لوازم ورزشی

حلقه تقویت مچ، راهنمای خرید اینترنتی حلقه تقویت کننده مچ دست ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید حلقه تقویت مچ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر دست شما هم حین انجام کارهای روزانه خیلی زود خسته می‌شود، نشان دهنده این است که ماهیچه مچ دست شما ضعیف می‌باشد و نیاز به تقویت دارد. حلقه تقویت مچ بهترین وسیله ورزشی برای تقویت ماهیچه مچ دست شما می‌باشد. کار با این وسیله ورزشی ارزان خیلی آسان است، فقط آن را در دست بگیرید و تلاش کنید انگشتان دست خود را جمع کنید، با چند بار باز و بسته کردن دست در طول روز می‌توانید ماهیچه‌های مچ دست خود را به راحتی تقویت کنید.

ماهیچه‌های دست و مچ از مهم‌ترین ماهیچه‌های بدن انسان هستند، زیرا به ما اجازه می‌دهند وسایل روزمره را بگیریم، رانندگی کنیم، تایپ و موارد دیگر را انجام دهیم. چه به دنبال افزایش قدرت دست و ساعد، انعطاف پذیر ماندن یا تکمیل یک برنامه توانبخشی باشید، انتخاب بهترین حلقه تقویت مچ بهترین راه برای ساده سازی این فرآیند است. راهنمای ما را بررسی کنید که در آن سطوح مقاومت، مواد، توصیه‌های برتر و موارد دیگر را در نظر می‌گیریم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید حلقه تقویت مچ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع حلقه تقویت مچ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید حلقه تقویت مچ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

حلقه تقویت مچ چیست و چه کاربردی دارد؟

یک حلقه تقویت کننده مچ دست به ورزشکاران پیشرفته کمک می‌کند تا قدرت گرفتن دست خود را توسعه دهند. حلقه تقویت کننده ۴۰ پوندی برای ورزشکاران مبتدی مناسب است در حالی که حلقه تقویت ۱۰۰ پوندی برای ورزشکاران پیشرفته تر مناسب است. این محصول در چندین رنگ موجود می‌باشد که می‌توانید از لیست انتهای همین صفحه یکی را انتخاب و خریداری کنید. حلقه‌های ورزشی قدرت را در انگشتان، دست‌ها، مچ دست و ساعد ایجاد می‌کنند و فعالیت‌های مختلف، از جمله له کردن، نیشگون گرفتن و اکستنشن برای بهبود مهارت انگشتان و دست‌ها کار می‌کنند. ایده آل برای ورزشکاران، نوازندگان و بیماران فیزیوتراپی هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوازم تناسب اندام TRX

انواع تقویت کننده مچ دست موجود در بازار:

  1. تقویت کننده انگشتان: بهترین راه برای بهبود قدرت و مهارت انگشتان، یافتن تقویت کننده انگشتان است که بتواند هر انگشت را برای یک تمرین دقیق جدا کند. تمرین انگشت ما گزینه عالی است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا انگشتان فردی را هدف قرار دهید و به تدریج آن‌ها را با سه سطح مقاومت مختلف تمرین دهید. استفاده از توپ‌های تمرینی دستی با سطحی با بافت سبک و دامنه‌ای از چهار سطح مختلف مقاومت کمی آسان تر است.
  2. تقویت کننده ماهیچه کف دست و ساعد: ماهیچه‌های کف دست و ساعد وظیفه کنترل انگشتان شما را بر عهده دارند و آن‌ها را به هدفی برای تمرین گرفتن تبدیل می‌کنند. تمرین‌کننده‌های حلقه‌ای ما برای هدف قرار دادن دست‌ها و ساعد طراحی شده‌اند، از مواد سیلیکونی غیر لغزنده ساخته شده‌اند که در برابر ترک خوردن و پاره شدن در استفاده طولانی مدت مقاومت می‌کنند. اندازه آنها برای مردان و زنان با قطر بیرونی ۳.۴۵ اینچ است و می‌توانند برای حمل آسان در یک کیف حمل گنجانده شوند.
  3. تقویت کننده کششی: دراز کردن دست‌ها به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز می‌تواند به افزایش قدرت و انعطاف‌پذیری کمک کند. تمرین‌کننده‌های اکستنشن دست ما با طراحی ارگونومیک و متناسب با هر اندازه دست، کشش منظم را آسان می‌کنند. هشت سوراخ انگشت امکان تغییرات کششی متعدد را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که روال حرکات کششی خود را تغییر دهید. بتونه درمانی یکی دیگر از گزینه‌های همه کاره است که می‌تواند با طیف گسترده‌ای از کشش‌های دست استفاده شود.
  4. تقویت کننده توانبخشی: بهبودی از آسیب‌های دست و مچ به زمان و تلاش منظم و همچنین یک روال تمرینی متناسب با نیاز شما نیاز دارد. بتونه درمانی ما گزینه مناسبی برای توانبخشی است، زیرا ۶ سطح مقاومت مختلف را ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا تمرین خود را در حین ریکاوری افزایش دهید. شما می‌توانید برای هدف قرار دادن عضلات دست خاص خود را نیشگون بگیرید، فشار دهید، غلت بزنید و موارد دیگر. ورزشکار انگشت یکی دیگر از گزینه‌های خوب است که به شما این امکان را می‌دهد تا تک تک انگشتان را جدا کرده و به تدریج قدرت خود را افزایش دهید.
  5. تقویت کننده ضد استرس یا تسکین حسی: تقویت‌کننده‌های ضد استرس نیز می‌توانند برای کاهش استرس یا ارائه درگیری حسی مورد استفاده قرار گیرند و برای ADHD و تمرکز مفید باشند. توپ‌های ورزشی دستی ما اندازه مناسبی برای حمل هر جا که لازم است دارند و شکل خود را برای استفاده طولانی مدت حفظ می‌کنند. بتونه تراپی همچنین می‌تواند یک تسکین دهنده استرس و حس خوب باشد و غیر سمی و بی بو است و برای کودکان نیز انتخاب خوبی است.

آیا من به یک تقویت مچ دست نیاز دارم؟

بسیاری از کوهنوردان از تقویت کننده‌های مچ دست به عنوان بخشی از برنامه تمرینی خود استفاده می‌کنند. دلیل آن پیشگیری از آسیب و بخش دیگر افزایش عملکرد است، این باید به پاسخ به این سوال کمک کند. اگر تا به حال با آسیب انگشت یا فشار مکرر در ساعد یا عضلات دست دست و پنجه نرم کرده‌اید، باید یکی از این موارد را داشته باشید. جای تعجب نیست که افرادی که پنجه دست خوبی داشتند، سرعت حرکت بالاتری داشتند، به مراقبت کمتری نیاز داشتند و پس از ۲۵ سال بررسی اولیه، استقلال بدنی بیشتری داشتند.

راهنمای خرید حلقه تقویت مچ:

بهترین راه برای بهترین استفاده از زمان این است که چیزهایی را که می‌خواهید خریداری نمائید را فهرست کنید و قبل از تصمیم گیری همه عوامل را بسنجید. راه‌های زیادی وجود دارد که این پست می‌تواند به شما کمک کند تا این کار را انجام دهید و از خرید محصول اشتباه خودداری کنید. اگر به دلایلی عجله دارید، به قول ما عمل کنید تا زمانی که خواندن این پست را به پایان نرساندید، چیزی خریداری نکنید! این عوامل به شما در تصمیم گیری صحیح در هنگام خرید محصول کمک می‌کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید محصول به آن‌ها توجه کنید:

  • قیمت حلقه تقویت کننده مچ دست: چقدر حاضرید برای محصول جدید خود هزینه کنید؟ اگر با پرداخت پول بیشتر مشکلی ندارید، می‌توانید گران ترین گزینه را انتخاب کنید. با این حال، اگر بودجه محدودی دارید، مهم است که یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.
  • دوام محصول: قبل از خرید باید در نظر بگیرید که چسبندگی تقویت کننده شما چقدر دوام می‌آورد. سرمایه گذاری روی چیزی که دوام بیشتری داشته باشد تا خرید چیزی که پس از چند بار استفاده خراب می‌شود، همیشه بهتر است.
  • کیفیت محصول: قبل از خرید باید به کیفیت تقویت کننده مچ توجه کنید. یک محصول خوب دارای مواد با کیفیتی است که در طول ساخت و ساز استفاده می‌شود.
  • نام تجاری: شهرت برند یک محصول خاص نیز مهم است زیرا به شما می‌گوید که چقدر قابل اعتماد هستند و چگونه پشت محصولات خود ایستاده‌اند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کش ورزشی پیلاتس

نکات مهمی که هنگام خرید حلقه تقویت مچ دست باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. نظرات مشتریان را بررسی کنید: این یک راه عالی برای دانستن آن است که دیگران با تقویت کننده تجربه کرده‌اند. می‌توانید نظرات کاربران را در آمازون یا سایر وب‌سایت‌هایی که در آن کاربران می‌توانند نظرات خود را درباره یک محصول ارسال کنند، بررسی کنید. بهترین مکان برای جستجوی نظرات، آمازون است، که دارای یک سیستم رتبه بندی ستاره است که به شما ایده خوبی یا بدی یک محصول را می‌دهد. اگر نظرات کافی با رتبه بندی بد (کمتر از ۳ ستاره) وجود داشته باشد، احتمالاً ارزش خرید آن محصول را ندارد.
  2. به قیمت نگاه کنید: این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مهم است که صرفاً به قیمت یک چیز نگاه نکنید و تصمیم بگیرید که خیلی گران است. در عوض، شما باید قیمت‌ها را بین فروشندگان مختلف مقایسه کنید و ببینید کدام یک ارزش بیشتری برای پول ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، اگر محصول مشابهی را با قیمت ۱۰ دلار ارزانتر در جای دیگری پیدا کردید، ممکن است ارزش خرید از آن فروشنده را داشته باشد به جای اولین محصولی که با آن برخورد کردید.
  3. نوع محصول: انواع مختلفی از تقویت کننده‌های مچ دست وجود دارد که می‌توانید خریداری کنید. برخی ابتدایی هستند، در حالی که برخی دیگر پیشرفته می‌باشند. شما باید نوع محصول مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس محصولی را خریداری نمائید که متناسب با نیاز شما باشد. به عنوان مثال، اگر یک محصول ساده می‌خواهید، بهترین انتخاب یک محصول پایه است. با این حال، فرض کنید چیز پیشرفته تری می‌خواهید. در این صورت، بهتر است یک محصول گران قیمت تهیه کنید زیرا ویژگی‌های اضافی دارد.
  4. اندازه محصول: اندازه محصول همچنین هنگام انتخاب تقویت کننده مناسب برای خود یا شخص دیگری اهمیت دارد، زیرا افراد مختلف هنگام استفاده از محصولات خود نیازهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، اگر شخصی وجود دارد که از محصولات یا وسایل با اندازه بزرگ استفاده می‌کند، به چیزی بزرگتر از دیگران که از وسایل یا ابزارهای کوچکتر استفاده می‌کنند نیاز دارد. بنابراین مهم است که قبل از خرید هر محصول به سایز آن توجه کنید تا بتواند تمام نیازهای شما را از نظر اندازه برآورده کند.
  5. نام تجاری یا برند محصول: شما باید یک محصول مارک دار را خریداری کنید. زیرا قبل از خرید توسط افراد زیادی تست شده و اثربخشی آن ثابت شده است. برندها همچنین دارای ضمانت‌هایی برای تقویت کننده چسبندگی خود هستند تا اگر در مدت زمان گارانتی برای کالای جدید شما اتفاقی افتاد، بدون دردسر آن را تعمیر یا تعویض کنند.
  6. ماندگاری محصول: باید در نظر بگیرید که تقویت کننده پنجه دست چقدر دوام می‌آورد. این به این دلیل است که برای شما مهم است که چیزی خریداری می‌کنید که برای سال‌ها نیازهای شما را برآورده کند. اگر افراد زیادی از یک محصول خاص بدون هیچ مشکلی استفاده کرده‌اند، به این معنی است که بادوام است و می‌تواند هدف شما را به خوبی انجام دهد.
  7. سهولت در استفاده: هنگام خرید تقویت کننده مچ دست، از سهولت استفاده از آن اطمینان حاصل کنید تا پس از خرید در هنگام استفاده با آن مشکلی نداشته باشید. برخی از تقویت کننده‌های گرفتنی ممکن است عالی به نظر برسند اما برای سطح تخصص یا دانش شما در مورد آن‌ها بسیار پیچیده هستند. از کاربرپسند بودن محصول اطمینان حاصل کنید تا حتی افرادی که تجربه زیادی ندارند بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید حلقه تقویت مچ دست مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه حلقه تقویت مچ باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ حلقه تقویت مچ مدل FRZ13

حلقه تقویت مچ مدل FRZ13

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴.۵x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    سیلیکونی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    جنس: سیلیکونیابعاد: ۲x9x14.5 سانتی مترباعث افزایش قدرت انگشتان دستباعث نرمش و قدرت عضلات دستدارای سیلیکون بر روی محصول (مانع از تعریق بیش از حد)مناسب برای تقویت ماهیچه‌های انگشت، دست، ساعد و مچمناسب برای ورزشکاران (خانم ها و آقایان)مناسب برای بدنسازهازی و…بسیار راحت و سبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ حلقه تقویت مچ بتا مدل T24

حلقه تقویت مچ بتا مدل T24

مشخصات

  • ابعاد
    ۹*۴*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ حلقه تقویت مچ مدل ژله ای

حلقه تقویت مچ مدل ژله ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    برای استفاده در سه ناحیه بند انگشتان میتوان بکار برد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ حلقه تقویت مچ مدل ۱۱۰۰

حلقه تقویت مچ مدل 1100

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک منعطف
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ حلقه تقویت مچ و انگشت مدل FANTAAPLUS بسته ۶ عددی

حلقه تقویت مچ و انگشت مدل FANTAAPLUS بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x12x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون بهداشتی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    شش عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ حلقه تقویت مچ مدل ژله ای کد Grip

حلقه تقویت مچ مدل ژله ای کد Grip

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    برای استفاده در سه ناحیه بند انگشتان میتوان بکار برد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ حلقه تقویت مچ و ساعد دایمند اسپرت مدل گریپستر

حلقه تقویت مچ و ساعد دایمند اسپرت مدل گریپستر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ حلقه تقویت مچ بتا مدل ۰۱

حلقه تقویت مچ بتا مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x4x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    لاستیکی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ حلقه تقویت مچ دست کد cmpdayr444

حلقه تقویت مچ دست کد cmpdayr444

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ حلقه تقویت مچ تن زیب مدل ۹۰۱۴۵ بسته ۲ عددی

حلقه تقویت مچ تن زیب مدل 90145 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲×۸.۲×۸.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    لاستیک منعطف
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از لاستیک منعطف- طراحی شده برای تقویت عضلات مچ – وزن بسته‌بندی ۹۵ گرم- ابعاد بسته‌بندی ۹ × ۲۳ سانتی‌متر- دارای بسته‌بندی ۲ عددی- دارای برآمدگی روی هر حلقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ حلقه تقویت مچ مدل RHIN 9082

حلقه تقویت مچ مدل RHIN 9082

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلی وینل کلراید پلاستیک قابل انعطاف
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ حلقه تقویت مچ مدل A-B1835

حلقه تقویت مچ مدل A-B1835

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ حلقه تقویت مچ مدل ۹۷ مجموعه دو عددی

حلقه تقویت مچ مدل 97 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    شامل یک عدد حلقه بزرگ به ابعاد ۲.۵×۹.۵×۹.۵ و یک حلقه کوچک به ابعاد ۲x7x7

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ حلقه تقویت مچ رجال مدل ۱۳۰۰

حلقه تقویت مچ رجال مدل 1300

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    ژله ای
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ حلقه تقویت مچ بتا مدل pro 2024

حلقه تقویت مچ بتا مدل pro 2024

مشخصات

  • ضخامت
    ۱.۸ میلی‌متر
  • ابعاد
    ۹x9x1.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • جنس
    ترموپلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ حلقه تقویت مچ مدل اسنپ کد ۰۱

حلقه تقویت مچ مدل اسنپ کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ حلقه تقویت مچ مدل ژله ای کد Gripster

حلقه تقویت مچ مدل ژله ای کد Gripster

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۵x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    میتوان حتی بدون وارد کردن انگشتان دست داخل صفحه، بصورت ملایم حرکات ماساژ انگشتان را انجام داد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ حلقه تقویت مچ مدل M.R2000

حلقه تقویت مچ مدل M.R2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    سیلیکونبست فلزی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    به همراه بسته بندی اختصاصی شرکت POWERX1

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ حلقه تقویت مچ رجال مدل ۲۰۰۰

حلقه تقویت مچ رجال مدل 2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    لاستیک ژله ای
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    حلقه تقویت مچ رجال مدل ۲۰۰۰ مناسب برای بزرگسالانجنس ژله ای با مواد عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ حلقه تقویت مچ کد ۲۰۲۰

حلقه تقویت مچ کد 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲×۹×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – برای تقویت عضلات مچ-ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ حلقه تقویت مچ مدل Jelly

حلقه تقویت مچ مدل Jelly

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    با قرار دادن مکان بندهای انگشتان در داخل صفحه میتوان نیروی کشش را تغییر داد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ حلقه تقویت مچ مدل soft 3

حلقه تقویت مچ مدل soft 3

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد بکار رفته متناسب با پنجه اشخاص طراحی شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ حلقه تقویت مچ مدل آلفا دو جهته

حلقه تقویت مچ مدل آلفا دو جهته

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس
    لاستیک بهداشتی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ حلقه تقویت مچ مدل ISPS 2000

حلقه تقویت مچ مدل ISPS 2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    لاستیک ژله ای
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    رنگ :سبز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ حلقه تقویت مچ مدل mch06 بسته ۲ عددی

حلقه تقویت مچ مدل mch06 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ حلقه تقویت مچ مدل SR-9

 حلقه تقویت مچ مدل SR-9

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۵×۹.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • جنس
    لاستیک منعطف
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ حلقه تقویت مچ مدل بدنسازی رجال مدل ۱۱۰۰

حلقه تقویت مچ مدل بدنسازی رجال مدل 1100

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x18x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۸ گرم
  • جنس
    ژله ای
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ حلقه تقویت مچ مدل ۱۱۱۰۵

حلقه تقویت مچ مدل 11105

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴.۵x9x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    سیلیکونی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    جنس: سیلیکونیابعاد: ۲x9x14.5 سانتی مترباعث افزایش قدرت انگشتان دستباعث نرمش و قدرت عضلات دستدارای سیلیکون بر روی محصول (مانع از تعریق بیش از حد)مناسب برای تقویت ماهیچه‌های انگشت، دست، ساعد و مچمناسب برای ورزشکاران (خانم ها و آقایان)مناسب برای بدنسازهازی و…بسیار راحت و سبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ حلقه تقویت مچ بتا مدل T22

حلقه تقویت مچ بتا مدل T22

مشخصات

  • ابعاد
    ۹*۴*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ حلقه تقویت مچ رجال مدل ۱۱۰۰

حلقه تقویت مچ رجال مدل 1100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۵ × ۷.۵ × ۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از لاستیک منعطف- طراحی شده برای تقویت عضلات مچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید حلقه تقویت مچ دست در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رانر میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا