لپ تاپ

لپ تاپ msi، راهنمای خرید لپ تاپ msi گیمینگ حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لپ تاپ msi باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید لپ تاپ msi یکی از سخت‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر معنی همه چیز را بدانید و دقیقاً بدانید که چه می‌خواهید، پیدا کردن آن می‌تواند دشوار باشد. حتی گشت و گذار در وب سایت‌های تولیدکنندگان برای خرید مدل مورد نظرتان هم می‌تواند برای شما خسته کننده باشد. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا با لپ‌تاپ‌های مدرن بیشتر آشنا شوید. در ادامه بخشی از مؤلفه‌های اصلی که می‌خواهید در هنگام جستجو و خرید لپ تاپ msi خود در مورد آن بدانید را گردآوری کرده‌ایم. ما اصطلاحات را می‌شکنیم و سعی می‌کنیم موارد را در سطح عملی به شما توضیح دهیم.

بسیاری از گیمرها، مدل‌سازان سه بعدی، دانشمندان داده و ویرایشگرهای ویدئو به دلیل عملکرد سطح بالا و بدون تاخیر، به فکر داشتن بهترین لپ‌تاپ msi موجود در بازار هستند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید و به بهترین لپ‌تاپ‌های قابل اعتماد msi در ایران برای اهداف بازی یا ایستگاه کاری نیاز دارید، مکان مناسبی را انتخاب کرده‌اید. بهترین لپ‌ تاپ‌ msi گیمینگ از فردی به فرد دیگر متفاوت است. لپ‌تاپ با CPU و کارایی بالا برای کسی که به پردازنده‌های بالا نیاز دارد به دستگاهی با رم بزرگ‌تر مانند ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت ترجیح داده می‌شود. به همین دلیل است که به جای نتیجه گیری سریع و خرید بهترین مدل، باید لیستی از مشخصات مورد نیاز دستگاه آینده خود را تهیه کنید. ارزیابی‌های ما را بخوانید و سپس مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

به همین دلیل است که ما دائماً به خوانندگان خود توصیه می‌کنیم که استفاده از آنها را بررسی کنند و دستگاهی با مشخصاتی که تا حدودی بالاتر از نیاز آنهاست را خریداری کنند. اگر از نظر مالی مشکلی ندارید و به دنبال دستگاهی هستید که سال‌ها دوام بیاورد، بهترین مدل موجود در بازار را انتخاب و خریداری کنید‌.

لپ تاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

لپ‌تاپ نوعی کامپیوتر قبل حمل است که به وسیله برق شهری و باتری کار می‌کند و از نظر قدرت می‌تواند همانند یک کامپیوتر عمل نماید. در زبان انگلیسی به آن کامپیوتر قابل حمل یا کامپیوتر نوت‌بوک نیز گفته می‌شود. اصطلاحات دیگر، مانند: اولترا بوک یا نت‌بوک، به انواع خاصی از لپ‌تاپ اشاره دارد که با در نظر گرفتن قابلیت حمل طراحی شده‌اند که در اواخر دهه ۱۹۸۰ توسعه پیدا کرده‌اند. به عبارت بهتر، لپ تاپ یک کامپیوتر شخصی با باتری یا برق متناوب است که باید از طریق دوشاخه و پریز شارژ شود و در صورت تمام شدن شارژ باید آن را مرتباً شارژ کنید. لپ‌تاپ‌ها گران‌تر هستند، زیرا فن‌آوری فشرده‌تری دارند و طراحی و ساخت آن‌ها دشوارتر است. اگر فضای محدودی دارید، ارزش آن را دارد که یک رایانه قابل حمل را در نظر بگیرید. آن‌ها دقیقاً همان راحتی و عملکرد رایانه‌های رومیزی را به شما می‌دهند، اما فضای کمتری را اشغال می کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

تاریخچه پیدایش شرکت MSI:

جوزف هسو، جین هوانگ، فرانک لین، کنی یو و هنری لو، پنج بنیانگذار MSI هستند، همگی قبل از راه اندازی MSI برای سونی کار می‌کردند. آن‌ها با کوچک کردن کسب و کار سونی در سال ۱۹۸۵ گرد هم آمدند. میکرو استار اینتر‌نشنال در آگوست ۱۹۸۶ توسط آن‌‌ها با تجربه مهندسی خود از سونی تأسیس شد. ‌این شرکت با عرضه عمومی اولیه در بورس اوراق بهادار تایپه در سال ۱۹۹۸، به یک تجارت عمومی تبدیل شد. ام اس آی تأسیسات لجستیک اروپایی خود را در سال ۲۰۰۲ در هلند تأسیس کرد.

انواع لپ تاپ msi از نظر اندازه صفحه نمایش:

  1. لپ‌تاپ‌های ام اس ای ۱۱ تا ۱۲ اینچی: نازک ترین و سبک ترین لپ‌تاپ‌های اطراف شما صفحه نمایش ۱۱ تا ۱۲ اینچی دارند و معمولاً ۲.۵ تا ۳.۵ پوند یا چیزی در حدود یک تا یک و نیم کیلوگرم وزن دارند.
  2. لپ‌تاپ‌های ام اس آی ۱۳ تا ۱۴ اینچی: بهترین تعادل و قابلیت حمل و استفاده را فراهم می‌کند، به خصوص اگر لپ تاپی با وزن کمتر از ۴ پوند یا ۱.۸۰۰ کیلوگرم را تهیه کنید.
  3. لپ‌تاپ‌های ام اس آی ۱۵ تا ۱۶ اینچی: محبوب ترین سایز لپ‌تاپ‌های ام اس آی ۱۶ اینچی هستند. این مدل‌ها معمولاً ۴ تا ۵.۵ پوند یا ۲ تا ۲.۵ کیلوگرم وزن دارند. اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشید و نمی‌خواهید نوت‌بوک خود را مرتباً جابجا کنید، این اندازه را در نظر بگیرید. لپ تاپ هایی با صفحه نمایش ۱۶ اینچی کمیاب هستند.
  4. لپ‌تاپ‌های ام اس آی ۱۷ تا ۱۸ اینچی: اگر لپ‌تاپ شما تمام روز روی میز شما می‌ماند، یک سیستم ۱۷ یا ۱۸ اینچی می‌تواند قدرت پردازشی مورد نیاز برای انجام بازی‌های سطح بالا یا بهره‌وری در سطح ایستگاه کاری را در اختیار شما قرار دهد.

انواع لپ‌تاپ msi بر اساس نوع استفاده:

  • لپ‌تاپ‌های msi با ارزش: معمولاً برچسب‌های قیمت پایین‌تری دارند، سخت‌افزاری با عملکرد پایین‌تر، و ذخیره‌سازی و حافظه کمتری برای افرادی که فقط محاسبات اولیه مانند: چند ساعت مرور اینترنت، پخش فیلم یا نوشتن برخی مقالات را انجام می‌دهند، دارند.
  • لپ‌تاپ‌های msi روزمره: ممکن است عملکرد کمی بالاتر با فضای ذخیره سازی و حافظه بیشتر برای افرادی که بیشتر از یک کاربر معمولی از لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنند را داشته باشند. این ممکن است شخصی باشد که از لپ‌تاپ برای محل کار یا مدرسه استفاده می‌کند. اما برای برنامه‌های سه بعدی مانند ۳d Max یا بازی به قدرت پردازش و ذخیره‌سازی قابل توجهی نیاز ندارد.
  • لپ‌تاپ‌های msi گیمینگ: دارای کارت‌های گرافیکی سه‌بعدی موبایلی متوسط به بالا و پردازنده‌هایی هستند که برای اجرای بازی‌های گرافیکی فشرده طراحی شده‌اند و در عین حال می‌توانند سایر وظایف مورد انتظار از رایانه‌ها را نیز انجام دهند.
  • لپ‌تاپ‌های msi هدفمند حرفه‌ای: دارای کارت‌های گرافیکی هستند که برای استفاده‌های استودیویی مانند: ایجاد و رندر گرافیک سه‌بعدی، تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده‌ها یا دیگر کاربردهای حرفه‌ای فشرده طراحی شده‌اند. آنها پردازنده‌های سطح بالا، حافظه بیشتر و فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای رسیدگی به بارهای کاری سخت خواهند داشت.

لپ تاپ ام اس آی متعلق به کدام کشور است؟

ام اس آی متعلق به تایوان است، دفتر مرکزی MSI در منطقه Zhonghe، شهر نیو تایپه، تایوان واقع شده و میزبان چندین بخش و خدمات مختلف است. تولید قبلاً در تایوان انجام می‌شد، اما از آن زمان به مکان دیگری منتقل شده است. کارخانه MSI در چین تعداد زیادی کارت گرافیک تولید می‌کند. در قاره آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقای جنوبی، این شرکت دارای شعبه‌هایی است. این شرکت از سال ۲۰۱۵ در بیش از ۱۲۰ کشور جهان حضور دارد.

آیا ام اس آی یک شرکت هندی است؟

خیر، MSI یک شرکت تایوانی است، اما خدمات فروش خود را در هند ارائه می‌کند، MSI هند دارای دفاتر بین المللی کیفیت و انطباق اجتماعی در Vasanthnagar و Bengaluru هند است.

آیا MSI یک برند بین المللی است؟

بله، خدمات جهانی را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی یا جنوبی، آسیا، استرالیا و اروپا ارائه می دهد.

آیا MSI یک برند جهانی است؟

بله، MSI در بیش از ۱۲۰ کشور در سراسر جهان حضور دارد. در قاره آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقای جنوبی، این شرکت دارای دفاتر است.

آیا MSI متعلق به ایسوس است؟

نه، ASUS و MSI هر دو به عنوان تولیدکنندگان سخت افزار رایانه شخصی شروع به کار کردند. MSI برای این انتقال بسیار طولانی‌تر بود و اکنون به خاطر لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای گیمینگ خود شناخته شده است. ایسوس همچنین به خاطر کارت های صوتی نمادین Xonar، سری Padfone هیبریدی تلفن های هوشمند و تبلت Google Nexus 7 شناخته شده است.

بنیانگذار MSI کیست؟

جوزف هسو، جین هوانگ، فرانک لین، کنی یو، هنری لو بنیانگذاران MSI هستند. این پنج نفر شرکت را در ۴ اوت ۱۹۸۶ با عرضه اولیه در بورس اوراق بهادار تایوان تأسیس کردند. MSI فعالیت خود را در شهر جدید تایپه تایوان آغاز کرد و در نهایت به چین نقل مکان کرد.

آیا لپ تاپ MSI برای بازی مناسب است؟

به طور خلاصه: بله. Msi یا Micro-Star International یک شرکت تایوانی است که از سال ۱۹۸۸ قطعات مختلف کامپیوتری را تولید می کند، اما امروزه بیشتر آن‌ها به خاطر لپ تاپ‌های گیمینگ درجه یک و میان رده خوب شناخته می‌شوند. لپ‌تاپ‌های بازی پیشرفته MSI با ویژگی‌های معمولی ما با قیمت کمتر از ۲۵۰۰ دلار هستند، برخی از آن‌ها اغلب در راهنمای قیمت متوسط ما نیز قرار می‌گیرند. البته، هر لپ‌تاپ MSI در فهرست بهترین‌های ما قرار نمی‌گیرد و برخی از مدل‌ها قطعاً از نظر عملکرد و ارزش بهتر از بقیه هستند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، توصیه می‌کنیم قبل از اینکه ماشه خرید هر یک از این لپ تاپ‌ها را فشار دهید، نکاتی را که هنگام خرید لپ تاپ MSI باید به آن‌ها توجه داشته باشید را با دقت مطالعه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

نکات مهم برای خرید لپ تاپ msi:

هنگام خرید لپ تاپ msi باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد که در ادامه این نکات را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. صفحه کلید و تاچ پد را بررسی کنید: اگر لپ‌تاپی را که خریداری می‌کنید باید از ارگونومی خوبی برخوردار باشد، اگر می‌خواهید کارهای زیادی روی رایانه‌تان انجام دهید، مطمئن شوید که صفحه‌کلید بازخورد لمسی جامد، سفر زیاد کلید یا فاصله‌ای که کلید هنگام فشار دادن به پایین می‌رود، معمولاً ۱ تا ۲ میلی‌متر و فضای کافی بین کلیدها را ارائه می‌دهد. اگر لپ‌تاپ ویندوزی می‌خرید، مطمئن شوید که دارای درایورهای Precision touchpad است.
  2. آیا یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ می‌خواهید: بسیاری از لپ‌تاپ‌های رایانه شخصی در دسته لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ قرار می‌گیرند، دستگاه‌های هیبریدی که می‌توانند بین حالت تاشوی سنتی، حالت تبلت و موقعیت‌های دیگر مانند حالت‌های چادری یا ایستاده جابجا شوند. لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ به طور کلی در دو سبک مختلف ارائه می‌شوند: قابل جدا شدن با صفحه‌نمایش که به طور کامل از صفحه‌کلید جدا می‌شوند و لپ‌تاپ‌های انعطاف‌پذیر با لولاهایی که برای تغییر حالت ۳۶۰ درجه به عقب خم می‌شوند.
  3. عمر باتری را کم نکنید: اگر یک نوت بوک بزرگ و حجیم یا یک لپ‌تاپ بازی خریداری می‌کنید که فقط روی میز نزدیک پریز برق از آن استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران طول عمر باتری باشید. با این حال، اگر قصد دارید از لپ‌تاپ روی پای خود استفاده کنید، حتی اگر در خانه و یا محل کار باشد، حداقل ۷ ساعت استقامت می‌خواهید که بالاتر از ۸ ساعت ایده‌آل است. برای تعیین عمر باتری مورد انتظار یک نوت بوک، حرف سازنده را قبول نکنید. در عوض، نتایج شخص ثالث را از منابع عینی، مانند نظرات خریداران مطالعه کنید.
  4. اندازه صفحه نمایش: اندازه صفحه نمایش می تواند چیزهای زیادی را در مورد قابلیت حمل کلی آن نشان دهد. اگر قصد دارید از آن روی پاهای خود استفاده کنید یا زیاد آن را حمل کنید، رایانه‌ای با مانیتور ۱۲، ۱۳ یا ۱۴ اینچی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر قصد دارید از رایانه عمدتاً روی میزهای ثابت استفاده کنید، یک مدل ۱۵ اینچی ممکن است مفیدتر باشد. در حالی که برخی از دستگاه‌های بازی، ماشین‌های رسانه‌ای و ایستگاه‌های کاری دارای صفحه نمایش ۱۷ یا ۱۸ اینچی هستند، مطمئناً حمل و نقل آن‌ها آسان نخواهد بود.
  5. طرح لپ‌تاپ: امروزه لپ‌تاپ‌ها باریک‌تر و قدرتمندتر از همیشه هستند. علاوه بر این، طراحی به چیزی بیش از زیبایی شناسی تبدیل شده است و باید به گونه‌ای اجرا شود که با سبک زندگی فرد مطابقت داشته باشد. MSI GS66 “Stealth” این جذابیت را به نمایش می گذارد، زیرا طراحی دقیق آن هم برای گیمرها و هم برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده است که دائماً در حال حرکت هستند. چه به یک جلسه بروید و چه با دوستان خود بازی کنید، جذابیت سبک تری را بدون به خطر انداختن عملکرد ارائه می‌دهد.
  6. نرخ تازه سازی و نمایش خیره کننده: گیمرها به نرخ تازه سازی سریع و نمایشگر خیره کننده نیاز دارند تا بتوانند با پتانسیل کامل خود و تجربه ای فراگیر بازی کنند. این امر به ویژه در مورد حرفه‌ای‌های ورزش‌های الکترونیکی و گیمرهای هاردکور که برای موفقیت در رقابت به صفحه نمایش و زمان پاسخ سریع تری نیاز دارند صادق است. GE66 Raider و GS66 Stealth با نمایشگر نرخ تازه سازی ۳۰۰ هرتز، گیم پلی سریع تر و روان تری را حتی برای سخت ترین بازی‌ها ارائه می‌دهند. هنگامی که هر فریم مهم باشد، مانند عناوین محبوبی مانند League of Legends و CSGO، کاربران می توانند به لطف این ویژگی عملکرد بسیار بهتری داشته باشند.
  7. کارایی لپ‌تاپ: از نظر عملکرد CPU در بازی، سرعت کلاک بالاتر و تعداد هسته‌ها تفاوت عمده‌ای در ارائه بازی روان‌تر ایجاد می‌کند و بهره‌وری باورنکردنی را برای گیمرها، سازندگان محتوا و کاربران اصلی به طور یکسان ممکن می‌سازد. برای MSI، ارتقاء به پردازنده نسل دهم اینتل Core™ i9 موفقیت آمیز بوده است. در مقایسه با پردازنده های نسل گذشته، ۱۵ درصد افزایش عملکرد کلی و ۵۰ درصد افزایش در محاسبات نسل به نسل وجود دارد. این پردازنده با استفاده از پشتیبانی از تنظیم پیشرفته و اتصال فوق العاده، مظهر عملکرد سریع، با فرکانس پایه ۲.۴۰ گیگاهرتز با توربو بالاتر در ۵.۳۰ گیگاهرتز است.
  8. پردازنده گرافیکی: اینجاست که پردازش هوش مصنوعی از پلتفرم NVIDIA GeForce RTX برای کمک به کنترل و تنظیم عملکرد برای ارائه فریم‌های بیشتر در ثانیه و در عین حال ارائه جلوه‌ها و گرافیک واقعی به کار می‌رود. حتی بهتر از آن، جلوه‌های نور محیطی از نمایشگر تا محیط اطراف شما گسترش می‌یابد. به این معنی که با افکت های نورپردازی RGB می توانید تغییر محیط را شبیه سازی کنید و به شما این امکان را می دهد که بیشتر در بازی غوطه ور شوید.
  9. تیغه فن خنک کننده نازک ۰.۱ میلی متر: علاوه بر این، یک تیغه فن نازک ۰.۱ میلی متری که اختصاصی MSI است، امکان استفاده از تیغه های فن بیشتری را در هر فن فراهم می کند. این بدان معناست که کامپیوتر با جذب هوای بیشتر و بیرون راندن هوای گرم سریعتر جریان هوای بهتری ایجاد می‌کند و قابلیت استفاده صاف را کامل می‌کند.
  10. باتری و رم: البته عمر باتری در جستجوی یک لپ‌تاپ بازی مهم است، اما اغلب اوقات می‌تواند اندازه و طراحی را به خطر بیندازد. بیشتر لپ‌تاپ‌ها از باتری‌هایی استفاده می‌کنند که ۳۰ درصد فضای سخت‌افزاری را اشغال می‌کنند، اما در مورد GE66 Raider و GS66 Stealth، MSI سایر بخش‌های سخت‌افزار را کاهش داد تا باتری بزرگ‌تری ارائه کند و لپ‌تاپ‌ها را نسبتاً سبک نگه دارد. به طور واقع بینانه، کاربرانی که بازی می کنند باید به برق وصل شوند، با این حال، لپ تاپ ها به طور متوسط حدود ۱.۵ تا ۲ ساعت بازی با عملکرد بالا را بدون برق انجام می دهند. برای تکمیل این، GE66 “Raider” و GS66 “Stealth” همچنین دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4-3200Mhz هستند و دارای دو سوکت برای حداکثر حافظه ۶۴ گیگابایتی هستند.
  11. لوازم جانبی: لپ‌تاپ‌ها دارای پورت‌ها و سایر رابط‌های مشابه کامپیوترهای رومیزی هستند، مانند: پورت‌های USB، کارت‌های رابط شبکه، بلندگوهای صوتی، درایوهای رسانه دیجیتال و اسلات‌های کارت حافظه مانند: کارت‌خوان‌های SD، که اغلب توسط سازنده در کامپیوتر لپ‌تاپ تعبیه می‌شوند. تجهیزات جانبی اضافی ممکن است از طریق شکاف های توسعه موجود، از طریق پورت های USB یا سریال به صورت بی سیم از طریق اتصال بلوتوث به رایانه لپ تاپ متصل شوند.
  12. شبکه سازی: لپ تاپ‌ها راه های مختلفی برای اتصال به شبکه دارند. اتصال بی سیم یا WiFi رایج ترین وسیله برای اتصال لپ تاپ است. لپ‌تاپ‌ها همچنین ممکن است دارای پورت‌های اترنت باشند که به رایانه اجازه می‌دهد از طریق کابل اترنت به یک شبکه محلی (LAN) متصل شود. اتصال بلوتوث وسیله دیگری برای ارتباط رایانه با دستگاه ها یا رایانه های دیگر است. به عنوان مثال، ماوس یا صفحه کلید بلوتوث را می توان به صورت بی سیم به لپ تاپ متصل کرد. لپ تاپ همچنین می تواند از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل شود. این اتصال ممکن است از طریق پورت USB و کابل نیز انجام شود تا از طریق شبکه تلفن همراه تلفن به اینترنت دسترسی داشته باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لپ تاپ msi مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لپ تاپ msi ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ ام اس آی مدل Raider GE67 HX 12UHS-i9 12900HX 32GB 2SSD RTX 3080Ti

لپ تاپ 15.6 اینچ ام اس آی مدل Raider GE67 HX 12UHS-i9 12900HX 32GB 2SSD RTX 3080Ti

مشخصات

  • وزن
    ۲.۳۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۸x267x23.4 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i9
  • مدل پردازنده
    ۱۲۹۰۰HX
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۴.۲ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۴ تا ۴.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۳۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۶ هسته ( ۸ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 24 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    باس رم ۴۸۰۰MHz
  • ظرفیت حافظه داخلی
    دو ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    ۲ اسلات حافظه M.2 SSD (NVMe PCIe Gen4)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    RTX 3080Ti
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    گیگابایت ۱۶
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    حداکثر توان نا ۲۲۰ وات / تکنولوژی MSI OverBoost
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1440
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر ۲۴۰ هرتز /طیف رنگی ۱۰۰% DCI-P3
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح FHD و با کیفیت ۱۰۸۰p / 30 فریم
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی ۱ وات به همراه ووفر / Dynaudio
  • مشخصات تاچ پد
    با پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    شیار کارت حافظه
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Intel Killer AX Wi-Fi 6E
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد(USB 3.2 Gen 2)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع Thunderbolt 4 با پشتیبانی از Displayport / USB )
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    چهار سلولی
  • توضیحات باتری
    ۹۹ وات‌ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    آداپتور / کابل شارژ / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12UDX-i7 12650H 16GB 500SSD RTX3050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12UDX-i7 12650H 16GB 500SSD RTX3050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۱.۹۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 20 رشته /گرافیک یکپارچه UHD اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز /دو ماژول رم ۸ گیگابایتی /دارای ۲ اسلات رم / قابل ارتقا تا ۶۴
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۰۰ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe GEN4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای یک اسلات M.2 SSD (NVMe PCIe Gen4)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / پشتیبانی از NVIDIA DLSS
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD type (30fps@720p) / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات / Nahmic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور پس‌زمینه تک رنگ (آبی)
  • اقلام همراه
    آداپتور ۱۲۰ وات /کیف مدل Essential /دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل GL66-12UGK

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل GL66-12UGK

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹×۲۵۹×۲۳.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient20 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4x4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    یک اسلات خالی M.2 SSD برای ارتقا حافظه
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    RTX 3070
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    رم گرافیک: GDDR6
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1440
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ تازه‌سازی تصویر: ۱۶۵ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی Nahimic Audio Hi-Res
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • مودم
    مودم داخلی
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Intel Wi-Fi 6 AX201(2×2 ax)
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۸۰۲.۱۱
  • تعداد پورت USB 2.0
    ۱ عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    ۲ عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    ۱ عدد
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    سه سلولی
  • توضیحات باتری
    ۵۳.۵ وات‌ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    سیستم خنک کنندگی با دو فن COOLER BOOST 5 با ۶ HEAT PIPES
  • اقلام همراه
    آداپتور و کوله پشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B12VEK

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B12VEK

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x259x24.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    شش هسته Performance، چهار هسته‌ی Efficient و ۱۶ رشته / دارای پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع UHD Graphics
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 SSD با پشتیبانی از حافظه‌های نسل ۴
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / کلاک بوست: تا ۲۳۵۵ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات با داینمک بوست / پشتیبانی از DLSS 3 / معماری Ada Lovelace با فناوری Max-Q
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات Nahmic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد از نوع USB3.2 Gen1 با پشتیبانی از DisplayPort
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات-ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    نورپردازی RGB تعبیه شده در چهار بخش کیبرد / پشتیبانی از دو نمایشگر با پورت HDMI و DisplayPort از طریق رابط USB Type-C /
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۰۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VF-043US-i7 12650H 8GB 512SSD RTX4060

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VF-043US-i7 12650H 8GB 512SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۳ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 16 رشته /دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe M.2
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: تا ۱۴۷۰ مگاهرتز / توان مصرفی: ۴۵ وات / معماری Ada Lovelace
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز / ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • امکانات دیگر
    کیبورد دارای نور پس زمینه ثابت (آبی) / حالت کنسول / طراحی دکمه الهام گرفته شده از Cyberpunk
  • اقلام همراه
    آداپتور برق ۱۲۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE-i5 12450H 16GB 512SSD RTX4050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE-i5 12450H 16GB 512SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۱.۹۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۴۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۵ تا ۴.۶ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۸ هسته (۴ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 12 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    دو رم ۸ گیگابایتی / سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای یک اسلات M.2 SSD (NVMe PCIe Gen4) / دارای یک رابط ۲.۵ اینچی SATA HDD برای ارتقا
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: ۱۶۰۵ مگاهرتز / توان مصرفی حداکثری: ۴۰ وات / پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 / معماری Ada Lovelace
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    HD (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی ۲ وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد با پشتیبانی از DisplayPort
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور پس زمینه ثابت آبی / HDMI 2.1
  • اقلام همراه
    آداپتور ۱۲۰W / کیف مدل Essential / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لپ تاپ ۱۷ اینچی ام اس آی مدل ALPHA 17 C7VG-R9 7945HX 16GB 1SSD RTX4070

لپ تاپ 17 اینچی ام اس آی مدل ALPHA 17 C7VG-R9 7945HX 16GB 1SSD RTX4070

مشخصات

  • وزن
    ۲.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۹۷x284x25.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 9
  • مدل پردازنده
    ۷۹۴۵HX
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۵ تا ۵.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۶۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۷ AMD / تعداد هسته: ۱۶ / تعداد رشته: ۳۲
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / دو ماژول رم ۸ گیگابایتی / قابلیت ارتقا دارد (تا ۶۴ گیگابایت)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe GEN4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 نسل چهارم
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4070
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    بوست کلاک: تا ۲۱۷۵ مگاهرتز / توان: ۱۴۰ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۷ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1440
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۲۴۰ هرتز / زمان پاسخگویی: ۳ میلی ثانیه / پوشش نزدیک به ۱۰۰% دامنه رنگی DCI-P3
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD 30 فریم / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی داخلی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 7
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (پشتیبانی از شارژ و DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۹.۹ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Per-Key RGB Keyboard by SteelSeries / اولین لپ تاپ دنیا با تراشه وای فای ۷ شرکت کوالکوم با سرعت ۵.۸ گیگابیت بر ثانیه و ۲ میلی ثانیه زمان تاخیر / HDMI™ ۲.۱ (۸K@60Hz / 4K@120Hz) / توان ترکیبی ۱۹۵ وات به کمک فناوری OVER BOOST / فناوری COOLER BOOST 5 / دو فن و ۶ لوله خنک کننده / امکان سه خروجی تصویر به صورت همزمان / بهره مندی از امکانات نرم افزار STEEL SERIES GG / بدنه فلزی
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۴۰W / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VF

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VF

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۱.۹۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 16 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دو رم هشت گیگابایتی / دارای دو اسلات رم
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای یک اسلات M.2 نسل چهارم و یک کانکتور SATA برای افزودن هارد دیسک
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: تا ۱۴۷۰ مگاهرتز / توان مصرفی: ۴۵ وات / معماری Ada Lovelace
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز / ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد با پشتیبانی از DisplayPort
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد دارای نور پس زمینه ثابت (آبی) / حالت کنسول / طراحی دکمه الهام گرفته شده از Cyberpunk
  • اقلام همراه
    آداپتور برق ۱۲۰ وات / کیف مدل Essential / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Thin GF63 12VE-i7 16GB 512SSD RTX 4050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Thin GF63 12VE-i7 16GB 512SSD RTX 4050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x254x21.7 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته (۶ هسته‌ی Performance و ۴ هسته‌ی Efficient) / 16 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    یک اسلات M.2 با پشتیبانی از حافظه‌های نسل چهارم / یک رابط SATA 2.5 اینچی با قابلیت افزودن هارد دیسک (HDD)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / کلاک بوست: تا ۱۶۰۵ مگاهرتز / توان حداکثری با قابلیت داینمیک بوست: ۴۵ وات / پشتیبانی از قابلیت DLSS 3 / معماری Ada Lovelance با تکنولوژی Max-Q
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات Nahimic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۲.۴ وات‌ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    نور پس زمینه کیبورد: تک رنگ قرمز / پشتیبانی از دو نمایشگر مجزا از طریق رابط HDMI و USB Type-C
  • اقلام همراه
    آداپتور ۱۲۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Modern 15 B13M-i7 1355U 16GB 512SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Modern 15 B13M-i7 1355U 16GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x241x19.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۵۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۰ هسته (۲ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 12 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز /غیر قابل ارتقا (آنبرد)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe 3.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی ۲ وات
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Intel Wi-Fi 6 AX201(2×2 ax)
  • تعداد پورت USB 2.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد (USB 3.2 Gen2)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از شارژر PD و DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۸ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور پس‌زمینه تک رنگ سفید /استاندارد نظامی MIL-STD-810G / دارای دکمه‌ی Flip-n-Share / دارای Number Pad
  • اقلام همراه
    آداپتور برق ۶۵ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لپ تاپ ۱۶ اینچی ام اس آی مدل Creator M16 B13VE-i7 13700H 16GB 1SSD RTX4050

لپ تاپ 16 اینچی ام اس آی مدل Creator M16 B13VE-i7 13700H 16GB 1SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x259x23.95 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل / تعداد هسته: ۱۴ (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / تعداد رشته: ۲۰
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / دو ماژول رم ۸ گیگابایتی / قابلیت ارتقا دارد (تا ۶۴ گیگابایت)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe M.2 PCIe Gen4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 نسل چهارم
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    بوست کلاک: تا ۲۳۵۵ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1600
  • توضیحات صفحه نمایش
    حداکثر روشنایی: ۵۰۰ نیت / نسبت تصویر: ۱۶:۱۰ / پوشش ۱۰۰% دامنه رنگی DCI-P3 / قابلیت FLIP N SHARE جهت چرخش ۱۸۰ درجه صفحه نمایش / نسبت ۹۰% ابعاد صفحه نمایش به بدنه
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD 30 فریم / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی داخلی ۲ وات
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور پس‌زمینه تک رنگ سفید / صفحه نمایش کالیبره شده توسط نرم افزار انحصاری ام اس آس TRUE COLOR با مودهای Adobe RGB – DCI-P3 – SRGB / استاندارد نظامی ۸۱۰G جهت تضمین پایداری و طول عمر دستگاه / کارت صدا با پشتیبانی از صدای HI-RES / تاییده ISV جهت صحت عملکرد دستگاه در نرم افزار های تخصصی مانند گروه AUTODESK – ANSYS -CATIA-SOLID WORKS -3 DESIN-GRAPHISOFT و SIEMENC
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۰۰W / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Thin GF63 12UCX-i5 16GB 1SSD RTX2050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Thin GF63 12UCX-i5 16GB 1SSD RTX2050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x254x21.7 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۴۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۰ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۸ رشته (۴ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 12 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز / دو ماژول ۸ گیگابایتی
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 2050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴هرتز / ۴۵%NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    کیبورد با نور پس زمینه
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح و نرخ فریم ۳۰fps@720p
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی با توان دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۲.۴ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    ویندوز ۱۱ (نسخه تست)
  • امکانات دیگر
    بلوتوث نسخه ۵.۲ / مجهز به Kensington Lock / کیبورد با بک لایت قرمز
  • اقلام همراه
    کوله پشتی MSI Essential Backpack / آداپتور ۱۲۰ واتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B13VEK

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B13VEK

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x259x24.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    شش هسته‌ی Performance، چهار هسته‌ی Efficient و ۱۶ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 SSD با پشتیبانی از حافظه‌های نسل ۴
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / کلاک بوست: تا ۲۳۵۵ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات با داینمیک بوست / پشتیبانی از DLSS 3 / معماری Ada Lovelace با فناوری Max-Q
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات Nahmic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد از نوع USB3.2 Gen1 با پشتیبانی از DisplayPort
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات-ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    نورپردازی RGB تعبیه شده در چهار بخش کیبرد / پشتیبانی از دو نمایشگر با پورت HDMI و DisplayPort از طریق رابط USB Type-C
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۰۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Modern 15 H – B13M-i5 13420H 16GB 1SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Modern 15 H - B13M-i5 13420H 16GB 1SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x241x19.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۳۴۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۱ تا ۴.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۲ هسته (۴ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 16 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز/دو ماژول ۸ گیگابایتی /دارای دو اسلات رم /قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe GEN4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای یک اسلات M.2 SSD (NVMe PCIe Gen4)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD type (30fps@720p) /فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6E
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد (از نوع USB3.2 Gen2)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB3.2 Gen2 با پشتیبانی از DisplayPort و شارژر PD)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۸ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور پس زمینه سفید /طراحی شده با استاندارد نظامی STD-810H /پورت HDMI 2.1 (4K@60Hz) /دکمه Flip-n-Share
  • اقلام همراه
    آداپتور ۹۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لپ تاپ ۱۶ اینچی ام اس آی مدل Stealth 16 Studio A13VF-i7 13700H 32GB 2SSD RTX4060

لپ تاپ 16 اینچی ام اس آی مدل Stealth 16 Studio A13VF-i7 13700H 32GB 2SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۵.۸×۲۵۹.۷×۱۹.۹۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 20 رشته /گرافیک مجتمع UHD اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / دو رم ۱۶ گیگابایتی / پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    دو ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات NVMe PCIe Gen4
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    بوست کلاک: تا ۱۹۸۰ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1600
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۲۴۰ هرتز / استاندارد ۱۰۰% DCI-P3
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین IR FHD (30fps@1080p) /فناوری کاهش نویز تصویر / پشتیبانی از Windows Hello
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر دو وات و چهار ووفر دو وات ساخت برند دانمارکی DYNAUDIO/ پشتیبانی از HI-RES AUDIO / پشتیبانی از نرم افزار صوتی گیمینگ NAHIMIC و SONAR
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ax 211 Wi-Fi 6E
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق رابط USB-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد (از نوع USB 3.2 Gen2)
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (یک عدد Thunderbolt 4 با پشتیبانی از شارژر PD و DisplayPort و یک عدد از نوع USB 3.2 Gen2 با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۹.۹ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بدنه آلومینیوم+منیزیوم / کیبورد با نورپردازی Per-key RGB ساخت کمپانی دانمارکی SteelSeries /پشتیبانی از سه نمایشگر مجزا به صورت همزمان از طریق پورت‌های USB-C و HDMI و Thunderbolt 4 / پشتیبانی از MSI Center به همراه Gaming Mode اختصاصی / پشتیبانی از MSI App Player / دکمه‌های WASD تفکیک شده / دارای فناوری خنک کننده Cooler Boost 5 با دو فن و پنج لوله انتقال حرارت / حسگر چهره و حسگر اثر انگشت برای امنیت بالای کاربر/ امکان شارژ دستگاه با پورت Type-C
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۴۰ وات /کیف مدل اسنشیال /دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE-i7 12650H 16GB 512SSD RTX4050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE-i7 12650H 16GB 512SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۱.۹۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 16 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    دو رم ۸ گیگابایتی / سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز /قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای یک اسلات M.2 SSD (NVMe PCIe Gen4) / دارای یک رابط ۲.۵ اینچی SATA HDD برای ارتقا
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: ۱۶۰۵ مگاهرتز / توان مصرفی حداکثری: ۴۵ وات به صورت بهینه‌سازی شده / پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 / معماری Ada Lovelace
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی ۲ وات
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (USB3.2 Gen1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB3.2 Gen1 با پشتیبانی از DisplayPort و شارژر DP)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth v5.2 /کیبورد با نور پس زمینه ثابت آبی / HDMI 2.1 /قفل Kensington
  • اقلام همراه
    آداپتور ۱۲۰W / کیف مدل Essential / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لپ تاپ ۱۴ اینچی ام اس آی مدل Stealth 14 Studio A13VF-i7 13700H 16GB 1SSD RTX4060

لپ تاپ 14 اینچی ام اس آی مدل Stealth 14 Studio A13VF-i7 13700H 16GB 1SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۱۵x246x19 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل / تعداد هسته: ۱۴ (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / تعداد رشته: ۲۰
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / قابلیت ارتقا دارد (تا ۶۴ گیگابایت)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe M.2 PCIe Gen4
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    بوست کلاک: تا ۱۹۸۰ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۴ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1600
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۲۴۰ هرتز / پوشش ۱۰۰% دامنه رنگی DCI-P3
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD 30 فریم / فناوری کاهش نویز تصویر / پشتیبانی از Windows Hello
  • مشخصات اسپیکر
    چهار اسپیکر ساخت DYNAUDIO / پشتیبانی از HI-RES AUDIO / پشتیبانی از نرم افزار صوتی گیمینگ NAHIMIC و SONAR
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (پشتیبانی از شارژ، DisplayPort و Thunderbolt 4)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۷۲ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد Per-key RGB ساخت SteelSeries / اسپیکرهای ساخت Dynaudio با توان پخش صدا از دو جهت / پشتیبانی از سه نمایشگر مجزا به صورت همزمان از طریق پورت‌های USB-C و HDMI و Thunderbolt 4 / پشتیبانی از MSI Center به همراه Gaming Mode اختصاصی / پشتیبانی از MSI App Player / بدنه با کیفیت از آلومینیوم و منیزم / دارای فناوری خنک کننده VAPOR CHAMBER COOLER / حسگر چهره / پشتیبانی از فناوری MUX-SWITCH جهت اتصال مستقیم کارت گرافیک به صفحه نمایش
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۴۰W / کیف مدل اسنشیال / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VF-043US-i7 12650H 16GB 512SSD RTX4060 – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VF-043US-i7 12650H 16GB 512SSD RTX4060 - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۳ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 16 رشته /دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    کاستوم شده (رم از ۸ به ۱۶ گیگابایت ارتقا یافته است) /سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe M.2
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: تا ۱۴۷۰ مگاهرتز / توان مصرفی: ۴۵ وات / معماری Ada Lovelace
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز / ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • امکانات دیگر
    کیبورد دارای نور پس زمینه ثابت (آبی) / حالت کنسول / طراحی دکمه الهام گرفته شده از Cyberpunk
  • اقلام همراه
    آداپتور برق ۱۲۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Bravo 15 C7VEK-R5 7535HS 16GB 1SSD RTX4050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Bravo 15 C7VEK-R5 7535HS 16GB 1SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x259x24.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 5
  • مدل پردازنده
    ۷۵۳۵HS
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۳ تا ۴.۵۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۶ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۷ AMD / تعداد هسته: ۶ / تعداد رشته: ۱۲
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / دو ماژول رم ۸ گیگابایتی / قابلیت ارتقا دارد (تا ۶۴ گیگابایت)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe GEN4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 نسل چهارم
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    بوست کلاک: تا ۲۳۵۵ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۱۴۴ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / پشتیبانی از NVIDIA Reflex
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD 30 فریم / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی داخلی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    سی پی یو با معماری جدید ZEN4 / دارای MUX SWITCH جهت اتصال مستقیم کارت گرافیک به صفحه نمایش و افزایش ۱۵% FPS در بازی ها / سیستم خنک کننده COOLER BOOST 5 با دو فن و ۶ لوله انتقال حرارت / استاندارد وای فای ۶E جهت تجربه بهتر گیمینگ آنلاین / کیبورد با ۴ ناحیه نور پردازی و ۱.۷ میلی متر KEY TRAVEL جهت پاسخدهی بهتر به فرمان کاربر / پخش ۳۶۰ درجه ای صدا – نویز کنسلیشن – رادار کنترل صدا به کمک نرم افزار NAHIMIC
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۰۰W / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Bravo 15 C7VFK-R7 7735HS 16GB 1SSD RTX4060

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Bravo 15 C7VFK-R7 7735HS 16GB 1SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x259x24.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 7
  • مدل پردازنده
    ۷۷۳۵HS
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۲ تا ۴.۷۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۶ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۷ AMD / تعداد هسته: ۸ / تعداد رشته: ۱۶
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / دو ماژول رم ۸ گیگابایتی / قابلیت ارتقا دارد (تا ۶۴ گیگابایت)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe GEN4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 نسل چهارم
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    بوست کلاک: تا ۲۲۵۰ مگاهرتز / توان: ۱۰۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۱۴۴ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / پشتیبانی از NVIDIA Reflex
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD 30 فریم / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی داخلی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    سی پی یو با معماری جدید ZEN4 / دارای MUX SWITCH جهت اتصال مستقیم کارت گرافیک به صفحه نمایش و افزایش ۱۵% FPS در بازی ها / سیستم خنک کننده COOLER BOOST 5 با دو فن و ۶ لوله انتقال حرارت / استاندارد وای فای ۶E جهت تجربه بهتر گیمینگ آنلاین / کیبورد با ۴ ناحیه نور پردازی و ۱.۷ میلی متر KEY TRAVEL جهت پاسخدهی بهتر به فرمان کاربر / پخش ۳۶۰ درجه ای صدا – نویز کنسلیشن – رادار کنترل صدا به کمک نرم افزار NAHIMIC
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۰۰W / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی ام اس آی مدل Titan GT77 12UGS-i7 12800HX 32GB 2SSD RTX 3070 Ti

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل Titan GT77 12UGS-i7 12800HX 32GB 2SSD RTX 3070 Ti

مشخصات

  • وزن
    ۳.۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۹۷×۳۳۰×۲۳ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۸۰۰HX
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۴.۲ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۴ تا ۴.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۵ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۶ هسته (۸ هسته‌ی Efficient و ۸ هسته‌ی Performance) / 24 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت / دارای ۴ اسلات رم
  • ظرفیت حافظه داخلی
    دو ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4x4 SSD
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای سه اسلات NVMe PCIe Gen4x4 SSD / و یک اسلات NVMe PCIe Gen5 SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3070 Ti
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۷.۳ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1440
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر ۲۴۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    IR HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی ۲ وات Dynaudio به همراه ووفر
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد با پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    شیار کارت حافظه
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Intel Killer Wi-Fi 6E AX1675(i)
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    Killer Gb LAN (Up to 2.5G)
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (با پشتیبانی از Display Port و Thunderbolt 4)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۹ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    تکنولوژی خنک کننده‌ی Cooler Boost Titan با ۴ فن / ۷ لوله‌ی حرارتی و ۶ اگزوز / یک عدد HDMI 2.1 / یک عدد Mini-DisplayPort
  • اقلام همراه
    آداپتور ۳۳۰ واتی / فلش درایو ۱۲۸ گیگابایتی / جاسوییچی MSI / موس گیمینگ MSI M99

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B13VFK-i7 13620H 16GB 1SSD RTX4060

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Katana 15 B13VFK-i7 13620H 16GB 1SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x259x24.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۰ هسته (شش هسته‌ی Performance، چهار هسته‌ی Efficient) /16 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    دارای دو اسلات رم / قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 SSD با پشتیبانی از حافظه‌های نسل ۴
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    توان: تا ۱۰۵ وات /نوع حافظه: GDDR6 / پشتیبانی از DLSS 3 / معماری Ada Lovelace با فناوری Max-Q
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح HD type (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات Nahmic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ ax Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB3.2 Gen1 با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبرد با نورپردازی ۴-Zone RGB / پشتیبانی از دو نمایشگر با پورت HDMI و DisplayPort از طریق رابط USB Type-C /بلوتوث ۵.۲ /پورت HDMI 2.1
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۰۰ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Modern 15 – B12M-A

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Modern 15 - B12M-A

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x241x19.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۵۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۲ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / NTSC 45%
  • قابلیت‌های دستگاه
    کیبورد با نور پس زمینه
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی ۲ وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Intel Wi-Fi 6 AX201(2×2 ax)
  • تعداد پورت USB 2.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۸ وات-ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    استاندارد نظامی MIL-STD-810G / دارای دکمه‌ی Flip-n-Share / نور پس‌زمینه کیبرد سفید / دارای Number Pad
  • اقلام همراه
    آداپتور برق ۶۵ وات / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لپ تاپ ۱۷ اینچی ام اس آی مدل Vector GP78 HX 13VH-i9 13980HX 32GB 2SSD RTX4080

لپ تاپ 17 اینچی ام اس آی مدل Vector GP78 HX 13VH-i9 13980HX 32GB 2SSD RTX4080

مشخصات

  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۸۰.۳۴×۲۹۷.۹۷×۲۳.۵۵-۲۹.۴۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i9
  • مدل پردازنده
    ۱۳۹۸۰HX
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۴.۲ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۶ تا ۵.۶ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۳۶ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل / تعداد هسته: ۲۴ (۸ هسته Performance و ۱۶ هسته Efficient) / تعداد رشته: ۳۲
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۶۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / قابلیت ارتقا دارد (تا ۶۴ گیگابایت)
  • ظرفیت حافظه داخلی
    دو ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    یک ترابایت NVMe M.2 PCIe Gen4 و یک ترابایت NVMe M.2 PCIe Gen5
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4080
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    ۱۲ گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / توان مصرفی: ۱۷۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۷ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1600
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۲۴۰ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۱۰ / پوشش ۱۰۰% دامنه رنگی DCI-P3
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD 30 فریم / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی ۲ وات
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (یک عدد از نوع USB3.2 Gen1 / یک عدد از نوع USB3.2 Gen2)
  • تعداد پورت USB Type-C
    سه عدد (یک عدد از نوع Thunderbolt 4 با پشتیبانی از USB و DisplayPort / دو عدد از نوع USB3.2 Gen2 با پشتیبانی از شارژ)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    پشتیبانی از تکنولوژی ABT/TVB کمپانی اینتل جهت دستیابی به فرکانس ۵.۶ گیگاهرتز در عملکرد بالا / ۲۵۰ وات توان ترکیبی کارت گرافیک و سی پی یو به منظور بهره‌مندی حداکثری از کارت گرافیک‌های نسل ۴۰ و سی پی یوهای HX نسل ۱۳ / پشتیبانی از MUX SWITCH جهت اتصال مستقیم کارت گرافیک به صفحه نمایش و افزایش ۱۵% FPS در بازی‌ها / بدنه فلزی / کیبورد ساخت STEELSERIES و بهره‌مندی از تمامی امکانات نرم‌افزاری انحصاری این کمپانی مانند ST SONNAR و MOMENT / صفحه نمایش با نسبت طلایی ۱۶:۱۰ و امکان سه خروجی تصویر به صورت همزمان / امکان بهره‌مندی از SSD های فوق سریع نسل ۵ / کارت صدا با استاندارد HI-RES و پشتیبانی از نرم‌افزار NAHIMIC / HDMI 2.1
  • اقلام همراه
    آداپتور ۳۳۰W / دفترچه راهنما / کیف مدل TITAN GAMING

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی ام اس آی مدل Pulse 17 B13VGK-i9 13900H 32GB 1SSD RTX4070

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل Pulse 17 B13VGK-i9 13900H 32GB 1SSD RTX4070

مشخصات

  • وزن
    ۲.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۹۸x273x27.2 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i9
  • مدل پردازنده
    ۱۳۹۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۶ تا ۵.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 20 رشته /گرافیک مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات رم / دو رم ۱۶ گیگابایتی /پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe Gen4 M.2
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای یک اسلات PCIe NVMe Gen4 M.2
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4070
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    توان: ۱۴۰ وات /MUX Switch
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۷.۳ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1440
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۲۴۰ هرتز /استاندارد ۱۰۰% DCI-P3 / زمان پاسخ‌گویی: ۳ میلی‌ثانیه
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD (30fps@720p) / فناوری کاهش نویز تصویر
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر / پشتیبانی از HI-RES AUDIO / پشتیبانی از نرم‌افزار صوتی گیمینگ NAHIMIC
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Killer ax 1690 Wi-Fi 6E
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (USB3.2 Gen1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB3.2 Gen1 با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بدنه فلزی /کیبورد با نورپردازی ۴ ناحیه‌ای RGB / پشتیبانی از دو نمایشگر مجزا به صورت همزمان از طریق پورت‌های USB-C و HDMI / پشتیبانی از MSI Center به همراه Gaming Mode اختصاصی / پشتیبانی از MSI App Player / دکمه‌های WASD تفکیک شده / پشتیبانی از توان نهایی ۱۴۰ وات برای پردازنده گرافیکی با پشتیبانی از MUX SWITCH / دارای فناوری خنک کننده Cooler Boost 5 با دو فن و پنج لوله انتقال حرارت
  • اقلام همراه
    آداپتور ۲۴۰ وات /کیف مدل اسنشیال /دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل MSI Cyborg 15 A13V-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل MSI Cyborg 15 A13V-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۹۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۳۶×۲۵۰.۳۴×۲۱.۹۵ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۴.۲ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل / ۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 16 رشته / توان مصرفی ۴۵ وات / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای ۲ اسلات رم / قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVME PCIe GEN4
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / کلاک تا ۱۶۰۵ مگاهرتز / توان نهایی ۴۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    Full HD| 1920 x1080
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD (30fps@720p)
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (Gen1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    Windows 11 Home 64bit
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور زمینه تک رنگ آبی / بلوتوث ۵.۲ / HDMI 2.1
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لپ تاپ msi در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هارنس کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا