تبلت

تبلت لنوو، راهنمای خرید بهترین تبلت لنوو (Lenovo) پرقدرت و ارزان قیمت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تبلت لنوو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تبلت لنوو از نظر اندازه و عملکرد فاصله بین رایانه، لپ تاپ و تلفن هوشمند را پر می‌کند. تبلت‌ها برای ایمیل، وبگردی و سفر عالی هستند. بسیاری از افراد از تبلت لنوو به عنوان یک پلتفرم بازی قابل حمل نیز استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها جایگزینی برای بسیاری از کارهای لپ‌تاپ در مواقعی که نیازی به کارایی بالا نیست، هستند. این راهنما به مشخصات و ویژگی‌های کلیدی می‌پردازد که باید قبل از خرید تبلت لنوو آن‌ها را در نظر بگیرید.

تبلت‌های لنوو دستگاه‌های قابل حمل با صفحه نمایش لمسی هستند که می‌توانند برای سرگرمی، آموزش و تجارت استفاده شوند. آن‌ها همچنین یکی از محبوب‌ترین هدایای اطراف شما هستند که به دلیل تطبیق پذیری و توانایی بالا برای کمک به شما در انجام کارها‌ ساخته شده‌اند. اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت هستید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد، بدون شک تبلت لنوو است. خوشبختانه این برند توان رقابت با خیلی از شرکت‌های معروف جهان را دارد. بسیاری از افراد تبلت لنوو را به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن خریداری می‌کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تبلت لنوو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تبلت لنوو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تبلت لنوو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تبلت لنوو چیست و چه کاربردی دارد؟

لنوو چندین سری تبلت دارد. تبلت لنوو بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود. سری Tab P بهترین مدل ها را دارد. تبلت لنوو مدل P12 Pro همه کاره و قدرتمند به راحتی کارهای سخت‌تری را انجام می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید بدون زحمت بازی‌های سه بعدی انجام دهید یا عکس‌ها را در این تبلت ویرایش کنید. شما می‌توانید بدون مشکل از P11 برای کار یا تحصیل خود استفاده کنید. تبلت‌های سری Tab M دستگاه‌هایی برای استفاده روزمره هستند، با آن‌ها در اینترنت جستجو کنید و بازی‌های سبک انجام دهید. به لطف حالت ویژه کودک Google Kids Space، فرزند شما می‌تواند با خیال راحت از تبلت‌های Lenovo نیز استفاده کند. در این صفحه می‌توانید تمامی تبلت های لنوو موجود در بازار را پیدا کرده و آن‌ها را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبلت سامسونگ

انواع مدل‌های تبلت لنوو:

لنوو طیف گسترده‌ای از رایانه‌های تبلت با کیفیت را ارائه می‌کند، از راحتی یک دست تبلت‌های تخته‌ای سنتی گرفته تا قدرت و تطبیق پذیری سیستم‌های ترکیبی تبلت یا لپ‌تاپ ۲ در ۱. ما تبلت‌های اندروید، تبلت‌های ویندوزی، تبلت‌های کاری و تبلت‌های مخصوص بازی و سرگرمی را داریم. حتی یک تبلت از لنوو وجود دارد که به عنوان یک نمایشگر هوشمند رومیزی کار می‌کند تا به شما کمک کند منزل خود را مدیریت کنید.

تبلت‌های لنوو در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و سیستم‌ عامل‌های اندروید یا ویندوز را اجرا می‌کنند. آن‌ها حتی مدل‌هایی با لولاهای چند حالته خلاقانه هستند که به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را به روش‌های جدیدی قرار دهید و صفحه کلیدهای قابل اتصال یا جدا شدن که آن‌ها را قادر می‌سازد در صورت نیاز از آن‌ها به عنوان لپ تاپ استفاده کنند.

  1. تبلت‌های تخته سنگی دستی: آیا امروزه کسی وجود دارد که از راحتی یک تبلت دستی به سبک تخته سنگی که بتوانید آن را با خود حمل کنید یا روی آغوشتان آن را قرار دهید و استراحت کنید یا برای اجرای برنامه‌ها، پخش جریانی فیلم یا پیام با دوستان خود را دوست نداشته باشد. سری تب لنوو مبتنی بر اندروید، با گزینه‌های مختلف اندازه و قیمت، با شما در هر مکانی همراه است. تبلت Lenovo 10 مایکروسافت ویندوز را اجرا می کند و یک صفحه کلید اختیاری نیز برای آن وجود دارد.
  2. تبلت‌های ThinkPad ایمن و قابل اعتماد: اگر بتوانید تبلتی را تهیه کنید که بر اساس سنت برند افسانه‌ای ThinkPad لنوو ساخته شده باشد، تبلت‌های ThinkPad فوق‌قابل حمل، ویژگی‌های آماده برای تجارت را ارائه می‌کنند که ThinkPad را به یک عنصر اصلی در دفاتر در سراسر جهان تبدیل می‌کند. آن‌ها نمایشگرهای ۱۳ اینچی QHD+ را ارائه می‌کنند، و در مدل «۲ در ۱ قابل جدا شدن» هستند، با یک صفحه‌کلید بسیار نازک که می‌توانید در صورت نیاز به صفحه لمسی آن را بردارید.
  3. لپ تاپ یا تبلت ۲ در ۱ قابل تبدیل: ممکن است شما تبلتی را دوست داشته باشید که بتوانید آن را روی پای خود قرار دهید یا برای تماشای گروهی به دیوار آویزان کنید، یا تبلتی که بتواند بین تبلت و لپ تاپ مجهز به صفحه کلید به جلو و عقب برگردد. تبلت یوگا به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه را در صورت نیاز در دست بگیرید، کج کنید، ایستاده قرار داده یا آویزان کنید. نمونه Yoga Book وجود دارد، یک «تبدیل ۲ در ۱» که می‌توانید از آن به عنوان تبلت صفحه لمسی به لپ تاپ سنتی استفاده کنید.
  4. صفحه نمایش یا تبلت هوشمند ترکیبی: تقریبا عالی به نظر می‌رسد که رایانه لوحی شما همچنان بتواند به شما کمک کند، حتی زمانی که آن طرف اتاق نشسته‌اید‌. تب هوشمند لنوو جدید ما یک قسمت تبلت اندروید و یک قسمت مرکز خانه هوشمند است. به عبارت دیگر، یک “تبلت هوشمند” که از آن مانند هر تبلتی می‌توانید استفاده کنید، یا آن را در داک هوشمند لنوو قرار دهید تا حالت نمایش (شکل بصری آمازون الکسا) را برای سفارش مواد غذایی، بررسی دوربین‌های امنیتی خود و غیره فعال کنید.

لنوو با این سیستم‌ها و سایر سیستم‌های تبلت پیشگام، کمک می‌کند تبلت‌های روزمره را از یک دستگاه سرگرمی خانگی ساده به ابزار تجاری چندکاره تبدیل کنید.

چرا تبلت اندرویدی لنوو را خریداری کنیم؟

آن‌ها اولین تبلت‌هایی نبودند که توجه جهان را به خود جلب کردند، اما مدل‌های اندرویدی به لطف ترکیبی از مزایای منحصربه فرد تبلت‌های اندرویدی، به سرعت در صدر صنعت قرار گرفتند.

مزایای استفاده از تبلت‌های لنوو با سیستم عامل اندروید:

  • قیمت پایین: تبلت‌های اندرویدی جزو کم‌هزینه‌ترین تبلت‌ها در صنعت هستند، زیرا سیستم‌عامل اندروید برای تولیدکنندگان رایگان است. در حالی که تعداد زیادی تبلت اندرویدی گران‌قیمت وجود دارد، یافتن مدل‌های مقرون به صرفه‌ای که اجزای پرهزینه مثل حافظه داخلی، درگاه‌های دستگاه و غیره را به حداقل می‌رسانند، به نفع اتکای بیشتر به برنامه‌های ابری، پخش جریانی بی‌سیم و غیره آسان است.
  • اندازه جمع و جور: سیستم عامل اندروید منحصراً روی دستگاه تلفن همراه متمرکز است و برخی از کوچکترین و نازک ترین تبلت‌هایی را که می‌توانید خریداری کنید را اجرا می‌کند. این ریشه‌های سیستم‌عامل تلفن همراه همچنین عملکرد صفحه لمسی اندروید را به بخشی از هر کاری که انجام می‌دهد تبدیل می‌کند، نه چیزی که بعداً به عنوان راهی برای بهسازی نرم‌افزارهای سنتی به سبک رایانه شخصی برای استفاده در رایانه لوحی اضافه می‌شود.
  • گسترده ترین انتخاب برنامه‌ها: اگر برنامه تلفن همراه جدیدی وجود دارد که همه درباره آن صحبت می‌کنند، تقریباً مطمئن است که برای تبلت اندرویدی شما در دسترس است. برنامه‌های بیشتری برای دستگاه‌های اندرویدی نسبت به سایر سیستم‌عامل‌های تلفن همراه وجود دارد، تا حد زیادی فروشگاه Play Google دارای برنامه‌هایی برای هر هدفی است، از خرید مواد غذایی گرفته تا بازی با دوستان و مدیریت هزینه‌های شما.
  • در پایان فراموش نکنید: اگر قبلاً از تلفن هوشمند اندرویدی استفاده کرده‌اید، می‌توانید از همان برنامه‌ها و تکنیک‌های لمسی در تبلت اندرویدی استفاده کنید. بنابراین، برای کسانی که تازه وارد تبلت‌ها شده‌اند، منحنی یادگیری کوتاه‌تر است.

بهترین تبلت‌های اندرویدی لنوو:

هنگامی که تصمیم به مقایسه تبلت‌ها می گیرید، حتما بهترین تبلت‌های اندرویدی نوآورانه لنوو را در نظر بگیرید. تطبیق پذیری آن‌ها را برای استفاده به عنوان تبلت‌های تجاری، تبلت‌های خانوادگی و حتی تبلت‌های دانشجویی ایده آل می‌کند.

  • تبلت‌های لنوو سری تب: تبلت قدرتمند سری Tab Lenovo با پردازنده Qualcomm Snapdragon 450 و سهولت استفاده دارای جدیدترین سیستم عامل Android Oreo را همراه با صدایی غنی و صفحه نمایش بزرگ و روشن (۲ تا ۱۰‌ اینچ) ارائه می‌دهد. همچنین با مدل‌هایی که به هر کاربر اجازه می‌دهد تصویر زمینه، حساب‌های پیش‌فرض رسانه‌های اجتماعی و غیره را انتخاب کند، به‌علاوه یک حالت بچه‌گانه اختیاری برای محافظت بیشتر، مناسب خانواده‌ها است.
  • تب هوشمند لنوو: تبلت هوشمند لنوو یک تبلت سری Tab را با یک صفحه نمایش هوشمند رومیزی ترکیب می‌کند تا یک «تبلت هوشمند» ایجاد کند که می‌تواند به شما کمک کند چراغ‌ها را خاموش کنید، سفارش تحویل بگیرید یا ببینید چه کسی پشت در است. آن را به عنوان یک تبلت معمولی با خود حمل کنید یا آن را در داک هوشمند لنوو قرار دهید تا Show Mode، شکل بصری Amazon Alexa را فعال کنید.
  • تبلت‌های شگفت انگیز یوگا: سری شگفت‌انگیز تبلت‌های یوگا لنوو دارای یک لولای چند حالته انقلابی است که به شما این امکان را می‌دهد دستگاه را به چهار روش مفید قرار دهید. آن را در دستان خود بگیرید، آن را روی میز خود کج کنید، آن را برای مشاهده گروهی کوچک به شکل ایستاده قرار داده، یا آن را آویزان کنید تا همه بتوانند آن را مشاهده کنند. یوگا بوک ۲ در ۱ مجهز به اندروید نیز وجود دارد که بخشی از تبلت و قسمتی از لپ تاپ را دارد.

اینها فقط جدیدترین تبلت‌های اندرویدی مقرون به صرفه و فوق قابل حمل هستند که از Lenovo در دسترس هستند. برخی از مدل‌های ما حتی مقرون به صرفه‌تر هستند، از جمله تبلت‌های نسل قبلی Tab 4 و سری A. ما همچنین تبلت‌هایی را ارائه می‌دهیم که از سیستم‌عامل‌های دیگر و همچنین دستگاه‌های بسیار قابل حمل شبیه لپ‌تاپ مانند Chromebook و نت‌بوک استفاده می‌کنند.

آیا تبلت‌های لنوو عمر باتری طولانی دارند؟

تبلت‌های لنوو شما را در تمام طول روز بیدار نگه می دارند. مدل‌هایی در سری تبلت‌های یوگا ما وجود دارد که می‌توانند تا ۲۰ ساعت مستقیم کار کنند، یا می‌توانید تا ۱۵ ساعت زمان بدون برق را با سیستم‌های انتخابی در هر دو خط تبلت ThinkPad و Lenovo ما دریافت کنید. همه اعداد عمر باتری تخمینی هستند. عملکرد باتری فردی بستگی به نحوه استفاده شما از تبلت دارد.

آیا تبلت‌های لنوو برای تماشای فیلم یا خواندن کتاب مناسب هستند؟

تبلت‌های لنوو مانند سری Tab دستگاه‌های سرگرمی موبایلی عالی هستند که برای ویدیو، موسیقی، بازی و چت بهینه شده‌اند. به علاوه، اتصال با پورت‌های USB، HDMI و سایر پورت‌ها آسان است.

آیا تبلت لنوو برای کاربران تجاری طراحی شده است؟

تبلت سری ThinkPad با برخی از جدیدترین CPUهای اینتل از جمله گزینه‌های vPro و سایر ویژگی‌های تجاری مانند گزینه‌های صفحه کلید قابل اتصال و جدا شدن، امنیت و قابلیت اطمینان ThinkPad معروف را به بازار تبلت‌ها گسترش می دهد. بسیاری از حرفه‌ای‌ها نیز سری تبلت‌های انعطاف‌پذیر یوگا را به دلیل لولاهای چند حالته‌اش که استفاده از آن را به تنهایی یا به صورت گروهی آسان می‌کند، دوست دارند.

آیا تبلت های لنوو دارای گارانتی هستند؟

بله، خوشبختانه تمامی تبلت‌های لنوو دارای گارانتی یک ساله می‌باشند. ضمانت‌های تمدید شده ممکن است برای شما در دسترس باشد تا در هنگام تسویه‌حساب آن‌ها را اضافه کنید.

آیا تبلت لنوو دوام دارد؟ حتی اگر ضربه بخورد، یا آن را رها کنیم؟

هیچ تبلتی نابود نشدنی نیست، اما لنوو تبلت‌های خود را برای ماندگاری می‌سازد. برای مثال تبلت لنوو ۱۰ از نظر مقاومت در برابر ضربه و لرزش، عمر صفحه کلید و لولا، قابلیت اطمینان فن، خراش پانل و موارد دیگر مورد ارزیابی قرار داده است. از آنجایی که این تبلت ThinkPad است، تبلت ThinkPad X1 بیش از ۲۰۰ بررسی کیفیت از جمله ۱۲ مورد نیاز درجه نظامی را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که در تنظیمات شدید اجرا می‌شود. پس یک نگاهی به اطرافت بیاندازید. یک تبلت لنوو برای هر نیاز کاری یا شخصی وجود دارد. مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبلت اپل

هنگام خرید تبلت لنوو نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. اندازه و وزن: تبلت‌ها برای موبایل طراحی شده اند. بر این اساس، شما باید اندازه و وزن هر خرید احتمالی را در نظر بگیرید. در برخی موارد، تبلت را برای مدت طولانی در دست خواهید داشت، بنابراین نمی‌خواهید دستگاه خیلی سنگین یا دست و پا گیر باشد. هر چه سبک تر، بهتر است. با این حال، در صورت افتادن تبلت نباید دوام آن را به خطر بیاندازد. ابعاد نیز معیارهای کلیدی هستند، زیرا اندازه تعیین می‌کند که چگونه دستگاه در دستان شما قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، نگه داشتن یک تبلت بسیار سنگین و عریض ممکن است در حالت پرتره چالش برانگیز باشد.
  2. صفحه نمایش:‌ از آنجایی که نمایشگر رابط اصلی تبلت رایانه شخصی نیز هست، نقش مهمی در تصمیم خرید شما ایفا می‌کند. عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از اندازه، وضوح، زاویه دید، روشنایی و پوشش، با این حال، هنگامی که به وضوح مرتبط است، تعیین می‌کند که خواندن متن در دستگاه چقدر آسان یا دشوار است. اگر رسانه‌های Full HD (1080p) را روی دستگاه تماشا کنید، وضوح آن اهمیت دارد. حداقل ۷۲۰ خط (۷۲۰p) در جهت عمودی مورد نیاز است. زوایای دید زمانی مهم است که دستگاه توسط بیش از یک نفر یا در زوایای فرد مشاهده شود. اگر تبلت مکرراً در فضای باز باشد، روشنایی چیزی است که باید در نظر گرفت. هر چه صفحه نمایش روشن تر باشد، در صورت تابش نور زیاد، راحت تر دیده می‌شود. پوشش‌ها باید بادوام باشند، بنابراین خراش دیده نمی‌شود و به راحتی تمیز می شوند.
  3. سیستم عامل: بازار تبلت‌ها نسبت به بازار گوشی‌های هوشمند یا لپ‌تاپ، سیستم‌عامل‌های بیشتری برای انتخاب دارد. علاوه بر iOS و اندروید، سیستم عامل Amazon Fire و Microsoft Windows نیز وجود دارد. هر سیستم عامل دارای مزایا و معایبی است. نکته کلیدی این است که نحوه استفاده از آن برای تعیین اینکه کدام سیستم عامل به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، مورد استفاده قرار گیرد.
  4. اتصال و شبکه: از آنجایی که تبلت‌ها دستگاه های تلفن همراه هستند، توانایی آن‌ها برای اتصال به اینترنت بسیار مهم است. دو نوع اتصال در تبلت‌ها وجود دارد: Wi-Fi و تلفن همراه یا بی‌سیم. شبکه Wi-Fi ساده است، زیرا برای دسترسی به شبکه‌های Wi-Fi محلی ساده است. آنچه در اینجا مهم است این است که تبلت از کدام اشکال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. هر تبلتی باید از ۸۰۲.۱۱n پشتیبانی کند. بهترین گزینه پشتیبانی از هر دو باند رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز است. تلفن همراه کمی پیچیده تر است. باید اپراتورهای پوشش، نرخ قرارداد و سازگاری آن با شبکه‌های سلولی را در نظر بگیرید. بلوتوث ممکن است برای اتصالات همتا به همتای محلی بین تبلت‌ها یا برای وسایل جانبی مانند صفحه کلید استفاده شود.
  5. عمر باتری: اگر تبلت را در طول روز حمل می کنید، عمر باتری یک جزء مهم است. قضاوت در مورد این مشخصات برای تبلت‌ها سخت است زیرا برنامه‌های مختلف می‌توانند بارهای برق متفاوتی را جذب کنند. دو روش استاندارد برای اندازه گیری عمر باتری وجود دارد. اولین مورد از طریق مرور مداوم وب است، در حالی که دیگری مبتنی بر تماشای ویدیو است. تماشای ویدیو تمایل بیشتری به مصرف انرژی دارد. اگر به‌شدت چند کار انجام می‌دهید یا بازی می‌کنید، انتظار داشته باشید که عمر باتری کوتاه‌تر از چیزی باشد که تبلیغ می‌شود. زمان اجرای خوب باید حداقل هشت ساعت مرور وب یا پخش ویدیو باشد.
  6. پردازنده‌ها: پردازنده‌های مورد استفاده در تبلت ها می‌تواند متفاوت باشد. این به نحوه طراحی و مجوز پردازنده‌های اکثر تبلت‌ها مربوط می شود. اکثر شرکت‌ها فقط سرعت ساعت و تعداد هسته‌ها را فهرست می‌کنند. شما اغلب نیاز دارید که بیشتر از این بدانید، زیرا معماری تراشه می‌تواند تأثیراتی بر عملکرد، عمر باتری و اندازه رایانه لوحی داشته باشد.
  7. فضای ذخیره سازی: در حالی که ممکن است به اندازه لپ‌تاپ داده‌ها را بر روی تبلت حمل نکنید، مقدار فضای موجود در تبلت یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در نظر گرفت. همه تبلت‌ها به دلیل مصرف انرژی کم، اندازه کوچک و دوام از فضای ذخیره‌سازی حالت جامد استفاده می‌کنند. نقطه ضعف فضای ذخیره سازی محدود است. بیشتر تبلت ها بین ۸ تا ۶۴ گیگابایت فضا دارند که در مقایسه با لپ تاپ‌ها اندک است. اگر فقط در وب مرور می‌کنید، ویدیو پخش می‌کنید و کتاب می‌خوانید، فضای ذخیره‌سازی خیلی مهم نیست. از طرف دیگر، اگر فیلم‌های با کیفیت بالا یا بازی‌های زیادی را ذخیره می‌کنید، مدلی با ظرفیت بالاتر تهیه کنید. به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود داده‌ها را بین دستگا‌‌های خود تقسیم کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تبلت لنوو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تبلت لنوو ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت ۳۲ گیگابایت

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۱۹۰x60x12 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تبلت لنوو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاغذ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا