ابزار سلامت

سنگ پای برقی، راهنمای خرید اینترنتی انواع سنگ پای برقی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سنگ پای برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که در هر خانه‌ای باید وجود داشته باشد، سنگ پای برقی می‌باشد. همان طور که می‌دانید، کف پای انسان قسمت حساسی است که مدام با سطح زمین و داخل کفش در تماس بوده و معمولا بیشتر از سایر نقاط بدن دچار ترک و پوسته می‌شود. در زمان‌های گذشته برای از بین بردن پوست مرده کف پا از سنگ پا معدنی استفاده می‌شد. برای تمیز کردن کف پا با این وسیله شما باید مدت زمان زیادی از وقت خود را صرف این کار می‌کردید، اما امروزه با روی کار آمدن سنگ پای برقی این کار به حدی راحت و سریع شده که شما در کسری از دقیقه می‌توانید، پاهای صاف و نرمی داشته باشید. خانم‌ها معمولا بیشتر از آقایان به زیبایی پاهای خود اهمیت می‌دهند، طبیعی است که این وسیله برای خانم‌ها بیشتر از آقایان کاربرد دارد.

سنگ‌پای برقی یک وسیله بی‌خطر است که کاملا حساب شده و به اندازه سلول‌های مرده کف پای شما را از بین می‌برد. هر چه شما لایه‌های مرده روی پوست کف پای خود را بیشتر از بین ببرید، پای شما زیباتر شده و نرم‌تر می‌شود. این وسیله با باتری کار می‌کند، یعنی محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد و شما در هر جایی به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. سری این وسیله مصرفی بوده و بعد از مدتی شما باید آن را تعویض کنید، به همین علت شرکت‌های سازنده سنگ پای برقی معمولا تعداد یک یا چند سری یدکی را درون جعبه محصول قرار می‌دهند تا در صورت خراب شدن سری آن را به راحتی تعویض کنید. سرعت چرخش سری این وسیله دارای چند سرعت مختلف می‌باشد که با توجه به نیاز کاربر قابل تنظیم است.

اگر شما هم به زیبایی پاهای خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید سنگ پای برقی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سنگ پای برقی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سنگ پای برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سنگ‌پای برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

سنگ پا در واقع یک سنگ آتشفشانی یا رسوبی متخلخل است که حالت زبر دارد و شما با کشیدن این سنگ در کف پای خود می‌توانید، پوست اضافی و سلول‌های مرده روی پوست کف پای خود را از بین ببرید، امروزه این وسیله دیگر از سنگ ساخته نمی‌شود و شباهتی به مدل‌های سنتی خود ندارد، بلکه دارای موتور الکتریکی هستند که یک غلطک را به حرکت در می‌آورد. روی این غلطک ماده‌ای شبیه به سنباده چسبیده شده که با چرخش روی پوست کف پا بدون هیچ دردسری پوست اضافی و سلول‌های مرده روی پوست کف پا را از بین برده و سبب زیبایی و نرمی پوست کف پای شما می‌شود. سنگ‌پاهای برقی معمولا دارای یک یا چند باتری یکبار مصرف یا قابل شارژ می‌باشند و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاک خشک کن

آیا از سنگ‌پای برقی می‌توان برای پاهای خیلی پینه بسته هم استفاده کرد؟

توجه داشته باشید که این وسیله مناسب از بین بردن چرک و پوست‌های مرده کف پا است و بیشتر یک وسیله پاک کننده می‌باشد و نه ترمیم کننده، پس اگر کف پاهای شما هم مانند یک کویر خشک و ترک دار است، باید به شما بگوئیم که این دستگاه هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. زیرا فقط یک لایه از پوست کف پای شما را لایه برداری می‌کند و برای درمان ترک‌های کف پا اصلا مناسب نیست.

آیا تمام سنگ پاهای برقی ضد آب هستند؟

خیر، اما مدل‌هایی وجود دارند که ضد آب هستند و برای کسانی مناسب می‌باشند که علاقه دارند، پاهای خود را درون آب قرار داده و این کار را انجام دهند. فراموش نکنید که این وسیله بهترین کارایی خود را در شرایط خشک دارد، یعنی درون آب به خوبی عمل نمی‌کند. یعنی اگر شما نمونه ضد آب این دستگاه را هم داشته باشید، بهتر است آن را به صورت خشک استفاده کنید و نه داخل آب زیرا در حالت آبی کارایی لازم را ندارند.

در سنگ پای برقی چه مدت طول می‌کشد تا دستگاه شما به طور کامل شارژ شود؟

مدت زمان شارژ شدن باتری دستگاه شما بستگی به ظرفیت باتری آن دارد. هر چه ظرفیت باتری دستگاه شما بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری را برای شارژ کردن باتری باید به آن اختصاص دهید. این زمان معمولا بیشتر از چهار تا پنج ساعت نیست. اما مدل‌هایی هم وجود دارند که از تکنولوژی فست شارژ (شارژ سریع) پیروی می‌کنند، این مدل‌ها معمولا ظرف مدت زمان کمتری شارژ می‌شوند و بسته به ظرفیت باتری چیزی در حدود یک تا دو ساعت برای شارژ کردن آن‌ها باید زمان بگذارید.

انواع سنگ‌پای برقی موجود در بازار:

  1. سنگ پاهای برقی معمولی: این نمونه دارای یک غلطک با چرخش ۳۶۰ درجه است که قادر به از بین بردن پوست‌ مرده کف پای شما می‌باشد. توجه داشته باشید که این وسیله ضد آب نیست و نباید آن را درون آب یا مکان‌های مرطوب استفاده کرد. برق مورد نیاز خود را از طریق باتری به دست می‌اورد به همین دلیل آن را به راحتی در هر نقطه‌ای می‌توان استفاده کرد. درون جعبه این محصول معمولا تعدادی سری یدکی وجود دارد که در صورت خراب شدن می‌توانید آن را با یک نمونه نو تعویض کنید.
  2. سنگ پاهای برقی ضد آب: این نمونه از نظر شکل ظاهری شباهت خیلی زیادی به نمونه قبلی دارد با این تفاوت که این مدل ضد آب بوده و به راحتی می‌توان آن را شستشو داد. غلطک این مدل هم قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و این ویژگی سبب می‌شود که به راحتی پوست‌های اضافی و مرده کف پای شما را از بین ببرد.
  3. این دستگاه دارای باتری قابل شارژ بوده و در صورت نیاز می‌توانید با آداپتور متصل به برق بدون باتری هم از آن‌ها استفاده کرد. سرعت حرکت غلطک در این مدل قابل تنظیم است و با توجه به ضخامت پوست کف پا می‌توانید سرعت آن را کم یا زیاد کنید. همچنین اندازه زبری غلطک آن متفاوت است و درون جعبه از سری خیلی نرم تا سری خیلی زبر موجود است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از سری مخصوص استفاده کنید.

مزایای استفاده از سنگ پای برقی:

  • نسبت به سنگ پاهای قدیمی کار از بین بردن پوست مرده کف پا را با سرعت و کیفیت بالاتری انجام می‌دهد.
  • کاملا بی‌خطر هستند، یعنی شما می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن پوست کف پای خود از این وسیله استفاده کنید.
  • داشتن سری‌های متفاوت با درجه زبری مختلف باعث می‌شود، این وسیله با انواع پوست پا سازگاری داشته باشد.
  • قیمت آن بسیار ارزان است و در مقایسه با کاری که برای شما انجام می‌دهد، یعنی تمیز و نرم کردن کف پای شما از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بهترین مارک سنگ پای برقی:

در واقع هیچ وقت کسی نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سنگ‌پای برقی به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی هر یک از این برندها به عنوان بهترین مارک این محصول یک کار تبلیغاتی محسوب می‌شود و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای سنگ‌پای برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سنگ‌پا برقی شول
  • سنگ‌پا برقی پرسنال پدی
  • سنگ‌پا برقی آ ا گ
  • سنگ‌پا برقی هومدیکس
  • سنگ‌پا برقی هائوهان
  • سنگ‌پا برقی فایند بک
  • سنگ‌پا برقی بای بابیلیس نانو
  • سنگ‌پا برقی مالتی فانکشنال
  • سنگ‌پا برقی شوسی
  • سنگ‌پا برقی کلینگر

سنگ پای برقی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارند که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید، در واقع می‌توان گفت که هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که مشخص کند، شما از چه روشی این کار را انجام دهید و یک موضوع کاملا شخصی و دلخواه است. اما از آنجایی که دو روش بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: قدیمی‌ترین روش خرید در جهان که در این روش شما باید حتما از محل کار یا منزل خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم بهداشتی مراجعه کنید و از میان تعداد کمی از مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. بهتر است در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید آنلاین: این نوع خرید در بستر اینترنت صورت می‌گیرد و شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تعداد زیادی از مدل‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید برس پاکسازی پوست

نکات مهم هنگام خرید سنگ پای برقی:

  1. قیمت سنگ‌پا: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید سنگ‌پا توجه به قیمت آن باشد. اگر شما میزان بیشتری بپردازید، می‌توانید مدل‌های ضد آب را که دارای سری‌های مختلف با درجه زبری متفاوت را خریداری کنید. پس انتخاب یک محصول بهتر بستگی به این دارد که شما قرار است چه مقدار برای خرید این وسیله بپردازید و به میزان بودجه شما بستگی دارد.
  2. نوع سنگ‌پا: توجه داشته باشید که این وسیله هم مانند سایر وسایل برقی دارای مدل‌های مختلفی هستند و این شما هستید که با توجه به نیاز خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر ترجیح می‌دهید این کار را درون حمام و داخل آب انجام دهید، حتما باید نمونه ضد آب آن را خریداری کنید. اما اگر مشکلی با استفاده از این وسیله به صورت خشک ندارید، نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارید و یک نمونه معمولی هم کار شما را انجام می‌دهد.
  3. نوع و ظرفیت باتری: همیشه هنگام خرید وسایل باتری خور به این نکته توجه داشته باشید که وسیله شما باتری یک بار مصرف دارد یا می‌توان آن را مجدد شارژ نمود. بعد از آن نوبت به ظرفیت باتری آن می‌رسد، هر چه ظرفیت باتری دستگاه شما بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد و شارژ آن دیرتر تمام می‌شود. البته به مدت زمان شارژ شدن دستگاه هم توجه کنید و بهتر است مدل‌های فست شارژ را انتخاب کنید.
  4. موجودی قطعات: هنگام خرید هر وسیله‌ای بهتر است نگاهی به بازار بیاندازید و مطمئن شوید که لوازم یدکی آن در بازار موجود است و به راحتی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. یکی از لوازم یدکی مصرفی پر کاربرد در این وسیله سری آن می‌باشد. معمولا شرکت‌های سازنده سنگ پا تعداد یک یا چند سری یدکی را درون جعبه قرار می‌دهند. با این حال اگر احساس می‌کنید باز هم به تعداد بیشتری نیاز دارید به موجودی آن در بازار توجه کنید.
  5. زبری غلطک: با توجه به ضخامت پوست و حجم پینه روی پا میزان زبری غلطک را مشخص کنید. اگر پوست پای شما آسیب زیادی ندیده و چندان هم ضخیم و خشن نیست به شما پیشنهاد می‌کنم، یک غلطک نرم‌تر و اگر پوست ضخیم و خشن دارید، یک غلطک زبرتر را انتخاب کنید. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که درون بسته ان‌ها سری‌های مختلف با درجه زبری متفاوت وجود دارد و شما به دلخواه خود می‌توانید سری آن را تعویض کنید.
  6. برند سنگ‌پا: بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا معمولا از کیفیت بالایی برخوردارند. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از سنگ پای برقی:

  • اگر از نمونه ضد آب استفاده نمی‌کنید، هرگز نباید آن را شستشو دهید. برای تمیز کردن آن از یک مسواک کهنه استفاده کنید.
  • تا زمانی که شارژ باتری آن‌ها به طور کامل به اتمام نرسیده، نباید آن را به شارژ متصل کنید. این کار سبب کاهش طول عمر باتری دستگاه می‌شود.
  • اگر قرار است مدت زیادی از دستگاه استفاده نکنید، پیشنهاد می‌کنم دستگاه را بدون باتری نگهداری کنید، یعنی باتری‌ها را از درون آن خارج نمائید.
  • همیشه سنگ‌پا را در مکانی قرار دهید که احتمال افتادن آن کمتر است. زیرا در صورتی که از جایی افتاده و با زمین برخورد کند، آسیب جدی می‌بیند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سنگ پای برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سنگ پای برقی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سنگ پا برقی مدل JMD-1000

سنگ پا برقی مدل JMD-1000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳.۴×۴.۴×۴.۴ سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    دارای ۶۰ عدد یدک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سنگ پا برقی مدل Morbida

سنگ پا برقی مدل Morbida

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x7x16 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    کابل USB
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان
  • سایر توضیحات
    محتویات بسته : دستگاه سنگ پا برقی + سیم یو اس بی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سنگ پا برقی سانفورد مدل SF1926CR

سنگ پا برقی سانفورد مدل SF1926CR

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    سنگ پای شارژی با ۳ دیسک با زبری های متفاوت، شامل سیم شارژر و براش تمیز کننده، سیستم مکنده برای مکش پوست های مرده به داخل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سنگ پا برقی مدل S161

سنگ پا برقی مدل S161

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    کابل USB
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    دارای ۳ سوهان متفاوتکابل USBبرس تمیز کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سنگ پا برقی مدل Find back

سنگ پا برقی مدل Find back

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x3x4 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سنگ پا برقی مدل TZ-2022 به همراه رنده پا

سنگ پا برقی مدل TZ-2022 به همراه رنده پا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x3 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    – یک عدد غلتک، سوهان و رنده دستی پا و یک جفت جوراب حوله ایی مطابق تصاویر در پک موجود میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سنگ پا برقی کالو مدل KL8836

سنگ پا برقی کالو مدل KL8836

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x18x7 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سنگ پا برقی شوسی مدل B1

سنگ پا برقی شوسی مدل B1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x8 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    – سر سنگ زنی ۲ عدد- برس تمیز کردن ۱ عدد- دستگاه پدیکور ۱ عدد- پوشش گرد و غبار ۱ عدد- کابل شارژ ۱ عدد- کتابچه راهنمای ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سنگ پا برقی مدل ZS-003

سنگ پا برقی مدل ZS-003

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x4x3 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۱۳۳ گرم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سنگ پا برقی مدل RF-555Z

سنگ پا برقی مدل RF-555Z

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x3 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    – باتری بر روی دستگاه نمیباشد- کابل شارژر ندارد- متعلقات موجود: یک عدد فرچه تمیز کننده و یک عدد سوهان اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سنگ پا برقی مدل Electric Callus ZCA018

سنگ پا برقی مدل Electric Callus ZCA018

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶ × ۶ × ۲.۵ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان
  • سایر توضیحات
    دارای برس تمیز کننده، ۲ سری یدک با زبری متفاوت، کابل شارژ USB، ملزومات پدیکور پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سنگ پا برقی مدل ZCA016

سنگ پا برقی مدل ZCA016

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x18x7 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سنگ پا برقی اچ تی سی مدل HL-017

سنگ پا برقی اچ تی سی مدل HL-017

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سنگ پا برقی مدل pedi M64

سنگ پا برقی مدل pedi M64

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x9x4 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    تیغه های خود تیز شونده
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    پک دستگاه به همراه یک سری سوهان اضافه و کابل شارژ می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سنگ پا برقی سینبو مدل SS-4042

سنگ پا برقی سینبو مدل SS-4042

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x3 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری قلمی
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سنگ پا برقی مدل A14

سنگ پا برقی مدل A14

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸×۸ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    فست شارژبه همراه کابل شارژ MICRO USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سنگ پا برقی وی جی ار مدل ۸۱۲

سنگ پا برقی وی جی ار مدل 812

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x14x2 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    کابل USB
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سنگ پا برقی مدل HL-022 به همراه سری اپیلاتور

سنگ پا برقی مدل HL-022 به همراه سری اپیلاتور

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x9x27 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سنگ پا برقی روزیا پرو مدل R_803

سنگ پا برقی روزیا پرو مدل R_803

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x21x6 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سنگ پا برقی مدل A14

سنگ پا برقی مدل A14

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸×۸ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    فست شارژبه همراه کابل شارژ MICRO USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سنگ پا برقی مدل TD-DS01

سنگ پا برقی مدل TD-DS01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x4x4 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    برق
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    قابلیت کم و زیاد کردن دور موتوردکمه‌ی روشن/خاموش۶۰ عدد یدکآداپتور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سنگ پا برقی هائوهان مدل ۰۰۹

سنگ پا برقی هائوهان مدل 009

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۶.۵×۳ سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ عدد غلتک نرم و زبر – دارای ۲ عدد سری پولیش ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سنگ پا برقی شوسی مدل B1

سنگ پا برقی شوسی مدل B1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x3x8 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    – سر سنگ زنی ۲ عدد- برس تمیز کردن ۱ عدد- دستگاه پدیکور ۱ عدد- پوشش گرد و غبار ۱ عدد- کابل شارژ ۱ عدد- کتابچه راهنمای ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سنگ پا برقی مدل ONE

سنگ پا برقی مدل ONE

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x6x2 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • سایر توضیحات
    حتما قبل از استفاده کاتالوگ همراه محصول مطالعه شود .دوستان عزیر دیابتی استفاده نکنند .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سنگ پا برقی ام دی اچ ال مدل BG-363

سنگ پا برقی ام دی اچ ال مدل BG-363

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x15x20 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • سایر توضیحات
    قدرت ۵ واتظرفیت باتری لیتیومی ۶۰۰ میلی آمپریک سنگ پا برقی دارای مه مخصوص برای پینه های سخت،پوست های مرده،ترک های پاشنه پا می تواند موثر باشداین محصول مجهز به دو نوع سرس سنگی متوسط و بزرگ می باشد که میتوانید با توجه به نیاز خود سری سنگ پا مناسب را انتخاب کنیدهر سنگ ۳۶۰ درجه می چرخد که به راحتی میتوانید پوست مرده رابدون آسیب از بین ببریددارای کاتالوگ راهنمافرچه تمیز کنندهکابل usb

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سنگ پا برقی مدل MJQ-03

سنگ پا برقی مدل MJQ-03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸×۷ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ حالت متفاوت-صفحه نمایش-پایه نگه دارنده-کابل شارژ MICRO USB-موتور قوی-دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سنگ پا برقی وی جی ار مدل ۸۰۳ به همراه سری یدک مدل ۸۰۳ مجموعه ۲ عددی

سنگ پا برقی وی جی ار مدل 803 به همراه سری یدک مدل 803 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x16x3 سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • وزن
    ۱۳۳ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سنگ پا برقی مدل MJQ-002

سنگ پا برقی مدل MJQ-002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۳ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    تعویض آسان سری-سری قابل شست و شو-دارای کابل شارژ MICRO USBبرای روشن و خاموش شدن کلید پاور چند ثانیه نگه داشته شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سنگ پا برقی کد GR32

سنگ پا برقی کد GR32

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x4 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • اقلام همراه آرایشی
    سوهان اضافی
  • سایر توضیحات
    – سوهان اضافه دارد- کابل USB دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سنگ پا برقی شول مدل Velvet Smooth

سنگ پا برقی شول مدل Velvet Smooth

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x5 سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    سوهان قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای حذف ذرات اضافی پوست مرده کف و پاشنه‌ی پا- دارای کلید چرخشی روشن/خاموش- دارای سوهان قابل تعویض- سوهان دارای ذرات ریز کریستالی- منبع انرژی: باتری قلمی- طراحی ارگونومیک- وزن: ۳۰۰ گرماقلام همراه:- ۴ عدد باتری قلمی- پوشش محافظ- مناسب افراد با پوست معمولی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سنگ پای برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پنکه شارژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا