کتاب و لوازم تحریر

ذره بین، راهنمای خرید اینترنتی بهترین ذره بین قوی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ذره بین باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

وقتی کسی به یک ذره بین فکر می‌کند، تمایل دارد به سبک بزرگ عدسی شرلوک هلمز فکر کند. با این حال، برای استفاده واقعی، شما یک ذره بین سبک و قدرتمند می‌خواهید که دارای اپتیک بی عیب و نقص و استفاده از آن ساده باشد. ذره‌بین‌ها با فوکوس کار می‌کنند. هرچه بزرگنمایی ذره‌ بین بیشتر باشد، چشم و جسم شما باید به لنز نزدیکتر باشد. محصولات کم مصرف در خواندن متن عالی هستند، ذره‌بین‌های متوسط معمولاً برای سنگ‌ها تمبرها و دستگاه‌های با قدرت بالا برای سنگ‌های قیمتی و بررسی جزئیات بسیار ظریف استفاده می شوند. بزرگنمایی بیشتر لزوما بهتر نیست، شما به بزرگنمایی مناسب برای کار مورد نظر خود نیاز دارید. ذره‌بین‌های پرقدرت مانند لوپ‌های جواهرات به شما نیاز دارند که دقیقاً نزدیک ذره‌ بین باشید، اما معمولاً برای خواندن مناسب نیستند.

اگر با مشکلات کم بینایی دست و پنجه نرم می‌کنید یا شاید سرگرمی‌ای دارید که نیاز به ذره بین دارد، احتمالاً در مورد یک چیز کنجکاو هستید. چگونه یک ذره بین با کیفیت را انتخاب کنیم؟ در حالی که انتخاب ذره بین به هیچ وجه کار دشواری نیست، اما همچنان ضروری است که چند نکته کلیدی را بدانید که به شما کمک می‌کند تا در مسیر صحیح شروع کنید. با سال‌ها فعالیت در این صنعت، تولید و توزیع ذره‌بین، لنزها و وسایل کمک بینایی ضعیف در هر شکل و اندازه، در اینجا چیزی است که می‌توانیم در مورد این موضوع به شما بگوئیم. بنابراین، چگونه یک ذره بین را انتخاب می‌کنید؟ انتخاب ذره بین به چند جزء مهم بستگی دارد. ابتدا باید مشخص کنید که برای انجام چه سرگرمی یا کاری به کمک بینایی نیاز دارید تا به شما کمک کند. در مرحله دوم، شما باید در مورد سطوح بزرگنمایی ایده آل خود تصمیم بگیرید تا مطمئن شوید که ذره بین مناسب را انتخاب کرده‌اید.

ذره بین چیست و چه کاربردی دارد؟

وسیله‌ای است که از یک عدسی ساخته می‌شود و از ان برای بزرگنمایی متن یا قسمت خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای از این وسیله برای متمرکز کردن نور خورشید در یک نقطه برای روشن کردن آتش استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چراغ مطالعه

نحوه استفاده از ذره بین:

لنز را در کنار چشمان خود نگه دارید در حالی که جسم را حدود چند سانتی متر به صورت خود نزدیک می‌کنید، ایده این است که توجه خود را از طریق لنز ذره‌بین متمرکز کنید. همانطور که از طریق عینک نگاه می‌کنید. اگر به طور معمول از عینک استفاده می‌کنید، باید آن را به چشم داشته باشید. ذره بین آستیگماتیسم را نیز تصحیح نمی‌کند.

انواع ذره بین موجود در بازار:

در هنگام خرید از مجموعه کیمیک به این فکر کنید که چه چیزی برای استفاده شما بهتر است. در اینجا یک مرور مختصر از انواع مختلف ارائه شده است.

  1. ذره‌بین‌های ایستاده یا هندزفری: ذره‌بین‌های ایستاده برای خواندن کتاب، مجلات یا صفحات سهام و برای برخی از کارهای نوشتن مفید هستند. از آنجایی که روی صفحه قرار می‌گیرند و نیازی به نگه داشتن ندارند، برای کسانی که لرزش دارند یا افرادی که قدرت کافی برای نگه داشتن ذره‌بین دستی را برای مدت طولانی ندارند ایده آل هستند.
  2. ذره‌بین‌های ویدئویی: ذره‌بین‌های ویدیویی دستگاه‌های بزرگ‌نمایی الکترونیکی هستند که در طرح‌های رومیزی و دستی موجود می‌باشند و به شما این امکان را می‌دهند تا تصویر شی مورد مشاهده را تغییر دهید. رنگ متن (مثلاً حروف سفید روی پس‌زمینه سیاه)، روشنایی و کنتراست را می‌توان به راحتی تنظیم کرد تا شی یا متن را راحت‌تر ببینید. ذره‌بین‌های ویدئویی سطوح زیادی از بزرگنمایی را از ۱.۵x تا ۵۰x ارائه می‌کنند. ذره‌بین‌های ویدئویی قابل حمل به اندازه کافی کوچک و سبک هستند که می‌توان آن‌ها را به مدرسه، آزمایشگاه‌های کامپیوتر یا مراکز سالمندان برد.
  3. ذره‌بین‌های دستی: ایده آل برای خواندن منوها، برچسب قیمت، مواد تشکیل دهنده یا نسخه می‌باشند. آن‌ها در طرح‌ها و بزرگنمایی‌های بسیار متنوعی موجود هستند. بسیاری از آن‌ها برای تامین نور اضافی روشن می‌شوند.
  4. ذره‌بین‌های لوپ: لوپ (به انگلیسی Loop تلفظ می‌شود) یک ذره بین تاشو یا ایستاده کوچک (از قطر ۱۲ میلی‌متر تا ۲۱ میلی‌متر) با بزرگنمایی بالا (معمولاً حدود ۱۰ برابر) است که در یک کیس جمع می‌شود یا بسیار کوچک می‌باشد. جواهرسازان از آن‌ها برای خواندن علائم کوچک استفاده می‌کنند و اغلب به آن‌ها لوپ جواهرسازی می‌گویند.
  5. نورپردازی: نورپردازی در زمانی که نور ضعیف است، مانند اتاق‌های حراج و در شب، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. نور خوب بین ذره‌بین و جسم، وضوح را با کاهش سایه‌ها و بهبود کنتراست افزایش می‌دهد، بنابراین اگر از دید ضعیف رنج می‌برید، یک مدل روشن کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

چگونه ذره بین ها می‌توانند به کم بینایی کمک کنند؟

با افزایش سن، بسته به مدت زمان زندگی ما ممکن است درجاتی از کم بینایی اجتناب ناپذیر باشد. این به این دلیل است که پیری به خودی خود منجر به تخریب آهسته سلول‌های حساس به نور در شبکیه چشم شما می‌شود، جایی که پردازش بینایی رخ می دهد. بزرگنمایی زمانی لازم است که در قسمت مرکزی شبکیه چشم به نام ماکولا، ناحیه‌ای از چشم که قادر به دیدن حروف کوچک است، از دست دادن بینایی را تجربه کنید. یک ذره‌بین به شما این امکان را می‌دهد تا حدی لکه زرد آسیب دیده را با کمک به شما در استفاده بیشتر از شبکیه سالم اطراف ناحیه آسیب دیده برای ایجاد تصاویر بصری جبران کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز تحریز

نکات مهمی که هنگام خرید ذره بین باید در نظر بگیرید:

همه ذره‌بین‌ها بزرگ‌نمایی و ویژگی‌های مشابهی را ارائه نمی‌کنند، بنابراین باید بسته به کار یا پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید، محصول را با دقت انتخاب کنید. قبل از نهایی کردن خرید، مطمئن شوید که این راهنما را مرور کرده‌اید، که شامل عواملی که باید در نظر گرفته شود باشد، مزایای آن و برخی سوالات متداول است. اکنون، بیائید به جزئیات این موضوع بپردازیم که در هنگام خرید بهترین ذره‌بین چه عواملی را باید در نظر گرفت.

جنس لنز:

شیشه، پلاستیک و اکریلیک مواد متداول مورد استفاده در ساخت لنز ذره‌بین هستند. در میان آن‌ها، ذره‌بین‌هایی که از لنزهای شیشه‌ای استفاده می‌کنند کیفیت و وضوح بهتری نسبت به همتایان خود ارائه می‌دهند. در حالی که لنزهای اکریلیک بزرگنمایی را افزایش می‌دهند و نسبت به لنزهای شیشه‌ای مقرون به صرفه هستند. بنابراین، قبل از خرید ذره‌بین هدبند، دوام و استحکام لنز را بررسی کنید تا با نیازهای شما مناسب‌تر باشد.

در اینجا توضیح مفصلی در مورد این انواع رایج مواد لنز ارائه شده است که شامل جوانب مثبت و منفی است.

  • شیشه: تصاویر متمایز و واضح توسط لنزهای ذره‌بین شیشه‌ای ارائه می‌شود. شیشه با چگالی بالا و سایر خواص جدایی ناپذیر خود، اجازه می‌دهد نور به راحتی از آن عبور کند. بنابراین، بادوام و مقاوم در برابر خش است و کیفیت نوری برتری نسبت به همتایان خود ارائه می دهد. با این حال، اشکال اصلی آن این است که در دست سنگین‌تر هستند، به راحتی خرد می‌شوند و گران‌تر از سایر لنزهای ذره‌بین می‌باشند.
  • اکریلیک: لنزهای ذره‌بین اکریلیک وزن سبک‌تر، مقرون به صرفه تر، کار با آن آسان، مقاوم در برابر خش و شفافیت بدون اعوجاج هستند. آن‌ها به راحتی به عنوان عدسی شیشه‌ای شکسته نمی‌شوند. علاوه بر این، آن‌ها در برابر هرگونه آسیب ناشی از تاب برداشتن یا ضربه مقاومت دارند. آن‌ها با اجازه دادن به لنزهای کمکی برای کار در مناطق کوچک، بزرگنمایی افزایش یافته‌ای را ارائه می‌دهند. با این حال، اشکال اصلی آن این است که آن‌ها وضوح مشابهی را با لنزهای شیشه‌ای ارائه نمی‌دهند.

قابلیت تعویض لنزها:

تقریباً همه ذره‌بین‌ها قابلیت تعویض لنزها را دارند، در حالی که برخی از مدل‌ها دارای لنزهای ثابت هستند. بنابراین، بررسی اینکه آیا مدلی که انتخاب می‌کنید، لنز قابل تعویض یا لنز ثابت ارائه می‌دهد، حیاتی است. یک محصول با لنزهای متعدد کنترل سطح بزرگنمایی را که برای کار نیاز دارید فراهم می کند. به عنوان مثال، هر زمان که به بزرگنمایی بیشتری نیاز داشتید، لنز را تغییر دهید (مانند ۲X به ۳X).

برخی از مدل‌های درجه یک یا رده بالا دارای یک لنز کشویی هستند که به سرعت و به راحتی سطوح بزرگنمایی را از لنز داخلی خود تغییر می‌دهد. این یک ویژگی راحت است به جای اینکه هر زمان که می‌خواهید لنز را تغییر دهید. با این حال، برخی از مدل‌ها به شما امکان تعویض لنز را می‌دهند، که برای انجام اهداف مختلف باید آن‌ها را جداگانه با قیمت کمی بالاتر خریداری کنید.

قدرت بزرگنمایی:

سطح بزرگنمایی تعیین می‌کند که در صورت بزرگنمایی، آیتم یا شیء چقدر بزرگ به نظر می رسد. یک ذره‌بین با یک سطح بزرگنمایی به شما اجازه نمی‌دهد طیف وسیعی از فعالیت‌ها را انجام دهید. بنابراین، شما باید مدلی را انتخاب کنید که قدرت بزرگنمایی کافی برای انجام سریع و کارآمد کارتان را ارائه دهد.

سطح بزرگنمایی اکثر آن‌ها از ۲X تا ۶X متغیر است، در حالی که برخی از مدل‌ها بزرگنمایی ۱۰X یا زیاد را ارائه می‌دهند، که به این معنی است که آیتم ۱۰ برابر بزرگتر به نظر می‌رسد.

به عنوان مثال، یک تکنسین حرفه‌ای برای کار با این موارد کوچک به مدلی با قدرت بزرگنمایی حدود ۳.۵X نیاز دارد، در حالی که علاقه مندانی که روی مینیاتور کار می‌کنند به مدلی با قدرت بزرگنمایی بین ۱X تا ۲.۵X نیاز دارند. از این رو، مدلی را خریداری کنید که با مجموعه‌ای از لنزها سازگار باشد که میزان بزرگنمایی لازم را برای انجام کارهای مختلف ارائه می‌دهد.

نوع برق:

ال‌ای‌دی‌ها با هر ذره‌بینی موجود هستند که برای کارکردن به باتری نیاز دارند. در اینجا، می‌توانید گزینه‌های زیادی را پیدا کنید که دارای پشتیبانی از باتری AAA هستند که به راحتی در بازار موجود است و با توجه به اینکه می‌توانند مجموعه‌ای از چراغ‌های LED را روشن کنند، زمان پشتیبان‌گیری بالایی را ارائه می‌دهند.

گزینه‌های دیگری مانند ساخت باتری‌های قابل شارژ وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا باتری را بدون خرید باتری جداگانه شارژ کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که باتری‌های قابل شارژ زمان پشتیبان گیری نسبتاً کمتری دارند.

وضوح:

علاوه بر تنظیم قدرت بزرگنمایی مناسب، باید بررسی کنید که آیا لنز آن دید واضحی را ارائه می دهد که محدوده وسیعی از جسم را پوشش می‌دهد یا خیر. برای این کار، باید به دنبال لنزی باشید که از مواد بادوام و ضد خش ساخته شده باشد و همچنین نقطه کانونی را محدود نکند.

اکثر مردم ترجیح می‌دهند لنزهای اکریلیک درجه نوری را خریداری کنند، که باعث ایجاد اعوجاج نمی شوند و به شما اجازه نمی‌دهند فاصله کانونی و زاویه لنزها را برای کار مناسب تغییر دهید. این شما هستید که باید هنگام استفاده و نگهداری از لنزها به درستی از آن‌ها مراقبت کنید. بنابراین، باید نظرات محصول را به طور کامل بررسی کنید تا بدانید که آیا برای برداشتن و چسباندن لنزها به راحتی طراحی شده است یا خیر.

نورپردازی:

هنگامی که در شب با این ذره‌بین‌ها کار می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم مدلی را انتخاب کنید که دارای نور داخلی است. اکثر مدل‌ها نوری برای افزایش بهره وری ارائه نمی‌دهند. با این حال ارزش در نظر گرفتن ویژگی‌ای را دارد که به شما این امکان را می‌دهد اشیاء مینیاتوری را بهتر ببینید و فضای کار را سبک تر کند.

علاوه بر این، نور شما باید بین نقطه و سیل تعادل داشته باشد تا نور یکنواخت پخش شود. کارشناسان پیشنهاد می‌کنند ذره‌بینی را انتخاب کنید که چراغ‌های LED را ارائه می‌دهد که روشنایی مؤثر، پخش مناسب و مصرف انرژی کمتری را نسبت به سایر انواع لامپ ارائه می‌دهد. به خصوص چراغ های LED قابل تنظیم که نه تنها روشنایی را سفارشی می‌کنند، بلکه به کاربر اجازه می‌دهند با خیال راحت زاویه (کج و حرکت) را تغییر دهد تا دقیقاً روی نقطه تمرکز کند و به راحتی روشن یا خاموش شود.

راحتی:

یکی دیگر از عوامل کلیدی که باید در نظر بگیرید، راحتی استفاده از ذره‌بین قبل از خرید آن است. از آنجایی که آن را روی سر می بندید، باید اطمینان حاصل کنید که بند شما برای مدت طولانی راحت است تا زمانی که کار را با موفقیت به پایان برسانید.

مدل‌های مختلف طرح‌ها و شکل‌های نواری متفاوتی دارند. آن مدل‌ها را در فروشگاه فروشنده خود امتحان کنید تا گزینه کاملا مناسب را بدانید. هر زمان که آن را در دست می‌گیرید باید به راحتی در دست گرفته شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ذره بین مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه ذره بین ارزان و باکیفیت با ماندگاری بالا موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ذره بین مدل JM509-A

ذره بین مدل JM509-A

مشخصات

  • ابعاد:
    ۹۰x90x400 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱۵ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۶ برابر
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • ساختار بدنه
    فلز
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۹۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۴ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ذره بین مدل coldlight

ذره بین مدل coldlight

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x200x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • بزرگنمایی
    ۱۵ برابر
  • نور کمکی
    White LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ذره بین مدل M60

ذره بین مدل M60

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۴۰x60x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ذره بین مدل ۶۹۰۲AB

ذره بین مدل 6902AB

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۹۰ × ۸۰ × ۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۴۵x برابر
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۷۵ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۳X برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۱۰ تا ۲۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ذره بین مدل AB3L کد ۶۹۰۲

ذره بین مدل AB3L کد 6902

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۹۰x85x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۴۵ برابر
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۷۰-۲۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۶ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۴۰ تا ۶۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    ۳ عدد باتری نیم قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ذره بین مدل ۱۰۰mm

ذره بین مدل 100mm

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲*۱۰*۱۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۱۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۹۰ تا ۱۲۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۴ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲۰ تا ۴۰ برابر
  • اقلام همراه
    دارای جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ذره بین پایه دار رومیزی چراغدار مدل MG3B-1D

ذره بین پایه دار رومیزی چراغدار مدل MG3B-1D

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹×۱۹×۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۱۹ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۶ برابر
  • تعداد باتری
    ۲ عدد
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۲.۵ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۱۰ تا ۲۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم
  • اقلام همراه
    یک عدد آداپتور
  • سایر توضیحات
    ذره بین پایه دارچراغدار دو منظوره دستی و رومیزیدارای ۱۰ عدد لامپ LED به همراه آداپتور مناسب برا ی ستفاده پزشکان و تکنسین ها لنز مرکزی: ۱.۸×۱۳۸ میلی متر لنز کمکی: ۵×۲۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ذره بین جواهرشناسی مدل چراغ دار TH-600550 کد ۱۰۹۵۹۷

ذره بین جواهرشناسی مدل چراغ دار TH-600550 کد 109597

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ساختار بدنه
    فلز
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    جعبه همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ذره بین سومو مدل SM171 طرح چراغ دار

ذره بین سومو مدل SM171 طرح چراغ دار

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۰x30x190 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۳ گرم
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • نور کمکی
    White LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ذره بین مدل رو میزی TE_801

ذره بین مدل رو میزی TE_801

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۰x50x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۱۲ برابر
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۶۵ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۳.۵ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • ویژگی‌ها
    قابلیت جمع شدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ذره بین جواهرشناسی مدل ۹۸۸۹

ذره بین جواهرشناسی مدل 9889

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵*۶*۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۶۰ برابر
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    سکه‌ای
  • ساختار بدنه
    فلز
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۲۲ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۳۰ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲۰ تا ۴۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم
  • سایر توضیحات
    چراغ دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ذره بین جواهر شناسی مدل MG55367

ذره بین جواهر شناسی مدل MG55367

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۱*۱۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    – برابر
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    فلز
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۱۵ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۱۰ تا ۲۰ برابر
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ذره بین مدل ۹۸۸۲

ذره بین مدل 9882

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۵*۴۰*۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۱۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۶۰ برابر
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم
  • اقلام همراه
    – کیف- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای LED تست اسکناسو دو LED برای نور بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ذره بین مدل صفحه ای R3 بسته ۲ عددی

ذره بین مدل صفحه ای R3 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۹۰x65x2 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • بزرگنمایی
    ۳ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    – ۲ عدد ذره بین صفحه ای به ابعاد ۶.۵×۱۹ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای خواندن سطوح چاپی بزرگ مانند روزنامه، نقشه و کتاب- سایز ۶.۵×۱۹ سانتی متر- وزن سبک- قابل نگهداری در یک دست دست- قابلیت حمل آسان بین کتاب یا داخل پوشه- مقاوم در برابر خراش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ذره بین مدل۸۰ MAG

ذره بین مدل80 MAG

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۰۰x80x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۸۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ذره بین مدل m-90

ذره بین مدل m-90

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۹۰x90x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۹۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ذره بین مدل Magic-Ta70

ذره بین مدل Magic-Ta70

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۰ * ۷۰ * ۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۶ گرم
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۷۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ذره بین مدل go58magnifier

ذره بین مدل go58magnifier

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۵x88x1 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • بزرگنمایی
    ۳ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • سایر توضیحات
    انعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ذره بین مدل چراغ دار look کد ۰۰۲

ذره بین مدل چراغ دار look کد 002

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۷۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • بزرگنمایی ذره بین دوم
    ۵ برابر
  • ساختار بدنه
    فلز
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۲۵ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۵ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • ویژگی‌ها
    قابلیت تنظیم زاویه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ذره بین مدل HK کد ۴۴

ذره بین مدل HK کد 44

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۷۰x90x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • بازه قطر عدسی
    ۶۰ تا ۹۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۵ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • نور کمکی
    تنگستن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ذره بین کد ۱۸۳

ذره بین کد 183

مشخصات

  • ابعاد:
    ۶۰*۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۱۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۲ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۱۰ تا ۲۰ برابر
  • سایر توضیحات
    مناسب برای مطالعه قابل حمل در جیب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ذره بین مدل MG6B-1B

ذره بین مدل MG6B-1B

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۰x30x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    کیف مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ذره بین مدل Glass 40mm

ذره بین مدل Glass 40mm

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰ * ۸۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹ گرم
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ذره بین مدل ۹۸۹۲A

ذره بین مدل 9892A

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۰x20x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد باتری
    ۴ عدد
  • نوع باتری
    سکه‌ای
  • ساختار بدنه
    فلز
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۷ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲۰ تا ۴۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ذره بین مدل عینکی دوچشمی ۴ لنز کد ۹۸۹۲

ذره بین مدل عینکی دوچشمی 4 لنز کد 9892

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۵x68x205 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • تعداد باتری
    ۶ عدد
  • نوع باتری
    ساعتی
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۱۵ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲۰ تا ۴۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    کش دور سر-۴ عدد عدسی قابل تعویض-ذره بین فریم عینکی-دارای ۴ جفت عدسی در بزرگنمایی های ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ و ۲۵ برابر
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ جفت عدسی و لنز در درجه بندی های مختلف برای ایجاد بزرگنمائی تصویر در چهار اندازه مختلف از ۱۰ الی ۲۵ برابر – لامپهای LED روشن کننده به شکل عینک برای استفاده از ذره بین بدون نیاز به دستها و آزاد بودن دستها برای کارآیی و عملکرد بهتر در کارهای ریز و حساسطراحی با بهره مندی از چندین سال تجربه تولید در شکلی مناسب برای استفاده به همراه نور LED بوده و همچنین دارای کش نگهدارنده از پشت سر نیز میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ذره بین بیسیک مدل MG-90 کد ۹۰

ذره بین بیسیک مدل MG-90 کد 90

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۰x95x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۹۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۹۰ تا ۱۲۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۳ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲ تا ۱۰ برابر
  • نور کمکی
    تنگستن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ذره بین یونیورسال مدل ۶۰X

ذره بین یونیورسال مدل 60X

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۵x20x55 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۶ گرم
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    ساعتی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۶۰ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۴۰ تا ۶۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    برگه راهنما و کیف نخی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ذره بین مدل Silica 110MM

ذره بین مدل Silica 110MM

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۲۰x115x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۴ گرم
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    کریستالی
  • قطر عدسی
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۹۰ تا ۱۲۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۲۰-۴۰ برابر
  • بازه بزرگنمایی
    ۲۰ تا ۴۰ برابر
  • نور کمکی
    تنگستن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ذره بین کد ۹۸۹۲B2

ذره بین کد 9892B2

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۰x70x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • تعداد باتری
    ۳ عدد
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۹۵ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر
  • بازه بزرگنمایی
    ۱۰ تا ۲۰ برابر
  • نور کمکی
    White LED
  • اقلام همراه
    دارای ۵ لنز با بزرگنمایی : ۱X , 1.5X , 2X , 2.5X , 3.5X

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ذره بین مدل cmp-pocket spiegel

ذره بین مدل cmp-pocket spiegel

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۹x44x64 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹ گرم
  • نوع باتری
    قلمی
  • ساختار بدنه
    پلاستیک
  • جنس عدسی
    پلاستیک
  • قطر عدسی
    ۴۰ میلی‌متر
  • بازه قطر عدسی
    ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر
  • بزرگنمایی
    ۵ برابر
  • ویژگی‌ها
    ذره بین دوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ذره بین در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سوتین ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا