لوازم آرایشی

پرینتر ناخن، راهنمای خرید انواع پرینتر ناخن هوشمند، حرفه‌ای و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پرینتر ناخن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم آرایشی مهم و ضروری در منزل و سالن‌های زیبایی پرینتر ناخن می‌باشد. اکثر خانم‌ها علاقه دارند تا روی ناخن‌های خود طرح‌های زیبایی را پیاده کنند. با اینکه با استفاده از لاک مغناطیسی و آهنربای مخصوص آن‌ها می‌توان طرح‌هایی روی ناخن ایجاد کرد، اما این طرح‌ها چندان حرفه‌ای نیستند و برای ایجاد طرح‌های خیلی زیبا و حرفه‌ای نیاز به پرینتر ناخن دارید. این دستگاه قابلیت دریافت طرح و عکس دلخواه شما را دارد و به راحتی می‌تواند آن‌ را روی ناخن‌های شما چاپ کند. یکی از قسمت‌هایی که به زن زینت و زیبایی می‌دهد ناخن او است، بنابراین باید کوشش کنید تا ناخن‌های خود را به بهترین نحو ممکن آرایش نمائید. شما بعد از لاک زدن ناخن‌های خود می‌توانید به وسیله پرینتر ناخن روی ناخن‌های خود طرح مورد نظر خود را اجرا کنید.

تمام کسانی که سالن زیبایی دارند، حتما در کنار وسایل خود باید یک پرینتر ناخن داشته باشند. تا با توجه به نیاز مشتری خدمات خود را ارائه کنند. برخی از خانم‌ها با مانیکور کردن و لاک زدن انگشت‌های دست و پای خود قانع نمی‌شوند و تمایل به چاپ کردن طرح و نقش مورد نظر خود روی ناخن هستند. بنابراین اگر شما پرینتر ناخن نداشته باشید، ممکن است، خیلی از مشتری‌های خود را از دست بدهید. بر عکس شما با داشتن این وسیله می‌توانید مشتری جدید بگیرید. زیرا ممکن است، سالن‌های زیبایی دیگری که در شهر شما وجود دارند، این کار را انجام ندهد. راز موفقیت در هر شغلی ایده جدید است. شما با خرید این وسیله می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید. امروزه مراکز زیبایی شروع به کار کرده‌اند که فقط خدمات ناخن انجام می‌دهند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید پرینتر ناخن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع پرینتر ناخن آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پرینتر ناخن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پرینتر ناخن‌چیست و چه کاربردی دارد؟

پرینتر یا همان چاپگر ناخن وسیله‌ای است که قادر به چاپ کردن طرح یا نقش مورد نظر شما بسته به نوع دستگاه چیزی در حدود هشت تا ۲۸ ثانیه برای هر ناخن است. تفاوتی نمی‌کند که ناخن طبیعی شما باشد یا ناخن شما مصنوعی باشد، این دستگاه به خوبی طرح مورد نظر شما را روی ناخن پرینت می‌کند. شما با پرداخت هزینه هزار تا دو هزار تومان برای شارژ جوهر دستگاه می‌توانید یک سری از آن استفاده کنید. متاسفانه قیمت این دستگاه در تاریخ نوشتن این مطلب چیزی در حدود ۸ تا ۱۲۰ میلیون تومان می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لاک ناخن

طول عمر کارتریج دستگاه پرینتر ناخن:

در زبان فارسی به کارتریج مخزن رنگ گفته می‌شود. عمر مفید این مخزن‌های رنگ بسته به مدل، قیمت و اندازه دستگاه متفاوت است. دستگاه‌هایی که مخزن بزرگتری دارند تعداد بیشتری نسبت به دستگاه‌هایی با مخزن کوچک‌تر پرینت می‌گیرتد. معمولا کارتریج‌ هایی که قیمت آن‌ها بین هشتصد هزار تومان تا یک میلیون تومان می‌باشد، با هر یک از این مخزن‌های رنگ می‌توان حدودا ۱۰۰۰ چاپ برای تمام ناخن‌ها در هر سری استفاده کرد.

طریقه استفاده از پرینتر ناخن:

شما قبل از کار کردن با این دستگاه باید یک سری مراقبت از ناخن خود را انجام دهید. مثل زدن ژل پایه روی ناخن‌ها و ژل رنگ به عنوان پس زمینه روی ناخن دست یا پا و در آخر طرح مورد نظر خود را به وسیله، تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه خود به دستگاه بدهید، تا در مدت چند ثانیه آن را روی ناخن شما چاپ کند. برای این کار بعد از دادن طرح به دستگاه باید ناخن خود را در قسمت مربوطه قرار دهید و با زدن دکمه استارت عمل چاپ کردن طرح روی ناخن خود را شروع کنید.

انواع پرینتر ناخن‌موجود در بازار:

  1. چاپگر ناخن سه بعدی: امروزه دستگاه‌های چاپ سه بعدی طرفداران زیادی دارند به همین علت سازندگان چاپگر ناخن هم رو به تولید دستگاه‌های چاپ سه بعدی ناخن آورده‌اند. تصاویر سه بعدی روی ناخن جلوه زیباتری می‌دهند و به علت جدید بودن باعث جذب مشتری بیشتری هم می‌شوند. داشتن دستگاه‌های پیشرفته در هر شغلی لازمه جذب مشتری بیشتر است.
  2. چاپگر ناخن حرفه‌ای: این وسیله به دستگاه چاپ ناخن هوشمند هم معروف است. زیرا از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. شما با خرید پرینتر هوشمند قادر هستید تا هر عکس و طرحی را که دوست دارید روی ناخن خود پرینت کنید. مثلا شما می‌توانید عکس شخص مورد علاقه خود را با کیفیت بالا روی ناخن خود طراحی کرده و طرف مقابل خود را شگفت زده کنید. کار با این وسیله بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی برای هر ناخن این کار را انجام می‌دهد.
  3. چاپگر ناخن رومیزی: این دستگاه در اندازه‌های خیلی کوچک تولید می‌شود به طوری که به راحتی می‌توان آن را حمل کرد به همین علت به آن چاپگر ناخن پرتابل یا قابل حمل هم گفته می‌شود. این دستگاه هم مانند نمونه‌های دیگر دارای یک پاور بانگ داخلی بوده که در مکان‌هایی هم که دسترسی به برق وجود ندارد به راحتی از آن می‌توانید استفاده کنید. قیمت آن در مقایسه با مدل‌های دیگر ارزان‌تر بوده و از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. کار با این دستگاه برای چاپ روی هر ناخن به ۳۰ ثانیه زمان لازم دارد.

ویژگی‌های یک پرینتر ناخن خوب و باکیفیت:

  • باید به راحتی ضد عفونی شود. البته این وسیله به علت اینکه فقط با ناخن دست در تماس است، وسیله‌ای برای انتقال ویروس نیست.
  • اگر شما قادر باشید به صورت صحیح از این وسیله استفاده کنید، باید قادر به سرویس دهی به مشتریان زیادی باشد.
  • کار با آن خیلی ساده باشد، یعنی مشتری برای چاپ طرح مورد نظر خود روی ناخن فقط بخواهد چند ثانیه ناخن خود را در قسمت مربوطه قرار دهد.
  • باید قادر به اتصال به تمام وسایل هوشمند باشد و شما به راحتی بتوانید طرح‌ها و عکس‌های مورد علاقه خود را بدون سیم به دستگاه منتقل کنید.

علت استقبال بانوان از پرینتر ناخن چیست؟

شاید راحتی در استفاده و سرعت بالای چاپ روی ناخن یکی از ویزگی‌هایی باشد که خانم‌های جوان را به استفاده از این وسیله ترغیب می‌کند. داشتن یک چاپگر ناخن در سالن زیبایی باعث می‌شود، تازه عروسان به چاپ طرح دلخواه روی ناخن خود علاقه نشان داده و سالن شما را برای میک آپ خود انتخاب کنند. در کل خانم‌هایی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند بهتر از هر شخصی می‌دانند که آرایش کردن ناخن با این وسیله خیلی سریع‌تر از آرایش قسمت‌های دیگر مثل صورت انجام می‌شود. از طرفی این دستگاه بسیار هوشمند و بدون خطر است به همین علت خیلی از خانم‌ها تمایل به خرید این دستگاه پیدا می‌کنند.

چند مورد از قابلیت‌های مهم دستگاه پرینتر ناخن:

  • خوشبختانه خیلی از کمپانی‌هایی که اقدام به تولید این دستگاه می‌کنند، جزو شرکت‌های خوشنام هستند و دستگاه‌های آن‌ها قادر به چاپ روی چند انگشت به صورت همزمان هستند.
  • این محصول به صورت خودکار انگشت شما را شناسایی می‌کند، به همین علت کیفیت چاپ خیلی بالایی دارد و طرح چاپ شده روی ناخن ماندگاری بالاتری دارد.
  • خانم‌های آرایشگر که معمولا سر رشته کار با این دستگاه را دارند باید هنگام خرید این وسیله به قابلیت‌های دستگاه توجه بیشتری داشته باشند، تا خرید مطمئن‌تر و بروزتری داشته باشند و با این کار مشتری‌های بیشتری را به خود جذب کنند.

ضرورت آرایش و تزئین ناخن در بانوان:

  • شما کمتر خانمی را پیدا می‌کنید که علاقه‌ای به آرایش ناخن‌ دست یا پای خود نداشته باشد. صحت این حرف از آنجایی مشخص می‌شود که مدام در حال سوهان کردن ناخن یا لاک زدن به آن‌ها هستند. خیلی از خانم‌های جوان هم برای زیباتر کردن ناخن‌های خود تن به کارهایی مانند: پدیکور، مانیکور و چاپ طرح دلخواه روی ناخن‌های خود می‌دهند.
  • در زمان گذشته ناخن آرایی یک رشته هنری جداگانه بود که خانم‌های جوان و خوش ذوق معمولا به وسیله چند عدد لاک طرح دلخواه خود را روی ناخن‌های خود پیاده می‌کردند، اما امروزه با روی کار آمدن پرینترهای ناخن این کار به یک آرایش راحت مبدل شده و هر شخصی حتی در منزل خود قادر به انجام این کار است.
  • خانم‌های خوش ذوق با ایجاد طرحی زیبا و متفاوت روی ناخن‌های خود می‌توانند استایلی زیبا داشته باشند. چرا که خانم‌ها معمولا علاقه زیادی به ست کردن رنگ ناخن با لباس‌های خود دارند و دوست دارند با این کار به شکوه و عظمت خود بیافزایند.

بهترین مارک پرینتر ناخن:

شاید کار آسانی نباشد که بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک چاپگر ناخن به شما معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه چاپ ناخن موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • چاپگر ناخن انژو
  • چاپگر ناخن اتونیلز
  • چاپگر ناخن فولمیت
  • چاپگر ناخن آرت پرو
  • چاپگر ناخن نیل گو گو
  • چاپگر ناخن همراه اچ پی آر تی

پرینتر ناخن از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد و شما می‌توانید از طریق هر یک از روش‌ها این کار را انجام دهید، اما از آنجایی که توضیح دادن تمام روش‌ها یک موضوع زمان‌بر و پیچیده است و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. در ادامه به شما دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را توضیح می‌دهیم.

  1. خرید چاپگر ناخن از فروشگاه لوازم آرایشی: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم آرایشی نزدیک به خود مراجعه کنید. با توجه به اینکه تنوع محصول در این فروشگاه‌ها چندان زیاد نیست به شما پیشنهاد می‌کنم، در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی چاپگر ناخن: در این روش شما مانند روش قبلی نیاز به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید. فقط کافی است تا به اینترنت دسترسی داشته باشید و با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر چاپگر ناخن مورد نظر خود را از میان انبوهی از مدل‌ها انتخاب و خریداری نمائید. نگران نباشید، شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لاک خشک کن

نکات مهم هنگام خرید دستگاه پرینتر ناخن:

  1. قیمت پرینتر: شاید اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن باشد. بدون شک تفاوت اصلی مدل‌های این وسیله در قیمت آن‌ها می‌باشد. هر چه دستگاه گران‌تری را انتخاب کنید، چاپ باکیفیت‌تری دارد و ماندگاری طرح روی ناخن شما بیشتر است. پس قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید چاپگر ناخن را مشخص کنید.
  2. نوع پرینتر: این وسیله هم مانند سایر لوازم مربوط به زیبایی انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر به خلق تصاویر سه بعدی روی ناخن خود علاقه‌ دارید به شما پیشنهاد می‌کنم، چاپگر‌های سه بعدی را خریداری کنید. اگر علاقه دارید به جای چاپ یک طرح خاص روی ناخن خود یک عکس واقعی را روی ناخن ایجاد کنید، چاپگر حرفه‌ای گزینه مناسبی است.
  3. اندازه چاپگر ناخن: همیشه هنگام خرید این دستگاه به اندازه آن دقت کنید. طبیعی است اندازه دستگاهی که قرار است در یک سالن زیبایی مورد استفاده قرار بگیرد با اندازه دستگاهی که درون منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت است. معمولا اندازه نمونه خانگی کوچک‌تر می‌باشد، چرا که امکانات کمتری نسبت به یک اندازه بزرگتر دارد که در سالن زیبایی استفاده می‌شود.
  4. توانایی چاپ روی ناخن دست یا پا: توجه داشته باشید که هر دستگاه فقط قادر به چاپ طرح دلخواه روی دست یا پا می‌باشد. پس همیشه مشخص کنید که این دستگاه را برای چاپ طرح خود روی دست می‌خواهید یا روی ناخن پا، اگر به دستگاهی نیاز دارید که هم قابلیت چاپ روی ناخن دست و هم روی ناخن پا را داشته باشد، باید هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که این قابلیت چاپ دوگانه را داشته باشد.
  5. کاربری آسان: همیشه به سراغ خرید مدل‌هایی بروید که کار با آن‌ها ساده است و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد. هر چه کار با یک دستگاه ساده‌تر باشد، با سرعت بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید و تعداد مشتری بیشتری در روز از دستگاه شما استفاده می‌کنند. بهتر است قبل از خرید در مورد کار کردن با دستگاه از فروشنده پرس و جو کنید تا در آینده برای کار کردن با دستگاه دچار مشکل نشوید.
  6. قابلیت چاپ دستگاه: این دستگاه دارای سنسورهای شناسایی ناخن پیشرفته است و با توجه به مدل و سایز ناخن شما طرح مورد نظر شما برای چاپ شدن روی ناخن را بهینه سازی می‌کند. شما فقط کافی است، ناخن خود را در قسمت مربوطه قرار دهید تا دستگاه با یک اسکن دقیق سایز ناخن شما را شناسایی کند و بهترین عکس را متناسب با ناخن شما تولید نماید. برخی از دستگاه‌ها قادر هستند به جای استفاده از کارتریج با استفاده از لاک‌های ژله‌ای طرح مورد نظر شما را روی ناخن چاپ کنند.

روش نگهداری از دستگاه پرینتر ناخن:

  • همیشه بعد از تمام شدن کار با دستگاه دو شاخه آن را از برق بیرون بکشید، این کار از ایجاد شوک‌های احتمالی بر اثر نوسان برق جلوگیری می‌کند.
  • اگر قرار است مدت زمان زیادی از دستگاه استفاده نکنید، کارتریج را از دستگاه خارج کنید، زیرا امکان خشک شدن رنگ درون دستگاه وجود دارد.
  • برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن دستگاه ماده ضد عفونی کننده را به صورت مستقیم روی کار اسپری نکنید. زیرا وارد دستگاه می‌شود، باید روی یک دستمال اسپری شده و روی دستگاه کشیده شود.
  • این دستگاه را در جاهای مرطوب و قسمت‌هایی که امکان سقوط دستگاه وجود دارد، نگهداری نکنید، زیرا دستگاه شما آسیب جدی می‌بیند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید پرینتر ناخن مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پرینتر ناخن ارزان، باکیفیت و پرفروش را برای شما جمع‌آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

اطلاعیه

این محصول در حال حاضر در فروشگاه دیجی کالا موجود نمی باشد، در صورت موجود شدن روی وب سایت قرار داده می شود.

مراجعه به فروشگاه دیجی کالا

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پرینتر ناخن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اپلیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا