زنانه

راهنمای خرید انواع مانتو بارداری جلو باز، اداری و ریون ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مانتو بارداری باید به آن ها توجه داشته باشید.

باردار شدن یکی از بهترین اتفاقاتی است که اغلب خانم‌ها در طول زندگی‌شان و بعد از ازدواج با آن مواجه می‌شوند. مثبت شدن تست بارداری به معنای شروع دوره‌ی جدیدی از زندگی پدر و مادر خواهد بود و از همان ابتدا والدین در تلاشند که مقدمات آسایش و آرامش تو راهی خود را فراهم کنند. چون نه ماه بارداری با عنوان نه ماه زیبا شناخته می‌شود، باید در این دوران از راحت‌ترین لباس‌ها و پوشاک بهره ببرید تا زیبایی و آرامش در این ماه چند برابر شود. برای مثال هنگام رفتن به مهمانی‌های رسمی و یا غیررسمی بر طبق شریعت اسلام خانم‌ها باید از پوشش‌های مناسب بهره ببرند، یکی از این پوشش‌ها که در طول دوره‌ی بارداری هم باید رعایت شود، استفاده از مانتو بارداری خواهد بود تا هنگام پوشیدن آن و در اثر گذشتن مدت زمان طولانی اذیت نشوید.

شما به عنوان یک مادر از لحظه‌ای که متوجه می‌شوید، باردارید؛ دائما مراقبید که شکمتان به جایی برخورد نکند، ضربه‌ای به آن وارد نشود و یا اینکه وسایل سنگین را بلند نکنید، این موارد همگی به دلیل وجود حس مادری خواهد بود که حاضرید خودتان را به سختی دهید تا فرزندتان آزرده خاطر نشود. خرید انواع لباس‌های بارداری به شما این امکان را خواهد داد که هنگام بیرون رفتن از خانه و یا برای کارهای روزانه‌ی خود آزادی کامل داشته باشید. پس سعی کنید که اگر توراهی دارید و در چند ماه آینده به دنیا می‌آید، سریعا به دنبال فراهم کردن لباس‌های مناسب این دوران باشید تا به مشکل برنخورید.

احتمالا با توجه به مقدمه‌ی کوتاه تا حد زیادی به اهمیت خرید این محصول کاربردی پی برده‌اید. امروزه تنوع لباس‌های بارداری موجود در بازار به حدی بالا رفته است که انتخاب یک مدل شلوار بارداری، مانتو بارداری و یا پیراهن بارداری کار خیلی ساده‌ای نخواهد بود و مادران عزیز برای انتخاب محصولات مختص به بارداری به مشکل برخواهند خورد. به طور کلی می‌توان گفت که خرید مانتو بارداری به شما کمک خواهد کرد که اگر زمان زیادی را در بیرون از منزل سپری می‌کنید، بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای و فشار به جنین اوقات خود را سپری کنید و از گذران زمان بارداری لذت ببرید. پس برای خریدی مطمئن و اصولی ما را همراهی نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بلوز زنانه

منظور از مانتو بارداری چیست؟

مانتو در واقع لباسی است که اغلب بر روی لباس دیگر آن را به تن می‌کنند. اگر بخواهیم در مورد تاریخچه‌ی استفاده از مانتو سخن بگوییم، باید گفت که اولین بار توسط آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، چون شکل ظاهری آنها به نحوی بوده که بلندای زیادی داشته و جلوباز هم بوده است، در نتیجه آقایان هم می‌توانستند از آن بهره ببرند. مانتو بارداری هم پوششی است که به دلیل اندازه‌ی بزرگی که در قسمت شکم و پهلو دارد، برای استفاده‌ی خانم‌های بار دار طراحی شده و هنگام پوشیدن آن کاملا راحت خواهند بود.

بارداری چون جزو حساس‌ترین مراحل زندگی تلقی می‌شود، باید با نهایت آرامش و آسایش سپری شود؛ پس عزیزان همواره تلاش کنید که از آزادترین لباس‌ها بهره ببرید تا فشاری متوجه شکم، کمر و پهلوهایتان نشود. طراحی مانتو بارداری به نحوی است که قسمت بالای شکم حالت پلیسه دارد و خمین امر سبب می‌شود که با بزرگ شدن شکم، مانتو هم گشادتر شود و در اثر تنگ بودن فشاری به جنین موجود در شکمتان وارد نشود، در واقع مادر بودن، یعنی مسئول بودن و از خود گذشتگی. علاوه بر این، مدل پلیسه‌دار مانتو بارداری به شما این امکان را خواهد داد که بعد از گذراندن دوره‌ی بارداری‌تان هم بتوانید از آن بهره ببرید.

انواع مختلف پیراهن بارداری را بیشتر بشناسید:

  • مانتو بارداری نخی: همانطور که از نام این مدل مشخص است، جنس به کار رفته در دوخت آن از نخ می‌باشد، در نتیجه خانم‌های باردار هنگام پوشیدن آن احساس راحتی خواهند داشت. همین امر هم یکی از مهم‌ترین اصول برای مادران باردار می‌باشد. پس عزیزان اگر در فصل بهار و تابستان قرار دارید، بهتر است که خرید مانتو نخی را در اولویت بگذارید.
  • مانتو بارداری مجلسی: برای ما خانم‌ها هنگام رفتن به مهمانی‌های رسمی بزرگترین دغدغه ((چی بپوشم)) می‌باشد که کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و برای همه صدق می‌کند. خصوصا اگر باردار باشید و به یک مهمانی رسمی هم دعوت شوید، در این صورت وجود یک یا دو نمونه مانتو بارداری مجلسی در کمد لباسهایتان الزامی است. ظاهر این مدل از مانتوها رسمی‌تر می‌باشد و معمولا بر روی آستین یا حاشیه‌ی مانتو گلدوزی کار شده است.
  • مانتو بارداری اداری: حالت این مانتو‌ها نسبت به سایر مدل‌ها رسمی‌تر است و شکل اداری دارد که دوخت آنها کاملا ساده و شکیل خواهد بود. در نتیجه اگر شاغل هستید و دوره‌ی بارداری‌تان را می‌گذرانید، سعی کنید از این مدل مانتوها بهره ببرید که قابل استفاده در دانشگاه، ادارات و… خواهد بود.
  • مانتو بارداری زیر و رو: اگر می‌خواهید که در مهمانی‌ها خاص باشید و همیشه بدرخشید، انتخاب مانتو بارداری زیر و رو گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. به گونه‌ای که حتی می‌توانید قسمت زیرین مانتو را هم جداگانه در مراسمات خاصی به تن کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیراهن بارداری

مزایای خرید مانتو بارداری:

  1. کیفیت عالی و دوام مناسب.
  2. آزاد بودن در قسمت شکم و پهلوها.
  3. تغییر اندازه متناسب با تغییر سایز شکم.
  4. قابل استفاده برای بعد از بارداری.
  5. هم در مهمانی‌های رسمی و هم در مهمانی‌های غیررسمی قابل استفاده خواهد بود.
  6. قابلیت ست کردن با انواع شلوار بارداری.
  7. جنس مناسب و فاقد حساسیت.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مانتو بارداری باید به آنها توجه نمود:

  • اولین نکته توجه به قیمت مانتو بارداری است. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و درآمد خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام کنید. پس شما باید پیش از هر چیز مقدار هزینه‌ای که قرار است برای این محصول خرج کنید را کنار بگذارید تا بتوانید کالای باکیفیتی را خریداری نمایید.
  • مورد بعدی دقت در جنس این محصول می باشد، همانطور که در قسمت بالا به جنس‌های مختلف این محصول اشاره کردیم می‌توانید یک جنس خاص را خریداری کنید. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی های خاص خود را دارند بدیهی است که اگر هر کدام از این خصوصیات را در کنار یکدیگر قرار دهید، می‌توانید یک جنس با کیفیت را انتخاب کنید. فقط عزیزان مانتو بارداری را متناسب با فصلی که در آن قرار دارید انتخاب نمایید.
  • وقتی که مانتو‌بارداری را خریداری می کنید، سعی نمایید شلوار بارداری متناسب با آن را هم خریداری نمایید حال چه به لحاظ رنگ و چه به لحاظ جنس.
  • سعی کنید مانتو انتخابی تان را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، اگر قصد خرید حضوری دارید حتماً از فروشگاههای پوشاک بانوان آن را خریداری نمایید. اگر هم قصد خرید غیر حضوری و آنلاین دارید از سایت های معتبر مدل مدنظرتان را انتخاب کنید.
  • قبل از اینکه نسبت به خرید مانتو بارداری اقدام کنید، حتماً به تناسب رنگی آن با سایر اکسسوری ها و وسایلتان توجه داشته باشید. چون به هر حال قرار است این نوع پوشاک را در بیرون از منزل و در مهمانی های رسمی به تن کنید، پس چه بهتر که رنگ آن ها با یکدیگر همخوانی داشته باشد.
  • مورد آخر اینکه حتماً به سایز مانتو بارداری دقت داشته باشید، چون طراحی این مانتو ها به نحوی است که در قسمت پشتی دارای کمربند هستند. پس اگر یک یا دو سایز از شما بزرگتر بود، نگران نباشید چون به وسیله کمربند تنگ را گشاد خواهد شد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مانتو بارداری مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های مانتو بارداری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ مانتو بارداری مدل ۹

مانتو بارداری مدل 9

مشخصات

  • جنس
    موهر
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    مانتو بارداری و شیردهی پاییزی و زمستانی قد ۹۰ سانت فری سایز مناسب سایز ۴۲ تا ۵۶دارای دکمه از ماه اول تا شب زایمان اندازتون میشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مانتو بارداری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تیشرت زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا