ابزار برقی

قیچی برقی، راهنمای خرید قیچی برقی فلزبر و خیاطی ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قیچی برقی باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزار مهم و ضروری که در هر کارگاه فنی به آن احتیاج دارید قیچی برقی است به کمک این دستگاه شما قادر به برش دادن انواع ورقه‌های فلزی آهن، آلومینیوم، استیل و مس خواهید بود. در زمان‌های گذشته که قیچی برقی اختراع نشده بود برش ورقه‌های فلزی به وسیله قیچی آهن‌بر دستی صورت می‌گرفت. شما به وسیله قیچی برقی می‌توانید بدون وارد کردن کوچکترین نیرویی به وسیله برق شهری انواع ورقه‌های فلزی را بسته به نوع دستگاه خود برش دهید. کسانی که کانال کولر آبی، منقل کباب، لوله بخاری و کابینت فلزی را تولید می‌کنند، حتما در کارگاه خود به یک یا چند قیچی برقی نیاز دارند. زیرا در این مشاغل هر لحظه نیاز به برش دادن ورقه‌های فلزی است.

قیچی برقی سرعت و دقت برش ورقه‌های فلزی را چند برابر می‌کند. با خرید این دستگاه شما می‌توانید بدون اضافه کردن نیروی انسانی تولیدات کارگاه خود را چند برابر کنید. قیچی برقی وسیله‌ای است که کار با آن بسیار ساده است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد، پس یک کارگر ساده هم می‌تواند به راحتی با این وسیله کار کند. در بیشتر موارد یک قیچی معمولی توان برش زدن ورقه‌های فلزی ضخیم را ندارد، بنابراین شما برای برش ورقه‌های با ضخامت بالا نیاز به قیچی برقی دارید. خوشبختانه این دستگاه در اندازه‌ای ساخته شده که به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. پس اگر به دنبال یک دستگاه سبک و قابل حمل برای برش دادن ورقه‌های فلزی با ضخامت‌های مختلف هستید، بهترین گزینه برای شما قیچی برقی است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که روزانه نیاز به برش دادن ورقه‌های فلزی دارید و تصمیم گرفته‌اید برای خود یک قیچی برقی خریداری کنید. اما متاسفانه با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قیچی برقی آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید قیچی برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قیچی برقی‌چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید در نگاه اول با شنیدن اسم قیچی فکر شما به طرف قیچی‌های آهن‌بر دستی برود که دارای دو لبه برش فلزی و دو دسته در انتهای لبه‌ها هستند و با وارد کردن فشار دست به دسته‌ها لبه‌ها ورقه فلزی را برش می‌دهند. در واقع نوعی قیچی محسوب می‌شود که به وسیله جریان برق انرژی لازم را برای برش‌ دادن ورقه‌های فلزی فراهم می‌کند. این دستگاه از نظر ظاهری و اندازه شبیه یک سنگ فرز است که شما به وسیله آن به راحتی و بدون نیاز به صرف انرژی قادر به برش دادن ورقه‌های فلزی مختلف خواهید بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قیچی آهن بر دستی

انواع مدل‌های‌قیچی برقی:

  • قیچی برقی آهن‌بر: یک دستگاه برقی که از آن به منظور برش دادن ورقه‌های فلزی با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برش نرم و انعطاف‌پذیر ورقه‌های فلزی با دید مناسب اشاره کرد. این مدل از قیچی به شما کمک می‌کند که ورقه‌های آهنی را با سرعت بالایی برش داده و میزان تولید کارگاه خود را چند برابر کنید.
  • قیچی برقی خیاطی: برای کارهای خانگی می‌توان به راحتی پارچه مورد نطر خود را با یک قیچی دستی معمولی برش داد. اما در تولیدی لباس که الگو روی تعدادی بالایی پارچه کشیده می‌شود و روی هم قرار می‌گیرند. تعداد زیادی پارچه را با قیچی دستی نمی‌توان روی هم قرار داد و برش زد، بنابراین شما نیاز به یک قیچی برقی خیاطی دارید که به راحتی هر تعداد پارچه را با الگوی مشخص روی هم قرار داده و برش بزنید.
  • قیچی برقی برش لوله: یکی از مشکلاتی که برق‌کار‌های ساختمانی با آن رو به رو هستند، برش اضافه لوله درون جعبه کلید و جعبه فیوز با اره معمولی است. شما با استفاده از این وسیله می‌توانید اضافه لوله‌های داخل قوطی را به راحتی مانند پنیر برش دهید. معمولا برش دادن اضافه لوله درون قوطی‌ها یک پروسه زمان‌بر بوده و با این وسیله شما می‌توانید با بالاترین سرعت ممکن و به صورت دقیق این کار را انجام دهید.

مزایای استفاده از قیچی برقی:

  • با توجه به قیمتی که دارد کار زیادی را برای شما انجام می‌دهد، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • سرعت برش دادن انواع ورقه فلزی، پارچه و پلاستیک با این دستگاه چند برابر قیچی‌های دستی است.
  • دقت برش و کیفیت برش با این وسیله چند برابر بیشتر از یک قیچی دستی است زیرا برش با خم را به راحتی انجام می‌دهد.
  • با این وسیله شما قادر به برش ورقه‌های ضخیم حتی با ضخامت ۳ میلی متر خواهید بود در صورتی که این ضخامت با قیچی دستی بریده نمی‌شود.
  • این دستگاه به شما کمک می‌کند بدون تغییر در ظاهر فلز آن را برش دهید در صورتی که برش با قیچی دستی لبه‌های ورق فلزی شکل خود را از دست می‌دهد.
  • دست کاربر هنگام برش خسته نمی‌شود زیرا برای برش دادن ورقه فلزی یا پارچه نیاز به صرف انرژی وجود ندارد.
  • به دلیل اینکه می‌توان از لبه‌های کار شروع به برش دادن کرد، پرتی و ضایعات مواد اولیه شما به حداقل می‌رسد.
  • به لیل کیفیت بالای لبه‌های قیچی و اینکه بعضی مدل‌ها با هر برش به صورت خودکار تیز می‌شوند، طول عمر بالایی دارند.

روش کار با قیچی برقی:

همان طور که می‌دانید برای استفاده از هر دستگاه صنعتی باید نکات ایمنی را رعایت کنید تا جلوی آسیب دیدن خود و اطرافیان شما گرفته شود.

  1. برای برش دادن با این دستگاه از تیز بودن تیغه‌ها و سلامت‌ آن‌ها اطمینان حاصل نمائید، امکان شکسته شدن تیغه کند و فرسوده به دور از انتظار نیست.
  2. آسیب پذیرترین قسمت بدن حین استفاده از این وسیله چشمان شما است. بنابراین قبل از استفاده از این دستگاه حتما از عینک ایمنی استفاده کنید. عینک از ورود برآده به چشم شما جلوگیری می‌کند.
  3. قبل از برش دادن حتما روی قسمت مورد نظر برای برش الگوی برش رسم کنید. این کار باعث می‌شود برش دقیق‌تر و منظم‌تری داشته باشید.
  4. در مدل‌های سیمی توجه داشته باشید که سیم دستگاه دچار اتصالی نباشد در صورت هرگونه اتصال آن را با نوار چسب برق محکم کنید. در مدل‌های باتری دار از سلامت باتری و شارژ آن اطمینان حاصل نمائید.

قیچی برقی شارژی یا سیمی کدام یک بهتر است؟

این بستگی به نوع استفاده شما از دستگاه دارد که چه نوعی را انتخاب کنید. اگر برای استفاده خانگی می‌خواهید بهتر است یک نمونه شارژی را خریداری نمائید، زیرا در هر نقطه‌ای به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. متاسفانه برای کسانی که هر روز و مداوم از دستگاه استفاده می‌کنند، نمونه شارژی مناسب نیست، زیرا در طول پروسه کاری ممکن است شارژ دستگاه شما تمام شده و تا زمان شارژ شدن امکان استفاده از دستگاه وجود ندارد. برای این افراد نمونه برقی مناسب‌تر می‌باشد زیرا بدون محدودیت می‌توانید از آن استفاده کنید. تنها مشکلی که به نمونه برقی وارد می‌شود، محدودیت استفاده در مکان‌هایی است که برق شهری وجود دارد و در مکان‌های بدون برق هیچ کاربردی ندارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز

هنگام خرید قیچی برقی به این نکات توجه کنید:

  1. قیمت قیچی: قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید قیچی را مشخص کنید. همان طور که می‌دانید قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  2. نوع قیچی: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد قیچی برقی انواع مختلفی دارد، یک نمونه برای برش دادن ورقه‌های فلزی و دیگری برای برش دادن پارچه در خیاطی استفاده می‌شود. اگر شما قیچی را برای برش فلز می‌خواهید باید به سراغ قیچی آهن‌بر رفته و اگر قیچی را برای برش پارچه می‌خواهید، باید به سراغ قیچی مخصوص خیاطی بروید.
  3. قدرت برش: برای برش هر ورقه فلزی یک قیچی مخصوص طراحی شده به عنوان مثال: با یک قیچی آلومینیوم بر نمی‌توان ورقه آهنی را برش داد. به این نکته هم توجه داشته باشید که ضخامت ورقه‌های فلزی با یکدیگر متفاوت است و برای برش هر ورقه یک دستگاه خاص طراحی شده پس برای برش دادن ورقه‌های با ضخامت ۳ میلی‌متر نمی‌توان از یک قیچی برش ورقه ۱ میلی متری استفاده کرد.
  4. توان مصرفی دستگاه: تمام لوازم خانگی برقی دارای یک توان الکتریکی هستند که با واحد وات نمایش داده می‌شود و از آن‌جایی که قیچی یک وسیله برقی است. قدرت آن با واحد وات روی دستگاه زده می‌شود. هر چه توان مصرفی دستگاهی بیشتر باشد موتور آن پر قدرت‌تر بوده و برق بیشتری هم مصرف می‌کند و هرچه توان دستگاهی کمتر باشد قدرت آن کمتر و برق کمتری هم مصرف می‌کند.
  5. تنظیم سرعت برش: در برخی مدل‌های قیچی سرعت برش قابل تنظیم است. این ویژگی باعث می‌شود شما به راحتی و با دقت بیشتری قسمت مورد نظر خود را برش دهید. خیلی از مدل‌های این دستگاه با یک سرعت ثابت اقدام به برش دادن مواد مختلف می‌کنند، این ویژگی باعث می‌شود، قادر به برش دادن قسمت‌های پر پیچ و خم نباشید. برای برش دادن قسمت‌های حساس دستگاه شما باید قابلیت تنظیم سرعت را داشته باشد.
  6. وزن قیچی: هر چه وزن محصول کمتر باشد شما تسلط بیشتری روی برش خواهید داشت. در واقع یک قیچی با وزن زیاد دست شما را زودتر خسته می‌کند. اگر می‌خواهید حین برش دادن به دست شما فشار کمتری وارد شود و دست شما کمتر خسته شود، پیشنهاد می‌کنم مدل‌هایی را انتخاب کنید که از وزن کمتری برخوردار هستند.
  7. ابعاد محصول: اگر کار شما به گونه‌ای است که هر روز مجبور به حمل کردن قیچی همراه خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما به ابعاد قیچی توجه داشته باشد. یک قیچی با ابعاد کوچکتر خوش دست‌تر بوده و شما تسلط بیشتری روی کار دارید، همچنین به دلیل داشتن اندازه مناسب می‌توان آن را به راحتی جا‌به‌جا کرد.
  8. قابلیت تعویض تیغه: همان طور که می‌دانید تیغه‌های دستگاه بعد از مدتی کند شده و کارایی لازم را نخواهند داشت. بنابراین یا تیغه‌های دستگاه باید قابلیت تیز شدن خودکار را داشته باشند و یا باید بتوان به راحتی آن‌ها را در بازار پیدا کرد و آن‌ها را خریداری نمود.
  9. نوع تغذیه: قیچی برقی در دو نمونه شارژی و سیمی در بازار وجود دارد. اگر از دستگاه زیاد استفاده می‌کنید نمونه برقی را خریداری نمائید زیرا برای استفاده از نمونه شارژی حتما باید دستگاه شما شارژ داشته باشد، با این حال اگر باز هم ترجیح می‌دهید که مدل شارژی را خریداری کنید، حتما همراه دستگاه یک یا دو عدد باتری یدکی خریداری کنید تا هنگام استفاده باتری دیگر شارژ شود.
  10. طول سیم: در مدل‌های برقی این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. اندازه سیم دستگاه نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. اگر طول سیم دستگاه خیلی کوتاه باشد ممکن است بدون سیم سیار امکان استفاده از دستگاه را نداشته باشید و اگر سیم دستگاه خیلی بلند باشد مدام جلوی دست و پای شما افتاده و به هم گره بخورد پس یک سیم با اندازه مناسب را انتخاب کنید.
  11. جنس تیغه‌ها: کیفیت این دستگاه را جنس تیغه مشخص می‌کند. هر چه جنس تیغه بهتر باشد دستگاه مدت زمان بیشتری برای شما کار می‌کند و به موتور آن فشار کمتری وارد می‌شود. تیغه‌های بی‌کیفیت فشار بیشتری به موتور وارد می‌کنند. همچنین ممکن است حین استفاده از دستگاه تیغه آن شکسته شده و شما را دچار آسیب دیدگی جدی کند.
  12. گارانتی و برند محصول: همیشه به سراغ برندهایی بروید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. هیچ گاه شرکتی جنس بدون کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند، زیرا برای آن شرکت هزینه‌های سنگینی به همراه خواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که تمام برندهای گارانتی دار و شناخته شده باکیفیت هستند.

روش نگهداری از قیچی برقی:

  • همیشه هنگام کار مقداری به دستگاه استراحت دهید تا موتور آن قدری خنک شود این کار باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.
  • بعد از استفاده دستگاه را از برق خارج کرده و در جعبه مخصوص آن نگهداری کنید. ورود گرد خاک به داخل موتور دستگاه باعث آسیب دیدن موتور می‌شود.
  • اگر سرعت برش دادن در دستگاه شما قابل تنظیم است همیشه با دور متوسط کار کنید، دور بالا به تیغه‌های دستگاه آسیب می‌زند.
  • در صورتی که تیغه‌ها قابلیت تیز شدن خودکار را دارند فقط زمانی آن‌ها را تیز کنید که احساس می‌کنید کند شده‌اند. تیز کردن بیش از اندازه تیغه طول عمر آن را کاهش می‌دهد.
  • از قرار دادن دستگاه درون آب یا مکان‌های مرطوب خودداری کنید، زیرا باعث آسیب دیدن دستگاه شده و خطر برق گرفتگی افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قیچی برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های قیچی برقی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قیچی برقی فاین مدل BLS 1.6 E

قیچی برقی فاین مدل  BLS 1.6 E

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۹×۶.۳×۱۳.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۷ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ۱.۶ میلیمتر (ورق فولادی با استحکام کششی ۴۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع)
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰-۲۳۰
  • ویژگی‌های قیچی برقی
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نرخ ضربه
    ۲۳۰۰-۴۸۰۰ ضربه در دقیقه
  • منبع تغذیه
    برق
  • طول سیم و کابل
    ۵ متر
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ۲.۰ میلیمتر
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ۱.۰ میلیمتر
  • حداقل شعاع برش
    ۱۵ میلیمتر
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • اقلام همراه
    یک جفت تیغه الماسه-یک دست آچار-یک عدد محافظ دست
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور آلمان – سرعت برش : ۸ الی ۱۲متر در دقیقه – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۴۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱.۶ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۶۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱.۲میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۸۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فلزات غیر آهنی با استحکام کششی ۲۵۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۲ میلیمتر – ارگونومی فوق العاده عطف به ساختار کم حجم و ساده برای تحرک بهینه قیچی – دقت منحنی خوب بر روی ورقهای با اعوجاج کم – ایده آل برای پیرایش و برش – موتور با عملکرد و پایداری فوق العاده – دید نامحدود به خط برش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی برقی عمود بر فاین مدل BLK 2.0E

قیچی برقی عمود بر فاین مدل BLK 2.0E

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۱×۶.۶×۱۶.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ۲
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های قیچی برقی
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نرخ ضربه
    ۵۰۰-۱۰۰۰ ضربه در دقیقه
  • منبع تغذیه
    برق
  • طول سیم و کابل
    ۵ متر
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ۲.۵
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ۱
  • حداقل شعاع برش
    ۳ میلیمتر
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۵۰۱-۱۰۰۰
  • اقلام همراه
    سنبه و ماتریس مخصوص
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور آلماندقت منحنی بالا به دلیل هندسه سر برش خاص. Nibbler می تواند در محل بچرخد.برای برش ورق فلزی با حداقل شعاع خمش ۳ میلی متر مناسب است.تنظیم جهت برش را می توان با گام های ۴۵ درجه تا ۳۶۰ درجه با استفاده از سر برش چرخان بدون ابزار تغییر داد.مجهز به سیستم QuickIN فاین به منظور باز و بست راحت ابزار ارگونومی بهینه دستگاه موتور با عملکرد و پایداری فوق العاده.ایده آل برای برش.سرعت برش : ۱ متر در دقیقه عرض برش : ۸ میلیمترحداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۴۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۲ میلیمتر حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۶۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱.۵ میلیمتر حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۸۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱ میلیمتر حداکثر ضخامت برش ورق فلزات غیر آهنی با استحکام کششی ۲۵۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۲.۵ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی برقی مدل ۱۰۰

قیچی برقی مدل 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x27x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ندارد
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • منبع تغذیه
    برق
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    نیم میلی متر
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ندارد
  • حداقل شعاع برش
    ۲۰ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۵۰ یا ۳۰۰ وات وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۰-۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی برقی کیوتکس مدل QT-100

قیچی برقی کیوتکس مدل  QT-100

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ندارد
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ندارد
  • حداقل شعاع برش
    ۱۵
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۰-۵۰۰
  • اقلام همراه
    تیغه اضافه – گیریس – آچار آلن – دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قیچی برقی مدل ۱۱۰

قیچی برقی مدل 110

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x27x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ندارد
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • منبع تغذیه
    برق
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    نیم میلی متر
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ندارد
  • حداقل شعاع برش
    ۲۰ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۵۰ یا ۳۰۰ وات وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۰-۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ25

قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ25

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x18x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ۲
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • نرخ ضربه
    ۲۲۰۰ ضربه در دقیقه
  • طول سیم و کابل
    ۲.۵ متر
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ۳.۲
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ۲
  • حداقل شعاع برش
    ۴۵
  • توان
    ۷۱۰ وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰
  • اقلام همراه
    یک جفت تیغهآچار الن یک جفت زغال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قیچی برقی عمود بر فاین مدل ABLK 18 1.6 E

قیچی برقی عمود بر فاین مدل ABLK 18 1.6 E

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴.۳×۷.۸×۱۵.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۵۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ۱.۶ میلیمتر
  • ولتاژ دستگاه
    ۱۸ ولت
  • ویژگی‌های قیچی برقی
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نرخ ضربه
    ۸۰۰-۱۳۰۰ ضربه در دقیقه
  • منبع تغذیه
    باتری
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ۲.۵ میلیمتر
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ۰.۷ میلیمتر
  • حداقل شعاع برش
    ۳۰/۳۵ میلیمتر
  • توان
    دستگاه شارژی است وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰
  • اقلام همراه
    ۲ عدد باتری ۱۸ ولت ۶ آمپر ساعت – شارژر – کیف پلاستیکی – سنبه و ماتریس مخصوص
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور آلمان – امکان برش ۴۵ متر ورق با ضخامت ۰.۸ میلیمتر با یکبار شارژر باتری – قطر نفوذ ماتریس: ۲۲ میلیمتر – تنظیم جهت برش را می توان با گام های ۴۵ درجه تا ۳۶۰ درجه با استفاده از سر برش چرخان بدون ابزار تغییر داد. مجهز به سیستم QuickIN فاین به منظور باز و بست راحت ابزار ارگونومی بهینه دستگاه موتور با عملکرد و پایداری فوق العاده. سرعت برش : ۱.۵متر در دقیقه – عرض برش : ۵ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۴۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱.۶ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۶۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۸۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۰.۷ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فلزات غیر آهنی با استحکام کششی ۲۵۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۲.۵ میلیمتر – سبک وزن – امکان خرید سنبه یا ماتریس یدکی به صورت مجزا – شماره فنی دستگاه: ۷۱۳۲۰۴۶۱۰۰۰ – سرعت برش متغیر به دلیل کنترل سرعت قابل تنظیم الکترونیکی. این ابزار شارژی را می توان با تمام باتری های لیتیوم یون FEIN (12 تا ۱۸ ولت) (به استثنای ۱۲ ولت / ۶ Ah) کار کرد. سطح همپوشانی تا ۲.۶ میلی متر. هندلینگ بهینه به دلیل سر گیربکس بسیار باریک.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ32

قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ32

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x20x8 سانتی‌متر
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ۳.۲
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • منبع تغذیه
    برق
  • طول سیم و کابل
    ۲.۵ متر
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ۵
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ۲.۵
  • حداقل شعاع برش
    ۵۰
  • توان
    ۶۲۰ وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • اقلام همراه
    یک جفت تیغهآچار النیک جفت زغال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قیچی برقی عمود بر فاین مدل BLK 1.6E

قیچی برقی عمود بر فاین مدل  BLK 1.6E

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۱×۶.۶×۱۵.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • حداکثر ظرفیت برش فولاد
    ۱.۶
  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های قیچی برقی
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نرخ ضربه
    ۸۰۰-۱۵۰۰ ضربه در دقیقه
  • منبع تغذیه
    برق
  • طول سیم و کابل
    ۵ متر
  • حداکثر ظرفیت برش آلومینیوم
    ۲.۵
  • حداکثر ظرفیت برش استیل ضدزنگ
    ۰.۷
  • حداقل شعاع برش
    ۵
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • بازه نرخ ضربه
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰
  • اقلام همراه
    سنبه و ماتریس مخصوص
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور آلمان – دقت منحنی بالا به دلیل هندسه سر برش خاص. Nibbler می تواند در محل بچرخد. تنظیم جهت برش را می توان با گام های ۴۵ درجه تا ۳۶۰ درجه با استفاده از سر برش چرخان بدون ابزار تغییر داد. مجهز به سیستم QuickIN فاین به منظور باز و بست راحت ابزار ارگونومی بهینه دستگاه موتور با عملکرد و پایداری فوق العاده. ایده آل برای برش. سرعت برش : ۱.۹متر در دقیقه عرض برش : ۵ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۴۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱.۶ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۶۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۱میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فولادی با استحکام کششی ۸۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۰.۷ میلیمتر – حداکثر ضخامت برش ورق فلزات غیر آهنی با استحکام کششی ۲۵۰ نیوتن بر میلیمتر مربع ۲.۵ میلیمتر – مناسب برای برش پروفیل های ذوزنقه ای با حداکثر عمق ۱۶۰ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شیر آشپزخانه

یک دیدگاه

  1. ممنون وسپاسگزاربابت ارایه اطلاعات مفیدوارزنده شما
    ی قیچی نیلبر آلمانی منحنی بر خریدم قطعه انتهایی سرقیچی گم شد بوقت خودش قیمت بالایی هم داشت ولی متاسفانه بخاطرهمین قطعه کوچیک این قیچی کاربردی وارزنده مدتهاست بلااستفاده مونده
    لذا ازشماکه استادفن هستید راهنمایی وکمک میخام برای تهیه این قطعه
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا