کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

تبر کوهنوردی، راهنمای خرید اینترنتی انواع تبر کوهنوردی و کمپینگ ارزان

هر آن‌چه در مورد خرید تبر کوهنوردی و کمپینگ نیاز است بدانید.

یکی از ابزار مهم و ضروری در ورزش کوهنوردی و کمپینگ تبر کوهنوردی است. این وسیله کاربرد فراوانی دارد، گاهی اوقات برای شکستن هیزم و چوب خشکی که در کوهستان پیدا می‌کنید، نیاز به یک وسیله برای جدا کردن و قطعه قطعه کردن چوب‌ها دارید. همان‌طور که می‌دانید چوب‌های تکه تکه شده را بهتر می‌توان به آتش کشید بنابراین شما برای درست کردن آتش باید چوب‌ها را به قطعات کوچک کوچک تقسیم کنید. تبر کوهنوردی و کمپینگ وسیله‌ای است که این کار را به راحتی و بدون کوچکترین میزان صرف انرژی بدنی انجام می‌دهد. این ابزار علاوه بر شکستن چوب، کارهای دیگری هم انجام می‌دهد.

شما ممکن‌ است در طبیعت گردی و کوهنوردی اقدام به شکار در فصل مناسب کنید. البته باید جزو حیوانات مجاز برای شکار باشد و از قبل مجوز رسمی آن را دریافت کرده باشید. برای قطعه قطعه کردن گوشت شکار و شکستن استخوان آن مطمئنا یک چاقو سفری کار شما را راه نمی‌اندازد. بنابراین شما نیاز به یک تبر کوهنوردی و کمپینگ دارید. تا به وسیله آن به راحتی گوشت شکار را به قطعات دلخواه برای پختن یا کباب کردن تقسیم کنید. تبر کوهنوردی و کمپینگ یک ابزار همه کاره است و کاربردهای فراوانی دارد که اگر بخواهیم تک تک آن‌ها را توضیح دهیم. مقاله چند صفحه‌ای شده و شما را خسته می‌کند. بنابراین بیشتر در مورد خرید این وسیله به شما توضیح می‌دهیم.

اگر شما هم اهل کوهنوردی و کمپینگ هستید و مدت زمان زیادی را به این کار اختصاص می دهید، احتمالا به این وسیله نیاز دارید، شاید یکی از دلایلی که این مطلب را جستجو کرده و مطالعه می‌کنید همین موضوع باشد. اگر قصد خرید تبر کوهنوردی و کمپینگ دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید. اصلا نگران نباشید. زیرا در این مقاله شما را با انواع تبر کوهنوردی آشنا کرده و نکات مهم در مورد خرید تبر کوهنوردی را به شما آموزش می‌دهیم.

تبر‌کوهنوردی‌ و کمپینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

تبر کوهنوردی و کمپینگ وسیله‌ای است که از جنس فلز با دسته چوبی یا فلزی ساخته می‌شود. از این وسیله علاوه بر تکه کردن و شکستن چوب درخت برای صعود از یخچال‌های برفی نیز استفاده می‌شود. در زمان‌های گذشته تبر یک وسیله جنگی برای حفاظت بوده که کوهنورد به وسیله آن می‌تواند در برابر حمله حیوانات وحشی هم از خود محافظت کند. شکارچیان مجاز و غیر مجاز هم از این وسیله یعنی تبر کوهنوردی و کمپینگ برای تکه کردن گوشت و استخوان شکار استفاده می‌ کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید استند و ساج سفری

تاریخچه استفاده از تبر:

تقریبا هزاران سال می‌شود که انسان از تبر به عنوان وسیله‌ای برای قطع درخت و جنگ افزار استفاده می‌کند. قدمت تبر به دوران پارینه سنگی بر‌می‌گردد یعنی زمانی که انسان‌های هوشمند به وسیله سنگ ابزار اولیه زندگی را برای خود می‌ساختند. یکی از این ابزار تبرهای سنگی بودند که دسته‌ای چوبی داشتند. در عصر آهن تبرهایی از جنس آهن، مس و مفرغ روی کار آمدند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به تبرهای امروزی داشتند. امروزه تبر تغییرات زیادی کرد و انواع مختلفی دارد یکی از این نمونه‌ها تبر کوهنوردی است که برای بالا رفتن از یخچال‌های طبیعی استفاده می‌شود.

انواع‌ تبرکوهنوردی ‌و کمپینگ:

  • تبر شکار حرفه‌ای: این نوع تبر در واقع یک وسیله شکار است که معمولا به سبک تبرهای باستانی ساخته می‌شود البته نه از جنس سنگ بلکه از جنس فلز با لبه تیز که کارایی آن را چند برابر نمونه سنگی می‌کند. شکارچی معمولا از فاصله نزدیک این تبر را به طرف شکار پرتاب می‌کند.
  • تبر جنگی: همان طور که می‌دانید، در زمان‌های گذشته تبر یک جنگ افزار بود که به منظور محافظت از جنگنده روی اسب استفاده می‌شد. زمانی که جنگنده به جنگجوی دیگر نزدیک می‌شد با تبر به طرف مقابل ضربه می‌زد و طرف مقابل را از پا در می‌آورد. امروزه هم خیلی از کسانی که به کوهنوردی می‌روند از تبر به عنوان یک سلاح سرد برای محافظت در برابر حمله حیوانات وحشی استفاده می‌کنند.
  • تبر چوب: شما برای ایجاد کمپ با کیسه‌خواب به عنوان چادر نیاز به تعدادی چوب دارید که می‌توانید آن را با تبر چوب قطع کنید. همچنین اختلاف دمای شبانه روز در کوهستان زیاد است و شب سردی را پشت سر خواهید گذاشت به همین دلیل بهتر‌ است، مقداری چوب برای آتش روشن کردن جمع آوری کنید. آتش حیوانات وحشی را نیز در تاریکی شب از شما دور می‌کند.
  • تبر یخ نوردی: کسانی هستند که علاقه زیادی به صخره نوردی دارند. این افراد برای صعودهای زمستانه از یخچال‌های طبیعی از یک چکش یا تبر مخصوص استفاده می‌کنند که به آن تبر یخ نوردی گفته می‌شود. صخره نورد با ضربه زدن تبر به دیواره یخچال آن را در یخ فرو کرده و از یخچال بالا می‌رود.
  • تبر وایکینگ: احتمالا نام وایکینگ‌ها برای شما آشنا باشد و داستان آن را شنیده باشید و یا فیلم و کارتون آن را تماشا کرده باشید. نوعی تبر مخصوص که در دست وایکینگ‌ها دیده می‌شود و از آن به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کردند. این تبر امروزه هم طرفداران زیادی دارد و به علت داشتن شکل و شمایل خاص طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

ویژگی‌های تبر کوهنوردی‌ و کمپینگ خوب:

  1. یک تبر کوهنوردی و کمپینگ خوب باید دارای وزن مناسبی باشد. نه خیلی سنگین باشد که به سلامتی شما آسیب بزند و نه خیلی سبک باشد که انرژی لازم جهت پرتاب به طرف شکار را نداشته باشد.
  2. تبر کوهنوردی خوب باید دارای یک لبه تیز و مقاوم در برابر کج شدن باشد. بهترین نمونه تبر شکاری تبری با لبه‌های فولادی و استیل ضد زنگ است.
  3. خوش دست بودن یکی از ویژگی‌هایی است که یک تبر کوهنوردی خوب می‌تواند داشته باشد. اگر تبر کوهنوردی و کمپینگ شما از نوع خوش دست باشد به راحتی می‌توانید با آن کار خود را انجام دهید بدون اینکه خسته شوید.
  4. بهترین نوع دسته تبر کربن فشرده است. زیرا دسته چوبی شکننده می‌باشد و امکان شکستن و پوسیدن آن به دور از انتظار نیست. دسته فلزی هم سنگین و خشک است و در اثر ضربه زدن، دست شما دچار تاول زدگی می‌شود.
  5. تبرهای خوب و باکیفیت از امنیت بالایی برخوردارند به طوری که به راحتی روی کمر کوهنورد غلاف می‌شوند و امکان گم کردن آن‌ها به صفر می‌رسد. همچنین در دسترس بوده و راحتی آن را بر می‌دارید. لبه آن دارای روکش حفاظتی است که مانع از آسیب دیدن بدن شما با لبه تیز تبر می‌شود.

بهترین مارک تبر کوهنوردی و کمپینگ:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تبر کوهنوردی و کمپینگ به شما معرفی کنیم. بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و شاید در حق خیلی از برند‌های مخصوص هم مقداری بی‌انصافی کرده ‌باشیم. به دلیل اینکه وظیفه اصلی سایت ما معرفی و راهنمای خرید یک محصول خاص است. بنابراین به شما عزیزان لیستی از بهترین برندهای تولید کننده تبر شکاری را جمع آوری کرده‌ایم.

  • تبر شکاری ای زد دی تایتان
  • تبر شکاری ایران پتک
  • تبر شکاری نووا
  • تبر شکاری فولادی احمد
  • تبر شکاری فیسکارس
  • تبر شکاری باهکو
  • تبر شکاری سامکو
  • تبر شکاری وینکس
  • تبر شکاری بهرامی زنجان
  • تبر شکاری ورتکس
  • تبر شکاری استرانگ
  • تبر شکاری آنو

قیمت تبر کوهنوردی و سفر:

فاکتورهای مختلفی قیمت تبر سفری را مشخص می‌کند. یکی از آن‌ها وزن تبر می‌باشد. هرچه تبر شما سنگین‌تر باشد قیمت آن نیز گران‌تر است. جنس دسته تبر روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال: تبرهای دسته چوبی ارزان‌تر از نمونه‌های دسته فلزی می‌باشند. جنس لبه تبر هم در قیمت گذاری تبر نقش به سزایی دارد. اگر تبر شما از فولاد و استیل ضد زنگ ساخته شده باشد قیمت بالاتری دارد زیرا طول آن آن بیشتر است. در انتهای مطلب قیمت‌های بروز انواع تبر کوهنوردی را می‌توانید دریافت نمایید.

راهنمای خرید تبر کوهنوردی و کمپینگ:

داشتن تجربه و مهارت در مورد خرید هر محصولی راز موفقیت یک خرید موفق است. پس اگر شما می‌خواهید که یک خرید موفق داشته باشید و کلاه سرتان نرود باید یک سری نکات را در مورد آن وسیله بدانید. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی یادگیری هر کار و مهارتی بسیار ساده است. به عنوان مثال شما می‌توانید با جستجو کردن در اینترنت اطلاعات کافی در مورد خرید یک محصول خاص را به راحتی به دست آورید. به همین دلیل ما در این مطلب به شما نکات مهمی را که هنگام خرید تبر کوهنوردی و کمپینگ باید بدانید را به شما عزیزان به صورت کاملا رایگان توضیح می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چفیه عربی و فلسطینی

نکات مهم هنگام خرید تبر کوهنوردی و کمپینگ:

  1. وزن تبر: قبل از هر کاری به وزن تبر توجه داشته باشید. شما باید با توجه به توان بدنی خود وزن تبر خود را انتخاب کنید. اگر وزن تبر بیشتر از توان بدنی شما باشد، می‌تواند آسیب‌های زیادی به بدن شما وارد نمایید. پس حتما موقع خرید تبر وزن آن را مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.
  2. جنس تبر: به جنس تبر هم توجه داشته باشید. اگر یک تبر خوب و باکیفیت می‌خواهید، بهتر است نمونه‌هایی را انتخاب کنید که بدنه آن‌ها از فولاد و استیل ضد زنگ ساخته شده است، البته لازم به ذکر است که قیمت آن‌ها در برابر تبرهای آهنی مقداری گران‌تر است. اگر تبر شما از جنس مقاومی ساخته نشده باشد، لبه آن در اثر برخورد با چوب و غیره تاب برداشته و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  3. جنس دسته: همان طور که می‌دانید دسته تبرهای کوهنوردی و کمپینگ یا از فلز ساخته می‌شوند یا از چوب و پلاستیک. اگر شما به دسته‌ای محکم نیاز دارید در دسته‌های چوبی به سراغ دسته چوب گردو و بلوط بروید و در دسته‌های فلزی به سراغ دسته‌های فولادی بروید. دسته‌های فلزی مقاومت چندانی ندارند و بعد از چند بار استفاده شکسته شده و کارایی خود را از دست می‌دهند.
  4. طول دسته تبر: هرچه اندازه دسته تبر بلندتر باشد شما برای ضربه زدن انرژی کمتری مصرف می‌کنید و کمتر خسته می‌شوید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که دسته بلند به فضای بیشتری نیاز دارد و جا‌به‌جایی تبر را با مشکل مواجه می‌کند. داشتن دسته کوتاه هم امتیازات مربوط به خود را دارد. به عنوان مثال: اگر به دنبال ضربه‌های دقیق تر هستید تبرهای دسته‌ کوتاه برای شما مناسب‌تر می‌باشند.
  5. غلاف تیغه: برخی مدل‌ها داری یک قسمت غلاف تیغه هستند. یعنی شما بعد از انجام کار تبر را در جای مخصوص آن قرار می‌دهید که یک غلاف از تیغه آن محافظت می‌کند. اگر تیغه تبر درون غلاف مخصوص قرار نگیرد در اثر تماس با رطوبت هوا دچار زنگ زدگی می‌شود. البته تبرهای دارای تیغه ضد زنگ نیازی به استفاده از غلاف تیغه ندارند.
  6. قیمت تبر: قیمت همیشه به خرید شما سمت و جهت می‌دهد. قبل از هر کاری مشخص کنید که برای خرید تبر کوهنوردی چه میزان قرار است بپردازید. با مشخص کردن مقدار بودجه خیلی از مدل‌هایی که در رنج قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند در نتیجه کار انتخاب برای شما آسان‌تر می‌شود.
  7. نوع تبر: همان طور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد، تبر کوهنوردی و کمپینگ انواع مختلفی دارد که شما با توجه به نوع استفاده خود می‌بایست یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. اگر نوع تبر خود را به درستی انتخاب کنید به راحتی و بدون هیچ زحمتی می‌توانید کار خود را انجام دهید. زیرا تبر شما دقیقا برای همان کار ساخته شده است.

روش نگهداری از تبر کوهنوردی و کمپینگ:

  • اگر دسته تبر شما چوبی است قبل از استفاده آن را چند ساعت درون آب قرار دهید. این کار مقاومت دسته را چند برابر کرده و باعث می‌شود به راحتی از تبر جدا نشود.
  • اگر از تبر آهنی استفاده می‌کنید، حتما بعد از پایان کار تبر خود را با یک پارچه تمیز خشک کرده و درون غلاف مخصوص قرار دهید. زیرا رطوبت باعث زنگ زدگی تبر شما می‌شود.
  • اگر تبر شما از نوع چوب است حتما باید از آن برای بریدن چوب استفاده نمایید. ضربه زدن به سنگ و فلز با تبر مخصوص چوب به تیغه تبر آسیب جدی وارد می‌کند.
  • همیشه تبر خود را بعد از کار در محیط خشک نگهداری کنید. زیرا اگر تبر شما از نوع فولاد و استیل ضد زنگ هم که باشد رطوبت به دسته آن آسیب وارد می‌کند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید تبر کوهنوردی و کمپینگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای تبر کوهنوردی و کمپینگ ارزان، پرقدرت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تبر سفری دینگشی مدل WP-600

تبر سفری دینگشی مدل WP-600

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولادی
  • ابزارها
    چاقو
  • جنس دسته
    پلاستیک سخت
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰
  • سایر توضیحات
    طول دسته : ۳۴ سانتی متر /جنس دسته : فایبرگلاس /وزن : ۶۰۰ گرم /مناسب برای سفر و کار با چوب /ساخته شده از بهترین نوع کربن استیلدارای لبه بسیار تیز /دسته مقاوم و ضد لغزش از جنس فایبرگلاس /

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تبر سفری کلمبیا مدل KA1

تبر سفری کلمبیا مدل KA1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۱۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    قدرت تخریب بالاجنس غلاف چرم جنس آلیاژ فولاد آب کاری شده و مقاوم در برابر ضربهجنس دسته چوب پیچ شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تبر سفری زدهانتر مدل SIBAJ

تبر سفری زدهانتر مدل SIBAJ

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x20x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۲۰۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    ضخامت ۴ میلمیتردارای غلافجنس آلیاژ فولاد با سختی ۵۲ راکورجنس دسته چوب پیچ شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تبر سفری مدل طبیعت گردی کد z7

تبر سفری مدل طبیعت گردی کد z7

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x20x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۶۰ گرم
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تبر سفری مدل تبر سفری مدل AXE022

تبر سفری مدل تبر سفری مدل AXE022

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ابزارها
    قلاب کمری
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیحات تکمیلی
    دسته یک تکه با تیغه و پوشیده شده با دو تکه چوب از جنس گردودارای حکاکی هابی با طرح اژدهاکه علاوه بر زیبایی، خاصیت ضد عرق کردن دست و لغزش به تبر داده استرنگ تیغه و دسته :مشکی کوره ای با خاصیت ضدخشدارای کاربردی دو کاره۱- تیغه تبر بسیار تیز که هم بعنوان تبر و هم ساطور قابل استفاده است۲- لبه تیشه مانند برای حفر زمین و در آوردن گیاهان و شکستن سنگ و یخدارای غلاف کمر بندی ،از جنس چرم مصنوعی مرغوب، با پرچ های محافظ ، برای جلوگیری از پاره شدن آن در اثر تیزی تیغه های تبرطول کل تبر : ۴۰ سانتاندازه لبه برنده تیغه: ۱۲ سانتعرض کل تیغه: ۱۶ سانتوزن تبر : ۷۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تبر سفری فیسکارس مدل Solid camping axe A5

تبر سفری فیسکارس مدل Solid camping axe A5

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x26.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۵ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۲۶۲ میلی متر
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    طول کامل: ۲۶.۲ سانتیمتر – دارای تکنولوژی فایبرکامب – دارای سوراخی در انتهای دسته برای عبور بند یا ریسمان – کشور سارنده: فنلاند – دارای غلافی پلاستیکی -دسته تبر با بافتی دانه دار، باعث افزایش چسبندگی دست به دسته میشود.- انحنای ته دسته نیز از سر خوردن و در رفتن تبر از دست جلوگیری می کند.- غلافی از جنس پلاستیک سخت و دارای قفل پیچی، از تیغه به طور کامل حفاظت می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تبر سفری مدل MP-600

تبر سفری مدل MP-600

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x16x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تبر سفری ابزارالات ایران مدل max5

تبر سفری ابزارالات ایران مدل max5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۲۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فنر
  • ابزارها
    چاقو
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تبر سفری مدل HG800G

تبر سفری مدل HG800G

مشخصات

  • ابعاد
    طول ۳۳X16X3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷۶ گرم
  • ابزارها
    چوب پنبه بازکن
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تبر ۸۰۰ گرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تبر سفری زدهانتر مدل ۲۲۳۹

تبر سفری زدهانتر مدل 2239

مشخصات

  • ابعاد
    ۹×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تبر سفری زدهانتر مدل SOBASI

تبر سفری زدهانتر مدل SOBASI

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x15x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد سختکاری شده
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    -طول ۲۹سانتیمتر-دارای غلاف-جنس دسته چوب -فولاد سختکاری شده مقاوم و کند نشدنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تبر سفری مدل KING-8

تبر سفری مدل KING-8

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x15x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۸۰ میلی متر
  • پهنا
    ۱۴ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد crv2
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تبر سفری ابزارالات ایران مدل mhp2

تبر سفری ابزارالات ایران مدل mhp2

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۳۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فنر
  • ابزارها
    چاقو
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تبر سفری مدل Z-10

تبر سفری مدل Z-10

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۷ میلی متر
  • پهنا
    ۱۴ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد فنر
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    دو عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تبر سفری مدل زنجان کد H-1

تبر سفری مدل زنجان کد H-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد فنر
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تبر سفری مدل طبیعت گردی کد ۰۷

تبر سفری مدل طبیعت گردی کد 07

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x35x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تبر سفری مدل AXE033

تبر سفری مدل  AXE033

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۴۵ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۲۰ میلی متر
  • ابزارها
    قلاب کمری
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    جنس تیغه از فولاد فنر آبدیده ۵۱۶۰ مرغوب، ضد زنگ و ضد خوردگیطول دسته: ۴۵ سانتیمتردارای تیغه سنگ‌زنی شده و حرارت‌دیدهدارای لبه سنگ شکن دسته‌ی فولادی بسیار محکم و با کیفیتدارای کاور بسیار مفاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تبر سفری توماهاوک مدل Typic

تبر سفری توماهاوک مدل Typic

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x21x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تبر سفری زدهانتر مدل ۰۹۴۱

تبر سفری زدهانتر مدل 0941

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۲۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد آب دیده ضد زنگ و کند نشدنی
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تبر سفری زدهانتر مدل ۰۲۳۹

تبر سفری زدهانتر مدل 0239

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۱۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد آب دیده ضد زنگ و کند نشدنی
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تبر سفری مدل AXE077

تبر سفری مدل AXE077

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۲۰۰ میلی متر
  • ابزارها
    قلاب کمری
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    تیغه از جنس فولاد فنر چکش کاری شده ، حرارت دیده و آبدیده طول دسته : ۶۰ سانتیمتر طول تیغه : ۱۶ تا ۱۷ سانتیمتر عرض تیغه : ۱۶ تا ۱۷ سانتیمتر دارای سوراخ انتهای دسته ، جهت آویز و عبور بنددارای غلاف برزنتی مقاوم و سبک با آویز دوشی و مخصوص استفاده کمربند دسته چوبی و لاک خورده و حکاکی شده، بسیار محکم و با کیفیتدارای جای انگشت ، جهت سهولت کار یک دست با تبرجنس دسته : چوبطول دسته : ۶۰ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تبر سفری مدل زنجان کد B-10

تبر سفری مدل زنجان کد B-10

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x15x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تبر سفری اینکو مدل HAX0206008

تبر سفری اینکو مدل HAX0206008

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x15x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۴۰ گرم
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    تبر ۶۰۰ گرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چاقو و تبر سفری توماهاوک مدل Tita

چاقو و تبر سفری توماهاوک مدل Tita

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x14x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۴۳ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    دو عدد
  • تعداد عملکرد
    دو عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    -فولاد مقاوم-جنس دسته چوب -غلاف از جنس چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تبر سفری زد هانتر مدل F99

تبر سفری زد هانتر مدل F99

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹×۱۴.۵x.03 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تبر سفری مدل T4

تبر سفری مدل T4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x15x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • تعداد ابزار
    دو عدد
  • تعداد عملکرد
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تبر سفری توماهاوک مدل VIKI

تبر سفری توماهاوک مدل VIKI

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x22x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای غلاف از جنس چرم فولاد سخت کاری شده مقاومدولبهپرقدرت و مخرب گرطول ۴۵سانتیمترطول دسته ۲۰ سانتیمتروزن ۸۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تبر سفری توتال مدل THT788006

تبر سفری توتال مدل THT788006

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x15x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۴۰ گرم
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تبر سفری گربر مدل M4

تبر سفری گربر مدل M4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x15x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۶۶ میلی متر
  • پهنا
    ۲ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    ساده
  • ابزارها
    قلاب کمری
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    پلاستیک سخت
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تبر سفری زدهانتر مدل ۰۱۹۸

تبر سفری زدهانتر مدل 0198

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۲۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد آب دیده ضد زنگ و کند نشدنی
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تبر کوهنوردی و کمپینگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتبال پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا