ابزار سلامتلوازم ورزشی

زانو بند طبی، راهنمای خرید انواع زانو بند طبی آرتروز پاک سمن و اسپیلاوایزر

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید زانو بند طبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

با استفاده از زانو بند طبی با اعتماد به نفس بیشتری راه بروید و حرکت کنید. بریس‌های زانو به گونه‌ای ساخته شده‌اند که فشرده‌سازی می‌کنند و به کاهش فشار مستقیم بالای ساق روی منیسک آسیب‌دیده یا رباط پارگی کمک می‌کنند. فشار اضافی زانو بند طبی نیز گردش خون شما را بهبود می‌بخشد. افزایش جریان خون، اکسیژن بیشتری را به ناحیه آسیب دیده می‌رساند که به روند بهبودی شما کمک می‌کند. آسیب‌های زانو و درد مزمن زانو می‌توانند پیچیده باشند، اما روند پیدا کردن زانو بند طبی نباید پیچیده باشد. انتخاب زانو بند طبی مناسب برای شرایط شما بخش مهمی از درمان و مدیریت موثر درد است و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

خوب، صرف نظر از اینکه در هر بازی یا ورزشی شرکت می‌کنید، اگر در معرض هر نوع آسیب زانو هستید، باید از یک زانو بند طبی استفاده کنید. اکثر مردم تا زمانی که آسیب زانو نگیرند، نگرانی زیادی در مورد آسیب دیدگی زانو ندارند. خوب، صدمه زدن به زانو انجام هر گونه فعالیت بدنی یا دویدن را عملا غیرممکن می‌کند. یکی از بهترین روش‌هایی که می توانید از آسیب دیدگی زانو جلوگیری کنید استفاده از زانو بند طبی است. درست مانند هر وسیله دیگری در منزل شما، گرفتن زانو بند طبی مناسب به شما آرامش خاطر را هنگام درگیر شدن در فعالیت های مورد علاقه شما می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید زانو بند طبی را دارید اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع زانو بند طبی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید زانو بند طبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

زانو بند طبی چیست؟

زانوبندها وسایلی هستند که حمایت، ثبات یا فشار را روی یا اطراف زانو ایجاد می‌کنند. اغلب، هدف آن‌ها ارائه پشتیبانی در طول بهبودی آسیب یا کمک به جلوگیری از بدتر شدن آسیب است. یک فرد می تواند زانوبند را برای خرید به صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های فیزیکی خاص پیدا کند. افراد ممکن است بخواهند قبل از خرید زانو بند طبی با یک پزشک، فیزیوتراپ یا متخصص مراقبت‌های بهداشتی دیگر صحبت کنند تا اطمینان حاصل کنند که از پشتیبانی صحیح برای نیازهای خود برخوردار هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مچ بند طبی

زانو بند طبی چگونه کار می‌کند؟

  • مفصل زانو شما از استخوان‌ها، غضروف‌ها، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها تشکیل شده است. با دامنه حرکتی قابل توجهی، مفصل زانو می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند. ساختارهای زانوی شما ممکن است آسیب دیده یا دررفته شوند. زانوی شما ممکن است به دلیل یک ضربه شدید در حین فعالیت‌های ورزشی آسیب ببیند یا ممکن است به دلیل یک بیماری زمینه‌ای مستعد آسیب باشد.‌
  • انواع مختلف زانوبندها بر اساس عملکرد و سطح حمایت متفاوت هستند. در حالی که برخی از زانوبندها برای محافظت از زانو برای جلوگیری از آسیب طراحی شده‌اند، برخی دیگر از زانو برای کنترل درد حمایت می‌کنند. زانوبندها همچنین می‌توانند به تثبیت زانو در صورتی که مستعد آسیب است کمک کنند و زانو را بی‌حرکت کنند تا بهبودی پس از آسیب بهینه شود.

کدام زانو بند طبی برای من مناسب است؟

شکی نیست که زانوبندها برای مدیریت صدمات زانو یا پیشگیری مفید هستند. اما انتخاب مناسب برای نیازهای شما می‌تواند کمی سخت باشد. از لولایی و بی‌حرکتی گرفته تا فشرده‌سازی و پیشگیری، ما همه چیزهایی را که باید بدانید برای کمک به شما در یافتن زانوبند مناسب برایتان بررسی می‌کنیم.

انواع زانو بند طبی:

از بی‌ثباتی ACL تا LCL گرفته تا درد کشکک و آرتریت، تعدادی آسیب زانو وجود دارد که می‌تواند تمرینات و فعالیت‌های روزانه شما را به حاشیه ببرد. با این حال، بریس‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید که می‌توانند به بهبود سریع زانو و جلوگیری از آسیب مجدد به زانو چه برای ورزش، عملکردهای روزانه، کاهش درد یا پس از جراحی کمک کنند.

زانوبندهای لولایی:

بریس لولایی برای ورزشکارانی که پس از جراحی، آسیب های ACL، MCL یا PCL نیاز به محافظت و تثبیت دارند، ایده آل است. پیچش بد، تراز ضعیف زانو تا مچ پا، یا راه اشتباه برای فرود، روش‌های رایجی هستند که ورزشکاران آسیب‌های رباط را تحمل می‌کنند. یک بریس لولایی از زانوی ورزشکار محافظت می‌کند و برای بهبود سریع، حمایت و ثبات را ارائه می‌دهد. لولاها می‌توانند از گشاد شدن بیش از حد زانو جلوگیری کنند و از ACL و سایر آسیب های رباطی برای ورزشکارانی که نمی‌خواهند با وزنه زدن خود با یک بریس سنگین سرعت خود را از دست بدهند، محافظت می‌کند. زانوبندهای لولایی به دو صورت سفت و لولایی نرم وجود دارند. زانوبندهای لولایی نرم برای حمایت خفیف تا متوسط ایده آل هستند در حالی که زانوبندهای لولایی سفت برای حمایت متوسط تا حداکثر ایده آل می‌باشند و محافظت و پایداری بهتری را برای ورزش‌های تماسی ارائه می‌دهند.

زانوبندهای فشاری:

برای زانو درد مزمن خفیف تا متوسط و آرتریت را می‌توان با آستین‌ها و بریس‌های فشاری به حداقل رساند. این بریس‌های نگهدارنده بار تحمل‌کننده وزن را مجدداً توزیع می‌کنند و توانایی انجام بهترین عملکرد را در حین تمرین و ورزش افزایش می‌دهند و به کاهش درد ناشی از حرکات روزانه کمک می‌کنند، که کار کوچکی نیست. برای راحتی روزانه می‌تواند زیر لباس قرار بگیرد.

زانوبندهای پوشاننده:

سبک‌های پوشاننده برای ورزشکاران، راه‌حل‌های پرانتزی را برای درد خفیف تا متوسط زانو، ناپایداری کشکک و دررفتگی ارائه می‌دهند. قرار دادن و درآوردن ساده و آسان، به شما این امکان را می‌دهد که تناسب را برای راحتی و محافظت از زانو سفارشی کنید. می‌توان از بریس‌های بسته بندی شده در حین فعالیت استفاده کرد و به شما این امکان را می‌دهد تا روی عملکرد خود بدون نیاز به حجم زیاد تمرکز کنید.

زانوبندهای بند و نوار:

با بریس بند و نوار به کاهش درد زانوی دونده، تاندونیت کشکک یا درد حاد زانو کمک کنید. اینها برای اعمال فشار راحت و موثر بر روی زانو برای کمک به کاهش درد طراحی شده‌اند. برای پوشیدن ساده زیر لباس جا می‌شود و به راحتی می‌پوشید، بند‌ها را می‌توان در طول فعالیت‌های روزانه و ورزش استفاده کرد.

زانوبندهای سفارشی:

زانوبندهای سفارشی برای کسانی که به دنبال زانوبند هستند ایده آل می‌باشند. اندازه گیری زانوی شما انجام می‌شود و یک بریس سفارشی برای شما ایجاد می‌شود. ما زانوبندهای سفارشی را برای ورزش‌های تماسی و غیر تماسی ارائه می‌دهیم.

زانوبندهای پوپلیتئال:

پوپلیتئال در پشت روی زانوبند قرار دارد. پوپلیتئال باز دارای یک دهانه کوچک در پشت زانو است که می‌تواند به خنک نگه داشتن بدن در هنگام حرکت کمک کند. پوپلیتئال بسته به این معنی است که هیچ منفذی در پشت زانو وجود ندارد. پوپلیتئال بسته می‌تواند به گرم نگه داشتن پا در هنگام حرکت در دماهای سردتر کمک کند.

زانوبندهای کشکک باز و کشکک بسته:

ممکن است برخی از زانوبندها را با دهانه‌ای در کلاهک زانو ببینید در حالی که برخی دیگر پوشیده شده‌اند. بریس‌های با کشکک باز به کاهش فشار زانو کمک می‌کنند و با کمک ردیابی از کلاهک زانو حمایت می‌کنند. بریس کشکک بسته می‌تواند به ارائه فشرده سازی و حمایت از زانو کمک کند. اگر مطمئن نیستید، می‌توانید برای کمک با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید، یا با پزشک خود در مورد گزینه بهتر برای نیازهای خود صحبت کنید.

هر چند وقت یک بار باید از زانو بند طبی استفاده کنید:

هنگامی که برای اولین بار زانوبند را روی آن می کشید، توصیه می‌شود حداقل یک هفته از آن استفاده کنید. با برداشتن زانوبند هنگام خواب، به پای خود استراحت دهید. از سوی دیگر، ممکن است پزشک به شما دستور دهد که در هنگام خواب از زانوبند استفاده کنید. حرکت در خواب می‌تواند آنچه را که جراح رفع کرده است خنثی کند، بنابراین برای جلوگیری از آسیب بیشتر باید آن را بپوشید. توصیه‌های پزشک خود را دنبال کنید و قبل از افزایش یا کاهش مدت زمان استفاده از آن با آن‌ها مشورت کنید.

فاکتورهای دیگری که هنگام تعیین اینکه چند بار باید از زانوبند استفاده کنید به شرح زیر است:

  • استفاده از زانوبند برای مدت طولانی و غیر ضروری می‌تواند باعث سایش پوست شود.
  • محدود کردن دامنه حرکتی هنگام استفاده از بریس می‌تواند منجر به آتروفی عضلانی یا سفتی مفاصل شود.
  • برداشتن بریس قبل از آماده شدن مفصل زانو می‌تواند روند بهبودی را مختل کند و زمان لازم برای پوشیدن آن را طولانی تر کند.
  • غفلت از پوشیدن آن در زمانی که مستعد آسیب هستید، احتمالاً منجر به آسیب بیشتر زانو می شود.

بنابراین، حتما با پزشک خود مشورت کنید و توصیه های او را دنبال کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قوزبند 

هنگام خرید زانو بند طبی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

آسیب و نیاز:

آسیب‌های زانو می‌توانند به اشکال مختلف ظاهر شوند و نیاز به درمان‌های متفاوتی دارند. شناسایی آسیب و نیاز خاص زانو، اطمینان حاصل می‌کند که زانوبند مناسب را برای تسکین درد و بهبود موفقیت آمیز پیدا می‌کنید. آسیب‌های رایج زانو و مسائلی که نیاز به بریس دارند عبارتند از:

  • آرتروز زانو
  • زانو درد
  • افزایش فشار خون
  • آسیب‌های ACL و رباط
  • پارگی مینیسک
  • بی‌ثباتی
  • بهبودی جراحی

با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید تا زانو درد خود را به درستی تشخیص دهید و در مورد زانوبند مناسب و گزینه‌های درمانی صحبت کنید.

اندازه و تناسب:

  • دکتر اسکات می‌گوید تناسب اندام یکی از مهم ترین عوامل در پیدا کردن زانو بند درست است. او می‌گوید: اگر یک زانوبند دارید که مناسب نیست، از آن استفاده ‌نکنید، که این هدف را شکست می‌دهد. او توصیه می‌کند به یک ارائه‌دهنده ارتز بریس تخصصی یا یک فروشگاه لوازم پزشکی بروید که در آن متخصصان می‌توانند در یافتن بریس با اندازه مناسب به شما کمک کنند. در حالی که بریس‌های خارج از قفسه در اندازه‌های مختلف هستند، خرید بریس از طریق داروخانه به شما اجازه نمی‌دهد آن را در فروشگاه امتحان کنید. در همین حال، کار با متخصص بریس، تناسب کامل را تضمین می‌کند.
  • سابرنا جو، مدیر ارشد علم و تحقیق در شورای ورزش آمریکا (ACE) و از سلامت فوربس می‌گوید: «چیزی که من به دنبال آن هستم این است که مشتری و پزشک درباره بهترین رویکرد درمان‌کننده برای درمان و مراقبت صحبت کرده و تصمیم بگیرند. عضو هیئت مشورتی ۲۰۲۲ او می‌گوید: «بریس باید راحت باشد تا فرد واقعاً آن را بپوشد.
  • دکتر اسکات اضافه می‌کند که چندین نوع بریس ممکن است یک هدف را انجام دهند. او توصیه می‌کند دو یا سه بریس را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهترین احساس را دارد. او می‌گوید: «تقریباً مانند خرید یک خودرو است.

مواد و راحتی:

مخصوصاً برای سالمندان، به دلیل نازک شدن و حساس شدن پوست، یافتن بریس با مواد راحت ضروری است. دکتر اسکات می‌گوید: با افزایش سن، پوست ما نازک تر می شود. یک بریس نامناسب، یا یک بریس که زبر است و لبه‌ای زبر دارد، می‌تواند باعث از بین رفتن پوست شود. او می‌افزاید: مواد بریس نباید به پوست آسیب برساند و افرادی که به پارچه حساسیت دارند باید از اجزای مواد آگاه باشند تا از واکنش‌های آلرژیک جلوگیری کنند.

سبک بریس:

  • زانوبندها در سبک‌های مختلفی وجود دارند که رایج‌ترین آن‌ها بریس‌های لولایی، آستین‌های فشاری، بریس‌های پیچیده و تسمه‌ها یا باندها هستند.
  • دکتر اسکات می‌گوید براکت‌های لولایی معمولاً دارای فلز در دو طرف با یک لولا در بین آن‌ها هستند و بسته به میزان پشتیبانی مورد نیاز، به شکل‌های نرم و سفت در دسترس هستند. او می گوید که این بریس‌ها اغلب در بیماران پس از جراحی یا بیمارانی که از آرتریت رنج می‌برند دیده می‌شود. دکتر اسکات توصیه می‌کند با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود کار کنید تا تصمیم بگیرید که آیا بریس لولایی درمان مناسبی برای شما هست یا خیر.
  • دکتر اسکات می‌گوید در همین حال، بریس‌های پیچیده معمولاً برای تثبیت کشکک یا نگه داشتن کاسه زانو در جای خود استفاده می‌شوند و آستین‌های فشاری به زانو فشرده می‌شوند و گاهی اوقات می‌توانند درد را تسکین دهند. زانوبندها یا بند‌ها کوچکتر از زانوبندهای سنتی هستند و در قسمت پایین زانو بسته می‌شوند. آن‌ها بیشتر برای ایجاد استرس و تسکین درد در زانو استفاده می‌شوند.
  • برخی از زانوبندها همچنین دارای ویژگی‌های طراحی هستند، مانند زانو باز، به این معنی که یک دهانه گرد در پشت زانو وجود دارد، کشکک باز، که نشان‌دهنده باز شدن گرد روی کاسه زانو است. هر دوی این ویژگی‌ها معمولاً باعث کاهش گرما و کاهش تحریک پوست روی زانو می‌شوند. با این حال، مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۷ که بریس‌های کشکک باز و بسته را روی ۱۰۸ بیمار مبتلا به استئوآرتریت زانو مقایسه کرد، نشان داد که بریس‌های زانو بدون باز شدن روی کاسه زانو نتایج بهتری در کاهش درد، عملکرد و سرعت راه رفتن در مقایسه با بریس‌هایی با دهانه کشکک دارند.

وزن:

هنگام جستجوی زانو بند درست، داشتن زانوبند سبک وزن می‌تواند بر اثربخشی آن تأثیر بگذارد. جو می‌گوید: می‌توانید با دستور پزشک از مطب خارج شوید، اما اگر بسیار ناراحت کننده و دست و پا گیر باشد، ممکن است مراجعه کننده توصیه‌های پزشک را نادیده بگیرد و مصرف را پیش از موعد قطع کند.

تحرک:

  • هنگام درمان آسیب زانو یا توانبخشی آسیب قبلی با بریس، جو به کاربران توصیه می‌کند که سبک زندگی و تحرک را در نظر بگیرند.آیا لباس هایی که می خواهند بپوشند را مختل می‌کند؟ آیا حرکت را مختل می‌کند تا آن‌ها نتوانند با خانواده خود حضور داشته باشند؟ این نوع چیزها باید به طور مداوم در نظر گرفته شوند تا بتوان گفت و گوی مداومی بین مشتری و پزشک مشتری داشت.
  • جو می‌افزاید: «دلیل بریس محدود کردن تحرک است تا بافت‌های نرم و استخوان فرصتی برای بهبود پیدا کنند. داشتن یک زانو بند که از زانو به این شکل حمایت می‌کند اما همچنان به حرکت سالم اجازه می‌دهد، کلیدی است.
  • جو توصیه می‌کند در حین استفاده از بریس مراقب حرکاتی باشید که عضلات اطراف مفاصل آسیب دیده را پشتیبانی و تقویت می کنند. او می‌گوید: «هدف بریس به طور کلی، حمایت و تثبیت عضلات آسیب دیده است. داشتن یک تکیه گاه یا بریس کار خود را برای تثبیت ناحیه آسیب دیده انجام می‌دهد، اما هیچ کاری برای تقویت آن عضلات یا مفصل انجام نمی‌دهد.
  • جو می‌گوید: حرکت فیزیکی منظم همچنین می‌تواند به جلوگیری از چرخه معیوب که با آرتریت اتفاق می‌افتد کمک کند. شما مفصل دردناکی دارید، بنابراین آن را حرکت نمی‌دهید و بی‌حرکت‌تر می‌شود و سپس آن را از دست می‌دهید. اگر آرتریت دارید، باید تحرک داشته باشید.
  • دکتر اسکات می‌گوید: اکثر بریس‌ها برای استفاده در حین فعالیت در نظر گرفته شده‌اند، به استثنای موارد آسیب شدید، مانند شکستگی کاسه زانو.

پوشش مدیکر:

زانوبندها توسط Medicare برای افرادی که نیاز به بند خارج از قفسه دارند پوشش داده می‌شود، اما کاربران باید بند بند را از طریق یک تامین کننده قرارداد تایید شده خریداری کنند تا Medicare هزینه را پوشش دهد. دکتر اسکات می‌افزاید: Medicare فقط هر دو تا سه سال یک بار یک بریس را برای یک قسمت خاص بدن را می‌پوشاند. او می‌گوید: آن‌ها یا بیماران باید بسیار مراقب باشند اگر از طریق بیمه خود بریس دریافت می‌کنند. آن‌ها ممکن است در نهایت با یک بریس مواجه شوند که چندان مفید نیست و مجبور شوند برای دیگری پول نقد بپردازند.

ویژگی‌های خاص:

علاوه بر گزینه‌های باز و بسته زانوبند و کشکک، برخی از زانوبندها دارای ویژگی‌هایی مانند بسته های خنک کننده، گرما درمانی یا فن آوری لرزش برای تسکین بیشتر درد هستند. اگر هر یک از این ویژگی‌های خاص را در زانوبند در نظر می‌گیرید، با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها برای وضعیت شما مفید هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید زانو بند طبی مورد نیاز خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های زانو بند طبی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ زانوبند طبی زاپیامکس مدل حرارتی

زانوبند طبی زاپیامکس مدل حرارتی

مشخصات

  • کاربرد
    قابل حمل
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    کنترل با ترموسویچ-خاموش و روشن اتوماتیک
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    زانوبند زاپیامکس را باید روزانه به مدت ۴۵ دقیقه استفاده کنید. بعد از دو هفته استفاده از زانوبند پزشکی زاپیامکس، دردهای زانو به شدت کاهش می‌یابد. با ادامه‌ی استفاده از زانوبند زاپیامکس پس از گذشت یک ماه درد زانو به طور کامل برطرف می‌شود. جعبه زاپیامکس شامل یک پدحرارتی ضدحساسیت، ضد تعرق و یک آداپتور است. روش استفاده از زانوبند طبی زاپیامکس بسیار ساده است. ابتدا در یک موقعیت راحت و بدون حرکت قرار بگیرید. پدحرارتی مستطیل شکل زاپیامکس را دور زانو قرار دهید. این پد در روی زانو یا کنار آن به هم متصل می‌شود. نقطه اتصال زاپیامکس به صورت چسبی و به همین دلیل قابل استفاد برای سایز‌های مختلف است. این کمربند برقی به همراه کابل و آداپتور به راحتی با برق خانگی کار می‌کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ زانوبند طبی طب و صنعت مدل ۴۰۱۰۰

زانوبند طبی طب و صنعت مدل 40100

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    قابل حمل
  • نحوه بسته شدن
    دکمه‌ای
  • نوع ساپورت
    آتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ زانو بند طبی طب و صنعت کد ۴۲۲۰۰

زانو بند طبی طب و صنعت کد 42200

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    زانو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ زانوبند طبی ییچان مدل A802 بسته ۲ عددی

زانوبند طبی ییچان مدل A802 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    تسکین درد
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    تسکین دهنده درد، ایجاد گرما در ناحیه بسته شده
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    شستشو با آب سردخشک کردن با هوا و بصورت تدریجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ زانو بند طبی ورنا کد V503

زانو بند طبی ورنا کد V503

مشخصات

  • کاربرد
    زانو
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    تثبیت کننده‌ی وضعیت زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای آرتروز و پیچ خوردگی زانو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ زانوبند طبی مدل SH600

زانوبند طبی مدل SH600

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ زانوبند طبی مدل ۱۰۲ KESH بسته ۲ عددی

زانوبند طبی مدل  102 KESH بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ زانوبند طبی مدل آتل دار کد YC-733

زانوبند طبی مدل آتل دار کد YC-733

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    دارای ۲ آتل در دو طرف زانوقابلیت تنفس پوست قسمتهای زانوقابلیت حفظ گرما در زانوتسکین دهنده درد و آسیب عضلانی و مفاصل در قسمت زانوجلوگیری از تعریق در هنگام استفاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ زانوبند طبی طب و صنعت مدل ۴۱۱۰۰

زانوبند طبی طب و صنعت مدل 41100

مشخصات

  • جنس
    فوم نرم
  • کاربرد
    زانو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نوع ساپورت
    آتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ زانوبند طبی شنفی مدل SH-6804 بسته دو عددی

زانوبند طبی شنفی مدل SH-6804 بسته دو عددی

مشخصات

  • کاربرد
    تسکین درد
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    گرم و ثابت نگه داشتن ناحیه بسته شده
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    – بسته دو عددی- تسکین دهنده درد- ایجاد گرما در ناحیه بسته شده- شستشو با آب سرد – خشک کردن با هوا و بصورت تدریجی- جلوگیری از پاره شدن رباط پشت زانو – فشرده سازی مفصل زانو – بهبود اختلالات روماتیسمی زانو – جلوگیری از ساییدگی زانو – جلوگیری از آسیب های ناگهانی وارده بر زانو – پشتیبانی از زانو حین رانندگی – جلوگیری از پیچش و لغزش زانو – دارای خاصیت کشسانی بالا- قابلیت جذب عرق و رطوبت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ زانوبند طبی طب و صنعت مدل ۴۰۲۰۰

زانوبند طبی طب و صنعت مدل 40200

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    زانو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نوع ساپورت
    آتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ زانوبند طبی طب و صنعت کد ۴۶۲۰۰

زانوبند طبی طب و صنعت کد 46200

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    زانو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ زانو بند طبی سما طب پاکان مدل ۵۰۲۵ مجموعه ۲ عددی

زانو بند طبی سما طب پاکان مدل 5025 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    حوله‌ای
  • کاربرد
    زانو
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    این محصول می تواند جهت حمایت از مفصل زانو و عضله ساق پا مورد استفاده قرار گیرد. عملکرد این محصول به گونه ای است که با افزایش گردش خون و حفظ گرما در پا باعث بهبود عملکرد عضلانی می شود و سرعت بهبود را افزایش می دهد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ زانوبند طبی مدل ۲۱۶

زانوبند طبی مدل 216

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ زانو بند طبی تولیدی دخملی مدل پشم شتر کد A1 مجموعه ۲ عددی

زانو بند طبی تولیدی دخملی مدل پشم شتر کد A1 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • کاربرد
    قابل حمل
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ زانوبند طبی طب و صنعت کد ۴۶۱۰۰

زانوبند طبی طب و صنعت کد 46100

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    زانو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ زانوبند طبی مدل SH215

زانوبند طبی مدل SH215

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ زانوبند طبی آذرتکس مدل AZA-1 بسته ۲ عددی

زانوبند طبی آذرتکس مدل AZA-1 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    تسکین درد
  • جنس
    پشم
  • نوع عملکرد
    محافظ خوب استخوان و مفاصل به خصوص در فصل سرما
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    ویژگی ها زانوبند اذر تکس:۱-محافظ خوب استخوان و مفاصل به خصوص در فصل سرما ۲-التیام درد در قسمت زانو ۳-بهبود روماتیسم مفصلی۴- درمان آرتروز زانو۵- التیام ورم مفاصل ۶-درمان تروماهای ورزشی ۷-محافظ خوب استخوان و مفاصل به خصوص در فصل سرما۸-بدون حساسیت و خارش ۹-کمترین میزان تعریق در عین گرم کنندگی ۱۰-بسیار لطیف و راحت۱۱-فری سایز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ زانو بند طبی مدل کشدار کد s400 مجموعه دو عددی

زانو بند طبی مدل کشدار کد s400 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • کاربرد
    زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ زانو بند طبی وای سی کد ۷۸۸

زانو بند طبی وای سی کد 788

مشخصات

  • کاربرد
    زانو
  • جنس
    کش
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ زانوبند طبی مدل SH1019 DARMAN

زانوبند طبی مدل SH1019 DARMAN

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ زانوبند طبی مدل آتل دار کد ۶۰۵۶

زانوبند طبی مدل آتل دار کد 6056

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    تسکین درد
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    دارای دو عدد آتل در کناره هاضد حساسیت پوستیطبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ زانوبند طبی مدل آتل دار کد KS-8620

زانوبند طبی مدل آتل دار کد KS-8620

مشخصات

  • کاربرد
    تسکین درد
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    تسکین دهنده درد، ایجاد گرما در ناحیه بسته شده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ عدد آتل در کناره های کاسه زانودارای بازوهای کشی برای محکم نگهداشتن زانوبندضد حساسیت پوستیالیاف طبیعی کشدارقابلیت جذب رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ زانو بند طبی مدل ۷۳۲۱

زانو بند طبی مدل 7321

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    زانو
  • کشور مبدا برند
    چین
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • نوع ساپورت
    آتل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ زانوبند طبی تن یار پای چپ کد ۵۱۶۰

زانوبند طبی تن یار پای چپ کد 5160

مشخصات

  • کاربرد
    زانو
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    کنترل کامل حرکات جانبی زانو و حمایت کامل مفصل
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    مناسب دور زانو ۳۳ تا ۵۵ سانتی متردارای دو مدل برای پای راست و پای چپدارای دوعدد اتلضد حساسیتجنس نئوپرن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ زانو بند طبی پاک سمن مدل ۰۹۷

زانو بند طبی پاک سمن مدل 097

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ زانوبند طبی مدل DARMAN1019

زانوبند طبی مدل DARMAN1019

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ زانو بند طبی سما طب پاکان مدل PAD-SAM

زانو بند طبی سما طب پاکان مدل PAD-SAM

مشخصات

  • کاربرد
    زانو
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    کاهش فشار وارده بر کشکک زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد استفاده نوار مخصوص کشکک زانو:در صورت ثابت نماندن استخوان کشکک میتوان از نوار مخصوص کشگک زانو استفاده کرد.التهاب تاندون کشکک و محل اتصال آن ( این بیماری بیشتر در ورزشکارانی که به ورزش دو میدانی و پرش می پردازند دیده می شود .)بیماری ازگود اشلاتربی ثباتی استخوان کشکککندرو مالاسیای زانوآرتریت و بورسیت زانو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ زانوبند طبی پاک سمن مدل ۰۹۷

زانوبند طبی پاک سمن مدل 097

مشخصات

  • کاربرد
    قابل حمل
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    قسمت جلوی باز جهت استفاده آسان و مناسب – پد دایره ای نئوپرنی، سبب ثبات کشکک زانو می شود. – بندهای قابل تنظیم جهت کنترل فشار – ساخته شده از نئوپرن جهت حفظ گرما
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    آسیب و کشیدگی های مالیم زانو- التهاب تاندون یا بورس زانو- ورم خفیف یا متوسط مفصل زانو- جهت حمایت زانو در بیماران ضعیف یا افراد مسن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ زانوبند طبی درمان طب هانی مدل چهار فنره ۱۰۱۰

زانوبند طبی درمان طب هانی مدل چهار فنره 1010

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    پیشگیری از درد کمر و زانو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید زانو بند طبی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سنگ پای برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا