کفش کودک و نوزاد

صندل نوزادی، راهنمای خرید انواع صندل نوزادی دخترانه و پسرانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صندل نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

از روزی که جواب تست بارداری مثبت می‌شود، پدر و مادر لحظه شماری می‌کنند تا جنسیت جنین آن‌ها مشخص شود و قبل از متولد شدن آن شروع به خرید لباس و وسایل مربوط به نوزاد خود کنند. یکی از جالب‌ترین و زیباترین چیزهایی که برای نوزاد تازه متولد شده خود می‌توانید خریداری کنید، صندل نوزادی است. البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید، که نوزاد شما در چه فصلی به دنیا می‌آید. اگر کودک شما در فصلی خارج از بهار و تابستان متولد می‌شود از خرید صندل نوزادی صرف نظر کنید. زیرا نوزاد به شدت در حال رشد بوده و تا گرم شدن مجدد هوا دیگر صندل نوزادی به کارتان نخواهد آمد، بنابراین حتما به این موضوع مهم دقت کنید. شاید برای خرید کفش و لباس مربوط به بچه اولتان با دیدن قیمت‌ها شوکه شوید که چرا پوشاک و کفش نوزادی هم قیمت نمونه بزرگسال است. علت اصلی آن زمان‌بر بودن و رعایت نکات ریز و درشت زمان تولید می‌باشد.

صندل نوزادی به حدی کوچک و زیبا طراحی شده که کمتر کسی پیدا می‌شود که با دیدن صندل نوزادی نسبت به خرید آن اقدام نکند، فقط کافیست چند نمونه از این صندل‌ها را ببینید و متوجه منظور بنده شوید. کمتر خانواده‌ای را می‌بینید که برای نوزاد خود اقدام به خرید صندل نوزادی کند به همین دلیل نوزاد شما از سایر نوزادها متمایز و جذاب‌تر می‌شود. از دید من نوزاد تازه متولد شده یک فرشته کوچولو است، زمانی که پاهای نوزاد را درون صندل مشاهده کنید شاید به این حرف من برسید و آن را درک کنید. پس فقط یک بار صندل نوزادی را امتحان کنید و سند حرف بنده را از زبان دوستان و نزدیکان خود بشنوید. شاید تا چند دهه قبل تولید کنندگان صندل اطمینان داشتند که تولید صندل برای نوزاد امکان پذیر نیست، زیرا سایز آن در حدی نیست که بتوان آن را دوخت، اما امروزه این رویا به حقیقت پیوست و مدل‌های زیادی از صندل نوزادی را در بازار مشاهده می‌کنید.

اگر شما هم از آن خانواده‌هایی هستید که به ظاهر نوزاد خود توجه می‌کنید و قصد خرید صندل نوزادی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید صندل نوزادی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مقاله شما را با انواع صندل نوزادی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم و ضروری را که هنگام خرید صندل نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از صندل‌نوزادی چیست؟

صندل در واقع نوعی پا افزار تابستانی مناسب نوزاد می‌باشد که معمولا با یک بند در پشت پا باز و بسته می‌شود. صندل یک کفش راحت و خنک بوده و در مناطق گرمسیری بیشتر استفاده می‌شود. صندل را با هر لباسی می‌توان ست کرد و برای کسانی که نوزاد آن‌ها پای زیبایی دارد و دوست دارند، زیبایی آن را به نمایش بگذارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاریخچه استفاده از صندل:

راک فورت یک غار تاریخی در ایالت اورگن کشور آمریکا است که قدیمی‌ترین صندل ساخته شده به دست بشر که بیش از ده هزار سال سن دارد در آن کشف شد. بازیگران و فیلسوفان در یونان باستان با استفاده از شاخ و برگ درختان برای خود نوعی صندل می‌ساختند که گاهی برای افزایش کفه صندل از نوعی چوب پنبه استفاده می‌کردند. نوعی از صندل هم در مجسمه‌های تاریخی مصریان باستان هم دیده می‌شود که آن را از برگ درخت نخل و پاپیروس می‌ساختند. امروزه صندل به حدی رایج شده که برای نوزاد هم صندل استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پشه بند کودک و نوزاد

انواع صندل نوزادی بر اساس شکل ظاهری:

  1. صندل بند‌دار: یکی از بهترین نمونه‌های صندل برای نوزاد است. زیرا به وسیله یک بند به پشت پای نوزاد بسته می‌شوند. خیلی مواقع هنگام بغل کردن نوزاد بدون اینکه مادر متوجه شود، صندل از پای نوزاد خارج شده و گم می‌شود در این مدل به علت داشتن بند این اتفاق نمی‌افتد.
  2. صندل بدون بند: در این مدل صندل به علت حذف شدن بند پشتی قیمت آن‌ها خیلی ارزان است. از نظر ظاهری شباهت زیادی به دمپایی دارند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به باز و بسته شدن راحت آن اشاره کرد. البته باید هنگام بغل کردن نوزاد مراقب باشید که دمپایی از پای کودک خارج نشود. پس تا حد امکان از این مدل استفاده نکنید زیرا نگهداری کردن از آن بسیار دشوار است.
  3. صندل جلو‌باز: در واقع می‌توان گفت بیشتر مدل‌هایی را که در بازار مشاهده می‌کنید مدل جلو باز هستند. صندل معمولا برای راحتی پا و خنک نگه‌داشتن آن در فصل تابستان استفاده می‌شود پس یک صندل جلو بسته تفاوتی با کفش نخواهد داشت. پس همیشه هنگام خرید صندل به این نکته توجه داشته باشید که صندل مورد نطر شما جلو باز باشد.

آشنایی با انواع صندل نوزادی بر اساس جنس:

  • صندل پارچه‌ای: این مدل‌ها معمولا از پارچه‌های مقاوم و ضخیم مثل جین و کتان ساخته می‌شوند، وزن این صندل‌ها بسیار سبک است. بنابراین نوزاد شما هنگام پوشیدن آن‌ها کمتر دچار ناراحتی شده و گریه نمی‌کند. متاسفانه این مدل‌ها ضد آب نیستند و به راحتی خیس می‌شوند.
  • صندل چرم مصنوعی: چرم مصنوعی معمولا با مواد نفتی ساخته می‌شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی دارند، قیمت آن‌ها هم از چرم طبیعی ارزان‌تر است به همین علت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود کیفیت پایین آن است که باعث می‌شود نسبت به چرم طبیعی طول عمر کمتری داشته باشند.
  • صندل چرم طبیعی: چرم یک ماده طبیعی است که از دباغی پوست حیوانات بدست می‌آید، چرم طبیعی مثل مصنوعی حساسیت ایجاد نمی‌کند. زیرا منشا طبیعی دارد. پا درون چرم طبیعی عرق نمی‌کند، بنابراین کمتر بوی نامطبوع به خود می‌گیرد. در مقایسه با اینکه قیمت گران‌تری دارد، دارای طول عمر بیشتری هم می‌باشد به طوری که می‌توانید آن‌ را برای بچه‌های بعدی هم استفاده کنید.

بهترین مارک صندل نوزادی:

کار خیلی سختی است که بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک صندل‌نوزادی به شما معرفی کنیم. کسی که تنها یک برند خاص را معرفی کند بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام می‌دهد و نه راهنمای خرید و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای صندل‌نوزادی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • صندل‌نوزادی کولوکی
  • صندل‌نوزادی ام اند اس
  • صندل‌نوزادی نایکی
  • صندل‌نوزادی فریشر
  • صندل‌نوزادی باتو
  • صندل‌نوزادی کارتاگو
  • صندل‌نوزادی پابلوسکی
  • صندل‌نوزادی آرمانی
  • صندل‌نوزادی زاکسی
  • صندل‌نوزادی جیمبوری

صندل نوزادی از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد اما دو تا از روش‌ها از همه رایج‌تر هستند و از آن‌ها بیشتر استفاده می‌شود. بنابراین در ادامه شما را با این روش‌ها آشنا می‌کنیم. اینکه کدام روش را انتخاب کنیم هیچ قانون و قاعده‌ای ندارد و باید با توجه به سلیقه شخصی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین فروشگاه کفش بچگانه نزدیک محل کار یا زندگی خود از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش تنوع محصول زیادی وجود ندارد و در صورت خرید امکان تعویض یا پس گرفتن محصول وجود ندارد پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.
  2. خرید آنلاین: در این روش شما بدون اینکه از محل کار یا منزل خود خارج شوید، می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نطر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش هم امکان تعویض وجود دارد و هم امکان مرجوع شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید زیر انداز تعویض نوزاد

نکات مهم هنگام خرید صندل نوزادی:

  1. قیمت محصول: فاکتورهای زیادی روی قیمت محصول تاثیر می‌گذارند، یک صندل چرم طبیعی از چرم مصنوعی مقداری گران‌تر است. بنابراین قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند.
  2. نوع صندل: بسته به مکانیسم باز و بسته شدن یعنی بنددار بودن و بدون بند و جنس محصول مدل‌های مختلفی وجود دارد. شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. برخی مدل‌ها ارزان و برخی گران هستند. برخی سبک و بعضی از آن‌ها سنگین‌تر می‌باشند. از نظر شکل ظاهری هم با هم تفاوت دارند در ابتدای مطلب تمام مدل‌ها با جزئیات کامل توضیح داده شدند.
  3. جنس صندل: صندل‌های نوزادی از جنس‌های مختلف دوخته می‌شوند که هر جنس یک سری مزایا و معایب دارد به عنوان مثال اگر شما به دنبال یک صندل سبک و راحت برای نوزاد خود هستید جنس پارچه کتان و جین را انتخاب کنید، این جنس متاسفانه طول عمر بالایی ندارد. اگر به دنبال جنس بهتری هستید چرم مصنوعی را پیشنهاد می‌کنم اما این پارچه هم آلرژی ایجاد می‌کند. به طور کلی جنس چرم طبیعی از همه بهتر است زیرا هم طول عمر زیادی دارد و هم حساسیت ایجاد نمی‌کند، فقط مقداری گران هستند.
  4. سایز صندل: صندل در کودک و نوزاد هم سایزهای متفاوتی دارد، زیرا همه نوزادان متولد شده یک اندازه نیستند و با توجه به ژنتیک پدر و مادر با هم متفاوت می‌باشند. برخی از آن‌ها پای کشیده و درازتری دارند و بعضی از نوزاد‌ها پای کوتاه و تپل‌تری دارند. بنابراین شما حتما باید موقع خرید صندل‌نوزادی به اندازه آن توجه داشته باشید. بخصوص در مورد خرید حضوری چون جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود.
  5. مکانیسم باز و بسته شدن: به مکانیسم باز و بسته شدن صندل هم توجه کنید. برخی مدل‌ها دارای کمربند خاردار هستند که برای باز و بسته کردن آن‌ها مدت زمان بیشتری نیاز است. بعضی مدل‌ها هم کمربند ان‌ها به صورت برچسبی باز و بسته می‌شوند که چند برابر مدل قبلی سریع‌تر و راحت‌تر پوشیده می‌شوند. با توجه به اینکه بیشتر آمار گم شدن صندل‌های نوزادی هنگام بغل کردن نوزاد اتفاق می‌افتد، حتما برای جلوگیری از این اتفاق مدل‌های بنددار را خریداری کنید.
  6. قابلیت شستشو: به علت اینکه پای نوزاد نسبت به افراد معمولی حساس‌تر است باید موارد بهداشتی را بیشتر در مورد نوزاد رعایت کرد. هر چند وقت یکبار صندل نوزاد خود را شستشو دهید. بنابراین باید به سراغ مدل‌هایی بروید که قابلیت شستشو دارند و به راحتی آن‌ها را با ماشین لباسشویی هم می‌توان شستشو داد. پس برای شستشو مدل‌های پارچه‌ای از همه بهتر عمل می‌کنند و آن‌ها را به راحتی هم می‌توانید شستشو دهید.
  7. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند و از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا این محصولات تست نشده‌اند و تست کردن آن‌ها چیزی جز اتلاف وقت و زیان مالی نخواهد داشت.

روش نگهداری از صندل نوزادی:

  • همیشه صندل نوزاد خود را با آب سرد و مایع شستشو دهید، هرگز از مایع سفید کننده استفاده نکنید زیرا باعث خراب شدن رنگ و پارچه محصول می‌شود.
  • از قرار دادن صندل جلوی نور خورشید خودداری کنید، زیرا گرمای حاصل از نور مستقیم خورشید به قسمت‌های پلاستیکی صندل آسیب وارد نمائید.
  • هرگز برای خشک کردن صندل از بخاری و وسایل گرمایشی دیگر استفاده نکنید، زیرا صندل از قسمت‌های چسب زده پاره می‌شود.
  • صندل‌های نوزادی بسیار حساس هستند، بنابراین نباید آن‌ها را جلوی راه بگذارید، زیرا زیر کفش سایر اعضای منزل له می‌شوند و از آنجایی که پای نوزاد از بزرگسالان حساس‌تر است نباید آن را نزدیک کفش‌های آلوده دیگر نگهداری کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صندل نوزادی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صندل نوزادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ صندل نوزادی مدل P.K.3.3.4.7

صندل نوزادی مدل P.K.3.3.4.7

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ صندل نوزادی رویان شوز کد C.R.30.3.1.1.8

صندل نوزادی رویان شوز کد C.R.30.3.1.1.8

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتیزیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت رویه به زیره جهت استحکام بیشترطراحی کاملا طبی و راحت عدم تعرق پا زیره از جنس پلی اورتان دارای خاصیت ضربه گیری و عدم ساییدگیکفه کاملاً نرم و راحتمناسب جهت پیاده روی و مداومت استفادهسبک و بادوام
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ صندل نوزادی مدل G.R.Y.3.3.4.2

صندل نوزادی مدل G.R.Y.3.3.4.2

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صندل نوزادی مدل W.H.3.3.4.3

صندل نوزادی مدل W.H.3.3.4.3

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ صندل نوزادی مدل سوتی طرح خرسی کد C-8328

صندل نوزادی مدل سوتی طرح خرسی کد C-8328

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت کشور چین.صندل از نوع سوتی میباشد.بسیار زیبا و با کیفیت.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ صندل نوزادی کد R.D.1.6.0.4.3.3

صندل نوزادی کد R.D.1.6.0.4.3.3

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    سگکی
  • جزئیات
    رویه ی پارچه ای مرغوب و کشی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ صندل نوزادی پایون کد FRZ.3399

صندل نوزادی پایون کد FRZ.3399

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافتوزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ صندل نوزادی پیاتزا ایتالیا مدل لوپیل

صندل نوزادی پیاتزا ایتالیا مدل لوپیل

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    ویبرام
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ صندل نوزادی مدل B.K.3.3.4.7

صندل نوزادی مدل B.K.3.3.4.7

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ صندل نوزادی مدل SF-09

صندل نوزادی مدل SF-09

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    نحوه بسته شدن به صورت چسبیکفی دارای قابلیت گردش هوامناسب برای استفاده روزمرهمحصول کشور ترکیهصندل جلوبستهکفی طبی
  • نگهداری
    تمیز کردن توسط ابر و کف
  • کد کالای محصول
    SF-09
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ صندل نوزادی مدل C.R.3.3.4.3

صندل نوزادی مدل C.R.3.3.4.3

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صندل نوزادی لوپیلو مدل Lo2299

صندل نوزادی لوپیلو مدل Lo2299

مشخصات

  • جنس
    اسفنجی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    بسیار با کیفیت ، اورجینال و زیبا
  • کد کالای محصول
    Lo2299
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ صندل نوزادی مدل D.B.L.3.3.4.6.14

صندل نوزادی مدل  D.B.L.3.3.4.6.14

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم ، مستحکم و فوق العاده نرم با خاصیت عدم لغزش و لیزخوردگیکفی نرم قابل شست و شو و قابل تعویضآستر دوزی داخلی به منظور جلوگیری از تعریق و لیزخوردگی پا در درون کفشوزن هر لنگه کمتر از ۲۰۰ گرم
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ صندل نوزادی مدل G.R.D.3.3.5.9

صندل نوزادی مدل G.R.D.3.3.5.9

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ صندل نوزادی پایون کد GRY.3399

صندل نوزادی پایون کد GRY.3399

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافتوزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صندل نوزادی پایون کد RD.3399

صندل نوزادی پایون کد RD.3399

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره
    اتیلن وینیل استات (EVA)
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    تهیه شده از بهترین نوع مواد EVA سافتوزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشمناسب برای حمام و استخرمناسب برای محیط های ساحلیضد قارچ و باکتریضد جلبکعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکشناوری روی آب به دلیل وزن کم
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ صندل نوزادی مدل B.R.3.3.5.8

صندل نوزادی مدل B.R.3.3.5.8

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ صندل نوزادی مدل بافتی کد ۳.۳.۴.۴

صندل نوزادی مدل بافتی کد 3.3.4.4

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتیزیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صندل نوزادی مدل بافتی کد P.K.3.3.4.4

صندل نوزادی مدل بافتی کد P.K.3.3.4.4

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    زیپی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتیزیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ صندل نوزادی مدل B.K.3.3.4.6.11

صندل نوزادی مدل  B.K.3.3.4.6.11

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم ، مستحکم و فوق العاده نرم با خاصیت عدم لغزش و لیزخوردگیکفی نرم قابل شست و شو و قابل تعویضآستر دوزی داخلی به منظور جلوگیری از تعریق و لیزخوردگی پا در درون کفشوزن هر لنگه کمتر از ۲۰۰ گرم
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ صندل نوزادی نکست مدل لوپیل

صندل نوزادی نکست مدل لوپیل

مشخصات

  • جنس
    آلومینیوم
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    سایز ۶ تا ۹ ماه کف کفش ۱۲.۵۹ تا ۱۲ ماه ۱۳ سانت میباشد
  • کشور مبدا برند
    انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ صندل نوزادی مدل W.H.3.3.4.7

صندل نوزادی مدل W.H.3.3.4.7

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ صندل نوزادی مدل H.N.3.3.6.1

صندل نوزادی مدل H.N.3.3.6.1

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ صندل نوزادی مدل SF-06

صندل نوزادی مدل SF-06

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    نحوه بسته شدن به صورت چسبیکفی دارای قابلیت گردش هوامناسب برای استفاده روزمرهصندل جلوبستهکفی طبی
  • نگهداری
    تمیز کردن توسط ابر و کف
  • کد کالای محصول
    SF-06
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ صندل نوزادی مدل W.H.3.3.4.2

صندل نوزادی مدل W.H.3.3.4.2

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ صندل نوزادی پاپا مدل W.H.3.0.3.7

صندل نوزادی پاپا مدل  W.H.3.0.3.7

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    رویه از چرم مرغوب صنعتی با روکش اکلیلیزیره مقاوم و سبک پی وی سیزیره با قابلیت ضربه گیریتولید شده توسط شرکت خوشنام و با سابقه پاپاکفه کاملاً نرم و راحتسبک و بادوام
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ صندل نوزادی پاپا مدل G.D.3.0.3.7

صندل نوزادی پاپا مدل  G.D.3.0.3.7

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    رویه از چرم مرغوب صنعتی با روکش اکلیلیزیره مقاوم و سبک پی وی سیزیره با قابلیت ضربه گیریتولید شده توسط شرکت خوشنام و با سابقه پاپاکفه کاملاً نرم و راحتسبک و بادوام
  • نگهداری
    قابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ صندل نوزادی مدل KLBS.3458

صندل نوزادی مدل KLBS.3458

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتیزیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صندل نوزادی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسنوبرد اسکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا