لوازم آرایشی

لوسیون بدن، راهنمای خرید لوسیون بدن خارجی خوشبو و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لوسیون بدن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

استفاده از لوسیون بدن خوب باید بخشی جدایی ناپذیر از روتین مراقبت از پوست روزانه شما باشد. پوست خشک و کم آب نه تنها می‌تواند قرمز یا خاکستری به نظر برسد، بلکه می‌تواند خارش یا حتی پوسته پوسته شدن داشته باشد. علاوه بر این، پوست کم آب نمی‌تواند خود را به این سرعت ترمیم کند، بنابراین با سرعتی سریع شروع به پیر شدن می کند. تعداد زیادی لوسیون بدن مختلف در بازار وجود دارد و قیمت آن‌ها از ۱.۵۰ دلار تا بیش از ۴۰۰ دلار متغیر است. چه بخواهید با یک بیماری خاص مبارزه کنید یا فقط برای بهبود کیفیت کلی پوست خود، ممکن است به دنبال یک لوسیون بدن با کیفیت باشید. به گفته هایدی والدورف، متخصص پوست، استادیار دانشکده پزشکی لوسیون بدن پوست را صاف و انعطاف پذیر نگه می‌دارد. اما مانند هر محصول مراقبت از پوست، بافت، ترکیبات و مزایای کلی هر لوسیون از بطری به بطری دیگر متفاوت است.

برای یافتن بهترین لوسیون بدن باید روی نیازهای پوست خود تمرکز کنید. به عنوان مثال، بیشتر لوسیون‌ها دارای اسید هیالورونیک نگه‌دارنده رطوبت هستند، اما آنهایی که پوست‌های خشک‌تری دارند، می‌خواهند به دنبال فرمول‌های سرشار از سرامید باشند، در حالی که آنهایی که مستعد آکنه بدن هستند، حاوی اسید سالیسیلیک می‌باشند. اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که سریع خشک شود یا فاقد چربی باشد، لوسیون‌هایی با موادی مانند آلوئه ورا ایده آل می‌باشند زیرا روی پوست سبک هستند، بنابراین سریعتر جذب می‌شوند. مهم است که در نظر داشته باشید که چه بافتی از لوسیون برای شما بهتر است. برای مثال، ممکن است یک مومیایی غلیظ براق را به یک شیر بدن سبک و روان ترجیح دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لوسیون بدن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی و بهداشتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع لوسیون بدن آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لوسیون بدن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لوسیون بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

لوسیون یک ماده آماده سازی موضعی است که با دست یا پنبه روی پوست استفاده می‌شود تا پوست را مرطوب و یا درمان کند. بیشتر لوسیون‌های بدن برای حفظ پوست نرم، صاف و سالم طراحی شده‌اند، اما می‌توانند دارای خواص ضد پیری و حاوی عطر نیز باشند. لوسیون‌های بدن نسبت به کرم‌ها چسبناک‌تر هستند، زیرا حاوی درصد بیشتری آب هستند. این به آن‌ها قوام نازک تری می‌بخشد و پخش شدن آن‌ها در یک منطقه بزرگ را آسان تر می کند. آن‌ها معمولاً در یک بطری می‌آیند و به راحتی قابل استفاده هستند. همچنین می‌توانید از لوسیون های بدن به صورت روزانه استفاده کنید زیرا سبک هستند و به راحتی توسط پوست جذب می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالم لب

انواع لوسیون بدن موجود در بازار:

  • امروزه انواع مختلفی از کرم بدن در بازار وجود دارد که هر کدام به طور خاص برای نوع خاصی از پوست ساخته می‌شوند. کره‌ها و بالم‌های بدن عموماً برای پوست‌های خیلی خشک یا ترک‌دار عالی هستند، در حالی که فرمول‌های بدون روغن برای پوست‌های چرب که مستعد جوش هستند به خوبی کار می‌کنند. همچنین کرم‌های صورت، کرم‌های پا، و کرم‌های دست نیز وجود دارند که برای بهبود و نرم کردن نواحی خاصی از بدن ساخته می‌شوند.
  • کره‌های بدن یکی از انواع کرم‌های بدن هستند که عموما برای پوست‌های بسیار خشک ساخته می شوند. آن‌ها را می‌توان در تمام بدن استفاده کرد و می‌توان از مواد مختلفی تهیه کرد. کرم‌های بدن رایج در این دسته از کره کوکو، کره شی یا روغن زیتون تهیه می‌شوند. کره‌های بدن معمولاً غلیظ هستند و پخش آن‌ها در کل بدن آسان‌تر می‌شود.
  • سایر کرم‌های بدن حاوی داروهایی هستند که به بهبود پوست زخم، خشک، ترک‌خورده یا تحریک‌شده کمک می‌کنند. اینها ممکن است انواع مختلفی داشته باشند. آن‌ها را می‌توان در اکثر فروشگاه‌های خرده فروشی، به طور کلی در نزدیکی داروخانه‌ها یا بخش‌های دارو پیدا کرد. اغلب اوقات کرم بدن دارویی مانند انواع دیگر بوی خوبی ندارد، بنابراین استفاده از آن‌ها فقط در صورت نیاز ایده خوبی است.
  • یکی دیگر از انواع کرم‌های بدن، انواع معطر آن است. این نوع عموماً به عنوان یک مرطوب کننده ملایم و به عنوان افزودنی یا جایگزین عطر استفاده می‌شود. عطرهای مختلفی در دسترس هستند که بسیاری از آن‌ها با رایحه‌ای مشابه با برندهای معروف عطر در دسترس هستند.
  • همچنین کرم های مرطوب کننده بدن برای کسانی که پوست چرب یا پوستی دارند که مستعد لک و جوش است ساخته شده است. اگرچه این کرم‌ها بیشتر به عنوان کرم‌های صورت محبوب هستند، اما برای افرادی که از آکنه بدن رنج می برند نیز مفید هستند. آن‌ها با از بین بردن مواد و روغن‌هایی که می‌توانند منافذ را مسدود کنند، کار می‌کنند در حالی که هنوز حاوی موادی هستند که پوست را مرطوب می‌کنند.
  • انواع تخصصی کرم بدن شامل کرم‌های صورت و پا و همچنین کرم‌های دست می‌باشد. هر نوع برای پاسخگویی به نیازهای قسمت خاصی از بدن فرموله شده‌اند. به عنوان مثال، کرم‌های صورت معمولاً سبک و بدون چربی هستند تا از ایجاد احساس کثیفی روی صورت جلوگیری کنند. کرم‌های پا معمولاً بسیار غلیظ و چرب هستند تا به پینه‌ها و نواحی ناهموار پا نفوذ کنند و کرم‌های دست می‌توانند در هر نقطه‌ای بین این دو حد قرار بگیرند تا نیازهای افراد مختلف را برآورده کنند.
  • کرم بدن تمام طبیعی و ارگانیک نوع دیگری است که محبوبیت پیدا کرده است. محصولات طبیعی می‌توانند در هر یک از دسته‌های دیگر قرار گیرند، اما معمولاً به جای مواد مصنوعی از مواد طبیعی یا ارگانیک ساخته می‌شوند. این باعث می‌شود آن‌ها برای افرادی که از محیط زیست آگاه هستند یا پوست بسیار حساسی دارند عالی باشند.

چه زمانی باید از لوسیون بدن استفاده کرد؟

استفاده از لوسیون بدن باید یک گام اساسی در روتین مراقبت از پوست همه باشد. ما اغلب به مراقبت از پوست به عنوان درمانی برای صورت خود فکر می‌کنیم، اما بدن ما به همان اندازه به عشق نیاز دارد. استفاده از لوسیون گامی سریع و آسان برای گنجاندن در روال روزانه ما است. نه تنها پوست را صاف و هیدراته نگه می‌دارد، بلکه به جلوگیری از علائم کشش، علائم پیری و موارد دیگر نیز کمک می کند. اما مهمتر از آن، استفاده از لوسیون لوکس راهی فوق العاده برای گرفتن لحظه‌ای برای خود است.

آیا استفاده روزانه از لوسیون خوب است؟

بدن شما به اندازه صورت شما به توجه نیاز دارد. بنابراین، لوسیون بدن باید روزانه استفاده شود. البته، برخی از روزها شلوغ تر از روزهای دیگر هستند، و یک هنگ مراقبت از پوست ۷ مرحله‌ای می تواند گاهی اوقات کمی زیاد باشد. با این وجود، استفاده از لوسیون دو تا سه بار در هفته نتایج عالی را نشان خواهد داد.

چرا باید از لوسیون بدن استفاده کنم؟

ما همچنین استفاده از فرمول غیر چسبنده را برای راحت‌تر کردن این مرحله توصیه می‌کنیم. قبل از پوشیدن شلوار جین لاغر با لوسیون زنجبیل و لیموی طبیعی اروپایی‌ ما، نیازی نیست پانزده دقیقه صبر کنید.

چه موقع باید از لوسیون بدن استفاده کنیم؟

قبل از ورزش:

هنگام ورزش، پوست شما در معرض عناصری مانند آلودگی، باد، هوای خشک و غیره قرار می‌گیرد. استفاده از یک لایه لوسیون قبل از دویدن راه بسیار خوبی برای محافظت از پوست و جلوگیری از خشکی است. علاوه بر این، چه کسی دوست ندارد هنگام ورزش بوی یاس سفید بدهد‌. همچنین استفاده از لوسیون بعد از حمام بعد از تمرین برای تغذیه پوست پس از تعریق و رطوبت ضروری است.

بعد از اصلاح:

علاوه بر از بین بردن موها، اصلاح با از بین بردن سلول‌های مرده و پاکسازی منافذ به عنوان یک لایه بردار عمل می‌کند. پوست عاری از آلودگی، صاف است، بنابراین رطوبت بیشتری را از لوسیون حفظ می‌کند. علاوه بر این، اصلاح می‌تواند باعث تحریک و قرمزی شود، که می‌تواند به سرعت با محصول مرطوب کننده مناسب بهبود یابد.

قبل و بعد از پرواز:

بین هوای بازیافتی و کمبود خواب، یک پرواز پوست ما را در معرض آزمایش قرار می‌دهد. به خصوص اگر در حال پرواز به یک مکان آفتابی هستید، پوست شما از مراقبت بیشتری بهره مند می‌شود. لوسیون از خشکی و همچنین سفتی ناراحت کننده جلوگیری می کند. یک ست لوازم آرایش مسافرتی شامل چشمگیرترین و منحط کننده ترین لوسیون بدن است که به شما کمک می‌کند تا از هر گونه جت لگ عبور کنید.

هنگام شستشوی دست‌ها:

در شرایط کنونی کووید، دست‌های خود را نزدیک به ۱۰ بار در روز می‌شویم و این امر بر پوست ما آسیب می‌زند. صابون، آب سرد و هوای خشک دست ما را بیشتر حساس و تحریک می‌کند. استفاده از مقدار کمی لوسیون بلافاصله پس از شستن دست‌ها به جلوگیری از ترک خوردگی و لکه‌های خشک کمک می کند.

به عنوان بخشی از مراسم قبل از خواب:

گنجاندن لوسیون بدن لوکس در روتین قبل از خواب به شما احساس آرامش بیشتری می دهد. استفاده از کرم بدن بعد از دوش شبانه نیز می‌تواند اثرات آن را افزایش دهد. گرما و بخار حمام باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود که به نفوذ بهتر لوسیون کمک می‌کند. علاوه بر این، هیچ چیز بهتر از لیز خوردن در ملحفه‌های تخت با پوستی نرم و رایحه‌ای از رایحه آرامش‌بخش اسطوخودوس نیست. عطر اسطوخودوس به بهبود سلامتی و آرامش کمک می‌کند. در اینجا می‌توانید طیف وسیعی از لوازم آرایشی با عطر اسطوخودوس را کشف کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماسک مو

نکات مهمی که قبل از خرید لوسیون بدن باید به آن‌ها توجه کنید:

مواد اولیه:

  • در حالی که درک تمام اجزای مختلف یک مرطوب کننده برای مصرف کننده معمولی غیرممکن است، اما هنوز مهم است که قبل از خرید، درک اولیه از آنچه در لوسیون شما وجود دارد داشته باشید. این دانش همچنین ممکن است به شما کمک کند تا تشخیص دهید چه چیزی را در مورد لوسیون فعلی خود دوست ندارید. یک مرطوب کننده خوب و اولیه باید حاوی موادی باشد که دارای خواص مرطوب کننده، انسدادی و نرم کنندگی و همچنین ترکیبی از لیپیدها باشد. اساساً فرمولاسیون مناسب این مواد به تامین آبرسانی سطحی و همچنین بازیابی موانع طبیعی پوست در برابر از دست دادن رطوبت و محر‌ک‌های خارجی کمک می‌کند. لوسیون باید به راحتی و به آرامی مالش یابد و هنگام خشک شدن احساس چسبندگی نداشته باشد.
  • مرطوب کننده‌ها آب را به بالاترین لایه پوست شما که به لایه شاخی پوست معروف است جذب می‌کنند. آن‌ها معمولاً آب را از درم زیر می گیرند تا سطح پوست شما را هیدراته کنند، اما همچنین می‌توانند آب را از هوا در شرایط بسیار مرطوب جذب کنند. گلیسیرین همچنین به عنوان گلیسرول شناخته می‌شود که محبوب ترین مرطوب کننده است زیرا ارزان و بسیار موثر است. نمونه های دیگری از مرطوب کننده ها که ممکن است با آن‌ها برخورد کنید عبارتند از پروپیلن گلیکول (چسبنده تر از گلیسیرین)، سوربیتول، هگزیلن و بوتیلن گلیکول، اوره (۱۰%)، اسید هیالورونیک، سدیم PCA و آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA).
  • عوامل انسدادی با جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست به حفظ هیدراتاسیون کمک می کنند. موثرترین انسداد پترولاتوم یا ژله نفتی است، اما سایر انسدادهای محبوب شامل لانولین، روغن معدنی یا پارافین و مشتقات سیلیکون مثلاً سیکلومتیکون، دایمتیکون است. در حالی که لانولین به طور گسترده استفاده می شود، نشان داده شده است که در برخی موارد به درماتیت تماسی کمک می‌کند و ممکن است انتخاب خوبی برای همه نباشد. نمونه‌های دیگر از عوامل انسداد شامل موم زنبور عسل و موم های گیاهی مانند: کندلیا، کارنائوبا، هسته خرما یا سویا است.
  • نرم کننده‌ها عمدتاً لیپیدها و روغن ها با صاف کردن سلول‌های پوسته پوسته ظاهر پوست شما را بهبود می‌بخشند و حتی در صورت استفاده زیاد می‌توانند مقداری انسداد محصول در رطوبت ایجاد کنند. صدها نرم کننده وجود دارد، اما برخی از رایج ترین آن‌ها شامل روغن های گیاهی غیر معطر، کره کاکائو، کره شی، سرامیدها، کلسترول، تری گلیسیرید و اسیدهای چرب است. اسیدهای چرب ممکن است به عنوان اسیدهای لینولئیک، استئاریک، اولئیک، لینولنیک و لوریک در روغن نارگیل، نخل یا روغن هسته انگور یافت می‌شوند، ذکر شوند.

مواد مفید بیشتر:

  • علاوه بر مواد اولیه ذکر شده در بالا، یک لوسیون بدن با فرمول مناسب حاوی ترکیبی از آنتی اکسیدان‌ها، عوامل ارتباط دهنده سلولی و ضد تحریکات است. در حالی که برخی از مواد بیش از یک مزیت دارند، مهم است که لوسیون شما حاوی موادی با این ویژگی‌های مهم باشد، البته اگر واقعاً می‌خواهید بهبودی در رنگ و بافت کلی پوست خود داشته باشید.
  • آنتی اکسیدان‌ها علاوه بر اینکه یک نگهدارنده طبیعی عالی هستند با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد که لیپیدها را اکسید کرده و سلول‌های پوست را می شکنند، از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. آنتی اکسیدان‌ها اثر ضد آفتاب شما را افزایش می‌دهند و همچنین توانایی پوست شما را برای التیام خود و تولید کلاژن سالم بهبود می بخشند. آنتی اکسیدان‌های رایج عبارتند از ویتامین A (بتا کاروتن)، ویتامین C (اسید اسکوربیک) و ویتامین E (توکوفرول)، چای سفید یا سبز، ریشه شیرین بیان، سلنیوم (گلوتاتیون)، عصاره سویا، عصاره هسته انگور، عصاره انار و غیره.
  • به گفته پائولا بگون، متخصص مراقبت از پوست، موادی که دارای خواص ارتباط سلولی هستند برای پوست شما مفید هستند زیرا از نظر تئوری به سلول‌های پوست شما می‌گویند که مانند سلول‌های پوست طبیعی و سالم به نظر برسند و عمل کنند. این مواد به ویژه در صورتی مفید هستند که دارای هایپرپیگمانتاسیون هستید یا می خواهید علائم پیری را کاهش دهید. به عنوان مثال چین و چروک یا خطوط ریز، لکه شدن یا تغییر رنگ. مواد تشکیل دهنده ارتباط سلولی ممکن است به صورت نیاسینامید (ویتامین B3)، رتینول، آدنوزین تری فسفات و غیره روی برچسب ظاهر شوند.
  • در نهایت، مواد ضد تحریک یا مواد تسکین دهنده آرام‌بخش نیز جزء بسیار مهم یک لوسیون بدن خوب هستند که هرگز نمی‌توانید از آن به اندازه کافی استفاده کنید، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. مواد ضد تحریک به روند بهبودی پوست کمک می‌کنند و از آن در برابر آسیب‌های ناشی از منابع خارجی مانند محیط، آفتاب، آلودگی یا حتی سایر محصولات مراقبت از پوست (مثلاً ضد آفتاب) محافظت می‌کنند. ضد تحریکات رایج عبارتند از آلوئه، آلانتوئین، چای سبز، عصاره انگور، ریشه شیرین بیان، عصاره بابونه، بیزابولول، ریشه باباآدم و غیره.

از موادی که پوست را تحریک می کنند اجتناب کنید:

حتی اگر پوست حساسی ندارید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم از لوسیون‌های بدن حاوی موادی که می‌توانند پوست را تحریک کنند اجتناب کنید، زیرا تحریک کلاژن شما را تجزیه می‌کند، پروتئینی که در پوست است که آن را صاف و جوان نگه می‌دارد. در حالی که ممکن است عطر لوسیون را دوست داشته باشید، عطر عامل شماره یک تحریک است و احتمالاً بهترین مرطوب کننده برای استفاده روزانه نیست. نکته‌ای که باید در اینجا به خاطر داشته باشید این است که محصولاتی که علامت “بدون عطر” دارند، لزوما “بدون عطر” نیستند. لوسیون‌های حاوی رنگ یا مواد افزودنی رنگ نیز می‌توانند بسیار تحریک کننده باشند و در صورت امکان باید از مصرف آن‌ها خودداری شود. سایر مواد نگهدارنده بالقوه تحریک کننده که ممکن است در لیست مواد تشکیل دهنده مشاهده کنید عبارتند از اسید سوربیک، اسید سیتریک، بنزیل الکل و پارابن.

خاصیت ضد آفتاب:

از آنجایی که آسیب‌های ناشی از نور خورشید در هر نقطه از بدن شما را به میزان قابل توجهی مسن تر از آنچه هستید نشان می دهد، استفاده از ضد آفتاب با حداقل SPF 15 هر روز، صرف نظر از نوع پوستتان، بسیار مهم است. اگرچه ممکن است خرید یک مرطوب کننده روزانه با SPF در آن راحت به نظر برسد، اما این لوسیون‌ها برای همه مناسب نیستند. اول از همه، هر چه SPF لوسیون بالاتر باشد، حاوی ترکیبات ضد آفتاب بیشتری است و فضای کمتری برای سایر مواد مهم وجود دارد. اگر پوست خشک، بالغ یا حساس دارید، احتمالاً بهتر است از یک لوسیون بدن خوب بدون SPF استفاده کنید و سپس روی آن یک ضد آفتاب بزنید.

نوع پوست خود را بشناسید:

اکنون که اجزای مختلف یک لوسیون را درک کردید، باید در نظر بگیرید که کدام فرمول یعنی نوع لوسیون و مواد تشکیل دهنده برای نوع پوست شما بهترین گزینه است. به عنوان پس زمینه، لوسیون های بدن در کرم‌ها، پمادها، لوسیون‌ها یا شیرها موجود است که همگی درجات مختلفی از هیدراتاسیون را فراهم می‌کنند.

  • پوست خشک: به دنبال کرم‌ها یا پمادهای ضخیم تر و مبتنی بر روغن باشید که حاوی نرم کننده‌های انسدادی سنگین تری مانند دایمتیکون یا مشتقات سیلیکون هستند. برای پوست‌های به شدت خشک و ترک خورده، پوست‌های حاوی مواد نفتی مانند روغن معدنی یا پارافین را انتخاب کنید.
  • پوست معمولی یا مختلط: به دنبال لوسیون سبک وزن و مبتنی بر آب باشید که حاوی روغن های سبک تری مانند آلوئه، جوجوبا، ستیل الکل یا مشتقات سیلیکون مثل سیکلومتیکون باشد.
  • پوست چرب: به دنبال یک مرطوب کننده بسیار سبک، بدون آب و بدون چربی باشید. دقیقاً مانند صورت خود، باید به دنبال محصولاتی باشید که دارای برچسب “غیر کومدوژنیک” هستند، به این معنی که منافذ را مسدود نمی کند.
  • پوست حساس: به دنبال مرطوب‌کننده‌ای سبک وزن باشید که حاوی مواد تسکین‌دهنده مانند آلانتوئین، بابونه یا آلوئه باشد و حاوی محرک‌های بالقوه مانند اسیدها، معطرها یا رنگ‌ها نباشد.
  • پوست بالغ: به دنبال مرطوب کننده‌های مبتنی بر نفت خام باشید که دارای ترکیباتی برای مبارزه با چین و چروک مانند آنتی اکسیدان ها یا AHA ها هستند.

بسته بندی:

بسته بندی یکی دیگر از موارد مهمی است که هنگام خرید لوسیون بدن باید به آن توجه کنید زیرا می تواند عملکرد لوسیون را در طول زمان تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص اگر دارای آنتی اکسیدان‌های زیادی باشد. بهتر است از هرگونه لوسیون در ظروف یا شیشه‌های شفاف خودداری کنید زیرا قرار گرفتن در معرض نور و یا هوا به سرعت اثر آنتی اکسیدان ها را بدتر می کند. علاوه بر این، شیشه‌ها به اندازه بطری‌ها یا لوله‌های پمپ بهداشتی نیستند، زیرا هر بار که انگشتان خود را برای استخراج لوسیون در شیشه قرار می‌دهید، باکتری‌ها را پخش می‌کنید.

ملاحظات بهداشتی:

برخی نگرانی‌های ایمنی مربوط به استفاده از پارابن و پروپیلن گلیکول در غلظت‌های بالا در لوسیون‌های بدن و همچنین در سایر محصولات مراقبت شخصی وجود دارد. در حالی که برخی افراد استدلال می کنند که این مواد سمی هستند و به مشکلات سلامتی کمک می‌کنند، اکثر کارشناسان از جمله FDA معتقدند که خطرات ناشی از این مواد شیمیایی در چنین غلظت‌های پایین ناچیز است. با این حال، اگر همچنان نگران قرار گرفتن در معرض هر گونه مواد شیمیایی بالقوه مضر هستید، همیشه می‌توانید لوسیون‌های بدن کاملاً طبیعی و ارگانیک را بررسی کنید، اما همچنان شما را تشویق می‌کنیم که فهرست مواد تشکیل دهنده آن‌ها را از نزدیک بخوانید.

نتیجه گیری:

  • اکنون که درک بهتری از نحوه انتخاب بهترین لوسیون بدن برای پوست خود دارید، اجازه ندهید با ترفندهای بازاریابی حواس خود را پرت کنید یا فکر نکنید که لوسیون‌های با قیمت بالاتر از مارک‌های داروخانه‌ها موثرتر هستند. مهم نیست چقدر پول خرج می‌کنید، هیچ لوسیون معجزه آسایی وجود ندارد که زمان را به عقب برگرداند یا شما را برای همیشه از شر سلولیت یا ترک‌های پوستی خلاص کند. با این حال، بسیاری از لوسیون‌های بدن ارزان و گران قیمت وجود دارند که می‌توانند به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک کنند، بنابراین سالم‌تر به نظر می‌رسد و عمل می‌کند و پیر نمی‌شود.
  • در صورت امکان، همیشه باید سعی کنید نمونه هایی از لوسیون‌های بدن مورد نظر خود را قبل از خرید آن‌ها تهیه کنید. چیزی که برای یک دوست، خوب عمل می‌کند ممکن است برای شما ایده آل نباشد، بنابراین فقط می‌خواهید بررسی کنید که پوست شما چگونه به محصولات مختلف واکنش نشان می دهد. هنگامی که لوسیون عالی را پیدا کردید، سعی کنید آن را بلافاصله پس از دوش گرفتن روی پوست خشک شده و لایه برداری شده با حوله بمالید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لوسیون بدن مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوسیون بدن ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ لوسیون بدن مدیلن حجم ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن مدیلن حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – کوآنزیم Q10 که به عنوان عامل ضدچروک و ضد رادیکال های آزاد عمل میکند- عصاره آلوئه ورا در این کرم یک مرطوب کننده قوی گیاهی و ضد التهاب محسوب می شود- اوره ۳%که خاصیت حفظ رطوبت پوست را دارا می باشد و مانع از تبخیر رطوبت طبیعی پوست می گردد و باعث نرمی و لطافت پوست می شود
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۵۵۸۰۰۰۱۸
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لوسیون بدن وازلین مدل DRY INTENSIVE CARE حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن وازلین مدل DRY INTENSIVE CARE حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • نوع عصاره
    جو
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن جو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لوسیون صورت و بدن سی گل مدل Charisma حجم ۲۵۰ میلی لیتر

لوسیون صورت و بدن سی گل مدل Charisma حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی کره آووکادو ، آلانتویین و عصاره بابونهغنی از ترکیبات فعال و آب رسانتامین رطوبت از دست رفته پویتترمیم پوست‌های خشک و ترک خوردهتامین شادابی پوست
  • نوع عصاره
    بابونه
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لوسیون بدن بایو آکوا مدل Peach Extract حجم ۱۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن بایو آکوا مدل Peach Extract حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    عصاره هلو
  • نوع
    مرطوب کننده صورت و بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لوسیون بدن اریکه مدل روشن کننده حجم ۵۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن اریکه مدل روشن کننده حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    مناسب لک و تیرگی های پوستی
  • شماره مجوز
    ۶۴۶۴۲۷۰۸۱۴۳۵۲۴۰۵
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    روشن کننده
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    aloe vera
  • نوع
    لوسیون پمپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لوسیون بدن زی مشک مدل Milk حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن زی مشک مدل Milk حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم ۲۵۰ میلی لیتر به همراه لوسیون بدن بایوآکوا مدل گل رز وزن ۲۳۵ گرم

لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر به همراه لوسیون بدن بایوآکوا مدل گل رز وزن 235 گرم

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    برای استفاده از آن تنها کافیست بعد از حمام و یا هنگامی که پوستتان تمیز و بدون هیچگونه آلودگی است، چندین قطره از محلول جادویی لوسیون را به روی پوست خود بمالید. لوسیون Bioaqua به سرعت بر روی پوستتان تاثیر به سزایی می گذارد و خواص آن را می توانید به چشم مشاهده کنید.
  • حاوی
    عصاره هلو و گل رز
  • نوع
    لوسیون بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لوسیون بدن سوپکس مدل Aloe vera حجم ۳۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن سوپکس مدل Aloe vera حجم 350 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    ترکیبات :پارافین مایع، گلسیرین، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، ستیل الکل، استئاریل الکل، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، تری اتانول آمین، اوره، اسانس مجاز آرایشی پارابن، آب دیونیزه
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • حجم
    ۳۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لوسیون بدن سوپکس مدل آلوئه ورا حجم ۳۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن سوپکس مدل آلوئه ورا حجم 350 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۳۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لوسیون بدن تاپ شاپ مدل روغن آرگان حجم ۲۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن تاپ شاپ مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    یکی از بهترین زمان های استفاده از لوسیون بدن دقیقا بعد از حمام کردن است. بدن شما بیشترین حالت رطوبت را در زمان خیس بودن دارد و بیشتر مرطوب کننده ها در زمانی که بدن آبرسانی شده بهتر عمل می کنند. با استفاده از یک حوله تمیز و نرم بدن خود را خشک کنید تا حدی که اندکی رطوبت بر روی پوست تان باقی بماند. نیاز است کمی از رطوبت بدن باقی بماند تا به جذب بهتر لوسیون کمک کند. ترکیب رطوبت، پوست گرم و هوای مرطوب به فعال کردن مواد لوسیون و بهتر به نظر رسیدن پوست کمک می کند. مقدارمناسبی از لوسیون را کف دست خود بریزید. نیازی نیست که به یک باره برای تمام کل بدن لوسیون بردارید، هر بار بر روی یک قسمت از بدن تمرکز کنید. لوسیون را میان کف دو دست خود بمالید تا گرم شود سپس بر روی بدن بزنید. به آرامی بر روی بدن فشار دهید همراه با حرکت چرخشی و دایره وار، بر روی قسمت هایی که بیشتر خشک هستند مانند زانو ها و آرنج ها بیشتر دقت کنید. در حدود ۵ دقیقه اجازه دهید تا لوسیون جذب پوست شود سپس بدن خود را کامل خشک کرده و لباس بپوشید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    •نرم کننده و لطیف کننده پوست•رایحه ماندگار حتی در زمان تعریق•حاوی عصاره آلوئه ورا و روغن آرگان •جذب سریع و حالت غیر چرب برای پوست بدن •دارای ویتامین E
  • نوع عصاره
    آرگان و آلوئه ورا
  • وزن
    ۲۷۶ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    آلوئه ورا و روغن آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لوسیون بدن الیوکس مدل شی باتر حجم ۲۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن الیوکس مدل شی باتر حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    -مناسب پوست خشک و معمولی -حاوی ویتامین E.D.B5 -سرشار از آنتی اکسیدان -کاهش چین و چروک پوست -افزایش مقاومت پوست -تسکین دهنده و ضد التهاب -ایجاد آبرسانی عمقی و تقویت کننده -بازسازی کننده پوست و رفع خشکی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    آنتی اکسیدان و ویتامین ویتامین E.D.B5
  • نوع
    پمپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لوسیون بدن ثمین مدل اوره حجم ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن ثمین مدل اوره حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    بعد از هربار شستشو و یا استحمام لوسیون را به موضع موردنظر بمالید و در طی روز در صورت نیاز تکرار نمایید.
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۵۵۸۰۰۱۱۲۴
  • نوع عصاره
    اوره
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • حاوی
    اوره-اوسرین
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لوسیون بدن حاوی اوسرین ثمین حجم ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن حاوی اوسرین ثمین حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – نرم کننده مخصوص پوست های خشک و حساس- حاوی اوسرین، آمونیـوم لاکتـات و اوره- اوسرین سبب نرم کنندگی، آب رسانی و رطوبت پوست- آمونیوم لاکتات سبب از بین بردن سلول های مرده لایـه شاخی پوست شده و از انباشتگی این سلول ها در یک نقطه جلوگـیری میکند- اوره سبب نرمی پوست می شود
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۵۵۸۰۰۰۳۹
  • نوع عصاره
    اوسرین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم ۲۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    برای استفاده از آن تنها کافیست بعد از حمام و یا هنگامی که پوستتان تمیز و بدون هیچگونه آلودگی است، چندین قطره از محلول جادویی لوسیون را به روی پوست خود بمالید. لوسیون Bioaqua به سرعت بر روی پوستتان تاثیر به سزایی می گذارد و خواص آن را می توانید به چشم مشاهده کنید.
  • کشور مبدا برند
    چین
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • حاوی
    عصاره هلو
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لوسیون بدن آردن آتوپیا مدل Eczopro حجم ۲۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن آردن آتوپیا مدل Eczopro حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روزانه دو بار، صبح و شب، مقدار کافی از فرآورده را بر روی پوست تمیز و خشک بدن مالیده و آرامی ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    روزانه دو بار، صبح و شب، مقدار کافی از فرآورده را بر روی پوست تمیز و خشک بدن مالیده و آرامی ماساژ دهید.
  • نوع عصاره
    جو دو سر – روغن‌های گیاهی – روغن دانه انگور – لیکوریس – روغن دانه آفتابگردان
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    اوره
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لوسیون صورت و بدن سی گل حجم ۲۰۰ میلی لیتر

لوسیون صورت و بدن سی گل حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی روغن شی‌باتر، روغن نارگیل، روغن بادام شیریندارای عصاره دانه پنبه Cotton Seed Extractدارای ترکیبات سدیم لاکتات و گلیسرینحاوی پروتئین سویا، پروتئین ابریشمدارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی قویرفع سوزش و خارش ناشی از خشکی پوستترمیم کننده و التیام بخشدارای قدرت ترمیم کنندگی پوست پس از لایه برداری‌های خفیفکمک به رفع خشکی مزمن پوستمناسب پوست‌های معمولی تا خشک
  • نوع عصاره
    پنبه دانه
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم ۲۵۰ میلی لیتر به همراه لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم ۲۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر به همراه لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    برای استفاده از آن تنها کافیست بعد از حمام و یا هنگامی که پوستتان تمیز و بدون هیچگونه آلودگی است، چندین قطره از محلول جادویی لوسیون را به روی پوست خود بمالید. لوسیون Bioaqua به سرعت بر روی پوستتان تاثیر به سزایی می گذارد و خواص آن را می توانید به چشم مشاهده کنید.
  • حاوی
    عصاره هلو
  • نوع
    لوسیون بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لوسیون بدن پرودرما مدل HYDRAVEST حجم ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن پرودرما مدل HYDRAVEST حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    فاقد چربی، فاقد اسانسدارای شی باتر و عصاره کالاندولا با خواص نرم کنندگی و التیام بخشیافزایش الاستیسیته و انعطاف پذیری پوسترفع زبری پوست بویژه در نواحی خشک بدن از جمله زانو،آرنج و پاشنه
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لوسیون بدن دکتر تافی مدل هسته انار حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن دکتر تافی مدل هسته انار حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    سطح پوست را تمیز و به حالت نم دار خشک کنید.به اندازه مورد نظر از لوسیون را بین دو کف دست خوب ماساژ دهید تا گرم شود سپس بر روی پوست بدن پخش نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    فاقد پرابن
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۲۷/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    روغن هسته انار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    ویتامین E،روغن هسته انار،کلاژن،عصاره آلوئه ورا
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لوسیون بدن کالیستا مدل TAYLOR حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن کالیستا مدل TAYLOR حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۹۰۵۸۰۱۷۸۰۴۷۷۸۵۷
  • نوع عصاره
    روغن آووکادو، روغن جوجوبا، شی باتر، روغن آفتابگردان و روغن آرگان با رایحه ترکیبی از نت‌های میوه‌ای – گلی، یاسمن، زنبق بنفش و توت‌های وحشی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    ترکیبی از نت‌های میوه‌ای – گلی، یاسمن، زنبق بنفش و توت‌های وحشی
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لوسیون بدن کالیستا مدل KYLIE حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن کالیستا مدل KYLIE حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶۵۰۳۶۴۶۷۳۴۱۰۰۸۱
  • نوع عصاره
    آووکادو، روغن جوجوبا، شی باتر، روغن آفتابگردان و روغن آرگان در کنار ویتامین E و B5
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    آووکادو، روغن جوجوبا، شی باتر، روغن آفتابگردان و روغن آرگان
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لوسیون بدن سوپکس مدل Shea butter & Aloe vera حجم ۳۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن سوپکس مدل Shea butter & Aloe vera حجم 350 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    ترکیبات :پارافین، مایع گلسیرین، عصاره آلوئه ورا، شی باتر، ستیل الکل، استئاریل، الکل، سدیم، پیرولیدن کربوکسیلات، تری اتانول آمین، اوره، اسانس مجاز آرایشی، پارابن، آب دیونیزه
  • نوع عصاره
    شی باتر
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • حجم
    ۳۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لوسیون بدن نئودرم مدل Daily Nourisher حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن نئودرم مدل Daily Nourisher حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از لوسیون را روی پوست بدن ماساژ دهید تا جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    دارای روغن آرگانمناسب پوست معمولی تا خشک
  • شماره مجوز
    ۲۸۳۸۱۹۰۹۲۶۷۸۷۲۹۱
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لوسیون بدن فور اور لیدی مدل لوندر و آلوئه ورا حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن فور اور لیدی مدل لوندر و آلوئه ورا حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقداری از لوسیون را کف دست خود بریزید، سپس با حرکات دورانی روی بدن ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست گردد. برای نتیجه گیری بهتر بعد از استحمام و روی پوست نمدار استفاده شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    آلوئه ورا و لوندر
  • نوع
    لوسیون بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ لوسیون روشن کننده بدن پریم مدل Corpex حجم ۲۰۰ میلی لیتر

لوسیون روشن کننده بدن پریم مدل Corpex حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی شیرین بیان و عصاره جلبک دریایی بیان، پنبه دانه، روغن نارگیل و شی باتررفع تیرگی کشاله ران،زیر بغل،گردن،آرنج و زانوبرطرف کننده لک های تیره ناشی از بیماری های پوستی مانند اگزما یا هایپرپیگماتناسیونروشن کننده لک های پوستی ناشی از بیماری کبدی ،تابش اشعه UV،تغییرات هورمونی،بارداری،ژنتیک مرطوب کننده قوی پوست
  • نوع عصاره
    شیرین بیان و عصاره جلبک دریایی
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لوسیون بدن نئودرم مدل nutritic حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن نئودرم مدل nutritic حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۷۹۶۵۴۵۲۲۹۵۲۷۴۵۹
  • نوع عصاره
    آرگان
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    ویتامین
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ لوسیون بدن مورینگا امو مدل آبرسان ۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن مورینگا امو مدل آبرسان 1 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از محصول را به تمام نقاط بدن بمالید و سپس به آرامی ماساژ دهید تا به حفظ نرمی و صافی پوست کمک نماید.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۴۴۰۲
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    مرطوب کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    LáfaOil (لافا اویل: ترکیبی انحصاری شامل روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان و ویتامین A و E) + روغن آووکادو
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لوسیون بدن اس تی.ایوز مدل Renewing حجم ۶۲۱ میلی لیتر

لوسیون بدن اس تی.ایوز مدل Renewing حجم 621 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • نوع عصاره
    کلاژن و الاستین
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۶۲۱ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ لوسیون بدن بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp حجم ۱۲۰ میلی لیتر

لوسیون بدن بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp حجم 120 میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    عصاره برنج
  • نوع
    لوسیون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ لوسیون بدن زی مشک مدل Gogoba حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن زی مشک مدل Gogoba حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لوسیون بدن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سوتین زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا