لوازم جانبی خودرو

سر اگزوز، راهنمای خرید اینترنتی بهترین سر اگزوز زیبا و اسپرت

نکات مهمی که هنگام خرید سر اگزوز باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید یک سر اگزوز می‌تواند باعث عملکرد بهتر، صدای بهتر و ظاهر بهتر خودرو شما شود. با این حال، اجازه دهید با آن روبرو شوید. اکثر مردم پولی برای خرید و بستن یک کیت عملکرد کامل ندارند. در واقع، اکثر مردم به دنبال اضافه کردن قدرت اضافی به اگزوز خود نیستند و فقط می‌خواهند که بهتر به نظر برسد. می‌توانید تمام روز را صرف واکس زدن و شستن رنگ و کروم خودرو خود کنید تا آن را کامل کنید، اما هیچ وقت واکس زدن به تنهایی نمی‌تواند جلوه خودرو شما را به تنهایی متحول کند، در واقع شما نیاز به یک سر اگزوز دارید تا ظاهر خودرو شما را بهتر جلوه دهد.

خوشبختانه، خرید یک سر اگزوز پس از فروش که عالی به نظر می‌رسد یک راه حل مقرون به صرفه برای مشکل شما است. سر اگزوز در طیف گسترده ای از اشکال و رنگ‌ها وجود دارد و به راحتی توسط خود شما نصب می‌شود. همانطور که گفته شد، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید هنگام خرید سر اگزوز پس از فروش در نظر بگیرید، تا مطمئن شوید که مناسب خودروی شما است و بهترین ارزش را از سرمایه گذاری خود به دست آورید.

بنابراین اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا سر اگزوز‌ها با ابعاد لوله‌های خروجی اگزوز ماشین شما مطابقت دارند یا خیر. بهترین راه برای اطمینان از تناسب مناسب، خرید اگزوزهایی است که برای مدل و سال خودروی خاص شما ساخته شده‌اند. این اطمینان را حاصل کنید که می‌توانید سر اگزوز جدید را بدون هیچ تلاشی به لوله‌های اگزوز متصل کنید. در طرف مقابل، نکاتی با تناسب جهانی پیدا خواهید کرد که می‌توانند برای مدل‌های مختلف خودرو مناسب باشند، اینجاست که باید به تناسب توجه زیادی داشته باشید.

سر اگزوز چیست و چگونه کار می‌کند؟

سر اگزوز یا همان نوک اگزوز یک وسیله جانبی خودرو است که به منظور زیبایی و اسپورت کردن خودرو شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از افراد که تمایل به تغییر در صدای موتور خودرو خود دارند و توان خرید کیت اگزوز را ندارند، می‌توانند با خرید این محصول بدون پرداخت هزینه زیاد صدای اگزوز خود را تغییر دهند. این وسیله جانبی همچنین یک ویژگی ایمنی ضروری است زیرا گازهای سمی مانند مونوکسید کربن را از محفظه سرنشین که می‌تواند باعث مسمومیت سرنشینان خودرو شود را حذف می‌کند. نوک اگزوز همچنین آلودگی ناشی از گاز خروجی را از بین می‌برد تا از آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری کند. امروزه خودروها از نظر قانونی ملزم به استفاده از مبدل‌های کاتالیزوری هستند تا میزان گاز مضر تولید شده توسط سیستم اگزوز خودرو را به حداقل برسانند. مبدل‌های کاتالیزوری از فلزات کمیاب به‌عنوان کاتالیزور برای فرآیند احتراق استفاده می‌کنند که گازهای خروجی را مجبور می‌کند تا خود را بسوزانند و گازهای گلخانه‌ای خودرو را پاک کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید منبع اگزوز اسپورت

انواع سر اگزوز خودرو:

انواع مختلفی از سر اگزوز وجود دارد که هر کدام طراحی منحصر به فردی دارند. در زیر انواع مختلف وجود دارد:

  1. سراگزوزهای تک جداره: این نوک‌ها با یک لایه فلزی ضخیم ساخته شده و دارای پوششی پایدار هستند. عملکرد نوک اگزوز تک جداره بسیار زیاد است زیرا در اشکال مختلف موجود می‌باشند. این سراگزوزها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند تا اطمینان حاصل کنید که برای مدت طولانی به شما خدمت می‌کنند.
  2. سراگزوزهای دو جداره: این نوک‌ها مشابه نمونه فوق هستند اما ساختاری دو لایه دارند. این سراگزوزها همچنین با دوام هستند زیرا لایه ها ضخیم هستند و به راحتی قابل مشاهده می‌باشند. توجه داشته باشید که نوک‌های دو لایه بلندتر از سایر نوک‌ها هستند.
  3. سراگزوزهای برش مستقیم: این سراگزوزها شبیه اگزوز‌های استوک همراه با خود خودرو هستند. در حالی که آن‌ها در بسیاری از سطوح ساده و منحصر به فرد می‌باشند، برش مستقیم نوک اگزوز اصلی ترین بخش قابل توجه است. اگرچه آن‌ها صدا را تقویت نمی‌کنند، اما عملکرد را بهبود می‌بخشند.
  4. سراگزوزهای برش زاویه‌ای: این سراگزوزها شبیه نوک اگزوزهای برش مستقیم هستند و توسط صاحبان کامیون‌های سنگین استفاده می شوند. تنها تفاوت در برش زاویه‌ای است. همچنین ظاهری عالی دارند و صدای نرم تری تولید می‌کنند.
  5. سر‌اگزوزهای لبه گرد: این سراگزوزها دارای یک لایه گرد با منحنی شیک هستند که به ماشین شما ظاهری تازه می‌بخشد. آن‌ها همچنین عملکرد کلی وسیله نقلیه شما را افزایش می دهند و تغییرات باورنکردنی در صدا ایجاد می کنند.

چگونه صدای اگزوز خود را عمیق‌تر کنیم؟

برای بهبود صدای ماشین خود، باید سیستم اگزوز خود را ارتقا دهید. سیستم اگزوز جزء مهمی است که صدای ماشین شما را کنترل می‌کند. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید صدای ماشین خود را عمیق یا بلندتر کنید، ارتقاء سیستم اگزوز ضروری است. بهترین حالت صدایی که می‌توانید برای ماشین خود تهیه کنید یک منبع اگزوز اسپورت است. ساخته شده از فلز با کیفیت بالا، صدایی اسپرت را به خودروی شما می‌بخشند و صدای عمیقی را به خودرو شما ارائه می‌دهند.

مزایای استفاده از سر اگزوز:

خرید این محصول پس از فروش مزایای زیادی دارد. هنگامی که به درستی تطبیق داده شود، نتیجه افزایش سبک و اغلب حتی بهبود صدا برای وسیله نقلیه شما خواهد بود. درک نوک اگزوز و عملکرد آن‌ها برای امکان پذیر کردن این امر مهم است.

  • ظاهر و سبک: گزینه‌های زیادی برای طراحی نوک اگزوز از بیضی، دایره، مستطیل، برش زاویه‌دار، سراگزوز دوتایی و موارد دیگر وجود دارد. این مدل‌های مختلف نوک اگزوز به یکی از تنها قسمت‌های قابل مشاهده سیستم اگزوز شما در خیابان، حسی شخصی می‌بخشد.
  • اجرا و صدا: نوک اگزوز عملکرد و صدای نوآورانه‌ای را به روش‌های مختلف ارائه می دهد. نوک اگزوز کامیون برای موتورهای بزرگتر و بالاتر و همچنین کاربردهای دیزلی از یک اگزوز بزرگتر و با جریان آزادتر تک یا دوتایی بهره می برد که به اندازه‌هایی مانند نوک اگزوز ۱۰ سانتی‌متر یا نوک اگزوز ۱۲ سانتی‌متری نیاز دارد. نوک اگزوز با صدای بلند مانند‌ اگزوز باعث افزایش دسی بل وسیله نقلیه شما در هنگام نصب می‌شود و می‌تواند به بلند کردن آن کمک کند.

نحوه نصب سر اگزوز خودرو:

یک نوک اگزوز معمولی با جوشکاری یا بستن آن به انتهای لوله اگزوز نصب می‌شود. برخی از نوک‌های اگزوز نیز به محض ایجاد یک سوراخ کوچک در لوله اگزوز توسط یک پیچ ثابت نگه داشته می‌شوند. بسته به طول لوله دم و نوک اگزوز، فاصله‌ای که یک نوک اگزوز از خودرو بیرون می‌زند، می‌تواند کوتاه یا بلندتر شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دریچه گاز خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید سر اگزوز باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

بسیار مهم است که برخی از اندازه‌گیری‌های فعلی لوله اگزوز خودرو خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که نوک اگزوز شما کاملاً منطبق است. هنگامی که اندازه گیری‌ها را انجام دادید، می‌توانید جستجوی خود را با اندازه گیری‌های خاص برای قطر خروجی نوک، قطر ورودی و طول انجام دهید.

  1. قطر خروجی: این اندازه دهانه انتهای نوک اگزوز است. اگر لوله شکل گرد داشته باشد یک عدد و اگر شکل مستطیل یا بیضی باشد دو اندازه می بینید. در حالی که نوک اگزوز با قطر خروجی بیشتر رایج است، نوک اگزوز بزرگتر از لوله اگزوز کارخانه ممکن است بسته به طراحی اگزوز ممکن است با سپر خودروی شما تداخل داشته باشد. این به این دلیل است که پوشش سپر معمولاً دارای قسمت‌های برش برای لوله های کارخانه است تا آزادی عمل بیشتری به شما بدهد. قبل از سفارش، فاصله سپر را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید.
  2. قطر ورودی: برای تناسب مناسب، اطمینان حاصل کنید که قطر ورودی نوک اگزوزی که خریداری می‌کنید با قطر بیرونی انتهای اگزوز فعلی شما مطابقت داشته باشد. خوشبختانه، تمام سراگزوزهای ما اندازه ورودی موجود برای هر مدل را نشان می‌دهند. به عنوان مثال، اگر قطر لوله اگزوز شما ۷ سانتی‌متر است، قطر ورودی را ۸ سانتی‌متر انتخاب کنید.
  3. طول: طول مناسب تضمین می‌کند که نوک اگزوز شما بدون بیرون آمدن و تبدیل شدن به یک مانع قابل مشاهده است. می‌توانید طول را از ابتدای نوک لوله ورودی تا انتهای ناحیه خروجی در بالا اندازه گیری کنید. به عنوان مثال، اگر نوک اگزوز با دهانه برش زاویه‌دار دارید، آن را در امتداد سطح بلندتر آن که در بالا قرار دارد اندازه بگیرید.
  4. کیفیت: کیفیت یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید نوک اگزوز برای خودرو خود باید به آن توجه کنید. اگر می‌خواهید در مقابل دود اگزوز دوام بیاورد، مهم است که سراگزوزی را خریداری کنید که خوش ساخت و بادوام باشد. سطوح مختلفی از کیفیت در بازه‌های قیمتی مختلف موجود است، اما به طور کلی، اگر پول بیشتری برای آن بپردازید، بهتر از خریدی با قیمت کمتر خواهد بود.
  5. ویژگی: نکته بعدی که باید در نظر گرفت این است که نوک اگزوز خودرو شما چه ویژگی هایی دارد. آیا آن‌ها همه ویژگی‌های مورد نیاز شما را دارند؟ آیا موارد اضافی وجود دارد که می‌تواند مفید باشد؟ اینها سوالاتی هستند که شما می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید، بنابراین قبل از خرید به مدت طولانی در مورد آنچه برای شما مهم است فکر کنید. همه سراگزوزها برای خودرو‌ها ویژگی‌های یکسانی ندارند، بنابراین مهم است که یکی را با هر چیزی که نیازهای شما را برآورده می‌کند را پیدا کنید.
  6. مواد: نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، مواد مورد استفاده در ساخت نوک اگزوز جدید است. همه محصولات از مواد یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین مهم است که چیزی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. برخی از برندها طیف گسترده‌ای از مواد را ارائه می دهند، بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است، کمی وقت بگذارید و کاتالوگ آن‌ها را بررسی کنید.
  7. قیمت: قیمت نوک اگزوز شما برای خودرو‌ها با توجه به اندازه و کیفیت آن و همچنین نام تجاری پشت آن تعیین می‌شود. مدل‌های ارزان‌تر ممکن است به دلیل ساختار ضعیف و مشکلات دوام ارزش خرید نداشته باشند، در حالی که مدل‌های گران‌تر تنها زمانی ارزش خرید را دارند که چیز خاصی ارائه دهند. آیا می‌خواهید یک نوک اگزوز ارزان برای خودرو خود را خریداری کنید یا یک نمونه گران قیمت؟ پاسخ بستگی به این دارد که چقدر حاضرید برای آن هزینه کنید. گران‌ترها ویژگی‌های بیشتر و کیفیت بهتری دارند، اما هزینه بیشتری نیز دارند. اگر بودجه‌ای ندارید، به سراغ موارد ارزان‌تر بروید، اما همچنان مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کنند. همچنین اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، اما کیفیت آن را به خطر نیندازید، می‌توانید به خرید محصولات بازسازی‌شده یا دست دوم فکر کنید.
  8. ماندگاری: مهم ترین نکته‌ای که در هنگام خرید نوک اگزوز برای خودرو‌ها باید در نظر بگیرید دوام آن‌ها است. اگر یک مورد به اندازه کافی بادوام نباشد، دوام زیادی نخواهد داشت و باید زودتر از زمان مورد انتظار تعویض شود. دوام همچنین می‌تواند نشان دهد که کالا چقدر خوب ساخته شده است، بنابراین اگر سراگزوز خودرو ها با مواد کم کیفیت ساخته شده است، احتمالاً به این دلیل است که آن‌ها به خوشحال کردن مشتریان خود در طولانی مدت اهمیت نمی دهند. اگر به دنبال یک نمونه بادوام برای خودرو خود هستید، به دنبال یکی از مواد با کیفیت بالا باشید. اینها ممکن است گرانتر باشند، اما عمر طولانی‌تری دارند و شما را از تعویض آن‌ها به همان اندازه که از مواد با کیفیت پایین تر ساخته شده‌اند، باز می‌دارند.

نحوه تمیز کردن سر اگزوز خودرو:

  • هنگام تمیز کردن نوک نوک اگزوز، چه مشکی، چه فولاد ضد زنگ، چه کروم یا روکش‌های دیگر باشد، اولین قدم استفاده از یک شوینده ملایم با آب گرم و یک اسفنج غیر ساینده برای از بین بردن هرگونه کثیفی یا زباله است.
  • بسته به جنس و پوشش انتهایی نوک اگزوز، در صورت تمایل به حذف آلودگی اضافی، می‌توان از پاک کننده خاصی استفاده کرد.
  • همیشه توصیه می‌شود ابتدا ناحیه کوچکی را که به راحتی با هیچ پاک کننده‌ای دیده نمی شود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به پایان آسیب نمی رساند.
  • اگر آسیبی به ناحیه تست وارد نشود، می‌توان بقیه نوک اگزوز عملکردی را تمیز کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سر اگزوز خودرو مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای سر اگزوز ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سر اگزوز مدل J.S کد ۱۱۴ خمره ای شکاری

سر اگزوز مدل J.S کد 114 خمره ای شکاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x70x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سر اگزوز خودرو بی تی اس کد ۷۰۰

سر اگزوز خودرو بی تی اس کد 700

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰ × ۱۲۰ × ۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سر اگزوز مدل MAKHYAZ-148GERD مناسب برای پراید

سر اگزوز مدل MAKHYAZ-148GERD مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سر اگزوز طرح دو رنگ مدل TORK106-MORFARS

سر اگزوز طرح دو رنگ مدل TORK106-MORFARS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x110x110 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سر اگزوز مدل واووئی کرپی مناسب برای نیسان وانت

سر اگزوز مدل واووئی کرپی مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای
    نیسان وانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سر اگزوز خودرو مدل XTIPS01

سر اگزوز خودرو مدل XTIPS01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۵*۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای
    همه خودروها
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر آبمقاوم در برابر زنگ زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سراگزوز خودرو مدل PSY 601713

سراگزوز خودرو مدل PSY 601713

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰*۸۰*۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۴۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سر اگزوز مدل دو لول

سر اگزوز مدل دو لول

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سر اگزوز مدل J.S کد ۲۱۲ سوتی ال نود بزرگ

سر اگزوز مدل J.S کد 212 سوتی ال نود بزرگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x160 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سر اگزوز مدل ۱۰۰-BOZOR مناسب برای رنو L90

سر اگزوز مدل 100-BOZOR مناسب برای رنو L90

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سر اگزوز خودرو مدل DLL65

سر اگزوز خودرو مدل DLL65

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سراگزوز خودرو مدل j.s204

سراگزوز خودرو مدل j.s204

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۴ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودروها
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    سراگزوز سوتی ۸پر رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سر اگزوز خودرو مدل SOTI21

سر اگزوز خودرو مدل SOTI21

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • سایر توضیحات
    سر اگزوز سوتی مناسب برای تمامی خودرو ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سر اگزوز مدل AVENGER001 مناسب برای پیکان

سر اگزوز مدل AVENGER001 مناسب برای پیکان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x80x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای پیکان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سر اگزوز مدل J.S401 دولول

سر اگزوز مدل J.S401 دولول

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x80x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع خودروهای ایرانی و خارجیقابلیت نصب لیپ اگزوزرخ دولول آرسی واقعا خاص هست
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سر اگزوز مدل sad-labkaj مناسب برای پراید

سر اگزوز مدل sad-labkaj مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سر اگزوز مدل ۰۱

سر اگزوز مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x3x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودرو ها
  • ساخت کشور
    ایران
  • سایر توضیحات
    قابل نصب بر روی تمامی خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سر اگزوز خودرو رویال مدل dan201

سر اگزوز خودرو رویال مدل dan201

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x70x160 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سر اگزوز مدل DOLSH-RC مناسب برای پژو ۲۰۶

سر اگزوز مدل DOLSH-RC مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سر اگزوز جی اس مدل TAKLOL-SHEK مناسب برای پراید

سر اگزوز جی اس مدل TAKLOL-SHEK مناسب برای پراید

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x80x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سراگزوز خودرو مدل SH-22

سراگزوز خودرو مدل SH-22

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۱۴*۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • مناسب برای
    تمامی خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سر اگزوز توربو ساند مدل J.S

سر اگزوز توربو ساند مدل J.S

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ساخت کشور
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سر اگزوز یزدی مدل dorgher-yaz

سر اگزوز یزدی مدل dorgher-yaz

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سر اگزوز مدل kaj مناسب برای نیسان وانت

سر اگزوز مدل kaj مناسب برای نیسان وانت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x14x1 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • مناسب برای
    نیسان وانت
  • سایر توضیحات
    جنس:فلز رنگ:استیل ابکاری شیماییی درجه۱ مقاوم در براربر گرما مقاوم در برابر اب و خوردگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سر اگزوز مدل شکاری

سر اگزوز مدل شکاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x12x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    سر اگزوز دو لول طرح شکاریسایز کوچک قطر هر لول : ۵ سانتی متر قطر دهانه ورودی : ۵ سانتی متراین محصول بر خلاف محصولات دیگر به راحتی بر روی تمامی خودرو ها نصب می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سر اگزوز مدل J.S کد ۲۰۳ سوتی هشت پر

سر اگزوز مدل J.S کد 203 سوتی هشت پر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x130 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سر اگزوز ریموس مدل rim-us

سر اگزوز ریموس مدل rim-us

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سر اگزوز مدل J.S کد ۱۱۵ خمره ای پراید صاف

سر اگزوز مدل J.S کد 115 خمره ای پراید صاف

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سر اگزوز خودرو مدل DLL65

سر اگزوز خودرو مدل DLL65

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سراگزوز مدل XTIPS5403 سرکج مناسب برای پژو ۲۰۶

سراگزوز مدل XTIPS5403 سرکج مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۷*۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای
    همه خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سر اگزوز خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید  ترمومتر لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا