کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

پایه خنک کننده لپ تاپ، راهنمای خرید خنک کننده لپ‌تاپ، کول پد، فن لپ‌تاپ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پایه خنک کننده لپ تاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر اخیراً یک لپ‌تاپ قدرتمند جدید خریداری کرده‌اید، به یکی از بهترین پدهای خنک‌کننده لپ‌تاپ ۲۰۲۲ نیاز خواهید داشت. با وجود چنین اجزای قدرتمندی که این روزها وارد لپ‌تاپ‌های بازی و ایستگاه‌های کاری قابل حمل می‌شوند، همه چیز نسبتاً داغ می‌شود و استفاده از پایه خنک کننده لپ تاپ به حفظ جریان هوای سرد کمک می‌کند. این تأثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه شما خواهد داشت، اما مزایای بیشتری برای لپ تاپ شما وجود دارد. ممکن است متوجه شوید که عمر باتری بهتر است و حتی استفاده از لپ‌تاپ شما راحت‌تر خواهد بود. هیچ مهندسی با لپ‌تاپ‌های نازک و سبک از تولید گرما جلوگیری نمی‌کند.

اگر اقدامات لازم را برای خنک نگه داشتن آن انجام ندهید، هر کامپیوتری را می‌توان آنقدر تحت فشار قرار داد که در میان سایر مسائل مربوط به گرما، از انقباض حرارتی رنج ببرد. با وجود این که از دستگاه قابل حمل خود استفاده می‌کنید، چه روی میز باشد و چه در هر جای دیگر، استفاده از پایه خنک کننده لپ تاپ ضروری است. ماشین‌های پیشرفته با با اجزا داخلی‌ پیشرفته مانند پردازنده‌های گرافیکی Ampere انویدیا، به ویژه از اضافه شدن یک پایه خنک کننده لپ تاپ سود می‌برند. معمولاً مشاهده می‌شود که سازندگان محتوا، گیمرها و هر کسی که کارهای سختی را روی دستگاه‌های خود انجام می‌دهد، از یک پایه خنک ‌کننده لپ تاپ استفاده می‌کند تا همه چیز را در بهترین حالت نگه دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پایه خنک کننده لپ تاپ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پایه خنک کننده لپ تاپ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پایه خنک کننده لپ‌ تاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آیا باید پایه خنک کننده لپ تاپ بخرم؟

پدهای خنک‌کننده لپ‌تاپ برای لپ‌تاپ‌های بازی یا ماشین‌های بهره‌وری ایستگاه کاری که تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند و در نتیجه گرمای زیادی تولید می‌کنند، ارزش در نظر گرفتن دارند. اگر فقط از لپ‌تاپ خود برای استفاده عمومی اداری یا تماشای یوتیوب، نتفلیکس و غیره استفاده می‌کنید، احتمالاً ارزش آزار دادن ندارند. لپ‌تاپ‌هایی با اجزای قدرت بالا، یا در واقع لپ‌تاپ‌هایی که به سادگی دارای سیستم خنک‌کننده فن داخلی ضعیفی هستند، می‌توانند از یک پایه خنک ‌کننده لپ تاپ برای کاهش فشار حرارتی و باز کردن عملکرد اضافی در بازی بهره ببرند. در هنگام استفاده از پد خنک کننده لپ تاپ انتظار تغییرات عظیمی در عملکرد نداشته باشید، اما این تفاوت همچنان می‌تواند منجر به افزایش اندک اما قابل توجه در FPS در برخی بازی ها شود. با توجه به اینکه پدهای خنک کننده نسبتاً ارزان هستند، اگر دستگاهی رده بالا دارید، ارزش آن را دارند، به خصوص که خنک کننده بهبود یافته می تواند طول عمر قطعات داخلی لپ تاپ شما را نیز افزایش دهد. با این حال، ممکن است متوجه شوید که پایه لپ‌تاپ بدون سر و صدای اضافی فن، پیشرفت کافی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف لپ تاپ

چگونه بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگام خرید پد خنک کننده لپ تاپ باید به چند نکته توجه کرد. اولین مورد اندازه پد خنک کننده ای است که شما به آن نیاز دارید، زیرا با وضعیت “یک سایز متناسب با همه” فاصله زیادی دارد. پدهای خنک کننده زیادی در بازار وجود دارد که طیف گسترده‌ای از اندازه‌های مختلف لپ تاپ را برآورده می‌کنند، بنابراین باید با اندازه صفحه نمایش لپ تاپ خود کاملاً آشنا باشید و پدی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد.

آیا پایه خنک کننده لپ تاپ شما برای استفاده در محل کار یا منزل خواهد بود؟

همانند اندازه، عملکرد مورد نظر پد خنک کننده لپ تاپ شما اهمیت دارد. گیمرها سخت بر روی لپ تاپ های خود کار می‌کنند و بسیاری از بهترین سازندگان پد خنک کننده این را می‌دانند و محصولاتی را با این بازار طراحی کرده اند. البته، این به معنای طرح‌های رنگی بد بو و چراغ‌های LED جاز نیز است. هر نوع پدی که به آن علاقه دارید، باید به این فکر کنید که آیا طراحی آن برای جایی که از آن استفاده می‌کنید مناسب است یا خیر، اگر قرار است از پد در محل کار استفاده شود، احتمالاً می‌خواهید به دنبال یک پد با ظاهر حرفه‌ای‌تر باشید.

آیا باید با پایه خنک کننده لپ تاپ خود سفر کنید؟

در مورد کار، ممکن است پد خنک‌کننده لپ‌تاپ شما برای استفاده در حین حرکت بیشتر از استفاده در منزل در نظر گرفته شده باشد، اگرچه برخی برای این منظور طراحی نشده‌اند، برخی دیگر بسیار قابل حمل هستند. اگر بالشتک می‌خواهید، می‌توانید رفت‌وآمدهای روزانه خود انجام دهید یا در یک سفر طولانی با شما همراه باشد، به عنوان مثال، ضخامت و وزن به عوامل بسیار مهمی تبدیل می‌شوند.

برای خرید پایه خنک کننده لپ تاپ چقدر باید هزینه کنید؟

خوشبختانه، شما نیازی به بودجه هنگفت ندارید، لنت‌های اصلی از حدود ۲۰ پوند شروع می‌شوند و گزینه‌های جذاب زیادی با قیمت حدود ۵۰ پوند در دسترس هستند. اگر می‌خواهید طراحی چشم‌نواز یا زنگ‌ها و سوت‌های اضافی که شامل فن‌های داخلی، هاب‌های USB و لولاهای قابل تنظیم باشد تا صفحه‌کلیدتان را در موقعیت تایپ ارگونومیک‌تری قرار دهید، مدل‌هایی در انتهای گران‌تر ترازو بهترین گزینه هستند.

انواع بهترین پایه‌ خنک کننده لپ تاپ برای خرید:

  1. خنک کننده ارزان و بی صدا: پد خنک کننده TeckNet برای لپ تاپ‌های کمی بزرگتر، از ۱۲ تا ۱۷ اینچ مناسب است. دارای یک پورت USB و یک جفت پایه کوچک است که برای مواقعی که به ارتفاع بیشتری نیاز دارید از پشت بیرون می آیند. با این حال، جذابیت واقعی پد خنک‌کننده TeckNet، فناوری فن «آرام زمزمه» آن است. سه فن فعال آن به سختی صدا ایجاد می‌کنند، بنابراین برای زمانی که نیاز به تمرکز دارید، عالی است. قابل حمل، قدرتمند و مناسب برای اکثر سایزهای لپ تاپ، همچنین با ۱۸ ماه گارانتی ارائه می‌شود.
  2. خنک کننده تارگوس چیل: آیا لپ‌تاپ شما زمان بیشتری را روی پای شما می‌گذراند تا روی سطح کار؟ اگر چنین است، باید تشک Targus Chill Mat را بررسی کنید. این خنک کننده که به طور خاص برای استفاده روی پای شما طراحی شده است، از دو فن برای تهویه دستگاه شما استفاده می‌کند و دارای طراحی باز است که امکان پخش سریع هوای گرم ساطع شده از آن را فراهم می‌کند. درپوش‌های لاستیکی در هر گوشه تشک از لیز خوردن لپ‌تاپ شما جلوگیری می‌کنند و خود تشک کمی کج شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا راحت تایپ کنید.
  3. توپ‌های خنک کننده Hagabis: یک راه حل خنک کننده ارزان و قابل حمل برای مک بوک‌ها می‌باشد در حالی که Hagibis Cooler Balls لپ‌تاپ شما را به اندازه پدهای خنک‌کننده و تشک‌های موجود در این لیست خنک نمی‌کند، می‌توانید آن‌ها را تقریباً در هر جایی با خود ببرید و از آن‌ها برای بالا بردن و متعاقباً افزایش جریان هوا به طیفی از محصولات فناوری دیگر استفاده کنید. ابعاد دو پایه کوچک ۴ × ۴ × ۲ سانتی‌متر است و در گوشه‌های پشتی لپ‌تاپ شما قرار می‌گیرند و صفحه نمایش را تا زاویه هشت درجه بالا می‌برند و گردش هوا را در اطراف پایین دستگاه افزایش می‌دهند. پدهای سیلیکونی در بالا و پایین پایه‌های کوچک از آسیب دیدن لپ‌تاپ شما جلوگیری می‌کند و از هر گونه لیز خوردن روی میزتان جلوگیری می‌کند، در حالی که آهن‌رباهای تعبیه شده در پایه‌ها به آنها اجازه می‌دهد تا برای نگهداری یا حمل و نقل آسان به هم بچسبند.
  4. خنک کننده RGB برای گیمرها: Klim Rainbow بهترین انتخاب ما برای کسانی است که می‌خواهند در حین خنک کردن لپ تاپ خود دسکتاپ خود را روشن کنند. با رنگ‌های متعدد و شش افکت نوری مختلف، تبدیل به رویای عاشقان RGB شده است، در حالی که فن ۱۸۰ میلی متری آن به اندازه کافی بزرگ است که لپ تاپ های تا سایز ۱۷ اینچ را خنک کند. هفت سطح شیب وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما به همان اندازه که دوست دارید زاویه دارد، در حالی که یک توری فلزی به محافظت از پد در برابر هرگونه ضربه احتمالی کمک می‌کند.
  5. پایه لپ تاپ محکم و خنک کننده: این پایه مجهز به USB دمای لپ تاپ شما را با استفاده از پنج فن تعبیه شده در صفحه بالایی آن کاهش می‌دهد. فن‌ها ۸۰۰ بار در دقیقه می‌چرخند و در هنگام استفاده به رنگ آبی روشن می‌شوند، در حالی که پایه انتخابی از پنج زاویه دید را ارائه می‌دهد که شدیدترین آن‌ها نمایشگر لپ‌تاپ شما را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد. در بسته بندی یک نگهدارنده تلفن جداشدنی وجود دارد که به پایه چسبانده می‌شود و روشی منظم برای اطمینان از اینکه صفحه نمایش تلفن و لپ تاپ شما همیشه در میدان دید شما باقی می ماند، فراهم می‌کند.
  6. خنک کننده لپ تاپ برای دستگاه‌های بزرگ: این پد خنک کننده از نظر نام عظیم و از نظر ماهیت عظیم است، که آن را به گزینه‌ای بهینه برای لپ تاپ‌های ۱۷ و ۱۹ اینچی تبدیل می‌کند، اما خرید محتاطانه‌ای برای کسانی که فضای میز محدودی دارند نیست. دارای یک فن ۲۰۰ میلی متری است که می‌تواند تا ۸۰۰ دور در دقیقه انجام دهد که می‌تواند مطابق با نیازهای خنک کننده شما تنظیم شود. همچنین نورپردازی RGB قابل تنظیم را با پنج حالت موج، طیف RGB، پالس، چشمک زدن و کاملاً روشن به همراه سه گزینه ارتفاع ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند زاویه دید عالی را پیدا کنید. شایان ذکر است که برای تغذیه همزمان فن و RGB به دو درگاه USB رایگان نیاز دارید، بنابراین مطمئن شوید که لپ‌تاپ شما درگاه‌های لازم را داشته باشد.
  7. جایگزین خنک کننده بدون پایه: اگر لپ‌تاپ دارید که دریچه‌های خروجی هوای جانبی یا پشتی دارد و به دنبال راه‌حلی قابل حمل برای مشکلات گرمای بیش از حد هستید، این بهترین گزینه برای شماست. Klim Cool+ مانند یک فن استخراج کننده عمل می‌کند، برای کاهش دمای لپ تاپ شما هوای گرم را بیرون می‌کشد. خود فن دارای حداکثر چرخش ۴۵۰۰ دور در دقیقه است و محفظه فلزی اطراف آن به عنوان یک هیت سینک عمل می‌کند تا گرما را از دستگاه شما دفع کند. Klim Cool+ دارای چهار آستین است که به شما کمک می‌کند بدون توجه به اندازه لپ‌تاپ یا شکل دریچه‌های آن، به تناسب مناسبی دست پیدا کنید، و با وزن تنها ۲۶۰ گرم، به اندازه کافی سبک و کوچک است که در یک لحظه در جیب شما ظاهر شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدفون بی سیم

نکاتی که هنگام خرید پایه خنک کننده لپ تاپ باید در نظر بگیرید:

پد خنک کننده لپ تاپ چگونه کار می‌کند؟

اکثر پدهای خنک کننده لپ تاپ با دمیدن هوا به پایین لپ تاپ، جایی که ورودی‌های هوا به طور کلی در آن قرار دارند، کار می‌کنند. آن‌ها همچنین با بالا بردن لپ‌تاپ از روی میز، خنک‌کنندگی بیشتری را فراهم می‌کنند و سطح مشبکی در زیر آن ایجاد می‌کنند که هوا و گرما می‌تواند بهتر از بالای میز شما در آن گردش کند. برخی از طرح‌ها کمی متفاوت عمل می‌کنند و ممکن است به جای دمیدن، هوا را از طریق خلاء مکش کنند.

تطبیق پد خنک کننده لپ تاپ خود با لپ تاپ مناسب:

میزان موفقیت آمیز بودن خنک کننده لپ تاپ شما به طراحی لپ تاپ و محل قرارگیری دریچه های خنک کننده بستگی دارد. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق لپ تاپ‌ها دارای ورودی هوا در قسمت پایینی هستند، برخی از طرح‌های جدیدتر یا منحصر به فردتر ممکن است پیکربندی‌های کمی متفاوت داشته باشند، بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که این را می‌دانید. یکی دیگر از ملاحظات واضح تر این است که پد خنک کننده شما باید اندازه مناسبی داشته باشد تا لپ تاپ شما واقعاً روی آن قرار گیرد.

آیا پد خنک کننده لپ تاپ تفاوتی ایجاد می‌کند؟

میزان تفاوت پد خنک کننده بسته به لپ تاپ مورد نظر تا حدودی متفاوت است، اما برخی از روندهای کلی را می توان مشاهده کرد. با فرض اینکه لپ‌تاپ قدرتمندی دارید که به آستانه حرارتی خود می‌رسد و تحت فشار کار می‌کند، معمولاً می‌توانید انتظار داشته باشید که دمای پردازنده گرافیکی حدود ۵ درجه سانتیگراد و دمای پردازنده ۴ درجه سانتیگراد کاهش یابد. طرح‌بندی‌های مختلف CPU و GPU در داخل دستگاه، و ساختار سیستم خنک‌کننده داخلی و درگاه‌های فن و غیره به وضوح بر میزان واریانس شما از این ارقام تأثیر می‌گذارد. از نظر نحوه ترجمه به عملکرد، ۱-۳٪ GPU و ۳-۶٪ افزایش سرعت ساعت CPU معمولاً چیزی است که می‌توانید انتظار داشته باشید. این باید به یک بهبود کوچک اما قابل توجه در FPS حداقل در برخی از بازی‌ها تبدیل شود، اگرچه انتظار می‌رود که بین عنوان‌ها متفاوت باشد.

پایه لپ تاپ در مقابل پد خنک کننده لپ تاپ در مقابل کولرهای جاروبرقی:

علاوه بر پدهای خنک کننده، چند گزینه دیگر برای خنک کردن لپ تاپ شما وجود دارد. پایه لپ تاپ بهترین جایگزین برای در نظر گرفتن است. صرفاً بالا بردن لپ‌تاپ از روی میز، امکان تهویه هوا و انتقال حرارت بهتر، می‌تواند تفاوت اساسی ایجاد کند. اگرچه پایه لپ‌تاپ در بیشتر موارد به اندازه پد خنک‌کننده لپ‌تاپ مؤثر نیست، اما معمولاً حداقل نیمی از عملکردی را که با پد خنک‌کننده دریافت می‌کنید، به‌علاوه بدون صدای اضافی فن، افزایش می‌دهید. کولرهای جاروبرقی لپ تاپ یکی دیگر از گزینه‌هایی است که متفاوت است زیرا معمولاً به پشت لپ تاپ، جایی که خروجی هوا معمولاً در آن قرار دارد، می‌چسبند و با مکش هوای گرم از دستگاه کار می‌کنند. به طور کلی، آن‌ها به خوبی پدهای خنک کننده لپ تاپ عمل نمی‌کنند و ممکن است استفاده از آن‌ها کمی مشکل باشد. تا زمانی که این تغییر کند، ما به طور کلی توصیه می‌کنیم از آن‌ها به جای پد خنک کننده اجتناب کنید، مگر اینکه لپ تاپ شما به طور خاص برای آن‌ها مناسب باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پایه خنک کننده لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای پایه خنک کننده لپ تاپ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پایه خنک کننده لپ تاپ دیپون مدل MDF-Leather

پایه خنک کننده  لپ تاپ دیپون مدل MDF-Leather

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x260x270 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    MDF , چرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ندارد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    هوا خنک
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰% این محصول با MDF برند پاک چوب ساخته شده و قسمتهایی از محصول که با لپ تاپ در تماس است با چرم پوشانده شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل Multi Core X6

پایه خنک کننده  لپ تاپ دیپ کول مدل Multi Core X6

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۴×۲۹۵×۳۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز و پلاستیک
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ۴
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    Hydro Bearing

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پایه خنک کننده لپ تاپ آیس کورل مدل k11

پایه خنک کننده  لپ تاپ آیس کورل مدل k11

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۳x300x400 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز+ abs
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۴
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پایه خنک کننده لپ تاپ آیس کورل مدل K9

پایه خنک کننده لپ تاپ آیس کورل مدل K9

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۰۰x300x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ۶
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP3108

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP3108

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱۵x285x28 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۷۰ گرم
  • جنس بدنه
    ترکیب پلاستیک و فلز
  • مناسب برای لپ تاپ های
    بزرگ‌تر از ۱۷ اینچ
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پایه خنک کننده لپ تاپ پرووان مدل PCP52

پایه خنک کننده  لپ تاپ پرووان مدل PCP52

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی
  • تعداد فن
    ۴
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پایه خنک کننده لپ تاپ رویال مدل RFL-320

پایه خنک کننده  لپ تاپ رویال مدل RFL-320

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۵x280x390 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلیاژ آلومینیوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۴
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن بادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پایه خنک کننده لپ تاپ مدل SSRQ-021S

پایه خنک کننده لپ تاپ مدل SSRQ-021S

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۲۲x352x62 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    توربین
  • سایر توضیحات
    سرعت باد ۳۰۰۰~۲۰۰۰ (RPM)صدا : در حالت ماکزیمم عملکرد توربین ها ۲۰ دسی بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25s

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۱۳x288x32 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز ABS
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۵
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی
  • سایر توضیحات
    تعداد درگاه : ۲ عدد USB 2.0نور پردازی : دارد تک رنگ سبزسایز فن : ۱۰۰x100x15 میلی مترسرعت فن : ۱۴۰۰±۱۰%RPMحداکثر میزان جریان هوا : ۷۵.۳۵CFMولتاژ عملکرد : ۵VDCشدت جریان : ۰.۹±۱۰%Aتوان مصرفی : ۴.۵Wنوع جریان هوا : دمندهامکان تنظیم سرعت فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پایه خنک کننده لپ تاپ مدل P_701_UE_LED

پایه خنک کننده  لپ تاپ مدل P_701_UE_LED

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۱
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3099

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3099

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۴۰x260x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل GCLP 3140

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل GCLP 3140

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۵x125x16 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۷ اینچی و بزرگتر
  • تعداد فن
    دو عدد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن
  • سایر توضیحات
    دارای دو فن ۶ سرعته ی ۱۲۵ میلی متری (ماکزیمم سرعت ۱۴۵۰RPM) ۷ حالت RGB پنج حالت تغییر ارتفاع دارای هولدر موبایل دارای ۲ پورت USB و نمایشگر دارای کابل USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K44-RGB-R

پایه خنک کننده  لپ تاپ کول کلد مدل K44-RGB-R

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۶۵ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن
  • سایر توضیحات
    دارای ۵ فن پرقدرت دارای LED با ۷ حالت نوردهی و پخش نور قوی صفحه نمایش دیجیتال ۴ دکمه کنترلی دکمه پاور دوحالته (روشن و خامون دستگاه و فن ها) دارای نگهدارنده گوش موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3108

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3108

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۱۵x285x28 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم و فلز
  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    FAN SPEED
  • سایر توضیحات
    سرعت فن ۱۵۰۰RPM-1200 , منبع تغذیه USB , دارای ۲ پورت USB و ۴ چراغ LED , قابلیت استفاده برای لپ تاپ های ۱۰ الی ۱۸ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پایه خنک کننده لپ تاپ میکوسو مدل NCP-066 PEYPAH-6FAN

پایه خنک کننده لپ تاپ میکوسو مدل NCP-066 PEYPAH-6FAN

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۶
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ۶ FAN
  • سایر توضیحات
    این پایه خنک کننده یا کول پد می‌تواند به خوبی می‌تواند اقدام به کاهش دمای لپ‌تاپ کند. این کول پد به درگاه USB لپ تاپ متصل می‌شود و دارای ۶ فن است. وجود این ۶ فن در این کول پد باعث ایجاد جریان هوای خنک و خروج راحت‌تر هوای گرم لپ تاپ می‌کند. با توجه به ابعاد این کول پد می‌تواند لپ‌تاپ‌های تا سایز ۱۷ اینچ را پشتیبانی کند. سرعت چرخش در فن‌ها برابر با ۱۵۰۰ دور بر دقیقه است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پایه خنک کننده لپ تاپ گیمینگ کول کلد مدل RGB 5FAN

پایه خنک کننده لپ تاپ گیمینگ کول کلد مدل RGB 5FAN

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۷
  • تعداد فن
    ۵
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    ۵ fan

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پایه خنک کننده لپ تاپ مدل W8

پایه خنک کننده  لپ تاپ مدل W8

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۵x275x215 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی
  • سایر توضیحات
    طراحی ضد لغزشدارای قابلیت تنظیم ارتفاع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3101

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3101

مشخصات

  • وزن
    ۶۲۵ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    باد
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۳۶۰x270x23 میلی‌مترمناسب برای سیستم های گیم و فنیارتفاع قابل تنظیمدارای چراغ LEDدارای فناوری فن بی صداسرعت چرخش فن RPM 2500دارای ۲ پورت USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پایه خنک کننده لپتاپ شارک مدل ERGO

پایه خنک کننده لپتاپ شارک مدل ERGO

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۱
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K19

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K19

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x27x2 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۷۴ گرم
  • جنس بدنه
    فلز و پلاستیک ABS
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ۲ عدد
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی
  • سایر توضیحات
    اندازه فن : ۱۴۰ میلی مترسرعت فن : ۱۰۰۰ ± ۱۰% -rpmولتاژ : ۵V DCشدت جریان : ۰.۳۵Aدارای نورپردازی تک رنگ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پایه خنک کننده لپ تاپ مدل M13

پایه خنک کننده  لپ تاپ مدل M13

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۵x535x340 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم + پلاستیک
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ۶
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی
  • سایر توضیحات
    دارای صفحه نمایشدارای کلید کنترل سرعت فنهادارای نورپردازی و کلید کنترل RGBدارای ۱۰ افکت متفاوت RGB با ایجاد ۱۶.۸ میلیون رنگپایه ی قابل تنظیم تا ۵ حالت متفاوتبدنه ABS به همراه روکش فلزی مقاومدارای استند موبایلدارای ۶ فن با سرعت ۲۱۰۰-۲۶۰۰ دور در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25 pro

پایه خنک کننده  لپ تاپ کول کلد مدل K25 pro

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۴
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن خنک کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل DP-N214A5-UPAL 2022

پایه خنک کننده  لپ تاپ دیپ کول مدل DP-N214A5-UPAL 2022

مشخصات

  • وزن
    ۷۶۵ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    HYDRO BEARING
  • سایر توضیحات
    RATED VOLTAGE 5VDCOPRATING VOLTAGE 4.5 ~ 5VDCSTARTING VOLTAGE 4VDCRATED CURRENT 0.3APOWER INPUT 1.5WFAN SPEED 1000+-10%RPMMAX.AIR FLOW 92.22CFMNOISE 26.3DB(A)BEARING TYPE HYDRO BEARING

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K39

پایه خنک کننده  لپ تاپ کول کلد مدل K39

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    سایزهای مختلف
  • تعداد فن
    ۱۰
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۳۰×۲۸۳×۳۹۴ میلیمتر | تعداد فن: ۱۰ عدد | اندازه فن: ۱۵×۸۰×۸۰ (۴ عدد) و ۱۵×۶۰×۶۰ (۶ عدد) | سرعت چرخش فن ۸۰: %۱۰±۲۲۰۰ RPM | سرعت چرخش فن ۶۰: %۱۰±۲۶۰۰ RPM | ولتاژ: DC 5V | جریان: %۱۰±۱.۴۰ A | توان: ۷W | دارای RGB | دارای پورت USB-A و USB-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پایه خنک کننده لپ تاپ لوتوس مدل BLUE LIGHT-GF211

پایه خنک کننده لپ تاپ لوتوس مدل BLUE LIGHT-GF211

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۸۰x270x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۱۳ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۱
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پایه خنک کننده لپ تاپ آیس کورل مدل N9

پایه خنک کننده  لپ تاپ آیس کورل مدل N9

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x30x46 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۷ اینچی و بزرگتر
  • تعداد فن
    ۲ عدد فن بزرگ
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    فن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3116

پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3116

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۷۰x300x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰۵ گرم
  • جنس بدنه
    iron mesh+plastic
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی
  • تعداد فن
    ۶
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    باد
  • سایر توضیحات
    قابلیت کنترل سرعت چرخش فن هامناسب برای سیستم های گیم و فنیارتفاع قابل تنظیم ۰-۱۰-۱۵-۲۰-۲۵دارای چراغ LEDدارای فناوری فن بی صداسرعت چرخش فن RPM 2500دارای ۲ پورت USBسایز فن ۷۰x70x15 میلی‌مترتعداد ال ای دی ۱۲ عدددارای سوئیچ خاموش و روشن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پایه خنک کننده لپ تاپ یوکام مدل تنظیم ارتفاع ۶۳۸B

پایه خنک کننده  لپ تاپ یوکام مدل تنظیم ارتفاع 638B

مشخصات

  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۱
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    هوا خنک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پایه خنک کننده لپ تاپ جرتک مدل TORNADO KL331

پایه خنک کننده  لپ تاپ جرتک مدل TORNADO KL331

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۷ × ۲۶۱ × ۳۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۶۲ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک و فلز
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۵
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    بادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پایه خنک کننده لپ تاپ لوتوس مدل BLUE LIGHT GF-215

پایه خنک کننده لپ تاپ لوتوس مدل BLUE LIGHT GF-215

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۰x280x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۳۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی
  • تعداد فن
    ۲
  • نوع سیستم خنک کنندگی
    FAN

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پایه خنک کننده لپ تاپ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تابه پنکیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا