تبلتدوربینکامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

شارژر بی‌سیم، راهنمای خرید اینترنتی شارژر بی‌سیم موبایل و تبلت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شارژر بی‌سیم باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شارژر بی‌سیم می‌تواند واقعا راحت باشد. فقط گوشی خود را روی پد شارژ نگه دارید و باتری، مانند جادویی شروع به شارژ شدن می‌کند. آن‌ها برای مدتی در اطراف بوده‌اند، اما محبوبیتی که ما انتظار داشتیم را به دست نیاوردند. این ابزارها یا خیلی گران بودند و یا این‌که افسانه‌هایی پیرامون آنها وجود داشت. اگر تلفن و سایر دستگاه‌های شما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، می‌توان آن‌ها را با استفاده از یک پایه، شارژ کرد. این بدان معناست که حمل شارژرها و کابل‌های متعدد برای هر دستگاهی بدون دردسر است. شارژ گوشی با شارژر بی‌سیم آسان است، اما انتخاب شارژری که به بهترین شکل برای گوشی شما مناسب باشد، مشکل‌ساز خواهد بود.

چیزهای کمی مانند انداختن گوشی روی پد شارژر بی‌سیم یا قرار دادن آن روی پایه برای شارژ کردن آن راحت هستند. راحتی برداشتن تلفن، پاسخ دادن به تماس و بازگرداندن آن برای شارژ بدون سر و کله زدن با کابل قابل اغراق نیست. خوشبختانه، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از شارژرهای بی‌سیم و لوازم جانبی شارژ را برای گوشی خود تهیه نمایید. فراموش نکنید که راهنمای ما را برای همه لوازم جانبی تلفن می‌توانید مطالعه نمایید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شارژر بی‌سیم را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شارژر بی‌سیم آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید شارژر بی‌سیم باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

شارژر بی‌سیم چیست؟

شارژر بی سیم یکی از چندین روش برای شارژ باتری ها بدون استفاده از کابل یا آداپتورهای متناوب AC مخصوص دستگاه است. شارژر بی‌سیم را می‌توان برای دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن‌های همراه، رایانه‌های لپ‌تاپ و پخش‌کننده‌های MP3 و همچنین اشیاء بزرگ‌تر مانند ربات‌ها و ماشین‌های الکتریکی استفاده کرد. سه روش برای شارژ بی سیم وجود دارد: شارژ القایی، شارژ رادیویی و شارژ رزونانسی.

شارژر بی‌سیم چگونه کار می‌کند؟

قبل از اینکه به موضوع انتخاب شارژر بی‌سیم بپردازیم، بیایید به سرعت نحوه عملکرد آن‌ها را درک کنیم. شارژر بی‌سیم بر اساس اصل شارژ القایی کار می‌کند. یک شارژر بی‌سیم دارای سیم پیچ‌هایی است که با عبور جریان الکتریکی از آن‌ها، میدان الکترومغناطیسی ایجاد می‌کند. هنگامی که صفحه گیرنده دستگاه تلفن همراه با شارژر بی‌سیم تماس پیدا می‌کند، میدان مغناطیسی جریان الکتریکی را در دستگاه تولید می‌نماید. سپس به جریان مستقیم (DC) تبدیل می‌شود که به نوبه خود گوشی را شارژ خواهد کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شارژر دیواری

شارژر بی‌سیم Qi چیست؟

کیو آی Qi (تلفظ “chee”) یک استاندارد شارژ بی‌سیم است که توسط اکثر سازندگان دستگاه پذیرفته می‌شود. چند استاندارد رقیب وجود دارد، اما اگر نسل فعلی تلفن هوشمند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، احتمالاً Qi فعال است. این استاندارد جهانی همچنین تضمین می‌کند که می.توانید هر دستگاه پشتیبانی شده را با هر شارژر بی‌سیم شارژ کنید. اگرچه ممکن است سریعترین سرعت شارژ را نداشته باشید.

سریع ترین شارژر بی‌سیم:

این بستگی به دستگاهی دارد که از آن استفاده می‌کنید. برای مثال، اگر آیفون ۱۲ یا جدیدتر باشد، هر دستگاهی است که از MagSafe استفاده می‌کند و ۱۵ وات شارژ می‌نماید. سایر سازندگان تلفن استانداردهای خاص خود را دارند و اغلب تنها شارژرهای سازگار، شارژرهایی هستند که خودشان می‌فروشند.از نظر شارژرهای عمومی، سریع‌ترین سرعتی که دریافت می‌کنید استاندارد Qi با ۷.۵ وات است. اما با هر تلفن هوشمند قابل شارژ بی‌سیم یا دستگاه‌های دیگری مانند هدفون‌های بی‌سیم با سرعت پایین‌تر کار می‌کند.

انواع شارژ بی‌سیم موجود در بازار:

به طور کلی سه نوع فناوری شارژ بی‌سیم وجود دارد:

  1. شارژ رادیویی: این نوع فناوری شارژ از ترکیب باتری‌های ریز استفاده می‌کند و برق بسیار کمی مصرف خواهد کرد. این فناوری معمولاً در صفحه کلیدهای بی‌سیم، موس بی‌سیم، تجهیزات پزشکی، سمعک، ساعت، پخش کننده موسیقی و سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود. برای ارسال و دریافت سیگنال‌های بی‌سیم، این گجت‌ها از امواج فرکانس رادیویی استفاده می‌کنند. در این تکنیک، فرستنده به یک سوکت برای تولید امواج رادیویی متصل می‌شود. می‌توانید با تنظیم فرکانس گیرنده روی همان فرکانس فرستنده، باتری را شارژ کنید.
  2. شارژ القایی یا شارژ میدان نزدیک: این تکنیک شارژ از اصل القای الکترومغناطیسی استفاده می‌کند. هنگامی که جریان الکتریکی از طریق یک سیم پیچ یا کابل از طریق یک ایستگاه شارژ یا یک پد عبور داده می‌شود، یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند که باعث خواهد شد جریان الکتریکی دیگری در سیم پیچ القایی یک دستگاه قابل حمل مجاور ایجاد شود. این روش شارژ در گجت‌های قابل حمل متوسط مانند استاندارد شارژ بی‌سیم Qi برای گوشی‌های هوشمند، پوشیدنی‌های هوشمند و استاندارد بی‌سیم آشپزخانه Ki برای لوازم آشپزخانه استفاده می‌شود.
  3. شارژ رزونانس: شارژ رزونانسی نوع بسیار متفاوتی از تکنیک‌های شارژ است که در گجت‌هایی که به مقدار قابل توجهی نیرو نیاز دارند استفاده می‌شود. این روش‌ها در لپ‌تاپ‌های بزرگ، وسایل نقلیه الکتریکی، جاروبرقی‌ها و روبات‌ها استفاده می‌شوند. یک سیم پیچ مسی متصل به دستگاه شارژ با یک سیم پیچ مسی دیگر متصل به یک منبع تغذیه جفت می‌شود. این شارژ بی‌سیم زمانی اتفاق می‌افتد که هر دو سیم پیچ مسی روی یک فرکانس الکترومغناطیسی مشترک تنظیم شده باشند. به راحتی می‌توانید باتری دستگاه تلفن همراه را از منبع تغذیه شارژ کنید. شارژ رزونانس بی‌سیم فقط در فواصل کوتاه امکان پذیر است.

چطوری بفهمم که تلفن همراه یا تبلت من از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؟

باید به برگه مشخصات گوشی خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که شارژ بی‌سیم در حال حاضر یک ویژگی پیشرفته باقی مانده است، حتی اگر ممکن است به زودی تغییر کند. برخی از گوشی های هوشمندی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند عبارتند از:

  • سامسونگ: همه پرچمداران سامسونگ تا گلکسی اس ۷ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.
  • اپل: همه آیفون‌ها تا آیفون ۸ این قابلیت را دارند.
  • گوگل: مدل‌های Pixel 7 Pro, Pixel 7, Pixel 6 Pro, Pixel 6, Pixel 5, Pixel 4, Pixel 4 XL, Pixel 3, Pixel 3 XL از این نوع شارژ پشتیبانی می‌کنند.
  • وان پلاس: هم مدل‌های ۱۰ پرو، ۹ پرو، ۹، ۸ پرو از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

چگونه بهترین شارژر بی‌سیم را برای خود انتخاب کنیم؟

  • مهم ترین چیزی که هنگام خرید بهترین شارژر بی سیم برای نیازهای خود باید به آن توجه کنید این است که آیا با گوشی شما سازگار است یا خیر. اگر شارژر بی سیم دارای گواهی Qi باشد، باید از آیفون، گوشی سامسونگ یا سایر گوشی‌های اندرویدی شما پشتیبانی کند. اما توجه داشته باشید که پشتیبانی از وات از شارژر به شارژر دیگر متفاوت است. اکثر شارژرها از شارژ ۱۰ واتی برای گوشی‌های اندرویدی و شارژ ۷.۵ واتی برای آیفون‌ها پشتیبانی می‌کنند، اگرچه اگر از استاندارد MagSafe اپل پشتیبانی می‌کنند، در عوض می‌توانید آیفون ۱۲ یا ۱۳ را تا ۱۵ وات شارژ کنید.
  • همچنین باید توجه داشته باشید که آیا شارژر و کابل شارژ در جعبه وجود دارد یا خیر. اگر یکی از آن‌ها موجود است، به دنبال شارژری باشید که از فناوری شارژ سریع ۲.۰ یا ۳.۰ کوالکام پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید بتوانید چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید، شارژرهای ۲ در ۱ یا ۳ در ۱ در دسترس هستند که می‌توانند از آن‌ها بهره ببرید. تلفن، ایرپاد و اپل واچ شما به یکباره، اما هزینه بیشتری برای این لوازم جانبی پرداخت خواهید کرد.

بهترین شارژر بی‌سیم:

علاوه بر نوع کانکتور و وات، تنها مورد دیگری که باید در نظر گرفت، سبک است. آیا می‌خواهید یک پد صاف یا پایه‌ای برای نگه داشتن آن داشته باشید؟ زیبایی شناسی که به دنبال آن هستید چیست؟ هزاران شارژر بی‌سیم بسیار متفاوت در بازار وجود دارد. فروشگاه های اینترنتی زیادی مملو از شارژرهای بی‌سیم با قیمت های مختلف هستند. سایت کیمیک لیستی از سریعترین شارژرهای بی سیم را گردآوری کرده است. این یک مکان عالی برای شروع است. ما این شارژرهای بی‌سیم ارزان قیمت را نیز دوست داریم. یک شارژر بی‌سیم متناسب با سبک خود پیدا کنید. خیلی نگران تطبیق مشخصات دقیق گوشی خود نباشید. شارژ بی‌سیم – حتی در سریع‌ترین سرعت‌ها – همیشه کندتر از شارژ سیمی است. بهترین زمان برای استفاده از شارژر بی‌سیم شبانه یا در طول روز کاری است که نیازی به شارژ سریع ندارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شارژر همراه یا پاور بانک

نکات مهمی که هنگام خرید شارژر بی‌سیم باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. انتخاب استانداردهای مناسب: شارژر بی‌سیم بر اساس چند استاندارد کار می‌کند، اما رایج‌ترین آن‌ها Qi است. استاندارد Qi توسط بسیاری از تولیدکنندگان گوشی از جمله سامسونگ و اپل پذیرفته شده است. یک شارژر Qi با کیفیت خوب دارای محافظت در برابر ولتاژ و شارژ بیش از حد است که استفاده از آنها را ایمن می‌کند. همچنین ممکن است متوجه شوید که گوشی شما هنگام شارژ بی‌سیم کمی گرم می‌شود. این نباید نگران کننده باشد زیرا اکثر این شارژرها دارای محافظ کنترل دما برای مقابله با مشکلات گرمای بیش از حد هستند. قبل از خرید شارژر بی‌سیم، حتما مشخصات گوشی موبایل خود را بررسی کنید.
  2. انتخاب وات مناسب: دومین چیزی که باید به آن توجه کنید، توان خروجی (وات) است. شارژرهای بی‌سیم معمولا بین ۵ تا ۱۰ وات هستند. گوشی هایی مانند آیفون ۸ یا سری آیفون ایکس که اخیرا معرفی شده‌اند از ۷.۵ وات پشتیبانی می.کنند. در حال حاضر، آیفون‌ها از شارژرهای بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند، اما چندین دستگاه دیگر مانند Note 8 و Note 9 وجود دارند که از آنها پشتیبانی می‌کنند. همانطور که داشتن یک پد شارژ بی‌سیم خوب مهم است، داشتن آداپتورها و کابل‌های شارژ خوب هم به همان اندازه مهم خواهد بود. اکثر شارژرهای بی‌سیم با کیفیت خوب یک آداپتور دیواری به همراه کابل USB را همراهی می‌کنند. تلفنی که از وات شارژ بی‌سیم بالاتر پشتیبانی می‌کند نیز می‌تواند با استفاده از یک شارژر کم (۵ وات) شارژ شود. با این حال، ممکن است سرعت شارژ پایینی داشته باشند. برای آینده‌نگری، همیشه می‌توان به دنبال شارژری با پشتیبانی تا ۱۰ وات بود.
  3. انتخاب طرح مناسب: شارژرهای بی‌سیم در اندازه‌ها و اشکال مختلف تولید می‌شوند. برخی از شارژرها دارای طرح پد هستند که می‌تواند دایره ای شکل باشد، در حالی که برخی ممکن است دارای طرح پایه باشند. مهم نیست که چه طراحی داشته باشند، برای آنها مهم است که چسبندگی خوبی داشته باشند که گوشی را روی سطح شارژ محکم نگه دارد. اکثر شارژرها دارای LED برای نشان دادن وضعیت شارژ هستند. همچنین مدل‌هایی وجود دارند که می‌توانند حداکثر دو گوشی و یک ساعت هوشمند را در خود جای دهند تا بتوانید چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. یک شارژر بی‌سیم حتی می‌تواند گوشی شما را با یک قاب روی آن شارژ کند، مشروط بر اینکه فلزی نباشد یا خیلی ضخیم نباشد. گفتنی است، یک شارژر Qi باید به راحتی با هر چرم، سیلیکون یا مواد غیر فلزی مشابه با ضخامت ۳ میلی‌متر یا کمتر کار کند.
  4. به چه نوع شارژری نیاز دارید: دو نوع رایج از شارژرهای بی‌سیم موجود در حال حاضر پد یا پایه هستند. یک پد ممکن است گزینه بهتری برای میز خواب باشد، در حالی که یک پایه روی میز کار عالی خواهد بود.
  5. با چه سرعتی شارژ شود: یک پد شارژ استاندارد Qi ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا یک دستگاه به طور کامل شارژ شود. برای دریافت سریع‌ترین شارژ ممکن، شارژر شخص اول قطعا بهترین راه است. برخی از شارژرهای شخص ثالث قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌دهند، اما این عمدتا برای پرچمداران آیفون و سامسونگ است.
  6. برای شارژ بی‌سیم به چند دستگاه نیاز دارید: گوشی‌های هوشمند تنها دستگاه‌هایی نیستند که می‌توانند به صورت بی‌سیم شارژ شوند. همچنین می‌توانید لوازم جانبی مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند را روی پد شارژ بی‌سیم بیندازید و آن‌ها را شارژ کنید. به جای دریافت چند پد شارژ، می‌توانید پدهای دوتایی یا سه‌گانه را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهند دو یا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ نمایید.
  7. تصمیم گیری نهایی: برندهای مختلفی وجود دارند که شارژرهای بی‌سیم تولید می‌کنند. برندهایی مانند بلکین از جمله پیشگامان فناوری شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی دیگر هستند. اگر به دنبال شارژر بی‌سیم با طراحی زیبا هستید، بلکین F8M747 گزینه جالبی است که باید در نظر بگیرید. علاوه بر بلکین، سامسونگ مجموعه‌ای از شارژرهای بی‌سیم خود را با قابلیت شارژ سریع دارد. اگر بودجه کمی دارید، می‌توانید شارژر بی‌سیم Reconnect را نیز در نظر بگیرید که با کسری از قیمت موجود است و همچنان همان قابلیت اطمینان و ویژگی‌ها را دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید شارژر بی‌سیم مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شارژر بی‌سیم ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ شارژر بی سیم انکر مدل A25A7 633 MagGo به همراه شارژر دیواری ۲۵ واتی

شارژر بی سیم انکر مدل A25A7 633 MagGo به همراه شارژر دیواری 25 واتی

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    – به همراه شارژر دیواری ۲۵ وات- طول کابل همراه ۱.۵ متر – سازگار با iPhone 13 / iPhone 13 Pro / iPhone 13 Pro Max / iPhone 13 mini, iPhone 12 / iPhone 12 Pro / iPhone 12 Pro Max / iPhone 12 mini with a magnetic phone case.AirPods Pro / AirPods 2 with wireless charging case- قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شارژر بی سیم باسئوس مدل Simple Mini Magnetic Wireless Charger WX01-JKF

شارژر بی سیم باسئوس مدل Simple Mini Magnetic Wireless Charger WX01-JKF

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ گرم
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    نوع درگاه ورودی USB TYPE-Cقابلیت شارژ سریع داردتکنولوژی شارژ Qi، Fast Chargingولتاژ ورودی ۵ ولت، ۹ ولتشدت جریان ورودی ۲ آمپر، ۲.۶۷ آمپرتوان خروجی ۲.۵، ۵، ۷.۵، ۱۰ و ۱۵ واتاقلام همراه کابل شارژ تایپ سی به طول ۱.۵ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شارژر بی سیم آرسون مدل AN-W20 به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر بی سیم آرسون مدل AN-W20 به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    تعداد درگاه ورودی: ۱ عددنوع درگاه ورودی: Type-Cهمراه با یک عدد کابل Type-Cمناسب برای انواع گوشی های آیفون و اندروید، تبلت، ساعت هوشمند و کلیه تجهیزات مجهز به تکنولوژی Qiفست شارژ واقعی و مجهز به تکنولوژی Quick Charge 3.0توان خروجی: ۲۰ واتولتاژ و شدت جریان ورودی: ۵V/2A, 9V/2Aجنس بدنه: پلاستیک فشرده
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-1300

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-1300

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۲ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای کلگی شارژ با قدرت ۱۵w
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شارژر بی سیم سامسونگ مدل Single EP-2400

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Single EP-2400

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    تعدادی از دستگاه های سازگار با این کالا: S22, S22+, S22 Ultra, Galaxy Z Fold3 5G, Z Fold2 5G, Z Fold, Z Flip3 5G, Z Flip, Z Flip 5G, S21 Ultra 5G, S21+ 5G, S21 5G, Note20 Ultra 5G, Note20 5G, S20 Ultra 5G, S20+ 5G, S20 5G, Note10+, Note10+ 5G, Note10, Note10 5G, S10,S10+, S10e, S10 5G, S9, S9+, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note9, Note8, Note5, S6 Edge+,S6, S6 Edge and Apple iPhone 11 Pro Max,11 Pro, 11, X, XS, XS Max, XR, 8, 8 Plus
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شارژر بی سیم مدل bt2301

شارژر بی سیم مدل bt2301

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.0
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شارژر بی سیم باسئوس مدل WXJK-B01

شارژر بی سیم باسئوس مدل WXJK-B01

مشخصات

  • وزن
    ۶۹ گرم
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    بهتر است با آداپتور QC3.0 با قدرت ۱۸W به بالاتر شارژ شود.
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شارژر بیسیم مک دودو مدل CH-2120

شارژر بیسیم مک دودو مدل CH-2120

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    فقط مناسب آیفون ۱۲ به بعد | قابلیت شارژ وایرلس ۱۵ وات | وزن ۸۰ گرم | دارای آهنربای قوی | خنک کنندگی سریع
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شارژر بی سیم تسکو مدل TTW 100

شارژر بی سیم تسکو مدل TTW 100

مشخصات

  • وزن
    ۵۳ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۹ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۷.۵ آمپر
  • توضیحات
    دارای صفحه شارژ ۲ طرفه : صفحه جلویی برای شارژ موبایل و ایرباد صفحه پشتی برای شارژ ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-2060

شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-2060

مشخصات

  • وزن
    ۱۹.۷ گرم
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر
  • توضیحات
    سازگار با تمامی ساعت‌های هوشمند اپل (۷/SE/6/5/4/3/2/1)- توان ۳.۵ وات-جنس بدنه آلیاژ روی+ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-1610

شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-1610

مشخصات

  • وزن
    ۲۳۲ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • توضیحات
    – دارای چراغ خواب و زنگ هشدار لمسی- مجهز به نشانگر LED وضعیت شارژ و ساعت- دارای قابلیت تاشو و تنظیم زاویه استند شارژ- دارای تکنولوژی شارژ ایمن MultiProtect – قابلیت استند شارژر وایرلس (مناسب جهت تماشای فیلم و برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین)- برخورداری از منافذ خنک کننده- مجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شارژر بی سیم باسئوس مدل W518 MagSafe

شارژر بی سیم باسئوس مدل W518 MagSafe

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    دارای قابلیت مگنتی (MagSafe) مطابق با گوشی های آیفون سری ۱۲ و ۱۳قابلیت Fast Charge با توان ۱۵W
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شارژر بی سیم مدل BT3401

شارژر بی سیم مدل BT3401

مشخصات

  • وزن
    ۷۹۹ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ داک شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-4952

داک شارژر بی سیم مک دودو مدل CH-4952

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P2400

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P2400

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    تعدادی از دستگاه های سازگار با این کالا: S22, S22+, S22 Ultra, Galaxy Z Fold3 5G, Z Fold2 5G, Z Fold, Z Flip3 5G, Z Flip, Z Flip 5G, S21 Ultra 5G, S21+ 5G, S21 5G, Note20 Ultra 5G, Note20 5G, S20 Ultra 5G, S20+ 5G, S20 5G, Note10+, Note10+ 5G, Note10, Note10 5G, S10,S10+, S10e, S10 5G, S9, S9+, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note9, Note8, Note5, S6 Edge+,S6, S6 Edge and Apple iPhone 11 Pro Max,11 Pro, 11, X, XS, XS Max, XR, 8, 8 Plus
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شارژر بی سیم راک مدل Portable Wireless Charger USB-C002

شارژر بی سیم راک مدل Portable Wireless Charger USB-C002

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    مناسب برای سری ۱ تا ۷ اپل واچ، توان ۲.۵ وات، فول شارژ در عرض ۲.۵ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N3300

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N3300

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    شارژ سریع برای مدل های Galaxy S20, S20+, S20 ultra, Note 10+, Note 10, S10e, S10, S10+, S10 5G, Note9, S9, S9+, Note8, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note 5, S6 Edge+, & Apple iPhone 11 pro, 11, SE, XS Max, XS, XR, 8, 8 Plus / Qi compatible with Galaxy S6, S6 Edge and Qi and Apple
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شارژر بی سیم انکر مدل A2566

شارژر بی سیم انکر مدل A2566

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شارژر بی سیم یوسمز مدل CD181

شارژر بی سیم یوسمز مدل CD181

مشخصات

  • وزن
    ۳۱۴ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    مناسب برای تمامی تلفن های همراه که قابلیت وایرلس شارژ دارند – قابلیت شارژ تلفن همراه،ایرپاد و اپل واچ به صورت همزمان -قابلیت شارژ تلفن همراه با قدرت ۱۵ وات – قابلیت شارژ ایرپاد با قدرت ۵ وات – قابلیت شارژ اپل واچ با قدرت ۵ وات – دارای چراغ مطالعه سه حالت – قابل حمل – بسیار باکیفیت
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شارژر بی سیم مدل EP-NG930

شارژر بی سیم مدل EP-NG930

مشخصات

  • وزن
    ۸۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    سازگار با: سامسونگ گلکسی S6/S6 Edge /S7/S7Edgeو کلیه محصولاتی که استاندارد Qi را پشتیبانی می کنند – فاقد شارژر و کابل شارژ – گوشی های زیر نیازمند کیت شارژ بی سیم هستند: سامسونگ گلکسی S4/S5 و نوت ۳,۴ و نوت اج
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شارژر بی سیم مدل ۳in1 magnetic wireless charger

شارژر بی سیم مدل  3in1 magnetic wireless charger

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • توضیحات
    جنس بدنه: ABS + siliconeمدل دستگاه های سازگار:For Apple: iPhone SE, i-Phone 13 mini, i-Phone 13, i-Phone 13 Pro, i-Phone 13 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 8, iPhone 8 PlusFor Samsung. Samsung Galaxy S20. , S20 Ultra, S10, S9, S8, S7, S6 Edge Plus, Note 10, 9 and moreFor LG:LG G8, G8s, G8X, G7, V50, V40, V35, V30 For Google: Google Pixel 5, 4 or 4 XL, Pixel 3 or 3XL, Nexus 5XL, Nexus 6 For Sony: Sony Xperia Z3v (D6708), XZ2, XZ2 Premium, XZ3; For Motorola: Moto Z, Droid Turbo, Droid Turbo2, Droid 5, Moto Maxx, Ultra M, Moto X Force For Huawei: P40 Pro or P40 Pro+, Mate 30, Mate 30 Pro, Mate 30 RS For Xiaomi. MIX 2S, MIX 3, Mi 10T Pro, Mi 10, Mi 10 Pro or 10 Lite, Mi 9For AirPods: 2/3/ProFor iwatch: 2/3/4/5/6/SE/7Mobile output ۲.۵W/5W/7.5W/10W/15WAirPods Output ۳WiWatch output ۲.۵ W (support 1-7 generation)
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شارژر بی سیم مدل iTruck کد T20

شارژر بی سیم مدل iTruck کد T20

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۳ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    این محصول یک شارژر بی سیم بسیار باکیفیت است که بطور ویژه برای ست آیفون طراحی شده و قسمت شاؤز موبایل آن برای گوشی های سامسونگ که دارای فناوری شارژ وایرلس هستند نیز قابل استفاده است. این دستگاه علاوه بر بر شاؤز گوشی موبایل، ایرپاد، و ساعت دارای ساعت دیجیتال ( جلوی دستگاه) و نور شب (پشت دستگاه) نیز هست. ابعاد: ۱۵.۶×۷.۴×۱۴.۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شارژر بی سیم ایگائور مدل Smartphone Wireless

شارژر بی سیم ایگائور مدل Smartphone Wireless

مشخصات

  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۵ ولت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شارژر بی سیم تسکو مدل THL 1290W

شارژر بی سیم تسکو مدل THL 1290W

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • توضیحات
    جنس: ABS- ابعاد: ۱۳۶x101x136 ولتاژ خروجی iwatch: 2.5 واتairpods:2 وات
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400TBEGGB

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400TBEGGB

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    وزن شارژر بی سیم سامسونگ ۱۷۰ گرم وزن بوده و ابعاد ۱۵.۶×۹.۱×۱.۶۴ سانتی متر می باشد و برای شارژ سریع موبایل مناسب است، این کالا دارای توان خروجی ۱۰ تا حداکثر ۱۵ وات بوده البته سرعت شارژ برای دستگاه های مختلف امکان دارد متفاوت باشد. در جعبه این محصول یک کابل Type-C به Type-C و یک آداپتور شارژ سریع ۲۵ وات PD وجود دارد که برای شارژ کردن آن مناسب است. این محصول قابلیت شارژ همزمان موبایل و galaxy watch یا شارژ همزمان earbuds و galaxy watch را دارد، و لازم به ذکر است که قسمت سمت راست این کالا فقط برای شارژ سری galaxy watch و earbuds می باشد. این دستگاه همچنین برای شارژ ساعت های galaxy watch4 ,watch3,active2 , active مناسب است. از سایر ویژگی های این کالا می توان به سیستم خنک کننده و همچنین قابلیت شارژ ایمن برای جلوگیری از دمای بالا، رطوبت و گرم شدن بیش از حد در زمان شارژ اشاره کرد و همین طور قابلیت تشخیص دخالت سایر اشیا هنگام شارژ را دارا می باشد. این کالا چراغ LED دارد که وضعیت شارژ را نشان می دهد که چراغ قرمز برای شارژ است که وقتی که به صورت چشمک زن باشد مشکلی در شارژ را نمایان می کند و چراغ سبز رنگ شارژ کامل را نشان می دهد، البته توانایی خاموش کردن این چراغ ها از سری galaxy S10 به بعد وجود دارد. شدت جریان و ولتاژ ورودی آن نیز ۹V/2.77A می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شارژر بی سیم یسیدو مدل MagSafe DS10

شارژر بی سیم یسیدو مدل MagSafe DS10

مشخصات

  • وزن
    ۸۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    شدت‌جریان و ولتاژ خروجی این شارژر متناسب با آداپتور است.این شارژر بی‌سیم به آداپتورهایی با حداکترتوان ۲۰ وات وصل می‌شود.برای استفاده از این شارژر حتما بایستی از شارژر با خروجی TYPE-C استفاده کرد .سازگار با گوشیهای : iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone SE (2nd generation), iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plusسازگار با هندزفری : AirPods Pro, AirPods with Wireless Charging Case and AirPods Wireless Charging Case
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۲ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توضیحات
    قابلیت شارژ گوشی هوشمند و گجت هوشمند به‌صورت همزمانقابلیت شارژ سریع بی‌سیم با توان ۱۵ وات سیستم خنک کننده با فن برای جلوگیری از افزایش دما گوشی در حین شارژ نشانگر LED
  • قابلیت‌های شارژر
    فناوری USB PD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شارژر بی سیم موفی مدل Wireless Charging Hub

شارژر بی سیم موفی مدل Wireless Charging Hub

مشخصات

  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    درگاه ارتباطی
  • کابل همراه
    AC
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۹.۵ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۴ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شارژر بی سیم مدل Magsafe

شارژر بی سیم مدل Magsafe

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت لایتنینگ اپل
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۰۳ آمپر
  • توضیحات
    مگ سیف چیست؟مگ سیف مجموعه‌ای از آهن‌ربا‌ها است که در کنار زغال شارژر داخلی آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر قرار گرفته است. این آهن‌رباها تجهیزاتی که با آن‌ها سازگاری دارند را حس کرده و سریعا با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، البته به‌شرط اینکه وسیله‌ها در مکان درست قرار گرفته‌ باشند. مگ سیف به شکل خاص تنها به وسیله‌های دیگری متصل می‌شود که مگ سیف دارند، پس نباید نگران هر جریان آهنربایی باشید که به گوشی شما می‌رسد.نحوه استفاده از مگ سیف هم بسیار راحت است و تنها کافیست شارژر مگ سیف که خریداری کرده‌اید را با شارژر مخصوص اپل به برق متصل کنید و سپس سر گرد و دایره مانند مگ سیف را پشت آیفون های سازگار با این فناوری قرار دهید. زمانی که آهن‌رباهای هر دو مگ سیف با هم ارتباط برقرار کردند، گوشی به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    فناوری USB PD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شارژر بی سیم مدل Mi 20W Wireless Car Charger

شارژر بی سیم  مدل Mi 20W Wireless Car Charger

مشخصات

  • وزن
    ۳۷۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۸ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    مناسب برای گوشی های ۴ تا ۶.۵ اینچی دارای سنسور اینفرارد برای تشخیص گوشی و باز شدن بازوهاباز شدن خودکار بازوها و قفل شدن دور گوشی به صورت اتوماتیکشارژ وایرلس گوشی با قابلیت شارژ سریع با توان ۲۰ واتشارژر فندکی با دو درگاه USBدرگاه USB اول: ۵ ولت/ ۲ آمپردرگاه USB دوم: ۵ ولت/ ۳ آمپر، ۹ ولت/ ۲ آمپر، ۱۲ ولت/ ۲ آمپر، ۱۵ ولت/ ۱.۸ آمپر، ۲۰ ولت/ ۱.۳۵ آمپرورودی شارژر فندکی ۱۲-۲۴ ولت/ ۴ آمپرگیره سیلیکونی برای اتصال به دریچه کولرپایه مخصوص برای چسباندن هولدر روی داشبورد و شیشه جلوLED آبی رنگ روی سطح اصلیدارای تکنولوژی Smart Cooling و فن داخلی برای خنک کردن گوشی به صورت خودکاروزن ۳۷۰ گرمی سبک و قابل حملطراحی محکم و مقاوم از جنس پلی کربنات و شیشه دارای محافظت در برابر اضافه ولتاژ، اضافه جریان، اضافه دما و اتصال کوتاهدرگاه USB-C در قسمت پایین هولدراقلام درون جعبه: پایه نگهدارنده، شارژرفندکی، پایه و کابل USB-C
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شارژر بی‌سیم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فشارسنج باد لاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا