کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

ماوس مخصوص بازی، راهنمای خرید اینترنتی موس مخصوص بازی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماوس مخصوص بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

سازندگان ماوس مخصوص بازی اغلب قابلیت‌های فنی محصولات خود را تبلیغ می‌کنند، اما بسیاری از مردم واقعاً معنی هر یک از این مشخصات را درک نمی کنند. به این ترتیب، اغلب منجر به سردرگمی می‌شود، به طوری که مردم برای ویژگی‌هایی که واقعاً به آن‌ها نیاز ندارند، هزینه زیادی پرداخت می‌کنند. اگر به دنبال یک ماوس مخصوص بازی جدید هستید، اگر نمی‌دانید این مشخصات روی جعبه و آگهی‌های بازاریابی به چه معنایی هستند، این راهنمای خرید ماوس مخصوص بازی به شما بسیار کمک خواهد کرد که شما در مکان مناسبی برای یادگیری هستید.

در بازی‌های eSports، سریع، حتی چند میلی‌ثانیه تأخیر از ورودی ماوس مخصوص بازی تا نمایش صفحه می‌تواند تفاوت بین برد و باخت باشد. از طرف دیگر، سرعت ماوس مخصوص‌ بازی بی‌سیم به هیچ وجه پایین نیست. در حالی که ممکن است هر گونه افزایش تاخیر وجود داشته باشد، اغلب نامحسوس است و در بازی در دنیای واقعی اهمیت چندانی ندارد. طبق DotESports، اغلب، بهترین ماوس مخصوص بازی بی‌سیمی که می‌توانید پیدا کنید، می‌تواند با بهترین مدل‌های سیم‌دار موجود در بازار، به‌صورت یکپارچه پیش برود. در پایان روز، همه چیز به اولویت می‌رسد. هر دو موس سیمی و بی سیم در نوع خود گزینه‌های بسیار خوبی هستند. آیا احساس “آزادی” بی‌سیم رفتن را دوست دارید یا با قابلیت اطمینان کامل ماوس مخصوص بازی سیمی پیش می‌روید؟ شما انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماوس مخصوص بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماوس مخصوص بازی موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماوس مخصوص بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

موس مخصوص بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی ماوس کامپوتر که به منظور بازی برای گیمرها طراحی شده است. حساسیت در موس‌های بازی به صورت تعداد نقطعه‌ها در اینچ (DPI) قابل تنظیم می‌باشد. هر چه DPI عدد بزرگتری را نمایش دهد، مکان نما روی صفحه با همان مقدار حرکت ماوس را دورتر می‌کند. به عبارت بهتر، تنظیمات DPI بالاتر از ۱۰۰۰ DPI برای بازی و همچنین برای نمایشگرهایی با وضوح بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد در یک بازی ویدیویی، DPI بالاتر ممکن است بسته به سطح بزرگنمایی صحنه کمک کرده یا مانع آن شود. DPI بالاتر به بازیکن این امکان را می‌دهد تا حرکات را سریع‌تر انجام دهد، در حالی که DPI پایین امکان حرکات کوچکتر و دقیق را فراهم می‌نماید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماوس گیمینگ

انواع موس‌ مخصوص بازی موجود در بازار:

ماوس‌های مخصوص بازی یا حسگر نوری یا حسگر لیزری خواهند داشت. تفاوت این دو ماوس در منبع نور است. ماوس‌های نوری از نور LED استفاده می کنند و ماوس‌های لیزری از لیزر بهره می‌برند. اینکه ماوس‌های اپتیکال یا لیزری بهتر هستند یا خیر، موضوع بحث شدیدی در جامعه بازی است.

موس بازی لیزری:

ماوس لیزری متوسط نسبت به ماوس نوری معمولی حساس تر است و DPI بالاتری دارد (۲x تا ۵x ماوس نوری). ماوس‌های لیزری می‌توانند حرکات کوچک‌تری را نسبت به ماوس‌های اپتیکال دریافت کنند که امکان انقباض سریع و حرکات دقیق را فراهم می‌کند. علاوه بر این، ماوس‌های لیزری نرخ نظرسنجی بالاتری دارند، که اساساً به این معنی است که به رایانه شما می‌گوید چه موقع موقعیتش را بیشتر از ماوس‌های نوری تغییر ‌دهد و باعث شود آن‌ها پاسخ‌دهی بیشتری داشته باشند. ماوس‌های لیزری می‌توانند روی هر سطحی کار کنند، در حالی که موس‌های نوری معمولاً هنگام استفاده روی یک سطح براق یا شیشه‌ای باید با ماوس پد ترکیب شوند.

موس بازی نوری:

قیمت ماوس‌های نوری معمولاً کمی کمتر از ماوس های لیزری است و بسیاری از افراد جامعه بازی آن‌ها را به ماوس‌های لیزری ترجیح می‌دهند. یک نظر از Fatal1ty، یکی از بهترین گیمرهای حرفه‌ای تیراندازی اول شخص در جهان: “من توصیه می‌کنم اپتیکال را به عنوان راهی که در حال حاضر انجام دهید تا پهنای باند ماوس‌های لیزری بهبود یابد تا بتواند با حرکات شما همراه باشد. بسیاری از گیمرهای سطح بالا مشکلات شتاب را با موس‌های لیزری گزارش می‌دهند، به این معنی که اگر ماوس لیزری را خیلی سریع حرکت دهید، حسگر لیزری ماوس حرکات را تشخیص نمی‌دهد و مکان نما یا شبکه هدف گیری ماوس با ماوس شما همگام نمی شود. این می‌تواند باعث رفتار غیر قابل پیش بینی و ناسازگار در مکان نما شود.

اگر قصد دارید بازی‌ای را انجام دهید که در آن جابجایی سریع ماوس حیاتی است، و بدتان نمی‌آید که یک ماوس پد تهیه کنید، ماوس‌های نوری ارزش خرید را دارند.

موس‌های مخصوص بازی بی سیم در مقابل سیمی:

برخلاف بحث ماوس اپتیکال در مقابل لیزر، به نظر می رسد اجماع واضح تری در جامعه بازی وجود دارد که موس های سیمی به دلیل پاسخگویی بهتر برتر هستند. همیشه با یک دستگاه بی سیم بین زمانی که ورودی و خروجی روی صفحه نمایش می دهید تاخیر بیشتری وجود خواهد داشت. علاوه بر این، موس‌های بی‌سیم معمولاً موس‌های لیزری هستند که دارای مجموعه‌ای از مزایا یا معایب خود می‌باشند و باتری‌های سنگینی دارند. اگر وزن ماوس برای شما عاملی مهمی باشد. برخی استدلال می کنند که موس‌های بازی بی سیم با فناوری ۲.۴ گیگاهرتز می‌توانند تقریباً به طور یکسان با عملکرد موس‌های بازی سیمی مطابقت داشته باشند. اگر قصد ندارید به طور منظم با گیمرهای سطح بالا رقابت کنید، این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. به خصوص اگر بازی انتخابی شما PvE بازیکن در مقابل محیط باشد، این انتخاب به هیچ وجه حیاتی نیست.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیبورد کامپیوتر

نکات مهم هنگام خرید موس مخصوص بازی:

قبل از اینکه بتوانید انواع مختلف ماوس‌های بازی را مقایسه کنید، به درک بهتر مشخصات استاندارد ماوس و معنای آن‌ها کمک می‌کند. هیچ دو دستگاهی شبیه هم نیستند، اما با یادگیری برخی از اصطلاحات و ویژگی‌های مشابه، می توانید به راحتی متوجه عملکرد یک ماوس بازی قبل از خرید شوید. در اینجا برخی از متداول ترین مشخصات ماوس بازی وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

  1. نورپردازی RGB: وقتی به بازی‌های رایانه شخصی فکر می‌کنید، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن شما می‌رسد ممکن است نورپردازی RGB باشد. تقریباً هر ابزار جانبی “بازی” نوعی نورپردازی آدرس پذیر دارد و ماوس‌ها تفاوتی ندارند. در حالی که این ویژگی هیچ تأثیر مستقیمی بر عملکرد ندارد، اما باعث می‌شود ماوس بازی شما شبیه چیزی ربوده شده از یک سفینه فضایی بیگانه به نظر برسد. اغلب ماوس های بازی RGB کمی گران‌تر از همتایان ساده خود هستند. گزینه‌های روشنایی می‌توانند از نور کم گرفته تا روشنایی چرخ‌های پیمایشی و هر چیزی در این بین متغیر باشند. غیر معمول نیست که یک ماوس بازی دارای بیش از یک ناحیه نورپردازی RGB آدرس پذیر باشد. نرم افزار موس بازی امکان هماهنگی نورهای مختلف RGB را در کل رایانه شخصی بازی فراهم می‌کند.
  2. دکمه‌های قابل برنامه ریزی: داشتن ورودی‌های اضافی یکی از ضروری ترین ویژگی‌های هر ماوس بازی است. با دکمه‌های اضافه شده، می توانید کنترل‌ها را به طور یکنواخت بین دستان خود توزیع کنید تا کارایی و راحتی را بهبود ببخشید. این انعطاف پذیری ورودی ممکن است فقط مزیت رقابتی مورد نیاز را در مسابقه بعدی رتبه بندی PVP به شما بدهد یا به سادگی می تواند بازی‌های مورد علاقه خود را راحت تر از زمانی که از ماوس سنتی بدون دکمه‌های اضافی استفاده می‌کنید، بسازد. موس‌های بازی می توانند از دو تا ده یا بیشتر دکمه اضافه شده داشته باشند و اکثر آن‌ها را می‌توان روی هر ورودی از طریق نرم افزار تنظیم کرد. برای بازی هایی مانند RPG یا MMO، هرچه ورودی‌های ماوس بیشتر باشد، بهتر است. در عناوین خاص، دکمه‌های ماوس یک ضرورت هستند زیرا به بازیکنان اجازه می‌دهند با WASD حرکت کنند و همچنان آزادانه از ورودی‌های دست ماوس استفاده کنند.
  3. وزن موس: اندازه ماوس بازی مستقیماً به وزن دستگاه مربوط نمی‌شود. هیچ استانداردی در میان انواع مختلف ماوس‌ها در مورد شکل دهی وجود ندارد، بسیاری از مارک‌های مختلف دارای طرح‌های فوق سبک هستند که نه مانع عملکرد می‌شوند و نه به آن‌ها کمک می‌کنند. هدف گیری موس‌های سبک تر بازی سریع تر است، در حالی که گزینه‌های سنگین تر کنترل بیشتری را ارائه می‌دهند. در واقع، این مشخصات کاملاً در مورد ترجیحات شخصی است. اما متوجه خواهید شد که ماوس‌های FPS تمایل دارند در سمت سبک تر قرار بگیرند.
  4. نقطه در هر اینچ یا DPI: یک مشخصه رایج است که هنگام بحث در مورد ماوس‌های بازی استفاده می‌شود. بیان ساده، این است که نشانگر شما بر روی صفحه نمایش تا چه اندازه حرکت می‌کند، مطابق با میزان حرکت فیزیکی ماوس. هرچه DPI کمتر باشد، ماوس کندتر روی صفحه حرکت می‌کند. هنگامی که به DPI نگاه می‌کنید، همیشه یک محدوده را به جای یک عدد خاص خواهید دید. این به این دلیل است که بازی‌ها یا وظایف مختلف می‌توانند به DPI بسیار متفاوتی نیاز داشته باشند. بسیاری از ماوس‌های بازی از طیف وسیعی از تنظیمات DPI پشتیبانی می‌کنند و حتی می‌توانند با فشار دادن یک دکمه بین آن‌ها جابه‌جا شوند. توجه داشته باشید که DPI بالا برای ماوس گیمینگ لزوماً به معنای موس گیمینگ بهتر نیست.
  5. قابلیت اتصال: روشی که ماوس شما به رایانه شما متصل می‌شود، یک ویژگی است که معمولاً نادیده گرفته می‌شود. تقریباً همه موس‌های سیمی از طریق یک اتصال استاندارد USB-A با رایانه شخصی شما ارتباط برقرار می‌کنند. چیزی که یکنواخت نیست نحوه اتصال آن کابل به ماوس است. کابل‌های یکپارچه رایج و مقرون به صرفه هستند، در حالی که کابل های USB-C قابل جدا شدن را می‌توان سفارشی کرد یا در صورت آسیب دیدن به راحتی تعویض کرد. گزینه‌های دیگر شامل اتصالات بی سیم است که از بلوتوث یا اتصال بی سیم ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کنند.
  6. پشتیبانی نرم افزار: تقریباً هر موس بازی نوعی از پشتیبانی نرم افزاری را ارائه می دهد. در غیر این صورت، دستگاه همچنان ممکن است برخی از ویژگی‌های قابل برنامه ریزی را از طریق نمایه های داخلی داشته باشد. با این حال، مزیت استفاده از نرم افزار این است که امکان برنامه ریزی مجدد دکمه‌ها و تنظیم سریع حساسیت را فراهم می‌کند. نرم افزار موس بازی همچنین می تواند برای مدیریت نور آدرس پذیر یا هر ویژگی دیگر دستگاه کار کند. برندهای مختلف از نرم افزارهای مختلفی استفاده می‌کنند، بنابراین قبل از نهایی کردن خرید، مطمئن شوید که ماوس از ویژگی‌های مورد نظر شما پشتیبانی می‌کند.
  7. سنسور: یک ماوس گیمینگ مناسب از خط مشی سختگیرانه و تحمل صفر در برابر شتاب زاویه، شکستن زاویه و صاف کردن پیروی می کند. این «ویژگی‌ها» بارها و بارها در ماوس‌های غیربازی ظاهر می‌شوند. آن‌ها سعی می‌کنند حرکت کاربر را پیش بینی و تصحیح کنند، که می‌تواند در توانایی هدف گیری شما اختلال ایجاد کند. معمولاً در توضیحات محصول خود متوجه می‌شوید که یک ماوس بازی از چه سنسور نوری استفاده می‌کند، اما اگر اینطور نیست، جستجوی Google تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. می‌توانید مدل سنسور را با فهرستی از «حسگر بی‌عیب» تأییدشده که به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، ارجاع دهید. یک سنسور بی عیب و نقص هیچ نشانه‌ای از این به اصطلاح ویژگی‌ها را نشان نمی دهد و آن را برای بازی مناسب می‌کند.
  8. نوع اتصال: ماوس‌های بی‌سیم در چند سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده‌اند تا جایی که تقریباً به اندازه همتایان سیمی خود قابل اعتماد هستند. در واقع، خارج از بازی‌های رقابتی، اکثر بازیکنان احتمالاً نمی‌توانند تفاوت را متوجه شوند. با این حال، هنوز برخی از اشکالات عمده برای موس‌های بی سیم وجود دارد، مانند نیاز به شارژ مجدد باتری به طور منظم یا وزن اضافی که یک باتری می تواند ایجاد کند. مسلماً، برخی ممکن است ماوس سنگین‌تری را ترجیح دهند و پدهای ماوس موجود است که می‌توانند ماوس‌های بی‌سیم را در حین استفاده شارژ کنند، اما این ممکن است برای همه مناسب نباشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ماوس مخصوص بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماوس مخصوص بازی ارزان، زیبا، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماوس مخصوص بازی بلادی مدل W_6O_MAX_RGB_ ACTIVATED

ماوس مخصوص بازی بلادی مدل W_6O_MAX_RGB_ ACTIVATED

مشخصات کلی

  • وزن
    ۳۵ گرم
  • تعداد کلید
    ۱۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Deathadder Essential

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Deathadder Essential

مشخصات کلی

  • وزن
    ۹۶ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۷×۶۱.۷×۴۲.۷ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۵ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DeathAdder Essential

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DeathAdder Essential

مشخصات کلی

  • وزن
    ۹۶ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۷×۶۱.۷×۴۲.۷ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۵ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماوس مخصوص بازی کینگ استار مدل KM380G

ماوس مخصوص بازی کینگ استار مدل KM380G

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۰۶ گرم
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 790

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 790

مشخصات کلی

  • وزن
    ۳۸۵ گرم
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW902

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW902

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ابعاد
    ۱۰۰x30x150 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JM G102

ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JM G102

مشخصات کلی

  • وزن
    ۶۵ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۰x65x38 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۴ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماوس مخصوص بازی مکس تاپ مدل MX-305G

ماوس مخصوص بازی مکس تاپ مدل MX-305G

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • ابعاد
    ۱۴۰x70x50 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۶ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماوس مخصوص بازی تی-دگر مدل Warrant Officer T-TGM203

ماوس مخصوص بازی تی-دگر مدل Warrant Officer T-TGM203

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۸x84x41 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G402 Hyperion Fury

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۴ گرم
  • ابعاد:
    ۱۳۶x72x41 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW902

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW902

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۲۷ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۵x76x41 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماوس مخصوص بازی ریزر مدل BASILISK V3

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل BASILISK V3

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۰۱ گرم
  • ابعاد:
    ۴۲.۵×۷۵×۱۳۰ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۱۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A60

ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A60

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ابعاد:
    ۱۲۰x70x40 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماوس مخصوص بازی گرین مدل GM606-RGB

ماوس مخصوص بازی گرین مدل GM606-RGB

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ابعاد:
    ۱۲۸x65x39 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۶ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماوس مخصوص بازی مدل GM04

ماوس مخصوص بازی مدل GM04

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماوس مخصوص بازی مدل GM04

ماوس مخصوص بازی مدل GM04

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 753 GA

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 753 GA

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۲۹ گرم
  • ابعاد:
    ۱۳۳.۵×۷۴.۳×۴۱ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماوس مخصوص بازی مدل GM02

ماوس مخصوص بازی مدل GM02

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A60

ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A60

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۴×۷۳.۵×۴۱ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A90

ماوس مخصوص بازی بلادی مدل A90

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۳ گرم
  • ابعاد:
    ۱۲۵x40x50 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G502 Hero

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G502 Hero

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۲۱ گرم
  • ابعاد:
    ۱۳۲x75x40 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۱۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 2025

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل  GM 2025

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • ابعاد:
    ۴×۷×۱۲.۸ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماوس مخصوص بازی ام کی ای اس پی ان مدل X15

ماوس مخصوص بازی ام کی ای اس پی ان مدل X15

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • ابعاد
    ۱۴۰x83x42 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۱۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماوس مخصوص بازی وریتی مدل V-MS5132

ماوس مخصوص بازی وریتی مدل V-MS5132

مشخصات کلی

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ابعاد:
    ۱۲۷x75x42 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۷ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01

مشخصات کلی

  • وزن
    ۹۶ گرم
  • ابعاد:
    ۴۲.۷×۶۱.۷×۱۲۷ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۵ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • ابعاد:
    ۵۰x50x90 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۶ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 759GA

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 759GA

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۴۴ گرم
  • ابعاد:
    ۱۳۰x65x42 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 2028

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 2028

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۳۹±۵ گرم
  • ابعاد
    ۱۲۳x83x45 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DeathAdder V2

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DeathAdder V2

مشخصات کلی

  • وزن
    ۸۲ گرم
  • ابعاد:
    ۱۲۷×۷۲.۷×۴۲.۷ میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۸ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماوس مخصوص بازی مکث تاچ مدل MX305G

ماوس مخصوص بازی مکث تاچ مدل MX305G

مشخصات کلی

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • ابعاد:
    ۱۴۰x70x50 میلی‌متر
  • تعداد کلید
    ۶ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماوس مخصوص بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید باتری قلمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا