مردانه

پالتو مردانه، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های پالتو مردانه زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پالتو مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک زمستانی مورد علاقه آقایان پالتو مردانه می‌باشد. این لباس قسمت‌های مختلفی از بدن را پوشش می‌دهد، بنابراین برای مناطق سردسیر بهترین گزینه است. کاپشن فقط قسمت بالای بدن را گرم نگهداری می‌کند، اما پالتو مردانه علاوه بر قسمت بالا بسته به مدل نقاط بالای زانو تا پایین آن را پوشش می‌دهد و این نواحی را گرم نگهداری می‌کند. برخلاف تصور خیلی از افراد این لباس یک پوشش زنانه است، در صورتی که این یک تصور کاملا غلط و اشتباه می‌باشد و پالتو برای آقایان هم وجود دارد. اکثر شخصیت‌های معروف دنیا و مدل‌ها این لباس را در فصل زمستان استفاده می‌کنند. پس اگر دوست دارید، تیپ شما از دیگران متفاوت باشد، حتما از خرید این لباس محبوب قافل نشوید. پالتو مردانه را هم می‌توان به صورت جلو باز استفاده کرد و هم به صورت جلو بسته پوشید. این بستگی به تیپ و سلیقه خود شما دارد که این لباس را به چه شکلی استفاده کنید.

اگر بدن شما نسبت به سرما حساس است و سریع واکنش نشان می‌دهد، بهتر است از پالتو مردانه استفاده کنید. زیرا این پوشش به خوبی بدن شما را گرم نگهداری می‌کند. شستشوی آن نسبت به کاپشن آسان‌تر است به همین علت اگر فرد تمیزی هستید و اهل شستشوی لباس‌های خود می‌باشید، به شما پالتو مردانه را پیشنهاد می‌کنم. زیرا شما به راحتی با ماشین لباسشویی می‌توانید آن را شستشو دهید. خوشبختانه این لباس محدودیت سنی خاصی ندارد و شما در هر سن و سالی می‌توانید از آن استفاده کنید. در گذشته فقط افراد مسن این لباس را می‌پوشیدند، اما امروزه شاهد این هستیم که قشر جوان هم از پالتو مردانه استفاده می‌کنند. این امر اهمیت این لباس مردانه را بیشتر آشکار می‌کند. شما درون این لباس آزادی عمل بیشتری دارید، یعنی برای کارهای دفتری مناسب‌تر از کاپشن عمل می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید یک لباس زمستانی گرم و زیبا هستید و قصد خرید پالتو مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل بر خورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پالتو مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پالتو مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پالتو مردانه‌چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع یک پوشاک زمستانی که از پارچه ضخیم یا پشم دوخته می‌شود، این لباس را می‌توان یک کت مردانه بلند دانست که تا پایین زانو امتداد دارد و به عنوان بیرونی‌ترین لباس مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این لباس در فصل زمستان برای گرم نگه‌ داشتن بیشتر قسمت‌های بدن استفاده می‌شود. این پوشاک را به دو صورت جلو باز و جلو بسته می‌توان پوشید که بسته به سلیقه و نوع پوشش فرد می‌تواند متفاوت باشد. پالتو از قسمت جلو دارای دکمه است و شباهت زیادی به مانتو زنانه دارد با این تفاوت که جنس آن از پارچه ضخیم یا پشم بوده و فقط در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پالتو زنانه

انواع‌پالتو مردانه موجود در بازار:

  1. پالتو‌ پشمی مردانه: این مدل از پشم و موی طبیعی گوسفند و بز تهیه می‌شود، به علت طبیعی بودن الیاف، این پارچه در دسته لباس‌هایی قرار می‌گیرد که آلرژی ایجاد نمی‌کنند و با انواع پوست سازگار هستند. پس اگر پوست شما به برخی پارچه‌ها حساسیت دارد به شما پیشنهاد می‌کنم پالتوهای پشمی طبیعی را انتخاب و خریداری کنید.
  2. پالتو مخمل مردانه: مخمل یکی از جنس‌هایی است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و همچنان از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. پالتوهای مخمل به نرمی و گرمی فراوان مشهور هستند. وزن آن‌ها از پالتوهای پشمی سبک‌تر است به همین علت قیمت آن‌ها مقداری گران‌تر می‌باشد. پارچه مخمل در دو نوع مخمل ساده و مخمل میل کبریتی موجود می‌باشد.
  3. پالتو کتان مردانه: کتان پارچه‌ای است که از الیاف گیاهی بزرگ تهیه می‌شود به علت طبیعی بودن منشا مواد اولیه در دسته پارچه‌های ضد حساسیت قرار می‌گیرد. کتان خیلی سریع چروک شده اما به راحتی اتو می‌شود پس نباید نگران اتو کشیدن این پالتو باشید. پالتو کتان به علت خنک بودن و خشک شدن سریع یک گزینه مناسب برای فصل پاییز و بهار می‌باشد. کتان به خوبی رنگ رزی می‌شود و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود.
  4. پالتو بافت مردانه: بافتنی یکی از پر طرفدارترین پوشاک زمستانی موجود در جهان می‌باشد که در دو نوع ماشین بافت و دست بافت موجود می‌باشد. پالتوهای ماشین بافت معمولا سبک‌تر و نازکتر هستند و به دلیل سرعت بالا در بافته شدن قیمت ارزان‌تری دارند. پالتوهای دست بافت به مدت زمان بیشتری برای بافته شدن نیاز دارند، قیمت آن‌ها هم چند برابر نمونه ماشین باف است. امروزه تنوع طرح، رنگ و مدل در این لباس بسیار زیاد می‌باشد.

مزایای استفاده از پالتو مردانه:

  • این لباس را به راحتی می‌توان با انواع پوشش اسپورت و رسمی ست نمود به همین علت بیشتر از لباس‌های دیگر محبوبیت دارند.
  • این پوشش هرگز تکراری نمی‌شود، زیرا آن را به راحتی می‌توان با انواع لباس‌ها ست کرد. پس یک پوشش دائمی برای شما است.
  • قیمت آن نسبت به کاپشن که تنها نیم تنه بالای بدن شما را پوشش می‌دهد، ارزان‌تر است به همین علت از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشند.
  • این پوشاک را می‌توان گرم‌ترین نوع پوشاک زمستانی دانست، زیرا بدن شما را از بالا به پایین گرم نگهداری می‌کند.

بهترین مارک پالتو مردانه:

شما هرگز نمی‌توانید شخصی را پیدا کنید که ادعا داشته باشد، می‌تواند به شما بهترین مارک پالتو مردانه را معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید پالتو فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای پالتو را به شما معرفی می‌کنیم.

  • پالتو جودون مردانه
  • پالتو سفیران مردانه
  • پالتو لیورجی مردانه
  • پالتو جاکامن مردانه
  • پالتو ماهوت مردانه
  • پالتو سناتور مردانه
  • پالتو برندس مردانه
  • پالتو مانگو مردانه
  • پالتو حاتم مردانه
  • پالتو ال سی من مردانه
  • پالتو ویلان مردانه

پالتو مردانه از کجا بخریم؟

همان طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای خرید پالتو وجود دارد، شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این لباس را خریداری کنید، زیرا هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد. اگر بخواهیم تمام روش‌های خرید را به شما معرفی کنیم، کار زمان‌بری بوده و نیاز به یک مقاله جداگانه دارد به همین دلیل در ادامه دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی کنیم.

  1. خرید پالتو از بوتیک لباس مردانه: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لباس مردانه فروشی مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود پالتو مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی پالتو: در این روش مانند روش قبل نیازی به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری‌ کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلیور مردانه

نکات مهم برای خرید پالتو مردانه:

  1. قیمت پالتو: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید پالتو توجه به قیمت آن می‌باشد. بهتر است بی‌خیال اجناس خیلی ارزان قیمت شوید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و با یک یا چند بار استفاده کارایی خود را از دست می‌دهند. البته این به معنای کیفیت بالاتر اجناس گران قیمت نیست بلکه جنس‌های خیلی ارزان معمولا بدون کیفیت هستند.
  2. نوع پالتو: این لباس هم مانند سایر پوشاک مردانه انواع مختلفی دارد، در واقع این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و انتخاب خود بهترین نوع پالتو را برای خود انتخاب کنید. برخی پالتوهای کوتاه تا بالای زانو را پسند می‌کنند و برخی دیگر مدل‌هایی را که تا پایین زانو هستند. این بستگی به سلیقه شخص استفاده کننده دارد و نه چیز دیگر، البته این لباس از نظر جنس پارچه هم مدل‌های مختلفی دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
  3. جنس پالتو: پالتو مردانه با توجه به فصلی که قرار است آن را استفاده کنید، از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. اگر این لباس را برای فصل زمستان می‌خواهید بهتر است، مدل‌های پشمی و بافتنی را انتخاب کنید و اگر آن را برای فصل بهار یا پاییز می‌خواهید مدل‌های چرمی و کتان بهترین گزینه هستند. البته جنس کتان را در فصل تابستان هم می‌توان استفاده کرد، زیرا خیلی راحت شسته شده و بسیار سریع هم خشک می‌شود. البته خیلی سریع هم چروک می‌شوند.
  4. سایز پالتو: همان طور که می‌دانید پالتو هم مانند سایر پوشاک مردانه دارای سایز بندی است. زیرا قد و هیکل انسان‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد، اگر حضوری خرید می‌کنید، با چند بار پوشیدن اندازه‌های مختلف می‌توانید، سایز دلخواه خود را انتخاب کنید، اما اگر اینترنتی خرید می‌کنید، حتما یک متر در اختیار داشته باشید و با متر کردن قسمت‌هایی که در کاتالوگ انتخاب سایز موجود است، سایز مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید. البته از نظر قدی هم دارای یک نمونه بالای زانو و تا زیر زانو می‌باشد.
  5. رنگ و طرح پالتو: همیشه به رنگ کفش، شلوار و سایر پوشاک خود دقت داشته باشید و با توجه به رنگ آن‌ها رنگ پالتو خود را با آن‌ها هماهنگ کنید به این کار در اصطلاح ست کردن گفته می‌شود‌. ست کردن پالتو با سایر لباس‌ها باعث می‌شود که شما ظاهر بهتری داشته باشید و خوشتیپ‌تر به نظر برسید. اما اگر شما زیباترین طرح و مدل پالتو را هم انتخاب کنید، اما رنگ آن با سایر لباس‌های شما هماهنگ نباشد، جلوه خوبی به شما نخواهد داد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم در مورد خرید پالتو احساس می‌کنید، اطلاعات کافی را دریافت نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می کنم یک برند معروف و شناخته شده را انتخاب نمایید. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید. چون با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از پالتو مردانه:

  • هرگز پالتو خود را با ماشین لباسشویی شستشو ندهید، در صورت اجبار آن را با آب سرد و برنامه شستشوی ۱۵ دقیقه شستشو دهید.
  • برای اتو کردن پالتو زیادی وسواس به خرج ندهید، زیرا اتو کردن باعث آسیب رساندن به بافت پارچه و به مرور پوسیده شدن آن می‌شود.
  • هرگز برای خشک کردن پالتو آن را درون خشک کن قرار ندهید و از پهن کردن آن روی بخاری و شوفاژ جدا خودداری فرمائید.
  • هرگز برای گرم کردن خود در فضای باز کنار آتش نروید، یا تا حد امکان به آتش خیلی نزدیک نشوید، یک جرقه کوچک کافی است تا قسمت بزرگی از پالتو شما را سوراخ کند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید پالتو مردانه مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پالتو مردانه زیبا، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پالتو مردانه مدل M2838-6

پالتو مردانه مدل M2838-6

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    – پارچه جناغی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز

پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه ریز

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    چهارخانه ریز هفت رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پالتو مردانه جاکامن کد b0072

پالتو مردانه جاکامن کد b0072

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    میدی
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه یقه بلیزر رنگ قهوه ای

پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه یقه بلیزر رنگ قهوه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه یقه بلیزر رنگ قهوه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پالتو مردانه دنیل دمیرچی مدل Z39

پالتو مردانه دنیل دمیرچی مدل Z39

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پارچه
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پالتو مردانه مدل فوتر یقه بلیزر رنگ سرمه ای

پالتو مردانه مدل فوتر یقه بلیزر رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود.از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود.-جهت شست‌وشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پالتو مردانه مدل مخمل جودون یقه بلیزر رنگ شتری

پالتو مردانه مدل مخمل جودون یقه بلیزر رنگ شتری

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مردانه مدل مخمل جودون یقه بلیزر رنگ شتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پالتو مردانه مدل SSTR

پالتو مردانه مدل SSTR

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    میدی
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • جزئیات
    به جدول سایزبندی توجه کنید و سفارش سایز خود را مطابق با جدول سایزبندی انجام دهیدمورد استفاده این پالتو روزمره و یا رسمی بوده و بنابراین محدودیتی در نوع مصرف نداشته
  • نگهداری
    شستشو در خشکشوییبا دمای کم اتوکشی شوداز خشک کن استفاده نشوداز سفید کننده استفاده نشودبه جدول سایزبندی توجه کنید و سفارش سایز خود را مطابق با جدول سایزبندی انجام دهیدهنگام سفارش به تصویر بافت پارچه توجه کنیدمورد استفاده این پالتو روزمره و یا رسمی بوده و بنابراین محدودیتی در نوع مصرف نداشته
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ کرم روشن

پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ کرم روشن

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های فوتر از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس فوتر هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پالتو مردانه مدل فوتر یقه بلیزر رنگ کرم

پالتو مردانه مدل فوتر یقه بلیزر رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های فوتر از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس فوتر هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های فوتر در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه فوتر در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی فوتر می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه فوتر است. در این مطلب می خواهیم در مورد پارچه فوتر صحبت کنیم تا بخوبی متوجه شوید پارچه فوتر چیست، چه ویژگی هایی دارد و برای چه لباس هایی مناسب است.پارچه پشمی که به فرانسوی فوتر نامیده می شود از پشم گوسفند فنری ساخته شده و بسیار ضخیم است. علاوه بر این، مقدار کمی از الیاف مصنوعی ممکن است در ساخت آن استفاده شود. یک ویژگی جالب توجه این است که پارچه فوتر مانند سایر پارچه ها ساخته نمی شود و بافته نمی شود.اصولاً آن را تحت فشار، رطوبت و حرارت زیادی قرار می دهند تا الیاف پشم به هم برسند و فوتر تشکیل شود. لباس های ساخته شده از این ماده دارای طیف قیمتی متنوعی هستند. پارچه فوتر (پارچه اصلی) قیمت نسبتا بالایی دارد و لباس های درجه یک و مرغوب آن در دسته لباس های گران قیمت قرار می گیرد.پارچه فوتر به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه فوتر مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های فوتر از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پالتو مردانه مدل M3554

پالتو مردانه مدل M3554

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    ایستاده
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پالتو مردانه مدل کشمیر ۳۷۰۰

پالتو مردانه مدل کشمیر 3700

مشخصات

  • جنس
    کشمیر
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پارچه
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    خشک شویی شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پالتو مردانه مانگو مدل BK378ARI

پالتو مردانه مانگو مدل BK378ARI

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    الیاف نخی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    این پالتو مردانه، یقه برگردان و به رنگ مشکی استجنس پالتو تهیه شده از ۵۲% پشم، ۴۳% پلی استر، ۲% پلی آمید، ۲% ویسکوز و ۱% اکریلیکجنس آستر پالتو تهیه شده از ۵۳% الیاف نخی و ۴۷% پلی استربا استفاده از سه دکمه بسته می شودآستین های پالتو چهار عدد دکمه تزیینی داردپشت پالتو یک چاک دارد پارچه پالتو از الیاف مرغوب و با کیفیت پشمی تهیه شده استدارای دو جیب زبانه دار در طرفین پالتودارای آستر و دو جیب داخلیمناسب برای استفاده روزمره و رسمی در فصول سرد سالجهت انتخاب سایز مناسب به راهنمای سایز در عکسها مراجعه نمایید
  • نگهداری
    شستشو نشودبا دمای کم اتوکشی شود (حداکثر ۱۱۰ درجه سانتیگراد)خشکشویی با مواد مخصوص مجاز استاز خشک کن استفاده نشوداز سفید کننده استفاده نشود
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ مشکی

پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    فوتر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه یقه بلیزر رنگ نسکافه ای

پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه یقه بلیزر رنگ نسکافه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مردانه مدل مخمل چهارخانه یقه بلیزر رنگ نسکافه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پالتو مردانه مدل M2793

پالتو مردانه مدل M2793

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پالتو مردانه مدل M2802-6

پالتو مردانه مدل M2802-6

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پالتو مردانه مدل PM01

پالتو مردانه مدل PM01

مشخصات

  • جنس
    فوتر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    – با توجه به جدول سایزبندی، سایز خود را انتخاب بفرمایید
  • نگهداری
    – فقط خشکشویی شود- برای نگهداری طولانی مدت حتما از کاور استفاده شود- با ماشین لباسشویی شسته نشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ سرمه ای

پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ سرمه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پالتو مردانه کروم مدل دبل برست ۲۳۲۰۷۰۲

پالتو مردانه کروم مدل دبل برست 2320702

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پارچه
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • جزئیات
    بارانی مردانه دبل برستدارای یک لایه پشم شیشه داخلیاستایل Drop-6دارای دو جیبپارچه ضد نفوذ آبدارای یک چاک در پشتداخل تمام آستردارای کمربند جهت فیت کردن دور کمرشناسه محصول : ۲۳۲۰۷۰۲
  • نگهداری
    استفاده از ماشین لباسشویی با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد و دور پایین از مواد سفید کننده استفاده نگردد اتوکشی نشود از حالت خشک کن استفاده نگردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر TH رنگ کرم

پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر TH رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پالتو مردانه مدل مخمل جودون یقه بلیزر رنگ قرمز

پالتو مردانه مدل مخمل جودون یقه بلیزر رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مردانه مدل مخمل جودون یقه بلیزر رنگ قرمز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پالتو مردانه مدل ماهوت کد EN رنگ ذغالی

پالتو مردانه مدل ماهوت کد EN رنگ ذغالی

مشخصات

  • جنس
    فوتر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    به جدول سایزبندی توجه کنید و سفارش سایز خود را مطابق با جدول سایزبندی انجام دهیدهنگام سفارش به تصویر بافت پارچه توجه کنیدمورد استفاده این پالتو روزمره و یا رسمی بوده و بنابراین محدودیتی در نوع مصرف نداشته
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پالتو مردانه مدل SB-SS-1256

پالتو مردانه مدل SB-SS-1256

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    گرد
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پارچه کتان یکی از باکیفیت ترین الیاف موجود برای تولید لباس زمستانی محسوب می شود. این پارچه برای جلوگیری از خیس شدن شما در هنگام بارش باران ضخامت مناسبی دارد که این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است.از طرفی به دلیل داشتن آستر در داخل پالتو درصورتی که آب باران از سطح آن عبور کند بدن شما خیس نخواهد شد. چراکه جنس آستر لباس پلی استری است و همین موضوع مانع از نفوذ رطوبت به داخل پالتو می شود.نحوه بسته شدن : دکمه
  • نگهداری
    ماشین رختشویی انتخاب مناسبی برای شستشوی این دسته از لباس ها بشمار می روددمای مناسب برای شستشوی این پالتو کتان ۳۰ درجه سانتی گراد استمواد سفید کننده و پودر های آنزیم دار می توانند به الیاف لباس آسیب وارد کنندبهتر است از خشک کن برای خشک کردن آن استفاده نکنیدو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ آبی

پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ آبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ طوسی

پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    جذب
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های مخمل از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس مخمل هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های مخمل در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه مخمل در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی مخمل می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه مخمل مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های مخمل از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)
  • کد کالای محصول
    پالتو مردانه مدل مخمل جناقی یقه بلیزر رنگ طوسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ سرمه ای

پالتو مردانه مدل ماهوت یقه بلیزر کد TH رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های فوتر از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس فوتر هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پالتو مردانه دنیل دمیرچی مدل Z40

پالتو مردانه دنیل دمیرچی مدل Z40

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پارچه
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پالتو مردانه مدل M2750-6

پالتو مردانه مدل M2750-6

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    انگلیسی
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    – پارچه جناغی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پالتو مردانه مدل راه راه بلیزر – TH رنگ نوک مدادی

پالتو مردانه مدل راه راه بلیزر - TH رنگ نوک مدادی

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    زیر باسن
  • نوع لباس
    معمولی
  • یقه
    برگردان
  • آستر
    پلی استر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پارچه های فوتر از درصد پشم بالایی تولید می شوند و به همین دلیل ضخامت زیادی دارند. معمولا در روزهای سر زمستان استفاده از پالتوها و یا تن پوش هایی که از جنس فوتر هستند بهترین توصیه است زیرا این پارچه ها درصد زیادی از هوای سرد را در بین الیاف خود نگه می دارند و باعث می شوند فرد احساس سردی نکند.در نتیجه می توان گفت که در حدود ۹۰ موارد مصرف پارچه های فوتر در لباس ها و تن پوش های زمستانه به خصوص پالتوهای این فصل است و به طور کلی پارچه فوتر در پوشش های گرم مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پارچه های زمستانی که از زمان های گذشته وجود داشته و بسیار کاربردی و پر طرفدار است، پارچه ی فوتر می باشد که از جنس پشم است و گرما بخشی خوبی در برابر سرما دارد. تولید پالتو یکی از رایج ترین کاربرد های پارچه فوتر است. در این مطلب می خواهیم در مورد پارچه فوتر صحبت کنیم تا بخوبی متوجه شوید پارچه فوتر چیست، چه ویژگی هایی دارد و برای چه لباس هایی مناسب است.پارچه پشمی که به فرانسوی فوتر نامیده می شود از پشم گوسفند فنری ساخته شده و بسیار ضخیم است. علاوه بر این، مقدار کمی از الیاف مصنوعی ممکن است در ساخت آن استفاده شود. یک ویژگی جالب توجه این است که پارچه فوتر مانند سایر پارچه ها ساخته نمی شود و بافته نمی شود.اصولاً آن را تحت فشار، رطوبت و حرارت زیادی قرار می دهند تا الیاف پشم به هم برسند و فوتر تشکیل شود. لباس های ساخته شده از این ماده دارای طیف قیمتی متنوعی هستند. پارچه فوتر (پارچه اصلی) قیمت نسبتا بالایی دارد و لباس های درجه یک و مرغوب آن در دسته لباس های گران قیمت قرار می گیرد.پارچه فوتر به دلیل گرما و استفاده در فصول سرد و از همه مهمتر خوش فرم بودن، کاربردهای زیادی در استایل روزمره آقایان و خانم ها دارد.لباس های ساخته شده از این ماده چندین مزیت دارند:نخ های پشمی سبک تر از نخ های دیگر هستند. به همین دلیل ممکن است وقتی یک کت پشمی بزرگ را می بینید فکر کنید وزن آن زیاد است اما کافی است آن را بلند کنید تا سبکی آن را متوجه شوید.این یک ویژگی بسیار مهم برای لباس است زیرا سبک است زیرا از خستگی شما جلوگیری می کند و شستشو و اتوکشی آسان خواهد بود.گرمای تولید شده توسط پارچه فوتر مثال زدنی است. کت ها، کلاه ها و کفش های ساخته شده از این الیاف برای فصول سرد عالی هستند.پالتو های فوتر از جمله محصولاتی هستند که مدت هاست طراحی و عرضه نشده اند.این پالتو ها در عین اینکه عایق استاندارد در برابر سرما هستند، بسیار زیبا و معتبر هستند. استایل خاص آنها برای افرادی که سخت کوش هستند و به دنبال پالتو های متفاوت و جذاب هستند جالب است.نوع دوخت، ماندگاری بالا و بدون گلوله، ضخامت بالا و حرارت خوبی که ایجاد می کنند از ویژگی های اصلی این نوع محصولات است.براق بودن و رنگ باکیفیت این محصولات از ویژگی های ظاهری مهم آنهاست.
  • نگهداری
    فقط خشکشویی شود از قرار دادن در نور مستقیم افتاب به صورت بلند مدت پرهیز شود–جهت شستشوی این لباس به جهت وجود الیاف طبیعی پشم، به موارد ذیل توجه فرمائید:۱- آبشویی نشود.۲- با ماشین لباس‌شویی شستشو نشود.۳- فقط خشکشویی شود. (مواد خشکشویی استاندارد : پرکلرواتیلن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پالتو مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قفل رینگ چرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا