لباس ورزشی مردانهمردانه

ست تاپ شلوارک مردانه، راهنمای خرید جدیدترین و ارزان‌ترین مدل‌های بازار

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست تاپ شلوارک مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از پرطرفدارترین پوشاک راحتی در بین ایرانی‌ها ست تاپ شلوارک مردانه می‌باشد. این پوشاک بیشتر در فصل گرم سال مانند تابستان پوشیده می‌شود، البته فقط محدود به این فصل هم نمی‌شود و به علت راحتی زیاد در تمام فصل‌های سال پوشیده می‌شود. آقایان نسبت به خانم‌ها معمولا گرما را بیشتر احساس می‌کنند، شاید به همین دلیل باشد که در بین لباس‌های راحتی ست تاپ شلوارک مردانه را به سایر پوشاک ترجیح می‌دهند، زیرا بسیار خنک و راحت هستند. همچنین این لباس برای آقایان به عنوان لباس خواب هم استفاده می‌شود، در واقع ست تاپ شلوارک مردانه را می‌توان یک پوشاک مردانه همه کاره دانست.

ست تاپ شلوارک مردانه را خیلی از افراد موقع ورزش استفاده می‌کنند. یعنی این لباس به عنوان لباس ورزشی هم استفاده می‌شود. البته برای ورزش در مکان‌های سر پوشیده مانند باشگاه بدنسازی از ست تاپ شلوارک مردانه به عنوان لباس ورزشی استفاده می‌کنند. تفاوت عمده این لباس در مدل تاپ، اندازه شلوارک و جنس آن‌ می‌باشد. آزادی عمل هنگام پوشیدن این پوشاک حرف اول را می‌زند. شاید به همین علت باشد که به عنوان لباس ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ست تاپ شلوارک مردانه در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، یعنی شما با هر سن و اندازه‌ای که باشید، می‌توانید برای خود یک دست ست تاپ شلوارک مردانه خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تاپ شلوارک مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ست تاپ شلوارک مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ست تاپ شلوارک مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از تاپ شلوارک مردانه چیست؟

تاپ یا همان Top به انگلیسی به پوششی اطلاق می‌شود که از گردن تا ناحیه کمر را پوشش می‌دهد، البته این پوشش هم مانند تی‌شرت فاقد آستین می‌باشد. از نظر ظاهری شباهت به تی‌شرت دارد اما از نظر ساختار شباهت زیادی به رکابی دارد. در اصطلاح به شلوار کوتاهی که از ناحیه کمر تا بالا یا پایین زانو را پوشش می‌دهد، شلوارک گفته می‌شود. تاپ معمولا به همراه شلوارک پوشیده می‌شود به همین دلیل تولیدی‌های پوشاک آن‌ها را ست هم تولید می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب شلواری دخترانه

انواع مدل‌های ست‌تاپ شلوارک مردانه:

  • تاپ و شلوارک ورزشی مردانه: تفاوت این مدل با مدل راحتی در جنس پارچه آن‌ها می‌باشد. معمولا ست ورزشی از پارچه کشی و ضد تعریق دوخته می‌شود. زیرا هنگام ورزش بدن کشش بیشتری دارد و پارچه باید مقاومت بالایی در برابر کشش داشته باشد. همچنین به دلیل اینکه بدن هنگام ورزش بیشتر از حالت عادی عرق می‌کند، نیاز به پارچه‌ای دارید که عرق را به خود جذب کرده و سریع خشک شود.
  • تاپ شلوارک راحتی مردانه: همان طور که از نام این پوشاک پیداست به دلیل راحت بودن به عنوان لباس راحتی برای داخل منزل استفاده می‌شود. تفاوت اصلی این مدل با تاپ شلوارک ورزشی در جنس پارچه آن می‌باشد. پارچه تاپ شلوارک راحتی معمولا از پارچه نخی نازک و خنک است، زیرا باید به عنوان یک لباس راحتی خنک استفاده شود. این پارچه معمولا یک ویژگی مهم دارد، اینکه به راحتی شسته شده و خیلی سریع خشک می‌شود.

انواع ست‌تاپ شلوارک مردانه بر اساس جنس:

  • تاپ‌ شلوارک نخی مردانه: در واقع بهترین نوع پارچه برای دوخت ست تاپ‌شلوارک می‌باشد. زیرا علاوه بر خنک بودن شستشوی آسان هم دارد. از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به نرمی و لطافت بالا و ضد آلرژی بودن این جنس اشاره کرد. این پارچه به دلیل اینکه هوا را به خوبی رد و بدل می‌کند بدن کمتر عرق می‌کند، پس می‌توان گفت که یک جنس مناسب برای بهار و تابستان است.
  • تاپ‌ شلوارک کتان مردانه: کتان هم مانند نخ یک پارچه با الیاف طبیعی می‌باشد، یعنی ایجاد حساسیت نمی‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارچه می‌توان به قابلیت گردش هوا و خنک بودن آن اشاره کرد که باعث خنک شدن بیش از اندازه شده که برای فصل بهار و تابستان مناسب است. توجه داشته باشید که تاپ شلوارک‌هایی که از جنس کتان تهیه می‌شوند، معمولا بعد از شستشو مقداری کاهش سایز می‌دهند.
  • تاپ‌ شلوارک ابریشم مردانه: در واقع یک پارچه با الیاف طبیعی محسوب می‌شود که از پیله کرم ابریشم بافته می‌شود. از مهم‌ترین مزایای تاپ شلوارک ابریشمی می‌توان به یک لباس بسیار نرم و لطیف رسید. متاسفانه قیمت ابریشم خیلی گران است و کمتر کسی برای تاپ و شلوارک با این جنس هزینه می‌کند. یکی از راه‌های تشخیص پارچه ابریشم اصل سوزاندن پارچه است که بویی شبیه موی سوخته می‌دهد.
  • تاپ‌ شلوارک ساتن مردانه: ساتن پارچه‌ای است که از ترکیب ابریشم، پنبه با نایلون و پلی‌استر ساخته می‌شود. تاپ شلوارک‌های دوخته شده از این پارچه صاف و براق هستند و به علت داشتن وزن خیلی کم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. ساتن به خوبی رنگ آمیزی می‌شود بنابراین تاپ شلوارک‌های ساتن دارای طیف گسترده‌ای از رنگ و طرح را دارد.
  • تاپ‌ شلوارک ریون مردانه: این پارچه هم یک پارچه از الیاف طبیعی است که حساسیت ایجاد نمی‌کند. این پارچه هم به دلیل اینکه تنفس پذیری بالایی دارد، خنک بوده و برای فصل تابستان مناسب هستند. این لباس جذب رطوبت بالایی دارد بنابراین توان جذب عرق بالایی دارد. بنابراین برای تاپ شلوارک ورزشی گزینه مناسبی است.
  • تاپ‌ شلوارک نایلون مردانه: نایلون یک الیاف مصنوعی است که از مواد نفتی تهیه می‌شود. این پارچه خاصیت کشسانی بالایی دارد، بنابراین تاپ و شلوارک‌های تولید شده با این پارچه بیشتر ورزشی هستند. لباس ورزشی معمولا باید مقداری کش بیاید و در مقابل کشش مقاوم باشد تا حین وارد شدن فشار دچار پارگی نشود. نایلون خیلی سریع خشک می‌شود و بافت پارچه آن به گونه‌ای است که عرق را سریع خشک می‌کند.

مزایای استفاده از ست تاپ شلوارک مردانه:

  • این پوشاک برای کسانی که به ورزش بدنسازی مشغول هستند، بسیار مناسب است. زیرا اندام و ماهیچه‌های خود را در آن می‌بینند.
  • قیمت این لباس بسیار ارزان است به طوری که با پول یک دست لباس ورزشی می‌توانید برای باشگاه خود چند دست تاپ و شلوارک خریداری کنید.
  • به دلیل گردش هوای خوبی که دارد، بسیار خنک بوده که برای فصل گرم سال مانند بهار و تابستان فوق العاده است.
  • بسیار لباس راحتی است به طوری که اقایان از آن به عنوان لباس خواب و راحتی در منزل خود استفاده می‌کنند.

بهترین مارک تاپ شلوارک مردانه:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ست تاپ شلوارک مردانه به شما معرفی کنیم، کمی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده‌ایم و از آن‌جایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی به شما لیستی از بهترین برندهای تاپ شلوارک مردانه را معرفی می‌کنیم.

  • تاپ شلوارک پندار
  • تاپ شلوارک دل مد گروپ
  • تاپ شلوارک پانیل
  • تاپ شلوارک ایندور
  • تاپ شلوارک ماربل
  • تاپ شلوارک ایران مد

تاپ شلوارک مردانه از کجا خریداری کنیم؟

در کل شما به دو روش می‌توانید ست تاپ شلوارک مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید. اینکه به چه روش این کار را انجام دهید دقیقا بستگی به سلیقه خود شما دارد.

  1. خرید از فروشگاه لباس مردانه: شما می‌توانید با مراجعه حضوری به نزدیکترین فروشگاه لباس فروشی مردانه محل سکونت خود مراجعه کرده و تاپ شلوارک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
  2. خرید از فروشگاه اینترنتی: شما می‌توانید به راحتی بدون خارج شدن از محل زندگی یا کار خود به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و تاپ شلوارک مورد نظر خود را از میان تعداد زیادی مدل خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آبگرمکن برقی

نکات مهم هنگام خرید ست تاپ شلوارک:

  • قیمت لباس: فاکتورهای مختلفی روی قیمت لباس راحتی تاثیر می‌گذارند. مانند جنس لباس، برند و سایز آن که هر چه کیفیت جنس آن بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. در واقع قیمت روی انتخاب تاثیر زیادی دارد، شما با توجه به میزان بودجه خود می‌توانید تاپ شلوارک خود را خریداری نمائید.
  • نوع لباس: تاپ شلوارک در دو نوع راحتی که به عنوان لباس خواب و راحتی داخل منزل استفاده می‌شود و مدل تاپ شلوارک ورزشی که برای ورزش‌ در مکان‌های سر بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع تفاوت عمده این دو مدل در جنس پارچه آن‌ها است. برخی از پارچه الیاف طبیعی و برخی از پارچه الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند. معمولا مدل راحتی از الیاف طبیعی و ورزشی از الیاف مصنوعی تهیه می‌شود.
  • جنس تاپ شلوارک: مهم‌ترین نکته در مورد خرید ست تاپ و شلوارک جنس آن می‌باشد. اگر پوست بدن شما به مواد شیمیایی حساسیت نشان می‌دهد، بهتر است نمونه الیاف طبیعی مانند پنبه و نخ را انتخاب کنید و اگر با این مورد مشکلی ندارید، می‌توانید جنس الیاف مصنوعی را خریداری کنید. الیاف مصنوعی هم قیمت ارزان‌تری دارد و هم از نظر کارایی طول عمر بالاتری دارد.
  • سایز تاپ شلوارک: قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید حتما به سایز محصول توجه داشته باشید. همان طور که می‌دانید تاپ و شلوارک دارای سایز بندی متفاوت دارد. اگر به صورت حضوری خرید می‌کنید، حتما لباس خود را پرو کرده تا از اندازه آن اطمینان حاصل نمائید و اگر به صورت غیر حضوری و اینترنتی خرید می‌کنید، بهتر است به جدول راهنمای سایز آن مراجعه کرده و سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • نوع یقه: همان طور که می‌دانید تاپ مردانه در دو نوع یقه تولید می‌شود. یقه گرد و یقه هفتی که معمولا افراد کوتاه قد برای اینکه قد آن‌ها بلند‌تر دیده شود از یقه هفتی و برای افراد بلند قد هم یقه گرد مناسب است. در واقع این موضوع بیشتر سلیقه‌ای می‌باشد و هیچ قانون و قاعده‌ خواصی در این مورد وجود ندارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و علاقه شخصی خود نوع یقه تاپ خود را انتخاب کنید.
  • برند پوشاک: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که برندهای باکیفیت و شناخته شده وجود دارند که از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند، نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بازار رفت. زیرا معمولا کیفیت لازم را ندارند و خیلی سریع کارایی خود را از دست می‌دهند.

روش نگهداری از تاپ شلوارک مردانه:

  1. همیشه بعد از انجام کارهای روزانه یا فعالیت ورزشی خود تاپ شلوارک خود را شستشو دهید، این کار باعث افزایش طول عمر لباس می‌شود.
  2. هرگز برای پاک کردن لکه روی تاپ شلوارک از محلول سفید کننده استفاده نکنید، زیرا علاوه بر تاثیر منفی روی رنگ لباس در پارچه آن هم پوسیدگی ایجاد می‌کند.
  3. برای خشک کردن این لباس آن را در مقابل هوای آزاد قرار داده و اجازه دهید به مرور خشک شود، از قرار دادن لباس روی بخاری خودداری کرده چون ممکن است باعث سوختن لباس شود.
  4. بهتر است آن را با دست شستشو دهید، در صورت استفاده از ماشین لباسشویی دمای آب را زیاد بالا نبرید زیرا در سایز لباس تغییر ایجاد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست تاپ شلوارک‌مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از جدیدترین مدل‌های ست تاپ شلوارک‌مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 1 طرح بتمن

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 1 طرح بتمن

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 2

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 2

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 30

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 30

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 19

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 19

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست تاپ و شلوارک مردانه صدر مدل AB رنگ دودی

ست تاپ و شلوارک مردانه صدر مدل AB رنگ دودی

مشخصات

  • یقه
    گرد
  • قد
    روی باسن
  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    آزاد
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک
  • جزئیات
    دوخت یکنواخت و زیبا ، پارچه ملانژ پنبه با کیفیت، سایز بندی مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل BOX رنگ زرد کد ۱۰۴۳

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل BOX رنگ زرد کد 1043

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    آزاد
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک
  • جزئیات
    دوخت یکنواخت و زیبا ، پارچه ملانژ پنبه با کیفیت، سایز بندی استاندارد، رنگ و سایز ثابت پس از هر بار شست و شو،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 3 طرح نوشته

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 3 طرح نوشته

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 29

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 29

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 28

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 28

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست تاپ و شلوارک مردانه صدر مدل AB رنگ خاکستری

ست تاپ و شلوارک مردانه صدر مدل AB رنگ خاکستری

مشخصات

  • یقه
    گرد
  • قد
    روی باسن
  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    آزاد
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک
  • جزئیات
    دوخت یکنواخت و زیبا ، پارچه ملانژ پنبه با کیفیت، سایز بندی مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست تاپ و شلوارک مردانه صدر مدل AB رنگ طوسی روشن

ست تاپ و شلوارک مردانه صدر مدل AB رنگ طوسی روشن

مشخصات

  • یقه
    گرد
  • قد
    روی باسن
  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    آزاد
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک
  • جزئیات
    دوخت یکنواخت و زیبا ، پارچه ملانژ پنبه با کیفیت، سایز بندی مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 10 طرح باشگاه

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 10 طرح باشگاه

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 15 طرح وزنه

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 15 طرح وزنه

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 26

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 26

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 17

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 17

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb1 طرح بتمن

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb1 طرح بتمن

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 7 طرح MMA

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 7 طرح MMA

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 4

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 4

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 14 طرح ورزشی

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 14 طرح ورزشی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل ۳۰ رنگ مشکی

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل 30 رنگ مشکی

مشخصات

  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    لباس راحتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 5 طرح وزنه

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 5 طرح وزنه

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 9 طرح بدنساز

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 9 طرح بدنساز

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 25

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 25

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 21

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 21

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 12 طرح بدنساز

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 12 طرح بدنساز

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل ۱۴ رنگ مشکی

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل 14 رنگ مشکی

مشخصات

  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل BOX کد ۱۰۴۵

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل BOX کد 1045

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    آزاد
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک
  • جزئیات
    دوخت یکنواخت و زیبا ، پارچه ملانژ پنبه با کیفیت، سایز بندی استاندارد، رنگ و سایز ثابت پس از هر بار شست و شو،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 24

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 24

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 23

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل tb 23

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • آستین
    کوتاه
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ست تاپ و شلوارک مردانه مدل ساده کد ۰۱ رنگ مشکی

ست تاپ و شلوارک مردانه مدل ساده کد 01 رنگ مشکی

مشخصات

  • قد
    روی باسن
  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • آستین
    حلقه‌ای
  • نوع لباس
    معمولی
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • نوع ست لباس
    تاپ و شلوارک
  • جزئیات
    ست دو تکه تاپ و شلوارک استفاده شده از بهترین نخ و با کیفیت ترین پارچهبهترین دوخت و برش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تاپ شلوارک مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست گرمکن ورزشی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا