لوازم ورزشی

میله بارفیکس، راهنمای خرید میله بارفیکس خانگی مناسب چهارچوب منحنی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میله بارفیکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

از بین تمام تجهیزات بدنسازی خانگی که می‌توانید خریداری نمائید ، یکی از عاقلانه‌ترین سرمایه گذاری ها، بدون شک، خرید میله بارفیکس است. این به این دلیل است که کشش بهترین تمرین وزن بدن در قسمت بالاتنه است. تا حدی که برای مبتدیان غیرممکن به نظر می‌رسد، سختی و پشتکار می خواهد، اما در عضله سازی در بازوها، پشت و شانه های شما فوق العاده خوب عمل می‌کند. اما اگر به دنبال یک میله بارفیکس هستید، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید. ابتدا باید مطمئن شوید که وزن شما را نگه می‌دارد و متناسب با چارچوب درب شما است.

تمام کسانی که در منزل ورزش می‌کنند، نیاز به یک میله بارفیکس خانگی دارند. این وسیله را می‌توان ارزان‌ترین وسیله ورزشی دانست. اگر به دنبال راهی برای تقویت کردن بازو‌های خود بدون داشتن دمبل ورزشی هستید به شما میله بارفیکس را توصیه می‌کنیم. اکثر ورزشکاران حرفه‌ای در برنامه‌های تمرینی خود از این وسیله استفاده می‌کنند. پس تفاوتی ندارد که شما یک ورزشکار تازه کار باشید یا یک ورزشکار حرفه‌ای در هر صورت شما به میله بارفیکس نیاز دارید. این وسیله مدل‌های مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها در مکان خاصی از منزل شما نصب می‌شوند، برخی روی چهار چوب درب، برخی روی دیوار و برخی دیگر روی سقف نصب می‌شوند که در ادامه تک تک مدل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم، تا بهترین میله بارفیکس را برای خود خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید میله بارفیکس را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع میله بارفیکس آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید میله بارفیکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

میله بارفیکس چیست و چه کاربردی دارد؟

میله بارفیکیس یا میله کششی یک وسیله ورزشی ساده و در عین حال بسیار موثر است که باید بخشی از هر باشگاه خانگی باشد. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از وزن خود در منزل به راحتی به طور موثر بالاتنه‌تان را تقویت کنید. یک میله کششی به شما کمک می‌کند عمدتاً عضلات شکم، ماهیچه‌های سینه، بازوها و کمر خود را تقویت کنید. کشش به طور کلی بهترین راه برای به دست آوردن کمر قوی و پهن بدون نیاز به رفتن به باشگاه به طور منظم است. با این حال، مزیت بزرگ‌تر میله‌های کششی این است که می‌توان آن‌ها را تقریباً در هر مکانی نصب کرد. روی سقف، دیوار، میله‌های دیوار یا حتی در چهارچوب درب اتاق به همین دلیل برای آپارتمان‌های کوچک و فضاهای دیگر با ظرفیت محدود مناسب هستند. علاوه بر این، بیشتر مدل‌ها بسیار مقرون به صرفه می‌باشند، بنابراین دریغ نکنید و میله کششی خود را از محصولات ما انتخاب کنید، زیرا پشیمان نخواهید شد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه الپتیکال

نحوه انتخاب میله بارفیکس:

میله کششی باید به این منظور باشد که شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از عضلات پشت، بازو و شانه، تمام بدن خود را به سمت بالا بلند کنید. مواد، قیمت، محدودیت‌های فضای نشیمن داخلی و همچنین نیازهای شخصی شما، از جمله مواردی هستند که هنگام خرید میله‌های کششی باید در نظر بگیرید.

انواع میله بارفیکس موجود در بازار:

میله‌های کششی در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. همچنین، تنظیم آن‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. بنابراین، به دقت فکر کنید که در کجا تصمیم می‌گیرید میله را قرار دهید.

ما انواع مختلفی از میله‌های کششی را با مزایا و معایب آن‌ها فهرست کرده‌ایم. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که میله‌ای را پیدا کنید که متناسب با ظرفیت و سبک زندگی شما باشد.

  1. میله بارفیکس چارچوب درب: یک میله به سادگی در داخل یک درگاه استاندارد نصب می‌شود، این احتمالاً ساده ترین نسخه یک میله کششی داخلی است. میله باید به چارچوب در از دو طرف فشار وارد کند. همچنین می‌توان آن را به گونه‌ای تغییر داد که با عرض قاب درب متناسب باشد. سادگی و قیمت بزرگترین مزیت آن است. با این حال، اگر فردی قد بلند هستید، ممکن است مجبور شوید هنگام انجام حرکات کششی زانوهای خود را خم کنید. همچنین، کشش گسترده ممکن است یک مشکل باشد.
  2. میله بارفیکس ایستاده آزاد: نمونه دیگری از یک میله کششی که راه اندازی آن ساده است. با این حال، این نوع به فضای کف بسیار بیشتری نسبت به میله بالابر قاب درب نیاز دارد. این مدل می‌تواند تا ۳۱۷ کیلوگرم را در خود نگه دارد و چندین گزینه در دست گرفتن را ارائه می دهد. اکثر میله‌های کششی آزاد ایستاده دارای میله‌های شیب‌دار نیز هستند که یک امتیاز بزرگ است. نکته منفی این است که جابجایی و مدیریت آن آسان نیست.
  3. میله بارفیکس دیواری: در میان انواع میله‌های کششی بادوام تر به یک میله کششی نیاز دارید که به دیوار پیچ شود. برای اینکه میله کارایی داشته باشد، میله باید حداقل ۴۰ سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد. منهای یک مجموعه نسبتاً پیچیده که نیاز به سوراخ کردن دیوار دارد. همچنین، با قرار دادن میله کششی نزدیک به دیوار، فضای زیادی برای حرکات مختلف بدن بدون برخورد با دیوار وجود ندارد. این نوع میله کششی بیشتر برای کاربران پیشرفته تر با استانداردها و نیازهای بالاتر مناسب است.
  4. میله بارفیکس قابل نصب بر روی سقف: بسیار شبیه به نوع قبلی در این لیست است. تنها تفاوت واقعی آن این است که این میله کششی به سقف پیچ می‌شود. این نوع به همراه میله کششی که روی تیرچه نصب شده است، فضای تمرینی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. درست مانند میله بالابر دیواری، این نوع میله نیز برای کاربران پیشرفته تر مناسب است.
  5. میله بارفیکس قابل نصب بر روی تیرچه: انواع مختلفی از میله‌های کششی نصب شده روی تیرچه وجود دارد. به مواردی اشاره می‌کنیم که بر روی دو پایه چوبی نصب شده‌اند. بنابراین، این دقیقاً یک نوع میله کششی داخلی نیست. با این حال، به دلیل مزایای فراوانی که دارد، قابل ذکر است. دوام بالا، هزینه کم و فضای زیاد در دسترس برای تنظیم و ورزش برخی از این موارد هستند. به علاوه، هوای تازه و آفتاب زیادی دریافت می‌کنید.
  6. میله بارفیکس قابل نصب بر روی اهرم: نمونه دیگری از یک میله کششی با نصب ساده است. زیرا نیازی به سوراخکاری یا نصب ثابت ندارد. روی لبه قاب درب نصب می‌شوند و با اهرم بدن خودتان محکم می‌شوند. نصب و برداشتن آن پس از استفاده آسان است. سادگی و هزینه کم آن یک امتیاز بزرگ برای کسی است که به دنبال میله کششی سریع است. با این حال، اگر کاربر پیشرفته تری هستید، این میله کششی توصیه نمی‌شود. چندان بادوام نیست زیرا میزان وزنی را که قاب درب می‌تواند تحمل کند را می‌دهد. به همین دلیل، اگر مراقب نباشید، احتمال آسیب دیدن قاب درب زیاد است. از آنجایی که اهرم بدنه شما تنها چیزی است که میله را در جای خود ثابت می‌کند، خطر جدا شدن میله کششی از چارچوب درب را افزایش می‌دهد.

چگونه بهترین میله بارفیکس خانگی را انتخاب کنیم؟

چه یک میله بارفیکس دیجی کالا باشد، چه نواری برای فروش در فروشگاه محلی، شما باید روی چند معیار کلیدی تمرکز کنید.

ایمنی اولویت شماست، بنابراین ظرفیت وزنی یا نحوه نصب آن بر روی دیوار، سقف یا چارچوب درب را در نظر داشته باشید.

سپس باید به دنبال دستگیره‌های میله کشی راحت باشید و زاویه را نیز در نظر بگیرید. میله‌های کش دار معمولاً برای افرادی که مشکلات مچ دست دارند راحت‌تر است. اکثر بررسی‌های نوار بالا به شما همین را می‌گویند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرامپون کوهنوردی

نکات مهم قبل از خرید میه بارفیکس:

  1. دستگیره‌های پر شده: مانند میله‌های کششی دیواری، برخی از میله‌های کششی سقفی از دستگیره‌های ساخته شده از فوم با چگالی بالا تشکیل شده‌اند که راحتی بیشتری را فراهم می کند. در واقع، افرادی که دست‌های نرم‌تری دارند، ممکن است استفاده از آن‌ها را آسان‌تر بدانند زیرا از ایجاد پینه جلوگیری می‌کند. اما اگر احساس می‌کنید که دست‌هایتان می‌توانند فشار را تحمل کنند، می‌توانید به جای آن یک مدل فولادی خالص را انتخاب کنید. خوشبختانه، این گیره دارای پوشش پودری است که از لیز خوردن دستان شما در حین ورزش جلوگیری می کند.
  2. ایمنی محصول: به‌عنوان یک علاقه‌مند به تناسب اندام، ترجیح می‌دهید میله‌های کششی یا چانه بالا را خریداری کنید که به شما امکان انجام تمرینات سخت را می‌دهد. با وجود این، هنوز هم بسیار مهم است که یک میله کششی سقفی را انتخاب کنید که بتواند حداکثر ایمنی را تضمین کند. برخی از عواملی که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از مواد، منطقه نصب خاص سقف و اندازه گیری سقف شما. برای جلوگیری از تصادف در حین ورزش، حتما یک میله کششی خریداری کنید که به راحتی به سقف شما متصل شود. اگر قصد دارید میله کششی خود را در امتداد خرپاها نصب کنید، حتما آن‌ها را تقویت کنید تا به راحتی قابل دسترسی باشند. می توانید سعی کنید میله‌های نگهدارنده عمودی را بین دو طرف خرپاها بچسبانید تا میله کششی پایدارتر باشد.
  3. ارتفاع میله: میله‌های سقفی زیادی در بازار وجود دارد که در ارتفاعات مختلف موجود هستند. در حالی که برخی از میله‌های کششی منزل حداقل ۲۲ اینچ هر اینچ ۲.۵۴ سانتی متر از سقف فاصله دارند، برخی دیگر تنها ۱۰ اینچ فاصله دارند. میله‌های کششی که برای سقف‌های بلند ساخته شده‌اند ممکن است برای انجام تمرینات ماهیچه‌ای و سینه مفیدتر باشند. اگر اندام نسبتاً کوتاهی دارید، بهتر است برای منزل خود میله‌ای را خریداری کنید که فاصله زیادی با سقف داشته باشد. بعضی از مدل‌ها تا ۳۹ اینچ طول دارند. به این ترتیب، برای رسیدن به میله مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی ورزش کنید.
  4. محدوده تمرین: برخی از میله‌های سقفی فقط از یک صفحه نصب در بالا با عرض محدود تشکیل شده‌اند. این باعث می‌شود تا حدی ناپایدار و برای تحمل وزنه‌های بزرگ مناسب نباشند. اگر قصد انجام تمرینات گسترده مانند کشش پویا و کالیستنیک را دارید، یک متخصص را برای نصب یک میله کششی که حداکثر پایداری را فراهم می‌کند، استخدام کنید. با این کار می‌توانید از هرگونه بی‌ثباتی احتمالی تجهیزات خود در حین ورزش جلوگیری کنید.
  5. تجهیزات جانبی: خرید میله سقفی نصب شده یا میله چانه بالا که می‌تواند چندین لوازم جانبی را در خود جای دهد، می‌تواند راحتی بسیار مورد نیاز را برای شما به ارمغان بیاورد. با انتخاب مدلی که می‌توانید با افزودنی‌های مختلف مانند طناب، کیسه‌های بوکس و تسمه‌های شکمی آن را تقویت کنید، بهتر می‌توانید رژیم ورزشی خود را به حداکثر برسانید. در حقیقت، یک میله کششی سقفی که می توان آن را با حلقه های ژیمناستیک وصل کرد، می تواند به تمرین بهتر شما کمک کند. این به این دلیل است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را در ارتفاع خاصی تنظیم کنید و همچنین از آن‌ها برای انجام فشارهای حلقه، شیب، ردیف های معکوس، مگس‌های معکوس و بسیاری از تمرینات دیگر استفاده کنید.
  6. قیمت محصول: همیشه قبل از نهایی کردن خرید خود قیمت محصول را در نظر بگیرید. بهتر است بی‌خیال مدل‌هایی شوید که قیمت ارزانی دارند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. البته منظور این نیست که همیشه اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه شما نباید محصولات خیلی ارزان را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید میله بارفیکس مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های میله بارفیکس جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ میله بارفیکس مدل سه لول ۲۴۵۰

میله بارفیکس مدل سه لول 2450

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x1x10 متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن
  • بیشترین طول
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۰ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • سایر توضیحات
    سری ها بیضی هست و به همه چهارچوبها متصل میشود و دارای پیچ هست برای ثابت کردن روی چهارچوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میله بارفیکس مدل DOOR GYMBAR 905-R

میله بارفیکس مدل DOOR GYMBAR 905-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲x3x3 متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ کیلوگرم
  • بیشترین طول
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۲ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • سایر توضیحات
    – دارای دستگیره فومی به قطر ۴ سانتی متر- قطر میله بارفیکس ۳ سانتی متر- قطر پایه نگه دارنده ۴.۵ سانتی متر- میله از جنس استیل و دستگیره‌های لاستیکی- راهنمای تمرینات مناسب برای استفاده مردان و بانوان و کودکان روی جعبه محصول- میله جنس آهن با آب کروم- دسته بادوام پی وی سی- قابلیت نصب روی چارچوب‌های منحنی یا مسطح- مناسب برای تقویت عضلات بدن- طول متغییر بین ۶۲-۱۰۰ سانتی متر- مقاومت بالای لوله بارفیکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میله بارفیکس مدل T-2000

میله بارفیکس مدل T-2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۰×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • جنس میله
    استیل آبکاری شده
  • بیشترین طول
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۲ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس استیل آبکاری شده – سه لول سر گرد – کیفیت عالی – محصول کشور تایوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میله بارفیکس مدل حلقه دار کد bar987

میله بارفیکس مدل حلقه دار کد bar987

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۲x7x4 متر
  • وزن
    ۰.۹ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهنی
  • بیشترین طول
    ۹۲ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۱ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مجهز به دو قلاب جهت اتصال تاب کودکانه به میلهدارای لاستیک محافظ برای اتصال پایه ها به سطح چهارچوب (جلوگیری از آسیب و خراشیدگی سطح)دارای روکش لعابقطر میله : ۲.۵cmابعاد پایه اتصال به چهاچوب : ۷.۲cm x 3.7cmاستفاده از جوش قوی برای بالا رفتن استقامت اتصالات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میله بارفیکس رجال مدل Super Strong

میله بارفیکس رجال مدل Super Strong

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۳×۰.۰۷×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۱.۵۵ کیلوگرم
  • جنس میله
    فولاد کربن با روکش کروم
  • بیشترین طول
    ۹۸ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دستگیره لاستیکی با طراحی مناسب برای چسبندگی بیشتر دست دارای دو پیچ و واشر برای نصب بهتر در چهارچوب نهایت تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم پیچ وسط نباید باز شود، در صورت باز شدن میله از بدنه جدا و بارفیکس خراب میشوداین کالا رنگبندی ندارد و فقط با دسته های مشکی رنگ به فروش میرسد طراحی دستیگره ضد تعریق و ضد لغزش نسبت به مدل ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میله بارفیکس مدل ۵+۱

میله بارفیکس مدل 5+1

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x52x22 متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    استیل قدرتمند
  • بیشترین طول
    ۹ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۹ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • سایر توضیحات
    قابلیت نصب آسان بر روی اکثر درب هاجنس: استیل قدرتمند با روکش مشکیبدون نیاز به پیچ میخ و یا دریل کردن دربابعاد: طول ۹ سانتی مترارتفاع: ۲۲ سانتی مترعرض: ۵۲ سانتی مترقابل حمل و پرتابلبسیار مستحکم و مقاومعضلات تحت فشار: عضله سینه ، دلتوئید ، کول و ساعد دارای دسته های بسیار نرم و راحتمناسب برای حرکات: بارفیکس دست باز، بارفیکس دست جمع، پول آپ و چین آپ، شنا سوئدی، دراز نشست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میله بارفیکس تن زیب مدل ۲۸-اسفنجی

میله بارفیکس تن زیب مدل 28-اسفنجی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴x8x4 متر
  • وزن
    ۱۳۵۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن با رنگ کوره ای
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۴ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قطر لوله این بارفیکس ۲۸ میلی متر می باشد که قابل تحمل وزن حدود ۱۰۰کیلو گرم می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میله بارفیکس پاورجیم مدل ۲۰۲۴

میله بارفیکس پاورجیم مدل 2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x6x6 متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    فولاد
  • بیشترین طول
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قابلیت قفل شدن لوله توسط دو اهرم کناری برای جلوگیری از چرخش لوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میله بارفیکس مدل حلقه دار z90

میله بارفیکس مدل حلقه دار z90

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۹×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۰.۹۹۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهنی
  • بیشترین طول
    ۹۷ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۹۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میله بارفیکس مدل ۷۰۱۸۹

میله بارفیکس مدل 70189

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۴x33x30 متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • بیشترین طول
    ۸۱ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۱ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • سایر توضیحات
    میله بارفیکس چند کارهمیله شنامیله بارفیکسمیله دراز نشستمیله پشت بازو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ میله بارفیکس پلی فکتوری مدل سه لول کد PLF3163

میله بارفیکس پلی فکتوری مدل سه لول کد PLF3163

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۵×۰.۰۳×۰.۰۳ متر
  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • جنس میله
    فلز
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از فولاد – ضخامت تقریبا ۳ سانتی متر – قابل تنظیم طول از ۶۵ به ۹۵ سانتی متر – کمترین طول میله ۶۵ – بیشترین طول میله ۹۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میله بارفیکس مدل ساده قلاب دار s80 بسته ۱۰ عددی

میله بارفیکس مدل ساده قلاب دار s80 بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۸x02x0.2 متر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهنی
  • بیشترین طول
    ۸۶ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میله بارفیکس مدل X90

میله بارفیکس مدل X90

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۹×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۰.۹ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهنی
  • بیشترین طول
    ۹۶ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۹۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ میله بارفیکس مدل سه لول ۵۲۱۱

میله بارفیکس مدل سه لول 5211

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۳×۰.۰۴×۰.۰۷ متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن
  • بیشترین طول
    ۹۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    نصب راحتقطر لوله ۲۹ میلی مترحداکثر وزن قابل تحمل ۱۰۰ کیلوگرمتهیه شده از استیل با کیفیت و بادوامدارای دو پیچ و واشر برای نصب بهتر چهارچوباز نوع سه لول برای افزایش استحکام و مقاومتاندازه متغیر و قابل تنظیم بین ۶۳ تا ۹۵ سانتی متروجود دستگیره پلاستیکی برای راحتی بیشتر و جلوگیری از عرق کردن دستها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میله بارفیکس مدل سه لول

میله بارفیکس مدل سه لول

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲x4x4 متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن آبکاری شده
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میله بارفیکس مدل ZG90

میله بارفیکس مدل ZG90

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۹۰×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۰.۹۰۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهنی
  • بیشترین طول
    ۹۷ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۹۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    همراه قلاب مناسب اتصال تاب،کیسه بوکس و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ میله بارفیکس مدل TR

میله بارفیکس مدل TR

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۸۶×۰.۵×۰.۵ متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • جنس میله
    استیل
  • بیشترین طول
    ۹۲ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۶ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میله بارفیکس مدل MIRI 12 قلاب دار

میله بارفیکس مدل MIRI 12 قلاب دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۰۵×۰.۰۵×۰.۸۰ متر
  • وزن
    ۰.۸۰۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    اهنی
  • بیشترین طول
    ۸۶ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میله بارفیکس مدل تک لول حلقه دار

میله بارفیکس مدل تک لول حلقه دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۸×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۰.۹۵ کیلوگرم
  • جنس میله
  • بیشترین طول
    ۸۶ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ میله بارفیکس مدل Bar001

میله بارفیکس مدل Bar001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۰۵×۰.۰۵×۰.۰۶ متر
  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن
  • بیشترین طول
    ۱۰۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۳ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • سایر توضیحات
    – قابلیت نصب روی چارچوب‌های منحنی یا مسطح- مناسب برای تقویت عضلات بدن – دستگیره لاستیکی با طراحی مناسب برای چسبندگی بیشتر دست- دارای دو پیچ و واشر برای نصب بهتر در چهارچوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ میله بارفیکس رجال مدل سه لول SuperStrong

میله بارفیکس رجال مدل سه لول SuperStrong

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۳×۰.۰۴×۰.۰۷ متر
  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • جنس میله
    فولادکربن با روکش کروم
  • بیشترین طول
    ۹۸ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دستگیره لاستیکی با طراحی مناسب برای چسبندگی بیشتر دستدارای دو پیچ و واشر برای نصب بهتر در چهارچوبنهایت تحمل وزن تا ۱۱۵ کیلوگرمپیچ وسط نباید باز شود، در صورت باز شدن میله از بدنه جدا و بارفیکس خراب میشوداین کالا رنگبندی ندارد و فقط با دسته های مشکی رنگ به فروش میرسدطراحی دستیگره ضد تعریق و ضد لغزش نسبت به مدل ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میله بارفیکس مدل سه لول کد Rk66-105

میله بارفیکس مدل سه لول کد Rk66-105

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۶×۰.۰۸×۰.۰۸ متر
  • وزن
    ۱.۴ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن
  • بیشترین طول
    ۱۰۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۶ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    از هر طرف ۲۵ سانتی متر به ابعاد اضافه میشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ میله بارفیکس مدل P905-R

میله بارفیکس مدل P905-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x5x5 متر
  • وزن
    ۷۰۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    استیل
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مدل : P905-R/ وزن قابل تحمل : ۱۲۰ کیلوگرم/ جنس بدنه : استیل با دسته های اسفنجی/ نوع : سر گرد/ طول : قابلیت تنظیم از ۶۰ تا ۹۵ سانتی متر/ کیفیت : درجه ۱/ مناسب برای : آقایان و بانوان/ نوع ورزش : هوازی/کشور سازنده : تایوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ میله بارفیکس مدل تک لول q80

میله بارفیکس مدل تک لول q80

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۸×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۰.۹ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهنی
  • بیشترین طول
    ۸۶ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ میله بارفیکس مدل MBM

میله بارفیکس مدل MBM

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۸×۰.۰۸×۰.۰۸ متر
  • وزن
    ۱.۳ کیلوگرم
  • بیشترین طول
    ۹۴ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۸ سانتی‌متر
  • امکانات همراه
    دستگیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ میله بارفیکس مدل سه لول MBM

میله بارفیکس مدل سه لول MBM

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵x7x2 متر
  • وزن
    ۱.۵۵ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ میله بارفیکس مدل MIRI 002

میله بارفیکس مدل MIRI 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x50x3 متر
  • وزن
    ۱۳۵۲ کیلوگرم
  • جنس میله
    استیل
  • بیشترین طول
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۱۱۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ میله بارفیکس تن زیب مدل ۳۲-اسفنجی

میله بارفیکس تن زیب مدل 32-اسفنجی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x8x4 متر
  • وزن
    ۱۵۵۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن با رنگ کوره ای
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۴ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قطر لوله این بارفیکس ۳۲ میلی متر می باشد که قابل تحمل وزن حدود ۱۲۰ کیلو گرم می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ میله بارفیکس تک لول مدل قلاب دار

میله بارفیکس تک لول مدل قلاب دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۸×۰.۰۵×۰.۰۵ متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن
  • بیشترین طول
    ۹۰ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۸۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – تحمل وزن تا ۹۰ کیلوگرم – جنس لوله آهن با آبکاری کروم می باشد – طول میله از ۸۰ سانت تا ۹۰ سانت قابل تغییر است – دارای ۲ قلاب جهت آویزان کردن تاب کودک و کیسه بکس – تک لول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ میله بارفیکس مدل حلقه دار

میله بارفیکس مدل حلقه دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶۲×۰.۳×۰.۳ متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • جنس میله
    آهن آبکاری شده
  • بیشترین طول
    ۹۵ سانتی‌متر
  • کمترین طول
    ۶۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید میله بارفیکس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا