لوازم آرایشیویژه

قیچی پیتاژ، راهنمای خرید اینترنتی بهترین قیچی پیتاژ آرایشگری

نکات مهمی که هنگام خرید قیچی پیتاژ باید در نظر بگیرید.

در حالی که ممکن است در استفاده از قیچی پیتاژ خود مهارت فوق العاده‌ای داشته باشید، اگر از بهترین ابزار با کیفیت برای این کار استفاده نمی کنید، نتیجه کار برش شما ممکن است آنطور که انتظار داشتید دقیق و تیز نباشد. اگر به دنبال یک قیچی پیتاژ جدید برای کیت حرفه‌ای خود هستید، مطمئناً به مکان مناسبی رسیده‌اید. در وب سایت کیمیک، ما طیف وسیعی از قیچی‌های نازک‌کننده را برای حجیم‌کردن و ایجاد بافت به موهای مشتری شما عرضه می‌کنیم. در این راهنمای مفید، ما همه چیزهایی را که در مورد قیچی پیتاژ می‌دانیم به اشتراک می‌گذاریم تا مطمئن شویم بهترین ابزار را برای این کار خریداری می‌کنید.

داشتن یک مدل موی خوب چیزی فراتر از طول و فرم است. این در مورد ایجاد حس خوب مو، برجسته کردن ویژگی‌های شما، ساده‌تر کردن تارها برای مدیریت و سازگاری با سبک زندگی شما است. آرایشگرها هنگام نزدیک شدن به تصویر کامل از تارهای موی شما و اینکه چگونه به بهترین نحو به شما کمک کنند، فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید. خوشبختانه، ما مجموعه‌ای از ابزارها را برای کمک به ما در دستیابی به نتایج درخواستی داریم. امروز در مورد یکی از ابزار کاربردی یعنی قیچی پیتاژ صحبت خواهیم کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قیچی پیتاژ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قیچی پیتاژ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قیچی پیتاژ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم‌‌.

قیچی پیتاژ چیست و چه کاربردی دارد؟

قیچی نازک‌کننده به حذف ضخامت و حجیم موهای مشتری‌تان بدون آسیب رساندن به طول یا شکل کمک می‌کند. همچنین می‌توانید از قیچی نازک کننده برای ایجاد بافت و حرکت به موهای مشتری خود استفاده کنید و آن‌ها را به ابزاری مناسب و ضروری در کیت خود تبدیل کنید. قیچی‌های نازک کننده تا حدودی با قیچی‌های برش معمولی متفاوت به نظر می‌رسند زیرا دارای شیارها یا دندانه‌های کوچک در یک طرف تیغه و لبه صاف در طرف دیگر هستند. بسته به نتیجه‌ای که به دنبال دستیابی به آن هستید، انواع مختلفی از قیچی‌های نازک کننده مو وجود دارد. برخی از قیچی‌های نازک‌کننده دارای دندان‌هایی هستند که از هم فاصله دارند و برخی دندان‌هایشان نزدیک به هم قرار گرفته‌اند. قیچی نازک‌کننده معمولاً برای موهای خشک استفاده می‌شود تا به‌طور دقیق ببینید موها به طور طبیعی چگونه می‌نشینند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قیچی آرایشگری

قیچی پیتاژ چگونه کار می‌کند؟

قیچی‌های نازک کننده مو به دلایلی دارای شیارهای مساوی هستند. آن‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که موهای کمتری را از یک قسمت نسبت به قیچی‌های معمولی کوتاه کنید. درست مانند هر نوع قیچی دیگری، استفاده از تکنیک‌های مختلف نتایج متفاوتی به شما می‌دهد. اگر روی موهای پرپشت کار می‌کنید، ممکن است از قیچی نازک کننده برای کاهش تراکم مو استفاده کنید. با این حال، زمانی که می‌خواهید لبه‌ها را بدون از دست دادن شکل زیبایی که ایجاد کرده‌اید، نرم کنید، می‌توانید از قیچی نازک‌کننده روی سایر انواع مو نیز استفاده کنید.

نحوه انتخاب قیچی پیتاژ:

به عنوان یک قاعده کلی، هر چه تعداد دندان‌ها یا شیارهای روی یک جفت قیچی نازک کننده بیشتر باشد، ظاهر آن به طرز ظریفی تغییر می‌کند. اگر موهای ضخیم را کوتاه می‌کنید، یک قیچی با دندان‌های کمتر حجم را سریع تر از بین می‌برد. با این حال، هنگامی که روی موهای ظریف کار می‌کنید یا زمانی که می‌خواهید آن بافت زیبا را اضافه کنید، قیچی با دندان‌های بیشتر برای این کار مناسب‌تر است.

انواع قیچی پیتاژ مو موجود در بازار:

سه نوع اصلی قیچی نازک کننده عبارتند از:

  1. قیچی‌های پیتاژ یک طرفه: قیچی‌نازک کننده مو یک طرفه دارای تیغه‌ای با دندانه در یک طرف است، در حالی که طرف دیگر تیغه‌ای مستقیم با تیغه ای تیز است. آن‌ها روی موهای مجعد و ضخیم استفاده می‌شوند تا پس از از بین بردن موخوره، آن‌ها را قوی‌تر مدیریت کنند. معمولاً از این قیچی‌های نازک کننده مو برای کودکان خردسال با موهای ضخیم و غیرقابل رام استفاده می‌شود. قیچی نازک کننده یک طرفه معمولاً با برش دادن موها و حرکت به سمت بالا، از نوک سر تا پوست سر استفاده می‌شود. آن‌ها ۳۰ تا ۳۵ دندانه دارند.
  2. قیچی‌های پیتاژ دو طرفه: در دو طرف تیغه‌ها دندانه‌هایی دارند. معمولاً در طول کوتاه کردن مو برای نازک کردن بخش‌های خاصی از مو استفاده می‌شود. قیچی‌های نازک کننده مو دو طرفه معمولاً دندان‌های ظریف‌تری دارند و برای کسانی که مایلند موهایی نرم‌تر با پوششی براق داشته باشند، مناسب‌تر می‌باشند. آن‌ها برای نوک مو استفاده می‌شوند و برای کودکان و بزرگسالان مناسب هستند. قیچی‌های دو طرفه ۱۵ تا ۲۲ دندانه دارد.
  3. قیچی‌های پیتاژ دندانه پهن: برای موهای مجعد، پرپشت، ضخیم و فوق العاده حجیم هستند. این قیچی‌های نازک‌کننده مو دارای دندانه‌های پهن‌تری در دو طرف هستند و فضای بیشتری بین آن‌ها وجود دارد تا به شما کمک کنند بخش‌های بزرگ‌تر، ضخیم‌تر و پرپشت‌تر موهایتان را به راحتی کوتاه کنید. قیچی نازک کننده موی دندانه پهن عموماً برای کوتاه کردن مو، ایجاد مدل موی لبه‌دار و کوتاه کردن دور گردن استفاده می‌شود. آن‌ها بیشتر توسط سگ یا سایر نظافت کنندگان حیوانات خانگی برای نازک کردن موهای ضخیم و کرک شده حیوان خانگی بدون درز کشیدن بیش از حد استفاده می‌شوند. قیچی نازک دندانه پهن دارای ۷ تا ۱۵ دندانه پهن است.

چگونه بفهمیم به قیچی پیتاژ چند دندان نیاز داریم؟

اگر مدتی است که در سایت ما بوده‌اید، قیچی‌های نازک کننده با انواع مختلف شماره دندان‌ها را دیده‌اید. به عنوان یک قاعده کلی، ۲۵ و بالاتر برای بافت و ترکیب هستند، در حالی که ۱۵ و پایین‌تر، حذف کننده تکه‌ای هستند. هنگام استفاده از موهای ضخیم، دندان‌های کمتر با شکاف‌های بیشتر کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند. قیچی‌های معمولی برای موهای مجعد بهترین هستند، همانطور که از نام این قیچی نشان می‌دهد که این قیچی‌ها می‌توانند تکه‌های بزرگ مو را به یکباره از بین ببرند. با این حال یک هشدار مهم، استفاده از قیچی چانک است که می‌تواند دشوار باشد و در صورت استفاده نادرست، می‌تواند سوراخ‌هایی در برش ایجاد کند.

نحوه استفاده از قیچی پیتاژ برای افزودن بافت:

بسته به نحوه آموزش رسمی شما ممکن است بر نحوه استفاده از قیچی نازک کننده برای ایجاد بافت و حرکت به موهای مشتری تأثیر بگذارد. ساده ترین روش برای فرم دادن به انتهای حجیم این است که هر بار یک قسمت از مو را بگیرید.

  • قسمتی از مو را از صورت خود دور کنید و انتهای مو را بین انگشتان خود نگه دارید.
  • از قیچی نازک کننده خود استفاده کنید و آن را به صورت افقی در برابر انتهای موهای مشتری خود قرار دهید.
  • کمی به سمت داخل ببرید تا انتهای موها به دلخواه شکل بگیرد.

هنگام استفاده از قیچی پیتاژ مو چه نکاتی را باید در نظر بگیریم:

هرگز کوتاه کردن مو را با قیچی نازک شروع نکنید:

این ابزار برای فرم دادن به موهای شما یا حتی ساختار دادن به مدل در نظر گرفته نشده است. فقط زمانی باید از آن استفاده شود که فرآیند برش برای بهبود و کامل کردن شکلی که ایجاد کرده‌اید کامل شود.

در مورد موهای ضخیم یا مجعد بیشتر مراقب باشید:

موهای مجعد ذهن خودش را دارد. نازک کردن آن برای سهولت در ظاهر می‌تواند در نهایت به نتیجه معکوس منجر شود و منجر به حجیم شدن و وز شدن بیشتر مو شود. هنوز هم می‌توانید از قیچی‌های نازک کننده استفاده کنید، اما باید ظریف‌تر عمل نمائید و مطمئن شوید که روی انتها کار کنید تا لبه‌های نرم تری به موهایتان بدهید.

زیاد به ابزار تکیه نکنید:

استفاده بیش از حد از قیچی نازک کننده از رشد بهینه موهای شما جلوگیری می‌کند. همچنین موها را نازک‌تر و شکننده‌تر می‌کند و در نتیجه باعث از بین رفتن شکل و همچنین ریزش مو می‌شود. این مشکل برای افرادی که موهای بلند دارند نیست، اما کسانی که موهای کوتاهی دارند و باید مرتباً کوتاه شوند باید این را در نظر داشته باشند.

آیا قیچی پیتاژ برای مو مضر است؟

در صورت استفاده نادرست، قیچی نازک‌کننده می‌تواند بیش از آنکه مفید باشد آسیب وارد کند. همانطور که گفته شد، نازک کردن بیش از حد مو یا شروع خیلی نزدیک به ریشه، می‌تواند موهای مشتری شما را با حالت سیخ و ایستا مواجه کند. همچنین می‌تواند به انتهای موها آسیب برساند و تار به نظر برسد.

راهنمای خرید قیچی پیتاژ:

قبل از خرید قیچی برای موهای نازک، باید چندین عامل کلیدی را در نظر بگیرید. اول، مهم است که تعیین کنید کدام محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. انواع مختلفی از قیچی برای نازک شدن موها وجود دارد که هر کدام هدف خود را دارند. همچنین این محصولات از مواد مختلفی ساخته شده‌اند و از نظر اندازه و ظرفیتی که می‌توانند در خود جای دهند متفاوت است. نگاهی به راهنمای دقیق‌تر در مورد عوامل اصلی در نظر گرفتن این محصولات بیندازید:

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیش بنذ آرایشگری

نکاتی که هنگام خرید قیچی پیتاژ باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت: قیمت مهم است یک محصول خوب باید در دسترس یک خریدار معمولی باشد. اگر قیمت از حاشیه عمومی بیشتر شود، مشکل ساز می‌شود. گاهی اوقات کسب و کار تمایل دارد که قیمت غیرعادی بالایی برای محصول خود تعیین کند و فکر می‌کند که می‌تواند مشتریان را فریب دهد، که این اشتباه است. یک محصول تنها زمانی می‌تواند قیمت بالایی داشته باشد که از نظر کیفیت و ارزش در مقایسه با همتایان خود فراتر باشد. حتی در این صورت، قیمت باید در دسترس افراد عادی باشد. بنابراین هنگام خرید قیچی نازک کننده مو، حتما قیمت آن را با سایر محصولات مقایسه کنید تا قیمت مناسب خود را انتخاب کنید.
  2. مواد: مواد به کار رفته در ساخت محصول نیز مانند قیمت ضروری است. شما می‌خواهید محصول را با نرخ ارزان خریداری کنید، اما اگر نمی‌خواهید کیفیت مواد را به خطر بیندازید، به همین دلیل است که باید بین قیمت مناسب و مواد با کیفیت تعادل ایجاد کنید. ماده‌ای که برای ساخت محصول استفاده می‌شود باید استاندارد خاصی را حفظ کند. مواد با کیفیت پایین یا ارزان منجر به خرید یک محصول بد می‌شوند.
  3. تجربه‌ی کاربر: فرقی نمی‌کند محصول یا خدمات باشد. شما نمی‌خواهید از آن ناراضی باشید، درست است؟ به عنوان یک کاربر، هنگام استفاده از سایت کیمیک حداکثر رضایت را می‌خواهید. به همین دلیل است که تجربه کاربری یک فاکتور حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. حتی اگر قیمت محصول مناسب باشد و از مواد با کیفیت ساخته شده باشد اگر کاربر پسند نباشد، پس استفاده از آن چه فایده‌ای دارد.
  4. ماندگاری: در مورد دوام یک محصول نمی‌توان مصالحه کرد. اگر محصول شما تنها پس از چند روز خرید غیرقابل استفاده شود، ارزش آن را ندارد. یک محصول خوب حداقل باید برای مدتی در شرایط کاری دوام داشته باشد. در غیر این صورت، خرید آن فقط هدر دادن پول است. بنابراین مطمئن شوید که محصول چقدر بادوام است و چقدر عمر می‌کند.
  5. بسته بندی: محصول باید دارای بسته بندی مناسب باشد. اگر محصول خود را با باربری دریافت می‌کنید و نمی‌خواهید به هیچ وجه آسیب ببیند. بسته بندی مناسب با ایجاد ایمنی بیشتر، ایمنی محصول را تضمین می‌کند.
  6. طرح: طراحی محصول باید کاربرپسند باشد. یک محصول خوب باید به گونه‌ای طراحی شود که استفاده از آن برای کاربران راحت‌تر باشد. تولید کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد طراحی محصول خود تحقیقات کاملی انجام می‌دهند. یک محصول خوب هرگز طراحی پیچیده یا دشواری برای استفاده ندارد.
  7. سیاست بازگشت: ممکن است پس از دریافت محصول خود با مشکل غیرمنتظره‌ای مواجه شوید و بخواهید آن را جایگزین کنید. یا ممکن است به دلایل شخصی بخواهید بازپرداخت کنید. شما نمی‌دانید چه دلیلی ممکن است ظاهر شود، بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید بررسی کنید که آیا محصول دارای سیاست بازگشت یا بازپرداخت است یا خیر. گاهی اوقات محصولات ممکن است آسیب ببینند یا در مدت زمان بسیار کوتاهی آسیب ببینند، که طبیعی نیست. از این رو می‌توانید درخواست جایگزینی کنید یا اگر در چارچوب سیاست آن‌ها باشد، بازپرداخت دریافت کنید. تقریباً هر شرکت مشهوری سیاست بازگشت مناسبی دارد که به نفع خریدار است.

نحوه تمیز کردن قیچی پیتاژ:

همان طور که هر آرایشگری می‌داند، اقدامات بهداشتی خوب اساسی است. با تمیز نگه داشتن قیچی‌های نازک خود، می‌بینید که دوام بیشتری دارند. توصیه می‌کنیم قیچی نازک کننده خود را با آب گرم و محلول تمیز کننده انتخابی خود تمیز کنید، حتماً بگذارید بین تمیز کردن خشک شود. پس از هر بار استفاده، حتما قیچی خود را تمیز کنید و به طور منظم و عمیق تمیز کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، شما می‌توانید قیچی‌پیتاژ مورد نظر خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قیچی‌پیتاژ ارزان، باکیفیت و پرفروش بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قیچی پیتاژ جگوار مدل LF-702 به همراه قیچی آرایشگاهی جگوار مدل LF-702

قیچی پیتاژ جگوار مدل LF-702 به همراه قیچی آرایشگاهی جگوار مدل LF-702

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی حرفه ای آرایشگری جگوار تیغه الماسه
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر مشخصات
    قیچی آرایشگری حرفه ای جگوار ۶ اینچ
  • سایر توضیحات
    ویژگی ها -سبک –با دوام –ضد زنگ –ارگونومیک –بسیار تیز -رنگ ثابت -طراحی زیبا -مناسب سالن های زیبایی و آرایشگاه ها -کیفیت ساخت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی پیتاژ آنتونیو نود و هشت مدل S-1005454

قیچی پیتاژ آنتونیو نود و هشت مدل S-1005454

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ
  • سایر مشخصات
    قیچی پیتاژ آرایشگری آنتونیو نودو هشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی پیتاژ مدل P.A.S

قیچی پیتاژ مدل P.A.S

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ
  • سایر مشخصات
    کیفیت بالای ساختجنس دسته : پلاستیکطول تیغه ۸.۵ سانتی مترطول قسمت برش تیغه ۶ سانتی مترتعداد دندانه پیتاژ: ۲۵ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی پیتاژ پریماکس مدل ۸۲۵۲۰۶۰۰

قیچی پیتاژ پریماکس مدل 82520600

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    ۵.۵ اینچ؛ساخت ایتالیا؛استیل درجه یک وتیزی ماندگار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قیچی پیتاژ لیون مدل ۲۰۰۲tti

قیچی پیتاژ لیون مدل 2002tti

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قیچی پیتاژ اس.جی.ان مدل S-110

قیچی پیتاژ اس.جی.ان مدل S-110

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ مو
  • سایر مشخصات
    قیچی پیتاژ یک طرفه – مناسب برای اصلاح حرفه ای موی سر – مناسب برای کم حجم نمودن مو هایفولاد ضد زنگ – مقاومت بالا – عمر طولانی دارای تیغه تیز و برنده – فشن –

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قیچی پیتاژ فینی مدل RP

قیچی پیتاژ فینی مدل RP

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قیچی آرایشگری پیتاژ مدل S.G.N

قیچی آرایشگری پیتاژ مدل S.G.N

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ
  • سایر مشخصات
    قیچی پیتاژ یک طرفهمناسب برای اصلاح حرفه ای موی سرمناسب برای کم حجم نمودن مو های فشندارای تیغه تیز و برنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قیچی پیتاژ مدل Gh901

قیچی پیتاژ مدل Gh901

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    تیغه تیز دسته ارگونومیک پیتاژ یک طرفه با کیفیت
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    تیغه تیز دسته ارگونومیک پیتاژ یک طرفه با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قیچی پیتاژ آلپینا کد ۱۲۵۱

قیچی پیتاژ آلپینا کد 1251

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    بدنه تیتانیوم ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    قیچی تیتانیوم بلند پیتاژ آلپینا کد ۱۲۵۱قابل استفاده با دست راست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قیچی پیتاژ مدل ACD

قیچی پیتاژ مدل ACD

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ دو طرفه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قیچی پیتاژ مدل دو لبه کد R34C به همراه شانه مو

قیچی پیتاژ مدل دو لبه کد R34C به همراه شانه مو

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قیچی آرایشگاهی جگوار مدل XY-604 به همراه قیچی پیتاژ جگوار مدل XY-604

قیچی آرایشگاهی جگوار مدل XY-604 به همراه قیچی  پیتاژ جگوار مدل XY-604

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی آرایشگری حرفه ای جگوار
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر توضیحات
    قیچی آرایشگری حرفه ای جگوار – ویژگی ها -سبک –با دوام –ضد زنگ –ارگونومیک –بسیار تیز -رنگ ثابت -طراحی زیبا -مناسب سالن های زیبایی و آرایشگاه ها -کیفیت ساخت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قیچی پیتاژ مدل Titanium

قیچی پیتاژ مدل Titanium

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قیچی پیتاژ مدل یک طرفه

قیچی پیتاژ مدل یک طرفه

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قیچی پیتاژ پریماکس مدل ۸۲۴۱۰۶۰۰

قیچی پیتاژ پریماکس مدل 82410600

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    تیغه تیز وپیچ تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قیچی پیتاژ مدل steel

قیچی پیتاژ مدل steel

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیتاژ
  • مشخصات ویژه
    ضد‌آلودگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قیچی پیتاژ جگوار مدل Aa-5.5

قیچی پیتاژ جگوار مدل Aa-5.5

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قیچی آرایشگری پیتاژ اینوکس حرفه ای دلگان مدل DI769

قیچی آرایشگری پیتاژ اینوکس حرفه ای دلگان مدل DI769

مشخصات

  • سایر مشخصات
    – قیچی تک تیغه پیتاژ اینوکس – حرفه‌ای آرایشگاهی- دارای تیغه استاینلس استیل- ساخت ایتالیا- ۵.۵ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قیچی پیتاژ فینی مدل Nicolas به همراه شانه

قیچی پیتاژ فینی مدل Nicolas به همراه شانه

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ حرفه ای مدل نیکولاس ۳۵ درصد
  • سایر مشخصات
    قیچی پیتاژ یک طرفه فینی حرفه ای که سایز ۶ اینچ یا ۱۵ سانتیمتر بوده نکات قابل توجه آن تیغه لیزری خود تیز شونده.جنس استنلیس استیل با آبکاری آینه ای مقاوم مخصوص افراد حرفه ای خوش دست سبک بادوام دست ساز ساخته شده ار آلیاژ ضد زنگ درای انحنا در دسته برای راحتی دست دارای واشر دور حلقه قیچی دارای ضربه گیر برای بی صدا بودن وزن ۴۹گرم دارای مهره تنظیم جنس فولاد ژاپنی
  • سایر توضیحات
    قیچی پیتاژ۳۵ درصد می باشد پیتاژ ۳۵ درصد تراکم تیغه بالاتری نسبت به بقیه قیچی های پیتاژ دارا می باشد که در انجام سایه زنی کمک بیشتری می کند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قیچی پیتاژ جگوار مدل RF133 به همراه قیچی آرایشگاهی جگوار مدل F133

قیچی پیتاژ جگوار مدل RF133 به همراه قیچی آرایشگاهی جگوار مدل F133

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    بسیار تیز
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قیچی پیتاژ مدل ۵۰۵۰

قیچی پیتاژ مدل 5050

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    پیتاژ دو طرفه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قیچی پیتاژ آینوکس مدل Ice

قیچی پیتاژ آینوکس مدل Ice

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    حرفه ای
  • سایر مشخصات
    حرفه ایسبک و بادوام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قیچی پیتاژ ورژن مدل ۱۰۸

قیچی پیتاژ ورژن مدل 108

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    حالت دادن و خالی کردن مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قیچی پیتاژ فینی مدل Devana

قیچی پیتاژ فینی مدل Devana

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • سایر توضیحات
    پیتاژ بدون شیار مناسب طراحی و لکه گیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قیچی پیتاژ کد BET-2002TTI

قیچی پیتاژ کد BET-2002TTI

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قیچی پیتاژ مدل GM-900

قیچی پیتاژ مدل GM-900

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • سایر مشخصات
    سایز : ۱۸ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قیچی پیتاژ لوپینا مدل یک طرفه

قیچی پیتاژ  لوپینا مدل یک طرفه

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    تیغه هاب بسیار تیز بدون کند شدن
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قیچی پیتاژ ببتو ای بی سی مدل B_959

قیچی پیتاژ ببتو ای بی سی مدل B_959

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    قیچی پیتاژ
  • سایر مشخصات
    قیچی پیتاژ آرایشگری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قیچی آرایشگاهی لوپینا کد GH به همراه قیچی پیتاژ

قیچی آرایشگاهی لوپینا  کد GH به همراه قیچی پیتاژ

مشخصات

  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی‌پیتاژ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ژل پاک کننده آرایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا