دکوراتیولوازم تزئینی

رانر میز، راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین مدل‌های رانر و رومیزی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رانر میز باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یک رانر میز استثنایی می‌تواند ظاهر منزل شما را متحول کرده و حس رنگی پر جنب و جوش، طراحی زیبا و گرما را به آن اضافه کند. راهنمای زیر به شما کمک می‌کند تا یک رومیزی با اندازه مناسب یا یک رانر میز مناسب پیدا کنید تا چیدمان میز شما عالی به نظر برسد، چه از یک غذای معمولی لذت ببرید و چه از یک گروه بزرگ پذیرایی کنید.

رانر میز مانند ابزار تزئینی ساده‌ای است که به راحتی قابل مشاهده است. ممکن است یک ضرورت مطلق نباشد، اما پایه محکمی برای دادن ظاهری جدید و متفاوت به میز شماست. رنگ، الگو و بافت را تغییر دهید و ظاهر میز خود را دگرگون کنید. این می‌تواند یک رانر میز برای میز مبل، میز ناهار خوری یا میز راهرو شما باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید رانر میز را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول دکوراتیو ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رانر میز آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید رانر میز باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

رانر میز چیست و چه کاربردی دارد؟

رانر میز یک تکه پارچه باریک است که رنگ، بافت و طرح را به میزهای ناهارخوری و یا میز جلومبلی اضافه می‌کند. جدا از اینکه یک قطعه تزئینی فریبنده است، همچنین از میز در برابر آسیب و ریختن مایعات بر روی آن محافظت می‌کند که ممکن است به دلیل داغ شدن تابه، چکیدن شمع یا روغن ایجاد شود. این محصول دکوراتیو جذاب تر از رومیزی‌ها هستند و راحت تر تمیز می‌شوند. از آن‌ها می‌توان در میزهای گرد، میزهای ۴، ۶، ۸ یا حتی ۱۰ نفره استفاده کرد. رانر نوعی رومیزی است که به طور گسترده برای دکوراسیون لوکس، مناسبت‌های خاص و رستوران‌ها استفاده می‌شود و به ظروف غذا جذابیت زیبایی می‌بخشد. آن‌ها در طرح ها، الگوها، پارچه ها، اندازه‌ها و رنگ‌های متعدد مطابق با ترجیحات شما هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رومیزی ترمه

اندازه مناسب برای رانر میز چه مقدار است؟

برای تعیین ابعاد مناسب میز ناهارخوری، عرض میز خود را اندازه بگیرید و آن را بر سه تقسیم کنید. به عنوان مثال، اگر یک میز مربع یا مستطیل دارید که عرض آن ۱۵۲ سانتی متر است، عرض میز شما باید ۵۰ سانتی متر باشد. این باعث می‌شود فضای کافی در دو طرف میز باقی بماند تا تنظیمات مکان شما با رانر همپوشانی داشته باشد. طول رانر انتخابی شما به اندازه میز بستگی دارد. در حالت ایده آل، باید حداقل ۱۵ سانتی متر روی هر انتهای میز شما آویزان شود، اما نباید بیشتر از سفره شما آویزان شود. به عنوان مثال، اگر طول میز شما ۱۵۲ سانتی متر است، رانر میز شما باید حداقل ۱۸۲ سانتی متر طول داشته باشد، که در هر دو انتهای میز ۱۵ سانتی متر آویزان شود.

اندازه‌های رایج رانر میز:

رانرها در اندازه‌های مختلف برای انواع مختلف میز موجود هستند. قبل از خرید رومیزی، مطمئن شوید که اندازه میزی که روی آن قرار می گیرد را اندازه گرفته‌اید. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که این اندازه با منطقه ای که می‌خواهید رانر را در آن قرار دهید مناسب باشد.

معمولاً این‌ها اندازه‌هایی هستند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید:

  • ۳۵ در ۹۰ سانتی متر
  • ۳۵ در ۱۲۰ سانتی متر
  • ۳۵ در ۱۵۰ سانتی متر
  • ۳۵ در ۱۶۰ سانتی متر
  • ۳۵ در ۱۸۰ سانتی متر
  • ۳۵ در ۲۲۰ سانتی متر
  • ۳۵ در ۲۷۵ سانتی متر
  • ۳۵ در ۳۰۰ سانتی متر
  • ۴۰ در ۲۳۰ سانتی متر
  • ۴۰ در ۲۷۰ سانتی متر
  • ۴۰ در ۳۰۰ سانتی متر

اگر در مورد اندازه مطمئن هستید، آماده‌اید تا از عوامل دیگری استفاده نمایید تا به شما کمک کند که محصول مناسب خود را خریداری کنید.

انواع رانر میز بر اساس جنس:

علاوه بر اندازه‌های رومیزی، مهم است که در نظر بگیرید که کدام نوع پارچه برای میز شما بهترین است. از آنجایی که هر رومیزی ممکن است در معرض ریزش گاه به گاه باشد، به دنبال رومیزی‌هایی باشید که به راحتی تمیز شوند.

  • پنبه: رومیزی نخی برای هر میزی مناسب می‌باشد. مراقبت از رومیزی یا رانر‌های نخی آسان است و می توان آنها را برای هر موقعیتی مدل داد. منسوجات صاف و کلاسیک را می توان برای هر وعده غذایی معمولی یا مهمانی به راحتی آرایش کرد.
  • کتانی: میزهای کتانی بافت و لایه های طبیعی را به خوبی با سایر منسوجات ترکیب می‌کنند. کتان جنسی سبک وزن است و به خوبی با هر نوع چوبی جفت می شود. ما عاشق استفاده از رومیزی‌های کتانی برای چیدمان میزهای خود هستیم.
  • پلی استر: رومیزی های پلی استر ضد چروک هستند و به راحتی لک نمی شوند. رومیزی‌های پلی استر بادوام و قابل شستشو در ماشین هستند و برای فضاهای ناهارخوری داخلی یا خارجی ایده آل می‌باشند.
  • ترکیب پنبه: رومیزی‌های پنبه ای گزینه‌ای عالی برای ترکیب ماندگاری پنبه با لطافت کتان هستند. این ترکیب برای استفاده روزمره عالی است، زیرا با آب سرد قابل شستشو هستند و با حرارت کم اتو می‌شوند.

چگونه رانر میز ایده آل خود را انتخاب کنیم؟

  • رانر مقدار مشخصی از رنگ و زیبایی را به میز اضافه می‌کند، بنابراین برای آنها ضروری است که جذاب به نظر برسند – فقط به اندازه ای که مناسب خلق و خوی شما باشند! یک رانر ایده آل باید یک سوم عرض میز شما باشد و ۶ اینچ اضافی از هر انتهای میز آویزان شود.
  • برای اطمینان از اینکه رانر میز شما به خوبی ادغام می‌شود، تم و رنگ اتاق را رعایت کنید و درک نمایید که آیا این موضوع بر ماهیت رویدادی که قصد میزبانی آن را دارید تأکید می کند یا خیر. همچنین باید تم دکوراسیون اتاق خود را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که محصولی که خریداری می‌کنید به فضای اتاق آسیب نمی رساند.
  • یکی دیگر از اجزای مهم در انتخاب یک رومیزی پارچه است – پارچه ای را انتخاب کنید که به خوبی با حال و هوای منزل شما ترکیب شود. اعتقاد بر این است که پارچه ها و بافت‌های خاصی خلق و خوی خاصی را برانگیخته و تحت تأثیر قرار می‌دهند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که رانر میز شما آن خلق و خوی خاص را ایجاد می کند. به عنوان مثال، برای مناسبت های رسمی، مانند عروسی، میزهای ابریشمی، ساتن و پلی استر را انتخاب کنید و پارچه‌های طبیعی مانند پنبه و کتان می‌توانند برای مناسبت‌های روزمره یا برای استفاده روزمره ایده‌آل باشند.

همچنین می‌توانید پارچه را بر اساس فصل انتخاب کنید. سبک‌های موجود را در نظر بگیرید و الگو را در سایه و پارچه مکمل انتخاب کنید. با تمام این نکات، زمان زیادی برای یافتن رانر ایده آل خود نخواهید گرفت.

راهنمای خرید رانر میز:

رومیزی یک راه عالی برای تزئین میز شماست. بر خلاف رومیزی معمولی، مرکز میز را آرایش می‌کند و طول آن را می‌کشد. این اجازه را می‌دهد تا شخصیت خود میز نیز بدرخشد، به خصوص اگر میز چوبی عالی دارید. رانر میز می‌تواند به ایجاد انواع مختلفی از ظاهرها، از روستیک تا جشن و شیک کهنه تا رسمی کمک کنند. آنها قبلا خیلی رایج نبودند، اما اکنون بسیار محبوب شده‌اند. ما برای شما یک راهنمای بسیار سریع در مورد نحوه انتخاب و اندازه‌گیری برای یک رومیزی عالی را ارائه دادیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز عسلی و جلو مبلی

نکات مهمی که هنگام خرید رانر میز باید در نظر بگیرید:

رومیزی یکی از پرکاربردترین پارچه‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. میزهایی که در بسیاری از قسمت‌های دکوراسیون شما مفید هستند، در هر جنس، سبک، رنگ و طولی که قابل تصور باشند در دسترس خواهند بود، در نتیجه انتخاب رانر مناسب برای آنها نیز می‌تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را دوچندان کند. همه این انتخاب‌ها می‌توانند طاقت‌فرسا باشند، اما به خواندن نکاتی ادامه دهید تا به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهایتان کمک کند.

نحوه انتخاب سایز مناسب رانر:

از بین تمام سوالاتی که در مورد این محصول پرسیده می‌شود، این محبوب ترین است. به نظر می رسد این موضوع بسیار ساده است، اما قبل از دانستن اینکه دقیقاً چه چیزی را باید اندازه گیری کنید و با آن اندازه گیری ها چه کاری انجام دهید باید به چند سؤال پاسخ دهید.

  • ابعاد میز شما چقدر است؟ مهم نیست که روی میز ناهارخوری یا روی میز دیگری در خانه استفاده می‌شود، اندازه گیری ابعاد میز اولین قدم بسیار مهم است. فراموش نکنید که هر لبی که ممکن است در اطراف لبه میز باشد را در اندازه گیری خود بگنجانید.
  • آیا میز رانر در مرکز میز استفاده می‌شود یا به جای تختخواب به صورت افقی قرار می‌گیرد؟ اگر در مرکز استفاده شود، فرمولی برای انتخاب عرض رومیزی صحیح وجود دارد: عرض میز را اندازه بگیرید و بر سه تقسیم کنید.
  • آیا از رانر با رومیزی استفاده می کنید؟ معمولاً طول رانر حداقل شش اینچ بر روی هر انتهای میز آویزان است، فرقی نمی‌کند با رومیزی استفاده شود یا بدون آن. می‌توانید پیش‌آمدگی بلندتری انتخاب کنید، اما اگر از آن با رومیزی استفاده می‌کنید، همیشه باید کوتاه‌تر از انتهای پارچه باشد.

سطح پوشانده شده با رومیزی را در نظر بگیرید:

هنگام انتخاب پارچه، سطح پوشانده شده با رومیزی را در نظر بگیرید، زیرا عملکرد و سبک آن می تواند بهترین انتخاب را برای میز شما تحت تاثیر قرار دهد. برای میزهای رسمی و آنهایی که سطوح براق دارند، مانند شیشه یا چوب لاکی، رومیزی های ساخته شده از پلی استر، ساتن یا ابریشم را در نظر بگیرید. برای یک میز ساخته شده از چوب یا فلز به سبک کمتر رسمی، رومیزی نخی را انتخاب کنید.

از یک رومیزی کوتاه به عنوان پایه یک مرکز غیررسمی استفاده کنید:

برای این استفاده باید فضایی را در هر انتهای میز ایجاد کنید. یک پارچه مکمل انتخاب نمایید و چیدمان گل یا تزئینات خود را روی آن متمرکز کنید. به عنوان مثال، یک رانر روستایی به سبک خانه‌های کشاورزی زیر یک پارچ اسپند پر از گل های مروارید عالی به نظر می رسد. برای اهداف عملی، یک رومیزی می‌تواند از میز یا رومیزی شما در برابر خط و خش، چکه‌های موم شمع و حلقه‌های آب محافظت کند.

انتخاب رنگ رومیزی شما بر ظاهر کلی تزئینات و تنظیمات میز شما تأثیر می گذارد:

استفاده از یک رومیزی تک رنگ در زیر یک قسمت مرکزی رنگارنگ می تواند واقعاً یک رنگ برجسته ایجاد کند. برعکس، استفاده از یک رومیزی رنگارنگ می‌تواند پایه‌ای عالی برای یک قطعه مرکزی تک رنگ باشد. این ایده را رها نکنید که میز را در مرکز قرار دهید و از آن به عنوان یک تخته سنگ بزرگ برای شامی که به سبک خانوادگی سرو می شود استفاده کنید. برای این استفاده، حتما یک رومیزی پارچه ای ضخیم برای محافظت از میز زیر انتخاب نمایید.

رانرها فقط برای میز شام نیستند:

می‌توانید روی هر میزی، مانند میز قهوه‌خوری یا میز ورودی، از یک رومیزی برای محافظت از سطح آن استفاده کنید یا کمی رنگ و لطافت به هر اتاقی بدهید. رانر می تواند به عنوان محافظ در برابر نوشیدنی یا خراش عمل کند. اگر قصد دارید از رومیزی به جای زیر لیوانی برای محافظت از سطح میز استفاده کنید، مانند میز قهوه خوری، رانر را در نظر بگیرید که بیشتر سطح را بپوشاند و فقط یک نوار کوچک از میز در اطراف لبه ها قابل مشاهده باشد. در غیر این صورت، قوانین نصب رانر در میزهای دیگر از همان دستورالعمل‌های میز شام پیروی می کند.

خرید رانر میز خود را با موقعیت مناسب مطابقت دهید:

  • گزینه‌های زیادی در کشور ما وجود دارد، مانند شب یلدا، عید نوروز و… می‌توانید یک رومیزی با تم تعطیلات بخرید یا رنگی بخرید که با دیگر دکورهای تعطیلات شما همخوانی داشته باشد، مانند یک رومیزی سبز برای عید نوروز یا یک رومیزی طلایی برای یلدا.
  • یکی دیگر از مناسبت هایی که ممکن است برای آن رانر بخواهید، یک جشن عروسی یا دیگر مناسبت های بزرگ ناهارخوری است. برای آن دسته از افراد، باید به خرید رومیزی به صورت عمده فکر کنید و موادی را انتخاب کنید که تعمیر و نگهداری پایینی داشته باشد.

از دو رانر روی میز چهار نفره استفاده کنید:

هنگامی که یک میز مربع یا گرد برای میز غذاخوری چهار نفره تنظیم شده است، استفاده از یک جفت رومیزی می‌تواند ظاهری غیرمنتظره برای تنظیمات میز شما باشد. رانرها باید از وسط میز عبور کنند و روی انتهای میز قرار بگیرند. داشتن یک میز عریض‌تر برای قرار دادن یک رومیزی کامل ایده آل است. همچنین، این محصول نباید سطح ناهمواری داشته باشد زیرا مهم است که یک لیوان یا بشقاب در جای خود محکم بنشیند. توصیه می کنیم برای این استفاده از رومیزی های مهره دار یا لحاف دار بهره نبرید.

امیدواریم این نکات برای انتخاب رانر میز ناهارخوری یا موارد دیگر مفید باشد. گزینه‌های زیبای زیادی وجود دارد که می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان یک یا چند مورد از آنها را انتخاب نمایید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید رانر میز مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رانر میز ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ رانر مدل M-5305

  رانر مدل M-5305

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۶x32x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رانر شمسه نگار مدل RTr655B

رانر شمسه نگار مدل RTr655B

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x2x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    جنس رویه مخمل پشت ساتن قابل شستشو باپودر کم انزیم در دمای ۳۰درجه ی سانتی گراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رانر مدل نیلوفر کد ۱۳۵۴۰

رانر مدل نیلوفر کد 13540

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x40x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    رانر میز نهار خوری و رو اپن چرم اکلیلیقابل شست و شو با دستقابل اتوکشی بدون ریزش اکلیلدولایه پشت نمد ضخامت ۴ میلیمتر تولید شده تحت فشار و حرارت بالا جهت کیفیت بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رانر  کد ۴۰ به همراه کاور کوسن مجموعه ۳ عددی

رانر  کد 40 به همراه کاور کوسن مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x130x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    _ دارای یک عدد رانر ۳۳ در ۱۳۰ به همراه یک جفت کاور کوسن ۴۰ در ۴۰_همگی دورو و از جنس مخمل پورشه خارجی_ کاور کوسن ها دارای زیپ مخفی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رانر مدل انارگل طرح سنتی کد TDy-903-R

  رانر مدل انارگل طرح سنتی کد TDy-903-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    مشخصات فیزیکی کالا:یک عدد رانر سایز ۴۰×۱۲۰ سانتی متر مناسب برای میز جلو مبلی و میز غذل خوری چهار یا شش نفره می باشد.ساتن پشت رانر زرشکی می باشد.دوخت ظریف و تمیز به دو روش چرخ دوز و پس دوز انجام میشود.رانر قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی در (دمای ۳۰ درجه) با پودر کم آنزیم می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رانر آرکاد طرح موج چرم کد ۱۳۰۴۰

رانر آرکاد طرح موج چرم کد 13040

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x40x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • سایر توضیحات
    میزهای  امروزی به خودی خود زیبایی خاصی دارند و نباید رومیزی باعث پوشیده شدن زیبایی های میز شود لذا باید رومیزی های جدید و بروزتر انتخاب شوند که در عین سادگی جلوه خاصی داشته باشند.لازم به ذکر است که در صورت اتفاق حادثه هرگونه مشکل و جدا شدن چسب،می‌توانیدفقط با اتو کشیدن چرم جدا شده را بچسبانید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رانر مدل داماس کد ۱۳۰۴۰

رانر مدل داماس کد 13040

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x40x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    میزهای  امروزی به خودی خود زیبایی خاصی دارند و نباید رومیزی باعث پوشیده شدن زیبایی های میز شود لذا باید رومیزی های جدید و بروزتر انتخاب شوند که در عین سادگی جلوه خاصی داشته باشند.لازم به ذکر است که در صورت اتفاق حادثه هرگونه مشکل و جدا شدن چسب،می‌توانید فقط با اتو کشیدن چرم جدا شده را دوباره بچسبانید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رانر مدل ساده سه گوش مجموعه ۴ عددی

رانر مدل ساده سه گوش مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x33x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    _ دارای ۴ عدد رانر به شرح زیر :یک عدد رانر ۱۳۰ در ۳۳یک عدد رانر ۹۰ در ۳۳دو عدد رانر ۵۰ در ۳۳_ همه رانر ها دو رو هستند _ جنس مخمل پورشه خارجی_ دو طرف دارای منگوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رانر شمسه نگار مدل طاووس کد RB08

رانر شمسه نگار مدل طاووس کد RB08

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو با ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رانر کد B94

رانر کد B94

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x40x0.1 سانتی‌متر
  • جنس
    نخ – پلی استر
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    قابل شست و شو با دست و با ماشین لباس شوییجنس گیپورمحصول کشور ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رانر شمسه نگار مدل یلدا کد RY6

رانر شمسه نگار مدل یلدا کد RY6

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x2x120 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مربع
  • سایر توضیحات
    طرح یلدا جنس رویه مخمل چاپی پشت ساتنقابل شست شو با پودر کم انزیم دردمای ۳۰درجه ی سانتی گراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رانر طرح قشقایی کد KN-RGHash33135

 رانر طرح قشقایی کد KN-RGHash33135

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x135x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رانر شمسه نگار مدل RM590

رانر شمسه نگار مدل RM590

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x2x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    قابل شست وشو با پودر کم انزیم دردمای ۳۰درجه ی سانتی گرادجنس رویه مخمل پشت کار ساتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رانر طرح گل کوکب کد RN4074

رانر طرح گل کوکب کد RN4074

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۵x40x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    پنبه
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    به روش چاپ دستی تزیین شده استاز شستشو بوسیله پودر دستی و لباسشویی پرهیز شودبهترین روش شستشو با صابون و مایع لباسشویی می باشداز مایع ظرفشویی جهت لکه بری استفاده شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رانر فیوری مدل SO

رانر فیوری مدل SO

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x40x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    پلی استر – نخ
  • سایر توضیحات
    رانر های فیوری یک انتخاب ایده‌آل برای تزیین و محافظت میز آشپزخانه و پذیرایی ،با تنوع رنگ و طرحهای زیبا برای هر گونه سلیقه و سبک خانه شما .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رانر کد KN-RBaz33100

رانر کد KN-RBaz33100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x32x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رانر شمسه نگار مدل RTr617A

رانر شمسه نگار مدل RTr617A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x2x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    قابل شست و شو با پودر کم انزیم جنس رویه مخمل پشت کار ساتن در دمای ۳۰درجه ی سانتی گراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رانر مدل رومی کد RM001

رانر مدل رومی کد RM001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x33x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    شش ضلعی
  • سایر توضیحات
    این ست رومیزی شامل یک عدد رانر ناهارخوری است.جنس آن مخمل سایه روشن دار و چرم است.ابعاد رانر: ۱۲۰×۳۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رانر مدل ROCK-01

رانر مدل ROCK-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    جنس مخمل آستر دوزی شدهقابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رانر مدل SPR -04

رانر مدل SPR -04

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    جنس مخمل آستر دوزی شدهقابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رانر شمسه نگار مدل سخن عشق کد RTr539

رانر شمسه نگار مدل سخن عشق کد RTr539

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رانر فیوری طرح مدل PJ

رانر فیوری طرح مدل PJ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x38x07 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    نخ – پلی استر
  • شکل محصول
    مستطیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رانر مدل اکلیلی طرح فرانک کد ۱۳۵cm

رانر مدل اکلیلی طرح فرانک کد 135cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x40x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سایر توضیحات
    میزهای  امروزی به خودی خود زیبایی خاصی دارند و نباید رومیزی باعث پوشیده شدن زیبایی های میز شود لذا باید رومیزی های جدید و بروزتر انتخاب شوند که در عین سادگی جلوه خاصی داشته باشند.تولیدی در تلاش است که زیبایی و لطافت را به منزل شما هدیه کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رانر مدل انارگل طرح سنتی کد TDy-903-R

  رانر مدل انارگل طرح سنتی کد TDy-903-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    مشخصات فیزیکی کالا:یک عدد رانر سایز ۴۰×۱۲۰ سانتی متر مناسب برای میز جلو مبلی و میز غذل خوری چهار یا شش نفره می باشد.ساتن پشت رانر زرشکی می باشد.دوخت ظریف و تمیز به دو روش چرخ دوز و پس دوز انجام میشود.رانر قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی در (دمای ۳۰ درجه) با پودر کم آنزیم می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رانر طرح خسرو پرویز کد KN-RKhP40135

 رانر طرح خسرو پرویز کد KN-RKhP40135

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x133x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رانر مدل پتینه مجموعه ۳ عددی

رانر مدل پتینه مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۶x39x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رانر مدل M-5303

  رانر مدل M-5303

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۶x32x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رانر مدل سنتی طرح نبرد کد Bsh-6-R

 رانر مدل سنتی طرح نبرد کد Bsh-6-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    مشخصات فیزیکی کالا:یک عدد رانر سایز ۳۵×۱۰۰ سانتی متر مناسب برای میز جلو مبلی و میز غذل خوری چهار نفره می باشد.ساتن پشت رانر زرشکی یا کرم می باشد.دوخت ظریف و تمیز به دو روش چرخ دوز و پس دوز انجام میشود.رانر قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی در (دمای ۳۰ درجه) با پودر کم آنزیم می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رانر مدل چرم اکلیلی خورشیدی sunB

رانر مدل چرم اکلیلی خورشیدی sunB

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x40x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • شکل محصول
    بیضی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رانر شمسه نگار مدل مرغ عشق کد RTu823

رانر شمسه نگار مدل مرغ عشق کد RTu823

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۲۰x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل محصول
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    قابل شستشو در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رانر میز در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لوستر آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا