دوچرخهلوازم ورزشی

کلاه ایمنی دوچرخه، راهنمای خرید اینترنتی کلاه ایمنی دوچرخه جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کلاه ایمنی دوچرخه باید به آن ها توجه داشته باشید.

دوچرخه سواری یک ورزش سرعتی است بنابراین هر لحظه امکان زمین خوردن شما و وارد شدن ضربه به ناحیه سر وجود دارد، بنابراین حتما باید از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده نمائید. زیرا سر یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است. وارد شدن هرگونه ضربه به سر و نواحی اطراف آن می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند. شما باید حتی برای دوچرخه سواری معمولی در کوچه و خیابان هم از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده کنید. زیرا ممکن است وسیله نقلیه دیگر با شما برخورد کند و سر شما با زمین یا قسمت‌های دیگر برخورد کند. پس می‌توان این طور نتیجه گرفت که دوچرخه سوار تحت هر شرایطی باید از کلاه ایمنی دوچرخه استفاده کند و فرقی نمی‌کند که مسابقه می‌دهد یا تفریحی از دوچرخه خود استفاده می‌کند.

کلاه ایمنی دوچرخه قیمت ارزانی دارد به همین جهت منطقی نیست، بابت پرداخت نکردن اندکی هزینه برای خرید کلاه ایمنی دوچرخه سلامتی خود را به خطر بی‌اندازید. البته توضیحاتی که داده شد دلیل بر این نمی‌شود که نکات ایمنی را هنگام دوچرخه سواری رعایت نکنید. زیرا کلاه ایمنی دوچرخه به صورت صد درصدی از سر و ناحیه گردن شما محافظت نمی‌کند. بنابراین شما علاوه بر استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه باید سایر نکات ایمنی را هم رعایت کنید تا دچار حوادث جبران ناپذیر نشوید. با توجه به مطالعات صورت گرفته ۹۰ درصد اشخاصی که در حوادث دوچرخه سواری دچار آسیب دیدگی شده‌اند، فاقد کلاه ایمنی دوچرخه بوده‌اند. این‌جا است که شما به اهمیت این وسیله مهم و ضروری برای دوچرخه سواری پی‌می‌برید.

اگر شما هم جزو آن دسته از اشخاصی هستید که به سلامت خود هنگام دوچرخه سواری اهمیت می‌دهید و قصد خریداری کردن کلاه ایمنی دوچرخه را دارید، اما متاسفانه با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کلاه ایمنی دوچرخه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کلاه ایمنی دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کلاه ایمنی‌دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی کلاه ایمنی است که به منظور محافظت از نقاط مختلف سر بدون کاهش نقطه دید دوچرخه سوار هنگام دوچرخه سواری استفاده می‌شود. از طرفی هم طبق تحقیقات گسترده‌ای که در مورد استفاده از کلاه ایمنی صورت گرفته نشان می‌دهد که این کلاه واقعا نقش حفاظتی از سر را به خوبی انجام می‌دهد. امروزه بحث زیادی در مورد استفاده از کلاه دوچرخه سواری به عنوان قانون مطرح شده است و در مورد اینکه این کلاه فقط برای کودکان باید استفاده شود یا در مورد بزرگسالان هم صادق است، نظریه‌های زیادی داده شده اما هنوز به یک قانون جامه برای همه اشخاص تبدیل نشده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه کوهنوردی

انواع مدل‌های کلاه ایمنی‌دوچرخه سواری:

  1. کلاه دوچرخه سواری تفریحی: به این مدل کلاه ایمنی چند کاره هم گفته می‌شود. زیرا از این کلاه می‌توان برای رشته‌های مختلف دوچرخه سواری استفاده کرد. پس تفاوتی نمی‌کند که رشته مورد علاقه شما جاده، کوهستان یا سرعت باشد. این مدل‌ علاوه بر محافظت از سر دوچرخه سوار دارای یک نقاب است که از تابش مستقیم نور خورشید به چشم دوچرخه سوار جلوگیری می‌کند.
  2. کلاه ایمنی مخصوص پیست: با توجه به اینکه دوچرخه سوار در پیست مخصوص دوچرخه سواری از سرعت بالایی برخوردار است. نیاز است کلاه او دارای طرح آیرودینامیکی مخصوص باشد که جریان هوا بدون هدر رفت سرعت از آن عبور کند. همچنین از نظر وزنی هم نسبت به سایر کلاه‌های دوچرخه سواری بسیار سبک‌تر می‌باشند که این خود باعث راحتی شخص دوچرخه سوار حین حرکت شده و باعث می‌شود گردن ورزشکار هنگام مسابقه کمتر خسته شود.
  3. کلاه دوچرخه سواری کوهستانی: همان طور که می‌دانید دوچرخه سواری در کوهستان مستلزم عبور از مسیرهای سخت و ناهموار است به همین دلیل برخلاف نمونه قبلی کلاه باید وزن بیشتری داشته باشد. زیرا این مدل علاوه بر محافظت از سر دارای قسمتی است که از فک شما هم محافظت می‌کند. به دلیل فعالیت بدنی بالا هنگام دوچرخه سواری در این مسیرها سر بیشتر عرق می‌کند، بنابراین باید از قابلیت گردش هوای خوبی برخوردار باشد.
  4. کلاه دوچرخه سواری جاده‌ای: این مدل در واقع سبک‌ترین نمونه کلاه دوچرخه سواری محسوب می‌شود. زیرا دارای نقاب آفتاب‌گیر و محافظ چانه نمی‌باشد. طراحی آیروینامیک این مدل به گونه‌ای است که دوچرخه سوار به راحتی بتواند حالت‌های تهاجمی خود را حفظ کند و فشار باد کمتر روی سر و ناحیه گردان دوچرخه سوار تاثیر بگذارد.

مزایای استفاده از کلاه ایمنی‌ دوچرخه سواری:

  • قیمت آن در مقایسه با سایر لوازم دوچرخه سواری ارزان‌تر است، بنابراین با کمترین هزینه می‌توانید سلامت خود را حفظ کنید.
  • کلاه دوچرخه سواری از ورود ضربات ناشی از زمین خوردن به ناحیه سر دوچرخه سوار جلوگیری می‌کند.
  • کلاه دوچرخه سواری معمولا دارای یک قسمت برای محافظت از چانه می‌باشد که از چانه دوچرخه سوار موقع زمین خوردن محافظت می‌کند.
  • در مواردی که هوا بارانی است، شما می‌توانید از کلاه دوچرخه سواری برای جلوگیری از خیس شدن سر و موهای خود استفاده کنید.
  • کلاه دوچرخه سواری دارای یک نقاب در ناحیه صورت می‌باشد که از برخورد نور مستقیم خورشید به چشم دوچرخه‌سوار جلوگیری می‌کند.
  • همچنین در روزهای سرد زمستانی کلاه دوچرخهسواری می‌تواند سر شما را گرم نگهداری کند. زیرا همان طور که می‌دانید بدن گرمای خود را بیشتر از ناحیه سر از دست می‌دهد.

بهترین مارک کلاه ایمنی‌ دوچرخه سواری:

اینکه تنها بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کلاه دوچرخه سواری به شما معرفی کنیم. بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کلاه دوچرخه سواری را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. کلاه دوچرخه سواری راکی
  2. کلاه دوچرخه سواری راک براس
  3. کلاه دوچرخه سواری جاینت
  4. کلاه دوچرخه سواری لیمار
  5. کلاه دوچرخه سواری cairbull
  6. کلاه دوچرخه سواری قناری
  7. کلاه دوچرخه سواری ردو
  8. کلاه دوچرخه سواری شیائومی
  9. کلاه دوچرخه سواری رولکن

کلاه ایمنی دوچرخه را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید از دو طریق کلاه مخصوص دوچرخه سواری مد نظر خود را خریداری کنید. اینکه کدام روش بهتر است یک موضوع شخصی می‌باشد و باید خودتان در این مورد تصمیم بگیرید.

  • خرید از فروشگاه لوازم ورزشی: شما می‌توانید به صورت حضوری به نزدیک‌ترین فروشگاه محل کار یا زندگی خود مراجعه کرده و کلاه دوچرخه سواری مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که تنوع مدل‌ها زیاد نیست و جنس فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی کلاه دوچرخه: شما می‌توانید در منزل یا محل کار خود به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها کلاه ایمنی دوچرخه سواری خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که تنوع محصولات اینترنتی خیلی زیاد می‌باشد و جنس فروخته شده ۷ روز مهلت تست دارد و در صورت عدم رضایت از کالا می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انواع رگال لباس

نکات مهم هنگام خرید کلاه دوچرخه سواری:

  1. قیمت کلاه: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. در واقع قیمت کلاه است که به خرید شما سمت و جهت می‌دهد. قبل از هر چیزی میزان بودجه برای خرید کلاه دوچرخه سواری را مشخص کنید. با مشخص شدن بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب راحت‌تر می‌شود.
  2. نوع کلاه دوچرخه: همان طور که گفته شد کلاه دوچرخه سواری مدل‌های مختلفی دارد که شما با توجه به رشته ورزشی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کلاه چند کاره برای تمام رشته‌ها مناسب است، اگر بیشتر در کوهستان دوچرخه سواری می‌کنید، مدل کوهستانی را انتخاب کنید و اگر برای جاده می‌خواهید مدل جاده‌ای و برای پیست حتما باید کلاه مخصوص پیست را انتخاب نمائید.
  3. اندازه کلاه: مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید کلاه دوچرخه سواری باید به آن توجه داشته باشید، اندازه آن است. اندازه کلاه شما باید دقیقا مطابق سر شما باشد، نه کوچکتر و نه بزرگتر بلکه فیکس سر بوده تا بتواند جلوی ضربات وارده به سر شما را بگیرد. برای اینکه دقیقا کلاه خریداری شده مطابق اندازه سر شما باشد، می‌توانید به متر یا مقداری نخ اندازه سر خود را بگیرید.
  4. جنس کلاه: جنس بدنه اکثر کلاه‌های ایمنی دوچرخه سواری از پلاستیک فشرده است. شما در واقع به خاطر حفظ سلامتی خود باید به سراغ مدل‌های اصلی و باکیفیت بروید که هنگام وقوع حادثه از سر و چانه شما به خوبی محافظت کند. فراموش نکنید که کلاه یک وسیله برای زیبایی نیست و در صورتی که فقط به زیبایی کلاه توجه کنید. هنگام حادثه کلاه به حفظ سلامت شما هیچ کمکی نخواهد کرد.
  5. وزن کلاه: نکته مهم دیگری که باید موقع خرید کلاه دوچرخه سواری آن را مد نظر داشته باشید، وزن کلاه می‌باشد. بسته به سبک دوچرخه سواری شما وزن کلاه می‌تواند متفاوت باشد. مثلا: کلاه مخصوص کوهستان از نمونه‌های دیگر مقداری سنگین‌تر است زیرا دارای یک قاب محافظ چانه می‌باشد و نمونه جاده‌ای هم از همه سبک‌تر است. زیرا برای اینکه دید بیشتری به جاده داشته باشید قاب آفتاب گیر و محافظ چانه را ندارند.
  6. نوار تنظیم سایز: به دلیل اینکه اندازه سر افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین کلاه دوچرخه سواری هم سایزهای مختلفی دارد. خیلی کم اتفاق می‌افتد که کلاه خریداری شده دقیقا اندازه سر شما باشد به همین دلیل دارای یک کمربند برای تنظیم سایز هستند تا دقیقا کلاه را هم اندازه سر خود کنید. اندازه کلاه فاکتوری است که خود را موقع حادثه نشان می‌دهد. اگر کلاه مورد نظر دقیقا اندازه سرتان نباشد نه تنها از سر شما محافظت نمی‌کند. بلکه باعث آسیب دیدگی بیشتر هم می‌شود.
  7. تهویه مناسب: فراموش نکنید که سر موقع فعالیت ورزشی بیشتر عرق می‌کند. یعنی شما باید کلاهی را انتخاب کنید که هنگام دوچرخه سواری هوا میان فضای سر و کلاه شما جریان داشته باشد. این امر سبب می‌شود که موهای شما کمتر عرق کرده و دچار ریزش مو هم نشوید. همان‌طور که می‌دانید موی انسان یک موجود زنده است و به تنفس نیاز دارد پس کلاه دوچرخه سواری شما باید بیشترین میزان تهویه را داشته باشد.
  8. سایه‌بان و قاب: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک کلاه دوچرخه سواری دارد داشتن سایه‌بان است. زیرا در روزهای گرم و آفتابی از تماس مستقیم نور خورشید با چشم جلوگیری می‌کند. همچنین علاوه بر سر چانه هم یکی از قسمت‌هایی است که هنگام دوچرخه سواری ممکن است دچار آسیب دیدگی شود. بنابراین داشتن قاب محافظ چانه هم می‌تواند یکی از آپشن‌های خوب کلاه دوچرخه سواری باشد.

روش نگهداری از کلاه ایمنی دوچرخه:

  • بعد از هر بار استفاده کلاه خود را با آب سرد و مایع لباسشویی شستشو دهید. زیرا به مرور عرق سر باعث ایجاد بوی نامطبوع در کلاه می‌شود.
  • اگر از کلاه خود استفاده نمی‌کنید، آن را با بند یا کمربند تنظیم محکم به فرمان دوچرخه خود گره بزنید. در صورتی که به خوبی بسته نشود با زمین برخورد کرده و چون پلاستیکی است شکسته می‌شود.
  • هرگز کلاه دوچرخه سواری خود را به مدت طولانی جلوی نور مستقیم خورشید نگهداری نکنید. زیرا باعث تغییر شکل در کلاه می‌شود چون جنس آن پلاستیک است.
  • کلاه را روی دیوار آویز نکنید یا در نقاط بلند که امکان سقوط آن وجود دارد نگهداری نکنید. زیرا هر لحظه امکان افتادن آن وجود دارد و امکان آسیب دیدن آن بسیار زیاد است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کلاه ایمنی دوچرخه سواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کلاه ایمنی دوچرخه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV16_L

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV16_L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل ۵۱۲

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 512

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل ۵۰۶

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 506

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB26 عینک دار چراغ دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -10H

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -10H

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کلاه ایمنی دوچرخه هیمو مدل R1

کلاه ایمنی دوچرخه هیمو مدل R1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶.۵×۲۰.۵×۱۶.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۸ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم و اهرم تنظیم سایز رادارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کلاه ایمنی دوچرخه مریدا مدل MG-3

کلاه ایمنی دوچرخه مریدا مدل MG-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۴ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    – دارای پیچ تنظیم اندازه – دارای سلول های جذب ضربه در قسمت داخلی – مجهز به تکنولوژی ISC جهت مقاومتدر برابر ضربه – جنس لایه داخلی از فوم – مجهز به تکنولوژی EPU In-Mold 2 جهت افزایش دوام و استحکام – در سایز Medium و Large مناسب برای افراد با دور محیط سر ۵۵-۶۱ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل ISPS FIND

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل ISPS FIND

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌کربنات
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل عینک دار CB10

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل عینک دار CB10

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -27

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB -27

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 01

کلاه ایمنی دوچرخه مدل cairbull کد CB 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل ۷۳۳-۱

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 733-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل ۲۳۰ ML

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 230 ML

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز های لارج و مدیوم – برای استفاده بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار PROTECH

کلاه ایمنی دوچرخه مدل چراغ دار PROTECH

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دور سر ۶۲-۵۲ سانتی‌متر / نحوه بسته شدن : سگکی / ابعاد : ۲۷x21x15 سانتی‌متر (این ابعاد شامل بزرگترین ارتفاع طول و عرض محصول است) / اقلام همراه : سایه بان و چراغ خطر / دارای پد محافظ سر قابل شستشو , دارای ۱۰ محفظه تهویه هوا , دارای پد محافظ چانه قابل شستشو / کد : ۱۳۰۱۲۵۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل GALAXY

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل GALAXY

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x18x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای بزرگسالانقابلیت تنظیم سایز به صورت ریلیباکیفیت و سبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل  CB PRO کد ۸۶۲

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل  CB PRO کد 862

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل V16-L

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل V16-L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    این کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-01

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم PVC
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-39

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-39

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x21x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای پدهای جداشونده داخل کلاه / دارای ۲۲ محفظه برای تهویه هوا / دارای سایه بان / قابلیت تنظیم اندازه دارد ( به صورت ریلی )- نحوه بسته شدن :سگکی / دور سر (۵۵-۶۱) سانتی‌متر- کد ۱۳۰۱۲۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل HB31-1

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل HB31-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x23x16.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    دارای ۲۷ محفظه برای تهویه هوا / دارای پدهای جداشونده داخل کلاه / دارای سایه بان / قابلیت تنظیم اندازه دور سر به صورت ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل MV-23 کد L

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی
  • سایر توضیحات
    کلاه دارای پیچ رگلاژ در پشت می باشد که می توان با رگلاژ کردن آن بر روی سایز های مختلف فیکس نمود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB6-2-M کد ۸۳۰

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB6-2-M کد 830

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    سگکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کلاه ایمنی دوچرخه دبلیو استاندارد مدل WSTD

کلاه ایمنی دوچرخه دبلیو استاندارد مدل WSTD

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x25x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل Helium

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل Helium

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌کربنات
  • سایر توضیحات
    دارای ریگلاژ دور سر ، پد زیر چانه و آفتابگیر می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-39

کلاه ایمنی دوچرخه کربول مدل CB-39

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x21x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای پدهای جداشونده داخل کلاه / دارای ۲۲ محفظه برای تهویه هوا / دارای سایه بان / قابلیت تنظیم اندازه دارد ( به صورت ریلی )- نحوه بسته شدن :سگکی / دور سر (۵۵-۶۱) سانتی‌متر- کد ۱۳۰۱۲۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB8-M

کلاه ایمنی دوچرخه اورلورد مدل HB8-M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    فوم فشرده
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل ۵۰۱

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 501

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل ۵۵۳

کلاه ایمنی دوچرخه راکی مدل 553

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ عدد
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • قابلیت تنظیم اندازه به صورت
    ریلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل timber

کلاه ایمنی دوچرخه وایب مدل timber

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x22x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    فوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کلاه ایمنی دوچرخه سواری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پاپیون مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا