کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

چراغ قوه، راهنمای خرید انواع چراغ قوه پرنور و کم‌مصرف+ قیمت روز

نکات مهم و کلیدی برای خرید انواع چراغ قوه.

یکی از مهم‌ترین لوازمی که برای گردش در طبیعت و سفر به آن نیاز دارید چراغ قوه است. اگر شما هم قصد دارید به مدت چند روز و یا چند هفته راهی سفر به طبیعت شوید، حتما به این وسیله نیاز خواهید داشت. با توجه به تاریک شدن هوا در طبیعت نیاز به این وسیله مهم بیشتر از هر چیز دیگری احساس می شود. یکی از مهم‌ترین چالش هایی که شب در طبیعت با آن روبرو می شوید تاریکی هوا می باشد. اگر شبی که در طبیعت هستید آسمان مهتابی باشد، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. نور ماه همه جا را برای شما روشن می کند و به راحتی قادر به دیدن اطراف خود هستید. بحث ما زمانی است که مهتاب نیست و یا هوا ابری است. در این شرایط شما حتی قادر به دیدن جلوی پای خود نیستید. و نیاز به یک چراغ قوه پیدا می کنید. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و زیاد در دل طبیعت سفر می کنید و قصد خرید یک چراغ‌قوه خوب و با کیفیت دارید با ما همراه باشید تا انواع مدل های چراغ قوه را به شما معرفی کنیم تا در بین آن ها با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چراغ‌ قوه چیست؟

چراغ قوه نوعی منبع نور پرتابل دستی است که با انرژی الکتریکی کار می‌کند. منبع نور معمولا یک لامپ رشته‌ای کوچک یا دیود ال ای دی ساطع کننده نور می‌باشد. یک چراغ قوه معمولی از یک پوشش شفاف برای محافظت از منبع نور و لامپ نصب شده در یک بازتابنده، یک باتری و یک کلید تشکیل شده است. این مجموعه به وسیله یک مورد پشتیبانی و محافظت می‌شوند. اختراع سلول خشک و لامپ های رشته‌ای مینیاتوری، اولین چراغ قوه‌های باتری دار در حدود سال ۱۸۹۹ ممکن ساخت. امروزه چراغ قوه‌ها بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای یا دیودهای ساطع کننده نور استفاده می‌کنند و با باتری‌های یکبار مصرف یا قابل شارژ کار می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید نورافکن دستی

معرفی انواع چراغ‌ قوه:

  • چراغ قوه پرتابل: این نوع چراغ قوه قابل حمل می باشد و به سادگی جابه‌جا می شود. در تمامی مدل های چادر مسافرتی معمولا در قسمت وسط سقف آن ها یک حلقه قرار دارد. این حلقه برای قرار گرفتن چراغ قوه طراحی شده اند. اما بیشتر چراغ قوه ها به علت اندازه بزرگ و وزن بالا مناسب چادر نیستند به همین دلیل شما می بایست برای روشنایی چادر خود از چراغ قوه پرتابل استفاده نمایید.
  • چراغ پیشانی: این نوع چراغ قوه که به هدلایت نیز معروف است مناسب برای کسانی است که علاقه به گردش در تاریکی شب را دارند. جنس بیشتر این چراغ ها از آلومینیوم می باشد که بسیار سبک نیز می باشند. با داشتن سه لامپ از روشنایی خوبی برخوردار هستند و می توانند جاده ای که در آن حرکت می کنید را به خوبی روشن کند.
  • چراغ قوه لیزری: علت نامگزاری این نوع چراغ قوه این است که همانند لیزر دارای برد زیادی هستند و می توانند جلوی شما را به فاصله چند کیلومتر روشن کنند. معمولا دارای سه حالت نوردهی هستند. نوردهی ثابت، نور چشمک زن، لیرز می باشند. این نوع چراغ قوه دارای باتری های قابل شارژ هستند و داخل جعبه آن ها آداپتور و شارژر فندکی وجود دارد.
  • چراغ قوه آویز: این مدل چراغ دارای دو سری Usb و میکرو Usb می باشد که می توان آن را به وسیله این کابل به شارژر، پاوربانک و لپتاپ وصل کرد. این نوع چراغ بیشتر برای داخل خودرو و تعمیر خودرو ر تاریکی استفاده می شود.
  • نورافکن دستی: این نوع چراغ قوه مناسب کوهنوردی و کمپینگ و طبیعت گردی هستند. نور این چراغ ها قابل تنظیم است و می توان نور ان را کم و زیاد کرد. دارای دسته ای هستند که باعث حمل آسان آن می شود. قابل شارژ هستند و می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید. به طوری که اگر آن را به مدت ۱۵ ساعت شارژ کنید قادر است در حالت نور کم تا ۱۶ ساعت و در حالت استفاده پرنور به مدت ۸ ساعت به شما روشنایی دهد. این نوع لامپ می تواند تا شعاع ۵۰۰ متر جلوی شما را روشن نماید.
  • چراغ اضطراری: این نوع چراغ انواع مختلفی دارد و بیشتر در منزل و محل کار برای مواقعی که برق شهری قطع می شود مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چراغ معمولا بر روی دیوار نصب می شوند دارای باتری قابل شارژ هستند.
  • چراغ فانوسی: این نوع چراغ به علت شباهت ظاهری به چراغ های فانوسی به این اسم معروف شده اند. این چراغ هم قابلیت تنظیم میزان نور را دارا می باشد. این چراغ دارای دو دسته یکی برای نگه داشتن هنگام راه رفتن و دیگری برای آویز کردن در چادر می باشد. چراغ های فانوسی به علت داشتن باتری بسیار قوی قادر هستند مدت زمان خیلی طولانی روشن بمانند.

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید چراغ‌ قوه:

  • نوع چراغ‌قوه: مشخص کنید چراغ قوه را برای چه منظوری نیاز دارید. مثلا برای روشن کردن مسیر پیاده روی در شب یا برای روشن کردن داخل چادر و… پس با توجه به نوع نیاز خود چراغ مخصوص آن را انتخاب و خریداری نمایید.
  • باطری خور یا قابل شارژ: اگر چراغ‌قوه را برای یک یا دو شب نیاز دارید بهتر است نوع شارژی آن را خریداری نمایید. زیرا میزان شارژ باتری آن برای یک یا دو شب کافی است و بعد از آن نیاز به شارژ شدن دارند. پس اگر قرار است مدت زمان زیادی را در بیرون از منزل باشید بهتر است نوع باتری خور را انتخاب کنید و تعداد زیادی باتری برای تعداد شب هایی که قرار است از منزل دور باشید، همراه خود داشته باشید.
  • نوع نوردهی: میزان نور دهی چراغ قوه‌ها با هم متفاوت است برخی نور را پخش می کنند و برخی نور را با برد زیاد خطی می فرستند.
  • نوع باتری و مدت استفاده: چراغ قوه‌ها بر اساس میزان قدرت باتری خود قادر هستند مدت زمان خاصی روشن بمانند. شما می توانید از بین چراغ قوه های مختلف بین نور دهی ۲ ساعت تا ۱۶ ساعت و حتی بیشتر بر اساس نیاز خود خریداری نمایید.
  • وزن چراغ قوه: مهم ترین نکته برای خرید چراغ قوه وزن آن می باشد. چراغ قوه سنگین را نمی شود به سقف چادر آویزان کرد بنابراین می بایست از نوع سبک که قابلیت آویزان شدن دارند استفاده نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چراغ پیشانی

نکات بیشتر در مورد خرید چراغ قوه:

  1. خروجی نور: خروجی نور در واحد لومن اندازه گیری می‌شود. این اندازه گیری شدت نوری است که از چراغ قوه بیرون می‌آید، در بالاترین میزان روشنایی که توسط باتری‌های جدید تغذیه می‌شود. همچنین ممکن است برای تنظیمات نور چندگانه نشان داده شود. این یک ابزار مقایسه عالی است، اما کل داستان را در مورد روشنایی بیان نمی‌کند. شدت پرتو، فاصله و نوع همگی بر اثربخشی نور در کاربردهای مختلف تأثیر می‌گذارند. خروجی نور می‌تواند از ۲۰ لومن متوسط تا ۳۵۰۰ لومن باشد.
  2. فاصله پرتو: نماد فاصله پرتو بر حسب متر اندازه گیری می‌شود. این میزان تابش نور قبل از کاهش روشنایی به معادل نور ماه کامل است. نور ماه کامل برای سفر ایمن و دقیق در خارج از منزل کافی است. این فاصله با تنظیم روشنایی انتخاب شده متفاوت خواهد بود.
  3. زمان اجرا: نماد زمان اجرا بر حسب ساعت اندازه‌گیری می‌شود. چه مدت طول می‌کشد تا خروجی نور به ۱۰٪ از میزان خروجی نامی باتری های جدید کاهش یابد، که به نزدیکترین ربع ساعت گرد شده است. خروجی نور ممکن است در طول زمان به تدریج کاهش یابد یا تا حد زیادی ثابت بماند و سپس به طور ناگهانی کاهش یابد. زمان اجرا معمولاً برای هر تنظیم نور داده می‌شود. یک نمودار Runtime، در صورت وجود، بهترین تصویر را از عملکرد یک نور در طول زمان ارائه می‌دهد.
  4. مقاومت در برابر ضربه: مقاومت در برابر ضربه بر حسب متر اندازه گیری می‌شود. نورها با ۶ بار انداختن آن‌ها روی بتن در فاصله نامی آزمایش می‌شوند. این آزمایش در درجه اول برای اطمینان از کارایی نور پس از افت تصادفی گاه به گاه است. این یک آزمایش مقاومت برای اصابت نور، برخورد با یک جسم سنگین یا استفاده برای ضربه زدن به اشیاء دیگر نیست.
  5. مقاومت آب: با استفاده از سیستم IPX رتبه بندی شده است. اگر از نور خود در باران یا اطراف آب استفاده کنید، مقاومت در برابر آب مهم است. سه رتبه بندی استفاده می‌شود: نماد مقاومت در برابر آب نشان دهنده درجه IPX4 است که پس از اعمال آزمایش ضربه، از همه زوایا در برابر پاشش آب مقاوم است. نشان دهنده درجه غوطه وری در آب، همچنین پس از آزمایش ضربه است. IPX7 غوطه وری موقت: تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری. IPX8 غوطه وری: تا ۴ ساعت در عمق مشخص شده است.
  6. نوع لامپ: پیشرفت در فناوری LED باعث شده است که سایر لامپ‌ها تقریباً منسوخ شوند. لامپ‌های رشته‌ای مانند لامپ‌های کریپتون هنوز در چند مدل چراغ قوه وجود دارند، اما غلبه بر کارایی انرژی، زمان اجرا، مقاومت در برابر ضربه و روشنایی یک چراغ قوه LED دشوار است.
  7. نوع پرتو: عدسی بازتابنده که اطراف یک لامپ را احاطه کرده است بر نحوه پراکندگی نور تأثیر می گذارد. سه گزینه رایج: سیل یا ثابت: عرض یک تیر. برای کارهای عمومی در کمپ یا هنگام پیاده روی خوب است. نقطه‌ای یا متمرکز: یک پرتو منفرد متراکم شده در نورافکن برای نفوذ به مسافت طولانی. این برای مسیریابی یا سایر فعالیت های سریع بهترین است. قابل تنظیم: عرض پرتو از عریض تا فوکوس یا هر نقطه بین آن متغیر است. این بدان معناست که، برای کوهنوردی که به دنبال زمین بعدی است، از پرتو نقطه‌ای استفاده می‌کند. برای مطالعه یک نقشه، یک پرتو سیل.
  8. خروجی تنظیم شده: چراغ‌های دارای منبع تغذیه تنظیم‌شده، سطح روشنایی ثابت و نزدیک به اوج را در بیشتر چرخه عمر باتری‌ها حفظ می‌کنند. با این حال، نزدیک به پایان، خروجی نور به طور ناگهانی و قابل توجهی کاهش می یابد. چراغ‌های تنظیم نشده روشن شروع می‌شوند و با تخلیه انرژی از باتری‌ها به تدریج تیره‌تر می‌شوند.
  9. نوع باتری: نوع و در دسترس بودن باتری‌های جایگزین اغلب عاملی در انتخاب چراغ قوه است. یکبار مصرف: رایج ترین اندازه‌های باتری در حال استفاده، AAA یا AA، به راحتی در دسترس هستند. CR123A نیز یک انتخاب رایج است، اما گران‌تر است و پیدا کردن آن سخت‌تر است. نقطه مثبت آنها ولتاژ خروجی بالاتر برای اندازه و وزن کوچکتر است که چراغ قوه روشن تر را در بسته بندی کوچکتر و سبک تر ممکن می کند. چراغ قوه‌هایی که از باتری‌های سلول D استفاده می‌کنند همچنان در دسترس هستند.
  10. قابل شارژ: باتری‌های لیتیوم یون داخلی را می توان از طریق اتصال USB از رایانه، پریز برق AC یا DC یا پنل خورشیدی شارژ کرد. هزینه اولیه بالاتر بیشتر از هزینه‌های جاری پایین، عدم نیاز به باتری‌های یکبار مصرف و کاهش ضایعات است.
  11. قابل تجدید: چراغ قوه با باتری داخلی که با میل لنگ دستی یا پنل خورشیدی انرژی می گیرد برای کیت‌های اضطراری ایده آل هستند. احتیاط: از باتری‌های لیتیومی یا لیتیوم یونی با چراغ قوه استفاده نکنید مگر اینکه سازنده آن را توصیه کند. با عدم تطابق نور با باتری‌های لیتیومی، خطر آسیب رساندن به چراغ را دارید.
  12. حالت‌ها: یک تنظیم برای استفاده همه منظوره کافی است. برخی از مدل‌ها ۲ یا چند حالت مانند کم، متوسط، زیاد و تقویت را ارائه می دهند. ممکن است به ندرت از بیش از یک حالت استفاده کنید، اما داشتن گزینه‌ای برای پرتاب یک پرتو بسیار قوی در صورت تقاضا می‌تواند اطمینان بخش باشد. هرچه حالت روشن تر باشد، زمان اجرا کوتاه‌تر است. برخی از مدل‌ها ممکن است حالت‌های خاصی مانند بارق یا ویژگی SOS ارائه دهند. حالت های قابل برنامه ریزی کاربر یا توالی حالت ممکن است یک گزینه باشد. این ممکن است یک ویژگی باشد که در چراغ قوه ادغام شده است، یا بر روی نرم افزار تنظیم شده و از طریق کابل USB در نور بارگیری می‌شود.
  13. کنترل‌ها: نوع روشن یا خاموش و کلیدهای حالت روشنایی برای برخی از کاربران مهم است. دکمه‌های فشاری و لغزنده معمولاً با انگشت شست کار می‌کنند. یک قاب چرخان همچنین می‌تواند به عنوان سوئیچ عمل کند و برای کار کردن به ۲ دست نیاز دارد. یک ویژگی قفل ایمنی از روشن شدن تصادفی چراغ جلوگیری می‌کند و به جلوگیری از عصبانیت و ناراحتی غیرمنتظره باتری کمک می‌کند. برخی از چراغ‌ها دارای عملکرد بی‌صدا بدون کلیک اینستا هستند که در آن با فشردن کمی سوئیچ، چراغ روشن می‌شود تا زمانی که یک کلیک کامل روشن شود، یا با رها کردن سوئیچ، آن را خاموش کنید، بدون نیاز به چرخش در تمام حالت‌ها. این یک ویژگی مطلوب در عملیات اجرای قانون است.
  14. مواد و شکل: اکثر بدنه‌های چراغ قوه یا پلاستیک یا آلیاژ آلومینیوم هستند. برخی از آنها دارای فولاد ضد زنگ در سر چراغ قوه برای مقاومت بیشتر در برابر ضربه هستند. همه بدنه‌های آلومینیومی یکسان نیستند، سبک‌های نازک‌تر سبک‌تر هستند، بدنه‌های ضخیم‌تر سخت‌تر می‌باشند. بدنه‌های استوانه‌ای متداول‌ترین شکل هستند، اما از آنجایی که این بدنه‌ها هنگام قرار گرفتن روی یک سطح می‌چرخند، برخی از مدل‌ها برای مقاومت در برابر غلتش پروفیل شده‌اند. علاوه بر این، سطح بدن ممکن است دارای یک الگوی پیچ خورده باشد تا چسبندگی و لغزش را کاهش دهد.
  15. اندازه و وزن: این بیشتر ترجیح شخصی است. یک واحد بزرگ‌تر و سنگین‌تر لزوماً روشن‌تر نیست، اما به دلیل ظرفیت باتری بیشتر، احتمالاً دارای زمان کار طولانی‌تر است.
  16. تجهیزات جانبی: افزودنی‌هایی که ممکن است به صورت جداگانه ارائه شوند یا به فروش برسند عبارتند از: بند، گیره کمربند یا غلاف و فیلترهای لنز و دیفیوزرها برای ارائه گزینه‌های روشنایی.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چراغ قوه  مورد نیازتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۰ نمونه چراغ قوه ارزان، با کیفیت و پر فروش موجود در بازار ایران را برای شما جمع آوری کرده ایم. فراموش نکنید، با کلیک روی هر تصویر با زدن دکمه ی زیر هر آیتم می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ چراغ قوه نایت کر مدل P30I KIT

چراغ قوه نایت کر مدل P30I KIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۷x65x65 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۵ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    آویزی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۲۰۰۰ لومن
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم با پوشش آنودایزینگ
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • برد
    ۱۰۰۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • سایر توضیحات
    چراغ قوه Nitecore P30iباتری لیتیوم یون ۲۱۷۰۰ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرریموت کنترل اسلحهکابل شارژ Micro USB-Cبراکت مربوط به باتری CR123Aگیرهاورینگ یدککیف کمریفیلتر سبز و قرمزپایه نصب چراغ قوه روی اسلحهدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چراغ اضطراری مدل ۲۰۲۹

چراغ اضطراری مدل 2029

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x120x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۵ عدد
  • سایر توضیحات
    بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم در برابر ضربه، دارای ۵ عدد لامپ SMD با نوردهی مهتابی و توان خروجی کلی ۴۰ واتقابلیت تنظیم زاویه نوردهی برای هر چراغ تا ۹۰ درجه، شار نوری ۲۴۰۰ لومن و مقاوم در برابر پاشش قطرات آب (استاندارد IP65)۴ عدد نشانگر LED به منظور نمایش وضعیت شارژ باقی مانده و کلید فیزیکی به منظور روشن و خاموش کردندارای قلاب جهت آویزان کردن از روی سطوح، ۴ حالت نوردهی قوی، ضعیف، چشمک زن و حالت ذخیره نیروتامین انرژی از طریق باتری لیتیومی داخلی قابل شارژ توسط برق شهری و پنل خورشیدی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چراغ پیشانی مدل Portable 101

چراغ پیشانی مدل Portable 101

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x40x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۲ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نحوه حمل
    پوشیدنی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • تعداد لامپ
    ۲ عدد
  • برد
    ۱۶۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • سایر توضیحات
    دارای مگنت آهنربایی جهت اتصال به سطوح فلزیدارای دکمه لمسی در کناره چراغ با دسترسی راحتدارای پایه متحرک با زاویه تغییری ۱۴۵ درجهاقلام همراه / کابل micUSB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چراغ قوه پیشانی مدل CMP-NF-611

چراغ قوه پیشانی مدل CMP-NF-611

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    پوشیدنی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۳۰۰ لومن
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳ عدد
  • برد
    ۱۰۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • سایر توضیحات
    تعداد لامپ: ۱LUMAN+2COB HIGH میزان روشنایی: ۳۰۰ لومن برد نور ۱۰۰ متر بند نگهدارنده: دارد رنگ نور: مهتابی باتری داخلی :دارد تعداد باتری : ۱ نوع باتری: لیتیومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چراغ پیشانی مدل نواری ۴ حالته COB COB-XPE

چراغ پیشانی مدل نواری 4 حالته COB COB-XPE

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x35x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی باتری
    منبع تغذیه
  • نوع باتری
    شارژی
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۳۵۰ لومن
  • جنس
    پوشش لاستیکی تمام دستگاه به همراه نوار ضد تعریق و ضد لغزش
  • برد
    ۵۰ متر
  • اقلام همراه
    کابل شارژر تایپ سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چراغ قوه دستی مدل ۸ کاره led torch

چراغ قوه دستی مدل 8 کاره led torch

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x5x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    شارژی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    ۳ حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.دارای مگنت اهن ربا برای چسبیدن به اهن و تعمیر خودرو- قابلیت استفاده بعنوان پاور بانک در مواقع اضطراری-قابلیت شارژ شدن توسط شارژر موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چراغ قوه اسمال سان مدل T207

چراغ قوه اسمال سان مدل T207

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x170 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۹۰ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۵۰۰۰ لومن
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • برد
    ۱۰۰۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • اقلام همراه
    بند،دسته ، شیشه ، واشار، دکمه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چراغ پیشانی مدل هفت ال ای دی شارژی F-T26

چراغ پیشانی مدل هفت ال ای دی شارژی F-T26

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x45x45 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    ABS
  • تعداد لامپ
    ۷ عدد
  • اقلام همراه
    کابل شارژ-بند جهت استفاده روی سر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چراغ قوه دستی ای اسمارتر مدل L5

چراغ قوه دستی ای اسمارتر مدل L5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x40x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    قابلیت تنظیم کانون
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • برد
    ۵۰۰ متر
  • تعداد باتری
    یک
  • اقلام همراه
    باتری شارژی لیتیومیکابل شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-819 medical

چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-819 medical

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x14x14 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۳ گرم
  • نحوه حمل
    جیبی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • برد
    ۱۰۰ متر
  • سایر توضیحات
    گیره دارزوم دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چراغ قوه اتولایت مدل چند منظوره KEYCHAIN LIGHT

چراغ قوه اتولایت مدل چند منظوره KEYCHAIN LIGHT

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x20x61 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۳ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نوع
    COB
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    پایه
  • نحوه حمل
    تک بند
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۷۰۰ لومن
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • برد
    ۵۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB تایپ C و دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    گجت و دستیار روشنایی شما در تاریکی:- پیاده روی- دوچرخه سواری- طبیعت گردی- کمپینگ- ماهیگیری- کوهنوردی- صخره نوردی- غارنوردی- چراغ اضطراری در جاده- تعمیر خودرو در مواقع ضروری- در شرایط اضطراری قطع برق- پیدا کردن وسایل- بازرسی و گشت های شبانه- آبیاری شبانه و باغات- هنگام مطالعه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چراغ قوه دستی ای اسمارتر مدل P515

چراغ قوه دستی ای اسمارتر مدل P515

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x45x45 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    قابلیت تنظیم کانون
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    شارژی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    یک عدد
  • برد
    ۴۰۰ متر
  • تعداد باتری
    یک
  • اقلام همراه
    باتری لیتیومی شارژیکابل شارژ
  • سایر توضیحات
    قابلیت زوم تلسکوپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ نورافکن دستی جاب مدل JB-0062 B

نورافکن دستی جاب مدل JB-0062 B

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x14 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • اقلام همراه
    تعداد لامپ : ۱ عدد LED و ۲۴ عدد SMD (واقع در کنار بدنه) شارژ دهی باتری : چراغ جلویی حدود ۳.۵ ساعت و چراغ کناری حدود ۲ ساعت توان خروجی : ۳+۵ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چراغ قوه دستی دی پی مدل ۷۳۱۰

چراغ قوه دستی دی پی مدل 7310

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹*۱۱*۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۵۰۰ لومن
  • جنس
    پلی کربنات
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • برد
    ۵۰۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چراغ آویز چادر مدل USB-OTG

چراغ آویز چادر مدل USB-OTG

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x7x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۳ گرم
  • نحوه حمل
    دستی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۶ عدد
  • اقلام همراه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ سری usb و micro usb جهت اتصال به پاور بانک ، شارژر ، لپتاپ و… از طریق usb و اتصال به موبایل های دارای otg با درگاه micro usb

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چراغ قوه مدل LED KEYCHAIN MAGNET

چراغ قوه مدل LED KEYCHAIN MAGNET

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x44x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۵۰۰ لومن
  • جنس
    آلومینیوم و پلاستیک
  • تعداد لامپ
    ۳۰ عدد
  • برد
    ۲۵ متر
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB تایپ سی- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    برای روشن کردن حد اکثر نور ، کلید روشن کردن را فشار دهید و نگهدارید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چراغ قوه UV مدل XR3

چراغ قوه UV مدل XR3

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x35x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۷ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر نفوذ باد
  • رنگ نور
    آبی
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    ۲۱ عدد
  • اقلام همراه
    نوار تست نور UV موجود در بسته بندی همانند تصاویر آلبوم کالا۳ عدد باطری نیم قلمی موجود در بسته بندی همانند تصاویر آلبوم کالا
  • سایر توضیحات
    کالا قبل از ارسال تست فنی کنترل کیفیت میگردد و میبایست بر روی بسته بندی آن هولوگرام QC درج شده باشد .کالا در بسته بندی آنتی استاتیک عرضه میگردد.جهت تست نور چراغ قوه UV آن را به مدت ۱۰ ثانیه در یک محیط تاریک بر روی نوار تست سبز رنگ همراه کالا روشن نگه دارید و سپس خاموش کنید . نوار تست باید نور را ذخیره کرده و بازتاب نماید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چراغ قوه کری طرح پلیسی مدل Powerstyle

چراغ قوه کری طرح پلیسی مدل Powerstyle

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۱۲۰×۱۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ویژگی باتری
    باتری در بسته‌بندی
  • نوع باتری
    قلمی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    بند
  • نحوه حمل
    دستی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۲۵۰۰۰ لومن
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    ۱ عدد
  • برد
    ۱۰۰۰ متر
  • تعداد باتری
    ۱
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر دما ( آتش‌سوزی ) دارای جعبه مخصوص برای حمل و نگهداری دارای پنج حالت نوردهیاقلام همراه: یک‌عدد باطری قابل‌شارژ BRC 18650 با ظرفیت ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ولتاژ ۳.۷ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چراغ قوه مدل COB

چراغ قوه مدل  COB

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x5x2 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • بند نگهدارنده
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    منبع تغذیه
  • نوع باتری
    شارژی
  • نوع
    COB
  • رنگ نور
    مهتابی
  • میزان روشنایی
    ۸۰۰ لومن
  • جنس
    آلیاژ آلمینیوم
  • اقلام همراه
    کابل شارژر تایپ C
  • سایر توضیحات
    شدت نور: ۸۰۰ لومن میباشد و دارای ۳ حالت نوری: پرنور، کم نور و چشمک زن میباشد . حالت‌های استفاده شامل اتکا روی پایه، مگنت دار، قابل استفاده به عنوان جاسوئیچی، قابل نصب روی مونوپاد و سه پایه این گجت شارژی است به همراه کابل USB تایپ C علاوه بر آن قابل استفاده به عنوان در باز کنده ساعت شارژ مداوم در حالت حداکثر شدت نوری به شما میدهد، درکل سی اُ بی ها مصرفشون خیلی پایینه و این دستگاه هم باتری توانمندی به نسبت اندازش دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چراغ قوه مدل w5147

چراغ قوه مدل w5147

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x500x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۱ گرم
  • ویژگی‌های نوری
    چشمک‌زن
  • ویژگی باتری
    باتری داخلی
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده
    قابلیت اتصال به کمر
  • نحوه حمل
    جیبی
  • رنگ نور
    مهتابی
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد لامپ
    ۳ عدد
  • اقلام همراه
    جعبه فلزی – کابل شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چراغ قوه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چراغ مطالعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا