کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

مجموعه ظروف سفری، راهنمای خرید جدیدترین و ارزان‌ترین مدل‌ها

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مجموعه ظروف سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین وسایل مربوط به کوهنوردی و کمپینگ مجموعه ظروف سفری می‌باشد. شما برای اینکه تمام ظروف مورد نیاز برای سفر را در کمترین فضای ممکن همراه خود داشته باشید به مجموعه ظروف سفری نیاز دارید. اگر شما بخواهید تمام ظروف مورد نیاز برای سفر را به شکل معمولی با خود حمل کنید به احتمال زیاد دیگر جایی برای وسایل دیگر خود نخواهید داشت. پس مجموعه ظروف سفری به صورت فشرده تمام ظروف مورد نیاز شما را در کمترین حجم ممکن برای شما فراهم می‌کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل سفر پیشرفت زیادی کرده‌اند به طوری که شما در سفر هر وسیله‌ای را همراه خود دارید، اما به صورت فشرده شده بدون اینکه کیفیت کار از بین برود. مجموعه ظروف سفری در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که نیاز کاربر با هر سلیقه‌ای را برطرف می‌سازد.

هیچ لذتی در دنیا بالاتر از نوشیدن یک فنجان چای داغ در دل طبیعت نیست، آن هم نه چای درون فلاسک بلکه یک چای تازه دم که برای تهیه کردن چای تازه به کتری نیاز دارید، خوشبختانه مجموعه ظروف سفری کتری را هم در خود جای داده که به وسیله آن می‌توانید در هر کجا برای خود چای و دمنوش تازه تهیه کنید. داشتن یک قابلمه برای پخت غذای تازه، یک ماهیتابه برای سرخ کردن ماهی و تخم مرغ حداقل ظروفی هستند که شما برای زندگی در طبیعت و سفر به آن‌ها احتیاج دارید، همه این وسایل در مجموعه ظروف سفری وجود دارند. البته ظروف‌سفری در دو دسته طبقه بندی می‌شوند، یکی مجموعه‌ای که به منظور پخت و پز استفاده می‌شود و دیگری مجموعه‌ای که برای سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و سفر هستید و قصد خرید مجموعه ظروف سفری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مجموعه ظروف سفری آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مجموعه ظروف سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از مجموعه ظروف‌سفری چیست؟

به یک سری ظروف اصلی و پر کاربرد که در سفر و طبیعت برای پختن و سرو کردن غذا به آن‌ها احتیاج دارید مجموعه ظروف‌سفری گفته می‌شود. بسته به انتخاب مدل اجزای داخلی آن متفاوت است، مثلا ست پخت و پز شامل: انواع قابلمه، ماهیتابه، کتری، ملاقه، کفگیر و بشقاب می‌باشد و مجموعه پذیرایی شامل انواع: بشقاب، کاسه، قاشق، چنگال، چاقو و لیوان می‌شود که به نظر من شما باید هر دو مجموعه را در کنار هم داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخدان سفری

انواع مدل‌های مجموعه ظروف‌سفری:

  1. مجموعه ظروف پخت و پز: شما برای اینکه زنده بمانید و فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید باید حداقل روزی چند مرتبه غذا بخورید، برای این کار شما نیاز به یک سری لوازم برای پخت غذا هستید. این وسایل معمولا فلزی هستند و به صورت مستقیم روی شعله قرار می‌گیرند. مهم‌ترین ظروف پخت غذا قابلمه، ماهیتابه، کفگیر، ملاقه و آبکش می‌باشند که در این مجموعه‌سفری جا داده شده‌اند.
  2. مجموعه سرو و پذیرایی: شما بعد از اینکه غذای مورد نظر خود را آماده کردید، برای سرو نیاز به یک سری لوازم دارید که خوردن غذا را راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. کاسه، بشقاب، قاشق، چنگال، چاقو و لیوان هم مهم‌ترین وسایلی هستند که برای سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس این ظروف بسته به سلیقه شما متفاوت است، می‌توانید جنس فلزی و یا پلاستیکی را انتخاب کنید. البته از نظر پزشکی به دلیل داغ بودن غذا ظروف پلاستیکی چندان مناسب نیستند.

مزایای استفاده از ظروف سفری:

  • شما به راحتی می‌توانید در هر کجا که می‌خواهید به انواع ظروف برای پخت و پز و سرو غذا دسترسی داشته باشید.
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید فشرده سازی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و همگی درون بزرگترین ظرف جا می‌شوند.
  • قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر لوازم سفر ارزان‌تر بوده بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردارند.
  • آشپزی در سفر و طبیعت را برای شما آسان می‌کنند یعنی بدون نگرانی از داشتن یک وسیله خاص می‌توانید به راحتی آشپزی کنید.
  • همیشه می‌توانید برای خود چای و دمنوش تازه داشته باشید، بنابراین شما را از خرید فلاسک معاف می‌کند.
  • با داشتن مجموعه ظروف مسافرتی شما دیگر نیازی به حمل غذاهای کنسرو شده نخواهید داشت.
  • یکی دیگر از مزایای این ظروف این است که همیشه یکجا و در دسترس هستند، یعنی برای پیدا کردن یک ظرف نباید زمان زیادی را به جستجو بپردازید.

بهترین مارک مجموعه ظروف سفری:

شاید دشوارترین کار دنیا معرفی کردن یک برند به عنوان بهترین مارک ظروف‌سفری باشد، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر یک کار تبلیغاتی است نه راهنمای خرید و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای مجموعه ظروف مسافرتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • مجموعه ظروف مسافرتی کرویت
  • مجموعه ظروف مسافرتی استنلی
  • مجموعه ظروف مسافرتی لایت مای فایر
  • مجموعه ظروف مسافرتی اسنو هاوک
  • مجموعه ظروف مسافرتی کمپسور
  • مجموعه ظروف مسافرتی بولین
  • مجموعه ظروف مسافرتی اسنوهاک
  • مجموعه ظروف مسافرتی نیچر هایک
  • مجموعه ظروف مسافرتی کینگ کمپ

مجموعه ظروف سفری از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خریداری کردن ظروف سفری وجود دارد، که توضیح دادن تک تک روش‌ها زمان زیادی می‌برد و خود یک مقاله کامل است. از آنجایی که در بین تمام روش‌ها تنها دو روش رایج هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند در ادامه شما را با این دو روش آشنا می‌کنیم، از اینجا به بعد انتخاب با خود شماست که کدام روش را انتخاب کنید.

  1. خرید حضوری: یکی از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین راه‌های خرید در ایران این روش می‌باشد. شما برای این روش باید از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم کوهنوردی و کمپینگ مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از جدیدترین و راحت‌ترین راه‌های خرید در کشور ایران می‌باشد، در این روش شما نیاز به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید، فقط کافیست به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و جنس مورد نظر خود را از میان هزاران محصول انتخاب کنید. لازم به ذکر است در این روش ۷ روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از کالا می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید استند و ساج سفری

نکات مهم هنگام خرید مجموعه ظروف سفری:

  1. قیمت ظروف: شاید بتوان مهم‌ترین و اصلی ‌ترین نکته در مورد خرید مجموعه ظروف را قیمت آن دانست. زیرا تاثیر مستقیمی روی انتخاب شما دارد. زمانی که شما میزان بودجه را مشخص می‌کنید، خود به خود خیلی از مدل‌ها از انتخاب شما خارج می‌شوند.
  2. نوع ظروف: مشخص کنید که برای چه منظوری قرار است ظروف را خریداری کنید. زیرا همان طور که می‌دانید، مجموعه ظروف مسافرتی انواع مختلفی دارند که شما باید با توجه به نیاز خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. اگر شما در مسافرت اقدام به پختن غذای سالم و خانگی می‌کنید حتما به مجموعه پخت و پز احتیاج دارید و برای خوردن غذا چه از بیرون چه خانگی به مجموعه سرو و پذیرایی نیاز دارید.
  3. جنس ظروف: ظروف مسافرتی از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که با توجه به جنس آن قیمت‌ها متفاوت است. به عنوان مثال: قیمت یک ظرف پلاستیکی چند برابر از یک ظرف فلزی ارزان‌تر می‌باشد. فلز هم جنس‌های متفاوتی دارد، یک مجموعه از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شود و دیگری از جنس آلومینیوم که قیمت هر یک از این جنس‌ها هم با یکدیگر متفاوت است.
  4. مکانیسم باز و بسته شدن: برخی نمونه‌ها که بیشتر پلاستیکی هستند، همگی درون یک کاسه درب‌دار پلاستیکی قرار می‌گیرند که می‌توان گفت بزرگترین ظرف شما هم هست. این مدل خیلی راحت باز و بسته می‌شود و با توجه به سایز بندی درون یکدیگر قرار می‌گیرند. نمونه‌های فلزی هم از بزرگترین ظرف درون یکدیگر قرار می‌گیرند که ظرف بیرونی بزرگترین سایز آن است و کل مجموعه معمولا با یک کمربند فلزی محکم می‌شود. این کمربند از پخش و پراکنده شدن ظروف جلوگیری می‌کند در عوض مقداری باز و بسته کردن را دشوار می‌کند.
  5. وزن محصول: در مورد وسایل مربوط به سفر باید به وزن آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، کم بودن وزن ظروف یک مزیت مهم است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. این نکته زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که شما قرار باشد به صورت پیاده مسافت زیادی تجهیزات را با خود حمل کنید، هر چه وزن بار شما بیشتر باشد، شما مجبور می‌شوید مدت زمان بیشتری را در راه توقف کنید و در نهایت بیشتر خسته می‌شوید.
  6. اندازه ظروف: شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و حجم صندوق عقب خودرو خود اندازه ظروف سفری خود را انتخاب کنید. خوشبختانه شرکت‌های سازنده با توجه به سلیقه مشتری اقدام به تولید این ظروف در تعداد و اندازه‌های مختلف کرده‌اند. پس دست شما کاملا باز است و با توجه به تعداد اعضای خانواده می‌توانید اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته به حجم صندوق عقب خودرو خود هم توجه کنید، این وسایل نباید بیشتر فضا را اشغال کنند.

روش نگهداری از مجموعه ظروف سفری:

  • ظروفی را که دارای دسته و قسمت‌های پلاستیکی هستند را نباید روی آتش قرار داد، زیرا قسمت پلاستیکی آن‌ها از بین می‌رود.
  • برخی مدل‌ها تفلون‌دار هستند و مواد غذایی درون آن‌ها نمی‌چسبد، بنابراین قانون تفلون درباره آن‌ها صدق می‌کند. نباید با قاشق و لوازم تیز تفلون آن‌ها را از بین ببرید.
  • در مورد ظروف پلاستیکی نباید درون آن‌ها غذای خیلی داغ ریخته شود، زیرا پلاستیک در مقابل گرما تغییر حالت می‌دهد و مواد سرطانزا را درون مواد غذایی آزاد می‌کند.
  • بعد از هر بار استفاده ظروف را شستشو داده و به خوبی خشک کنید، پاک کردن چربی قدیمی در ته این ظروف کار ساده‌ای نیست و در خیلی از موارد دائمی خواهند ماند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مجموعه ظروف سفری مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های مجموعه ظروف سفری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ مجموعه ظروف سفری اسنو هاک مدل دو

مجموعه ظروف سفری اسنو هاک مدل دو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x10 سانتی‌متر
  • جنس
    تفلون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مجموعه ظروف سفری مدل SY200

مجموعه ظروف سفری مدل SY200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیحات دستگیره
    دسته ها از جنس استیل هستند؛ که برای جلوگیری از سوختن دستان تان دارای روکش پلاستیکی می باشند.
  • سایر توضیحات
    دارای دسته تاشو از جنس استیل و با روکش پلاستیکی دارای کیف حمل توریقابلمه : ۷.۸x15x15 سانتی مترماهیتابه : ۳.۵×۱۵.۸×۱۵.۸ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Adventure Kitchen Base Camp کد F2021

مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Adventure Kitchen Base Camp کد F2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸×۱۵.۴×۲۷.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • امکان استفاده توسط
    چهار نفر
  • قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی
    قابلیت حفظ دما
  • قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • حجم
    ۳.۵ لیتر
  • تعداد
    ۲۱ عدد
  • سایر توضیحات
    ۴ عدد کاسهیک تخته برش۴ عدد بشقابیک سبد خشک کنقابل استفاده برای ۴ نفرقابلمه با ظرفیت ۳.۵ لیترزیر قابلمه ای یا حرارت گیرماهیتابه با ظرفیت ۰.۹۴ لیتریک کفگیر و یک ملاقه دو تکهبدون مواد BPA (نوعی ماده سمی)۴ عدد اسپورک (قاشق با سری چنگال)یک مهار کننده جهت حمل و نقل آساندستگیره ای تاشو بر روی ماهیتابه با قابلیت قفل شدندارای سیستم Nesting جهت قرار گرفتن ظروف در داخل یکدیگر و اشغال فضای کمترجنس قابلمه و ماهیتابه: فولاد ضد زنگ / زیر قابلمه ای: سیلیکون / بشقاب، قاشق ها، درپوش ماهیتابه، کفگیر: پلی پروپیلنحجم قابلمه: ۳.۵ لیتر، ماهیتابه: ۰.۹۴ لیترابعاد ۲۸×۱۵.۴×۲۷.۶ سانتی متروزن ۲.۵ کیلوگرمقابلیت شست و شو داردکیف حمل نداردابعاد بسته بندی ۲۶.۵x16x25 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک مدل SN-D55

مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک مدل SN-D55

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۶ گرم
  • جنس
    تفلون
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • اقلام همراه
    کیف
  • توضیحات دستگیره
    دارای دستگیره فلزی با روکش پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    درب دیگچه بصورت پلاستیک شفاف است بطوری که محتویات داخل دیگچه قابل رویت می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مجموعه ظروف سفری اسنوهاک مدل SET_55

مجموعه ظروف سفری اسنوهاک مدل SET_55

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۶ گرم
  • جنس
    تفلون
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • اقلام همراه
    کیف
  • توضیحات دستگیره
    جنس دستگیره از آلمینیوم با روکش پلاستیکی نسوز با قابلیت جمع شوندگی بر روی ظروف را دارا میباشد.رنگ دستگیره قرمز می باشد
  • تعداد
    ۱۰ عدد
  • سایر توضیحات
    جنس ظروف آلومینیوم آنادایزشده با روکش تفلونمشخصات ظروف: قابلمه اصلی (به همراه درب فلزی ) سایز: ۸۵×۱۶۲کتری (به همراه درب فلزی) سایز: ۷۰×۱۵۰ماهیتابه سایز: ۳۹×۱۶۷دو عدد ظرف سالاد پلاستیکییک عدد قاشق پلاستیکییک عدد ملاقه با دسته تاشویک عدد اسکاچکاور حمل برزنتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مجموعه ظروف سفری مدل CV-8pcs

مجموعه ظروف سفری مدل CV-8pcs

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x19x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • امکان استفاده توسط
    یک نفر
  • تعداد
    ۶ تکه عدد
  • سایر توضیحات
    شامل یک ظرف به حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر، درب ظرف به حجم ۵۰۰ میلی لیتر، لیوان به حجم ۲۵۰ میلی لیتر، یک ظرف به حجم ۳۵۰ میلی لیتر، یک ظرف به حجم ۳۰۰ میلی لیتر، یک عدد قاشق و چنگال یک عدد تختهبسیار سبککم حجمکیفیت بالای ساخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مجموعه ظروف سفری مدل B1

مجموعه ظروف سفری مدل B1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۴.۵×۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مجموعه ظروف سفری ویلدو مدل Camp-A-Box

مجموعه ظروف سفری ویلدو مدل Camp-A-Box

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹*۱۳*۵ سانتی‌متر
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • تعداد
    ۷ عدد
  • سایر توضیحات
    شامل ۷ تکه:- بشقاب/کاسه، درب/بشقاب- لیوان تاشوی بزرگ، لیوان تاشوی کوچک- تخته گوشت- نمک پاش- قاشق/کارد/چنگال-قابل استفاده در مایکروویو- ساخته شده از مواد BPA-Free- ساخت سوئد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مجموعه ظروف سفری فایرمپل مدل FEAST 2

مجموعه ظروف سفری فایرمپل مدل FEAST 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷*۱۷*۱۰ سانتی‌متر
  • جنس
    آلمینیوم
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش
    درجه‌بندی
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • اقلام همراه
    کیف
  • حجم
    ۱۵۰۰ میلی لیتر
  • توضیحات دستگیره
    دستگیره کنار قابلمه و تابه چسبیده می باشد
  • تعداد
    ۳ عدد
  • سایر توضیحات
    وزن کل مجموعه حدود ۶۹۰ گرم می باشدقابلمه به حجم ۱۵۰۰ میلی لیترماهیتابه به حجم ۷۰۰ میلی لیترکتری به حجم ۸۰۰ میلی لیتردو عدد پیاله کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک مدل SN-T 222

مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک مدل SN-T 222

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    تفلون
  • امکان استفاده توسط
    یک نفر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • اقلام همراه
    کیف
  • حجم
    ۱.۲ میلی لیتر
  • توضیحات دستگیره
    دارای ۲ عدد دستگیره تاشو از جنس فلز با رو کش پلاستیکی به رنگ نارنجی مقاوم با قابلیت تا شوندگی بر رویه قابلمه وتابه میباشد که باعث حجم کم و حمل راحتر میشود
  • تعداد
    ۶ عدد
  • سایر توضیحات
    شامل قابلمه و تابه و ظرف پلاستیکی و قاشقک چوبیمناسب برای کوهنوردی کمپینگ گل گشت ومسافرتی قابل استفاده میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مجموعه ظروف سفری کچوا مدل MH500

مجموعه ظروف سفری کچوا مدل MH500

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    آلمینیوم
  • اقلام همراه
    کیف
  • سایر توضیحات
    ۱ قابلمه اندازه گیری با ۲ دسته تاشو. (۲.۶ لیتر قابل استفاده ، ۳.۱ لیتر مجموع ، ۱.۲ پوند ، Ø ۹.۱ "x 4.3") 1 ماهیتابه با ۱ دسته تا شونده و قابل قفل شدن (۰.۹ لیتر قابل استفاده ، ۱.۱ لیتر کل ، ۱۵.۲ اونس ، Ø ۸.۳ "2 2") 4 بشقاب ( ۲.۴ اونس) ۴ لیوان (۰.۲۵ لیتر ، هر ۱.۳ اونس) ۴ مجموعه ۳ عدد قاشق و چنگال (چنگال ، قاشق ، چاقو) گیره (۰.۷ اونس در هر مجموعه) ۱ درپوش / صافی مناسب برای قابلمه یا ماهیتابه (۳.۹ اونس ) ۱ سیستم بسته شدن سیلیکون به عنوان یک کیف حمل و نقل (۲.۳ اونس) ۱ کیسه حمل و نقل (۲۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مجموعه ظروف سفری مدل Portable Cookware

مجموعه ظروف سفری مدل Portable Cookware

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x11x13 سانتی‌متر
  • جنس
    آلمینیوم
  • سایر توضیحات
    این مجموعه شامل یک عدد قابلمه بزرگ ، یک عدد قابلمه کوچک ، یک عدد قاشق ، یک عدد چندگال ، یک عدد چاقو ( در یک کیف کوچک ) ، یک عدد کاور حمل است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مجموعه ظروف سفری استنلی مدل کوهنوردی

مجموعه ظروف سفری استنلی مدل کوهنوردی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۶ * ۲.۲*۴ .۱۰ سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • سایر توضیحات
    اقلام همراه :قاشق و چنگال، کفگیر،ماهیتابه،بشقاب،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مجموعه ظروف سفری استنلی مدل ۲۰۲۰ four persons Adventure Cook Set

مجموعه ظروف سفری استنلی مدل 2020 four persons Adventure Cook Set

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x16x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • امکان استفاده توسط
    چهار نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک کد cm-snt111

مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک کد cm-snt111

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸*۱۸*۱۲ سانتی‌متر
  • جنس
    آلمینیوم
  • حجم
    ۳
  • سایر توضیحات
    شامل قابلمه و کتری و تابه و ظرف پلاستیکی و قاشقک چوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Bace Camp Cook Set

مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Bace Camp Cook Set

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x15x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    ست ظروف استنلی مدل Adventure Full Kitchen Base Camp Cook Set، یک مجموعه آشپزی ۲۱ پارچه که لوازم ضروری برای آشپزی و سرو غذا را دارد. خوردن یک غذای گرم زمانی که به سفر، کمپینگ و یا کوهنوردی می روید بسیار لذت بخش و دلنشین است. اما این دلپذیری در کنار استفاده از ظروفی که کامل و مناسب باشد و حمل و نقلی راحت برای شما داشته باشد بیشتر می شود. شرکت استنلی که در تولید محصولات عایق دار و فلاسک معروف می باشد با تولید ست ظروف Full Kitchen Base Camp، تفریح و یا ماجراجویی شما را تکمیل کرده است.این ست از قسمت های مختلفی نظیر یک قابلمه دسته دار به همراه درب منفذدار از جنس فولاد ضد زنگ ۱۸/۸ و مقاوم در برابر ضربه، ماهیتابه سه لایه با دستگیره تاشو، یک تخته برش، یک کفگیر، یک ملاقه، ۴ عدد بشقاب، ۴ عدد کاسه، ۴ عدد اسپورک، سبد خشک کن بشقاب ها، زیر قابلمه ای یا حرارت گیر و یک مهار کننده (Bungee) تشکیل شده است. از جالب ترین قسمت های این ست استفاده از سیستم Nesting است که با قرار گرفتن ظروف در داخل هم فضای کمی را گرفته و جابه جایی آن نیز راحت خواهد بود.ظرفیت قابلمه به میزان ۳.۵ لیتر است و برای راحتی در اندازه گیری بر روی آن دو خط مشخص شده که ظرفیت های ۱ و ۳ لیتر را نشان می دهد. به خاطر جنسی که این قابلمه دارد به آسانی می توانید آن را بر روی شعله گاز قرار داده و غذا، آب و … را درون آن بپزید. ماهیتابه این ست دارای ظرفیت ۰.۹۴ لیتر است و در آن با سرخ کردن یک نیمرو از صبحانه ای دلپذیر لذت می برید. دستگیره طراحی شده برای این محصول به صورت تاشو بوده تا فضای زیادی اشغال نکند. همچنین هنگام باز کردن می توانید برای جابه جایی ماهیتابه از آن استفاده کنید. برای راحتی در خرد کردن مواد غذایی تخته برش بسیار کاربردی است و با کمک آن می توانید سریع تر کار خرد کردن را به پایان برسانید. کفگیر و ملاقه این مجموعه نیز به صورت دو تکه طراحی شده تا هنگام بسته بندی دچار مشکل نشوید. از دیگر لوازم کاربردی زیر قابلمه ای بوده تا زمانی که ماهیتابه و یا قابلمه را از روی حرارت مستقیم بر می دارید با گذاشتن بر روی آن از سوختن سطوح مختلف و یا چسبیدن پلاستیک به قابلمه یا ماهیتابه جلوگیری می کند.این مجموعه آشپزی بی نظیر برای تعداد چهار نفر بسیار مناسب می باشد. برای سرو غذا با وجود ۴ بشقاب، ۴ کاسه و ۴ اسپورک می توانید به نحو احسنت از اعضاء خانواده، دوستان و … در طبیعت پذیرایی کنید. البته شرکت استنلی برای خشک شدن ظروف نیز ایده جالبی داشته و با طراحی یک سبد خشک کن به شما این امکان را می دهد تا بعد از شستن ظرف ها برای خشک کردن نیاز به دستمال نداشته باشید، و با قرار گرفتن در هوای آزاد ظروف خشک شوند. در انتها نیز برای بسته بندی عالی یک مهار کننده درب قابلمه طراحی شده تا با بستن آن از ریخته شدن محتویات قابلمه در حین حمل و نقل جلوگیری کند.در ساخت این محصول از مواد بدون BPA (نوعی ماده سمی) استفاده شده تا حفظ سلامت شما را تضمین کند. در ضمن فلاسک استنلی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد و آسیبی به آن وارد نخواهد شد.ویژگی های بارز محصول:۴ عدد کاسهیک تخته برش۴ عدد بشقابیک سبد خشک کنقابل استفاده برای ۴ نفرقابلمه با ظرفیت ۳.۵ لیترزیر قابلمه ای یا حرارت گیرماهیتابه با ظرفیت ۰.۹۴ لیتریک کفگیر و یک ملاقه دو تکهبدون مواد BPA (نوعی ماده سمی)۴ عدد اسپورک (قاشق با سری چنگال)یک مهار کننده جهت حمل و نقل آساندستگیره ای تاشو بر روی ماهیتابه با قابلیت قفل شدندارای سیستم Nesting جهت قرار گرفتن ظروف در داخل یکدیگر و اشغال فضای کمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک مدل SN-T 111

مجموعه ظروف سفری اسنو هاوک مدل SN-T 111

مشخصات

  • ابعاد
    قابلمه ۱.۵ لیتر.ماهی تابه ۱ لیتر.کتری ۱.۱ لیتر سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰gr گرم
  • جنس
    تفلون
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مجموعه ظروف سفری مدل DS-200

مجموعه ظروف سفری مدل DS-200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    تفلون
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • اقلام همراه
    کیف
  • حجم
    ۸۰۰ میلی لیتر
  • توضیحات دستگیره
    دارای دسته تاشو و پلاستیکی برای ماهیتابه دارای دسته فلزی برای درب کتری
  • تعداد
    ۲ عدد
  • سایر توضیحات
    دارای کاور جهت نگهداری و حمل آسان ست ظروف کوهنوردی و کمپینگ مجهز به یک عدد کاور توری جهت حمل و نقل آسان ترمجهز به دستگیره های تاشو جهت کاهش حجمدارای وزن سبک و حجم کمقابلیت استفاده برای کمپینگ ،کوهنوردی، طبیعت گردِی ، سفر و ……

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مجموعه ظروف سفری مدل Boiler Cookware Combination

مجموعه ظروف سفری مدل Boiler Cookware Combination

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x13x12 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • سایر توضیحات
    این مجموعه شامل یک عدد قابلمه بزرگ ، یک عدد قابلمه کوچک ، یک عدد لیوان استیل با محافظ حرارت لاستیکی ، یک عدد سر شعله ، یک عدد پایه نگهدارنده گاز ( سفارش شامل گاز نمی شود ) ، یک عدد اسکاچ شستشو ، یک عدد قاشق ، یک عدد چندگال ، یک عدد چاقو ( در یک کیف کوچک ) ، یک عدد کاور حمل است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مجموعه ظروف سفری اسنوهاک کد SN-T 111

مجموعه ظروف سفری اسنوهاک کد SN-T 111

مشخصات

  • جنس
    آلمینیوم
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • اقلام همراه
    کیف
  • توضیحات دستگیره
    پلاستیک نسوزاستیل ضد زنگ
  • تعداد
    ۳ عدد
  • سایر توضیحات
    -ست ظروف سفری شامل:-یک عدد قابلمه به ابعاد ۱۷.۳*۹.۸ سانتی متر و ظرفیت ۱.۵ لیتر-یک عدد ماهیتابه به ابعاد ۱۸.۰*۴.۶ سانتی متر و ظرفیت ۱ لیتر-یک عدد کتری به ابعاد ۱۵.۲*۶.۹ سانتی متر و ظرفیت ۱.۱ لیتر-دارای سه عدد کاسه-دارای یک اسفنج شستشو و یک جا اسفنجی -دارای یک کفگیر چوبی به طول ۱۱ سانتی متر-ظروف دارای دسته برای جابه جایی آسان-دارای یک کاور برای حمل آسان ظروف -جنس آلومینیوم آنادایز شده با روکش تفلون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مجموعه ظروف سفری لایت مای فایر مدل lunch kit

مجموعه ظروف سفری لایت مای فایر مدل lunch kit

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۱ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Fry Pan Set کد F2021

مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Fry Pan Set کد F2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x21x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • تعداد
    ۹ عدد
  • سایر توضیحات
    کشور ساخت : چینوزن: ۸۷۲ گرمدرب محصول که می توانید بجای بشقاب نیز از آن استفاده کنید.ابعاد ماهیتابه: ۴.۶ در ۲۰.۵ سانتیمتراز جنس استیل ضد زنگ و ضد خش ۱۸.۸BPA ضدسرطانقابلیت شستشو در ماشین ظرفشوییمناسب برای ۲ تا ۳ نفرمتعلقات:۲ عدد بشقاب۱ عدد کفگیر با دسته جداشونده۲ عدد قاشقِ دومنظوره (قاشق و چنگال)۱ عدد زیر قابلمه ای از جنس پلاستیک، برای جلوگیری از سوختنِ سطح بر اثر داغیِ کفِ ماهیتابه۱ عدد ماهیتابه با دسته تاشو۱ عدد تخته برش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مجموعه ظروف سفری مدل EXTRA

مجموعه ظروف سفری مدل EXTRA

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۴.۵×۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مجموعه ظروف سفری کینگ کمپ مدل Camper 2

مجموعه ظروف سفری کینگ کمپ مدل Camper 2

مشخصات

  • جنس
    آلمینیوم
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • توضیحات دستگیره
    آلومینیومی متحرک
  • تعداد
    ۳ عدد
  • سایر توضیحات
    – شامل یک قابلمه، یک کاسه و یک ماهیتابه و یک دستگیره فلزی- ابعاد قابلمه ۸ × ۱۷ سانتی‌متر – ابعاد کاسه ۸ × ۱۴ سانتی‌متر – ابعاد ماهیتابه ۴ × ۱۹ سانتی‌متر – وزن ۵۵۰ گرم – ماهیتابه قابل استفاده به عنوان درب قابلمه- ساخته شده از آلومینیوم آنودایز شده- مقاوم در برابر حرارت – مناسب برای کوهنوردی و کمپینگ – دارای تسمه و گیره برای بستن ظروف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مجموعه ظروف سفری مدل SW101 مجموعه ۱۰ عددی

مجموعه ظروف سفری مدل SW101 مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴×۲۴×۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۰ گرم
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ مجموعه ظروف سفری آوتو مدل AT6458

مجموعه ظروف سفری آوتو مدل AT6458

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۲۴×۳۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل DS-308

مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل DS-308

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۸۰ گرم
  • جنس
    تفلون
  • امکان استفاده توسط
    دو نفر
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • اقلام همراه
    کیف
  • توضیحات دستگیره
    جنس دستگیره این مجموعه ظروف از فلز میباشد با رو کشی از جنس پلاستیک فشرده ومقاوم با رنگهای نارنجی و مشکی با قابلیت جمع شوندگی بر روی ظروف برای حمل راحت تر و حجم کمتر این محصول میباشد.
  • تعداد
    ۳ عدد
  • سایر توضیحات
    ماهیتابه ۴x18x18 سانتی‌متر قابلمه ۶x17x17 سانتی‌متر کتری ۱۴×۷سانتی‌متر درب مشترک برای قابلمه و ماهیتابهمناسب برای کوهنوردی. کمپینگ. طبیعت گردی. و مسافرتی میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مجموعه ظروف سفری مدل Cocking Fire

مجموعه ظروف سفری مدل Cocking Fire

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x14x14 سانتی‌متر
  • ابعاد اجاق
    ۱۴x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • توضیحات سوخت
    هیزمی/ ذغالی
  • جنس
    استیل
  • نوع سوخت
    زغال
  • امکان استفاده توسط
    سه نفر
  • قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی
    قابلیت حفظ دما
  • امکانات اجاق و ظرف سفری
    شعله‌پوش
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیحات دستگیره
    دستگیره فلزی با روکش سیلیکونی رنگ نارنجی
  • سایر توضیحات
    دو قابلمه، چاقو، قاشق و چنگال ، یک عدد کفگیر چوبی، سه عدد کاسه پلاستیکی، یک عدد ملاقه پلاستیکی دسته فلزی ،اجاق هیزمی و یک قلاب فلزی و دو عدد کیف کاور و یک اسفنج مخصوص تمیزکردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مجموعه ظروف سفری کوکینگ ست مدل DS-308

مجموعه ظروف سفری کوکینگ ست مدل DS-308

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • جنس
    آلمینیوم
  • سایر توضیحات
    این ست شامل موارد زیر است:۱ عدد قابلمه بزرگ۱ عدد ماهی تابه۱ عدد کتری۳ عدد کاسه۱ عدد کفگیر چوبی۱ عدد ملاقه  (قابل استفاده به عنوان ظرف سس)۱ عدد اسکاچکاور مخصوص حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل ۳۰۸

مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل 308

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    تفلون
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیحات دستگیره
    دستگیره به کنار قابلمه و ماهیتابه چسبیده که باز می شود
  • سایر توضیحات
    ماهیتابه در ابعاد ۴۷×۱۶۵ میلی مترقابلمه در ابعاد ۹۲×۱۶۳ میلی مترکتری در ابعاد ۸۰×۱۴۰ میلی متر، حجم حدود ۸۰۰ccسه عدد پیمانه یک عدد کفگیر چوبی کوچکیک عدد اسکاچ مخصوص شستشوکیسه نگهداری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مجموعه ظروف‌سفری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چمدان مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا