( ۱۴ ) اینچ مورد مصرف میباشد .لطفا در هنگام نصب مراقب والف چرخ بوده و ابتدا قالپاق را با آن تنظیم و سپس نصب کنید تا به قالپاق آسیبی نرسد. – مقاوم در برابر خط و خش – مقاوم در برابر شست و شو – مقاوم در برابر نور آفتاب – انعطاف پذیری – آبکاری با کیفیت
  • جنس کالا
    پلاستیک
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    قالپاق ها معمولا جنبه تزیینی داشته و بخش مرکزی چرخ را پوشش می‌دهند. خودروهای رینگ فولادی دارای قالپاق‌های بزرگ و خودروهای رینگ‌ آلیاژی دارای قالپاق‌های به مراتب کوچکتر هستند. این محصول جهت زیبایی و اسپرت شدن خودروی شما بکار میرود و این محصول بسیار مقاوم می باشد و ظاهری جذاب به خودرویتان هدیه میدهد. قابل نصب برای تمام خودروهایی که سایز رینگ آنها (۱۴) است. توجه!!!!!!!! برای دانستن شماره یا سایز رینگ خودرو به اعدادی که روی لاستیک درج شده است دقت کنید. به طور مثال برای خودرو اعداد ۱۴-۵۵-۱۹۵ درج شده است. به ترتیب از راست به چپ عدد ۱۴ مربوط به شماره یا سایز رینگ می باشد، عدد ۵۵ مربوط به فاق لاستیک و عدد ۱۹۵ مربوط به پهنای لاستیک می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قالپاق خودرو مدل سکه ای مناسب برای پیکان بسته چهار عددی

قالپاق خودرو مدل سکه ای مناسب برای پیکان بسته چهار عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    فلزی آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قالپاق خودرو مدل سکه ای سایز ۱۳ مناسب برای پیکان بسته ۴ عددی

 قالپاق خودرو مدل سکه ای سایز 13 مناسب برای پیکان بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴ عدد
  • توضیحات مدل خودرو
    پیکان
  • جنس کالا
    فلز
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده روی رینگ مشهد پیکانبرند ایران فابریک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قالپاق خودرو ابویی مدل کیا سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید

قالپاق خودرو ابویی مدل کیا سایز 13 اینچ مناسب برای پراید

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • جنس کالا
    لاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قالپاق چرخ خودرو مدل ۴۴ سایز ۱۶ اینچ مناسب برای نیسان بسته ۴ عددی

قالپاق چرخ خودرو مدل 44 سایز 16 اینچ مناسب برای نیسان بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۳۰ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴عدد
  • توضیحات مدل خودرو
    جنس استیل مناسب برای نیسان
  • جنس کالا
    استیل درجه ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قالپاق خودرو ابویی طرح توربو بالانس سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۴۰۵

قالپاق خودرو ابویی طرح توربو بالانس سایز 14 اینچ مناسب برای پژو 405

مشخصات

  • سایز
    ۱۴ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۴ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • جنس کالا
    لاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قالپاق خودرو مدل کالسکه ای طرح سیمی سایز ۱۳ بسته ۴ عددی

قالپاق خودرو مدل کالسکه ای طرح سیمی سایز 13 بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قالپاق چرخ خودرو فابریک پارت مدل ۱۷۰۲۰ سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید بسته ۴ عددی

قالپاق چرخ خودرو فابریک پارت مدل 17020 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    سایپا پراید ۱۱۱
  • جنس کالا
    پلیمر و پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس اصلی روی خط تولید (محصولی از شرکت پلی مت)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قالپاق خودرو مدل استیل کد شولتی دوبل سایز ۱۷.۵ اینچ مناسب برای نیسان زامیاد بسته ۴ عددی

قالپاق خودرو مدل استیل کد شولتی دوبل سایز 17.5 اینچ مناسب برای نیسان زامیاد بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۸ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۲۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    ایسوزو
  • جنس کالا
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قالپاق چرخ خودرو مدل تخت کد ARM-DAR سایز ۱۶ اینچ مناسب برای نیسان وانت

قالپاق چرخ خودرو مدل تخت کد ARM-DAR سایز 16 اینچ مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵.۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قالپاق چرخ خودرو کد ARME-Z سایز ۱۶ اینچ مناسب برای نیسان وانت

قالپاق چرخ خودرو کد ARME-Z سایز 16 اینچ مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵.۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قالپاق چرخ خودرو مدل دوبل کد SHEVEL001 سایز ۱۶ اینچ مناسب برای نیسان وانت

قالپاق چرخ خودرو مدل دوبل کد SHEVEL001 سایز 16 اینچ مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵.۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قالپاق خودرو کد ۱۰۲۱ سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو کد 1021 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۶ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    لاکی
  • سایر توضیحات
    قیمت ذکر شده برای ۴ عدد محصول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قالپاق چرخ خودرو مدل HILMAN سایز ۱۳ مناسب برای پیکان بسته ۴ عددی

قالپاق چرخ خودرو مدل HILMAN سایز 13 مناسب برای پیکان بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای تمامی خودرو هایی که دارای رینگ ۱۳ اینچ هستن
  • جنس کالا
    استیل
  • سایر توضیحات
    قالپاق پیکان ۴۸ بسته ۴ عددی نصب سریع و اسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قالپاق چرخ خودرو فابریک پارت کد ۱۷۰۲۷ سایز۱۵ اینچ مناسب برای تارا

قالپاق چرخ خودرو فابریک پارت کد 17027 سایز15 اینچ مناسب برای تارا

مشخصات

  • سایز
    ۱۵ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    تارا
  • جنس کالا
    پلیمر و پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس اصلی روی خط تولید (محصولی از شرکت پلی مت)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قالپاق خودرو ابویی کد ۱۰۱۱ سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۴۰۵ مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو ابویی کد 1011 سایز 14 اینچ مناسب برای پژو 405 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۴ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۶ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    لاکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قالپاق خودرو ابویی کد renger سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۴۰۵ مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو ابویی کد renger سایز 14 اینچ مناسب برای پژو 405 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۴ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۴ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • توضیحات مدل خودرو
    مناسب برای انواع رینگ ۱۴
  • جنس کالا
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قالپاق چرخ خودرو فابریک پارت مدل ۹۹۱۱۵ سایز ۱۵ اینچ مناسب برای تارا بسته ۴ عددی

قالپاق چرخ خودرو فابریک پارت مدل 99115 سایز 15 اینچ مناسب برای تارا بسته 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۵ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۱۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • مناسب برای خودرو
    تارا
  • جنس کالا
    پلیمر و پلاستیک
  • سایر توضیحات
    این محصول جنس اصلی روی خط تولید( فابریکی ) میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قالپاق خودرو طرح استیل تاجیک کد ks121 سایز ۱۴ مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو طرح استیل تاجیک کد ks121 سایز 14 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۴ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    لاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قالپاق چرخ خودرو مدل خورشیدی مناسب برای نیسان وانت

قالپاق چرخ خودرو مدل خورشیدی مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵.۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قالپاق خودرو ابویی کد abnew206 سایز ۱۴ اینچ مناسب برای پژو ۲۰۶ مجموعه ۴ عددی

قالپاق خودرو ابویی کد abnew206 سایز 14 اینچ مناسب برای پژو 206 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • سایز
    ۱۴ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • جنس کالا
    لاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قالپاق چرخ خودرو مدل آریایی سایز ۱۶ اینچ مناسب برای نیسان وانت

قالپاق چرخ خودرو مدل آریایی سایز 16 اینچ مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • سایز
    ۱۶ اینچ
  • پهنای رینگ
    ۵.۵ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • جنس کالا
    فلز آبکاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قالپاق خودرو ابویی کد ab82 سایز ۱۳ اینچ مناسب برای پراید

قالپاق خودرو ابویی کد ab82 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید

مشخصات

  • سایز
    ۱۳ اینچ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱
  • جنس کالا
    لاک
  • سایر توضیحات
    مناسب خودروی پراید مدل ۸۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قالپاق خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رادیاتور حوله خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا