ابزار غیر برقی

مجموعه مته، راهنمای خرید مجموعه مته و قلاویز دریل ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مجموعه مته باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

هنگام مونتاژ یک کیت ابزار برای پروژه‌های بهسازی، تعمیر، نگهداری و ساخت و ساز خانه، یکی از اولین اقلام خریداری شده اغلب یک دریل برقی و به دنبال آن مجموعه مته است. این ابزارهای برش قابل اتصال همان چیزی هستند که در سطوح مختلف طیف وسیعی از انواع و اندازه‌های سوراخ را به وجود می‌آورند. در قفسه‌های فروشگاه‌های ابزار فروشی عرضه تقریباً بی‌پایانی از مجموعه مته در انواع، اندازه‌ها و گزینه‌های مواد مختلف وجود دارد که هر کدام برای کارهای خاصی مناسب هستند و یک فرد خودکار باید نوع مناسب را برای استفاده بداند. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه مجموعه مته مناسب را برای این کار انتخاب کنید و چرا ما موارد زیر را به عنوان بهترین مجموعه مته موجود در بازار را انتخاب کرده‌ایم.

داشتن مجموعه مته مناسب همه دنیا را متمایز می‌کند. تلاش برای سوراخ کردن با مته اشتباه کافی است تا هر فرد عاقلی را دیوانه کند. همچنین مطمئن شوید که مته شما کاملا تیز است. اکثر مته‌ها کار خود را تنها با اندکی فشار از طرف کاربر انجام می‌دهند. اگر متوجه شدید که مجبور به استفاده از نیروی زیادی برای سوراخ کاری هستید، احتمالاً زمان آن رسیده است که آن مته را دور بیندازید و یک مجموعه مته دیگر را به دلیل کسل‌کننده بودن مجموعه قبلی به دست آورید. مجموعه مته کسل کننده نه تنها می‌تواند کار شما را خراب کند، بلکه فشار بیشتری به دریل شما وارد می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مجموعه مته را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مقاله شما را با انواع مجموعه مته موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مجموعه مته باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

مجموعه مته چیست و چه کاربردی دارد؟

این مجموعه شامل مجموعه‌ای از مته‌ها هستند که معمولاً دارای طیف وسیعی از اندازه‌ها برای اطمینان از مناسب بودن برای کاربردهای مختلف هستند. مته‌ها ابزارهایی هستند که به دریل شما اجازه می‌دهند از طریق اعمال گشتاور دایره‌ای یا نیروی چرخشی، سوراخ‌هایی را در مواد مختلف ایجاد کنید. قسمت بالایی مته ساقه نامیده می‌شود و به چاک، یک گیره مخصوص در بدنه اصلی سه نظام دریل متصل می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دریل 

انواع مجموعه مته موجود در بازار:

  1. مته پیچشی: مته پیچشی رایج ترین نوع مته برای مصارف خانگی است. این مدل برای حفاری همه منظوره در چوب، پلاستیک و فلز نازک کار می‌کند.
  2. مته براد پوینت: یک مته براد پوینت برای سوراخ کردن چوب طراحی شده است. تسمه در مرکز نوک مته کمک می‌کند تا به طور دقیق برای سوراخ کاری دقیق قرار گیرد و نقطه خروج تمیزی در قطعه کار ایجاد می‌کند. فلوت‌ها شیارهایی که به دور مته می‌پیچند و تراشه‌ها و گرد و غبار را از بین می‌برند که بسیار پهن هستند تا مواد بیشتری را جدا کنند.
  3. مته مارپیچ: مارپیچ، نوع دیگری از مته‌های حفاری چوب می‌باشد که دارای یک نوک پیچ است که سوراخ را شروع می‌کند و مته را از طریق قطعه کار می‌کشد تا به سرعت یک سوراخ تمیز ایجاد کند. طول این مته‌ها تا ۱۸ اینچ می‌رسد. مانند مته براد پوینت، فلوت‌های بزرگ به حذف تراشه‌ها و گرد و غبار کمک می‌کنند. یک مارپیچ با یک مرکز توخالی حتی بیشتر براده برداری را فراهم می‌کند و امکان حفاری عمیق تر را فراهم و یکی با مرکز جامد قوی‌تر و سفت تر است.
  4. مته خود تغذیه: یک لقمه خود تغذیه از چوب سوراخ می.کند. مانند مارپیچ، یک پیچ در نوک به قرار دادن بیت کمک می‌کند و آن را از طریق قطعه کار می‌کشد. با این حال، این مته فشرده تر است. فلوت استاندارد یک مته چرخشی را ندارد، بنابراین باید به صورت دوره‌ای آن را به عقب بکشید تا تراشه‌ها و گرد و غبار پاک شود.
  5. مته نصب کننده: بیت نصب کننده یک مته پیچشی تخصصی است که برای نصب سیم کشی مانند آنچه برای سیستم‌های سرگرمی یا امنیتی استفاده می‌شود طراحی شده است. این مته می‌تواند تا ۱۸ اینچ طول داشته باشد و چوب، گچ و مقداری سنگ تراشی را سوراخ کند. هنگامی که دیوار، کف یا سطح دیگری را سوراخ کردید، یک سیم را به سوراخ کوچک در مته وارد می‌کنید و با استفاده از مته، می‌توانید آن را از سوراخی که حفر کرده‌اید به عقب بکشید. سپس می‌توانید این سیم را به سیم یا کابل اضافی وصل کنید و آن را از سوراخ بیرون بکشید.
  6. مته بیل: یک بیل، که به عنوان پارو نیز شناخته می‌شود، سوراخ‌هایی با قطر بزرگ به قطر ۱-۱/۲ اینچ در چوب ایجاد می‌کند. دارای یک تیغه صاف با نوک تیز است که به موقعیت و ثابت شدن مته کمک می‌کند. برخی از مته‌ها نقاطی در دو لبه دارند که به ایجاد سوراخ و نقطه خروجی تمیزتر کمک می‌کند.
  7. مته فورستنر: یک بیت فورستنر سوراخ های صاف و تمیزی را روی چوب ایجاد می کند. می توانید از آن برای ایجاد سوراخ هایی با کف صاف برای دریافت رولپلاک استفاده کنید. اگر نیاز به سوراخ کردن قطعه کار دارید، یک سوراخ خروجی منظم ایجاد می کند. طراحی همچنین به شما امکان می دهد سوراخ ها را روی هم قرار دهید. یک نقطه به شما کمک می کند تا بیت را دقیقاً روی قطعه کار قرار دهید. لقمه را به طور منظم بیرون بکشید تا در حین کار، تراشه ها و گرد و غبار پاک شوند. یک مته دستی ممکن است همیشه نیرو یا کنترل مورد نیاز برای استفاده از بیت فورستنر را به شما ندهد، بنابراین دریل پرس برای برخی از کاربردها گزینه بهتری است.
  8. مته کانترسینک: مته سینک که به آن مته پیلوت پیچ نیز می‌گویند، یک بیت تخصصی برای ایجاد سوراخ در چوب است. در یک عمل، مته می‌تواند سوراخ‌های پایلوت و کانترسینک را ایجاد کند و به شما این امکان را می‌دهد که یک بست را روی هم فرو کنید و یک دوشاخه را روی سر بست نصب کنید.
  9. پلاگ کاتر: یک کاتر پلاگین سوراخ هایی را روی چوب ایجاد می‌کند و شاخه‌های چوبی را برای استفاده در پوشاندن بست‌های فرو رفته ایجاد می‌کند.
  10. مته پله‌ای: یک بیت پله در درجه اول برای حفاری در فلز نازک، تا ۱/۴ اینچ طراحی شده است، اما با چوب کار می‌کند. طراحی پلکانی این امکان را به شما می‌دهد که از یک بیت برای سوراخ کردن سوراخ‌هایی با قطرهای مختلف استفاده کنید. اغلب قطر هر پله در مته فلزی حک می‌شود. شما همچنین می‌توانید از این نوع مته برای سوراخ کردن سوراخ‌ها و پاک کردن مواد زائد استفاده کنید.
  11. مته کاشی: یک قطعه کاشی از نوک کاربید برای سوراخ کردن برخی از انواع کاشی استفاده می‌شود و در عین حال احتمال تراشه و ترک را کاهش می‌دهد. بسته بندی را بررسی کنید تا کاشی را مشخص کنید که می‌تواند سوراخ کند.
  12. مته سنگ تراشی: یک مته سنگ تراشی برای سوراخ کردن مواد سختی مانند بتن، آجر و سایر سنگ‌ها استفاده می‌شود. برخی با مته‌های چرخشی استاندارد سیمی یا شارژی کار می‌کنند، اما مته‌هایی که برای استفاده با مته چکشی چرخشی یا چکشی طراحی شده‌اند و می‌توانند به سوراخ کردن بتن در سنگ تراشی موثرتر کمک کنند. ضربه زدن این ابزار نوک کاربید را به داخل مواد هدایت می‌کند در حالی که عملکرد چرخشی زباله‌ها را در امتداد فلوت‌ها دور می‌کند.
  13. مته گرد بر: یک مته که سوراخ‌های بزرگی را برای نصب سخت افزار درب یا ایجاد یک گذرگاه برای سیم کشی ایجاد می‌کند. یک برش در کناره سیلندر اره به شما این امکان را می‌دهد که آن را بیرون بکشید. به طور معمول، یک مته گرد بر به یک آربور یا سنبه که شامل یک ساق است متصل می‌شود. آربور همچنین دارای یک بیت پیلوت برای وسط و ثابت کردن تیغه برش است. برخی از اره‌های حفره‌ای کوچک‌تر دارای ساقه داخلی هستند و از اره پیلوت استفاده نمی‌کنند. یک گرد بر سوراخ دو فلزی چوب و فلز را برش می‌دهد. یک اره سوراخ دار با لبه کاربید روی مواد سنگین تری مانند کاشی و سرامیک و سنگ تراشی کار می‌کند. مته گردبر با لبه الماس نیز روی کاشی و سنگ تراشی کار می‌کند اما سریعتر از مدل‌های کاربید برش می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مته گرد بر

انواع مجموعه مته بر اساس جنس:

موادی که مته‌ها از آن‌ها ساخته می‌شوند و پرداخت‌های اعمال شده بر روی آن‌ها نقش مهمی در طول عمر و عملکرد بیت دارند. مصالح و پوشش‌های متداول عبارتند از:

  • مته‌های فولادی با سرعت بالا (HSS): می‌توانند چوب، فایبرگلاس، پلی وینیل کلراید (PVC) و فلزات نرم مانند آلومینیوم را سوراخ کنند.
  • مته‌های کبالت: بسیار سخت هستند و گرما را به سرعت دفع می‌کنند. آن‌ها بیشتر برای حفاری در آلومینیوم و فلزات سخت مانند فولاد ضد زنگ استفاده می‌شوند.
  • مته‌های HSS با پوشش اکسید مشکی: دارای روکش طراحی شده برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی و افزایش دوام هستند. آن‌ها بیشتر از بیت‌های HSS اولیه دوام می‌آورند و روی مواد مختلفی از جمله فلز، چوب سخت، چوب نرم، PVC و فایبرگلاس به خوبی کار می‌کنند.
  • مته‌های HSS با پوشش تیتانیوم: اصطکاک کمتری تولید می‌کنند. آن‌ها سخت تر از بیت‌های HSS اولیه هستند و برای مدت طولانی تری تیز می‌مانند. آن‌ها برای حفاری چوب، فلز، فایبرگلاس و پی وی سی کار می‌کنند.
  • مته‌های با نوک کاربید: بسیار طولانی تر از مته‌های فولادی، HSS یا تیتانیوم تیز می مانند. آن‌ها برای حفاری کاشی و سنگ تراشی موثر هستند.

استانداردهای مجموعه مته:

استانداردهای اصلی برای مته‌ها به شرح زیر است:

  • استاندارد DIN 333: مته‌های مرکزی ۶۰ درجه، انواع R، A و B
  • استاندارد DIN 338: مته‌های استوانه‌ای شات
  • استاندارد DIN 340: مته‌های استوانه‌ای بلند
  • استاندارد DIN 345: مته‌های مخروطی مورس
  • استاندارد DIN 1869: مته‌های استوانه‌ای بسیار بلند
  • استاندارد DIN 1870: مته‌های مخروطی مورس بسیار بلند
  • استاندارد DIN 1897: مته‌های استوانه‌ای بسیار کوتاه
  • استاندارد DIN 6537: مته‌های پیچشی جامد در فلزات سخت با ساقه استوانه‌ای
  • استاندارد DIN 6539: مته‌های جامد در فلزات سخت با ساقه استوانه‌ای شکل
  • استاندارد DIN 8037: مته‌های استوانه‌ای با درج‌های کاربید برای مواد فلزی
  • استاندارد DIN 8374: مته‌های پله‌ای با ساقه‌های استوانه‌ای برای سوراخ‌ها و پخ‌ها برای پیچ‌های سر فرو رفته
  • استاندارد DIN 8378: مته‌های پله‌ای با ساقه استوانه‌ای برای ضربه زدن به سوراخ‌های پیلوت
  • استاندارد DIN 8379: مته‌های پله‌ای با ساقه مخروطی مورس برای ضربه زدن به سوراخ‌های پیلوت

حتما بخوانید: راهنمای خرید انبر پرچ

نکات مهمی که هنگام خرید مجموعه مته باید در نظر بگیرید:

  1. مواد: قبل از شروع خرید مته، مهم است که بدانید دقیقاً برای چه شغلی به آن نیاز دارید. آیا در سنگ یا چوب سوراخ می‌کنید؟ یا نیاز به حفاری دقیق روی مواد سفت و سخت مانند شیشه دارید؟ چیزی که در حال حفاری آن هستید اولین چیزی است که باید در نظر بگیرید.
  2. دقت: هنگامی که ابزار را با مواد مطابقت دادید، باید در نظر بگیرید که چقدر باید دقیق باشید. برخی برای ایجاد سوراخ‌های تمیز ایده آل هستند در حالی که برخی دیگر برای ایجاد سوراخ‌های ناهموار مناسب هستند. باز هم، داشتن درک واضح از کاری که انجام می‌دهید در اینجا مهم است زیرا می‌توانید بهترین نوع مته را برای پروژه خود پیدا کنید.
  3. مشخصات اندازه: در ایالات متحده، مته‌های استاندارد اغلب به صورت کسری، ۱/۶۴ اینچ، معمولاً از ۱/۱۶ اینچ تا یک اینچ اندازه می‌شوند. اگر به سوراخ بزرگ‌تری نیاز دارید، می‌توانید بیل یا مته گردبر را انتخاب کنید. اندازه بیت نیز ممکن است به میلی متر و اعشار برچسب گذاری شود، اما نگران نباشید که بفهمید کدام اندازه‌ها معادل هستند. نمودارهای تبدیل در هر جایی که مته‌ها فروخته می‌شوند پست می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین نیز پیدا کرد.
  4. زاویه نقطه: از مته‌ای به مته دیگر متفاوت است (۹۰ درجه، ۱۲۰ درجه، ۱۳۵ درجه، ۱۴۰ درجه، ۱۴۵ درجه) و باید متناسب با فلزی باشد که قصد دارید حفاری کنید. هرچه فلز سخت‌تر باشد، زاویه نقطه بزرگ‌تر و بنابراین نقطه صاف‌تر است. این عامل به مواد مته نیز بستگی دارد.
  5. پوشش‌های مته: نکته مهم در هر مته روکش دار ضخامت پوشش است. خرید از یک برند معتبر به طور معمول تضمین می‌کند که یک مجموعه مته با ضخامت مناسب به دست آورید، با این حال، نقطه ضعف خرید مجموعه مته ارزان قیمت این است که اغلب روکش‌ها نازک هستند و به خصوص سخت گیر نیستند، به این معنی که پوشش به زودی فرسوده می‌شود و فلز هسته را آشکار می‌کند.
  6. سازگاری: هنگام انتخاب مجموعه مته، مهم است که بررسی کنید آیا مجموعه‌ای که می‌خواهید با نوع یا مارک دریل شما سازگار است یا خیر. برخی از مجموعه‌های مته‌ها دارای اتصال جهانی خواهند بود، به این معنی که با اکثر چاک‌های دریل (بخشی از مته که مته در آن قرار می‌گیرد) سازگار هستند، در حالی که مته‌های تخصصی‌تر ممکن است فقط با مارک‌ها یا انواع خاصی از مته‌ها کار کنند. بنابراین مهم است که قبل از کلیک بر روی دکمه بسیار مهم «خرید محصول» این موضوع را بررسی کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید مجموعه مته مورد نظر خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مجموعه مته ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مته کاجی جاب مدل JB-300 مجموعه ۳عددی

مته کاجی جاب مدل JB-300 مجموعه 3عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • کاربری
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مته قلاویز سامکو مدل YPGH-06 مجموعه ۶ عددی

مته قلاویز سامکو مدل YPGH-06 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۵ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • توضیحات مجموعه
    سایزهای مته ها به شرح زیر:۱= ۳ تا ۶ میلیمتر (۱.۴ , ۱.۸)۲= ۶ تا ۸ میلیمتر (۱.۴ , ۵.۱۶)۳= ۸ تا ۱۱ میلیمتر (۵.۱۶ , ۷.۱۶)۴= ۱۱ تا ۱۴ میلیمتر (۷.۱۶ , ۹.۱۶)۵= ۱۴ تا ۱۸ میلیمتر (۹.۱۶ , ۳.۴)۶= ۱۸ تا ۲۵ میلیمتر (۳.۴ , ۱) می باشد.
  • جنس کالا
    فولاد فورج
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۰.۲۳۰ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۶ عددی قلاویز سر مته دستی ( چپ گرد ) سامکو – از این ابزار در واقع،جهت دنده نمودن داخل استوانه یا به اصلاح مهره ها استفاده می شود.- مناسب برای در آوردن پیچ های بریده،شکست و کچل شده ها (گل پیچ ازبین رفته) می باشد.- جنس : فولادی- مناسب کار بر روی فلز – ابعاد بسته بندی : ۲x7x11 سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مته چوب تراش مدل T10 مجموعه ۱۰ عددی

مته چوب تراش مدل T10 مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲.۱۲.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    تنگستن کاربید
  • کاربری
    چوب
  • سایر توضیحات
    دنباله ۳ میلیمتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مته برگی جاب مدل JB-70345 مجموعه ۶ عددی

مته برگی جاب مدل JB-70345  مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰×۵×۱۵سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد سخت کاری شده
  • کاربری
    چوب
  • وزن بسته بندی
    ۰.۳ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    ۱ عدد مته برگی ۱۲ میلیمتری به طول ۱۵ سانتیمتر ۱ عدد مته برگی ۱۶ میلیمتری به طول ۱۵ سانتیمتر ۱ عدد مته برگی ۱۸ میلیمتری به طول ۱۵ سانتیمتر ۱ عدد مته برگی ۲۰ میلیمتری به طول ۱۵ سانتیمتر ۱ عدد مته برگی ۲۵ میلیمتری به طول ۱۵ سانتیمتر ۱ عدد مته برگی ۱۰ میلیمتری به طول ۱۵ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مته گردبر کاتکس مدل ۹۹۹۹ مجموعه ۱۱ عددی

مته گردبر کاتکس مدل 9999 مجموعه 11 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    فلز
  • کاربری
    پلاستیک
  • وزن بسته بندی
    ۳ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مته و سری متابو مدل ۶۲۶۷۰۸۰۰۰ مجموعه ۸۶ عددی

مته و سری متابو مدل 626708000 مجموعه 86 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۴x19x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۹۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    شامل مته های الماسه سایز ۴ ، ۵ ، ۶ (۲عدد) ،۷ ، ۸ و ۱۰ میلیمتری، مته آهن سایز ۱.۵ (۲ عدد) ، ۲ (۲ عدد) ، ۲.۵ ، ۳ (۲ عدد) ، ۴ ، ۴.۵ ، ۵ ، ۵.۵ ، ۶ و ۶.۵ میلیمتری، مته چوب سایز ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ و ۱۰ میلیمتری و مته برگی سایز ۱۲ ، ۱۶ ، ۲۰ و ۲۵ میلیمتری. ۳۲ عدد سری ۲۵ میلیمتری متشکل از PH 0 x 1, PH 1 x 2, PH 2 x 2, PH 3 x 2; PZ 0 x 1, PZ 1 x 2, PZ 2 x 2, PZ 3 x 2; S 3 x 1, S 4 x 2, S 6 x 2; S 7 x 1; T 10 x 1) , (T 15 x 2, T 20 x 2, T 25 x 1, T 30 x 1; H 3 x 1 , H. 4 x 1, H 5 x 2, H 6 x1 و ۱۳ عدد سری ۵۰ میلیمتری متشکل از (je 1 x PH 1, PH 2, PH 3; PZ 1, PZ 2, PZ 3; T 15, T 20) و ۸ عدد سری بکس سایز ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ میلیمتری به همراه شابلون، کانترسینک و رابط با خاصیت آهنربایی به همراه یک جعبه بسیار مقاوم
  • جنس کالا
    فلز
  • کاربری
    ام‌دی‌اف
  • وزن بسته بندی
    ۱.۴ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد فنی : ۶۲۶۷۰۸۰۰۰ (جهت تایید اصالت کالا و استعلام در سایت اصلی متابو) – ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم (کیفیت S2) – آداپتور و رابط مغناطیسی با قابلیت تعویض سریع سری – جعبه باکیفیت و مستحکم در طراحی خاص Metabo – کیفیت بالا و مستحکم – مجموعه ای کامل از مته های الماسه، آهن و چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مته گردبر چوب فورد مدل ۱۳۹۴۹۷ مجموعه ۱۸ عددی

مته گردبر چوب فورد مدل 139497 مجموعه 18 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    گردبر سایز : ۱۹ – ۲۹ – ۳۸ – ۴۴ – ۵۱ – ۶۴ – ۷۶ – ۸۹ – ۱۰۲ – ۱۲۷ میلیمتر – مته برگی سایز : ۲۰ و ۲۲ میلیمتر
  • جنس کالا
    فلز
  • کاربری
    چوب
  • اقلام همراه
    گردبر – مته برگی – رابط گردبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قلاویز سر مته شش گوش مدل گوریلا کد YP-BITKHOR-3-4-5-6-8-10-12MM سایز ۳-۱۲ میلیمتر مجموعه ۷ عددی

قلاویز سر مته شش گوش مدل گوریلا کد YP-BITKHOR-3-4-5-6-8-10-12MM سایز 3-12 میلیمتر مجموعه 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۳x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • توضیحات مجموعه
    مجموعه ۷ عددی قلاویز سر مته ۶ گوش شامل:۳ . ۴ . ۵ . ۶ . ۸ . ۱۰ . ۱۲ میلیمتر می باشد
  • جنس کالا
    فولاد تندبر HSSE
  • شماره
    ۳-۱۲ میلیمتر
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۰.۱۵۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۷ عددی قلاویز سر مته شش گوش مدل گوریلا- سایز ها به ترتیب : ۳ . ۴ . ۵ . ۶ . ۸ . ۱۰ . ۱۲ میلیمتر می باشد- این نوع مته شش گوش (بیت خور ) بوده قابلیت اتصال به رابط و هم مناسب دریل و شارژی می باشد- مته قلاویز ابزاریست که هم کار سوراخ کردن و هم کار قلاویز زدن را با هم انجام میدهد.- ساخته شده از فولاد HSS-E مقاوم در برابر فشار و گرما- مناسب برای سوراخ کاری و قلاویز کردن- قابلیت سوراخ‌کاری با سرعت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مته فرز انگشتی کد ۸۵۸۰ مجموعه ۶ عددی

مته فرز انگشتی کد 8580 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل سری
  • توضیحات مجموعه
    قطرمته ها:۳میلیمترطول مته ها:۴سانتیمتر۶عدد مته باسرهای متفاوت
  • جنس کالا
    آلیاژآهن
  • شماره
    ۱تا۷میلیمتر
  • کاربری
    سنگ
  • وزن بسته بندی
    ۰.۰۳۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مته کاجی جاب مدل JB-600 مجموعه ۶ عددی

مته کاجی جاب مدل JB-600 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • شماره
    ۴ الی ۳۲ میلیمتر
  • کاربری
    آسفالت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مجموعه ۶ عددی مته و سه نظام فشاری مدل Doko P

مجموعه 6 عددی مته و سه نظام فشاری مدل Doko P

مشخصات

  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    سه نظام فشاری۵ عدد مته به سایز های ۱.۵، ۱، ۰.۸، ۰.۷، ۰.۶یک کولت اضافه
  • جنس کالا
    فلز و پلاستیک
  • شماره
    ۰.۱ تا ۱.۵ میلی متر
  • کاربری
    چوب
  • سایر توضیحات
    مناسب معرقمدار چاپیسوراخ کاریهای ظریف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مجموعه ۶ عددی مته فلز ونوس دی اس اچ مدل ۱۵۰۱۰۴

مجموعه 6 عددی مته فلز ونوس دی اس اچ مدل 150104

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۶ × ۱.۷ × ۶.۵ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    HSS
  • شماره
    ۸ و ۶ و ۵ و ۴ و ۳ و ۲
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۱۰۸ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مجموعه ۹ عددی مته رونیکس مدل RH-5585

مجموعه 9 عددی مته رونیکس مدل RH-5585

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۶*۹*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    سایز مته آهن:۵/۳ , ۸/۶/۵/۴/۳ میلیمتر و سایز مته الماسه بتن : ۸/۷/۶ میلیمتر
  • جنس کالا
    فولاد ، الماسه
  • شماره
    ۳ ، ۳.۵ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۸
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۲۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مته آهن ولف مدل HSS مجموعه ۱۹ عددی

مته آهن ولف مدل HSS مجموعه 19 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۳x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۵ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی تکی
  • جنس کالا
    HSS
  • شماره
    ۱-۱۰
  • کاربری
    آهن
  • اقلام همراه
    سایز مته ها از نمره ۱ الی ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مته پله ای مدل کاجی مجموعه ۳ عددی

مته پله ای مدل کاجی مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x12x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    بسته ی سه عددیمته کاجی سایز ۴ تا ۱۲مته کاجی سایز ۴ تا ۲۰مته کاجی سایز ۴ تا ۳۲
  • جنس کالا
    تیتانیوم سخت
  • شماره
    سایز۴_۱۲ , ۴_۲۰ , ۴_۳۲
  • کاربری
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مته قلاویز چپ گرد کد ۷۲۵ مجموعه ۸ عددی

مته قلاویز چپ گرد کد 725 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد
  • شماره
    ۱-۸
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۴۰۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مته چهار شیار مدل AT – 4678×110 سایز ۴ /۶ /۷ / ۸ میلی متر مجموعه چهار عددی

مته چهار شیار مدل AT - 4678x110 سایز 4 /6 /7 / 8 میلی متر مجموعه چهار عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • جنس کالا
    فولاد
  • کاربری
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مته کبالت اینکو مدل ۱۱۹۵ مجموعه ۱۹ عددی

مته کبالت اینکو مدل 1195 مجموعه 19 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۳ × ۱۵ × ۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • توضیحات مجموعه
    شامل ۱۹ عدد مته کبالت به سایز های ۱ / ۱.۵ / ۲ / ۲.۵ / ۳ / ۳.۵ / ۴ / ۴.۵ / ۵ / ۵.۵ / ۶ / ۶.۵ / ۷ / ۷.۵ / ۸ / ۸.۵ / ۹ / ۹.۵ / ۱۰ میلی‌متر
  • جنس کالا
    کبالت
  • کاربری
    سایر
  • سایر توضیحات
    Ingco AKDB1195 Cobalt Drill Bit set 19 Pcsست ۱۹ عددی مته آهنبه سایزهای ۱، ۱.۵، ۲، ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۴، ۴.۵، ۵، ۵.۵، ۶، ۶.۵، ۷، ۷.۵، ۸، ۸.۵، ۹، ۹.۵ و ۱۰ میلی‌مترساخته شده از فولاد تندبر (HSS) و کبالتمجهز به شیارهای مارپیچ دقیق و عمیقدارای زاویه برش ۱۱۸ درجهمجهز به سیستم مته‌گیر سادهقابل نصب بر روی انواع دریل‌ها روی انواع دریل‌هالوازم جانبی مخصوص سوراخکاری انواع آلیاژهای چدن، آهن، فلزات مختلف و فولاددارای مقاومت بالا در برابر حرارت و سرعت بالای کاربا کیفیت و عمر طولانیطلایی رنگهمراه با یک محفظه‌ی نگهدارنده‌ی پلاستیکی مقاومدارای قفل محکم و امکان آمیختن از دیوارقابل استفاده در صنایع، تاسیسات، ساختمان‌سازی و کارهای عمرانیدر ابعاد ۱.۳ × ۱۵ × ۱۶ سانتی‌متربه وزن ۴۳۰ گرمدارای استاندارد DIN 338ساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مته گردبر جاب مدل JB-0016 مجموعه ۱۶ عددی

مته گردبر جاب مدل JB-0016 مجموعه 16 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    مت
  • جنس کالا
    فولاد
  • کاربری
    آلومینیوم
  • وزن بسته بندی
    ۱ کیلوگرم
  • اقلام همراه
    شامل مته به سایزهای ۱۹-۲۲-۲۸-۳۲-۳۸-۴۴-۵۱-۶۴-۷۶-۸۹-۱۰۲-۱۲۷
  • سایر توضیحات
    شامل مته به سایزهای ۱۹-۲۲-۲۸-۳۲-۳۸-۴۴-۵۱-۶۴-۷۶-۸۹-۱۰۲-۱۲۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مته آهن اینکو مدل AKSDB-9165 مجموعه ۱۶ عددی

مته آهن اینکو مدل AKSDB-9165 مجموعه 16 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱.۵×۱۷×۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • توضیحات مجموعه
    ۶ عدد مته آهن با سایز: ۲،۳،۳،۵،۴،۶ میلی متر۴ عدد مته دیوار با سایز: ۴،۵،۶ و ۸ میلی متردو عدد سری پیچ گوشتی دوسو: SL4.5،SL5.5دو عدد سری پیچ گوشتی چهارسو :PH1،PH2دو عدد سری پیچ گوشتی چهارسو خاردار:PZ1،PZ2درایو سری پیچ گوشتی ها: ۱/۴ اینچ
  • جنس کالا
    مته های آهن از HSS یا فولاد تند بر / سری پیچ گوشتی ها از S2
  • کاربری
    سایر
  • سایر توضیحات
    Ingco AKSDB9165 16Pcs Drill Bits And Screwdriver Bits Set16 قطعه شامل سری پیچ گوشتی تعویض‌شونده‌ی دوسو، چهارسو، چهارسوی خاردار، مته‌ی فلز و مته الماسهدارای ۶ عدد مته آهن به سایزهای ۲، ۳، ۳.۵، ۴، ۵ و ۶ میلیمتر دارای ۴ عدد مته مصالح به سایزهای ۴، ۵، ۶ و ۸ میلیمتردارای ۲ عدد سری پیچ گوشتی دو سو در سایزهای SL4.5 و SL5.5دارای ۲ عدد سری پیچ گوشتی چهارسو در سایزهای PH1 و PH2دارای ۲ عدد سری پیچ گوشتی چهارسوی خاردار در سایزهای PZ1 و PZ2سری پیچ گوشتی‌ها دارای درایو ۱/۴ اینچ و طول ۲۵ میلیمتر ( ۱ اینچ )جنس سری ها از فولاد S2جنس مته‌های آهن از فولاد تند بر یا HSSتمام مته ها به صورت دو شیارهلوازم جانبی مخصوص سوراخکاری با دور بالاوزن بسته بندی : ۱۴۰ گرمابعاد بسته بندی : ۱.۵×۱۷×۱۷ سانتی متر ساخت چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مته جاب مدل JB-0016 GSS مجموعه ۱۶ عددی

مته جاب مدل JB-0016 GSS مجموعه 16 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • کاربری
    ام‌دی‌اف
  • وزن بسته بندی
    ۰.۴ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تیغ و مته اور فرز مشتی باس مدل SHANK-6MM مجموعه ۱۲ عددی

 تیغ و مته اور فرز مشتی  باس مدل SHANK-6MM مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۸×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۹۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • جنس کالا
    فولاد
  • شماره
    ۶ میلی متری
  • کاربری
    چوب
  • وزن بسته بندی
    ۰.۷ کیلوگرم
  • اقلام همراه
    ۱۲ عددی تیغ و آچار آلن
  • سایر توضیحات
    این مجموعه ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا:لبه‌هایی با طرح‌های مختلف شکل داده، لمینیت و ونیر را کوتاه کرده، کام لولا (Hinge Mortise) ایجاده کرده و اتصالات متنوعی در نجاری من جمله دادو (Dado)، دم چلچله (Dovetail)، فاق پله‌ای (Rabbet)، کام و زبانه (Mortise-and-Tenon)، شیار و زبانه (Tongue-and-Groove) ایجاد کنید. تیغ اورفرز را می‌توان روی انواع مختلف اور فرز ثابت، Dشکل، پلانج یا… استفاده کرد و با استفاده از آن طرح مورد نظر را در قسمت لبه کار ایجاد کنید. همچنین در برخی موارد می‌توانید با استفاده از چند تیغ اورفرز مختلف و به کارگیری ترکیبی از آنها طرحی پیچیده را روی لبه چوب پیاده کنید. این تیغ ها مخصوص اور فرز مشتی می باشد که قطر آن ۶ میلی متر می باشد همچون اور فرز های مشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مته گرد بر چوب جاملی مدل ۲۷۰۳ مجموعه ۴ عددی

مته گرد بر چوب جاملی مدل 2703 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد
  • شماره
    ۳۲، ۳۸، ۴۴ و ۵۴ میلیمتر
  • کاربری
    چوب
  • سایر توضیحات
    xاین مجموعه دارای ۴ عدد مته پر مصرف گرد بر به سایزهای ۳۲، ۳۸، ۴۴ و ۵۴ میلیمتر می باشد که جهت سوراخکاری در چوب و پلاستیک کاربرد دارد. مجموعه ای مقرون به صرفه و اقتصادی که در هر خانه ای لازم می باشد. جنس بکار رفته در این مته ها از فولاد می باشد که دوام آن را تضمین می کند. همچنین در داخل این مجموعه یک عدد دنباله مته گنجانده شده است که برای استفاده از گردبر لازم می باشد و مته این دنباله قابلیت تعویض دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مته و سری پیچ گوشتی وی تولز مدل VT2127 مجموعه ۲۰۴ عددی

مته و سری پیچ گوشتی وی تولز مدل VT2127 مجموعه 204 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • توضیحات مجموعه
    این مجموعه شامل:۳۸ عدد مته آهن در سایزهای مختلف ، ۱۴ عدد مته چوب، ۵ عدد مته الماسه، ۳ عدد مته برگی، ۱۴ عدد سری پیچ گوشتی ۵ سانت، ۲۰ عدد سری پیچ گوشتی ۲.۵ سانت، ۱۰ عدد بکس سردریلی، ۴ عدد قطعه تنظیم میزان عمق سوراخ کاری، ۲ عدد رابط پیچ، ۴ عدد گردبر مخصوص چوب و پلاستیک و کناف، ۱ عدد دنباله گردبر، ۱ عدد مته خزینه، ۱ عدد رابط مگنتی سری پیچ گوشتی، ۱ عدد دسته پیچ گوشتی جغجغه‌ای، ۱ عدد آچار آلن، یک عدد رابط فنری و ۸۴ عدد رولپلاک در سایزهای مختلف می‌باشد.
  • جنس کالا
    فولاد
  • کاربری
    آلومینیوم
  • وزن بسته بندی
    ۱.۹ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مته بتن ساتا مدل ۵۰۰۶۰۵ مجموعه ۵ عددی

مته بتن ساتا مدل 500605 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲×۱۶×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • جنس کالا
    فلز
  • شماره
    ۴-۵-۶-۸-۱۰
  • کاربری
    سیمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قلاویز و مته هلی کویل مدل گوریلا کد YP-SIZE-5-12MM مجموعه ۱۳۱ عددی

قلاویز و مته هلی کویل مدل گوریلا کد YP-SIZE-5-12MM مجموعه 131 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • جنس کالا
    فولاد HSS
  • شماره
    ۵ . ۶ . ۸ . ۱۰ . ۱۲ میلیمتر
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۲.۴۰۰ کیلوگرم
  • اقلام همراه
    – ۱۱۰ عدد هلی کویل در سایز های مختلف- ۵ عدد مته مورد نیاز هر سایز- ۵ عدد قلاویز مورد نیاز هر سایز- ۱۰ عدد دسته نصب هلی کویل مورد نیاز هر سایز (۵ عدد دستی و ۵ عدد ضربه ای)- ۱ عدد آلن برای محکم کردن دسته های نصب هلی کویل
  • سایر توضیحات
    – مجموعه ۱۳۱ عددی قلاویز و مته هلی کویل مدل گوریلا- این مجموعه شامل ۱۳۱ عدد ابزار هلی کویل که عبارتند از : فنر هلی کویل . مته . قلاویز و دسته برای نصب هلی کویل و آلن بازو بست دسته ها می باشد- این مجموعه تشکیل شده از ۵ سایز مختلف هلی کویل که عبارتند از : ۵ . ۶ . ۸ . ۱۰ و ۱۲ میلیمتر می باشد- هر سایز فنر هلی کویل دارای : مته . دسته . قلاویز مربوط به خود را دارد- سایز ۵ هلی کویل شامل :- ۱ عدد مته سایز : ۵.۲ میلیمتر- ۱ قلاویز سایز : ۵×۰.۸ میلیمتر HSS- 2 عدد دسته برای نصب هلی کویل ( دستی و ضربه ای )- ۲۵ عدد هلی کویل ساخته شده از فولاد ضد زنگ با قطر بیرونی ۶ میلیمتر می باشند- سایز ۶ هلی کویل شامل :- ۱ عدد مته سایز : ۶.۲ میلیمتر- ۱ قلاویز سایز : ۶×۱ میلیمتر HSS- 2 عدد دسته برای نصب هلی کویل ( دستی و ضربه ای )- ۲۵ عدد هلی کویل ساخته شده از فولاد ضد زنگ با قطر بیرونی ۸ میلیمتر می باشند- سایز ۸ هلی کویل شامل :- ۱ عدد مته سایز : ۸.۳ میلیمتر- ۱ قلاویز سایز : ۸×۱.۲۵ میلیمتر HSS- 2 عدد دسته برای نصب هلی کویل ( دستی و ضربه ای )- ۲۵ عدد هلی کویل ساخته شده از فولاد ضد زنگ با قطر بیرونی ۱۰ میلیمتر می باشند- سایز ۱۰ هلی کویل شامل :- ۱ عدد مته سایز : ۱۰.۳ میلیمتر- ۱ قلاویز سایز : ۱۰×۱.۵ میلیمتر HSS- 2 عدد دسته برای نصب هلی کویل ( دستی و ضربه ای )- ۲۵ عدد هلی کویل ساخته شده از فولاد ضد زنگ با قطر بیرونی ۱۲ میلیمتر می باشند- سایز ۱۲ هلی کویل شامل :- ۱ عدد مته سایز : ۱۲.۴ میلیمتر- ۱ قلاویز سایز : ۱۲×۱.۷۵میلیمتر HSS- 2 عدد دسته برای نصب هلی کویل ( دستی و ضربه ای )- ۱۰ عدد هلی کویل ساخته شده از فولاد ضد زنگ با قطر بیرونی ۱۴ میلیمتر می باشند- ۱ عدد آلن برای محکم کردن دسته های نصب هلی کویل- همچنین دارای یک عدد جعبه فلزی قفل دار که هر قطعه منظم در جای خود جاگذاری شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مته اور فرز مشتی باس مدل R0UTERBIT-SET مجموعه ۱۲ عددی

مته اور فرز مشتی باس مدل R0UTERBIT-SET مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۷×۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    بسته‌بندی مجموعه
  • جنس کالا
    فولاد
  • کاربری
    ام‌دی‌اف
  • وزن بسته بندی
    ۰.۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    این مجموعه ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا:لبه‌هایی با طرح‌های مختلف شکل داده، لمینیت و ونیر را کوتاه کرده، کام لولا (Hinge Mortise) ایجاده کرده و اتصالات متنوعی در نجاری من جمله دادو (Dado)، دم چلچله (Dovetail)، فاق پله‌ای (Rabbet)، کام و زبانه (Mortise-and-Tenon)، شیار و زبانه (Tongue-and-Groove) ایجاد کنید. تیغ اورفرز را می‌توان روی انواع مختلف اور فرز ثابت، Dشکل، پلانج یا… استفاده کرد و با استفاده از آن طرح مورد نظر را در قسمت لبه کار ایجاد کنید. همچنین در برخی موارد می‌توانید با استفاده از چند تیغ اورفرز مختلف و به کارگیری ترکیبی از آنها طرحی پیچیده را روی لبه چوب پیاده کنید. این تیغ ها مخصوص اور فرز مشتی می باشد که قطر آن ۶ میلی متر می باشد همچون اور فرز های مشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مته حدیده و قلاویز جاب مدل JE-40 مجموعه ۴۰ عددی

مته حدیده و قلاویز جاب مدل JE-40 مجموعه 40 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل سری
  • جنس کالا
    کربن استیل
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۱.۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مته شیلر کد ۲۰۲۱ مجموعه ۱۶ عددی

مته شیلر کد 2021 مجموعه 16 عددی

مشخصات

  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • جنس کالا
    HSS
  • شماره
    ۲,۳,۴,۵,۶,۸,۴,۵,۶,۸,۱۰,۴,۵,۶,۸,۱۰
  • کاربری
    فلز
  • وزن بسته بندی
    ۰.۳۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    دارای مته فلز در سایزهای ۲,۳,۴,۵,۶,۸دارای مته چوب در سایزهای ۴,۵,۶,۸,۱۰دارای مته مصالح ساختمانی در سایزهای ۴,۵,۶,۸,۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مته آهن اینکو مدل AKDB1125 مجموعه ۱۲ عددی

مته آهن اینکو مدل AKDB1125 مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۸x 14.7 x 1.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۵ گرم
  • ویژگی‌های مته و سری
    شامل مته
  • توضیحات مجموعه
    شامل ۱۲ عدد مته به سایزهای ۲-۲.۵-۳-۳.۵-۴-۴.۵-۵-۵.۵-۶-۶.۵-۷-۸
  • جنس کالا
    فولاد تندبر
  • کاربری
    فلز
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سوراخکاری انواع آلیاژهای چدن، آهن، فلزات مختلف و فولادسایز این مجموعه: ۲,۲.۵,۳,۳.۵,۴,۴.۵,۵,۵.۵,۶,۶.۵,۷,۸ میلی مترسیستم مته گیر: سادهدارای شیارهای مارپیچ دقیق دارای مقاومت بالا در برابر سایش و حرارتدارای زاویه برش ۱۱۸ درجهساخت چین تحت لیسانس آمریکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مجموعه مته در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آچار فرانسه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا