کتاب و لوازم تحریر

آبرنگ نقاشی، راهنمای خرید اینترنتی آبرنگ نقاشی حرفه‌ای و ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید آبرنگ نقاشی باید در نظر بگیرید.

رنگ‌های آبرنگ نقاشی از رنگدانه تشکیل شده‌اند، بخشی که به آن‌ها رنگ می‌دهد، همراه با کلاسورها و سایر مواد افزودنی که مواردی مانند بافت را کنترل می‌کنند. اولین چیزی که در مورد رنگ آبرنگ نقاشی در یک فروشگاه هنری متوجه خواهید شد این است که به سرعت گران می‌شود. عامل اصلی قیمت، میزان رنگدانه و کیفیت و خلوص آن است. رنگ‌های آبرنگ نقاشی ارزان از چسب‌ها و افزودنی‌های بیشتری برای حجیم کردن رنگ استفاده می‌کنند و به رنگدانه کمتری نیاز دارند و همچنین از رنگدانه‌های ارزان‌تر و با کیفیت پایین‌تر استفاده می‌کنند. این امر خرید آن‌ها را ارزان‌تر می‌کند، اما رنگ‌هایی را نیز ایجاد می‌کند که گچی، کدر و محو به نظر می‌رسند.

آبرنگ نقاشی که به دلیل شفافیت آن شناخته می‌شود، رنگ محلول در آب است که از رنگدانه‌های معلق در محلول مبتنی بر آب ساخته شده است. این محیط رنگ‌آمیزی انعطاف‌پذیر و غیر سمی در طیف وسیعی از پروژه‌های هنری و صنایع دستی به خوبی کار می‌کند. از رنگ‌های آبرنگ نقاشی برای ایجاد نقاشی‌های آبرنگ زیبا و شفاف استفاده می‌شود. انواع مختلفی از آبرنگ نقاشی وجود دارد که می‌توانید برای کارهای هنری خود از آن‌ها استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که چه نوعی را انتخاب می‌کنید، حتماً قبل از رنگ آمیزی انواع قلموها و کاغذهای مورد علاقه خود را آزمایش کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آبرنگ نقاشی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع آبرنگ نقاشی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آبرنگ نقاشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

آبرنگ نقاشی چیست و چه کاربردی دارد؟

آبرنگ نقاشی رنگی است بر پایه چسب محلول در آب که با افزودن رنگدانه نوعی رنگ برای نقاشی ایجاد می‌کند. آبرنگ‌ها را می‌توان به راحتی با آب رقیق کرد و تغییر رنگ صاف ایجاد نمود. به لطف این خاصیت است که این رنگ‌ها نام خود را به دست آورده‌اند. آبرنگ‌ها در اشکال مختلفی وجود دارند: مایع، جامد، نیمه جامد، حتی مدادی. همانطور که آبرنگ‌ها در قالب و طراحی متفاوت هستند، از نظر کیفیت و کاربرد نیز متفاوت می‌باشند. رنگ آبرنگ حاوی دو ماده اصلی است: رنگدانه ریز آسیاب شده که رنگ را فراهم می‌کند و صمغ عربی که به عنوان چسب عمل می‌نماید. سازندگان همچنین یک عامل مرطوب کننده برای تسهیل جریان و جذب، و یک مرطوب کننده برای جلوگیری از شکننده شدن چسب آدامس اضافه می‌کنند. نکته جالب در مورد استفاده از صمغ عربی به عنوان چسب این است که می‌توانید رنگ آبرنگ را با آب رقیق کنید تا شستشوهای شفاف ایجاد کنید بدون اینکه توانایی چسبندگی آن به کاغذ کاهش یابد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مداد شمعی

انواع آبرنگ نقاشی موجود در بازار:

شش نوع عمده آبرنگ وجود دارد. اما بهترین رنگ‌ها برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها بر اساس سطح مهارت شما و همچنین انواع نقاشی‌های آبرنگی که ترجیح می‌دهید ایجاد کنید متفاوت است. اجازه دهید به مزایا و معایب این شش نوع اصلی آبرنگ نگاه کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید لوازم هنری خود بگیرید.

  1. آبرنگ‌های نقاشی تیوبی یا لوله‌ای: این آبرنگ‌ها در ظروف کوچکی هستند که شبیه خمیر دندان می‌باشند. این لوله‌های کوچک به دلیل کمی رنگدانه تاثیر زیادی دارند. می‌توانید کمی رنگدانه را در یک پالت آبرنگ بفشارید تا به راحتی پالت رنگ‌های شخصی خود را ایجاد کنید. مزیت استفاده از رنگ لوله‌ای این است که پس از خشک شدن رنگدانه، سرزندگی و درخشندگی خود را حفظ می‌کند. همچنین، می‌توان از آن برای پوشاندن آسان مناطق بزرگ کاغذ استفاده کرد. با این حال، چند معایب آبرنگ لوله‌ای وجود دارد. به عنوان مثال، اگر درپوش را محکم روی لوله نبندید، رنگ خشک می‌شود. علاوه بر این، رنگ لوله‌ای شما خیلی سریع‌تر از زمانی که از هر نوع آبرنگ دیگری در این لیست استفاده می‌کنید تمام می‌شود.
  2. آبرنگ‌های نقاشی جامد یا تابه‌ای: تابه‌های آبرنگ در ظروف کوچکی عرضه می‌شوند که به آن‌ها کیک نیز می‌گویند. سپس می‌توان آن را در اندازه‌های نیم تابه و تابه کامل خریداری کرد. نکته مهم در مورد تابه‌ها این است که کوچک، جمع و جور و قابل حمل هستند. شما می‌توانید آن‌ها را هر طور که دوست دارید در پالت خود مرتب کنید. یک تابه کوچولو تا حد زیادی پیش می‌رود. رنگدانه سال‌ها دوام خواهد آورد، که آن‌ها را به یک سرمایه‌گذاری بلندمدت عالی تبدیل می‌کند. فقط مطمئن شوید که تابه‌ها را با یک بطری مه پاش کنید تا رنگدانه را قبل از شروع رنگ آمیزی فعال کنید. همانطور که گفته شد، یکی از معایب رنگ آمیزی با رنگدانه تابه‌ای این است که به اندازه پیگمنت لوله خشک نمی‌شوند. این را هنگام خرید اولین ست تابه آبرنگ خود در نظر داشته باشید.
  3. آبرنگ‌های نقاشی مایع: آبرنگ‌های مایع در بطری‌ها عرضه می‌شوند. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، این بطری‌ها با رنگدانه بسیار غلیظ به شکل مایع پر شده‌اند. یکی از بهترین مزایای آبرنگ‌های مایع، سرزندگی شدید آن‌هاست. به همین دلیل، بسیاری از مردم عاشق خلق آثار هنری رنگارنگ با این رنگدانه‌های مایع هستند. با این حال، یکی از معایب آبرنگ‌های مایع این است که بهترین مقاومت در برابر نور را ندارند. اساساً برخی از انواع آبرنگ در طول زمان در معرض محو شدن و از دست دادن کیفیت نورانی خود هستند.
  4. آبرنگ‌های نقاشی مدادی: مدادهای آبرنگ بسیار منحصر به فرد هستند زیرا بهترین کیفیت نقاشی و طراحی آبرنگ را با هم ترکیب می‌کنند. این آبرنگ‌ها به شکل مداد هستند اما حاوی رنگدانه‌های محلول در آب می‌باشند. این بدان معناست که شما می‌توانید آن‌ها را در قالب خشک و مرطوب استفاده کنید. به سادگی رنگدانه را طوری روی زمین بگذارید که انگار از مداد رنگی استفاده می‌کنید. یا، رنگدانه را با یک برس رنگ مرطوب فعال کنید تا جلوه‌های آبرنگی زیبا و شل ایجاد کنید. از همه مهمتر، برای فعال کردن این رنگدانه‌ها به آب زیادی نیاز ندارید. این مدادها به دلیل ماهیت سبک و قابل حمل خود، هنگام رنگ آمیزی خارج از منزل بسیار راحت هستند. همانطور که گفته شد، باید توجه داشت که مدادهای آبرنگ مانند تابه‌ها نسبت به رنگ لوله یا آبرنگ‌های مایع با نشاط کمتری خشک می‌شوند.
  5. آبرنگ‌های نقاشی علامت گذاری: این نشانگرها درست مانند نشانگرهای معمولی شکل می‌گیرند. اما چیزی که آن‌ها را متمایز می‌کند این است که حاوی جوهر محلول در آب هستند. این رنگدانه را می‌توان هم در فرمت خشک آن اعمال کرد و هم می‌توان به آن آب اضافه کرد تا رنگدانه رقیق شود و جلوه‌های رنگی شل ایجاد شود. همچنین، نوک‌های قلم‌مو به‌طور نرمی روی کاغذ می‌لغزند، به گونه‌ای که شبیه یک قلم مو می‌شود تا به هر ضربه قلم‌مو جلوه‌ای زیبا بدهد. نوک‌ها که معمولا از نایلون ساخته شده‌اند قابل انعطاف هستند. این آن‌ها را برای هنرمندانی که مایل به تطبیق پذیری برای جابجایی آسان بین طراحی و نقاشی هستند عالی می‌کند. اما، مانند مدادهای آبرنگ، این نشانگرها لزوماً قوی ترین جنب و جوش یا ماندگاری نور را ندارند.
  6. آبرنگ‌های نقاشی ورقه‌ای: من هرگز از ورق‌های آبرنگ استفاده نکرده‌ام، اما در سال‌های اخیر در جامعه هنر آبرنگ‌ها بسیار محبوب بوده‌اند. بنابراین، من یک توصیه محصول شخصی ندارم. اما من فکر می‌کردم که آن‌ها به هر حال شایسته ذکر در این لیست هستند. اساساً ورق‌های آبرنگ دقیقاً همانطور که به نظر می‌رسند می‌باشند. این جزوه حاوی ورق‌هایی است که رنگدانه‌های آبرنگ خشک روی آن‌ها وجود دارد. مزیت نقاشی با ورق‌های آبرنگ این است که سبک و قابل حمل هستند. شما به سادگی یک قلم مو را خیس می‌کنید و سپس آن را روی ورق آبرنگ می‌کشید تا رنگدانه روی قلم مو پر شود. سپس، می‌توانید مستقیماً روی کاغذ خود نقاشی کنید. اما مراقب باشید زیرا قبل از بستن کتاب‌ها باید صبر کنید تا برگه‌ها خشک شوند. در غیر این صورت، رنگ با انتقال از یک ورقه به ورقه دیگر منتقل می‌شود.

نحوه انتخاب بهترین آبرنگ نقاشی برای مبتدیان:

برای مبتدیان توصیه می‌شود که با یک مجموعه کوچک ۱۲-۱۴ رنگ شروع کنند، این بهترین رنگ آبرنگ مبتدی برای شروع است. در این مجموعه‌ها رنگ‌ها به گونه‌ای تطبیق داده می‌شوند که هنگام مخلوط کردن می‌توانید سایه‌های زیادی دریافت کنید. وقتی در مورد پالت شخصی خود تصمیم می‌گیرید، می‌توانید آن رنگ‌هایی را اضافه کنید که شخصاً برای شما مناسب است. کار با یک پالت رنگ اصلی به شما کمک می‌کند:

  • درک رنگدانه و نحوه بدست آوردن مشتقات رنگ.
  • یاد بگیرید که با یک پالت محدود کار کنید و رنگ‌های گرم یا سرد را تعریف کنید.
  • یک راه حل بودجه پیدا کنید، در منابع مالی صرفه جویی کنید تا بعداً پالت را گسترش دهید.
  • بر این اساس، در هر پالت پایه، باید رنگ‌های پایه آبرنگ، جفت رنگ‌های سه گانه گرم و سرد وجود داشته باشد: رنگ‌های قرمز، زرد، آبی.

معیارهای اصلی برای انتخاب آبرنگ خوب و با کیفیت:

چگونه بهترین آبرنگ را انتخاب کنیم؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به معیارهای اصلی که باید هنگام انتخاب یک مجموعه آبرنگ رعایت شود، بیاندازیم:

  • کیفیت رنگ‌ها
  • سایه‌ها و تنوع آن‌ها
  • مقاومت در برابر نور رنگ‌ها
  • شفافیت
  • سازنده

بنابراین، بهترین رنگ‌های آبرنگ کدامند؟ برای ارزیابی صحیح کیفیت آبرنگ‌ها، باید به شاخص‌های زیر توجه کنید: میزان شفافیت و مقاومت در برابر نور، میزان رنگدانه‌ها و همچنین دانه بندی (دانه بودن رنگ). معمولاً تمام این اطلاعات را می‌توان روی برچسب محصول یافت، کافی است بتوانید نمادها را رمزگشایی کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مداد رنگی

نکات مهمی که هنگام خرید آبرنگ نقاشی باید در نظر بگیرید:

  • رنگدانه‌های آبرنگ: رنگدانه استاندارد شامل یک یا دو رنگدانه، به ندرت سه رنگدانه است. استفاده از رنگدانه‌های بیشتر یک استثنا است. رنگ دقیق را می‌توان با نام نشانگر رنگ تشخیص داد. به عنوان مثال، “PY3” نام رنگدانه نور زرد hansa است.
  • مقاومت در برابر نور: پایداری نور یکی دیگر از شاخص‌های مهم است که تعیین می‌کند شاهکار شما تا چه مدت محو نمی‌شود و روشنایی کل پالت را حفظ می‌کند. بسته به این که چه نوع مجموعه نقاشی آبرنگی بهتر است، نور پایداری بالاتر یا پایین‌تر ممکن است برای شما مفید باشد. از آنجایی که نور پایداری در واقع ماندگاری نقاشی شماست، هنگام خرید آبرنگ حتما به این شاخص توجه کنید. به طور معمول، نور پایداری با کلمات “خوب” یا “عالی” نشان داده می‌شود، اما گاهی اوقات از شماره گذاری رومی استفاده می‌شود. بر اساس مقیاس ASTM، عدد I به ترتیب برای بیش از ۱۰۰ سال، II برای حداکثر ۱۰۰ سال، و III برای ۵۰-۷۰ سال پایداری نور است.
  • رنگ‌های دانه‌دار: در مورد دانه بندی، انتخاب آبرنگ‌هایی با بافت دانه ریز مهم است. عیب رنگ دانه بندی این است که به دلیل توزیع ناهموار ریزذرات (گرانول‌ها) پس از خشک شدن، چنین رنگی بافت دانه‌ای تشکیل می‌دهد. دلیل این امر گرانول‌های رنگدانه سنگین تر به دلیل اندازه و وزن بزرگتر در مقایسه با رنگدانه‌های کوچک است. وجود و یا امکان دانه بندی رنگ نیز روی بسته بندی با حرف G مشخص شده است. علامت Y و N به ترتیب به معنی امکان یا عدم دانه بندی است.
  • شفافیت آبرنگ: شفافیت و توانایی ایجاد تغییرات هوای سبک دقیقاً همان چیزی است که آبرنگ‌ها برای آن ارزش بیشتری دارند. رنگ‌های شفاف الگوی شدیدتری ایجاد می‌کنند و به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و اثر آلودگی را به حداقل می‌رسانند. استفاده از آبرنگ‌های مات، مانند آبرنگ‌های چند رنگدانه، بسیار دشوار است و نیاز به مخلوط کردن حرفه‌ای پس از پردازش دقیق دارد.
  • کیفیت: مانند اکریلیک، می‌توانید رنگ آبرنگ را با کیفیت هنرمندان و دانش آموزان خریداری کنید. آبرنگ‌های هنرمندان دارای غلظت بالاتری از رنگدانه ریز آسیاب شده با درجه ماندگاری بالا هستند. رنگ دانش‌آموزان ممکن است حاوی رنگدانه‌های ارزان‌تر و پرکننده‌ها و تقویت‌کننده‌های بیشتری باشد. انتخاب شما به بودجه و اهداف هنری شما بستگی دارد. رنگ آبرنگ با کیفیت هنرمندان آشکارا گرانتر است، اما شما ارزش پول خود را از نظر ماندگاری، شدت و شفافیت برتر دریافت می‌کنید. اگر مبتدی هستید و فقط به دنبال آزمایش با رسانه‌های جدید هستید، با خیال راحت با رنگ‌های دانش آموزان شروع کنید. همانطور که به آزمایش ادامه می‌دهید، چند رنگ هنرمندان را خریداری کنید و خودتان قضاوت کنید که چقدر بهتر به نظر می‌رسند. اما حتی اگر تفاوتی را متوجه نشدید، به یاد داشته باشید که رنگ‌‌های هنرمندان ماندگاری بسیار بیشتری خواهند داشت. این مهم است اگر می خواهید نقاشی‌هایی خلق کنید که برای نسل‌ها ماندگار باشند.
  • رنگ: رنگ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و ویژگی‌های آن‌ها بسته به سازنده متفاوت است. از نظر فنی می‌توانید هر رنگی را با ترکیب رنگ‌های اصلی (قرمز، زرد و آبی) تولید کنید، اما رنگ‌های ترکیبی کسل‌کننده و بی‌جان خواهند بود. رنگ‌های تک پیگمنت بسیار زنده‌تر و شدیدتر هستند. بسیاری از ما توانایی خرید هر رنگی را نداریم، بنابراین هنگام ساخت یک پالت رنگ محدود اما همه کاره باید چیزهای زیادی را در نظر گرفت. اما استرس نداشته باشید زیرا “راه درست” وجود ندارد. معیارهای عینی مانند ماندگاری و شفافیت وجود دارد، اما انتخاب رنگ‌ها در نهایت به ترجیح شخصی بستگی دارد. از ۱۰ هنرمند مختلف بپرسید و هر کدام یک پالت رنگ متفاوت را لیست خواهند کرد. برخی فقط از ۱۰ رنگ استفاده می‌کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است بیش از ۵۰ رنگ استفاده کنند. ممکن است یک هنرمند قرمز کادمیوم را ترجیح دهد، اما دیگری قرمز وینسور را ترجیح دهد. نکته را متوجه شدید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید آبرنگ نقاشی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای آبرنگ نقاشی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ آبرنگ ۱۲ رنگ افرا کد ۱۳۹۹۰۱

آبرنگ 12 رنگ افرا کد 139901

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    ساخت ایران۱۲ رنگ متفاوتابعاد قرص : ۱۲×۳ سانتی متراندازه قرص بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آبرنگ ۱۲ رنگ آریا مدل SINCE1961

آبرنگ 12 رنگ آریا مدل SINCE1961

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    ۲۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آبرنگ ۱۲ رنگ آریا مدل SINCE1961

آبرنگ 12 رنگ آریا مدل SINCE1961

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    ۲۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آبرنگ ۴۸ رنگ سنت پیترزبورگ مدل ۱۸۹۳

آبرنگ 48 رنگ سنت پیترزبورگ مدل 1893

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • سایر توضیحات
    به همراه یک قلمو موی سنجاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آبرنگ ۴۸ رنگ افرا کد ۱۳۷۲۸۰

آبرنگ 48 رنگ افرا کد 137280

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸
  • سایر توضیحات
    این آبرنگ حرفه ای می باشد و دارای رنگدانه های قوی برای رنگ آمیزی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آبرنگ ۱۲ رنگ آریا کد ۱-۵۰۰۸

آبرنگ 12 رنگ آریا کد 1-5008

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • سایر توضیحات
    – دارای ۱۲ قرص رنگ- شامل رنگ‎‌های صورتی، سبز، نارنجی،قرمز، آبی، مشکی، آبی روشن، اکر، زرد، سبز روشن، بنفش، قهوه‌ای- قطرهر قرص: ۲.۳ سانتی‌متر- دارای جعبه از جنس پلاستیک- مناسب برای کودکان بالای ۳ سال- مناسب برای سرگرمی و افزایش خلاقیت کودکان و کشف رنگ‌های جدید با ترکیب رنگ‌های مختلف – پشت جعبه آبرنگ قابل استفاده به‌عنوان پالت- دارای بسته‌بندی مقوایی- ابعاد جعبه: ۱.۷ × ۹.۵ × ۱۸.۳ سانتی‌متر- وزن جعبه آبرنگ: ۱۱۰ گرم- ابعاد بسته‌بندی: ۱.۸ × ۱۰ × ۲۳.۲ سانتی‌متر- وزن بسته‌بندی: ۱۳۰ گرم- طول قلم‌مو: ۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آبرنگ ۲۴ رنگ رپین کد ۱۰۱۰۸۶

آبرنگ 24 رنگ رپین کد 101086

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • سایر توضیحات
    دارای رنگ‌های زنده و شادقابلیت حل شوندگی بالا در آبدارای بسته‌بندی جداگانه فویلی برای هر رنگساخته شده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیهمحصولی با کیفیت و مقرون به صرفه در مقایسه با محصولات خارجیساخته شده برپایه اصول علمی دایره رنگ نیوتون و سبک امپرسیونیسمرنگ‌های موجود در بسته: ( سفید تیتانیوم ) Titanium White( زرد لیمویی ) Lemon Yellow( زرد کروم ) Yellow Chrome( نارنجی ) Orange( قرمز کادمیوم ) Cadmium Red( سرخ ) Magenta Rose( بنفش ) Violet( آبی سیر ) Ultra Blue( آبی فتالو ) Phtalo Blue( آبی آسمانی ) Sky Blue( سبز تیره ) Viridian Hue Green( سبز سپ ) Sap Green( سبز روشن ) Green Light( اخرایی ) Yellow Ochre( فیروزه‌ای ) Turquoise( بنفش سیر ) Ultra Violet( صورتی ) Pink( آجری ) Flesh Tint( قهوه ای سیر ) Burnt Sienna( قهوه ای ) Vandyke Brown( قهوه ای سوخته ) Burnt Umber( خاکستری ) Paynes Gray( سیاه ) Black Lamp

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آبرنگ ۱۲ رنگ سن پترزبورگ مدل Artist کد ۱۹۴۲۰۳۶

آبرنگ 12 رنگ سن پترزبورگ مدل Artist کد 1942036

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    – ساخت روسیه- محتوی ۱۲ عدد قرص آبرنگ ۲.۵ میلی‌لیتری با کدهای ۲۰۳(لیمویی کادمیم)، ۲۰۱ (زرد کادمیم معتدل)، ۴۰۵ (سی‌ینا خام)،۳۱۸ (قرمز اسکارلت)،۳۱۹ (کارمین)، ۵۱۱ (اولترامارین)، ۶۰۷ (بنفش)، ۵۱۳ (آبی)، ۷۱۸ (سبز زرد)، ۷۲۵ (سبز)، ۴۱۸ (آمبر)، ۴۱۲ (قهوه‌ای مارس)، ۸۰۵ (سیاه خنثی) – دارای جعبه‌ی پلاستیکی – با درجه‌بندی‌های متفاوت بر اساس میزان مقاومت در برابر نور و کمرنگ شدن – مناسب هنرمندان حرفه‌ای – دارای رنگ‌های بسیار شفاف و درخشان – تولید شده از رنگ‌دانه‌های خالص با بالاترین کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آبرنگ افرا ۱۸ رنگ مدل متالیک کد Met18

آبرنگ افرا 18 رنگ مدل متالیک کد Met18

مشخصات

  • ابعاد جعبه
    ۳۰×۱۲۰×۱۴۰ میلی‌متر
  • وزن جعبه
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۸
  • سایر توضیحات
    آبرنگ افرا مدل متالیک . حاوی ۱۸عدد قرص آبرنگ در رنگهای متالیک . ساخت ایران . ابعاد هر قرص: ۱۰ × ۱۸× ۲۰ میلی‌متر . ساخته شده از رنگدانه های درخشان و زنده . دارای مقاومت زیاد در برابر نور وکم رنگ شدن . مناسب هنرمندان نیمه حرفه ای و حرفه ای
  • مناسب برای
    افراد مبتدی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آبرنگ ۱۲ رنگ طرح بوم نقاشی مدل ملکا

آبرنگ 12 رنگ طرح بوم نقاشی مدل ملکا

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آبرنگ ۲۴ رنگ پلیکان مدل Wa/24-606017

آبرنگ 24 رنگ پلیکان مدل Wa/24-606017

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • قطر مخزن
    ۳۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کودکان بالای ۳ سال- دارای ۲۴ قرص رنگ- جنس بدنه قلم‌مو: چوب- به همراه رنگ سفید تیوپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آبرنگ ۱۲ رنگ آریا مدل ۵۰۰۳ A

آبرنگ 12 رنگ آریا مدل 5003 A

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • قطر مخزن
    ۲۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آبرنگ ۲۴ رنگ راما کد ۹۱۳۷۷

آبرنگ 24 رنگ راما کد 91377

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • سایر توضیحات
    این آبرنگ آرتیست و حرفه ای می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آبرنگ پییرسز ۲۴ رنگ مدل جعبه فلزی

آبرنگ پییرسز 24 رنگ مدل جعبه فلزی

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰ سی‌سی
  • قطر مخزن
    ۲۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    مطابق با استاندارد های EN71,2,3 ,CE , ASTM-Dجعبه فلزی با استقامت بالاکیفیت بسیار خوبحرفه ای با رنگ های درخشان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آبرنگ ۱۲ رنگ مدل پالتی آرتیست

آبرنگ 12 رنگ مدل پالتی آرتیست

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آبرنگ ۱۲ رنگ افرا مدل Student

آبرنگ 12 رنگ افرا مدل Student

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آبرنگ ۲۴ رنگ شین هان مدل pwc

آبرنگ 24 رنگ شین هان مدل pwc

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • سایر توضیحات
    بسته های pwc شین هان سری پیشرفته یا خرفه ای می باشد که به صورت professional water color شناخته شده اند . حجم هر تیوپ ۱۵ میلی لیتر است . این بسته شامل ۲۴ رنگ است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آبرنگ ۴۸ رنگ افرا مدل Half Pans

آبرنگ 48 رنگ افرا مدل Half Pans

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آبرنگ پلیکان مدل Metallic

آبرنگ پلیکان مدل Metallic

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آبرنگ ۲۴ رنگ افرا کد ۱۳۸۵۹۳

آبرنگ 24 رنگ افرا کد 138593

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • سایر توضیحات
    -این آبرنگ از نوع قرصی و دارای رنگدانه های قوی و دارای عمرطولانی می باشد.-این آبرنگ حرفه ای می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آبرنگ ۱۲ رنگ پالتی مدل BNP3

آبرنگ 12 رنگ پالتی مدل BNP3

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • ظرفیت مخزن
    ۲۰ سی‌سی
  • قطر مخزن
    ۱ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    پالت آبرنگ با دوازده رنگ بسیار زیبا دارای قلم مو و مخزن آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آبرنگ سنت پیترزبورگ ۲۴ رنگ مدل تلقی کد ۲۷۴۲۱۹۰

آبرنگ سنت پیترزبورگ 24 رنگ مدل تلقی کد 2742190

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آبرنگ ۱۲ رنگ آریا کد ۲-۵۰۰۸

آبرنگ 12 رنگ آریا کد 2-5008

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • سایر توضیحات
    – دارای ۱۲ قرص رنگ- شامل رنگ‎‌های صورتی، سبز، نارنجی،قرمز، آبی، مشکی، آبی روشن، اکر، زرد، سبز روشن، بنفش، قهوه‌ای- قطرهر قرص: ۲.۳ سانتی‌متر- دارای جعبه از جنس پلاستیک- مناسب برای کودکان بالای ۳ سال- مناسب برای سرگرمی و افزایش خلاقیت کودکان و کشف رنگ‌های جدید با ترکیب رنگ‌های مختلف – پشت جعبه آبرنگ قابل استفاده به‌عنوان پالت- دارای بسته‌بندی مقوایی- ابعاد جعبه: ۱.۷ × ۹.۵ × ۱۸.۳ سانتی‌متر- وزن جعبه آبرنگ: ۱۱۰ گرم- ابعاد بسته‌بندی: ۱.۸ × ۱۰ × ۲۳.۲ سانتی‌متر- وزن بسته‌بندی: ۱۳۰ گرم- طول قلم‌مو: ۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آبرنگ ۲۴ رنگ یدیم کد۰۰۲۶

آبرنگ 24 رنگ یدیم کد0026

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آبرنگ ۳۳ رنگ شین هان مدل PWC

آبرنگ 33 رنگ شین هان مدل PWC

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۴
  • ظرفیت مخزن
    ۱۵ سی‌سی
  • سایر توضیحات
    تعداد رنگ موجود در بسته با جلد فلزی ۳۳ رنگ است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آبرنگ ۱۸ رنگ افرا کد ۱۳۹۹۰۱

آبرنگ 18 رنگ افرا کد 139901

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۸
  • سایر توضیحات
    ساخت ایران۱۸ رنگ متفاوتابعاد قرص : ۲-۲-۱ سانتیمترجعبه پلاستیکیاندازه قرص متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آبرنگ ۱۲ رنگ آریا کد ۲-۵۰۰۳

آبرنگ 12 رنگ آریا کد 2-5003

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • سایر توضیحات
    – دارای ۱۲ قرص رنگ- شامل رنگ‎‌های صورتی، سبز، نارنجی،قرمز، آبی، مشکی، آبی روشن، اکر، زرد، سبز روشن، بنفش، قهوه‌ای- قطرهر قرص: ۲ سانتی‌متر- دارای جعبه از جنس پلاستیک- مناسب برای کودکان بالای ۳ سال- مناسب برای سرگرمی و افزایش خلاقیت کودکان و کشف رنگ‌های جدید با ترکیب رنگ‌های مختلف – دارای بسته‌بندی مقوایی- ابعاد جعبه: ۱.۸ × ۸ × ۱۸.۵ سانتی‌متر- وزن جعبه آبرنگ: ۸۵ گرم- ابعاد بسته‌بندی: ۲ × ۹.۲ × ۲۳ سانتی‌متر- وزن بسته‌بندی: ۱۰۰ گرم- طول قلم‌مو: ۱۶ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آبرنگ ۴۸ رنگ ساکورا مدل Koi-48

آبرنگ 48 رنگ ساکورا مدل Koi-48

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸
  • اقلام همراه
    قلم‌مو
  • سایر توضیحات
    سایر مشخصاتدارای فرمول مخصوص جهت ترکیب رنگ ها و ساخت انواع رنگ های مختلف دارای یک عدد واتر براش (قلمو مخزن دار) سایز متوسط ۶ و قابل پر کردن و استفاده مجدد (ظرفیت ۹ میلی لیتر)  بسیار کوچک و قابل حمل، قابلیت حمل درون کوله پشتی.مناسب برای نقاشی در فضای باز .دارای اسفنج برای خشک کردن قلمو .مطابق با ASTM D4236 دارای استاندارد اروپا. 

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ آبرنگ ۲۴ رنگ رامبراند مدل ۱۰۴۲۲۲

آبرنگ 24 رنگ رامبراند مدل 104222

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • اقلام همراه
    قلم‌مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ آبرنگ ۳۶ رنگ افرا کد ۱۳۷۲۷۹

آبرنگ 36 رنگ افرا کد 137279

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۶
  • سایر توضیحات
    این آبرنگ قرصی و دارای عمر طولانی می باشداین آبرنگ دارای رنگدانه های قوی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آبرنگ نقاشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاغذ چاپ عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا